Kun je die drivers misschien ergens uploaden? Of heb je de install niet meer?Dutch_Razor schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:05:
[...]
De Vista drivers die ik heb gedownload deden het anders perfect (Vista Ultimate 32 bit), maar nu staan ze niet meer op de Logitech site
Heb de g15 inmiddels teruggebracht.. heb nu een microsoft media pro keyboard. Echt veel beter vind ik, tiept veel lekkerder etc
Verwijderd
Bij mij werkt de volumeschijf van de mediatoetsen niet. Eerst werkte alle toetsen niet maar na opnieuw de software te hebben geinstalleer en dit maal de bijgeleverde cd te hebben gebruikt ipv de software op de website ... werken die overige toetsen nu wel.
Weet iemand hoe in te stellen zodat de volumeschijf ook werkt??
Weet iemand hoe in te stellen zodat de volumeschijf ook werkt??
Ik hoef niets in te stellen, die volumeknop werkt standaard in windows.
Gezien je andere problemen zou ik zeggen.. probeer t eens op een schone windows installatie
Gezien je andere problemen zou ik zeggen.. probeer t eens op een schone windows installatie
Volgens mij heb ik gewoon de XP drivers geïnstalleerd en ben ik verward met de Setpoint drivers, aangezien ik volgens de help versie 1.03.193 heb en dat is de laatste download versie.VeeGee schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:35:
[...]
Kun je die drivers misschien ergens uploaden? Of heb je de install niet meer?
Maargoed voor de zekerheid is hier de file:
http://rapidshare.com/files/17795761/lgks103enu.exe.html
Verwijderd
Hey
ik heb ook een g15 maar de verf komt er langzaam vanaf
. ik heb logitech opgebeld, die verwezen me naar mycom(waar ik hem gekocht heb) en die zeiden dat ze weinig voor me konden doen als ik geen bon meer heb. ik heb ook geen afschrift ervan want ik heb hem contant betaald!!
nou toen zeiden ze dus bij logitech dat ik er een foto van moest opsturen maar ik krijg hem er niet scherp op
. what now
ik heb ook een g15 maar de verf komt er langzaam vanaf
nou toen zeiden ze dus bij logitech dat ik er een foto van moest opsturen maar ik krijg hem er niet scherp op

Tja lijkt me duidelijk... zorgen dat je wel een duidelijke foto gemaakt krijgt. Dat is de enige manier om Logitech je te laten helpen aan een nieuwe.Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:38:
Hey
ik heb ook een g15 maar de verf komt er langzaam vanaf. ik heb logitech opgebeld, die verwezen me naar mycom(waar ik hem gekocht heb) en die zeiden dat ze weinig voor me konden doen als ik geen bon meer heb. ik heb ook geen afschrift ervan want ik heb hem contant betaald!!
![]()
nou toen zeiden ze dus bij logitech dat ik er een foto van moest opsturen maar ik krijg hem er niet scherp op. what now
Waarom zou je een foto moeten maken? Ik kreeg zonder gezeik een nieuwe toen ik zei dat bij mij de verf losliet. Nouja, ik vertelde er wel bij dat het niet mogelijk was om em op te sturen naar de winkel waar ik em gekocht had... Maar er werd verder afaik alleen gevraagd naar serienummer ed en toen kreeg ik gewoon een nieuwe.
En de oude moet ik nog steeds opsturen...

Zal er ook wel aan liggen wie je aan de telefoon krijgt.
Twee dagen geleden gebeld voor m'n MX1000 muis, kreeg dezelfde man aan de telefoon als een tijd terug. Uitermate behulpzaam en was binnen 5 minuten geregeld, maar ik heb met m'n G15 toen wel wat meer moeite gehad.
die hier ook nog steeds ligt.. inmiddels te wachten tot ik hem als test zwart ga spuiten
Twee dagen geleden gebeld voor m'n MX1000 muis, kreeg dezelfde man aan de telefoon als een tijd terug. Uitermate behulpzaam en was binnen 5 minuten geregeld, maar ik heb met m'n G15 toen wel wat meer moeite gehad.
die hier ook nog steeds ligt.. inmiddels te wachten tot ik hem als test zwart ga spuiten
Verwijderd
nou dat is dus weer mooi opgelost ik heb een vrij onduidelijke foto opgestuurd waarna ik binnen 4 uur een mail kreeg van logitech:
Geachte heer van der Ploeg,
Dank u wel voor uw e-mail.
Uit uw e-mail begrijp ik dat de letters van de toetsen van uw toetsenbord beginnen te verdwijnen.
Bij normaal gebruik mag dit niet voorkomen en dan valt het ook onder de garantie. Onder normaal gebruik wordt verstaan dat het toetsenbord niet in aanraking komt met agressieve stoffen welke de toetsen kunnen aantasten. Deze kunnen bijvoorbeeld zitten in schoonmaakmiddelen en in sommige handcremes.
De garantie gaat normaal gesproken via de leverancier waar u het product gekocht heeft. Wanneer het niet mogelijk is om het product om te ruilen bij de leverancier, dan kunnen wij het product mogelijk vervangen. Hiervoor hebben we wel de volgende gegevens nodig:
- Naam en plaats van de leverancier.
- Reden dat u het product daar niet kan omruilen.
- Modelnummer van het product. (m/n)
- Partnummer van het product. (p/n)
- Serienummer van het product. (sn of PID)
- Uw volledige adresgegevens.
- Uw telefoonnummer.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Roel Nottrot
Logitech Europe SA
Customer Support
Waarna ik dit gedaan heb kreeg ik binnen een half uur (service!!) een mail waarin stond:
Ik heb inmiddels een order aangemaakt om uw product voor u te vervangen. Deze wordt per UPS verstuurd en zou u binnen 5 tot 10 werkdagen moeten ontvangen. Zodra u het nieuwe product ontvangen heeft moet u een onderdeel van het defecte product retour sturen naar ons hoofdkantoor. Dit gaat om het volgende onderdeel:
- de USB plug, deze kunt u van de kabel afknippen
Dit onderdeel dient u in een enveloppe op te sturen naar het volgende adres:
Logitech Europe SA
Customer Support RMA: RN 070223-001684
Moulin du Choc
CH - 1122 Romanel sur Morges
Switzerland
Wij vragen alleen om dit onderdeel en niet het gehele product, aangezien u het onderdeel naar Zwitserland moet sturen. Met dit onderdeel zijn wij er in ieder geval zeker van dat het product echt defect is.
Mocht u in de toekomst nog verdere vragen of opmerkingen hebben betreffende onze producten, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Roel Nottrot
Logitech Europe RN 070223-001684
Customer Support
Nou toch nog goede service van logitech en dat in nog niet eens 5 uur geregeld
Dus nog een weekje wachten en dan komt mijn G15 uit de nieuwe revisie
Uit uw e-mail begrijp ik dat de letters van de toetsen van uw toetsenbord beginnen te verdwijnen.
Bij normaal gebruik mag dit niet voorkomen en dan valt het ook onder de garantie. Onder normaal gebruik wordt verstaan dat het toetsenbord niet in aanraking komt met agressieve stoffen welke de toetsen kunnen aantasten. Deze kunnen bijvoorbeeld zitten in schoonmaakmiddelen en in sommige handcremes.
De garantie gaat normaal gesproken via de leverancier waar u het product gekocht heeft. Wanneer het niet mogelijk is om het product om te ruilen bij de leverancier, dan kunnen wij het product mogelijk vervangen. Hiervoor hebben we wel de volgende gegevens nodig:
- Naam en plaats van de leverancier.
- Reden dat u het product daar niet kan omruilen.
- Modelnummer van het product. (m/n)
- Partnummer van het product. (p/n)
- Serienummer van het product. (sn of PID)
- Uw volledige adresgegevens.
- Uw telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Roel Nottrot
Logitech Europe SA
Customer Support
Waarna ik dit gedaan heb kreeg ik binnen een half uur (service!!) een mail waarin stond:
Ik heb inmiddels een order aangemaakt om uw product voor u te vervangen. Deze wordt per UPS verstuurd en zou u binnen 5 tot 10 werkdagen moeten ontvangen. Zodra u het nieuwe product ontvangen heeft moet u een onderdeel van het defecte product retour sturen naar ons hoofdkantoor. Dit gaat om het volgende onderdeel:
- de USB plug, deze kunt u van de kabel afknippen
Dit onderdeel dient u in een enveloppe op te sturen naar het volgende adres:
Logitech Europe SA
Customer Support RMA: RN 070223-001684
Moulin du Choc
CH - 1122 Romanel sur Morges
Switzerland
Wij vragen alleen om dit onderdeel en niet het gehele product, aangezien u het onderdeel naar Zwitserland moet sturen. Met dit onderdeel zijn wij er in ieder geval zeker van dat het product echt defect is.
Met vriendelijke groet,
Roel Nottrot
Logitech Europe RN 070223-001684
Customer Support
Nou toch nog goede service van logitech en dat in nog niet eens 5 uur geregeld
Dus nog een weekje wachten en dan komt mijn G15 uit de nieuwe revisie
Waar wacht je dan op met het terugsturen... of ben je het soort "klant" (lees -oplichter) dat graag klaagt als de support niet goed is maar net doet alsof zijn neus bloedt als er wel adequaat wordt gehandeld?RoD schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:43:
Waarom zou je een foto moeten maken? Ik kreeg zonder gezeik een nieuwe toen ik zei dat bij mij de verf losliet. Nouja, ik vertelde er wel bij dat het niet mogelijk was om em op te sturen naar de winkel waar ik em gekocht had... Maar er werd verder afaik alleen gevraagd naar serienummer ed en toen kreeg ik gewoon een nieuwe.
de letters die eraf vallen is een algemeen kwaaltje van logitech keyboards
mijn vader heeft in 1 jaar tijd 4 keyboards van zijn logitech cordless desktop deluxe versleten, ja hij gebruikte een dos programma waarbij sommige letters vaak gebruikt werden maar ja ik game ook vbaak waarbij de letters awd vaak gebruikt worden en die zijn ook kapot op mijn g15, ik dacht dat er stof op zat maar ze zijn echt vaag:(
mijn vader heeft in 1 jaar tijd 4 keyboards van zijn logitech cordless desktop deluxe versleten, ja hij gebruikte een dos programma waarbij sommige letters vaak gebruikt werden maar ja ik game ook vbaak waarbij de letters awd vaak gebruikt worden en die zijn ook kapot op mijn g15, ik dacht dat er stof op zat maar ze zijn echt vaag:(
Leuk dat je de usb-stekker af moet knippen en op moet sturen... Met een beetje soldeerwerk en de juiste winkel in Rotterdam kun je er zo weer een nieuwe stekken aan maken.
USB-stekkers worden overigens niet bij heel erg veel winkels verkocht, maar ze zijn er wel.
Ikzelf ben nog steeds zeer tevreden over mijn G15, de letters zitten er nog steeds goed op, terwijl ik em wel veel gebruik.
USB-stekkers worden overigens niet bij heel erg veel winkels verkocht, maar ze zijn er wel.
Ikzelf ben nog steeds zeer tevreden over mijn G15, de letters zitten er nog steeds goed op, terwijl ik em wel veel gebruik.
Neuh, het is meer zo dat ik het nut er niet zo van in zie om de pootjes en het stekkertje eraf te halen. Logitech doet er toch niks meer mee. Verder gebruik ik dat ding niet meer, want hij ziet er niet uit met al die verf wat er af is. Hij ligt hier een beetje weg te roesten. Aangezien ik Logitech zo toch niet benadeel laat ik het maar voor wat het is denk ik.Darth Malak schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:33:
[...]
Waar wacht je dan op met het terugsturen... of ben je het soort "klant" (lees -oplichter) dat graag klaagt als de support niet goed is maar net doet alsof zijn neus bloedt als er wel adequaat wordt gehandeld?
En die vooroordelen mag je wmb achterwege laten
Hij heeft gewoon gelijk. De voorwaarde voor het opsturen van een nieuw tobo onder garantie is het terugsturen van die stekkers. Doe dat dan gewoon en ga niet, nadat je het tobo al ontvangen hebt, zelf interpreteren of het nodig is of niet. Het kost je een envelop en een postzegel. Nou nou...RoD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:51:
[...]
Neuh, het is meer zo dat ik het nut er niet zo van in zie om de pootjes en het stekkertje eraf te halen. Logitech doet er toch niks meer mee. Verder gebruik ik dat ding niet meer, want hij ziet er niet uit met al die verf wat er af is. Hij ligt hier een beetje weg te roesten. Aangezien ik Logitech zo toch niet benadeel laat ik het maar voor wat het is denk ik.
Lees hier behoorlijk wat mensen die de stekkers niet terugsturen. Het is zeker niet uit te sluiten dat Logitech straks minder soepel omgaat met dit soort garantieclaims over de mail als mensen niks terugsturen. Dan kunnen we straks allemaal heel fijn terug naar die internetwinkel 200km verderop....

Moi heeft dus uiteraard de stekkers wel teruggestuurd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zie geen enkele reden om iets weg te laten. Jouw antwoord bevestigd genoeg. Gewoon terugsturen zou ik zeggen. Wat hieronder wordt gezegd bedoelde ik ook nog te zeggen. Door figuren als jij lopen de eerlijke gebruikers strak kans minder goed behandeld te worden.
Of ben je te krenterig om een paar postzegels te kopen?
Of ben je te krenterig om een paar postzegels te kopen?
RoD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:51:
[...]
Neuh, het is meer zo dat ik het nut er niet zo van in zie om de pootjes en het stekkertje eraf te halen. Logitech doet er toch niks meer mee. Verder gebruik ik dat ding niet meer, want hij ziet er niet uit met al die verf wat er af is. Hij ligt hier een beetje weg te roesten. Aangezien ik Logitech zo toch niet benadeel laat ik het maar voor wat het is denk ik.
Eensch. Ik heb toen ook de stekkers van m'n Z580 opgestuurd, en er een spiksplinternieuwe Z5500 voor terug gekregen. Kleine moeite, goort plezier.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mwa, wat betreft die behandeling hebben jullie wel gelijk ja. Zal er dan toch maar even vaart achter zetten.
* RoD gaat eens een envelop en een paar postzegels zoeken

RoD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:59:
Mwa, wat betreft die behandeling hebben jullie wel gelijk ja. Zal er dan toch maar even vaart achter zetten.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik heb LCDstudio geinstalleerd maar als ik het opstart dan krijg ik steeds de melding:
unable to locate or read your license file, exiting..
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
heb zowel versie 655 als versie 612 geprobeert.
Verder draai ik XP
*update
ik heb de oplossing al gevonden via het LCDstuio-forum:
Je moet de license-xml file weghalen dan vraagt hij weer naar de locatie.
Heb nu het goede bestand aangewezen.
unable to locate or read your license file, exiting..
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
heb zowel versie 655 als versie 612 geprobeert.
Verder draai ik XP
*update
ik heb de oplossing al gevonden via het LCDstuio-forum:
Je moet de license-xml file weghalen dan vraagt hij weer naar de locatie.
Heb nu het goede bestand aangewezen.
[ Voor 26% gewijzigd door Artwido op 26-02-2007 20:50 ]
Heb al een tijdje een G15, maar sinds vanochtend werkt m'n entertoets niet meer.
Hij is geen slachtoffer geworden van ernstige mishandelingen en vochtige zooi oid. hij doet het ineens niet meer.. Hij is alleen niet erg schoon
Iemand hier ook last van gehad?
Nu ook nog de esc toets
Hij is geen slachtoffer geworden van ernstige mishandelingen en vochtige zooi oid. hij doet het ineens niet meer.. Hij is alleen niet erg schoon

Iemand hier ook last van gehad?
Nu ook nog de esc toets

[ Voor 12% gewijzigd door _Eend_ op 27-02-2007 10:46 ]
Goed om te horen!RoD schreef op maandag 26 februari 2007 @ 15:59:
Ok, laat maar.. was blijkbaar een kwestie van schoonmaken..
Was al bijna vergeten dat die toetsen zwart waren
Was al bijna vergeten dat die toetsen zwart waren
Ik ben erg tevreden met mijn G15, maar ik startte mijn comp op dmv oude toetsenbord-klik (met PS/2 in bios). Nu met deze usb-aansluiting lukt dat niet meer. Iemand hier een oplossing?
(natuurlijk al gegoogled)
hmm.. werkt hier gewoon maar hij hangt niet via PS/2 aan je PC maar via USB dus ik zou op zoek gaan naar de juiste optie in je bios en/of je windows instellingen...
tiepeks schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 13:26:
Ik ben erg tevreden met mijn G15, maar ik startte mijn comp op dmv toetsenbord-klik (PS/2 in bios). Nu met deze usb-aansluiting lukt dat niet meer. Iemand hier een oplossing?
bij mij doet de cpu load meter het eigenlijk nooit, soms na verse install van software werkt het maar na reboot blijft de load 0.0 Zijn hier fixes voor?
Ook bij mij begint nu de verf her en der los te laten (op de A bijvoorbeeld). Wat kan je hiermee?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Topic doorlezen? Gewoon garantie claimen. Snelste gaat via Logitech.Eagle Creek schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 21:33:
Ook bij mij begint nu de verf her en der los te laten (op de A bijvoorbeeld). Wat kan je hiermee?
Logitech heeft de Vista drivers gepostVeeGee schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:35:
[...]
Kun je die drivers misschien ergens uploaden? Of heb je de install niet meer?
http://www.logitech.com/i...6,contentid=10824,osid=13
(er staat wel 12/06/06 maar vorige week stonden ze er toch echt niet of ik moet blind zijn)
[ Voor 30% gewijzigd door Dutch_Razor op 03-03-2007 16:38 ]
Ik heb gister uitgevonden dat Everest Ultimate 3.5 de G15 ook ondersteunt.
Je kan er alles op weergeven wat je maar wil. Als het op systeeminformatie aankomt dan.
Je kan alles een eigen naam geven, je kan het je eigen lettertype, grootte en plaats geven.
kijk:
Je kan er alles op weergeven wat je maar wil. Als het op systeeminformatie aankomt dan.
Je kan alles een eigen naam geven, je kan het je eigen lettertype, grootte en plaats geven.
kijk:

[ Voor 15% gewijzigd door Extreme smell op 03-03-2007 18:02 ]
Ziet er interessant uit.Extreme smell schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:02:
Ik heb gister uitgevonden dat Everest Ultimate 3.5 de G15 ook ondersteunt.
kijk:
[afbeelding]
Maar is het nog te downloaden? Want iedere keer als ik ergens een link zie om het te downloaden word je ge-redirect naar een pagina met allerlei andere downloads maar niet naar Everest Ultimate 3.5
* Nakebod niet mee eens isIRCfreAk schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:42:
de letters die eraf vallen is een algemeen kwaaltje van logitech keyboards
Heb hier ook nog een Logitech Internet Navigator staan, uit 2001.
Tot een maand of 2 terug dagelijks gebruikt, en alle letters zijn nog zeer goed te lezen.
Het is dat bepaalde toetsen af en toe bleven hangen, ook na schoonmaken, en de G15 er wel geinig uitziet, anders had ik nu geen G15 gehad
Kan echter niets zeggen over de huidige kwaliteit.
@ Artwido: Weet niet op welke sites jij komt, maar vast niet de officiële
http://www.lavalys.com
Gewoon te downloaden daar.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
heeft iemand een mod voor battlefield 2142???
BF2142 ondersteunt de G15 standaard....
Als je een ander soort mod bedoelt zie www.firststrikemod.com, www.eodmod.com, en dat waren ze wel eigenlijk de rest is BF2 (die laatste ook), PRMM, FH.
Als je een ander soort mod bedoelt zie www.firststrikemod.com, www.eodmod.com, en dat waren ze wel eigenlijk de rest is BF2 (die laatste ook), PRMM, FH.
[ Voor 68% gewijzigd door Dutch_Razor op 04-03-2007 12:35 ]
hmmz krijg anders niks te zien als ik bf opstart 
of moet ik dan de nieuwste updates downloaden ?
( bedoel dat ik mn kogels wil zien en welke server enzo)
of moet ik dan de nieuwste updates downloaden ?
( bedoel dat ik mn kogels wil zien en welke server enzo)
[ Voor 55% gewijzigd door puddinkie op 04-03-2007 13:00 ]
Ok tnx.Nakebod schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:05:
[...]
@ Artwido: Weet niet op welke sites jij komt, maar vast niet de officiële
http://www.lavalys.com
Gewoon te downloaden daar.
Ik had gewoon Everest Ultimate 3.5 bij google copy/paste en de eerste hit's gebruikt maar blijkbaar zijn dat niet de goede downloadlinks.
heb t al gewoon laatste update van de site ophalen en dan heb je wel mod voor bf 2142 :D:D:D
Hmmm, net de G15 aangesloten. Het is wel weer even wennen na het tijden werken op een Logitech UltraX keyboard 
Alleen jammer dat er dus geen Vista-software schijnt te zijn momenteel. Niet echt handig.
-- Edit: ach ja, de XP software werkt ook onder Vista, dus da's niet echt een probleem.
Alleen jammer dat er dus geen Vista-software schijnt te zijn momenteel. Niet echt handig.
-- Edit: ach ja, de XP software werkt ook onder Vista, dus da's niet echt een probleem.
[ Voor 18% gewijzigd door Wildfire op 06-03-2007 23:14 ]
het werkt ja, maar niet goed, veel cpu gebruik van de apps, er is ook een apparte vista download op hun site hoor, staat er al weer een maandje opWildfire schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:57:
Hmmm, net de G15 aangesloten. Het is wel weer even wennen na het tijden werken op een Logitech UltraX keyboard
Coding 4 Fun!
Geen Nederlandse versie. Alleen Engels zie ik nu.Vincenz0 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 01:48:
[...]
het werkt ja, maar niet goed, veel cpu gebruik van de apps, er is ook een apparte vista download op hun site hoor, staat er al weer een maandje opdie werkt beter.
In mijn korte Vista test op deze pc (De Vista x64) had ik de drivers van XP x64 gepakt, en dat werkt.
De software was wel crashende soms.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik mag ook een nieuw toetsenbord ontvangen van logitech. Mijn letters D,F en W begonnen ook te sluiten 
Ik zal straks eerlijk mijn stekker+pootjes opsturen natuurlijk, maar valt er nog iets met de overblijfselen te doen?
- Reserve toetsen
- LCD?
- Volume control?
- Verlichting?
Ik kan er niks over vinden, dus dan zal het wel niet.. maar misschien heeft iemand iets geprobeerd
Ik zal straks eerlijk mijn stekker+pootjes opsturen natuurlijk, maar valt er nog iets met de overblijfselen te doen?
- Reserve toetsen
- LCD?
- Volume control?
- Verlichting?
Ik kan er niks over vinden, dus dan zal het wel niet.. maar misschien heeft iemand iets geprobeerd
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Het werkt alleen niet optimaal, ik draai deze drivers niet meer omdat het constant data aan het wegschrijven is. Als je jou hdd hoort ratelen dan komt het van deze drivers.Nakebod schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:47:
In mijn korte Vista test op deze pc (De Vista x64) had ik de drivers van XP x64 gepakt, en dat werkt.
Tenminste dit is wel bij mij zo @ x64 versie van Vista.
Ik ben op zoek naar een G15 programmatje waarmee de task manager afgebeeld kan worden op het display.
In een oud topic heb ik een link gevonden naar dit programmatje, helaas is de link dood
Verwijderd in "Logitech G15-keyboard met ingebouwd lcd-..."
Is er iemand die nog een werkende link heeft? De Duitse versie werkt helaas niet goed bij mij.
edit
Deze versie werkt prima bij mij: klik
In een oud topic heb ik een link gevonden naar dit programmatje, helaas is de link dood
Is er iemand die nog een werkende link heeft? De Duitse versie werkt helaas niet goed bij mij.
edit
Deze versie werkt prima bij mij: klik
[ Voor 10% gewijzigd door Hu9o op 12-03-2007 20:31 ]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Ik heb nu een verse windows install ineens een vage bug. Als ik bijvoorbeeld van track verander of als ik het volume verander met de draaischijf dan geeft hij in de display aan "Logitech Media Display" maar hij gaat niet meer terug naar het scherm waar hij was. Dus ik heb dan alleen een venster waar die tekst in staat. Pas als ik op de ronde knop druk gaat hij weer naar het scherm waar hij daarvoor was.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Dat probleem had ik ook altijd, ik ben toen maar weer terug gegaan naar een oudere versie van de software. 1.02 draai ik nu weer, ipv 1.03.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nieuwe USB stekker aan solderen en je kunt em zo weer gebruiken. En het is vziw nog legaal ook. Aangezien Logitech je niet verbiedt iets met het toetsenbord te doen, zolang je de stekker en de pootjes maar opstuurtReCreator schreef op maandag 12 maart 2007 @ 19:37:
Ik mag ook een nieuw toetsenbord ontvangen van logitech. Mijn letters D,F en W begonnen ook te sluiten
- Reserve toetsen![]()
- LCD?
- Volume control?
- Verlichting?
Verwijderd
Nu zit ik plots met een flikkering in mijn G15 ... Waarschijnlijk is een van de leds het aan het begeven waardoor een gans stuk aan het flikkeren gaat 9Van G3 tot G18 en van Ctrl tot ` ).
Iemand hier ervaring mee ? Kan ik zelf een led vervangen en zo ja, welke moet dat dan zijn ?
Iemand hier ervaring mee ? Kan ik zelf een led vervangen en zo ja, welke moet dat dan zijn ?
Ja, ervaring mee. Ik had 't aan de andere kant van m'n keyboard (bij de numpad). Ik heb 'm teruggebracht. Is gewoon garantie natuurlijk, tenzij je hebt lopen meppen op je keyboard.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2007 @ 10:24:
Nu zit ik plots met een flikkering in mijn G15 ... Waarschijnlijk is een van de leds het aan het begeven waardoor een gans stuk aan het flikkeren gaat 9Van G3 tot G18 en van Ctrl tot ` ).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Nu heb ik geen G15, maar een G11, maar afgezien van het LCD is deze hetzelfde.
Gisteren heb ik iets te lomp op de play/pause toets geduwd, welke verzakt zit. Hij werkt nog perfect, maar het ziet er m.i. niet uit.
Na alle (heel veel) schroeven eruit gehaald te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat het knopje op een plek gebroken is. Dit valt prima te lijmen, dan moet alleen wel het toetsenbord uit elkaar kunnen. Als alle schroeven eruit zijn kan ik wel de bovenkant wat los krijgen (zo heb ik het ook kunnen zien), maar ik heb het idee dat hij verlijmd zit oid. Weet iemand hoe ik dit los krijg, zonder iets echt te mollen?
Dit zou ook wel handig zijn ivm schoonmaken, en een spatiebalk die sinds vanochtend een beetje piept.
Hij is pas een week oud, maar voor garantie moet ik hem ver weg versturen, wat ik liever niet doe...
Gisteren heb ik iets te lomp op de play/pause toets geduwd, welke verzakt zit. Hij werkt nog perfect, maar het ziet er m.i. niet uit.
Na alle (heel veel) schroeven eruit gehaald te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat het knopje op een plek gebroken is. Dit valt prima te lijmen, dan moet alleen wel het toetsenbord uit elkaar kunnen. Als alle schroeven eruit zijn kan ik wel de bovenkant wat los krijgen (zo heb ik het ook kunnen zien), maar ik heb het idee dat hij verlijmd zit oid. Weet iemand hoe ik dit los krijg, zonder iets echt te mollen?
Dit zou ook wel handig zijn ivm schoonmaken, en een spatiebalk die sinds vanochtend een beetje piept.
Hij is pas een week oud, maar voor garantie moet ik hem ver weg versturen, wat ik liever niet doe...
Je hoeft em niet ver weg te sturen, aangezien Logitech je eerst een nieuw toetsenbord opstuurt, waarna jij vervolgens de pootjes en de USB stekker op moet sturen. Geen centje pijn dus. Alhoewel ik het me afvraag of je nog garantie hebt aangezien je blijkbaar het toetsenbord opengemaakt hebt.
Nee, ik heb enkel de schroeven er uit gehaald, en kwam meteen al tot de conclusie dat dat ding dus niet open ging zonder iets te breken oid. Verder is het 100% zeker dat het daar niet door komt, aangezien ik hem pas heb geprobeerd te openen NADAT ik problemen had. Logitech hoeft dus ook niet te weten dat dit gebeurd is, en ik zie het niet als oplichting oid.
Maargoed, wel tof dat je dus zelf met Logitech contact kan opnemen (net als creative
), en je enkel de stekker + pootjes op hoeft te sturen.. 
Maargoed, wel tof dat je dus zelf met Logitech contact kan opnemen (net als creative
offtopic:
RoD, jij ging toch naar CeBit? Vergeet geen foto's te maken van de Carbon Li, en die te plaatsen
RoD, jij ging toch naar CeBit? Vergeet geen foto's te maken van de Carbon Li, en die te plaatsen
[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 18-03-2007 12:32 ]
Je sloopt door bot gebruik je toetsenbord en gaat 'm dan opsturen? Jaja. Eerlijke jongen ben jij.TheZeroorez schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:28:
...en ik zie het niet als oplichting oid.
(ik zou 't ook doen hoor, maar moraalriddertje spelen blijft leuk)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Mja, ik sloopte het ja, maar om nu te zeggen dat ik er hard op duwde? Nee.spaceboy schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:44:
[...]
Je sloopt door bot gebruik je toetsenbord en gaat 'm dan opsturen? Jaja. Eerlijke jongen ben jij.
(ik zou 't ook doen hoor, maar moraalriddertje spelen blijft leuk)
EDIT: Even met de keukenweegschaal staan spelen, ik gok dat het ongeveer 350 gram was. Dit is echt niet veel dus. Voor de nieuwsgierigen: De knop rechtsonder dus, helemaal rechts duwde ik (dat is ook waar een verbindinkje zit, wat bij mij gebroken is).
En tja.. Ook als ik zelf iets gemold had had ik het misschien wel gedaan, maar dan had ik het niet zo van het dak geschreeuwd
[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 18-03-2007 12:48 ]
Als het dezelfde wijze van montage is als bij de G15, zit hij niet verlijmt. Heb mijn oude G15 ook open gemaakt en ik heb met een platte briefopener (je moet een beetje creatief zijnTheZeroorez schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:28:
Nee, ik heb enkel de schroeven er uit gehaald, en kwam meteen al tot de conclusie dat dat ding dus niet open ging zonder iets te breken oid. Verder is het 100% zeker dat het daar niet door komt, aangezien ik hem pas heb geprobeerd te openen NADAT ik problemen had. Logitech hoeft dus ook niet te weten dat dit gebeurd is, en ik zie het niet als oplichting oid.
Maargoed, wel tof dat je dus zelf met Logitech contact kan opnemen (net als creative), en je enkel de stekker + pootjes op hoeft te sturen..
offtopic:
Voor je dat doet moet je wel heel goed kijken álle schroefjes los te hebben, ik had er 1tje over het hoofd gezien en dan krijg je hem er gewoonweg niet af zonder iets stuk te maken.. ik had het op tijd door gelukkig.
Hij ligt nu nog steeds te wachten op een spuitbus zwarte verf.
Ah ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Dan zou ik gewoon simpelweg garantie claimen, ik vind het ook geen oplichting oid. Dat knopje mag natuurlijk nooit vast komen te zitten als je er simpelweg op drukt. Aannemende dat je er niet keihard op geramd hebtTheZeroorez schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:28:
Maargoed, wel tof dat je dus zelf met Logitech contact kan opnemen (net als creative), en je enkel de stekker + pootjes op hoeft te sturen..
offtopic:
offtopic:
Ik ging naar CeBit?
I wish.
Ik ging naar CeBit?
Tussen de 300 en 400 gram dus. Het zit niet vast, maar het is gebroken. Ik hoopte inderdaad dat het een verbogen ijzertje was oid, maar ook plastic valt te lijmen. Echt extreem is het niet, maar deze perfectionist kan er gewoon niet tegen dat een knop die er 1mm boven uit hoort te steken 2mm verzonken isRoD schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:47:
[...]
Ah ok, dan heb ik het verkeerd begrepen. Dan zou ik gewoon simpelweg garantie claimen, ik vind het ook geen oplichting oid. Dat knopje mag natuurlijk nooit vast komen te zitten als je er simpelweg op drukt. Aannemende dat je er niet keihard op geramd hebt
* TheZeroorez gaat maandag uit school ff bellen, kan zo snel geen adres voor contact (dit soort dingen) vinden..
[...]
offtopic:
Ik ging naar CeBit?I wish.
offtopic:
Dan was het die _lul_ met z'n kudt-icoon
Dan was het die _lul_ met z'n kudt-icoon

Zo ziet het er dus uit (zonder dat stof). Zoals je je voor kunt stellen is dit voor een lichtelijk dwangneurotisch en extreem perfectionistisch persoon hééél erg slopend (

Dat stof zie je trouwens niet, komt door de vieze lens (denk ik), en de lichte stof die je op de macro foto wél ziet.
[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 18-03-2007 12:58 ]
Gisteren tegen een vreemd probleem aangelopen: Als ik Shift + pijltje rechts + pijltje boven indruk, gebeurt er niks. Doe ik hetzelfde maar dan met shift + pijltje links + boven gebeurt er wel iets.
Het vreemde is, andere combinaties werken wel. Als ik bijv. Shift > Pijl onder > rechts doe, gebeurt er wel iets.. Heb dit ook uitgeprobeert in een 'keyboard test' progje, en die laat hetzelfde zien.
En het is best vervelend, ben sinds een tijdje bezig met Test Drive Unlimited, en als ik op een motor zit gebruik ik deze combi's erg, erg vaak. Shift om plat op de tank te gaan liggen, pijltje omhoog voor gas en rechts/links om te sturen.. Maar als ik op de tank 'lig' kan ik dus niet naar rechts, moet ik eerst shift loslaten voordat ik kan sturen. Niet erg handig, je verliest snelheid, en ik ben hierdoor dus al tig keer gecrashed (kan niet op tijd naar rechts sturen om die truck te ontwijken..)
Is dat normaal of moet ik maar even contact opnemen met de winkel/Logitech?
Het vreemde is, andere combinaties werken wel. Als ik bijv. Shift > Pijl onder > rechts doe, gebeurt er wel iets.. Heb dit ook uitgeprobeert in een 'keyboard test' progje, en die laat hetzelfde zien.
En het is best vervelend, ben sinds een tijdje bezig met Test Drive Unlimited, en als ik op een motor zit gebruik ik deze combi's erg, erg vaak. Shift om plat op de tank te gaan liggen, pijltje omhoog voor gas en rechts/links om te sturen.. Maar als ik op de tank 'lig' kan ik dus niet naar rechts, moet ik eerst shift loslaten voordat ik kan sturen. Niet erg handig, je verliest snelheid, en ik ben hierdoor dus al tig keer gecrashed (kan niet op tijd naar rechts sturen om die truck te ontwijken..)
Het is toch wel grappig dat "Het gaming toetsenbord" zoveel problemen geeft op dit vlak_Eend_ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:48:
Gisteren tegen een vreemd probleem aangelopen: Als ik Shift + pijltje rechts + pijltje boven indruk, gebeurt er niks. Doe ik hetzelfde maar dan met shift + pijltje links + boven gebeurt er wel iets.
(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.
Denk niet dat het de leds zelf zullen zijn, eerder de stroom voorziening van de leds.
Crap.
Azerty heeft carry-in. Ik moet dus m'n tobo opsturen (eigen kosten), wachten, en hem op mijn kosten weer terug laten sturen. Logitech kan/wil mij niet helpen, ik heb het niet bij hun besteld, dus ik moet het via de shop regelen.
Zelf maar lijmen dus
Azerty heeft carry-in. Ik moet dus m'n tobo opsturen (eigen kosten), wachten, en hem op mijn kosten weer terug laten sturen. Logitech kan/wil mij niet helpen, ik heb het niet bij hun besteld, dus ik moet het via de shop regelen.
Zelf maar lijmen dus

Dat is normaal jammergenoeg. Er is maar een maximum aantal toetsen wat je bij elkaar in hetzelfde deel kunt indrukken. Wat je kunt proberen is om te gaan leren werken met W,S,A,D voor het sturen. Ikzelf die dit eigenlijk bij ieder spel en nog nooit problemen gehad._Eend_ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 07:48:
Maar het is _alleen_ het rechterpijltje, als ik Shift - Omhoog - Links doe kan dat wel. Dat was het eerste waar ik aan dacht namelijk.Arunia schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:38:
[...]
Dat is normaal jammergenoeg. Er is maar een maximum aantal toetsen wat je bij elkaar in hetzelfde deel kunt indrukken. Wat je kunt proberen is om te gaan leren werken met W,S,A,D voor het sturen. Ikzelf die dit eigenlijk bij ieder spel en nog nooit problemen gehad.
Dat zeiden ze bij mij niet. Ik heb "gewoon" gezegd dat ik em niet kon retourneren naar de shop waar ik em gekocht had. Wat overigens ook klopt, besteld bij Hardware TotaalTheZeroorez schreef op maandag 19 maart 2007 @ 15:27:
Crap.
Zelf maar lijmen dus

Hoe lang is de garantie eigenlijk op dit tobo?
Mja, ik had bij de eerste keer bellen al gezegd dat het Azerty was, dus dat wilde ze, toen ik na een kwartier terug belde, niet meer gelovenRoD schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:49:
[...]
Dat zeiden ze bij mij niet. Ik heb "gewoon" gezegd dat ik em niet kon retourneren naar de shop waar ik em gekocht had. Wat overigens ook klopt, besteld bij Hardware TotaalDaar deden ze verder helemaal niet moeilijk over en ze gaven me direct een nieuwe.

Mgoed, dalijk dan maar ff lijmen dunkt me.
2 jaar afaik.Hu9o schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:54:
Hoe lang is de garantie eigenlijk op dit tobo?
Edit: Eerdere posts in dit topic bevestigen bovenstaande
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 19-03-2007 19:05 ]
Als ik zo het topic doorlees dan lijkt het wel of bijna iedereen aan de beurt komt voor een nieuw board.
Mwoah, dat valt best mee. Dit is mijn stevigste toetsenbord in jaren. Hij heeft alleen de cola test nog niet gehad. Maar die zit ook niet in de planningArtwido schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:40:
Als ik zo het topic doorlees dan lijkt het wel of bijna iedereen aan de beurt komt voor een nieuw board.
hebben er meer mensen last van dat sommige toetsen het af en toe niet doen?
gister deden de o, p, [, ]enter, en pijltjestoetsen het niet....vandaag weer wel, maar vanmiddag weer even niet....
vaaag?
gister deden de o, p, [, ]enter, en pijltjestoetsen het niet....vandaag weer wel, maar vanmiddag weer even niet....
vaaag?
Verwijderd
Net mijn qwerty G15 ingeleverd en een fonkelnieuwe azerty in de plaats gekregen ... Mijn vriendin kan nu eindelijk ook weer foutloos typen
Kon je niet gewoon zelf die knopjes ff andersom zetten? Of zitten er ook tekens bij elkaar op andere plaatsen?
Verder heb ik hem open gemaakt (het helpt als je weet dat die zwarte rand bij een g11 écht los is, ipv aangeplakt zoals bij veel andere keyboards), en was het knopje enkel van een pennetje af geschoven, het lijkt alleen net alsof 'ie gebroken is als hij maar een halve centimeter open is..

Wel vergeten m'n spatiebalk te smeren though
Verder heb ik hem open gemaakt (het helpt als je weet dat die zwarte rand bij een g11 écht los is, ipv aangeplakt zoals bij veel andere keyboards), en was het knopje enkel van een pennetje af geschoven, het lijkt alleen net alsof 'ie gebroken is als hij maar een halve centimeter open is..
Wel vergeten m'n spatiebalk te smeren though

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 22-03-2007 16:31 ]
Ik heb vorige week de nieuwe G15 software geinstalleerd, maar wil ik nu een (lange) macro opnemen via de G knoppen (met record van delay), stopt het opnemen abrupt na zo'n 2 minuten zonder enkele verdere melding of maar iets uberhaubt te hebben opgenomen.
Mijn (ex..) heeft een oudere versie en kan wel gewoon tot ruim 5 minuten opnemen.
Weet iemand nog de oudere versie ergens te downloaden?
Mijn (ex..) heeft een oudere versie en kan wel gewoon tot ruim 5 minuten opnemen.
Weet iemand nog de oudere versie ergens te downloaden?
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 22-03-2007 16:44 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die 3.5 is nog een trial versie ook....én je moet je gegevens achterlatenArtwido schreef op zondag 04 maart 2007 @ 08:16:
[...]
Ziet er interessant uit.
Maar is het nog te downloaden? Want iedere keer als ik ergens een link zie om het te downloaden word je ge-redirect naar een pagina met allerlei andere downloads maar niet naar Everest Ultimate 3.5
die gasten waren vroeger veel relaxter

/edit:
en je wordt knetter gek van die balloon..ik weet zelf ook wel dat ik de trail gebruik

Ik niet, maar ik heb um ook pas sinds oktoberArtwido schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:40:
[ Voor 28% gewijzigd door Rey Nemaattori op 22-03-2007 17:42 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Bedenk wel dat je vaak alleen de mensen hoort die er problemen mee hebben of die iets speciaals uitgevonden hebben en dat hier willen delen.Artwido schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:40:
De rest blijft gewoon tevreden doortikken.
Inderdaad, ik had tot hij 'kapot' ging niets te melden in deze draad, en liet hem daarom ook links liggen.
Kan me herinneren dat in het Zen Micro topic ook diverse malen precies hetzelfde gezegd is.
Over die lange macro's: Als het iets speciaals is dat je amper gebruikt kun je ook gewoon een 'echte' macro tool downloaden, ipv je G-knoppen te misbruiken.
Ikzelf gebruik ze trouwens nog nauwelijks..
@onder: Oja, ik ga een 'afk' en 'b' shortcut maken, voor Miranda en XChat
Kan me herinneren dat in het Zen Micro topic ook diverse malen precies hetzelfde gezegd is.
Over die lange macro's: Als het iets speciaals is dat je amper gebruikt kun je ook gewoon een 'echte' macro tool downloaden, ipv je G-knoppen te misbruiken.
Ikzelf gebruik ze trouwens nog nauwelijks..
offtopic:
En everest is ZOOOOO goed op alternatieve wijzen te verkrijgen..
En everest is ZOOOOO goed op alternatieve wijzen te verkrijgen..
@onder: Oja, ik ga een 'afk' en 'b' shortcut maken, voor Miranda en XChat
[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 22-03-2007 20:15 ]
Ik vind die G knoppen wel handig. Zodra mn pc opgestart is druk ik een paar knopjes in en MSN, FF, en de nodige apps worden netjes geladen. Ik vind het ideaal
Heb hem al gedownload via een nieuwsgroep.Rey Nemaattori schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:15:
[...]
Die 3.5 is nog een trial versie ook....én je moet je gegevens achterlaten
die gasten waren vroeger veel relaxter

Inderdaad, hier een zeer tevreden gebruiker!B-Buster schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:46:
Bedenk wel dat je vaak alleen de mensen hoort die er problemen mee hebben of die iets speciaals uitgevonden hebben en dat hier willen delen. De rest blijft gewoon tevreden doortikken.
Ook same here, MSN, e-mail, WinAmp en IE... G1 t/m G4 bij het opstarten en ik ben de man.RoD schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:51:
Ik vind die G knoppen wel handig. Zodra mn pc opgestart is druk ik een paar knopjes in en MSN, FF, en de nodige apps worden netjes geladen. Ik vind het ideaal
Maar waarom ik weer eens in dit topique neus... je ziet steeds heel snel stof op het zwarte... met name langs de randen en bij de mediatoetsen... hoe maken jullie dat schoon? Ik heb vorige week met een luchtdrukspuitbus lopen spelen en dat werkte aardig
[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 22-03-2007 20:24 ]
Hmm.. Ik kan die macro in geen mogelijkheid leren klikken met de muis?
Jammer, dan kan ik niet m'n AFK- en backstatus op IRC en MSN ermee doen..
Ook de eigen mediaknoppen kent 'ie niet
Jammer, dan kan ik niet m'n AFK- en backstatus op IRC en MSN ermee doen..

Ook de eigen mediaknoppen kent 'ie niet
[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 22-03-2007 20:31 ]
Heb je de nieuwste versie?
Daar kunnen wel klikken in (maar geen muisbewegingen)
Daar kunnen wel klikken in (maar geen muisbewegingen)
Ik heb de nieuwste van de site gehaald ja. Wel vreemd alleen dat bij de opties staat dat het versie 1.03.... is.. Voorheen konden er wel klikken in inderdaad
>> dat is de nieuwste...
Dalijk eens kijken wat 'ie doet als ik het opnieuw download en installeer...
Dalijk eens kijken wat 'ie doet als ik het opnieuw download en installeer...
[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 22-03-2007 23:10 ]
Er is een nieuwe versie uit van LCD Studio!!!
http://www.lcdstudio.com/site20/download.php
Het is nu ff te laat om te gaan kijken wat de wijzigingen zijn en dergelijke maar misschien betere Vista ondersteuning ook!
Het is nu ff te laat om te gaan kijken wat de wijzigingen zijn en dergelijke maar misschien betere Vista ondersteuning ook!
SUPER, hier wacht ik al op sinds een vroege beta van Vista!!!
Op het eerste gezicht werkt hij prima.
Op het eerste gezicht werkt hij prima.
Barca schreef op zondag 25 maart 2007 @ 03:56:
Er is een nieuwe versie uit van LCD Studio!!!
Hier ook LCD Studio ge-update, liep eigenlijk al zeer snel tegen een probleem aan. Als ik een playlist maak met een Winamp XDS ding er in, en die vervolgens op "Data activate" zet. Dan sluit ik eerst netjes Winamp af, daarna klik ik op het play knopje en BENG! LCD studio vast. Als ik het op "always" zet heb ik nergens last van :x
Ik zal nog wel even wat proberen, kijken waar het door komt
Edit: Ah, nu krijg ik een foutmelding:
Ik zal nog wel even wat proberen, kijken waar het door komt
Edit: Ah, nu krijg ik een foutmelding:

[ Voor 12% gewijzigd door TNO op 25-03-2007 19:12 ]
Ik neem aan dat je wel netjes .NET framework 2 geinstalleerd hebt?
Veder is het een beta dus misschien is dit wel een openstaande bug?
Ik heb de nieuwe LCD Studio geinstalleerd op mijn gloednieuwe PC... met Vista... en heb 2 problemen.
1) Ik heb de Winamp Visualization plugin gestart in WinAmp en het werkt fijn dus ik zie de muziek mooi op mijn LCD scherm meebewegen... alleen na een reboot is hij weer uit en moet ik hem weer opnieuw starten. Iemand enig idee?
2) Op m'n oude bak werkte de CPU grafieken fijn maar nu met mijn E6600 niet meer. Ik kan ook helemaal geen values ontdekken in de CPU lijst die wijzigen, dus het lijkt wel of ik de CPU usage niet meer weer kan geven.
1) Ik heb de Winamp Visualization plugin gestart in WinAmp en het werkt fijn dus ik zie de muziek mooi op mijn LCD scherm meebewegen... alleen na een reboot is hij weer uit en moet ik hem weer opnieuw starten. Iemand enig idee?
2) Op m'n oude bak werkte de CPU grafieken fijn maar nu met mijn E6600 niet meer. Ik kan ook helemaal geen values ontdekken in de CPU lijst die wijzigen, dus het lijkt wel of ik de CPU usage niet meer weer kan geven.
Software eens opnieuw installeren? Verder merk ik zelf ook vaak stekeligheden met de software.. Na een reinstall is het soms weg, maar komt er wel weer wat anders voor in de plaats wat niet goed werkt. Ben niet erg te spreken over de software.
natuurlijk heb ik .NETDarth Malak schreef op zondag 25 maart 2007 @ 20:44:
Ik neem aan dat je wel netjes .NET framework 2 geinstalleerd hebt?
Afijn, het maakt verder niet zoveel uit, aangezien ik maar 1 item in de playlist van LCD studio heb staan. Als ik de modus van het scriptje gewoon op Always heb, zijn er geen probleempjes.
Ik heb ook de nieuwe LCD Studio, maar nu hjeb ik het probleem dat mijn playlist niet meer doet. Ik had er 1 die "Inter 1.xpl" heette, vrij bekend volgens mij. Enige wat er nu gebeurt is dat elke 10 seconden de CPU naar 100% gemaxed wordt, er verschijnt niks op het scherm. Iemand een idee?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Welke drivers gebruiken jullie voor de G15 icm met Vista x64? Ik heb de 1.03 vista drivers geprobeerd maar dan krijg ik de melding dat er een 32 bits versie geinstalleerd moet zijn. Ik krijg alleen de xp x64 drivers werkende, maar dan heb ik constant een belachelijk hoge cpu load. Ik krijg het maar niet goed aan de praat en da's erg lastig als je normaal veel gebruik maakt van de G- toetsen in windows.
i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk
GecondoleerdRev! schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:17:
iemand die nog een goede g15 over heeft? Mijn tobo is net overleden
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Bel logitech op, zeg dat ie kapot is, weet ik veel, verlichting doet t niet. Dan vragen ze waar je 'm gekocht hebt en dan noem je een of ander iets, plaatselijk, maar dat die failliet is gegaan. Krijg je een splinternieuwe van LogitechRev! schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:17:
iemand die nog een goede g15 over heeft? Mijn tobo is net overleden
Anders stuur je hem gewoon even terug naar de winkel waar 'ie vandaan kwam, als je zeker weet dat hij niet meer gaat leven, en hij dus niet terug komt met de melding 'heel en je moet betalen'?
*ahum* Ik denk dat 'ie zulk soort smoezen zelf ook wel kan bedenken, mocht hij dat willen. Het lijkt me beter om dit niet op GoT te plaatsen
[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 01-04-2007 20:21 ]
gekocht op de beurs
standaard smoes.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
lol mijn Logitech internet navigator SE is overleden door bier, en misschien had iemand hier nog 1 liggen die hij weg wou doen...
maar ik koop wel een nieuwe
maar ik koop wel een nieuwe
Dit topic is gesloten.