Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.025 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-03-2023

MLM

aka Zolo

Darth Malak schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:30:
... Verder is de logitech SDK zo slecht geschreven dat alleen een volleerd ontwikkelaar hier iets mee kan (en verder alleen in C en niet eens C#). Conversie van C naar C# is ook niet zomaar mogelijk.
Ik ben geen volleerd ontwikkelaar en ik heb al een C# wrapper gebouwd, compleet werkend met events zoals supported door LCDSDK, in minder dan 1 uur :X

De API is simpel, en vrij duidelijk hoor ^^
(naja, ik had wel al ervaring met porten van C -> C#)

-niks-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:48

Vincenz0

Coder

kun je deze dan miss even hosten voor ons? :)

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben sinds een uurtje de niet zo trotse bezitter (tot nu toe) van de G15

ik krijg met geen mogelijkheid beeld op het display :X hij is wel verlicht maar geen tekst of iets dergelijks
de software netjes geïnstalleerd maar niks hoor
ook met lcd studio geen succes

iemand een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kijk es in je LCD configuratiescherm in de G-Profiler of dr wel apps draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er worden meerdere programma's uitgevoerd
ik snap er echt helemaal niks van , en kan ook niks vinden op google/logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

ik heb even op internet gezocht en kwam deze site tegen:

http://www.cabhair-cainte.com/ismiselemeas/

hier kunnen de proggers onder ons een .net 2.0 wrapper vinden voor de logitech SDK en wat samples.
talen: C#, VB.net, C++.

enige documentatie ook aanwezig :)

veel plezier met proggen! :D

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

thx. Die link is al vrij oud. Volgens mij 1 van de eerste die ik van de G15 ben tegengekomen.

Probleem met alle wrappers die ik tot nu toe ben tegengekomen is dat ze maar zeer beperkte
functionaliteit hebben en dus eigenlijk onbruikbaar.

edit>> net ff gekeken en die wrapper lijkt inderdaad weer extreem beperkt te zijn (bitmapje laten zien en wat buttons uitlezen). Zelfs het plaatsen van text is niet mogelijk (buiten het lcd.open statement dan).

En ik heb geen enkele ervaring met C++/C# dus een VB wrapper maken wordt zo wel erg lastig... Onbegrijpelijk dat Logitech dit gewoon niet heeft gedaan. Wel met VB maar daar heb ik dus niks, nadda nop aan.

[ Voor 69% gewijzigd door Darth Malak op 19-12-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

ik heb nog eens 5 uur het internet zitten uitpluizen en toen kwam ik op deze:

http://forum.galahtech.or...ddb063c93&showtopic=11969

deze ondersteunt praktisch alles, er is documentatie in VB, VB.NET, C#, C++ en sample code voor c# (je kan hem door die code translators gooien als je er niet uit komt).

hij is wel beta maar hij werkt hier perfect, op deze dll's is ook de echovoice gamers statistics gemaakt:
http://www.echovoice.com/...atistics-application.html
dit is een van de beste applicaties (naar mijn mening), helaas is er geen sourcecode van beschikbaar.

In ieder geval is het mij gelukt deze wrapper in mijn project te stoppen en het werkt uitstekend.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ik heb het toetsenbord van de week aangeschaft (wilde hem al lang hebben), en het is werkelijk waar een prachtding. Alles werkt prima, en alle gewenste plugins zijn al gevonden en geinstalleerd.

Ben benieuwd hoe lang ie het uithoudt :)

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ruim een jaar hier intensief gebruik, alleen de spatiebalk pietsie lam en de F en J 'ribbeltjes' zitten bijna zonder verf. Verder wel goed schoonhouden ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
SinergyX schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:04:
Ruim een jaar hier intensief gebruik, alleen de spatiebalk pietsie lam en de F en J 'ribbeltjes' zitten bijna zonder verf. Verder wel goed schoonhouden ;)
Als je daar weer verf op wilt moet je Logitech even mailen, ik had het wel een stuk erger en na 3 maanden al, maar volgens mij doen ze er niet moeilijk over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Het is hier trouwens gelukt om met die wrapper een aantal bitmaps te laten zien op het scherm..

Dit werkt via icons.
De truc is om 3 icons van 64 bij 64 pixels te maken, hierin kun je dan een plaatje maken..
Let op, het scherm is 160 x 43 pixels. Wat niet in het scherm past van de icon word niet getoont. ;)
Na 3 icons op een rijtje te zetten kreeg ik het volgende resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://homepages.ipact.nl/~munnigschmidt/P1010654.JPG

Er is ook de mogelijkheid om tekst op de LCD te zetten via deze wrapper.
Dit heb ik werkend gehad maar nog niet een doel voor gevonden.. :p
De soft buttons zijn gewoon als input bruikbaar met deze wrapper, let wel op dat dit het Win32 input systeem gebruikt.. Dit kan conflicten geven met andere input systemen. (bijv bij mijn applicatie met de Ogre Event Handler)

Wel een leuk speeltje dat LCD. :)

Mocht iemand nog tips hebben om een G15 applicatie van te maken hoor ik het trouwens ook graag.

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen ik krijg op mijn performance lcd alleen mijn ram gebruik tezien en niet die van de cpu, moet ik hier nog iets voor instellen of hoort die het gewoon te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de laatste software gedownload of van de cd geinstalleerd. Je kan iets veranderen in je register waarna het werkt. Maar ik heb dat ooit een keer gedaan en na iedere install van windows werkt het gewoon tegenwoordig. Anders moet je even in dit topic zoeken want het staat erin. Tenzij iemand het even wil uitleggen. Ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 14:10:
Heb je de laatste software gedownload of van de cd geinstalleerd. Je kan iets veranderen in je register waarna het werkt. Maar ik heb dat ooit een keer gedaan en na iedere install van windows werkt het gewoon tegenwoordig. Anders moet je even in dit topic zoeken want het staat erin. Tenzij iemand het even wil uitleggen. Ik weet het niet meer.
Ok bedankt ik zal is nog goed kijken ik heb de nieuwste drivers maar nog niks .
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 19:34
Ik heb ook een G15, maar ik vindt het een tof ding hoor in 1 woord geweldig apparaat.
Hoop dat Logitech door gaat met deze ontwikkeling van zulke toetsenborden, met verlichting en LCD schermpje.
En dan hopen dat het schermpje een kleuren lcdeetje wordt :9 :P

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:56:
Hey mensen ik krijg op mijn performance lcd alleen mijn ram gebruik tezien en niet die van de cpu, moet ik hier nog iets voor instellen of hoort die het gewoon te doen ?
Ik heb hetzelfde , en mn media buttons werken ook niet meer ...
Wel van light , mute en media niks .......
Iemand oplossing ?
Heb laatste driver ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik zit vanavond "rustig" muziek te luisteren en opeens zie ik dat een paar leds van m'n g15 flikkeren. Ik denk oh misschien muziek wel erg hard oid. Dus alles afgezet maar niks blijft hetzelfde.

Het gaat om de toetsten tussen de rechtse windowstoets en de rechtse ctrl en alles daar boven inclusief de f-toetsen. Ook 2 toetsen v/d mediabediening knipperen, de 2 linkse dus de previous en stop toetsen. Heeft iemand dit ook ooit gehad? Het irriteert namelijk verschrikkelijk. Vooral als je zonder al te veel licht zit te werken.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IS er ook een plugin om windows media player songs te showen in de LCD? Heb ze wel van winamp en itunes gezien, maar windows media player nog niet. Nu heb ik zelf al wat wat gedaan, alleen nu krijg ik nog altijd C:\muziekdir\muzienummer.wma\.mp3 te zien. Ik wil gewoon alleen ARtiest - Titel zien...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

google???

sorry hoor maar hier is zoveel over bekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het toch echt niet vinden :S:S Wel van alles anders, maar niet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijne is lekker kapot na een jaartje plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Jij blij dat je 2 jaar garantie hebt :P

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmorgen mede tweakers!

ik zit met een vaag probleem, ik ging vorige week naar lan toe, toetsenbord dee het 100% voordat ik alles inpakte, G15 netjes in orginele verpakking gedaan piepschuim je kent het wel, niks kan kapot gaan. kom aan op de lan sluit alles aan, toetsen geven licht maar me display niet, hmm anders usb poort geprobeerd, werkt niet alle 10 geprobeerd niks, nieuwe software eroverheen ook niet, andere pc ook niet. word dit een RMA? of iemand anders ervaring mee wat het is ?.. ik moet hellemaal naar alternate rotterdam aangezien ik zutphen woon wil ik wel zeker weten dat het niet op te lossen valt zonder de garantie te verliezen.

even op een rijtje:

Geprobeerd:

Alle usb poorten
Anders Computers
Nieuwe software

Alleen het lcd schem licht niet op, toetsen wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Lijkt me een RMA geval.... Maar volgens mij ben je goedkoper uit om hem op te sturen dan van Zutphen naar Rotjeknor te rijden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja Gelukkig heeft me pa een eigen bedrijf en hij heeft toevallig een afspraak in rotterdam volgende week. dus dat komt goed uit, zou ik ook gelijk een nieuwe krijgen ? of moet ik weer lekker 3 weken wachten ofzo :(??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:18:

ik zit met een vaag probleem, ik ging vorige week naar lan toe, toetsenbord dee het 100% voordat ik alles inpakte, G15 netjes in orginele verpakking gedaan piepschuim je kent het wel, niks kan kapot gaan. kom aan op de lan sluit alles aan, toetsen geven licht maar me display niet, hmm anders usb poort geprobeerd, werkt niet alle 10 geprobeerd niks, nieuwe software eroverheen ook niet, andere pc ook niet. word dit een RMA? of iemand anders ervaring mee wat het is ?.. ik moet hellemaal naar alternate rotterdam aangezien ik zutphen woon wil ik wel zeker weten dat het niet op te lossen valt zonder de garantie te verliezen.

even op een rijtje:

Geprobeerd:

Alle usb poorten
Anders Computers
Nieuwe software

Inderdaad RMA'tje.

Tip: Bel Logitech, leg je probleem uit. Ze zullen je eerst proberen naar die winkel terug te sturen maar als je verteld dat dat een pokke eind reizen is (en dan beschaafde bewoording uiteraard :P ) dan zijn ze meestal wel bereid zelf voor een vervangend product te zorgen.

Zo ging het bij mij reeds 2 keer, wat dat betreft heeft Logitech een uitstekende service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Iemand nog een G15 nodig ?

€59,95 bij www.ibood.nl

Ben zelf Apple user, maar vind het wel netjes om dit hier even te melden :).

Owja, deze actie geld alleen vandaag, en zolang de voorraad strekt (en dat gaat soms heel erg snel!).

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68f1af770b7279a8b9f8578b095a599d/full.png
RoD schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:13:
Hij staat voor een euro meer in de Pricewatch. Niet zo bijzonder dus.
Maar leuk dat je het meldt :)
Ah ja inderdaad!
Ik meende dat dit apparaat een stuk duurder was :P.

[ Voor 76% gewijzigd door Kaspers op 20-01-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
B-Buster schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:29:
[...]

Inderdaad RMA'tje.

Tip: Bel Logitech, leg je probleem uit. Ze zullen je eerst proberen naar die winkel terug te sturen maar als je verteld dat dat een pokke eind reizen is (en dan beschaafde bewoording uiteraard :P ) dan zijn ze meestal wel bereid zelf voor een vervangend product te zorgen.

Zo ging het bij mij reeds 2 keer, wat dat betreft heeft Logitech een uitstekende service.
Inderdaad. Gewoon zeggen dat het onmogelijk is om het ding naar de shop terug te sturen. Desnoods zeg je dat het een faillisement is ofzo :P Dan sturen ze jou zonder veel moeite een nieuwe op en hoef jij alleen de pootjes en de USB stekker van de oude op te sturen.
Iets wat ik trouwens nog steeds niet gedaan heb O-)
Kaspers schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:11:
Iemand nog een G15 nodig ?

€59,95 bij www.ibood.nl

Ben zelf Apple user, maar vind het wel netjes om dit hier even te melden :).

Owja, deze actie geld alleen vandaag, en zolang de voorraad strekt (en dat gaat soms heel erg snel!).
Hij staat voor een euro meer in de Pricewatch. Niet zo bijzonder dus.
Maar leuk dat je het meldt :)

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 20-01-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh? USB Stekker? ik moet die dus gewoon even afknippen ofzo ? , en pootje's hmm..

ik ga dan maar eens binnekort even bellen..

Bedankt iig voor de tip,

LoL voor 119.95 Yeah right als iemand hem voor die prijs koopt ben je ook wel gek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja die moet je afknippen ja :P Pootjes moet je er ook afslopen. Zo "weten" ze min of meer dat je niet gewoon een tweede G15 erbij hebt, en dus ook echt wat met je toetsenbord aan de hand is. Al letten ze er niet echt op. Anders moest je dus je gehele toetsenbord opsturen, wat weer verhoogde verzendkosten met zich meebrengt.
Gewoon goede service dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Beetje jammer dat je het naar zwitserland moet sturen. Maargoed ook ik heb dat niet gedaan, adres kwijt en geen reactie gehad op mailtje waarin ik vroeg wat nu te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom naar zwitserland? er zit gewoon een DOC in amesfoort, ik ga hem niet opsturen naar zwitserland hoor, dan ga ik wel even langs alternate ;)

Das ook fout, alleen je pootjes en je usb kabel, jammer dat het display defects is dawm, kon ik hem mooi in me pc bouwen :(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
In Zwitserland zal wel 1 algemeen center zitten waar ze dat soort dingen afhandelen.

Zo erg is het niet, kost nog geen 2 euri aan porto volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:47
hallo,

ik tik dit nu op mijn g-15 die ik net heb binnen gehad van de i-bood, en ik moet zeggen, voortreffelijk! maar wat voor programma's voor de lcd bevelen jullie mij aan? ik zie tussen de bomen het bos niet zo meer met al die programma's... is het trouwes bij jullie opgevallen dat de € en a met vierkantje erop op de capslock toets niet verlicht zijn? ik heb btw de 631 met sticker, en als ik m vergelijk met andere, heeft hij een beetje donkere toetsen als de verlichting uit staat, en de steun heeft 2 gammele pootjes... zoud dit dan toch een oude zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik gebruik LCD Studio. Draak van een pakket om te configgen, maar als het eenmaal draait, werkt het goed. Wel jamemr dat het zo'n 20 seconden aan opstarttijd toevoegt :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even gebeld met logitech,

geweldig, een turk die gaat uitleggen aan iemand die al 10 jaar met computer's prutst,
anyways na veel tips van hun, en alles wat ik geprobeerd had kwamen ze tog tot de conclusie dat hij kapot was, volgende fase, ze wouden dat ik naar het oude bedrijf gingen en daar om garantie ging clamen, ik verzon even dat het bedrijf in zeeland zat, en ik groningen woonde, vroegah woonde ik daar 6 maanden geleden (NOT!) moest ik de bedrijf naam op geven, ik dacht kut wat nu ik heb hem bij alternate gekocht, Ik verzon heel orgineel sjaaks pc spul.. en ik moest ze eerst even bellen.

Maar dat ga ik niet doen dus ik bel morgen even dat ze fajiet zijn.

naja na dit lange verhaal, ben ik er tog uit dat ze prima service hebben, maar het moet ook werken vin ik, voor 80,- voor een toetsenbord moet het werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

ChaosZ0ne schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 14:01:
hallo,

ik tik dit nu op mijn g-15 die ik net heb binnen gehad van de i-bood, en ik moet zeggen, voortreffelijk! maar wat voor programma's voor de lcd bevelen jullie mij aan? ik zie tussen de bomen het bos niet zo meer met al die programma's... is het trouwes bij jullie opgevallen dat de € en a met vierkantje erop op de capslock toets niet verlicht zijn? ik heb btw de 631 met sticker, en als ik m vergelijk met andere, heeft hij een beetje donkere toetsen als de verlichting uit staat, en de steun heeft 2 gammele pootjes... zoud dit dan toch een oude zijn?
Ik heb 'm ook vandaag ontvangen en heb ook de 361. :)
Klopt dat G15forums het forum niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:01:
Net even gebeld met logitech,

geweldig, een turk die gaat uitleggen aan iemand die al 10 jaar met computer's prutst,

Prachtig hokjesdenken en check nu dit: (niet lettend op leestekens, zinsconstructie, hoofdletters, etc.)

anyways na veel tips van hun, en alles wat ik geprobeerd had kwamen ze tog tot de conclusie dat hij kapot was, volgende fase, ze wouden dat ik naar het oude bedrijf gingen en daar om garantie ging clamen, ik verzon even dat het bedrijf in zeeland zat, en ik groningen woonde, vroegah woonde ik daar 6 maanden geleden (NOT!) moest ik de bedrijf naam op geven, ik dacht kut wat nu ik heb hem bij alternate gekocht, Ik verzon heel orgineel sjaaks pc spul.. en ik moest ze eerst even bellen.

Maar dat ga ik niet doen dus ik bel morgen even dat ze fajiet zijn.

naja na dit lange verhaal, ben ik er tog uit dat ze prima service hebben, maar het moet ook werken vin ik, voor 80,- voor een toetsenbord moet het werken..
O-) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik heb dit verhaal even snel in me kaar getypt, en me backspace en enter toets doen het niet,
ik praate ook met een turk, dus mischien door 10 min te bellen praat ik ook zo en typ ik ook zo

Edit: wel leuk dat je zoveel moeite doet :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
10 minuten maar? Gast, dat is behoorlijk kort voor een eigenwijze helpdeskmedewerker :P

Je praat/typt nog steeds zo btw :+

[ Voor 26% gewijzigd door B-Buster op 24-01-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doe ik gewoon even expres, maar oke dan zou ik beschaaft nederlands typen :), als mensen zich daar echt aan storen... 10 min hoho daar heb ik "het in de wacht staan" niet bijgeteld, hij ging namelijk overleggen met een collega of er nog meer oplossingen waren, heb zo 8 min in de wacht gestaan.

komt goed denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Als ik het volume instel met de G15 draaischijf gaat hij automatisch naar Mediadisplay. Hoe kan ik dat uitzetten dat hij gewoon weer terug gaat naar het display waar die op stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

nlboy schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:15:
Als ik het volume instel met de G15 draaischijf gaat hij automatisch naar Mediadisplay. Hoe kan ik dat uitzetten dat hij gewoon weer terug gaat naar het display waar die op stond?
Dat kan je bij de instellingen voor het LCD uitzetten ;)

Dan op mediaplayer dingetje klikken en dan bij eigenschappen het vinkje 'kan zichzelf naar voorgrond pushen' uitzetten

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe de toesten van de nieuwe revisie zijn gemaakt?

Als ze gewoon andere paint hebben gebruikt krijg je hetzelfde probleem maar dan wat maanden later/buiten garantieperiode. :P
Beetje zonde voor die pleur geld die je er investeerd :).

Verder ben ik trouwens uitermate tevreden over het tobo.
Typt beter dan mijn oude MS tobo.
En dat schempje heb ik verheven tot McKillem's tobo standaard. Als ik in de verre toekomst een nieuwe koop mottie dat weer hebben. :) Prachtig wat je daar mee kan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

WoBaDijk schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:17:
[...]

Dat kan je bij de instellingen voor het LCD uitzetten ;)

Dan op mediaplayer dingetje klikken en dan bij eigenschappen het vinke 'kan zichzelf naar voorgrond pushen' uitzetten
Dank, ik had er naar gezocht maar kon het niet zo 123 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 17:42:
Iemand enig idee hoe de toesten van de nieuwe revisie zijn gemaakt?

Als ze gewoon andere paint hebben gebruikt krijg je hetzelfde probleem maar dan wat maanden later/buiten garantieperiode. :P
Beetje zonde voor die pleur geld die je er investeerd :).

Verder ben ik trouwens uitermate tevreden over het tobo.
Typt beter dan mijn oude MS tobo.
En dat schempje heb ik verheven tot McKillem's tobo standaard. Als ik in de verre toekomst een nieuwe koop mottie dat weer hebben. :) Prachtig wat je daar mee kan.
Goeie verf zou jaren moeten blijven zitten, volgens mij hebben ze gewoon iets vergeten in de productie toen. De verf op mijn jarenoude Internet Navigator zit er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
De verf op de toetsen is inderdaad erg duurzaam bij de nieuwe revisies.

Volgens mij is het nu zo'n 10 maanden geleden dat ik deze als replacement heb gehad. Ik typ errug veel en kan geen beschadigingen op de toetsen ontdekken.

Wat wel een minpuntje is is de verf op de behuizing. Het grijze gedeelte onder de linker control - windows - alt knop is inmiddels wat eraf, idem bij boven de pijltjestoetsen. Maarja hij typt nog lekker, misschien dat ik dat nog eens verwissel met de cover van mn oude G15. Die heb ik voor dit soort dingen bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:29:
De verf op de toetsen is inderdaad erg duurzaam bij de nieuwe revisies.

Volgens mij is het nu zo'n 10 maanden geleden dat ik deze als replacement heb gehad. Ik typ errug veel en kan geen beschadigingen op de toetsen ontdekken.

Wat wel een minpuntje is is de verf op de behuizing. Het grijze gedeelte onder de linker control - windows - alt knop is inmiddels wat eraf, idem bij boven de pijltjestoetsen. Maarja hij typt nog lekker, misschien dat ik dat nog eens verwissel met de cover van mn oude G15. Die heb ik voor dit soort dingen bewaard.
Je kan um ook re-sprayen met autolak. True, is ietswat duur, maar dat is dat tobo ook :P
Ik kan je iig garanderen dat dat blijft zitten.

Ik zit er aan te denken om dat te doen tegen de tijd dat het bij die van mij zo ver is.

Even een andere vraag, zijn de keys er zomaar straffeloos af te trekken als bij een normaal tobo? (in het kader van ondhoud)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Dat wil ik ook wel weten eigenlijk, op G15mods.com zeiden ze met een (fluweel bedekte :P ) schroevendraaier eruit wippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 02:06:
[...]

Je kan um ook re-sprayen met autolak. True, is ietswat duur, maar dat is dat tobo ook :P
Ik kan je iig garanderen dat dat blijft zitten.

Ik zit er aan te denken om dat te doen tegen de tijd dat het bij die van mij zo ver is.

Even een andere vraag, zijn de keys er zomaar straffeloos af te trekken als bij een normaal tobo? (in het kader van ondhoud)
Heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Maarja wat je zegt.. het is duur en of ik nu zo heel goed ben met zo'n verfbus is ook nog de vraag :+

Ik ga een keertje mn oude uit mekaar schroeven om te kijken hoe dat alles zit. Misschien dat ik die ter test ga overspuiten. Opzich lijkt het me wel leuk hem zwart te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Ik heb die van mij nog voor de kerst nadat ze uit zijn gekomen gehaald.
Wat dat betreft gebruik ik hem best veel, maar heb nog geen verf problemen aan de toetsen kunnen ontdekken. Daarnaast wel dat zilver waar op een miniscuul puntje blauw licht doorheen komt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

B-Buster schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:24:
[...]

Heb ik inderdaad ook aan zitten denken. Maarja wat je zegt.. het is duur en of ik nu zo heel goed ben met zo'n verfbus is ook nog de vraag :+

Ik ga een keertje mn oude uit mekaar schroeven om te kijken hoe dat alles zit. Misschien dat ik die ter test ga overspuiten. Opzich lijkt het me wel leuk hem zwart te maken. :)
yepz, je kan gewoon de toetsen eraf halen als een normaal tobo.. Heb ik laatst gedaan om hem om te bouwen naar DVORAK :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Vriendelijke mede Tweakers.

Na het kopen van een G15 wil je natuurlijk zo snel mogelijk het maximale eruit halen.
Ik ben helaas op een probleem gestuit.
Na het instaleren van de drivers versie 1.03.193 11/09/2006.
Wilde ik met Lcd studio versie LcdStudio 2.0 Beta build 655, mijn lcd aanpassen
Helaas krijg ik de volgende fout als ik lcd studio start: Kahn de toepassing niet juist intialiseren (0xc0000135) klik op OK om de toepassing te sluiten.

Edit:
I use google before asking dumb questions.
Ik miste NET Framework 2.0.

[ Voor 8% gewijzigd door Oof op 31-01-2007 09:57 . Reden: Cause I am a retard ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, is er een manier waarop ik mijn macro titel kan zien op mijn lcd (voor world of warcraft)
bv greater heal = G1
flash heal = G2

dat ik dan dus op het LCD scherm greater heal te zien krijg als ik G1 druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:09:
vraagje, is er een manier waarop ik mijn macro titel kan zien op mijn lcd (voor world of warcraft)
bv greater heal = G1
flash heal = G2

dat ik dan dus op het LCD scherm greater heal te zien krijg als ik G1 druk :)
Dat is trouwens wel een hele leuke. Misschien dat hier een Mod voor is of dat dit er standaard in staat? Alhoewel ik het eigenlijk nog niet heb gezien. Maar voor FFXI is dat misschien ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker als je 54 macro's hebt durf je wel es vergeten wat waaronder zit O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 09:35:
zeker als je 54 macro's hebt durf je wel es vergeten wat waaronder zit O-)
haha, maar dan heb je toch al op die knop gedrukt.
Misschien dat het mogelijk is om een plugin te schrijven welke een lijstje weergeeft (op het LCD) van de namen van de knoppen die onder de huidige M instelling staan en bijvoorbeeld in Bold diegene die je op dat moment aangedrukt hebt. Om maar even een idee te geven.
Die plugin zou echt voor alles gebruikt kunnen worden. Bijvoorbeeld snelkoppelingen in PhotoShop, maar zeker in MMO games. Eigenlijk alles waar je de G-knoppen voor gebruikt. Daarnaast misschien de mogelijkheid om de Macro's vanuit het display te executen (scrollen dmv de schijf en daarna op de ok button oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja da's waar, je zou ze op voorhand moeten kunnen zien, voor indrukken

bv 4 - 6 per scherm, scroll down, dan zie je de volgende 4 - 6 omschrijvingen en zo verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Yup, want 16 is denk ik teveel voor 1 schermpje.
Als je ze per set op het display kunt krijgen (zjin er acht geloof ik?),
dan kun je de volgende set zo scrollen.
Jammer is alleen dat ik geen idee heb hoe dat programmeren werkt voor de G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het wordt tijd dat ze eens fatsoenlijke vista drivers uitbrengen en hopelijk wordt lcdstudio ook nog eens bruikbaar onder vista. De maker ervan neemt het echter niet zo nauw.

[ Voor 45% gewijzigd door Darth Malak op 01-02-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als je 8 G-knoppen met namen wilt weergeven op het scherm (160x43), dan heb je letters van 4 pixels hoog nodig en een tussenruimte van 1 pixel per regel.
Voor zover ik heb kunnen vinden is het echt programmeren, dus denk dat het van mij jammergenoeg niet zo snel af zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er ook geen benul van hoe ik het zou moeten programmeren, maar ik dacht ergens es zo'n programma'tje te hebben gezien, ik zou nog ff rond

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.g15mods.com/forum/viewtopic.php?t=1241 is al wat ik momenteel kan vinden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je kan via LCDstudio dit zelf maken. Het kost bergen typwerk (handmatig), maar die heeft ondersteuning voor de 4 knoppen onder je LCD. Zelf heb ik daar de macro voor Rose geschreven. (4 knoppen gebruik je om te bladeren, met 1 'pagina' voor de stats pagina).

Echter met mijn stomme kop vergeten backup te maken van mijn bureaublad, voor de herinstallatie naar Vista... :/

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 01-02-2007 11:42 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zoiets zochten we dus. Goed gevonden!
Ga het thuis eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook, maar ik vrees dat het ingame niet gaat werken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 14:14:
ik ook, maar ik vrees dat het ingame niet gaat werken :X
Ik denk het juist wel aangezien je gewoon die plugin kunt kiezen en wanneer het spel opstart en je macroset gekozen wordt zul je dit gewoon zien in je display. Dit gaat allemaal buiten het spel om. Maar zal het binnenkort eens testen om te zien of het ook daadwerkelijk zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoop ik wel dat dat programma de auto-select van de G15 software overruled. Als je vanuit een game (met profiel) naar je buroblad swapt en weer terug schakelt G15-software namelijk netjes mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Het wordt eens tijd dat Logitech drivers gaat uitbrengen voor Vista, ik draai Vista x64 en die Windows XP 64bit loopt er wel zo brak op. Het werkt allemaal wel, maar mijn schijf is constant aan het ratellen. Gelukkig kun je in vista zien wie daar zo mee bezig is en laat dat LCDcore zijn.. juist van Logitech. LCDcore afsluiten en stil is het.
Ik heb geen idee wat LCDcore steeds aan het doen is, maar goed is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Darth Malak schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 10:05:
Het wordt tijd dat ze eens fatsoenlijke vista drivers uitbrengen en hopelijk wordt lcdstudio ook nog eens bruikbaar onder vista. De maker ervan neemt het echter niet zo nauw.
Xof schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 15:46:
Het wordt eens tijd dat Logitech drivers gaat uitbrengen voor Vista, ik draai Vista x64 en die Windows XP 64bit loopt er wel zo brak op. Het werkt allemaal wel, maar mijn schijf is constant aan het ratellen. Gelukkig kun je in vista zien wie daar zo mee bezig is en laat dat LCDcore zijn.. juist van Logitech. LCDcore afsluiten en stil is het.
Ik heb geen idee wat LCDcore steeds aan het doen is, maar goed is het niet.
Ik bezoek dit topique maar weer eens omdat ik al enige tijd bezig ben om te zorgen dat ik een smoothless overgang zal hebben van XP naar Vista. Dat wil zeggen dat ik dus aan het kijken ben of alle software die ik gebruik zal werken op Vista en voor mijn hardware nieuwe drivers aan het sprokkelen ben. Nu ben ik dus aanbeland bij mijn Logitech G15 en LCD Studio. Als ik het zo lees werken de Logitech G15 drivers dus totaal niet met Vista en vertragen ze de boel enorm... en LCD Studio is al helemaal niet bruikbaar onder Vista. Dat schiet natuurlijk niet bepaald op. :| Wat LCD Studio betreft kan ik me nog voorstellen dat het lang duurt aangezien dat een hobbyproject is naar ik meen, maar van Logitech zou je toch anders verwachten. Hebben ze echt niets bekend gemaakt over Vista drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een tijdje werkt mn draaischijf voor volume niet meer , plus mn cpu word niet uitgelezen ......
Waar kan dit aan liggen ?
Drivers zijn up to date , ook de oude geprobeerd .....
Iemand advies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincenz0

Vincenz0

Coder

Barca schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:06:
[...]

[...]

Ik bezoek dit topique maar weer eens omdat ik al enige tijd bezig ben om te zorgen dat ik een smoothless overgang zal hebben van XP naar Vista. Dat wil zeggen dat ik dus aan het kijken ben of alle software die ik gebruik zal werken op Vista en voor mijn hardware nieuwe drivers aan het sprokkelen ben. Nu ben ik dus aanbeland bij mijn Logitech G15 en LCD Studio. Als ik het zo lees werken de Logitech G15 drivers dus totaal niet met Vista en vertragen ze de boel enorm... en LCD Studio is al helemaal niet bruikbaar onder Vista. Dat schiet natuurlijk niet bepaald op. :| Wat LCD Studio betreft kan ik me nog voorstellen dat het lang duurt aangezien dat een hobbyproject is naar ik meen, maar van Logitech zou je toch anders verwachten. Hebben ze echt niets bekend gemaakt over Vista drivers?
Ik draai Vista Ultimate 32 bit met de G15 drivers voor XP, geen centje pijn, geen vertraging en het werkt volledig, waarschijnlijk dus problemen met 64 bit alleen.

(ik heb wel uit staan: UAC, Windows Defender)

Coding 4 Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Argh heeft iedereen bij Vista, dat als je een weblink op een G-toets assigned, dat als je daarop duwd ie de link 3x opend in een FF tablad ipv 1x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Laatst online: 17-07 20:51
Zijn er meer gebruikers van de G-15 die last hebben van een defecte Windows-toets. De mijne zijn er verleden week mee opgehouden. Beide windows-toetsen reageren nergens meer op. Weet iemand hoe dit kan?
En wat kan ik het beste doen als ik garantie aan moet vragen, rechtstreeks bij Logitech of via de leverancier, Dell in dit geval?

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gamemode-Schakelaar mischien omgezet? :)

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 05-02-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Laatst online: 17-07 20:51
He bedankt voor de tip! Dat was inderdaad het geval, had er niet op gelet omdat ik die schakelaar nog nooit gebruikt heb. Waarschijnlijk heeft iemand anders van de familie er even aan gezeten. Voel me wel een beetje een nOOB nu.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:18:

even op een rijtje:

Geprobeerd:

Alle usb poorten
Anders Computers
Nieuwe software

Een stomme vraag misschien maar heb je wel op het knopje met de lamp gedrukt? Het display geeft bij het opstarten namelijk geen licht.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:44:
Sinds een tijdje werkt mn draaischijf voor volume niet meer , plus mn cpu word niet uitgelezen ......
Waar kan dit aan liggen ?
Drivers zijn up to date , ook de oude geprobeerd .....
Iemand advies ?
Zelfde probleem hier dus :/ Nonstop laden, geen volume.. zelfs hele scherm doet niets (blijft staan op Logitech logo). Nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

FF een open deur: toevallig al in de instellingen gekeken...???? Dus juiste applets uitgezet, bijv. kiezen voor automatisch roteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Is er al een Xfire plugin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYch0landeR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Misschien een domme vraag maar wat doet die schakelaar van PC naar Joystick links van het LCD schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:09
Die zorgt ervoor dat bijvoorbeld je windows-button niet werkt tijdens een game als je hem op het joystickje hebt staan

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSYch0landeR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02

PSYch0landeR

www.bimmercodes.nl

Crypter schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 01:18:
Die zorgt ervoor dat bijvoorbeld je windows-button niet werkt tijdens een game als je hem op het joystickje hebt staan
Tnx 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Het wordt wel ondersteund. Tenminste, je kan het Xfire logo zien staan in je scherm. Of bedoel je meer uitgebreide informatie? Dat zou ik niet weten eigenlijk, nog niet naar gezocht.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Darth Malak schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:35:
FF een open deur: toevallig al in de instellingen gekeken...???? Dus juiste applets uitgezet, bijv. kiezen voor automatisch roteren...
Het profile programma start gewoon op, maar ga je dan naar LCD instellingen gebeurd er gewoon niets. Macro's toekennen werkt ook niet (MR/M1-3 buttons).

Nu maar weer even terug gegaan naar Windows XP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt nergens last van, draai nu met vista en kan gewoon mijn macros inleren.
Let op je moet hier natuurlijk wel de logitech drivers voor geinstalleerd hebben.
Ook de bijgeleverde applets werken (zoals het hoort).

Misschien moet je de drivers een keertje opnieuw installen.

Sterkte ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:31
Ik werk ook met Vista, en mijn scherm geeft aan dat ik steeds 1 ongelezen mail heb. En als ik aan het volume wieltje draai, dan krijg ik geen balkje in het scherm te zien die het volume aangeeft, wat hij eerst in XP wel deed. Het wieltje werkt echter wel gewoon, alleen zonder indicatie op het scherm, wel beetje lastig. Iemand misschien oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Is er niemand die met Vista x64 de logitech drivers heeft geinstalleerd en last heeft van veel schijfactiviteit? LCDmon, LCDclock etc. etc. blijven dus constant 'iets' naar de harde schijf schrijven.

• Executor16
  • Niet online
VeeGee schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 17:08:
Ik werk ook met Vista, en mijn scherm geeft aan dat ik steeds 1 ongelezen mail heb. En als ik aan het volume wieltje draai, dan krijg ik geen balkje in het scherm te zien die het volume aangeeft, wat hij eerst in XP wel deed. Het wieltje werkt echter wel gewoon, alleen zonder indicatie op het scherm, wel beetje lastig. Iemand misschien oplossing?
precies hetzelfde probleem hier

Verwijderd

Ik heb ook zo'n toetsenbord aangeschaft.
Echter het probleem is dat ik met geen mogelijkheid de screensaver op het schermpje weg krijg..
Iemand een oplossing voor mij?
Er wiebeld nu fraps in beeld,zet ik fraps uit dan staat er logitech screensaver..
Maakt niet uit wat ik verder uit zet..ik blijf die screensaver houden,,:(
Ik snap er nix van

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb ik ook wel eens gehad. Driver opnieuw installeren deed et em voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Executor16 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 16:33:
[...]

precies hetzelfde probleem hier
Welcome to the club... Volgens mij zijn er nog geen vista drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
ik ga dat ding nu terug brengen, koop wel weer een logitech elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik las gister ergens op het forum van logitech dat meeste problemen die hier nu staat door de XP->Vista drivers komt, waaronder hangende screensaver, fout 'actief' venster en volume-screen.

Ik zat in een internet cafe, kan nu alleen die pagina niet meer terug vinden :S

Ook nieuwe XP drivers blijken wat bugs te hebben, ik had nog een oude install file op mijn PC staan en die geprobeerd, werkt nu weer toppie onder XP. Vista test ik later wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Darth Malak schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 09:58:
[...]

Welcome to the club... Volgens mij zijn er nog geen vista drivers.
De Vista drivers die ik heb gedownload deden het anders perfect (Vista Ultimate 32 bit), maar nu staan ze niet meer op de Logitech site :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Dutch_Razor schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:05:
[...]

De Vista drivers die ik heb gedownload deden het anders perfect (Vista Ultimate 32 bit), maar nu staan ze niet meer op de Logitech site :S
Waarschijnlijk vanwege de problemen. Heb trouwens nog geen vista drivers gezien maar ik geloof je onmiddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een uurtje ook in het bezit van een Logitech G15. Is er al enig nieuws over een Vista driver?
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.