[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 12.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ravenger schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:17:
Mwa dat zou betekenen dat RA en Goonswarm en Imperium ook met BOB mee zouden gaan doen, dat lijkt me wel erg hypothetisch :D Atm heb je de coalition bestaande uit -V-, KOS, CHIMP, (ASCN), LV, ERA etc etc vs RA, IMP, en Goons en nog wat meuk en nu komt daar dus BOB, D2 en AAA bij vs ASCN.
Originally by: Shrike
The day we ally AAA and D2 is the day BoB doesnt exist anymore.
D2 en AAA bevestigen dit duidelijk in de forums. Omdat ze toevallig ook in het zuiden rondvliegen en graag op ASCN schieten betekend niet dat ze allies worden O_o
Het is zoiezo al raar dat BOB en D2 samen hebben besloten om ASCN aan te gaan vallen, die zijn namelijk niet zo'n goede vriendjes.
We hebben niet samen besloten om ASCN aan te vallen.
BoB heeft war declared op alles wat geen BoB is en wat in het zuiden van de map rondvliegt. De sterkste enemy die daar op het moment rondhangt is ASCN/AXE/POS en dat is op het moment ook waar we de meeste van neerknallen :)

* StarLite vind deze war wel tof, toch al 6 killmails kunnen binnenslepen voor 1 ceptor loss [onverwachte smartbomb domi :D]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

De GSW is best tof:

ASCN besloot TPAR aan te vallen, het ging alleen niet helemaal volgens plan volgens mij

BoB Killboard:
Friday 06 October 2006
[73 battleships destroyed] [0 battleships lost]
8)7 8)7
Ze hebben 2 of 3 ceptors gekilled van ons

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Mag die BoB prietpraat ook achterwege gelaten worden?
Het is gewoon een gezellig ouwerwetse oorlog zoals het hoort.
Itt RA bevechten want dat zijn idd een stelletje <vul maar in>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:13
Fout.

[ Voor 98% gewijzigd door thefox154 op 07-10-2006 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
StarLite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:57:
De GSW is best tof:

ASCN besloot TPAR aan te vallen, het ging alleen niet helemaal volgens plan volgens mij

BoB Killboard:
Friday 06 October 2006
8)7 8)7
maar jij zit in BoB, of in D2? :)

Wij hebben trouwens RISE uit CR gekicked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Is wel irri hoor Ravenger, nu moeten we een nieuw target vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik zit inderdaad in BoB ja.
Alleen jammer van de lag, gister ook met zo'n 100 tegen 100 proberen te vechten: instant-nodecrash en een uur lang ontzettende lag [1 minuut reactietijd op alles] :(
Ik hoop echt dat met Kali de lag verbeterd, want op deze manier worden alliance wars gewoon onmogelijk :(

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:14
Iets wat wellicht totaal los staat van de huidige BoB en ASCN oorlog:

Ik vind het bijzonder dat er hier relatief weinig gepraat wordt. Dit is slechts het 8ste deel van het EVE topic over een periode van enkele jaren, terwijl het aantal spelers toch vrij groot is. Waar ligt dit aan? Communiceert het merendeel van de spelers via het EVE-forum? Volgensmij niet. Houden de EVE spelers gewoon niet zo van fora? Volgensmij wel, aangezien er bij ons lekker gepraat wordt. Waar zit het hem dan in?

Toch maar weer even over de huidige situatie. Hoe erg hebben jullie last van lag? Ikzelf merk vrijwel niets van lag op enkele momenten na. Zit dan ook niet in 0.0 atm, maar dat zegt ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192118

Hallo mede eve pilots.

Toch maar even een account hier aangemaakt na lang mee lezen.
Wat voor alliance members komen hierzo allemaal? Zelf zit ik bij -LV- wat is hier verder te vinden?

Wie weet tot in space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

argh, heerlijk om je ego mee te strelen :

http://myeve.eve-online.c...p?a=topic&threadID=406128

^^

Helaas niet heel veel mee gedaan aan deze wars ivm rl. Maaruh, ik mag trots op mijn corp wezen ^^

outbreak 4tw ..

ok, who's next? :P

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46672

Tsja, om antwoord te geven waarom er (althans, dit geld voor mij in ieder geval) hier niet zoveel gepost word... Ik heb niet zo gek veel te melden op Eve gebied. Tis leuk dat er bijvoorbeeld een Titan is gebouwd door ascn, maar ik ken die lui niet. Hetzelfde geld voor BoB, ze zitten gewoon in een ander deel van de galaxy. Dus ja...

Okee, ik zit sinds kort bij mijn eerste corp, na een aantal maanden lekker gesolo'd te hebben. Ik moet zeggen: wat een verbetering!! Het solo'en was best leuk, beetje missies vliegen, beetje geld verdienen. Maar het groepsaspect (waar het natuurlijk eigenlijk in draait in een mmorpg) is geweldig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Iedere alliantie heeft een eigen forum om op te kunnen posten, op een publiek forum willen dingen nog wel eens uitlopen op verhitte discussies over blobs, hax, stabs en wie nou precies wie ge-pwnd heeft. De posts over de BoB-ASCN oorlog op EVE-online bijvoorveeld.

Mijn alliantie (Goonswarm) heeft het posten op de Alliance forums op EVE-Online ten strengste verboden. Volkomen terecht.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:06
StarLite schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 01:57:
De GSW is best tof:

BoB Killboard:
Friday 06 October 2006
8)7 8)7
Leuk dat ze nu daar ook aan het vechten zijn, dat is het 1e gebied waar ik langere tijd in 0.0 heb gezeten. Was altijd een leuk gebied om te zitten :)

En over die kills, ik vraag me toch af wanneer er eens een kill-board komt door CCP zelf bijgehouden die echt alle kills laat zien. Ik geloof best dat jullie dit gevecht hebben gewonnen, maar om een echt totaalbeeld te krijgen zijn al die private killboards niet echt goed (heel veel mensen 'vergeten' hun eigen losses te melden. Ik heb zelf een tijdje op de killboards van 2 alliances gekunt die met elkaar in gevecht waren en volgens beide killboards waren ze zelf ruim aan het winnen :P )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

redwing schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:10:
[...]
Leuk dat ze nu daar ook aan het vechten zijn, dat is het 1e gebied waar ik langere tijd in 0.0 heb gezeten. Was altijd een leuk gebied om te zitten :)

En over die kills, ik vraag me toch af wanneer er eens een kill-board komt door CCP zelf bijgehouden die echt alle kills laat zien. Ik geloof best dat jullie dit gevecht hebben gewonnen, maar om een echt totaalbeeld te krijgen zijn al die private killboards niet echt goed (heel veel mensen 'vergeten' hun eigen losses te melden. Ik heb zelf een tijdje op de killboards van 2 alliances gekunt die met elkaar in gevecht waren en volgens beide killboards waren ze zelf ruim aan het winnen :P )
Inderdaad zou een officieel CCP killboard wel cool zijn, alleen krijg je dan mensen die puur om hoog op de killboard te komen noobs gaan ganken en das ook niet echt de bedoeling :o

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:33

Shunt

Boe

zoals dus op het moment bij onze corp gebeurd.
war is over en nu vervelen we ons dood.
dus hebben ze allemaal voor long range getraind en hangen ze 24/7 bij alle gates
niet fun in mijn ogen ik ben meer van het hunter type.
gister nog in mijn alleenzame brutix 2 caracals af geschoten moest ze van 50 km bereiken :P zat op 10% hull maar dat is altijd gezellig.
vooral de smack talk afterwards is leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Shunt op 09-10-2006 12:51 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarLite schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:29:
[...]

Inderdaad zou een officieel CCP killboard wel cool zijn, alleen krijg je dan mensen die puur om hoog op de killboard te komen noobs gaan ganken en das ook niet echt de bedoeling :o
Tja, da's wel het nadeel maar aan de andere kant gebeurt er nu al hetzelfde in de verschillende killboards dus denk dat het niet zo heel veel zou veranderen.
Shunt schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:45:
zoals dus op het moment bij onze corp gebeurd.
war is over en nu vervelen we ons dood.
dus hebben ze allemaal voor long range getraind en hangen ze 24/7 bij alle gates
niet fun in mijn ogen ik ben meer van het hunter type.
gister nog in mijn alleenzame brutix 2 caracals af geschoten moest ze van 50 km bereiken :P zat op 10% hull maar dat is altijd gezellig.
vooral de smack talk afterwards is leuk.
Kan me ook niet echt de lol voorstellen van dat long range gate-campen. Geen risico en af en toe een beetje knallen kan toch niet leuk zijn...

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Geweldig spel!! _/-\o_
Alleen ik zit nu met een probleem-->Condor gekocht +wapens en mijn oude schip gecrasht maar nu heb ik geen geld meer en ook geen ammo/miner..Zit er in het spel een bank waar je een lening kan afsluiten?

[ Voor 16% gewijzigd door -Mike- op 09-10-2006 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedere tactic heeft een counter tactic, zo is eve opgebouwd.
Mensen die 24/7 een gate campen zijn makkelijk te ganken, denk aan een covert ops?
En wat close range support en je hebt ze down in no time.

ijzerlijm: mogen jullie niet posten op Eve o forum dat is sinds kort dan want er is wat afgepost door jullie.

Bob en ASCN is uber man heerlijk zon lekker flame war dat epeen enzo das echt eve.
Sommige mensen nemen het veel te serieus das echt jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 192118 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:33:
Mensen die 24/7 een gate campen zijn makkelijk te ganken, denk aan een covert ops?
De slimme zitten alleen bij een gate waar de andere gates 50 AU of zo weg zijn, hebben ze tijd zat om bij een flinke toename van local weg te wezen.
ijzerlijm: mogen jullie niet posten op Eve o forum dat is sinds kort dan want er is wat afgepost door jullie.
Sinds de BoB invasie twee maanden geleden heb ik eigenlijk niemand iets zien posten in de Alliance forums, alleen af en toe een director. De nieuwe regels m.b.t. alt-postings helpen een hoop, daarvoor bleef iedereen gewoon met alts doorgaan.

Overige forums kunnen natuurlijk wel, het zou lullig zijn als je niet in het Sell forum kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja gs is wat minder aanwezig, maarja jullie zijn ook wel druk voor RA.
Ik hoop je zeer spoedig te zien, want jullie zijn oorlog aan het voorbereiden dus.

Gate camp kan je ook van de inbound gate pakken..
En dan nog als je een covert hebt met sensor dampners of een falcon dat is ie fuckt en heeft ie geen kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
B1gk1ller schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 20:16:
Geweldig spel!! _/-\o_
Alleen ik zit nu met een probleem-->Condor gekocht +wapens en mijn oude schip gecrasht maar nu heb ik geen geld meer en ook geen ammo/miner..Zit er in het spel een bank waar je een lening kan afsluiten?
Als het goed is krijg je automatisch een heel basic scheepje met miner en geweertje erop. Dus minen kan altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
MailMan schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:08:
[...]

Als het goed is krijg je automatisch een heel basic scheepje met miner en geweertje erop. Dus minen kan altijd :)
Of je ingame naam hier posten, dat wil ook vaak helpen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
MailMan schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 23:08:
[...]

Ja die kreeg ik ook... maar die heb ik destroyed nadat ik mijn condor heb gehaald.
Ingame name:Rovekamp lijkt me leuk om met wat tweakers te praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
B1gk1ller schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:40:
[...]

Ja die kreeg ik ook... maar die heb ik destroyed nadat ik mijn condor heb gehaald.
Ingame name:Rovekamp lijkt me leuk om met wat tweakers te praten :)
Volgensmij krijg je altijd een nieuwe. Maar wil je best een beetje op weg helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
De nieuwe krijg je als een schip van je kapot gaat, niet als je hem zelf trashed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bob en ASCN is uber man heerlijk zon lekker flame war dat epeen enzo das echt eve.
Sommigen zitten er zo diep in dat ze eigenlijk te verslaafd zijn en hun echte leven er onder gaat lijden.
Ken in m'n naaste omgeving al een paar mensen die in echte diepe shit hierdoor zijn geraakt. Niet alleen Eve maar ook WoW.

En die oorlog in't zuiden? Vind de houding van ASCN wel grappig. Ze krijgen heel veel op hun donder en gaan gewoon lekker door. Dat ze 10 POS bij de vijand neerzetten zonder wapens is of gewoon dom of een manier om wat bij te leren of puur om te jennen. En BoB laat zich oh zo makkelijk jennen. Tenminste die groep die e-peen op een forum belangrijk vinden. Ken ook zat BoB die wel normaal zijn.
Wat dat betreft vind ik Outbreak een veel sympathiekere club. Die zijn gewoon lekker bezig en ze mekkeren niet.

btw Burner23 is ook je eve char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat dat betreft vind ik Outbreak een veel sympathiekere club. Die zijn gewoon lekker bezig en ze mekkeren niet
Het is maar goed dat jij onze forumposts niet gelezen hebt toen de GM's een station dat wij overgenomen hadden van RISE teruggaven (gewoon floep in DT) omdat wij het station volgens de GM's niet zouden overgenomen kunnen hebben.

Zal daarom ook maar ff verhaaltje beschrijven, Corp met station zit in RISE, Corp verlaat RISE omdat wij RISE helemaal afmaken, station is dus neutraal, RISE gaat het overnemen omdat ze het graag terug willen. Wij zien dit, maken de RISE fleet af en nemen het station zelf in terwijl RISE nog steeds sovereingty heeft. Enige wat RISE hoeft te doen is er in walsen met een vloot, ons afmaken, station overnemen en ze zijn veilig, maar dat kunnen ze blijkbaar niet dus doen GM's het werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

lol burner hier ook al actief ? (btweeduizend hiero :P)
ik ben eindelijk lowsec gegaan een beetje aan het trainen met sprayed (ook nederlander)
pvp skills kweeken en ops mee doen. volgende week verhuis ik naar een stuk 0.0 daar gaan we lekker moorden en wat grotere ops uit voeren. :*)
gister mijn eerste grotere war mee gemaakt 20 vs 20 ofzo tegen een volgens mij een aantal ali gasten ik kwam toevallig dat system in en zag een hoop nutrals + een hoop blauwe plusjes dus ik maar eens vragen of er iets was waar ik op kon schieten :D.
aangezien ik niet in die war zat heb ik alleen geschoten wat er op mij schoot en laten dat nu net 3 ceptors zijn geweest en 3 cruisers die btw half af geknalt werden door de gate omdat ik niet in war was met ze :P heb een hoop fan mail gekregen :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Ik hoorde gisteren trouwens van een medespeler, dat waarschijnlijk de Titan omgelegd is???? Wat hiervan waar is weet ik niet, maar volgens hem deden er de geruchten de ronde in Ships channel.

In dat geval hebben ze maar heel kort echt kunnen genieten van hun schip. Wel leuk dat ze nu zo gigantisch veel ISk kwijt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 72689 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:58:
Ik hoorde gisteren trouwens van een medespeler, dat waarschijnlijk de Titan omgelegd is???? Wat hiervan waar is weet ik niet, maar volgens hem deden er de geruchten de ronde in Ships channel.

In dat geval hebben ze maar heel kort echt kunnen genieten van hun schip. Wel leuk dat ze nu zo gigantisch veel ISk kwijt zijn :P
Iemand heeft een fake killmail op de ascn KB gepost [iets wat op de ascn kb regelmatig gebeurd van wat ik hoor]. Blijkbaar iemand binnen ascn met een vreemd gevoel voor humor :)

[ Voor 8% gewijzigd door StarLite op 10-10-2006 12:05 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

Als iemand echt die Titan zou hebben laten ploffen dan zou daar ongetwijfeld een grote forum thread met screenshots en fraps voor zijn gemaakt. Je pwnd geen titan om het aan niemand te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vond het al zo sterk. En tevens verbaasde het mij dat er op EvE-online.com niks over te lezen viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anoniem: 6441 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:47:
[...]

Het is maar goed dat jij onze forumposts niet gelezen hebt toen de GM's een station dat wij overgenomen hadden van RISE teruggaven (gewoon floep in DT) omdat wij het station volgens de GM's niet zouden overgenomen kunnen hebben.

Zal daarom ook maar ff verhaaltje beschrijven, Corp met station zit in RISE, Corp verlaat RISE omdat wij RISE helemaal afmaken, station is dus neutraal, RISE gaat het overnemen omdat ze het graag terug willen. Wij zien dit, maken de RISE fleet af en nemen het station zelf in terwijl RISE nog steeds sovereingty heeft. Enige wat RISE hoeft te doen is er in walsen met een vloot, ons afmaken, station overnemen en ze zijn veilig, maar dat kunnen ze blijkbaar niet dus doen GM's het werk :(
Dat station in 9-4 is vervloekt of zo, toen Goonswarm/RISE/D2 bezig waren daar moest er elke keer als het van eigenaar wisselde een GM bij komen omdat de schilden op 1% bleven steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuse ja Burner23 is mijn ingame name.
Ik bedoel het posten op het forum en te serieus nemen, heerlijk gewoon. Gewoon dat hele BoB en ASCN, nu Mcfix en IAC. Wat een genot joh.

Hallo btwee ja ik zit hier ook sinds 3 posts. Dus je maakt eindelijk voor uitgang 0.0 is relaxt hoor, zal je wel bevallen. Zorg dat je AF en Inty vliegt en je zit tot je skills meer toe laten goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192411

Voor die titan heb je wel wat meer nodig dan een rijtje battleships volgens mij. Ik zit bij ASCN en ja echt veel alliance security hebben we niet, maar daar wordt aan gewerkt. De oorlog met BoB is wel leuk, is pas net begonnen maar iedereen heeft er wel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Anoniem: 192118 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:25:
Fuse ja Burner23 is mijn ingame name.
Ik bedoel het posten op het forum en te serieus nemen, heerlijk gewoon. Gewoon dat hele BoB en ASCN, nu Mcfix en IAC. Wat een genot joh.

Hallo btwee ja ik zit hier ook sinds 3 posts. Dus je maakt eindelijk voor uitgang 0.0 is relaxt hoor, zal je wel bevallen. Zorg dat je AF en Inty vliegt en je zit tot je skills meer toe laten goed.
wel T2 wapens zijn vandaag een fijt hier na ga ik voor T2 armor spull zodat ik Thorax T2 kan vliegen en daarna ga ik voor ceptor of AF

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Mja bovendien lijkt het me ubersterk dat een titan kan worden omgelegd door een 15tal BSen :P Als je een Titan wilt killen heb je denk ik wel meer nodig dan dat. Note dat een Titan fighterdrones kan besturen, en Capital Guns heeft, en immuum is voor EW, en een bigass badass doomsday device heeft die heel erg auw doet. Zo'n ding maakt binnen notime gehakt van een fleet lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

ravenger schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:27:
Mja bovendien lijkt het me ubersterk dat een titan kan worden omgelegd door een 15tal BSen :P Als je een Titan wilt killen heb je denk ik wel meer nodig dan dat. Note dat een Titan fighterdrones kan besturen, en Capital Guns heeft, en immuum is voor EW, en een bigass badass doomsday device heeft die heel erg auw doet. Zo'n ding maakt binnen notime gehakt van een fleet lijkt me.
Een titan heeft geen fighter drones btw :)
Erebus: 475M3 drone capacity, past moeilijk een fighter in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ow allright, ik dacht dat fighters kleiner waren ;) kzie nu dat ze best groot zijn die fighters, 5000m3.

maar er kunnen 5 heavy drones dus maar max in een titan ? valt me wel een beetje tegen dan :)

[ Voor 26% gewijzigd door ravenger op 11-10-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

ravenger schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:59:
ow allright, ik dacht dat fighters kleiner waren ;) kzie nu dat ze best groot zijn die fighters, 5000m3.

maar er kunnen 5 heavy drones dus maar max in een titan ? valt me wel een beetje tegen dan :)
Mwah, een titan hoort gewoon een support fleet om zich heen te hebben, wees blij dat ie tenminste nog een beetje ruimte heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan met een beetje goede setup van inty een bs aan die aan het npcen is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fareway
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01-2024

Fareway

Uber 'n stuff

Hoeveel titans ken jij die aan het NPCen zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192411

Goeie setup en een heleboel ammo, je bent wel ff bezig met een inty, maar het kan wel inderdaad. Vandaag mijn nieuwe computer halen. Mooie van EVE is dat je gewoon de hele folder kan kopieren naar je nieuwe computer en gelijk weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Weet iemand wat de BM folder is?

Ik heb namelijk een bugged Gang window, gewoon totaal verdwenen/geminimaliseerd en het is niet te fixen met 'Reset windows'. Wil dus even reinstallen maar dan graag met behoud van mn bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 192118 schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 17:01:
Je kan met een beetje goede setup van inty een bs aan die aan het npcen is dus.
Dan toch wel een slecht gefitte BS. Ik kan je iig garanderen dat je mijn NPC-BS niet neergehaald krijgt met alleen een inty (en mijn NPC-BS die in 0.0 hangt al helemaal niet, die is standaard semi PvP gefit)

Andersom kan ik me wel goed voorstellen dat een inty de meeste NPC BS oneindig vast kan houden omdat ze hem niet kunnen raken :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

redwing schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:03:
[...]

Dan toch wel een slecht gefitte BS. Ik kan je iig garanderen dat je mijn NPC-BS niet neergehaald krijgt met alleen een inty (en mijn NPC-BS die in 0.0 hangt al helemaal niet, die is standaard semi PvP gefit)

Andersom kan ik me wel goed voorstellen dat een inty de meeste NPC BS oneindig vast kan houden omdat ze hem niet kunnen raken :P
Ligt aan de BS en fitting.
Als je tegen blood raiders of sansha's NPC't tank je alleen tegen EM/Thermal. Als je dan met een ceptor komt die expl/kin dmg doen, kan je best een NPC-BS neerhalen :)
Maar het ligt inderdaad helemaal aan de ceptor, de BS en fittings :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
omg wat heb ik gedaan :P ik heb een hulk gekocht voor mn alt :P voor 450 mln, dikke rip-off maar ze zijn atm zelfs niet goedkoper dan 490 :( en sinds mijn alt exhumers 5 heeft moest ik er toch 1tje hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

ravenger schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:10:
omg wat heb ik gedaan :P ik heb een hulk gekocht voor mn alt :P voor 450 mln, dikke rip-off maar ze zijn atm zelfs niet goedkoper dan 490 :( en sinds mijn alt exhumers 5 heeft moest ik er toch 1tje hebben :)
Hehe, nou hebben we 3 Exhumer 5 pilots in dat corp. _/-\o_ Welcome to the dark side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:27
ravenger schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 23:10:
Hier in lonetrek zijn ze 550m waar heb je ze dan gekocht? Kan straks ook de Hulk gebruiken en ben al aan het zoeken.
Hoe duur moeten ze dan zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hulk koop je voor 300 mill, als je iemand kent die de bpo heeft..

Maar een npcing bs die aan het tanken is kan je neer halen in een claw.
Zelf ben ik hard aan het zoeken naar een bs's nog geen geluk.

ravenger minen is de bomb voor isk maken, super snel en makkelijk. Mits je tank hauler en miner hebt zit je gebeiteld anders zal je hulp nodig hebben, of hulk laten tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Calamor schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

Hier in lonetrek zijn ze 550m waar heb je ze dan gekocht? Kan straks ook de Hulk gebruiken en ben al aan het zoeken.
Hoe duur moeten ze dan zijn dan?
och gelukje :) iemand wilde zijn hulk verkopen voor 450 in Jita, toen kreeg ik een seintje van iemand dat die gast zijn hulk wilde verkopen, ff geconvoed en 5 mins later was ie van mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarLite schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:33:
[...]

Ligt aan de BS en fitting.
Als je tegen blood raiders of sansha's NPC't tank je alleen tegen EM/Thermal. Als je dan met een ceptor komt die expl/kin dmg doen, kan je best een NPC-BS neerhalen :)
Maar het ligt inderdaad helemaal aan de ceptor, de BS en fittings :)
Ja, ik kijk ook meer naar mijn eigen fittig, maar ik zit dan ook meestal in een Navy Raven die niet speciaal gefit is voor een bep. type NPC's oftewel ik zorg dat ik alles getanked redelijk heb (die 0.0 NPC's zijn toch simpel neer te halen). Daarnaast zorg ik dat ik altijd wat T2 ammo bij heb zodat ik naar betere ammo kan switchen mocht ik een hostile tegenkomen.
Daarnaast heb ben ik ook aardig goed geskilled voor PvP dus dan zul je toch wat meer damage moeten doen dan een inty. Maar kan me inderdaad voorstellen dat als je met je inty de goede damage type doet er BSjes zijn die je kunt neerhalen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven is zon beetje het grootste noob ship wat erin eve bestaat op het gebied van pvp.
Tis goed voor 2 dingen: NPCen en Missies.

Laatst had ik bijna een Raven pilot te pakken, helaas had ie te weinig rats opzich. En kwam er te snel versterkking anders was ie down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

Anoniem: 192118 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:15:
Raven is zon beetje het grootste noob ship wat erin eve bestaat op het gebied van pvp.

Laatst had ik bijna een Raven pilot te pakken, helaas had ie te weinig rats opzich. En kwam er te snel versterkking anders was ie down.
wtf jij weet echt NIET waarover je praat LOL.

kom jij maar even 1vs1 met mij spelen in je dominix, of whatever. Je ubertank gaat er gegarandeerd aan ^^. 't is gewoon een makkelijk schip (dat dan weer wel :P) geen last van tracking, maar ook zeer geschikt in pvp, van close tot longrange met 1 setup, redelijk goed in jammen, en een zwaar goeie dps als je met de juiste mods werkt ..

(javs torps 4tw :P)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 192118 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:15:

Je kunt een Raven inderdaad met weinig skills al vliegen, maar met de goede fitting en de goede skills is ie zo'n beetje de beste BS voor kleine groepen (bij echte fleetbattles zit je met de vliegtijd van je torps/cruises). Ik durf te wedden dat je mijn Raven solo niet neerkrijgt tenzij je heel veel ECM bij hebt en heel veel geluk.

Verder zegt dat van jou hierboven natuurlijk niets, een BS die aan het NPC'en is en al rats op zich heeft gebruiken als voorbeeld om te stellen dat een schip slecht is... De meeste schippies die aan het NPC'en zijn en rats op zich hebben zullen verliezen van iemand die specifiek PvP is gefit (afhankelijk van wat voor schippie die dan vliegt natuurlijk)

Dat veel Ravens door noobs worden gevlogen is een ander verhaal, maar dat heeft er weer mee te maken dat ie met weinig skills al relatief goed te vliegen is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Is er ook nog een GoT/Nederlands corp die ik kan joinen? ;)
ik zit nu wel in een corp maar dat is met alle amerikanen en die zijn op tijden online wanneer ik slaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
MailMan schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:53:
Weet iemand wat de BM folder is?

Ik heb namelijk een bugged Gang window, gewoon totaal verdwenen/geminimaliseerd en het is niet te fixen met 'Reset windows'. Wil dus even reinstallen maar dan graag met behoud van mn bookmarks.
Het is je /EVE/cache/settings folder. In die folder staan ook je bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

B1gk1ller schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:37:
ik zit nu wel in een corp maar dat is met alle amerikanen en die zijn op tijden online wanneer ik slaap
tuurlijk kan je joinen ..maar wat zijn jouw wensen :)

neem anders contact op met me. (ingame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Anoniem: 93195 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:25:
[...]

tuurlijk kan je joinen ..maar wat zijn jouw wensen :)

neem anders contact op met me. (ingame)
Ach ik heb niet veel wensen, ben een beginnende eve player ik wil gewoon een gezellig corp chat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B1gk1ller schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

Ach ik heb niet veel wensen, ben een beginnende eve player ik wil gewoon een gezellig corp chat hebben :)
nou dan praten we ingame verder :)

Boshart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:27
B1gk1ller schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:37:
Ik zit in een leuke corp " New Millineon" is alleen voor nederlands sprekenden.
We zijn niet een PvP corp maar bouwers. Maar er zijn wel wat PvPers.
We zitten in de alliance Ekliptika en dat zit links boven op de map.
http://www.eve-files.com/media/corp/CRII/Latest.jpg

Website is : http://www.deakka.nl/.
En als je nog vragen heb kan je altijd ingame (Calamor) vragen.

[ Voor 13% gewijzigd door Calamor op 18-10-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Is het niet ontzettend irritant om daar te zitten als je geen PVP corp bent? Lijkt me iig zo ;)

Anyway, het einde van dit deel zit er aan te komen, en laat ik nu net op vakantie zijn volgende week en dus geen nieuw topic kan maken. Iemand anders die dit zou willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Laatst online: 14-03-2024
ola

ik ben op zoek naar wat variatie voor mijn thorax setup, kan helemaal t2 fitten ed. maar nog niet veel gevlogen met het aparaat... Hebben jullie toevallig nog leuke setups, tips om te vliegen etc ? :)
Brutix komt uitraard ook in de planning maar hey, eerst even wennen aan de blasters..
Ben sinds kort dus weer begonnen, maar caldari is dus nu gewoon te duur (8mill voor t2 launchers last time i checked)
Dus dan maar gallente 8)

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja medium ion blasters, mwd, web, scram, medium rep, 3 hardeners en een dmg control (en drones ofcourse) ;)
Heb ik heel even mee gevlogen maar ik vond een thorax niet echt robuust, in tegenstelling tot sommige brutix-setups. Helaas kan een brutix alleen geen ions fitten als je ook nog eens een dikke tank wilt (dual rep - cap injector idee), maar alleen electrons. Desalniettemin is 7x electrons t2 opzich wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cooliez schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:14:
ola

ik ben op zoek naar wat variatie voor mijn thorax setup, kan helemaal t2 fitten ed. maar nog niet veel gevlogen met het aparaat... Hebben jullie toevallig nog leuke setups, tips om te vliegen etc ? :)
Brutix komt uitraard ook in de planning maar hey, eerst even wennen aan de blasters..
Ben sinds kort dus weer begonnen, maar caldari is dus nu gewoon te duur (8mill voor t2 launchers last time i checked)
Dus dan maar gallente 8)
Heel verstanding om Gallente te kiezen, 425mm t2's zijn slechts 17 mill het stuk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ravenger schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:05:
mja medium ion blasters, mwd, web, scram, medium rep, 3 hardeners en een dmg control (en drones ofcourse) ;)
Heb ik heel even mee gevlogen maar ik vond een thorax niet echt robuust, in tegenstelling tot sommige brutix-setups.
Daarom hebben veel mensen ook en 1600mm plate op hun thorax, schijnt best aardig te werken.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 6441 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:31:
[...]

Heel verstanding om Gallente te kiezen, 425mm t2's zijn slechts 17 mill het stuk :|
Je moet ook blasters fitten als je gallente bent. Stukken goedkoper en dat is waar de schippies ook voor gemaakt zijn. Maar was me nog niet opgevallen dat die 425mm t2's zo duur waren geworden. 't wordt echt eens tijd voor andere bronnen voor T2 naast die BPO loterij (hopen dat die inventions hier wat aan doen)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 23:15
Anoniem: 93195 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:02:
[...]

nou dan praten we ingame verder :)

Boshart
Lol :D hij zit er weer bovenop die bos :D (danthar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:11:
[...]

Je moet ook blasters fitten als je gallente bent. Stukken goedkoper en dat is waar de schippies ook voor gemaakt zijn. Maar was me nog niet opgevallen dat die 425mm t2's zo duur waren geworden. 't wordt echt eens tijd voor andere bronnen voor T2 naast die BPO loterij (hopen dat die inventions hier wat aan doen)
Blasters is idd stuk leuker, alleen is 200km + raken in Fleetfights beetje moeilijk met blasters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Het is wel te merken dat er op dit moment een flinke inflatie bezig is.. een hulk koste ca. een maand geleden nog 300-350 mil en nu al 400-500, cov ops cloack nog iets van 50-60 mil en nu gaat die voor ca. 75 mil over de toonbank hetzelfde geldt voor die 425's weet niet wat ze eerst kostten maar blijkbaar zijn die ook flink omhoog gegaan.zo zullen er nog wel veel meer mods zijn die gestegen zijn ;( het is natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod maar als er niet iets veranderd zullen zulke dingen alleen nog maar te betalen zijn door diegene die een flink stukkie space hebben met veel high-end plexes en spawns..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Ligt het aan mijn verbinding of klopt het dat de website al sinds vanmiddag niet is te bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 103538 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:09:
Ligt het aan mijn verbinding of klopt het dat de website al sinds vanmiddag niet is te bereiken?
Had ik ook al last van alhoewel ik er af en toe wel doorheen kom

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

The Establishment schijnt zojuist hun Nyx mothership te zijn kwijtgeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GVD en nu werkt die gvd's EVE-O site niet!! Eerst Mothership loss zou dat zijn, zou zegen das klote voor ze maar die hebben toch geld zat, vliegen allemaal in faction schepen en zo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Deathscythehell schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:30:
het is natuurlijk een kwestie van vraag en aanbod maar als er niet iets veranderd zullen zulke dingen alleen nog maar te betalen zijn door diegene die een flink stukkie space hebben met veel high-end plexes en spawns..
Tja, probleem is gewoon dat er veel meer mensen in Eve zitten dan een jaar geleden, maar dat er niet evenredig meer BPO's zijn. Verder weet ik niet wat er momenteel gebeurt als een BPO op een inactive account zit, of er eentje wordt neergeknalt, maar als daarvoor geen nieuwe in het spel komen wordt het alleen maar erger.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BPO's die kapot gaan of BPO's die te lang bij inactive mensen zitten worden teruggegooid in de bpo pool, mensen die inactive zijn verliezen de bpo natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

IJzerlijm schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 22:37:
The Establishment schijnt zojuist hun Nyx mothership te zijn kwijtgeraakt.
Ik weet niet of het dezelfde nyx is, maar ik hoorde gister over een nyx en 2 hac's die ergens rondhingen [verder geen fleet of POS erbij], dat is ook vragen om hem kwijt te raken.

We hebben gister trouwens nog met een roaming frig fleetje [15 frigs, 2 hacs] een alleen rondvliegende archon gekilled. We hebben ruim een half uur op hem lopen schieten voordat ie eindelijk down ging [mede doordat er een stapeltje hacs kwamen helpen]. Tis best lastig als een carrier een gotan's smartbomb [10KM] een een stapel NOS heeft, want op 11KM doe je verrekte weinig damage. DlpII met scorch deed 4.7 damage gemiddeld, met 24dmg wrecking shots.

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de tank van de archon, maar totaal niet onder de indruk van zijn drones/fighters, misschien omdat het T1 drones waren. We hebben geen enkele loss gehad in dat half uur dat ie ons probeerde af te maken met zijn arsenaal, wat vreemd was aangezien hij alle maten drones bij zich had. De tank was echt netjes, dual cap repper tank die hij zeker een half uur volhield, pas toen we HAC backup kregen ging hij opeens erg snel neer.

Leuk detail: in de loot-can zat een small tractor beam...
Anoniem: 6441 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:21:
BPO's die kapot gaan of BPO's die te lang bij inactive mensen zitten worden teruggegooid in de bpo pool, mensen die inactive zijn verliezen de bpo natuurlijk niet.
Is dat nieuw, want voor zover ik weet komen die niet meer terug in het spel [dat is een jaar terug ooit door een dev confirmed]?
Het zou wel goed zijn voor de prijzen van T2 spul [net als inventions, ik denk dat dat flink gaat schelen]. Ik zou het wel fijn vinden, want 15 mil per gun word toch wel duur zo...

[ Voor 17% gewijzigd door StarLite op 20-10-2006 11:31 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat ooit al lang terug op EVE-O van een Dev/Gm weet ik het gelezen dat ze die dus wel reseeden als het nodig zou zijn :X

Carriers kunnen idd (en zeker de archon) best goed tanken, wij hebben ooit een Chimera neergehaald met een groepje van 10 man specifiek gefit voor carrier (veel nos/dampners) en duurde nog goede 10 minuten voordat hij neerging.

Fighters zijn trouwens slecht op alles kleiner dan een cruiser en pas echt goed op battleships dus kan begrijpen dat die niks deden, ik neem aan dat jullie de drones zo snel mogelijk afknalde als hij large/med/small uitgooide? Dat hij geen t2 drones had is trouwens echt slecht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 6441 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:58:
Ik heb dat ooit al lang terug op EVE-O van een Dev/Gm weet ik het gelezen dat ze die dus wel reseeden als het nodig zou zijn :X

Carriers kunnen idd (en zeker de archon) best goed tanken, wij hebben ooit een Chimera neergehaald met een groepje van 10 man specifiek gefit voor carrier (veel nos/dampners) en duurde nog goede 10 minuten voordat hij neerging.

Fighters zijn trouwens slecht op alles kleiner dan een cruiser en pas echt goed op battleships dus kan begrijpen dat die niks deden, ik neem aan dat jullie de drones zo snel mogelijk afknalde als hij large/med/small uitgooide? Dat hij geen t2 drones had is trouwens echt slecht :X
We hebben inderdaad de drones op een gegeven moment afgeknalt, maar zijn small/med/large drones deden te weinig damage om onze frigs neer te halen, dus we hadden er niet echt veel haast mee. De laatste 10 minuten had hij trouwens steeds maar 3 drones per keer naar buiten, soms een paar minuten helemaal geen.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Starlite:

Waren het T2 drones small med large?

Keer archon van bob neer gehaald in denk 10 a 15 min, met wat cruisers en hac plus command ship.
Verder keer chimera down gehaald maar die kerel kon tanken als een dolle hadden, we extra hulp nodig want die vent wou niet down..

Als je echt gefit bent voor een carrier haal je hem snel neer. Echter ligt het ook aan zijn setup, sommige zijn zo geskilled/gefit dat ze echt moeilijk down gaan.

thorax met een 1600 plate is idd goede setup, je ziet ze nu ook veel met nos en drones en 2 guns..

Alle T2 large guns worden duur daar ontkom je niet aan. Maarja het pwnt gewoon dus beetje skilled pilots halen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotdog92
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik ben hem nu aan het downloaden. Dan gewoon met een trail account spelen. Lijkt me erg gaaf dit spel. Ik heb ook veel Freelancer gespeeld dus. Alleen dat is nog wel is een keer voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Anoniem: 192118 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:33:
Starlite:

Waren het T2 drones small med large?

Keer archon van bob neer gehaald in denk 10 a 15 min, met wat cruisers en hac plus command ship.
Verder keer chimera down gehaald maar die kerel kon tanken als een dolle hadden, we extra hulp nodig want die vent wou niet down..
Het waren T1 drones, van wat ik me kan herinneren.
Hij had een 10KM smartbomb en veel NOS, dus vandaar dat we weinig damage konden doen met een stapeltje frigs.

En jammer dat T2 spul allemaal zo duur word, komt mede doordat er op het moment [zo goed als] geen T2 bpo's meer worden uitgegeven en steeds meer mensen T2 spul kunnen gebruiken. Met Kali/Inventions zal dat ws wel weer een iets betere balans worden hoop ik.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
StarLite schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:30:
[...]
En jammer dat T2 spul allemaal zo duur word, komt mede doordat er op het moment [zo goed als] geen T2 bpo's meer worden uitgegeven en steeds meer mensen T2 spul kunnen gebruiken. Met Kali/Inventions zal dat ws wel weer een iets betere balans worden hoop ik.
Iig kunnen ze dan de balans wat beter tweaken doordat ze dan de kans op een T2 BPC makkelijk kunnen aanpassen zonder gelijk iets onherstelbaars te doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm lekker. Kan ik eindelijk een erberus aanschaffen, zijn alle T2 launchers enz. Focking duur geworden :'( :'( . Alleen het schip kost mij al 250 tot 300 mill voor zover ik mij gisteren nog kan herinneren.

Oh yes post nummer 1000!!!! 8) 8)

Wie maakt de nieuwe DEEL 9???? Ik zou wel willen, maar heb daar echt de ballen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:54:
Hmmm lekker. Kan ik eindelijk een erberus aanschaffen, zijn alle T2 launchers enz. Focking duur geworden :'( :'( . Alleen het schip kost mij al 250 tot 300 mill voor zover ik mij gisteren nog kan herinneren.
Denk dat je Eos bedoeld. Erebus is de titan. Die zal iets van 160B kosten. ;)

Enne T2 BPO's worden gereseed als ze verloren zijn gegaan.

Inventions is iig geen oplossing voor het T2 BPO tekort.
Het is gewoon veels te ingewikkeld en je hebt er ontzettend veel voor nodig. Plus de kans dat het fout gaat. Puur voor de rijken dus en de prijzen zullen er dus ook niet door zakken gok ik zo.

Enige zinnige op dat vlak lijkt me dat ze het aantal T2 BPO's gewoon verdubbelen. (eens kijken of ik er dan weer 5 kan winnen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik denk eerder dat ie een cerberus bedoelt ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:10

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

is aan ravenger om nieuw topic te maken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Laatst online: 20:57
StarLite schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:30:

Ik denk dat het bitter weinig te maken heeft met de hoeveelheid BPO's maar eerder met de prijs van de minerals. Ik heb de prijs van bv. Mex structureel zien verdubbelen sinds dat CCP een berg bot accounts heeft verwijderd. Zelfde geld voor Py/Tri/Nox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Het ligt niet helemaal aan de minerals hoor. Net als met cap recharher II's, die dingen kosten 150K om te maken en worden voor 20 mil verkocht.. gewoon omdat mensen ze blijven kopen

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640

Hmmm ik heb hier nog een CDKEY van dit spel liggen, mss dak het rond de kerst weer eens ga spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 16:33:
is aan ravenger om nieuw topic te maken :)
hij heeft al gezegd dat ie dat niet kon ivm de vacantie :>
ravenger schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:38:
Is het niet ontzettend irritant om daar te zitten als je geen PVP corp bent? Lijkt me iig zo ;)

Anyway, het einde van dit deel zit er aan te komen, en laat ik nu net op vakantie zijn volgende week en dus geen nieuw topic kan maken. Iemand anders die dit zou willen doen?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 93195 op 22-10-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 14038 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 15:36:
[...]
Inventions is iig geen oplossing voor het T2 BPO tekort.
Het is gewoon veels te ingewikkeld en je hebt er ontzettend veel voor nodig. Plus de kans dat het fout gaat. Puur voor de rijken dus en de prijzen zullen er dus ook niet door zakken gok ik zo.
Als ze slim zijn zorgen ze dat ze hiermee kunnen tweaken. B.v. door de requirements om iets te researchen lager te maken of de spullen die je nodig hebt makkelijk verkrijgbaar te maken. Ik schat dat het toch echt wel iets aan de T2 prijzen zal doen. B.v. met die cap recharger II''s an 20 mil per stuk is het al snel de moeite om hier wat moeite in te steken.
Enige zinnige op dat vlak lijkt me dat ze het aantal T2 BPO's gewoon verdubbelen. (eens kijken of ik er dan weer 5 kan winnen ;) )
En dan er ook gelijk voor zorgen dat je kans op een BPO nadat je er al eentje hebt ontvangen niet tegen de 100% aanzit ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Is het om dit moment nog de moeite waard om skills te leren om te gaan researchen? Of worden er zo weinig BPOs uitgegeven dat ik beter m'n skillpoints in iets anders kan steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19
Ik heb een paar weekjes geleden die 7 dagen trial geprobeerd en heb zaterdag de knoop doorgehakt; ik ga betalen. 'savonds Meteen geld overgemaakt via PayByCash (internetbankieren) voor een maandje spelen.

Maar hoe lang duurt het voordat mijn account geactiveerd wordt? Is dat binnen een paar dagen of kan het wel een week duren? (Ik zit overigens bij de Rabobank en moest overmaken naar ABN-AMRO, dus dat zit qua tijd wel goed; ~1 dagje)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

NitroX infinity schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:57:
Maar hoe lang duurt het voordat mijn account geactiveerd wordt? Is dat binnen een paar dagen of kan het wel een week duren? (Ik zit overigens bij de Rabobank en moest overmaken naar ABN-AMRO, dus dat zit qua tijd wel goed; ~1 dagje)
In mijn ervaring duurt dat een tot drie dagen.

Kon je overigens niet voor iDeal kiezen? Gisteren heb ik daarmee via PayByCash betaald, en de betaling werd zo goed als meteen geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19
Ja had gekund, maar ik vind internetbankieren net zo fijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

IDeal gaat juist via de internetbankieren omgeving van je bank. (Ik zit ook bij de Rabobank.)

Je kiest eerst bij welke bank je zit. Daarna krijg je het betaalscherm van je bank, die hetzelfde werkt als het 'verzenden'-scherm van internetbankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
archetta schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:16:
Is het om dit moment nog de moeite waard om skills te leren om te gaan researchen? Of worden er zo weinig BPOs uitgegeven dat ik beter m'n skillpoints in iets anders kan steken
Voor zover ik begreep gebruik je straks bij inventions je LP's die je krijgt van je research agent om bep componenten te kopen die je nodig hebt voor het 'inventen' van een T2 BPC. Verder komen er altijd wel nieuwe schepen en items uit dus je zult altijd wat hebben aan skills om te researchen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Dit deel is vol dus: [PC][MMORPG] EVE-Online deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.