[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Hmmm lekker. Kan ik eindelijk een erberus aanschaffen, zijn alle T2 launchers enz. Focking duur geworden :'( :'( . Alleen het schip kost mij al 250 tot 300 mill voor zover ik mij gisteren nog kan herinneren.

Oh yes post nummer 1000!!!! 8) 8)

Wie maakt de nieuwe DEEL 9???? Ik zou wel willen, maar heb daar echt de ballen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Anoniem: 72689 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:54:
Hmmm lekker. Kan ik eindelijk een erberus aanschaffen, zijn alle T2 launchers enz. Focking duur geworden :'( :'( . Alleen het schip kost mij al 250 tot 300 mill voor zover ik mij gisteren nog kan herinneren.
Denk dat je Eos bedoeld. Erebus is de titan. Die zal iets van 160B kosten. ;)

Enne T2 BPO's worden gereseed als ze verloren zijn gegaan.

Inventions is iig geen oplossing voor het T2 BPO tekort.
Het is gewoon veels te ingewikkeld en je hebt er ontzettend veel voor nodig. Plus de kans dat het fout gaat. Puur voor de rijken dus en de prijzen zullen er dus ook niet door zakken gok ik zo.

Enige zinnige op dat vlak lijkt me dat ze het aantal T2 BPO's gewoon verdubbelen. (eens kijken of ik er dan weer 5 kan winnen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik denk eerder dat ie een cerberus bedoelt ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:41

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is aan ravenger om nieuw topic te maken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:15
StarLite schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:30:

En jammer dat T2 spul allemaal zo duur word, komt mede doordat er op het moment [zo goed als] geen T2 bpo's meer worden uitgegeven en steeds meer mensen T2 spul kunnen gebruiken. Met Kali/Inventions zal dat ws wel weer een iets betere balans worden hoop ik.
Ik denk dat het bitter weinig te maken heeft met de hoeveelheid BPO's maar eerder met de prijs van de minerals. Ik heb de prijs van bv. Mex structureel zien verdubbelen sinds dat CCP een berg bot accounts heeft verwijderd. Zelfde geld voor Py/Tri/Nox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het ligt niet helemaal aan de minerals hoor. Net als met cap recharher II's, die dingen kosten 150K om te maken en worden voor 20 mil verkocht.. gewoon omdat mensen ze blijven kopen

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640

Hmmm ik heb hier nog een CDKEY van dit spel liggen, mss dak het rond de kerst weer eens ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

TepelStreeltje schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:33:
is aan ravenger om nieuw topic te maken :)
hij heeft al gezegd dat ie dat niet kon ivm de vacantie :>
ravenger schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:38:
Is het niet ontzettend irritant om daar te zitten als je geen PVP corp bent? Lijkt me iig zo ;)

Anyway, het einde van dit deel zit er aan te komen, en laat ik nu net op vakantie zijn volgende week en dus geen nieuw topic kan maken. Iemand anders die dit zou willen doen?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 93195 op 22-10-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13
Anoniem: 14038 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
Inventions is iig geen oplossing voor het T2 BPO tekort.
Het is gewoon veels te ingewikkeld en je hebt er ontzettend veel voor nodig. Plus de kans dat het fout gaat. Puur voor de rijken dus en de prijzen zullen er dus ook niet door zakken gok ik zo.
Als ze slim zijn zorgen ze dat ze hiermee kunnen tweaken. B.v. door de requirements om iets te researchen lager te maken of de spullen die je nodig hebt makkelijk verkrijgbaar te maken. Ik schat dat het toch echt wel iets aan de T2 prijzen zal doen. B.v. met die cap recharger II''s an 20 mil per stuk is het al snel de moeite om hier wat moeite in te steken.
Enige zinnige op dat vlak lijkt me dat ze het aantal T2 BPO's gewoon verdubbelen. (eens kijken of ik er dan weer 5 kan winnen ;) )
En dan er ook gelijk voor zorgen dat je kans op een BPO nadat je er al eentje hebt ontvangen niet tegen de 100% aanzit ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Is het om dit moment nog de moeite waard om skills te leren om te gaan researchen? Of worden er zo weinig BPOs uitgegeven dat ik beter m'n skillpoints in iets anders kan steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik heb een paar weekjes geleden die 7 dagen trial geprobeerd en heb zaterdag de knoop doorgehakt; ik ga betalen. 'savonds Meteen geld overgemaakt via PayByCash (internetbankieren) voor een maandje spelen.

Maar hoe lang duurt het voordat mijn account geactiveerd wordt? Is dat binnen een paar dagen of kan het wel een week duren? (Ik zit overigens bij de Rabobank en moest overmaken naar ABN-AMRO, dus dat zit qua tijd wel goed; ~1 dagje)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

NitroX infinity schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:57:
Maar hoe lang duurt het voordat mijn account geactiveerd wordt? Is dat binnen een paar dagen of kan het wel een week duren? (Ik zit overigens bij de Rabobank en moest overmaken naar ABN-AMRO, dus dat zit qua tijd wel goed; ~1 dagje)
In mijn ervaring duurt dat een tot drie dagen.

Kon je overigens niet voor iDeal kiezen? Gisteren heb ik daarmee via PayByCash betaald, en de betaling werd zo goed als meteen geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ja had gekund, maar ik vind internetbankieren net zo fijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

IDeal gaat juist via de internetbankieren omgeving van je bank. (Ik zit ook bij de Rabobank.)

Je kiest eerst bij welke bank je zit. Daarna krijg je het betaalscherm van je bank, die hetzelfde werkt als het 'verzenden'-scherm van internetbankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13
archetta schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:16:
Is het om dit moment nog de moeite waard om skills te leren om te gaan researchen? Of worden er zo weinig BPOs uitgegeven dat ik beter m'n skillpoints in iets anders kan steken
Voor zover ik begreep gebruik je straks bij inventions je LP's die je krijgt van je research agent om bep componenten te kopen die je nodig hebt voor het 'inventen' van een T2 BPC. Verder komen er altijd wel nieuwe schepen en items uit dus je zult altijd wat hebben aan skills om te researchen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Dit deel is vol dus: [PC][MMORPG] EVE-Online deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.