Ik weet niet of het dezelfde nyx is, maar ik hoorde gister over een nyx en 2 hac's die ergens rondhingen [verder geen fleet of POS erbij], dat is ook vragen om hem kwijt te raken.
We hebben gister trouwens nog met een roaming frig fleetje [15 frigs, 2 hacs] een alleen rondvliegende archon gekilled. We hebben ruim een half uur op hem lopen schieten voordat ie eindelijk down ging [mede doordat er een stapeltje hacs kwamen helpen]. Tis best lastig als een carrier een gotan's smartbomb [10KM] een een stapel NOS heeft, want op 11KM doe je verrekte weinig damage. DlpII met scorch deed 4.7 damage gemiddeld, met 24dmg wrecking shots.
Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de tank van de archon, maar totaal niet onder de indruk van zijn drones/fighters, misschien omdat het T1 drones waren. We hebben geen enkele loss gehad in dat half uur dat ie ons probeerde af te maken met zijn arsenaal, wat vreemd was aangezien hij alle maten drones bij zich had. De tank was echt netjes, dual cap repper tank die hij zeker een half uur volhield, pas toen we HAC backup kregen ging hij opeens erg snel neer.
Leuk detail: in de loot-can zat een small tractor beam...
Is dat nieuw, want voor zover ik weet komen die niet meer terug in het spel [dat is een jaar terug ooit door een dev confirmed]?
Het zou wel goed zijn voor de prijzen van T2 spul [net als inventions, ik denk dat dat flink gaat schelen]. Ik zou het wel fijn vinden, want 15 mil per gun word toch wel duur zo...
[
Voor 17% gewijzigd door
StarLite op 20-10-2006 11:31
]