[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stick with it. Je zult steeds meer uitvinden ingame. Het begin is moeilijk en saai maar zodra je meer kan word het leuk en word alles ook echt beter. Heb je echt nog vragen die je niet weet ofzo ga eens naar de help channels of join "kdm pub", als je daar zegt dat maltar je gestuurt heeft zullen ze je 100 % zeker helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:00

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Weet iemand nog een leuke Nederlandse corps voor de heul erg casual player? Heb weken waarbij ik bijna elke dag inlog maar nog meer weken waar het een paar minuten per dag is en misschien 1 dag een uurtje of twee spelen. Ook hou ik er niet van om tegen mijn pc te praten dus corps waar teamspeak of iets dergelijks verplicht is vallen ook gelijk af.

Zoek dus eigenlijk gewoon een gezellige chatbox en af en toe wat mensen waarmee ik kan groupen, niks van dat serieuze half militaristische geneuzel.

Mijn kenmerken:
6mil skillpoints (kan mining barges en de mammoth maar rest zit in fighting, ga nu richting de assault frigs, nog 2 daagjes)
Minmatar
Financieel wel aardig onafhankelijk
Momenteel nog geen pirate maar sta er in princiepe niet negatief tegenover (beide kanten op dus)

[ Voor 6% gewijzigd door Koetjeboe op 18-08-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:03:
Ook hou ik er niet van om tegen mijn pc te praten dus corps waar teamspeak of iets dergelijks verplicht is vallen ook gelijk af.
Koetje,

Ik neem aan dat je hiervoor nog niet echt in een corp hebt gezeten, anders zou je wel weten, waarvoor Teamspeak gebruikt wordt.

Aangezien je je een beetje wilt richten op piraterij, kan ik je toch zeer aanbevelen om eens een goed gesprek aan te gaan met je pc. Ik kan je een ding vertellen. Als je missies gaat vliegen met je corp, dan ben je vrijwel volledig afhankelijk van Teamspeak (mits je geregeld naar de tering geschoten wilt worden).

Daar tegenover staat ook nog eens, dat je met een goed gesprek ook nog eens verdomd veel lol kunt hebben. Het kan namelijk nogal eens voorkomen, dat (zoals nu misschien) bepaalde tekst die geschreven is om iemand iets duidelijk te maken op een normale en vriendelijke manier, gezien wordt als zeer aanvallend, waardoor er plotseling meningsverschillen kunnen ontstaan, die eerst niet nodig zouden zijn geweest.

Ik hoop dat ik je op deze manier enigzins heb kunnen overtuigen van het nut van Teamspeak, en dat je idd eens een goed en gezellig gesprek met je pc aan zult gaan. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:35

Shunt

Boe

Weet iemand nog een leuke Nederlandse corps voor de heul erg casual player? Heb weken waarbij ik bijna elke dag inlog maar nog meer weken waar het een paar minuten per dag is en misschien 1 dag een uurtje of twee spelen. Ook hou ik er niet van om tegen mijn pc te praten dus corps waar teamspeak of iets dergelijks verplicht is vallen ook gelijk af.

Zoek dus eigenlijk gewoon een gezellige chatbox en af en toe wat mensen waarmee ik kan groupen, niks van dat serieuze half militaristische geneuzel.

Mijn kenmerken:
6mil skillpoints (kan mining barges en de mammoth maar rest zit in fighting, ga nu richting de assault frigs, nog 2 daagjes)
Minmatar
Momenteel nog geen pirate maar sta er in princiepe niet negatief tegenover (beide kanten op dus)
wel neem eens contact met me op ingame Btweeduizend ingame name.
wij hebben een zeer casual corp. wel met hoofdzaak engels / US. maar geen extreme dingen aan de hand. en we zoeken wat mensen er bij om corp geld te gaan verdienen om BPC's te gaan maken en BS'jes.
ook zijn er genoeg trigger happy folks in ons midden om af en toe mee te groupen (ben ik een van :) ) als je intresse hebt gooi maar een eve mailtje of contact me ffe.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:19:
[...]

Koetje,

Ik neem aan dat je hiervoor nog niet echt in een corp hebt gezeten, anders zou je wel weten, waarvoor Teamspeak gebruikt wordt.

Aangezien je je een beetje wilt richten op piraterij, kan ik je toch zeer aanbevelen om eens een goed gesprek aan te gaan met je pc. Ik kan je een ding vertellen. Als je missies gaat vliegen met je corp, dan ben je vrijwel volledig afhankelijk van Teamspeak (mits je geregeld naar de tering geschoten wilt worden).

Daar tegenover staat ook nog eens, dat je met een goed gesprek ook nog eens verdomd veel lol kunt hebben. Het kan namelijk nogal eens voorkomen, dat (zoals nu misschien) bepaalde tekst die geschreven is om iemand iets duidelijk te maken op een normale en vriendelijke manier, gezien wordt als zeer aanvallend, waardoor er plotseling meningsverschillen kunnen ontstaan, die eerst niet nodig zouden zijn geweest.

Ik hoop dat ik je op deze manier enigzins heb kunnen overtuigen van het nut van Teamspeak, en dat je idd eens een goed en gezellig gesprek met je pc aan zult gaan. :+ :+
omg... echt duidelijker kan het niet gezegd worden :D
ts/ventrillo is veel beter om te communiceren onderling en gaat veel sneller omdat de evechat af en toe laggy is :)

/me gaat btw geen discussies meer starten hier want ik wil niet meer verkeerd begrepen worden :(
eve gaat om de fun.. niet om de discussies...
excuus aan de personen die ik misschien verkeerd behandeld heb hier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Great :'(

Net 3000 Silicium Glass gekocht ipv 300, nu ben ik dus constant 5 jumps aan het heen en weer vliegen om telkens iets van 330 van die dingen te verkopen zonder verlies te maken :/

Man dit gaat sloom!

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:00

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:19:
[...]
knipknip verhaal meuk knipknip
Snap wel dat het nuttig is ;) Heb het ook wel eens gebruikt maar nee, hou er gewoon niet van.

Btweeduizend, zal je binnenkort eens aanschieten :)

[ Voor 63% gewijzigd door Koetjeboe op 18-08-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 11:35

Mijn kenmerken:
Minmatar
ikzelf zit in horizon inc ( www.horizon-inc.nl/) relaxe corp met ong 17 leden en groeiend, we doen bijna alles zo'n beetje maar iedereen is vrij om te doen wat hij wil(maandag en dinsdag = mining dagen en doen we in 0.4 met de hele groep)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 20:47:
[...]

ikzelf zit in horizon inc ( www.horizon-inc.nl/) relaxe corp met ong 17 leden en groeiend, we doen bijna alles zo'n beetje maar iedereen is vrij om te doen wat hij wil(maandag en dinsdag = mining dagen en doen we in 0.4 met de hele groep)
Het lijkt dat je bezig bent voor jezelf maar je helpt de corp zonder dat je het weet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
gaat weer goed met de eve servers 2x plat arghht :(

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:48:
gaat weer goed met de eve servers 2x plat arghht :(
Yup had net ook al problemen. kon wel inloggen, maar bleef hangen met mijn character bij Entering Game...... Bladiebladiebla..... :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:11:
[...]

Yup had net ook al problemen. kon wel inloggen, maar bleef hangen met mijn character bij Entering Game...... Bladiebladiebla..... :( :(
Yep ik ook, hopelijk kunnen ze snel achterhalen waar het probleem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ach, gelukkig binnenkort de server en client upgrade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
thesystem schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:43:
Ach, gelukkig binnenkort de server en client upgrade :)
dinsdag dus let up zet je een skill klaar die je in die tijd kan leren want het gaat wel een heel aantal uurtjes duren die upgrade

kan niet wachten tot kali :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hebben nog meer mensen last van ontzettend lag op de servers? :/ Kan niet eens normaal warpen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergens last van, maar zit dan ook op werk ipv ingame :'(

Maar de servers lijken (zo op het eve-o forum te lezen) aan het sterfen te zijn of zo, jammer dat ze het probleem niet echt goed lijken te kunnen vinden/fixen. Maar ja we wachten af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:38
Ik heb er geen last van. Maar ja ik zit dan ook op een traag internet.
Dan is lvl 3 of 4 missie's niet te doen. Alleen als het erg rustig hier is dan kan het nog wel.
Maar ik ben al blij dat ik kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:34:
[...]

Da's dan weer goed balen, had gehoopt nog snel een extra Navy Raven te kunnen krijgen, maar die zijn dus nog lastiger te krijgen geworden. Vroeg me al af waarom ze plotseling allemaal voor meer als 1.5bil te koop stonden.

[...]

Isk heb ik op het moment niet echt nodig want ik heb net al mijn zooi in empire uitgezocht en verkocht zodat ik alleen nog schippies en items heb op de plaatsen waar ik vaak kom en dus ook redelijk wat isk over heb gehouden. Dus ik wil die LP's eigenlijk echt omzetten in een leuk schippie. Maar dat wordt dan eens uitzoeken of er nog offers tussen zitten die te doen zijn (die tags zijn iig meestal al niet te vinden)
Wij hebben met onze corp (bravehearts) een tijd speed missioning gedaan (5 of 6 bs continue lev 4 missies). We kregen bij 1.6 mil LP een 8 run bpc voor navy mega. Van die shit onze eerste dread gekocht :)

Diotors(ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 12:04:
[...]

Wij hebben met onze corp (bravehearts) een tijd speed missioning gedaan (5 of 6 bs continue lev 4 missies). We kregen bij 1.6 mil LP een 8 run bpc voor navy mega. Van die shit onze eerste dread gekocht :)

Diotors(ingame)
Vast al een tijdje geleden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja dat wel, weet niet meer precies hoe lang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heeft iemand EVE dual-monitor draaien? Het is m'n bedoeling om op monitor 1 World of Warcraft te draaien en op monitor 2 EVE (windowed). Het minen is in het begin te saai om primair te spelen. Dan verveel ik me dood.

Is dit uberhaupt mogelijk? Ik heb een ATI Radeon 9800 Pro.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
PromWarMachine schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:17:
Heeft iemand EVE dual-monitor draaien? Het is m'n bedoeling om op monitor 1 World of Warcraft te draaien en op monitor 2 EVE (windowed). Het minen is in het begin te saai om primair te spelen. Dan verveel ik me dood.

Ik heb op me pc 2 keer EVE-online met een ATI 9600.
Er zijn zelf mensen waar er 3x EVE-online draaien.
Maar als WoW ook windowed kan is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

PromWarMachine schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 15:17:

Is geen probleem, moet je WOW windowed op je hoofd monitor zetten (kan ook niet anders) en EVE op je secundaire zetten (moet je ff instelling IN eve goed zetten, dat hij dus je andere output gebruikt. (anders draait hij HEEEL erg bagger) )
voor de rest, gaan :)
Had zelf altijd 2 eve's draaien, men Mining char (men main) en men hauler altje ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

1 ding weet ik wel...iemand die in een domi zit en het voor elkaar krijgt om 2 domi's te poppen en en bc in structure te krijgen is én heel erg geskilled én heeft een faction setup.
we hadden m net in structure toen hij weer de helft van z'n armor repde terwijl zn t2 drones ons afmaakten.... echt een pijnlijk moment...jammere was dat ik ook nog eens een PvE setup had anders had ik misschien iets meer kans gehad maar repect voor zn skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... weet je toevallig de piloot van die Domi piloot of de corp? Het is net dat er op ons corpforum iemand een verhaaltje heeft verteld over 2 Domi's die hij af had gemaakt vraag me nu af of dat het zelfde verhaal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathscythehell schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:43:
1 ding weet ik wel...iemand die in een domi zit en het voor elkaar krijgt om 2 domi's te poppen en en bc in structure te krijgen is én heel erg geskilled én heeft een faction setup.
we hadden m net in structure toen hij weer de helft van z'n armor repde terwijl zn t2 drones ons afmaakten.... echt een pijnlijk moment...jammere was dat ik ook nog eens een PvE setup had anders had ik misschien iets meer kans gehad maar repect voor zn skills.
LOL wat James hierboven zegt :P komt me TE bekend voor dit :)
Las net het verhaal op ons corp forum idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Renday of Randey van Outbreak/Toxic....
Had al wel verwacht dat er meer van jullie in Toxic zouden zitten...had al een keer een convo met sir wiseguy en zag een char dat pixje heette dus kon bijna niet missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:41
Tja, en nu het "lange" wachten. Ben benieuwd of de "dragon"-code echt de performance gaat verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ja das idd er een van ons Death :)

Ach, kan nooit erger zijn dan de upgrade van Geminate naar Castor toen (of hoe die allereerste build ook weer genaamd was :P) dat was pas een ramp :) de vroegste skill die afloopt is ergens donderdag ochtend dus dat moet goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

was ik al bang voor ;) nogmaals respect..maar voor zover ik kan zien zijn de meeste die in jullie corp zitten al zwaar geskilled..is het voornamelijk nederlanders/belgen? of zitten er ook nog andere nationaliteiten bij outbreak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DutchCommando schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:22:
Tja, en nu het "lange" wachten. Ben benieuwd of de "dragon"-code echt de performance gaat verbeteren.
En hopelijk zijn ze eerder klaar er mee. Anders kan ik vandaag niet meer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathscythehell schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:02:
was ik al bang voor ;) nogmaals respect..maar voor zover ik kan zien zijn de meeste die in jullie corp zitten al zwaar geskilled..is het voornamelijk nederlanders/belgen? of zitten er ook nog andere nationaliteiten bij outbreak?
Is veel nationaliteiten, zijn gewoon 1 grote groep gezellige pvpers, en idd merendeel is al wat oudere EVE speler ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Calamor schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:49:
[...]

En hopelijk zijn ze eerder klaar er mee. Anders kan ik vandaag niet meer spelen.
Als het zo doorgaat speelt niemand meer vandaag.
Hij moest om 19:00 up gaan, dat werd 20:00, toen 21:00, en nu is het 22:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

En het is zojuist 23.30 geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:22
Nu is het 00:00 game time geworden. Dus 01:00 uur maar ik zie het nog niet gebeuren.
Ze hebben behoorlijk veel moeite om die bug er uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

00.00 is zelfs 02.00 onze tijd :P Ach zolang ze maar donderdag de server up hebben, woensdag kan ik toch niet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Nou in case you didnt know, EVE is inmiddels wel weer werkend :D Only thing is, mijn corp is net dood, http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=382396 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Meh, server ineens *POOF*

en nu in een 5-second-starting-up loop :/

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Voor als het nog niet gepost is...(kan het me niet herinneren) zal dit wel een leuk teasertje zijn voor diegene met smart op kali zitten te wachten..me included :9~

http://www.youtube.com/wa...2M&%20search=eve%20online

Verwijderd

En wat vinden we van de nieuwe patch?

Die wachtrijen voor jumpgates vind ik een aanfluiting eerlijk gezegd.
Zelfs als je in 0.0 aan't rondcrossen bent hebbie d'r last van.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:49:
En wat vinden we van de nieuwe patch?

Die wachtrijen voor jumpgates vind ik een aanfluiting eerlijk gezegd.
Zelfs als je in 0.0 aan't rondcrossen bent hebbie d'r last van.
die wachtrijen was een foutje en is al opgelost afaik...
link en link

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Angeloonie schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:42:
Meh, server ineens *POOF*

en nu in een 5-second-starting-up loop :/
Vroeg me al af waarom ik vanmorgen opnieuw met mijn missie moest beginnen. Ik had gisteren express de 1e helft van een lvl4 missie gedaan omdat ik zowel gisteravond als vanmorgen weinig tijd had. Log ik vanmorgen in, moet ik alsnog de 1e helft ook doen. Maar ja, heb de missie nu maar volbracht zonder alteveel loot op te halen :)

[removed]

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Deathscythehell schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 14:47:
Voor als het nog niet gepost is...(kan het me niet herinneren) zal dit wel een leuk teasertje zijn voor diegene met smart op kali zitten te wachten..me included :9~

http://www.youtube.com/wa...2M&%20search=eve%20online
Dat is een test feature die ze hebben geschreven om te kijken hoe haalbaar het zou zijn.

Planetary flight zal niet in Kali zitten, maar in één van de expansions erna, en zeer waarschijnlijk niet in die vorm - zie het 'on the drawing board' gedeelte van de eve site.

Voor de rest: Nog steeds actief hiero? :)

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ja hoor alleen druk met werken en minen. kan alleen op me werk spelen.
En internetten. We zijn van plan om internet te nemen. Alleen is het erg duur hier in zuid afrika.

Dus als er mensen zijn die in "Funtanainen" ore of refin er van Veldspar, Scordite, Pyroxeres.
Zelf heb ik geen afval en de agent neemt 3.1% nu nog ik doe na werk tijd of in de avond dienst missie's.
Dus dat wordt nog lager.

[ Voor 81% gewijzigd door Calamor op 25-08-2006 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afik zijn de queues nog steeds fubar en de lakse manier van CCP om hierop te reageren irriteert me mateloos. Ze laten er rustig een hele week overheen gaan om het goed te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 07:12:
Afik zijn de queues nog steeds fubar en de lakse manier van CCP om hierop te reageren irriteert me mateloos. Ze laten er rustig een hele week overheen gaan om het goed te fixen.
Jij hebt dus liever dat ze razendsnel een halve patch deployen die weer tig andere bugs oplevert ? Ik wacht iig liever op een fix die de problemen echt oplost dan zo'n snelle patch die alleen maar extra problemen geeft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
och ik moet zeggen ik heb er weinig last van verder, ik heb het zondag 2x gehad dat ik op een rare plek in een queue werd geplaatst, ergens lowsec waar niemand was, maar verder nix. Ik ben wel erg benieuwd wanneer kali precies gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
En dan staat EVE: Online ineens op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG wat een actie. blij dat ik m'n centen niet in de EIB heb gestoken. denk dat die char de komende 5 jaar niet meer veilig rond kan vliegen, maarja centjes transferren naar een andere is zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
yep, is inmiddels paar weken geleden alweer, oud nieuws dus ;) Erg frapant wel, die gast heeft echt zoveel gedaan om het allemaal voormekaar te krijgen. Hoe evil kan je zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 15:22
klopt het dat de servers er vaak uitliggen, op dit moment kan ik niet inloggen en is de site ook offline :|
terwijl ik 20 minuten geleden wel op de site kon komen :(

[ Voor 22% gewijzigd door Tp21 op 29-08-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, had al veel last van disconnects de afgelopen dagen maar nu blijkt sinds 16:45 de hele verbinding eruit te liggen vanaf hun colo in Londen. fijn, m'n spiksplinternieuwe Tempest was dus mooi niet gedocked :(

tracert www.eve-online.com

1 <1 ms <1 ms <1 ms x.x.x [x.x.x]
2 4 ms 11 ms 5 ms 10.25.128.1
3 8 ms 8 ms 9 ms p21065.net.upc.nl [212.142.21.65]
4 * * * Request timed out.
5 * * * Request timed out.
6 * * * Request timed out.
7 * ^C

Maar ok, wat ik een berg posts ervoor al vroeg, is er een leuke NL pvp corp die mij eventueel wil hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ja hij is down atm, ging eerder al deels plat, maar was daarna meteen weer up, maar nu lijkt het erop alsof er toch iets aan de hand is daar 8)7 Word echt tijd dat ze alle shit gaan fixen die met de Dragon patch is gekomen, want zo word et wel vrij annoying eerlijk gezegd.

Mwa als je in empire niet gedocked bent maakt toch niet zoveel uit? :) Ik hang nu met een Deimos in 0.0 :)

[ Voor 16% gewijzigd door ravenger op 29-08-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

Begint idd een beetje irritant te worden, downtime ok, kan gebeuren, maar systematische downtime (en dan bedoel ik niet het dagelijkse uurtje) is gewoon belachelijk, tis elke keer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

Doe je toch niks aan. Dus gewoon ff geduld...

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Elp schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:09:
Begint idd een beetje irritant te worden, downtime ok, kan gebeuren, maar systematische downtime (en dan bedoel ik niet het dagelijkse uurtje) is gewoon belachelijk, tis elke keer wat.
tja je(we) hebben net een nieuwe client gehad dan kan je verwachten dat dingen niet helemaal goed loopt.

daarintegen krijg je(we) binnenkort de kali upgrade helemaal gratis waar je bij andere mmo's in de buidel kan tasten ala blizzard/guildwars.

en als je denkt dat je het beter kan met het programmeren van miljoenen regels code kan je altijd kijken op de job page van eve online een programmeur van die klasse wilen ze wel(en hebben wij alleen geen crashes meer)

EVE is nog altijd beter met CM op de forums posten dan in WoW ik ben juist over gestapt van WoW naar eve omdat we in WoW toen zeker 3 weken met lag/disconnects/geen raids en nergens ook maar een woord van een CM wat er gaande was nee dat was lekker.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
tntkiller schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:39:
[...]

daarintegen krijg je(we) binnenkort de kali upgrade helemaal gratis waar je bij andere mmo's in de buidel kan tasten ala blizzard/guildwars.
Daar word ik onderhand zo ziek van. Het continue "gratis updates" argument.
Je betaald per maand een bedrag voor ALLES, inclusief updates. Ook bij World of Warcraft doe je dit. Bij Guild Wars moet je uiteraard extra betalen omdat er geen maandelijks te betalen bedrag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 15:32:
OMFG wat een actie. blij dat ik m'n centen niet in de EIB heb gestoken. denk dat die char de komende 5 jaar niet meer veilig rond kan vliegen, maarja centjes transferren naar een andere is zo gebeurd.
briljant stukkie text dat er bij hoort btw: http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=1&client=firefox-a

Hier staat hoe hij het gedaan heeft :P

edit, hier het einde btw: http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=2&client=firefox-a

[ Voor 13% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-08-2006 19:11 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen willen updates zodat het mooier en beter word, we hoeven niets voor de updates te betalen,we krijgen meer schepen meer modules het enige wat ccp vraagt is geduld.

En toch zijn er mensen die lopen te "zeuren"dat eve plat is.

Als we moeten rekenen per maand dat eve up is :

gaan uit dat een maand 30 dagen heeft : 690 uur dat eve up is (de DT is er al afgehaald). dan zijn die extra paar uur dat eve plat is niet zoveel, (en dat is niet elke maand het geval).

dus ach: Geduld ,het komt wel goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:52:
[...]

briljant stukkie text dat er bij hoort btw: http://64.233.183.104/sea...lnk&cd=1&client=firefox-a

Hier staat hoe hij het gedaan heeft :P
yep dat is de tekst van het filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp

Elp

tntkiller schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:39:
[...]

tja je(we) hebben net een nieuwe client gehad dan kan je verwachten dat dingen niet helemaal goed loopt.

en als je denkt dat je het beter kan met het programmeren van miljoenen regels code kan je altijd kijken op de job page van eve online een programmeur van die klasse wilen ze wel(en hebben wij alleen geen crashes meer)

EVE is nog altijd beter met CM op de forums posten dan in WoW ik ben juist over gestapt van WoW naar eve omdat we in WoW toen zeker 3 weken met lag/disconnects/geen raids en nergens ook maar een woord van een CM wat er gaande was nee dat was lekker.
Dat WoW nog slechter is, betekent niet dat dit opeens goede kwaliteit is.

En waarom zou ik het beter moeten kunnen? Ik betaal hun toch om het beter te kunnen!
Als je in de serverbusiness zit en je zegt tegen je klanten dat je geen uptime kan garanderen maar het zal nooit MEER zijn dan 95%, krijg je ook nul klanten. Het is gewoon slecht, maar omdat de rest van die MMORPG nog slechter zijn valt het niet zo op.
Over het algemeen ben ik niet zo ontevreden over EVE hoor, de service van de GM's is perfect, alleen het technische gedeelte stoort me de laatste tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door Elp op 30-08-2006 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CCP heeft gewoon het probleem dat ze te snel groot zijn geworden en al die mensjes langs elkaar lopen te rennen.
En op zich zijn de problemen zo los gezien niet zo erg maar als je het grote plaatje bekijkt zie je wel dat ze moeite hebben om de boel op de rails te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:02:
Maar ok, wat ik een berg posts ervoor al vroeg, is er een leuke NL pvp corp die mij eventueel wil hebben?
Hoi LeXx,

Channel United Alliance
En daar je in de buurt woont, volgende week hebben we weer een RL meeting dus......

Groeten
Vixit

PS: talk to wismerhil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Woei! Ik heb ook een 7 day trial genomen gisteren en ben dik verslaafd :D

Nog maar 4 uurtjes gespeeld en al een ship poq en weer een nieuwe van mn verzekering lol (helaasch wel mn betere shields en railgun kwijt :()

Net even een half jaar aangeschaft _/-\o_

edit: ohja, misschien heb ik een aantal van jullie al gesproken in de Dutch channel :) NoxiousPluK is the ingame name :)

Afbeeldingslocatie: http://miniprofile.xfire.com/bg/sf/type/0/noxiousplug.png

[ Voor 27% gewijzigd door Noxious op 30-08-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Iemand al gehoord dat ze BMs copyen gaan nerfen met de patch morgen? max 5 BMs tegelijk kopieren , sux bigtime :) Maar goed ze fixen de rest ook, dus dat is wel mooi :)

Anyway, patchnotes voor de patch van morgen die van 10:00 tm 17:00 (NL) gaat duren;
Dragon Code Branch Patch Notes

Fixes

* An issue with corp manufacturing processes has been resolved.
* The market in Tash-Murkon region now starts up correctly after DT.
* The Market will no longer reopen when you next undergo a session change (ie, dock, undock, jump) if you used the market button on the Neocom to toggle the market closed.
* An issue which prevented the packaging of ships manufactured in a ship assembly array also prevented the launch of ships from corporation hangars and assembly arrays. Both issues have been resolved.
* The missing warping sound effect has returned.
* Characters in NPC corps will no longer have a list of "Untitled 1, Untitled 2" etc. in their show info.
* Escrow will correctly display Blueprint copies as copies and blueprint originals as originals.
* A number of server side fixes to improve the startup and resolve the issues that occured after the Dragon update have been made via previous hotfixes.
* The default 'warp to' distance is once again configurable.
* If a ship that is being targeted, and cloaks, the lock will now guarantee the uncloak effect occurs.

Changes

* The jump queue for systems will only occur if the system in question is on a node using 95% or more CPU. This has previously been hotfixed on TQ.
* Bookmark copying is now limited to 5 bookmarks at a time. Attempting to copy more than 5 bookmarks will result in only 5 being copied.
* A number of agents have items they need transported and will be offering compensation for hauling these goods. (A number of courier missions will be returning).

• Timonv
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

ravenger schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 20:48:
Iemand al gehoord dat ze BMs copyen gaan nerfen met de patch morgen? max 5 BMs tegelijk kopieren , sux bigtime :) Maar goed ze fixen de rest ook, dus dat is wel mooi :)
Ik ben al sinds 5 uur bezig met het copyen van een kleine 1k bookmarks ^^. Maar het is wel voor het beter, als je station of POS aangevallen wordt, was het enige wat je hoefte te doen een flink stel bookmarks te copyen.

• Khrome
Er zijn op dit moment 2 redenen voor de server-instabiliteit:

1) Bookmarks. Ik hoop niet dat iedereen denkt dat het een toeval is dat de server 2 keer gecrashed is nadat bekend is gemaakt dat je bm's maar per 5 kunt gaan kopieren morgen.... Iedereen is als een gek aan een kopieren en geeft CCP de schuld vn het crashen :/

2) Netwerk problemen bij de ISP waarbij de servers zijn ondergebracht. De ISP waar CCP een contract me heeft heeft sinds vorige week veel problemen met connecties naar andere netten, en die zijn ze nog aan het oplossen. Connectieverlies ligt dus niet aan de server of aan de client, maar puur aan die ISP :)

Verwijderd

Het maakt mij niet uit of ik nu 500 of 5 BM's per keer kan copieren. Zolang ik ze nog maar kan copieren vind ik het best.

Hoop wel, dat 5 per keer een stuk sneller gaat. :*)

Verwijderd

En nou gaan ze vandaag toch maar weer niet patchen. Nou ja, ze zijn er in ieder geval mee bezig.

Verwijderd

Mwa na 2.5 jaar ben ik wel gewend aan de eve patches tis gewoon altijd een week onstabiel als de neten. Maarja daar krijg je wel aardig wat voor terug.

De wow - eve vete moet je heel anders bekijken.

Eve word gemaakt door ccp een klein - medium bedrijf dat alleen eve-online doet en wat zelf een cluster van 168 servers d8 ik onderhoud en ziekelijk snel groeit. (28 k connecties op 1 node is gewoon omg ). CCP pusht constant de development van de game zowel graphics, gameplay, engine, enz.

Wow word gemaakt door blizzard dat vast en zeker weer ergens onderdeel van is. Zei hebben veel meer funds en waarschijnelijk een groter team achter de game zitten. Ook zijn de servers zelf gemaakt op max d8 ik iets van 3000 connecties. Dan lagt het ook nog eens als de neten. Blizzard developt geen nieuwe engine ook doen zij weinig op het gebied van graphics of andere dingen. Meeste wat word gedaan is nieuwe content aanmaken. Wat met de goede tools veel makkelijker is dan programmeren en dus ook minder fouten in voorkomen.

Dus als je zo kijkt is de opzet van de bedrijven achter de game toch wel verschillend, en vind ik dat je respect moet hebben voor ccp die het gewoon toch proberen er continu verbetering in aan te brengen op elke niveau.

• Noxious
Tranquility patch scheduled for 31 August has been delayed
(Downtime still on!)

reported by: kieron | 2006.08.31 00:49:35

Note: This does not delay the downtime which is for maintenance
and further preventive measures

The Tranquility patch originally scheduled for later today has been put on hold.
The deployment date for this patch will be announced in the near future.

When German client version is selected, the character sheet and, more specifically
the skills list, do not load or render properly.
Gewoon patchen! Moeten die duitsers ook maar fatsoenlijk Engels gaan leren! :D

Verwijderd

Timonv schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 00:05:
[...]

Ik ben al sinds 5 uur bezig met het copyen van een kleine 1k bookmarks ^^. Maar het is wel voor het beter, als je station of POS aangevallen wordt, was het enige wat je hoefte te doen een flink stel bookmarks te copyen.
dat is ZO lame... en dit wordt gezien als een exploit waardoor je een permban krijgt..
echt het laagste wat je kun doen imo
was toen we met D2 tegen goonfleet in XZH bezig waren ook..
alles goonies waren bm's aan het copyen.. echt laf..
zijn er ook een groot aantal gebanned toen..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 11:53 ]

• Calamor
Ze moeten het anders doen met BM.
Dat je ze alleen in een station kan maken.
En dat alles een copy is in je cache.
Dat zou veel sneller gaan en kan je ze ook makkelijker copyeren.
Of is dat te gevaarlijk als die in andermans handen komt?

Verwijderd

Ze moeten gewoon een 0km warp invoegen, merendeel van de mensen vang je tegenwoordig toch als ze wegwarpen of als je ze vangt in een bubble.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:36:
Ze moeten gewoon een 0km warp invoegen, merendeel van de mensen vang je tegenwoordig toch als ze wegwarpen of als je ze vangt in een bubble.
daar had iemand een goede optie voor
manual wel kunnen warpen naar 0km.. geen probleem
maar niet op default in kunnen stellen zodag je afk nogsteed die 15km hebt..
anders is afk travelen wel heel erg snel..
en het zou zo ontiegelijk veel schelen op lag als er geen bm's meer zijn...
alleen missie bm's.. klaar..

• Noxious
Ik zie nog niet helemaal het nut van 0km kunnen warpen? Like, je blijft gewoon op dezelfde plaats?

• Tp21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 15:22
normaal is je afstand van je warp doel 15 kilometer, er zijn echter methoden waardoor je dichterbij komt door eigenlijk je doel te 'overschieten'. 0km zou betekenen dat je er direct bent (dus niet 15km van af)

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:43:
Ik zie nog niet helemaal het nut van 0km kunnen warpen? Like, je blijft gewoon op dezelfde plaats?
hihi :9

hier word bedoelt dat je op 0km naar een gate warped
dus dat je niet op de standaard 15km terecht komt

*edit*

DOH!
tp was me al lang voor..
/me moet eerst lezen voordat ie een reactie geeft :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 12:59 ]

• Calamor
Er was toch eerst een skill voor dat je dichter bij warpen kon.

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:35
erm ik mis iets over die bookmarks. zijn dit de bookmarks die je zelf maakt? als in 'add bookmark" die je gebruikt voor instants? of is het iets anders?

• Rudios
  • Laatst online: 10-09 17:04

Rudios

Lost in space?

Door de insta's jumps land iedereen precies op de gate waardoor je de interactie mist met andere spelers. Van mij mogen ze de BM's gewoon geheel uit de game halen en dan eventueel een skill maken waardoor 2 jumps kan maken door er 1 over te slaan waardoor gatecampers niet altijd even sterk staan.

Whole lot of stars ***

• Noxious
Tp21 schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:47:
normaal is je afstand van je warp doel 15 kilometer, er zijn echter methoden waardoor je dichterbij komt door eigenlijk je doel te 'overschieten'. 0km zou betekenen dat je er direct bent (dus niet 15km van af)
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 12:58:
[...]

hihi :9

hier word bedoelt dat je op 0km naar een gate warped
dus dat je niet op de standaard 15km terecht komt

*edit*

DOH!
tp was me al lang voor..
/me moet eerst lezen voordat ie een reactie geeft :+
8)7 |:( |:( Slimme reactie van me weer, volgens mij was ik nog niet zo wakker :D Dat zou inderdaad perfect zijn, nu heb ik intussen wel een mooise booster maar het blijft toch altijd een kloteeind wat je nog te gaan hebt

• Noxious
Overigens vraag ik me af (ik speel het nog niet zo heel erg lang) dat het nog meer nare consequenties kan hebben als je zomaar ergens rondzwevende cargo's openmaakt?
Ik bedoel, je jat die stuff eigenlijk van een ander, maar kan die andere (als hij bijv. niet aanwezig is) ook zien dat jij het was die het deed?

Ik vlieg regelmatig zomaar wat rond en jat hier en daar wat cargo's, en moet zeggen dat dat best veel kan opbrengen :)

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:26:
Overigens vraag ik me af (ik speel het nog niet zo heel erg lang) dat het nog meer nare consequenties kan hebben als je zomaar ergens rondzwevende cargo's openmaakt?
Ik bedoel, je jat die stuff eigenlijk van een ander, maar kan die andere (als hij bijv. niet aanwezig is) ook zien dat jij het was die het deed?

Ik vlieg regelmatig zomaar wat rond en jat hier en daar wat cargo's, en moet zeggen dat dat best veel kan opbrengen :)
De persoon waarvan jij zijn cargo jat, krijgt van Concord het recht om waar dan ook (dus ook 1.0 :o :o ) binnen een bepaalde tijd (weet ff niet meer hoe lang) jou helemaal naar de kl*te te mogen knallen. Dus bij deze kan ik je vertellen, dat je waarschijnlijk al een aardig lijstje (kun je trouwens checken in je Character Sheet) met vijanden hebt gemaakt :D :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:50:
[...]

De persoon waarvan jij zijn cargo jat, krijgt van Concord het recht om waar dan ook (dus ook 1.0 :o :o ) binnen een bepaalde tijd (weet ff niet meer hoe lang) jou helemaal naar de kl*te te mogen knallen. Dus bij deze kan ik je vertellen, dat je waarschijnlijk al een aardig lijstje (kun je trouwens checken in je Character Sheet) met vijanden hebt gemaakt :D :D
het is maar 15 minuten hoor.. en hij ziet jouw alleen maar rood knipperen..
en die lijst die je bedoelt is killrights.. daar kom je alleen maar op als je hem/haar in low sec (0.1-0.4) gekilled hebt zonder war o.i.d.

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:57:
[...]

en die lijst die je bedoelt is killrights.. daar kom je alleen maar op als je hem/haar in low sec (0.1-0.4) gekilled hebt zonder war o.i.d.
Volegns mij heb je die recht ook als ze je potten in high sec.
En ook als je iets steel.
Het is altijd ff slim om te vragen of je het mee neemt. Want het kan zo zijn dan je naar een ander plaats gaat waar die ook is en dan is het bye bye.

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 18:57:
[...]

Aaah ok :D helemaal duidelijk door jullie twee :)
Ik ben idd eens in 0.4 overhoop geschoten en had daarna iemand in killrights staan, maar die zag er zo heavy uit (waren met zn 8en trouwens) dat ik dat de komende 50 jaar nog maar niet ga proberen :D

Dus, op dat moment ziet hij mijn naam voor 15 mins rood knipperen :P daar kan ik wel mee leven :+ deze manier van spelen geeft aardig veel winst :P

edit: Kan altijd nog sneaky wegwarpen oid, shield boosters heb ik niet want dan heb ik geen energy meer voor mn dual railguns :P :D :+

[ Voor 8% gewijzigd door Noxious op 31-08-2006 20:32 ]

• Noxious
Calamor schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:31:
[...]

Volegns mij heb je die recht ook als ze je potten in high sec.
En ook als je iets steel.
Het is altijd ff slim om te vragen of je het mee neemt. Want het kan zo zijn dan je naar een ander plaats gaat waar die ook is en dan is het bye bye.
Mjah das pech dan, ik heb een goede verzekering :P Als ik alles moet vragen gaat de lol van het jatten er af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Noxious schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:51:
[...]

Mjah das pech dan, ik heb een goede verzekering :P Als ik alles moet vragen gaat de lol van het jatten er af :D
Zowiezo worden 9 van de 10 cans die je onderweg tegenkomt niet meer opgehaald door dfe owner (ik laat zelf ook meestal de helft achter als ik niet alteveel tijd heb en wel wat missies wil doen) Enige wat kan gebeuren is dat ie net een missie heeft afgerond en ff een hauler aan het halen is. Maar ja, dan kan ie je toch weinig doen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 20:32:
[...]

Aaah ok :D helemaal duidelijk door jullie twee :)
Ik ben idd eens in 0.4 overhoop geschoten en had daarna iemand in killrights staan, maar die zag er zo heavy uit (waren met zn 8en trouwens) dat ik dat de komende 50 jaar nog maar niet ga proberen :D

Dus, op dat moment ziet hij mijn naam voor 15 mins rood knipperen :P daar kan ik wel mee leven :+ deze manier van spelen geeft aardig veel winst :P

edit: Kan altijd nog sneaky wegwarpen oid, shield boosters heb ik niet want dan heb ik geen energy meer voor mn dual railguns :P :D :+
Ach dat is toch waar het omdraait bij het zijn van piraatje??? Yarrr Yarrr >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die bookmarks. Dacht dat Oveur had gezegd dat het er ong 100M waren poosje geleden.
Da's dus gruwlijk veel en de database zit er constant mee te kloten.
En als het door blijft groeien naar 200/500M dan kun je je borst wel nat maken.
Komt nog bij dat van die bookmarks je dan zoveel dubbelen krijgt dat je net zo goed iets anders kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 09:14:
Over die bookmarks. Dacht dat Oveur had gezegd dat het er ong 100M waren poosje geleden.
Da's dus gruwlijk veel en de database zit er constant mee te kloten.
En als het door blijft groeien naar 200/500M dan kun je je borst wel nat maken.
Komt nog bij dat van die bookmarks je dan zoveel dubbelen krijgt dat je net zo goed iets anders kan bedenken.
Tijd voor de warpto 0Km opties imo. iedereen heeft toch wel insta's tegenwoordig. Laat de AP dan bijvoorbeeld op 15 inwarpen en aproachen ofzo zodat non afk toch sneller is. Nerf je de AFK freighter trades ook meteen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hoe werkt die science missie's?
Is dat skills afhanklijke?
En wat komt er allemaal bij kijken?
Kan iemand dat me uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Wat is een fijne manier om veel geld te verdienen in het begin? Ik mine nu Consentrated Velspar, refine dat en verkoop het maar het duurt eeuwen vorodat ik 100k heb.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Wat ik zojuist tegengekomen ben bij een agent missie:
http://dl.eve-files.com/media/0609/2006.09.02.14.08.06.png
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twisted schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 12:32:
Wat is een fijne manier om veel geld te verdienen in het begin? Ik mine nu Consentrated Velspar, refine dat en verkoop het maar het duurt eeuwen vorodat ik 100k heb.
kom eens langs ingame dan kan ik je wat beter helpen :)
en mischien lijkt het je wat om onze corp te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
Over insta's:

a) Niet iedereen heeft insta's. Alleen al daarom mag een "warp to 0km" optie nooit in het spel komen.

b) Insta's ruineren de markt. Ze vormen een groot deel van de reden waarom de complete markt in EVE geconcentreerd is in Jita, Oursulaert and Rens.

c) Insta's ruineren 0.0 warfare.

Uitleg:

a) Spreekt vanzelf.

b) Insta's zorgen ervoor dat logistiek van producten nagenoeg niet bestaat. Je pakt een freighter en wat insta's, en je kunt overal alles doen. Dit is erg slecht voor hoe de markt werkt, omdat deze in regions gebonden is. Mensen maken er gebruik van omdat niet alles in hun region te verkrijgen is, en populeren dan ook de markt waar ze hun spullen vandaan halen.

Deze vicieuze cirkel houd zichzelf in stand, zelfs na de verandering in het highway gate netwerk (vroeger was Yulai verbonden met Pator, Amarr, Jita etc.). Daardoor blijft iedereen in hetzelfde systeem elkaar ruineren door alles op 1 plek aan te bieden.

Wat er nu gebeurt zonder insta's is dat mensen gedwongen worden OF verder te reizen, OF dingen dichter bij huis te maken en te kopen. Zodra mensen de voordelen inzien van optie 2 zou het spel een stuk leuker worden, niet in het minst voor de nieuwere spelers. Meer markten betekent meer kansen om jezelf te profileren tussen de tech 2 empires van de oudere spelers.

Een geregionaliseerde markt brengt ook andere voordelen met zich mee. Een beroep als handelaar word nu helemaal gerechtvaardigd, omdat het onvermijdelijk zal zijn dat enkele goederen niet in een bepaalde region voor zullen komen. Long range trading word dus nu eindelijk een waardig beroep waar mensen zich in kunnen specialiseren.

Er zitten nog een hoop andere economische voordelen in het vewijderen van insta's die het spel alleen maar ten goede kunnen komen.

c) Op dit moment word 0.0 warfare geruineerd door het feit dat alliances te veel ruimte kunnen controleren. Het is te makkelijk om je ruimte te behouden en om even de andere kant van het universum te bezoeken met je hele vloot van 200 man binnen een uur, heen en terug. Dit is nooit de bedoeling geweest, om duidelijke redenen.

Ten eerste is er het probleem van scheepssnelheden. Interceptors zijn bedoeld voor long range intercepting, ofwel, mensen inhalen en vasthouden. Hun snelheden zijn zo bepaald zodat zij de snelste schepen zijn in eve, en ze kunnen doen waarvoor ze bedoeld zijn. Industrials daarentegen zijn langzamer, maar hebben een grotere cargo. Netto betekent dat dat ze meer kunnen vervoeren in minder tijd, zelfs al zijn ze zo veel langzamer als frigates, cruisers e.d.

Insta's maken logistieke dingen zoals deze onmogelijk. Een battleship gaat exact even snel door 0.0 als een interceptor, net zoals een industrial. Scheepssnelheden zijn qua nuttigheid beperkt geworden tot combat, en dit is natuurlijk een groot probleem, omdat veel specialisaties van schepen zo teniet worden gedaan.

Dit vloeit over in het twede probleem. Mensen kunnen te gemakkelijk rondreizen - een direct gevolg van dit is dat mensen niet meer de moeite doen om iets anders te gebruiken als battleships in wat voor gevecht dan ook, aangevuld met inty tacklers. Het hele concept van een vloot met verschillende soorten schepen is helemaal teniet gedaan door insta's - de reden dat je zoveel battleships ziet bij vloot tegen vloot is nou eenmaal het feit dat je zo makkelijk overal kunt komen. Je kunt je voorstellen hoeveel positities en specialisaties er opeens vrijkomen in een vloot opstelling als er geen insta's meer zijn.

Ten derde: Escorts worden ook al helemaal teniet gedaan door insta's. Ze zijn nou eenmaal niet nodig. Als je insta's verwijderd komt er weer meer uitdaging te kijken bij het vervoeren van wat dan ook door waar dan ook, en hoe voordelig dit is voor het spel zou duidelijk moeten zijn. Vooral de economie en balancering van 0.0 mogendheden word hier veel beter uitgewerkt.

Tot slot:

Er zullen zeker mensen zijn die denken dat insta's een deel van het spel zijn, en dat ze nodig zijn. Alstublieft, herinner jezelf eraan dat je zit te denken in een vicieuze cirkel. Je hoeft nou eenmaal geen insta's als je dichter bij huis alles kunt doen! Het is nooit de bedoeling geweest dat je kunt agent runnen op je level 4 in Thiarer en kunt minen in de buurt van Nonni binnen een uur van elkaar.

Er is een reden waarom er zoveel jumps tussen alles zit. De enige reden waarom insta's getolereerd werden tot nu is dat het spel gewoon te dun bevolkt was om dit gereedschap te verwijderen. Maar nu het aantal spelers gemiddeld 3 of 4 keer zo hoog is als de piektijden op zondag van 3 jaar geleden is dit gereedschap geheel onnodig geworden.

Des te eerder mensen zich dit realiseren, des te beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 10-09 15:23
Heel duidelijk verhaal hierboven, de vraag is alleen ziet CCP dat? Waarschijnlijk wel, maar gaan ze er ook wat aan doen? Het probleem van de insta's bestaat ook al langer dan vandaag en volgensmij hebben ze er weinig aan veranderd, op het slechts 5 tegelijk kopieeren na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Een ander probleem met insta's is dat ze ook enorm veel lag/database-activiteit creeeren, sinds dragon is het duidelijk geworden dat bookmarks een van de grootste veroorzakers van lag is en dus ergens bovenaan de lijst van CCP staat om op te lossen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.