Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Wat me (na lezen van het topic) opviel was dat eigenlijk iedereen gewoon gelijk een nieuw tobo kreeg toegestuurd, terwijl Logitech bij mij wilde wachten met toesturen tot de envelop daadwerkelijk in Zwiterserland aankomt. Wel jammer, zal nu wel wat tijd overheen gaan maar goed...
Mijn vraag: kan iemand mij vertellen hoe ik een envelop naar Zwitserland moet frankeren? Is er iemand die dit toevallig al gedaan heeft en is 1 postzegel genoeg? Alvast dank
In dit soort gevallen loop ik altijd even naar het postkantoor met de envelop reeds voorzien van het adres en vraag of ze het even voor me willen frankeren en verzenden. Ze wegen het dan ook nog even voor de zekerheid, ook al weegt zo'n stekkertje niks.Stoffa schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:26:
Mijn vraag: kan iemand mij vertellen hoe ik een envelop naar Zwitserland moet frankeren? Is er iemand die dit toevallig al gedaan heeft en is 1 postzegel genoeg? Alvast dank
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Vergoed Logitech dit soort dingen ook? of moet er echt een led kapot zijn of tekst weggevaagd?
uhm, ik denk dat het "nauwelijks oplichten" niet echt een garantie gevalletje is. ik zal thuis eens kijken of het bij mij ook zo is.B1gk1ller schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:41:
Ik heb ook al meerdere maanden een G15 keyboard alleen sinds kort is mij opgevallen dat de toetsen links op mijn toetsenbord (Tab/Caps Locks/Shift etc) nauwlijks tot niet oplichten.
Vergoed Logitech dit soort dingen ook? of moet er echt een led kapot zijn of tekst weggevaagd?
uh, ik weet niet precies meer hoe het bij mij ging, maar volgens mij kon ik mijn toetsenbord bij de winkel waar ik het had gekocht inruilen. naar zwitserland opsturen is een beetje overkillStoffa schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:26:
Hier nog iemand met een defecte G15. Helaas doen wat toetsen het niet meer. Ik moet het usb stekkertje en de pootje naar Zwitserland sturen, zoals blijkbaar wel meer mensen in dit topic.
Wat me (na lezen van het topic) opviel was dat eigenlijk iedereen gewoon gelijk een nieuw tobo kreeg toegestuurd, terwijl Logitech bij mij wilde wachten met toesturen tot de envelop daadwerkelijk in Zwiterserland aankomt. Wel jammer, zal nu wel wat tijd overheen gaan maar goed...

Valt best mee. In mijn geval is de porto ong. net zoveel als het me zou kosten om naar de winkel te gaan.BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:27:
uh, ik weet niet precies meer hoe het bij mij ging, maar volgens mij kon ik mijn toetsenbord bij de winkel waar ik het had gekocht inruilen. naar zwitserland opsturen is een beetje overkill
Het is alleen bij ctrl nauwelijks en achter Shift,Caps-Lock,tab en ~ zit helemaal geen licht.BootVluchteling schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 08:27:
[...]
uhm, ik denk dat het "nauwelijks oplichten" niet echt een garantie gevalletje is. ik zal thuis eens kijken of het bij mij ook zo is.
Ik denk dat ik logitech gewoon morgen opbel en het dan wel te horen krijg.
[ Voor 10% gewijzigd door -Mike- op 21-06-2007 22:30 ]
keep us informed.B1gk1ller schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:29:
[...]
Het is alleen bij ctrl nauwelijks en achter Shift,Caps-Lock,tab en ~ zit helemaal geen licht.
Ik heb LCD Studio 2.1.0 Build 753. Ook heb ik gewoon Framework installed, zowel 1.1 als 2.0, deze heb ik ook al allebei appart geinstalleerd, maar dit werkte ook niet toen.
ik heb even gekeken bij mijn toetsenbord. hij is overal zo goed als even licht..B1gk1ller schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 22:29:
[...]
Het is alleen bij ctrl nauwelijks en achter Shift,Caps-Lock,tab en ~ zit helemaal geen licht.
Idem hier. Page Down valt ook een klein beetje weg aan de rechterkant, maar niet echt veel.rCk schreef op maandag 25 juni 2007 @ 23:24:
^ Bij mij ook, alleen bij Caps Lock als ik erboven hang, de zijkant van de C en het A in het vierkantje niet echt goed..
Enige dat ik jammer vind is dat de zilvere verf op het toetsenbord er behoorlijk aan het afgaan is. Onder de linker control/windows/alt toets is hij al bijna helemaal weg. Ook rond de pijltjestoetsen is hij een beetje donkerder / dunner geworden.
Heb de eerste nog liggen zonder usb stekkertje, denk dat ik daar dat zilvere deel van de behuizing eens van ga verwisselen.
Buiten de 'randjes' op de F en J toets is mijn G15 nog in perfecte staat, wordt erg intensief gebruikt. Heb wel inmiddels 5 verschillende driverversies geprobeerd (UK en NL), maar vermoed dus dat mijn probleem (macro via keyboard button stopt na 2-3minuten en neemt niets op) meer in Vista omgeving ligt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dan heb je hem dus gisteren gekregen! Gefeliciteerd trouwens. Hoe bevalt hij?Largamelion schreef op maandag 18 juni 2007 @ 09:55:
Zaterdag m'n G15 gaan halen met m'n vrouwtje, stond in promo bij Forcom (69euro). Stond er daar pal achter die kassa toch wel een G7 LE zeker... en nog wel de laatste die ze hadden. Tja, 'moet je hem ook hebben?' vroeg ze... wat moet een mens dan antwoorden.
Liggen dus beiden in m'n kast tot 1 juli, m'n verjaardag... ben benieuwd.
Ik heb nu sinds 2 weken de G15 ook, ik ben er helemaal gek van. Ik heb er zelfs een wikipedia pagina over geschreven die jullie hier kunnen bezoeken.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Bij de mijne heb ik het idee dat ie wat minder lekker werkt als ik er twee dingen instop.
Nope... nooit gedaan ook.B-Buster schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:43:
Gebruik je de twee USB poorten op het toetsenbord?
Bij de mijne heb ik het idee dat ie wat minder lekker werkt als ik er twee dingen instop.

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Is toch niet jouw probleem? Het zou netjes zijn om nog eens te vragen of je het nu nog op moet sturen, maar je hoeft er echt niet mee in je maag te zitten hoorjackoo1988 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:13:
Zo kreeg net een mailtje dat ik binnen 5-10 werkdagen mijn nieuwe plankie binnenkrijg. Waar ik nog wel mee in mijn maag zit, is dat ik die pootjes en een deel van de afgeknipte usb kabel op moet sturen naar Zwitserland. Ik heb al eens eerder een nieuwe headset gekregen en nooit wat opgestuurd, aangezien ik hier nooit meer wat van gehoord heb . . . . Want een G15 is namelijk zo verkocht
Nee, ik denk dat ik de oude maar aan zusje lief geefB-Buster schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:20:
Tja om hem dan te houden en vervolgens door te verkopen.. dat vind ik niet kunnen. Ik heb ook niet van alle dingen de stekkertjes enzo opgestuurd (paar keer ook wel) maar die spullen liggen hier nog gewoon. Zoals nu met de verf die van m'n toetsenbord af komt vind ik het wel handig, kan ik mooi dat onderdeel uitwisselen met het defecte exemplaar.
Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300
Ik heb 2 G15 toetsenborden. Thuis totaal geen problemen, maar op werk wel. Het probleem is dat wanneer ik de . indruk, 9 van de 10 keer er 2 punten verschijnen.
Iemand een idee? M'n overige toetsen hebben dit probleem niet, dus een 'gevoeligheids' instelling van het keyboard zelf (om het zo te noemen) is het niet blijkbaar.
Iemand vaker van dit probleem gehoord? Heb hier Windows XP draaien met SP2
Ik heb dit met alle abc knoppen, zie post hierboven. En bij mij verschijnen ze ongeveer met zn zessen of meer tegelijk...gideon82 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:44:
...
Iemand vaker van dit probleem gehoord? Heb hier Windows XP draaien met SP2
heb nu een paar dagen de G15 (and i love it)....Alleen wil ik graag enkele van mijn G knoppen aan een mpa koppelen (zoals het openen van de map met Muziek)...Alleen kan je dit in het programma niet instellen, hij wil alleen maar een exe. of ander uitvoerbaar bestand onder zijn g-toetsen kwijt..
weet iemand van jullie hoe ik hem via G een gewone map kan laten openen?
ow, en heeft iemand enig idee hoe je een g-knop zo insteld dat hij naar een bepaalde internetsite gaat, of is dat niet mogelijk?
Dat van de map lijkt me goed te gaan via een snelkoppeling die je ergens neerzet en die doorlinkt naar die map. De G-knop assign je dan met die snelkoppelingdarkpluisje schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:43:
ja ik heb ff een vraagje..
heb nu een paar dagen de G15 (and i love it)....Alleen wil ik graag enkele van mijn G knoppen aan een mpa koppelen (zoals het openen van de map met Muziek)...Alleen kan je dit in het programma niet instellen, hij wil alleen maar een exe. of ander uitvoerbaar bestand onder zijn g-toetsen kwijt..
weet iemand van jullie hoe ik hem via G een gewone map kan laten openen?
ow, en heeft iemand enig idee hoe je een g-knop zo insteld dat hij naar een bepaalde internetsite gaat, of is dat niet mogelijk?
De bepaalde internetsite: druk MR, kies een G-knop, typ gewoon je adres in en druk op enter, druk op MR. Als je nu elke keer de linkbalk klikt en dan de G-knop drukt ploft daar ineens de site neer en aansluitend (door enter) gaat hij er automatisch naartoe.
Edit: bij de Logitech G-Series Key Profiler kun je een van de knoppen kiezen. Rechtsklik en dan op Assign Shortcut (ja ik heb Engels geïnstalleerd), en dan inplaats van te zoeken wat jij wil hebben voor .exe, zet je daar gewoon de link in van de map, zonder te zoeken. Ik heb nu geen G15 voor me liggen dus ik kan het zo niet voor je testen maar mij lijkt het te werken! Succes.
[ Voor 15% gewijzigd door Fab1Man op 04-07-2007 22:30 ]
ik werk dan wel met IE, maar ik krijg hem niet zover om ook zelf IE op te starten...kan je me zeggen wat jij daarvoor bij macro hebt ingevoerd?Dutch_Razor schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:28:
Idd werkt t op die manier , ook met weblinks, hij opent zelfs zelfstandig Firefox ,alleen jmmr dat ie dat 3x doet als je 3 knoppen hebt.
@Fab1man: bedankt, ik krijg hem nu idd zover dat hij mijn map muziek opent
Gisteren heb ik een kwart liter melk over mijn G15 gegooid.
Alles werkte nog gewoon, maar ik wou hem toch even open schroeven om van elk gleufje de melk te deppen.
Helaas na het in elkaar schroeven heb ik het volgende euvel:
De verlichting knippert als een gek en het LCD scherm flipt door alle beschikbare schermen heen.
Het toetsenbord werkt wel, je kan tikken en al en de USb hub werkt ook.
Er iets iets kaka... maar wat? Heeft iemand hier ervaring mee?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik denk dat jij je toetsenbord niet goed in elkaar hebt gezet en dat de bovenste rij knopjes niet goed in lijn staan met de contactjes er onder. Schroef 'm open en zorg dat alles goed op zijn plaats zit.Tijgert schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:26:
Mmm.... even wat advies/kennis nodig.
Gisteren heb ik een kwart liter melk over mijn G15 gegooid.
Alles werkte nog gewoon, maar ik wou hem toch even open schroeven om van elk gleufje de melk te deppen.
Helaas na het in elkaar schroeven heb ik het volgende euvel:
De verlichting knippert als een gek en het LCD scherm flipt door alle beschikbare schermen heen.
Het toetsenbord werkt wel, je kan tikken en al en de USb hub werkt ook.
Er iets iets kaka... maar wat? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb een probleem wat ik hier nog niet voorbij heb zien komen. Al een hele tijd kan ik met de G15, iTunes niet meer besturen als die geminimaliseerd is. Als de window open is werkt het allemaal wel maar als ie in de taakbalk staat kan ik niks meer in iTunes. Dit probleem kwam volgens mij met iTunes 7. Ik ga zo even iTunes 6 proberen maar wil eigenlijk gewoon in iTunes 7 me G15 kunnen gebruiken.
Leegte
Ik heb op een gegeven moment een patch gedownload, maar geloof dat die niet meer compatible is met de huidige versie van iTunes, let wel dat de patch niet voor de G15 is, maar voor iTunes, het ligt dus niet aan ons oh-zo-mooie G15
edit: met google search `iTunes media key problem´ kom ik op de volgende webpagina: Click!
Ik ben nu niet thuis, dus kan het niet proberen, wellicht dat je het hiermee aan de praat krijgt.
[ Voor 16% gewijzigd door Joe Presto op 12-07-2007 11:01 ]
Leegte
Verwijderd
Ook heb ik een ander probleempje met de volume bar, als ik bijvoorbeeld met een headset ga spelen en ik wil de volume regelen (met de draaischijf natuurljk) dan verandert de volume bar op het LCD schermpje helemaal niet, maar blijft het hetzelfde. De volume verandert wel, dus het ligt hier ook aan het LCD schermpje.
Dit waren mijn 2 kleine probleempjes, ik vind de 1e irritanter dan de 2e,
Heeft iemand een oplossing ??
Verwijderd
mijn G15 valt namelijk steeds weg en komt dan zo maar opeens weer terug.
Wannneer hij wegvalt kan je rammen op je toetsen wat je wilt maar niets.
Ik heb vandaag de laaste drivers erop gezet en het probleem blijft.
Ik draai vista Ult 32 en zoals gezegt de laatste drivers.
Iemand een oplossing?
tja, ik heb een soort gelijk probleem gehad maar dan kwam mijn balkje van het volume maar op 1/4 van wat hij kon zijn (hoewel het volume wel maximaal was)Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:45:
Hallo, mede GoTters. Ik heb een probleempje die ik zelf irritant vind. Het is namelijk de volume bar op het LCD schermpje. Als ik mijn volume naar 100% draai met de draaischijf (ik kon geen betere benaming vinden) dan maakt hij op het LCD schermpje de volume bar niet volledig zwart maar nog heel klein stukje wit, net alsof ik nog één stapje moet draaien. Ik heb geprobeerd nieuwe drivers te laden en een reinstall, beide geen succes.
Ook heb ik een ander probleempje met de volume bar, als ik bijvoorbeeld met een headset ga spelen en ik wil de volume regelen (met de draaischijf natuurljk) dan verandert de volume bar op het LCD schermpje helemaal niet, maar blijft het hetzelfde. De volume verandert wel, dus het ligt hier ook aan het LCD schermpje.
Dit waren mijn 2 kleine probleempjes, ik vind de 1e irritanter dan de 2e,
Heeft iemand een oplossing ??
ik ben vervolgens naar mijn Soundmax Configuratiescherm gegaan....Daar zie je een soort zelfde draaiknop verschijnen. Die heb ik toen eens helemaal opengedraaid (daarmee zie je ook het geluid van het schermpje meegaan). Ik kan me nog herinneren dat er naast een soort melding stond die er normaal niet stond en die heb ik aangeklikt in zijn hokje (iets in de trant van dat hij een deel van het geluid maar zou gebruiken ofzo)...Vervolgens deed mijn geluid het gewoon vol via draaiknop en werden ook alle 100% weergegeven.
sorry dat ik zo wazig uitleg, maar het is al lang geleden en het hokje wat ik toen aanklikte staat er nou niet meer (het staat echt als een soort mini foutboodschapje...je ziet dat het er normaal neit hoort te staan)
hoop dat dit enigszins helpt
EDIT: gevonden. Als je het volume heel laag zet krijg je die boodschap ook (het is een klein geel waarschuwings driehoekje) waar als je er met de muis over gaat staat: geluid is mogelijk te laag...
als je daar op klikt zet hij het geluid verder open, en dat maakte bij mij het probleem ok..
[ Voor 7% gewijzigd door darkpluisje op 20-07-2007 19:30 ]
dat gaat niet werken. Hij reageert namelijk alleen op toetsaanslagen, en bij battlefield moet je niet alleen je muisknoppen gebruiken om iets te zeggen, maar ook je muis bewegen. Het muis bewegen detecteerd hij niet, dus hij kan er niks mee als je dat instelt..blablable schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:15:
Vraagje: Als ik in BF2 een macro wil instellen om bijvoorbeeld "sorry" of "my fault" te zeggen als ik iemand perongeluk teamkilldan werkt dit niet. Je moet toch gewoon de macro knop indrukken, vervolgens je toetscombie intikken en weer op macro knop drukken? Ik volg iig wat er op de lcd staat maar krijg het niet voor elkaar...
**ook moet je eerst op de g-toets drukken die je wil gebruiken...en die hoef je maar 1x in te drukken**
Verwijderd
OMG, hartelijk bedanktdarkpluisje schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:15:
[...]
tja, ik heb een soort gelijk probleem gehad maar dan kwam mijn balkje van het volume maar op 1/4 van wat hij kon zijn (hoewel het volume wel maximaal was)
ik ben vervolgens naar mijn Soundmax Configuratiescherm gegaan....Daar zie je een soort zelfde draaiknop verschijnen. Die heb ik toen eens helemaal opengedraaid (daarmee zie je ook het geluid van het schermpje meegaan). Ik kan me nog herinneren dat er naast een soort melding stond die er normaal niet stond en die heb ik aangeklikt in zijn hokje (iets in de trant van dat hij een deel van het geluid maar zou gebruiken ofzo)...Vervolgens deed mijn geluid het gewoon vol via draaiknop en werden ook alle 100% weergegeven.
sorry dat ik zo wazig uitleg, maar het is al lang geleden en het hokje wat ik toen aanklikte staat er nou niet meer (het staat echt als een soort mini foutboodschapje...je ziet dat het er normaal neit hoort te staan)
hoop dat dit enigszins helpt![]()
EDIT: gevonden. Als je het volume heel laag zet krijg je die boodschap ook (het is een klein geel waarschuwings driehoekje) waar als je er met de muis over gaat staat: geluid is mogelijk te laag...
als je daar op klikt zet hij het geluid verder open, en dat maakte bij mij het probleem ok..
Heeft iedereen hier SoundMax ?? Of is het gewoon toeval dat wij alle 2 het hebben
Mij maakt het in ieder geval niets uit, want het probleem is verholpen. Nogmaals bedankt
graag gedaan...Tja ik gebruik voor mijn geluid gewoon mijn onboard geluidskaart (op een P5B)....Dus het is niet ondenkbaar dat iedereen met een asus bordje uit de P5 serie, soundmax heeft voor het geluid onboard..Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:43:
[...]
OMG, hartelijk bedankt![]()
Heeft iedereen hier SoundMax ?? Of is het gewoon toeval dat wij alle 2 het hebben
Mij maakt het in ieder geval niets uit, want het probleem is verholpen. Nogmaals bedankt
Om iets te zeggen gebruik ik geen muis.. Ik bedoel dus gewoon ingame chatten...darkpluisje schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:16:
[...]
dat gaat niet werken. Hij reageert namelijk alleen op toetsaanslagen, en bij battlefield moet je niet alleen je muisknoppen gebruiken om iets te zeggen, maar ook je muis bewegen. Het muis bewegen detecteerd hij niet, dus hij kan er niks mee als je dat instelt..
**ook moet je eerst op de g-toets drukken die je wil gebruiken...en die hoef je maar 1x in te drukken**
Dit is geen probleem, ik gebruik macros in BF2 om m'n FPS en HUD in en uit te schakelen.blablable schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 17:15:
Vraagje: Als ik in BF2 een macro wil instellen om bijvoorbeeld "sorry" of "my fault" te zeggen als ik iemand perongeluk teamkilldan werkt dit niet. Je moet toch gewoon de macro knop indrukken, vervolgens je toetscombie intikken en weer op macro knop drukken? Ik volg iig wat er op de lcd staat maar krijg het niet voor elkaar...
Je moet wel gebruik maken van pauzes op sommige plaatsen of hij registreert het niet goed. Las een pauze in bij de knoppen waarmee je de 'chat' oproept, tussen de tekst moet geen pauze.
Voorbeeld van macro (say LOL): ('y' is bij mij de knop voor globale chat):
-Y indrukken
-Pauze (0.050)
-Y loslaten
-L in
-L los
-O in
-O los
-L in
-L los
-ENTER in
-ENTER los
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Top zal het eens proberen..Largamelion schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:13:
[...]
Dit is geen probleem, ik gebruik macros in BF2 om m'n FPS en HUD in en uit te schakelen.
Je moet wel gebruik maken van pauzes op sommige plaatsen of hij registreert het niet goed. Las een pauze in bij de knoppen waarmee je de 'chat' oproept, tussen de tekst moet geen pauze.
Voorbeeld van macro (say LOL): ('y' is bij mij de knop voor globale chat):
-Y indrukken
-Pauze (0.050)
-Y loslaten
-L in
-L los
-O in
-O los
-L in
-L los
-ENTER in
-ENTER los
helaas, krijg het niet voor elkaar... Of hij doet het helemaal niet of hij laat maar een paar karakters zien bij de chat..
Er komt dus een geupdate G15, die wat compacter is.
En die ziet er een stuk beter uit en gaat zodra die beschikbaar is mijn huidige G15 vervangen.1shot1kill schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 02:03:
http://www.logitech.com/index.cfm/172/3649&&cl=us,en
Er komt dus een geupdate G15, die wat compacter is.

[ Voor 6% gewijzigd door V3g3ta op 02-08-2007 02:22 ]
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Die is wel echt mooi hoor damn. Wat een vormgeving zeg. Ik had 'm wel liever gezien met blauwe achtergrondverlichtingV3g3ta schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 02:19:
[...]
En die ziet er een stuk beter uit en gaat zodra die beschikbaar is mijn huidige G15 vervangen.
[afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door Darth Malak op 02-08-2007 09:21 ]
i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk
Ze hadden er toch op z'n minst een OLED schermpje in mogen steken, en verschillende achtergrond LEDs voor de toetsen
Maar inderdaad, oude G15 vind ik toch een stuk beter, berg meer G-toesten, draaiwiel en inklapbaar schermpje
Niet om negatief te klinken, maar die G9 ziet er dan weer niet uit maar heeft een berg functies
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Oke mijn G15 is nu nog geen 1 maandje oud....iemand die de nieuwe koopt wen wil ruilen tegen een oude? ik sta open voor suggesties
Err.. ik snap jou niet helemaal.. je vraagt of iemand die de nieuwe gaat kopen, die met jou gaat ruilen tegen een oude versie G15??? Errr... waarom zou die persoon dan gewoon niet de oude G15 kopen?darkpluisje schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 14:35:
ik heb een oude G15 maar moet zeggen dt ik die erg mooi vind...ik gebruik in windows toch maar 6 G knoppen, dus dat is prima te doen..
Oke mijn G15 is nu nog geen 1 maandje oud....iemand die de nieuwe koopt wen wil ruilen tegen een oude? ik sta open voor suggesties
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
twas bedoelt als grapjeDarth Malak schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:22:
[...]
Err.. ik snap jou niet helemaal.. je vraagt of iemand die de nieuwe gaat kopen, die met jou gaat ruilen tegen een oude versie G15??? Errr... waarom zou die persoon dan gewoon niet de oude G15 kopen?
Maar dacht, misschien heeft iemand prongelijk een nieuwe besteld en wil die een oude oid..
Die G9 ziet er wel grappig uit, maar met dat uitwisselbare omhulseltje lijkt het me opzich best kut aanvoelen op je hand, heb het idee dat je echt zown rand gaat voelen..
[ Voor 15% gewijzigd door darkpluisje op 02-08-2007 18:14 ]
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Ik heb al ontzettend lang zitten wachten op een opvolger/revisie van de g15, hopend op rode leds... komen ze aanzetten met deze ranzige oranje kleur...
Nu kan ik wel voor de Saitek Eclipse II gaan, die heeft tenminste rode leds... maar die heeft weer geen Macro keys -_-
1)schroef openPsychoray schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:19:
Waarom nou?!![]()
Ik heb al ontzettend lang zitten wachten op een opvolger/revisie van de g15, hopend op rode leds... komen ze aanzetten met deze ranzige oranje kleur...
Nu kan ik wel voor de Saitek Eclipse II gaan, die heeft tenminste rode leds... maar die heeft weer geen Macro keys -_-
2)vervang ledjes
3)schroef dicht.
pokkewerk en dag dag garantie maar als ie al wat ouder is zou ik het gewoon doen als ik jou was.
* iceheart ist blij genoeg met blauw en houdt de zijne zo, maar anders...
Vind de nieuwe G15 wel leuk zo met amber licht voor toetsen en scherm. Koop 'em, mits betaalbaar.
De G9 ziet er nogal lomp uit, eerst maar een keer voelen in de winkel.
Tja, ik heb nog geen g15 zelfs, en als ik hem toch perongeluk om zeep help ben ik mooi m'n geld kwijticeheart schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 20:09:
[...]
1)schroef open
2)vervang ledjes
3)schroef dicht.
pokkewerk en dag dag garantie maar als ie al wat ouder is zou ik het gewoon doen als ik jou was.
* iceheart ist blij genoeg met blauw en houdt de zijne zo, maar anders...
* Dutch_Razor kijk in de adresbalk, he gek, we zitten toch echt op gathering.tweakers.netPsychoray schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 19:19:
Waarom nou?!![]()
http://www.youtube.com/wa...zi7k&mode=related&search=
Vraagje over de G15: ik heb netjes die 2 usb poorten erop zitten, maar zodra ik mijn mp3 speler aansluit geeft de comp eerst netjes aan dat er iets is aangesloten, en vervolgens krijg ik de boodschap dat hij niet genoeg stroom kan leveren...
Klopt dit, of heeft iemand hetzelfde? Want dan is het wel llullig dat ik 2 poorten heb waar ik niks mee kan (webcam kan er ook niet mee werken vanwege de stroom)
Heb ik hier idd ook bij mijn mp3-speler, printer doet het wel iig via de ingebouwde usb-poorten.
Bijna 2025
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik heb er de ontvanger van m'n logitech mx revolution muis én m'n logitech G25 stuurtje op aangesloten en dat geeft geen enkel probleem. Printer lukt idd ook. USB sticks ook, maar m'n Creative ZMP mp3 speler krijgt idd te weinig stroom. Kan er wel aan opladen, dat dan weer wel
Uhm, RGB leds? Dat scherm en de hele G15 wordt gewoon door wat leds gebacklight, vervang die door RGB plus controller en je bent klaar.darkpluisje schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 20:35:
ben benieuwd of het filmpje wel echt is. Want het lcd verandert ook van kleur, maar dat kan een G15 toch echt niet. Dus tenzij hij er een echt lcd in heeft gezet, kan het niet. Denk eerlijk gezegt dat de kleurtjes gewoon truuk zijn....
Vraagje over de G15: ik heb netjes die 2 usb poorten erop zitten, maar zodra ik mijn mp3 speler aansluit geeft de comp eerst netjes aan dat er iets is aangesloten, en vervolgens krijg ik de boodschap dat hij niet genoeg stroom kan leveren...
Klopt dit, of heeft iemand hetzelfde? Want dan is het wel llullig dat ik 2 poorten heb waar ik niks mee kan (webcam kan er ook niet mee werken vanwege de stroom)
Hier: Logitech G15 Versie 1 en 2 vergeleken
Heb ik een overzicht gemaakt van de verschillen tussen de Logitech G15 Versie 1 en 2.
Mooi truukje.
Let op de kleur van z'n scherm bij het begin van het filmpje, lekker blauw zou ik zo zeggen... en toevallig komt het niet meer in beeld daarna. Die kerel speelt gewoon met z'n RGB instellingen van z'n camera -> FAKE.
Verwijderd
Wat nou RGB instellingen?

Zoek op google en alles wat je vind is een link naar die youtube page.
(dan nog even added-hoax, check eerste frame van movie, daar is hele desktop op het scherm al met complete blauwe overlay - oops was al gezegt
Leuk, maar 100% nep.
zegt genoeg.its a secret ;-)
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 21-08-2007 15:47 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ja, zo hoef je geen verzendkosten te betalen. Eerder in de draad hoorde ik van mensen die de pootjes en USB-stekker moesten opsturen, maar dit is natuurlijk wat 'beter'. USB solderen is niet moeilijk, en pootjes zijn toch kutiCy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:28:
Ik heb vandaag contact gehad met logitech helpdesk en ik heb het probleem met kleuren die vervagen, maar ze vertelde mij dat ik eerst 2 foto's van de voorkant en dan van de achterkant moet maken met de referentienummer. Dan het toetsenbord stuk maken en zo stuk dat het zichtbaar is en dan weer een foto van de voorkant en achterkant. Klopt dit dat het nu deze methode is?
Vond het namelijk een raar verhaal en in de call beschrijving vind ik er niks van terug. Voor de zekerheid maar een mail achteraan gedaan of de werkwijze wel kloptTheZeroorez schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:36:
[...]
Ja, zo hoef je geen verzendkosten te betalen. Eerder in de draad hoorde ik van mensen die de pootjes en USB-stekker moesten opsturen, maar dit is natuurlijk wat 'beter'. USB solderen is niet moeilijk, en pootjes zijn toch kut
USB solderen doe ik toch niet :x
Edit:
Ik neem aan dat dat grijze gedeelte wat vervaagd ook bij de garantie valt?sommige toetsen beginnen net maar dat grijze is zo oerlelijk. Helaas zie je op de foto niets van de toetsen.
[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 22-08-2007 20:12 ]
ik ben op zoek naar een programma die de fan rpm's weergeeft, in elk geval die van de GPU en de CPU....
weet iemand die zo, of heb ik zojuist een gat in de markt ontdekt?
Misschien is LCD Miscellany wat je bedoelt?weet iemand die zo, of heb ik zojuist een gat in de markt ontdekt?
[ Voor 9% gewijzigd door philotra op 23-08-2007 00:01 ]
Everest kan dat, gebruik ikzelf ook. Ondersteunt G15 LCD out-of-the-box.shameete schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:
ik mis eigenlijk 1 goeie LCD gadget, en misschien dat iemand die tegen is gekomen cq. heeft gemaakt.
ik ben op zoek naar een programma die de fan rpm's weergeeft, in elk geval die van de GPU en de CPU....
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik gebruik trouwens Everest Ultimate
http://www.wingmanteam.com/latest_software/beta_main.htm
Met ingebouwde scripter
En windows Sideshow support

Oh, mijn pop3 reader crasht nu steeds

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 23-08-2007 23:59 ]
Verwijderd
En naast bovenstaande Everest, heb je ook nog LCD Studio, die ook de G15 support, en waar je dit soort dingen ook kan doen.shameete schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:
ik mis eigenlijk 1 goeie LCD gadget, en misschien dat iemand die tegen is gekomen cq. heeft gemaakt.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Aangezien ze niet reageren op me mail heb ik maar weer gebeld en ze zijn dus bloed serieus dat dat de methode isiCy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:28:
Ik heb vandaag contact gehad met logitech helpdesk en ik heb het probleem met kleuren die vervagen, maar ze vertelde mij dat ik eerst 2 foto's van de voorkant en dan van de achterkant moet maken met de referentienummer. Dan het toetsenbord stuk maken en zo stuk dat het zichtbaar is en dan weer een foto van de voorkant en achterkant. Klopt dit dat het nu deze methode is?
Vanavond maar even me woede uiten op het toetsenbordje
Post anders ook die foto's op het forum, ik ben benieuwd wat je allemaal met je toetsenbord hebt uitgespookt.Aangezien ze niet reageren op me mail heb ik maar weer gebeld en ze zijn dus bloed serieus dat dat de methode is
Vanavond maar even me woede uiten op het toetsenbordje
Mis ik hier een linkje?peakaboo schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:03:
Heeft iemand al geprobeerd z'n G15 te modden volgens die 3 delige youtube video's, waarbij er carbon vinyl wordt geplaatst op de grijze/zilvere delen? Ik wil dit gaan proberen, misschien dat iemand al ervaring heeft opgedaanVolgens mij is het wel goed oppassen bij het open- en losmaken van de LCD, dat je daar niks lostrekt.
Verwijderd
Voor de geinteresseerden kun je hier de download links vinden: http://g15forums.com/forum/showthread.php?t=3725
Dit topic is gesloten.