[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 15:23
Boeb0e schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:03:
ongeveer een halfjaar geleden heb ik mij op aanraden van een vriend een EVE abonnement genomen. Een avond beziggeweest met de tutorial en de dag daarna een klein frigatje gekocht.

Om het battlesysteem wat meer onder de knie te krijgen besloot ik om wat target practice te gaan doen. Het reclamebord dat er in de buurt rondzwierf leek wel een leuk slachtoffer.

Je kan het al raden: zodra ik het reclamebord aanval wordt ik aan gruizelmenten geschoten. Ik terug naar de basis, haal dan maar weer mijn eerste schip op en ga direct naar buiten. Inderdaad: direct weeral dood. Probleem was dat ik al men weinige hoeveelheid items nu kwijt was. Dus stopte ik na 2 dagen weer met EVE online.

Nu zou ik graag weer beginnen spelen met men oude account, maar ik herinner me totaal niets meer van de tutorial :p. Als ik opnieuw zou beginnen, is er dan een manier om de tutorial terug te starten?
Als je EVE reinstalled start de tutorial automatisch weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

En anders kan je in het settings menu alle tutorials apart weer resetten :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:31
StarLite schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:05:
En anders kan je in het settings menu alle tutorials apart weer resetten :)
Of de cache legen.
En soms moet je echt eens de cache legen.
Start EVE een stuk sneller weer op.

[ Voor 17% gewijzigd door Calamor op 28-07-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17
Bevat die cache nog belangrijke instellingen? (BM Folders enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

DutchCommando schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 22:33:
Bevat die cache nog belangrijke instellingen? (BM Folders enzo)
Yup, je bookmark folders staat er in, dus al je bookmarks zullen na een cache clean in je bookmarks root staan.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het clearen van je cache moet jehet mapje 'settings' en het nestand 'Prefs.ini' laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathscythehell schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:16:
Zit er hier iemand in een alliance of corp die nog een achteraf .0 systeempje in bezit hebben waar onze corp een tijdje kan vertoeven om weer een beetje op krachten te komen? we hebben een paar slechte maanden achter de rug en zijn een beetje uitgemergeld dus als iemand ons zou kunnen helpen met een achteraf deadend .0 ofzo...graag..
overigens het liefst een beetje in de buurt van emp maar zonder al te veel gankers :P
Als je genoeg betaald kun je wel bij menige alliantie voor een tijdje carebearen.
Gewoon ff shoppen zou ik zeggen. (en laat je niet naaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Vanavond een geweldige freighter op gehad met de alliance door 0.0 naar empire en weer terug. In het begin ging het erg goed. De eerste encounter met de vijandelijke alliance verliep vlekkeloos en destructief :P. Alleen maakte de admiral daarna een groote fout door de snipers te engagen terwijl we makkelijk met z'n allen hadden kunnen jumpen. Gelukkig werd ik zelf niet gepod / gekilled. Daarna ging het eigenlijk berg afwaards. Morgen hoor ik of het helemaal is gelukt.

Ik heb nog wel de kans gehad om een mooie screenshot te maken van een gangwarp met 50 man. Alleen kon ik m'n interface niet toggellen. Dat doe je dus met CTRL + F9 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.thorned.nl/hotlink/ssfreightopp-tumb.png

[ Voor 10% gewijzigd door Timonv op 30-07-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

88 man in alliance en 50 in gang niet slecht :) 4 freighters trouwens? Lekkere hoeveelheid haulen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Great Wildlands - I3-2J0 - N-RAEL
:? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv

Timonv

Eh?

Maakt nu denk ik niet meer uit. Waar zie je dat trouwens? Ik dacht dat ik alles verwijderd had.

Het waren 5 freighters trouwens, een shitload haulers :)

Update: Hoorde het net, 1 freighter kappot, de rest zijn nog heel. Die van onze corp heeft het overleefd =]

[ Voor 30% gewijzigd door Timonv op 30-07-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Timonv schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:20:
[...]

Maakt nu denk ik niet meer uit. Waar zie je dat trouwens? Ik dacht dat ik alles verwijderd had.

Update: Hoorde het net, 1 freighter kappot, de rest zijn nog heel. Die van onze corp heeft het overleefd =]
prolly is hij degene die die freighter gesloopt heeft, of met je mee vloog :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Kunnen jullie ook niet connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:23
Hurtebise schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:20:
Kunnen jullie ook niet connecten?
dagelijkste inspectie rond deze tijd. over 20 min kan je weer inloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
praise the Lord

had bijna mijn WoW account weer geactiveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Timonv schreef op zondag 30 juli 2006 @ 10:20:
[...]

Region: eerste woord 5 chars, tweede heel veel. Redelijk af te lezen dus eenvoudig.
Constellation: onderkant laatste twee chars te lezen.
System: één na laatste letter te lezen aan de bovenkant.

Bij deze drie werd ik ook geholpen door de artifacts die achter gelaten waren. Ik zou een andere tool gebruiken die het exact wit maakt.

Daarna nog even controle gedaan door stargates en asteroid belts te tellen: correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv

Timonv

Eh?

DutchCommando schreef op zondag 30 juli 2006 @ 20:57:
[...]

Region: eerste woord 5 chars, tweede heel veel. Redelijk af te lezen dus eenvoudig.
Constellation: onderkant laatste twee chars te lezen.
System: één na laatste letter te lezen aan de bovenkant.

Bij deze drie werd ik ook geholpen door de artifacts die achter gelaten waren. Ik zou een andere tool gebruiken die het exact wit maakt.

Daarna nog even controle gedaan door stargates en asteroid belts te tellen: correct!
Leuk dat je het even post op dit forum, in vervolg liever niet :). Ik zal voortaan ook wat beter op letten tho.

Maar jij bent dus serieus levend door n-real gekomen? Dat is een hele prestatie (hele dag al 10+ pods / hour)

De vijandelijke corp had vandaag dus een freighter opp (<3 scouts), de alliance heeft er al 1 te pakken :) Popcorn!

[ Voor 7% gewijzigd door Timonv op 30-07-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Postov schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:33:
[...]

Als je EVE reinstalled start de tutorial automatisch weer :)
Overigens is in de toolbar aan je linker kant een reddingsboei te zien en vanuit daar kun je alle tuts ook weer appart opstarten..
Verwijderd schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 17:01:
[...]

Als je genoeg betaald kun je wel bij menige alliantie voor een tijdje carebearen.
Gewoon ff shoppen zou ik zeggen. (en laat je niet naaien)
We hebben al een mooi plekje gevonden... zonder te hoeven betalen overigens...
Gewoon netjes gevraagd en een NAP afgesloten ;)
We hadden er een gevraagd maar daar moest 300 mil per week betaald worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
hoi ik ben nu ook begonnen met de eve trail en ga zo over op een gewoon abbo maar ik heb nog een paar vraagjes hoe zit het met de waarde van ore's en wat kun je het beste minen als je begint.

Hoe zit het met de mining schepen als je die vergelijkt met freighter's en dan kijkt naar de goedkoopste van beide classes dan hoef je voor een freighter minder te leren hij is goedkoper hij heeft meer opslagruimte hij is sneller en er kan meer op gefit worden. Waarom is dit zo? Zo lijkt het voor mij dat het handiger is om een freighter te kopen en daar mee te gaan minen.

En het is me ook niet echt duidelijk hoe de verschillende schepen te elkaar verhouden. Ik weet dat eerst frigates komen dan assault ships en daarna cruises ships maar hoe gaat het verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
Voor schip info en al uw andere EVE-online trivia.

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/EVE_Online#Ships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook aan de trial bezig en ga zo goed als zeker hierna betaald spelen.

Ik heb nog wel wat vragen, behoorlijk essentieel denk ik :)

Ik ben een Fighter en ben allerlei skills aan het ontwikkelen op dat gebied Missiles Gunnery etc
Ik ben nu allerlei missies aan het doen voor agents, vaak moet ik wat pirates afknallen. Lukt allemaal zonder problemen tot nu toe :)

Maar hoe gaat dit verder? Wat is mijn doel straks?

Behoorlijke noobvraag maar ben net overgestapt van WoW dus het is nog ff zoeken voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:22:
Ik ben ook aan de trial bezig en ga zo goed als zeker hierna betaald spelen.

Ik heb nog wel wat vragen, behoorlijk essentieel denk ik :)

Ik ben een Fighter en ben allerlei skills aan het ontwikkelen op dat gebied Missiles Gunnery etc
Ik ben nu allerlei missies aan het doen voor agents, vaak moet ik wat pirates afknallen. Lukt allemaal zonder problemen tot nu toe :)

Maar hoe gaat dit verder? Wat is mijn doel straks?

Behoorlijke noobvraag maar ben net overgestapt van WoW dus het is nog ff zoeken voor mij :P
je kan er voor kiezen missies te blijven doen en steeds hogere agents op te zoeken (meer geld en moeilijker).

Of je zoekt een leuke corp op waar je wat meer dingen kan doen zoals pvp, ratting in lowsec, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:24:
hoi ik ben nu ook begonnen met de eve trail en ga zo over op een gewoon abbo maar ik heb nog een paar vraagjes hoe zit het met de waarde van ore's en wat kun je het beste minen als je begint.

Hoe zit het met de mining schepen als je die vergelijkt met freighter's en dan kijkt naar de goedkoopste van beide classes dan hoef je voor een freighter minder te leren hij is goedkoper hij heeft meer opslagruimte hij is sneller en er kan meer op gefit worden. Waarom is dit zo? Zo lijkt het voor mij dat het handiger is om een freighter te kopen en daar mee te gaan minen.

En het is me ook niet echt duidelijk hoe de verschillende schepen te elkaar verhouden. Ik weet dat eerst frigates komen dan assault ships en daarna cruises ships maar hoe gaat het verder?
Neem maar eens contact op met mij dan kan ik je het een en ander uitleggen, en als je eventueel wilt is er best een plekje vrij in onze corp
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

blijf het toch jammer vinden van eve dat het zo lang duurt voordat je echt goed bent in bepaalde dingen.
heb mijn account natuurlijk verkocht, die heeft nu denk ik minstens 30M SP, niet echt een manier om overnieuw te beginnen en binnen een maand of 5 ofzo weer evenveel te krijgen.
Ik ga echt niet weer 2 jaar levellen om weer 30m te halen.

Mag CCP wel wat op verzinnen imo :P

5 dreadies gekilled Delleh? netjes hoor

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
TepelStreeltje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:23:
blijf het toch jammer vinden van eve dat het zo lang duurt voordat je echt goed bent in bepaalde dingen.
heb mijn account natuurlijk verkocht, die heeft nu denk ik minstens 30M SP, niet echt een manier om overnieuw te beginnen en binnen een maand of 5 ofzo weer evenveel te krijgen.

onzin hoor, ik denk dat je met elk scheepje wel goed kan zijn, dus ook met frigates. De meesten kiezen er echter voor om zo snel mogelijk zoveel mogelijk en zo groot mogelijke schepen te vliegen, en ten eerste kan dat niet, en ten tweede is dat nog eens heel dom wanneer je het wel probeert, omdat je skills dan te weinig backup bieden aan je mogelijkheden.

[ Voor 17% gewijzigd door ravenger op 01-08-2006 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
TepelStreeltje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:23:

Als je je gehele account met login hebt verkocht kun je die terug vragen, eventueel met smoesje oid. Een account blijft namelijk altijd van de 1e eigenaar.

En 30mil SP is echt niet nodig. Frigateer zijn is ook fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuut84 schreef op zondag 30 juli 2006 @ 13:39:
[...]

dagelijkste inspectie rond deze tijd. over 20 min kan je weer inloggen :)
Is jou char naam iets van tuutNL ofzo? of is dat puur toeval :P Anders ben ik je namelijk een paar keer tegengekomen in het Dutch kanaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Delleh..is BWF weer free for all? of nog steeds gatecamps van hier tot aan tokyo voor een total lockdown :P anders zou ik graag even een schipje ophalen die ik daar nog heb in de bleu pill...

Zie ook dat ik al een paar keer op jullie killboard sta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deathscythehell schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 09:44:
Delleh..is BWF weer free for all? of nog steeds gatecamps van hier tot aan tokyo voor een total lockdown :P anders zou ik graag even een schipje ophalen die ik daar nog heb in de bleu pill...

Zie ook dat ik al een paar keer op jullie killboard sta :+
hehe ;D
het is nog lockdown en bwf is bijna klaar met dat pos gezeur..
convo mij ff ingame vanavond op 'dellie' dan kan ik ff kijken of ik wat kan regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

will do...thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 dreads en een carrier.
Maar zo te zien was het een redelijk gankrape.
Laat me raden. 5 dreads in siege mode en die niet weg konden en nada backup om de boel (voldoende) te beschermen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 13:48:
5 dreads en een carrier.
Maar zo te zien was het een redelijk gankrape.
Laat me raden. 5 dreads in siege mode en die niet weg konden en nada backup om de boel (voldoende) te beschermen.
eeuhmm nee... je moet eens kappen met dat negatieve teringgezeik van je fuse..
de dreads zijn in totaal 2 keer in siege mode gegaan tijdens het gevechten en Roadkill was de eerste 15 minuten dik in de meerderheid en het hele gevecht duurde bijna 45 minuten.. dus zeg niet dat we ons best niet deden of dat we ze ge-'gankraped' hebben.. let voortaan op de details of houd je mond..

hier het hele verhaal:

E-R en SAS heb een kleine gang op de Oijanen gate in BWF zitten (1-2 bs + wat hacs en frigs)
er komt vanaf geminate een 12bs gang van Roadkill BWF binnengejumped..
onze gasten jumped nar Oijanen omdat het gewoon te veel is..
nadat Roadkill onze bubbles gekilled had gingen ze verder naar Mateber waar toevallig een scout van ons zat..
Omdat wij ons verveelde en wat actie wilde hebben we een gang opgericht (E-R)..
achteraf had SAS/F-E/TC hetzelfde gedaan...(kom ik later op terug)
dus E-R gaat achter Roadkill aan met 4-5 hacs en 3-4 bs.. (nog steeds in de minderheid maar dat boeit ons niet)
Na 2 bs kills een jump voor Mateber horen we onze scout letterlijk GILLEN dat er 5 dreads en 2 carriers een pos aan het mollen zijn in Mateber.. En dat deze pos al in reinforced mode gegaan was.. dus de dreads zouden zsm weer wegjumpen...
Wij als een gek jumpen en naar scout warpen.. in actie tegen de dreads...
nu kwam het vreemde.. dit vond plaats op een grid-knooppunt (heel vervelend.. moeilijk om uit te leggen)
we waren dus eigenlijk op 3 grids tegelijk aan het vechten...
na 1 dread neer te knallen ging de rest in siegemode... dus focus fire op een dread..
2e dread dood.. ineens.. plop.. ik val uit grid met een paar corp-members.. hangt daar de rest van Roadkill bs gang.. die aan het vechten zijn met de SAS/F-E/TC gang! (10-13 bs/hac/frigs)
Na meegeholpen te hebben de bs's te killen approach ik een gangmember die in de andere grid zit.. samen met de andere gang duiken we vol op de dreads die al in 2e keer siege mode zaten en nogal langzaam neer gingen (tot bijna niet) hierna volgde snel de vernietiging van alle 5 de dreads..
kort nadat iedereen op adem kwam riep onze covert-ops dat hij een carrier geprobed had.. dus natuurlijk duiken we hier ook met z'n allen op.. deze was alleen binnen een paar tellen dood..
kortom.. HET WAS ZIEKELIJK!! onze samenwerking was echt optimaal.. en zonder de hulp van onze vrienden in sas/f-e/tc hadden we het niet kunnen doen... en vooral die multi-grid locatie zorgde voor wat spanning hahaha

conclusie: blijf met je poten van onze bubbles af :+

p.s. nu ik dit verhaal aan het typen ben krijg ik er weer een adrenaline rush van haha :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Grid knooppunt?
de grens van de stukjes space in een system?
Wat voor problemen geeft dat dan? Je maakt me er alleen maar nieuwsgieriger mee :P

Klinkt echt heel vet wat jullie gedaan hebben, heeft iemad het gefrapsed?

offtopic:
ps helemaal met je eerst alinea eens...

Het kloopt ook wel dat je best wel wat waard kan zijn in een frig, maar als je gewend bent aan een char met 8M SP in gunnery alleen en alle schepen behalve minnie en groter dan bs zonder problemen kan vliegen wil je niet beetje in een frig kloten met beginnen skills...

En tuurlijk, ik kan vast men account wel terugkrijgen via CCP, heb de orginele account aangemaakt, maar vind ik beetje te hard voor de huidige eigenaar.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grid knooppunt is lachen idd, heb het wel eens gehad, warp ik naar een gangmember, kom je aan "eh waar de hell ben jij?" doe je paar km verder vliegen in de richting dat je gewarpted was zie je hem opeens verschijnen :P

Maar het werkt dus ongeveer zo Chiel, | <- = Knooppunt ( ik | ander ) zolang ik aan de ene kant blijf van de knooppunt en die ander ook dan zie je elkaar niet ook al zit je maar 15km van elkaar af of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 16:38:
Grid knooppunt?
de grens van de stukjes space in een system?
Wat voor problemen geeft dat dan? Je maakt me er alleen maar nieuwsgieriger mee :P

Klinkt echt heel vet wat jullie gedaan hebben, heeft iemad het gefrapsed?

offtopic:
ps helemaal met je eerst alinea eens...
wij frapsen alles he ;)

http://dl.eve-files.com/media/corp/badiron/raw.wmv

is pure fraps van een aantal delen van het gevecht.. nog niet ge-edit volgens mij..
hier kun je ook zien wat er gebeurt bij die gridchange..
achteraf bleek het dus een driedelig gridknooppunt.. was echt te vaag voor woorden B)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:03:
[...]

wij frapsen alles he ;)

http://dl.eve-files.com/media/corp/badiron/raw.wmv

is pure fraps van een aantal delen van het gevecht.. nog niet ge-edit volgens mij..
hier kun je ook zien wat er gebeurt bij die gridchange..
achteraf bleek het dus een driedelig gridknooppunt.. was echt te vaag voor woorden B)
Heb zojuist het filmpje bekeken, echt vet man!!!! Maar wat is dat voor een unit dat gefit is op die flycatcher? Zit naast het cloaking device??

Heb ff gezocht op eve-online, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:39:
[...]

Heb zojuist het filmpje bekeken, echt vet man!!!! Maar wat is dat voor een unit dat gefit is op die flycatcher? Zit naast het cloaking device??

Heb ff gezocht op eve-online, maar kan het niet vinden.
Dat is een Sphere bubble launcher, bubbles die gedropt kunnen worden door interdictors die werken als een warp disrupt bubble.

Btw leuke overview settings met al je friendlys erop enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:59:
[...]

Dat is een Sphere bubble launcher, bubbles die gedropt kunnen worden door interdictors die werken als een warp disrupt bubble.

Btw leuke overview settings met al je friendlys erop enzo :P
lol is niet mijn overview...
in corpchat werd er ook al om gelachen hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeuhmm nee... je moet eens kappen met dat negatieve teringgezeik van je fuse..
Doe maar rustig hoor, was niet negatief bedoeld.
Bedoelde alleen maar dat dreads die een pos aan't mollen zijn dus niet weg kunnen jumpen. Als zij in siege gaan dan is het hun fout. Ze hadden gewoon moeten jumpen want ook al schieten ze 10bs'en af dan is een loss het nog niet waard. Pos down, moven met die hap. En zo te lezen is hun FC ook nog redelijk nat achter de oren. Zonder backup zijn dreads geen donder waard in fleetfights. (helemaal niet zonder strontium voor hun tank die ze op hadden gebruikt voor die pos)
En dat die andere groep jullie onbewust hielpen is pure mazzel. Of je wist toevallig niet dat jullie toch samen werkten?
Enfin dus zo erg naast met m'n beredenering zat ik nou ook weer niet. Ze gebruiken slechte taktiek en uiteindelijk hadden ze ook nog minder schepen plus dat gedoe met dat grid knooppunt.
Neemt niet weg dat jullie het goed gedaan hebben uiteraard. Ken SAS en FE iig wel en die weten hoe je dat aan moet pakken. Jullie blijkbaar dus ook. Maar gankrape was het overduidelijk dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga er niet eens meer moeite in steken
*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

en wat is er mis met ganken btw :)

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psies, tis gewoon Eve lingo hoor.
Meeste posts hier zijn er doorspekt van en menig buitenstaander zal er weinig van begrijpen.

'Soon (tm)'
'Can I have you're stuff?'
'wtfbbqpwned'
'low-sec'
'phoon'
'blasterthron'
'rax'
'rails'
'webben'
etc etc

Snap delleh z'n probleem ook niet zo.
Kan het ook hebben over gatecamps in BWF dattie irritant zijn (als je er langs wilt) of dat BWF aanvallen nadat Blue op z'n donder van MC gehad heeft nou niet bijster sympathiek vindt.
In dit geval gewoon mijn perspectief op de game, daar lijkt me niets gek aan. Je hoeft het er niet mee eens te zijn maar nou ook niet over op te winden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mja ik vind dat je wel gelijk hebt eerlijk gezegd fuse, i dont see the point really. Blijkbaar kan je een bepaalde actie niet meer bekritiseren en ben je dan meteen een whiner etc, beetje jammer.

Goonsquad word nu wel aardig geganked merkte ik gister. Ik ging ff met mn ceptortje naar SU- maar alles wat ik tegenkwam was BOB en een huge camp in S-U op de 6-U gate met 6 medium bubbles :) ben maar omgekeerd, was vrij hopeloos om daar doorheen te gaan vliegen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

FFS, ben ik in een gevecht met een aantal pirates, knalt de server eruit. Ik kan nog niet inloggen, omdat de lokatie nog geladen moet worden, maar ik geloof wel dat ik kan fluiten naar mn schip. ;(

edit: Ah gelukkig ik heb mn schip toch nog wel kunnen behouden. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xadeon op 04-08-2006 17:56 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

paar dagen geleden mijn eerste BS gekregen een leuke Mega (ja gekregen van corp :P)
gelijk volle equip gekocht (blaster en Rail)
alleen vallen L3 misions dan niet mee :D
probeer maar eens een frig te raken met een Heavy Rail 8)7.
uiteindelijk maar mijn Mega gedockt en verder gegaan met mijn Brutix :X

ach nog even aan poten en ik kan aan de L4 missions beginnen

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Ook in L4 missions vliegt er nog genoeg frig gespuis rond. Dus ff wat T2 drones erin douwen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En over dat filmpje (zie hem nu pas).

Als je met een stuk of 8 BS gaat vampen dan is het logisch dat het lekker snel gaat.
Dread, geen support en geen cap = dood.
En zowieso dat die extra vamps al bewijzen dat jullie al wisten wat jullie aan gingen vallen dus is het aboluut zeker een gank te noemen.
Textbook aanval en bizar slechte taktiek van de tegenpartij. Kan niet anders zeggen dat ze die dread losses helemaal aan zichzelf te danken hebben.

@Xadeon.
Ben ook bezig met een petition van een loss door bug. Maar het duurt verrekes lang.
Probeerden ze me met een kluitje in het riet te sturen door me doodleuk te vertellen dat ze niets in de logs konden vinden terwijl een alliance maat me kon vertellen dat ze iig de m'n laatste warp terug moesten kunden vinden.
Ga dan ook gewoon door met vragen stellen totdat ze m'n petition ook daadwerkelijk serieus gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

DutchCommando schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:28:
Ook in L4 missions vliegt er nog genoeg frig gespuis rond. Dus ff wat T2 drones erin douwen :).
ben at the moment aan het trainen voor L5 Drones daarna maar eens wat trainen in Heavy drones want die frigs hangen me de neus uit. daarna ook eens wat meer missle skills er tegen aan gooien want die 2 missle slots moeten wel goed gevult worden. :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:01:
[...]

ben at the moment aan het trainen voor L5 Drones daarna maar eens wat trainen in Heavy drones want die frigs hangen me de neus uit. daarna ook eens wat meer missle skills er tegen aan gooien want die 2 missle slots moeten wel goed gevult worden. :P
Als je missiles op een megathron fit kom ik je hunten :P

Gebruikt je 7 slots voor guns en je laatste voor en NOS ofzo voor meer cap maar gebruik geen missiles want die zijn slcht zonder bonus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die missle skills op lvl 4 zet allemaal valt da best wel mee.
Probleem is eerder dat je named launchers moet gebruiken omdat anders je CPU grid het niet gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:46:
En over dat filmpje (zie hem nu pas).

Als je met een stuk of 8 BS gaat vampen dan is het logisch dat het lekker snel gaat.
Dread, geen support en geen cap = dood.
En zowieso dat die extra vamps al bewijzen dat jullie al wisten wat jullie aan gingen vallen dus is het aboluut zeker een gank te noemen.
Textbook aanval en bizar slechte taktiek van de tegenpartij. Kan niet anders zeggen dat ze die dread losses helemaal aan zichzelf te danken hebben.

@Xadeon.
Ben ook bezig met een petition van een loss door bug. Maar het duurt verrekes lang.
Probeerden ze me met een kluitje in het riet te sturen door me doodleuk te vertellen dat ze niets in de logs konden vinden terwijl een alliance maat me kon vertellen dat ze iig de m'n laatste warp terug moesten kunden vinden.
Ga dan ook gewoon door met vragen stellen totdat ze m'n petition ook daadwerkelijk serieus gaan nemen.
eerlijk gezegd waren we gefit voor de bs's niet de dreads.. was voor ons ook een verrassing...
en ik vermoed dat we allebei iets anders verstaan onder 'gank' dus laten we deze nutteloze discussie maar eindigen :)

enne... ik heb ook al 2 weken een petition lopen over een GTC scammer.. nog niks van gehoord..
heb zeer duidelijke logs en screenshots aangeleverd dus moet geen probleem zijn lijkt me...
is godnonde toch 330 mil wat ik nog krijg.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:01:
[...]

Als je missiles op een megathron fit kom ik je hunten :P

Gebruikt je 7 slots voor guns en je laatste voor en NOS ofzo voor meer cap maar gebruik geen missiles want die zijn slcht zonder bonus :(
meh eerst zien dan geloven :P ik kan de skills altijd nog gebruiken als ik een raven ga trainen :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Goonswarm is done, volgens deze vid dan: http://www.shiftrunstop.com/empleh/BitterEnd.wmv
We krijgen nog een mooie feature voor onze corp ongeveer op 50% van het filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

goon swarm ? dat is een vaak genoemde corp volgens mij maar wat zijn ze als ik vragen mag ?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
zou graag bij een NL-talige of Engelstalige corp komen. Ben misschien al 5 maanden geregistreerd EVE'enaar, maar buiten de tuto en enkele courier missies heb ik nog niet gedaan. Gisteren bij een lvl 1 missie stevig aan gort geknald. Moet nu weer in m'n Velator aan de slag. Had net een Tristan. Ben Gallente. En m'n insurance betaalde niet al te best. Was me effe vloeken.

naam: Miss Taheira

Beetje hulp en aanwijzigingen ingame zijn welkom. Zeker naar skills, activiteiten en uitbouwen van ship. Zat wat strop met die transportmissies omdat ik niet meer terecht kon bij m'n eerste agents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:14:
zou graag bij een NL-talige of Engelstalige corp komen. Ben misschien al 5 maanden geregistreerd EVE'enaar, maar buiten de tuto en enkele courier missies heb ik nog niet gedaan. Gisteren bij een lvl 1 missie stevig aan gort geknald. Moet nu weer in m'n Velator aan de slag. Had net een Tristan. Ben Gallente. En m'n insurance betaalde niet al te best. Was me effe vloeken.

naam: Miss Taheira

Beetje hulp en aanwijzigingen ingame zijn welkom. Zeker naar skills, activiteiten en uitbouwen van ship. Zat wat strop met die transportmissies omdat ik niet meer terecht kon bij m'n eerste agents.
Hallo Hurtebise/Miss Taheira,

Meld je een dezer dagen eens bij Dark Sinister (ingame). Misshien dat onze corp je verder zou kunnen helpen. Ben prive wel even met wat andere zaken bezig, maar hoop vanaf woensdag-/donderdagavond weer online te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk kijk, nog meer NL-talige EVE'rs dat doet me deugd.

Sinds begin maart speel ik ook met wat vrienden EVE, en het bevalt uitstekend, we hebben gezamenlijk en NL-talige corp opgericht en draaien nu al goed rond. Sinds kort zijn we aan et recruiten, dus zal onze recruiting pagina hier ff droppen:

Enrave Technologies (www.enrave.com)

Wij van Enrave zijn een compacte groep Nederlandstaligen (Nederlanders en Vlamingen) van tussen de 19 en 36 jaren jong. We zoeken extra leden omdat we handen/schepen te kort komen. Ervaren en nieuwe piloten zijn beide welkom.

Enrave is een goed georganiseerde en goedlopende corp die vooral productie gericht is. We hebben dan ook weekelijkse miningactiviteiten om schepen en fittings te kunnen produceren voor onszelf en voor verkoop. Hiermee verdienen we momenteel al behoorlijk wat geld (ondanks dat we met slechts 10 man zijn) maar met meer mensen kan er meer gemined (en dus geproduceerd worden) dus zijn we hard opzoek naar nieuwe collegas.

We minen ook in lowsec gebieden en zelfs al wat in 0.0 space. Hiervoor hebben we een security-divisie die ook trainingen geeft aan nieuwe Eve-spelers en daarnaast ook missies en toernooitjes onderling organiseerd. Ook hiervoor zijn we aan et recruiten.

Leden worden door ons zoveel mogelijk voorzien van eigen schepen, fittings en ammo. We zijn een relatief jonge corporation dus de Titan staat er nu nog niet tussen ;). Uiteraard moet je je eest wat vertrouwen winnen voor we alles meteen weg gaan geven. Samen met die vertrouwen groeit ook je verantwoordelijkheid en invloed binnen onze corp. Voorstellen zijn altijd welkom, en als je een ervaren pilot bent kun je zelf missies gaan leiden.

Ook newbies kunnen bij ons dus terecht en zullen met veel support door de oudere pilots geholpen worden om je zo snel mogelijk wegwijs te maken in de complexiteit van EVE. Hierdoor zal je sneller de mogelijkheden onder de knie krijgen wat resulteert in nog meer spelplezier

Fun staat bij ons voorop, niets moet, alles mag en toch houden wij er een goede organisatie op na. We doen vooral zoveel mogelijk alles in groepsverband en ouwehoeren ons suf op onze eigen TeamSpeak server.

Lijkt Enrave je wat meldt je aan op onze site: www.enrave.com of kom eens lang in onze public chat channel in Eve: Enrave

Als je een echte teamplayer bent en wel oren naar hebt om met een leuke groep mensen iets moois op te zetten moet je bij ons zijn: Enrave Technologies.

Voor meer info, ingame contact: "Rednas Nevkol" en "Artrea"

Rednas Nevkol (Ceo van Enrave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Klinkt erg goed. Ik ga straks die site eens checken, zit nu op mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
iemand perhaps interested om mijn +5 mem voor 650mln te kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
En hier nog een Nederlandstalig corp: Grumpy Old Men. Voor info zie de website: http://grumpy.rosannemei.nl.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo jongens,

Ik zag wat NL corps voorbijkomen maar volgens mij heb ik nog geen puur pvp/pirate corp gezien, is er een Nederlandse? zoja geef mij een eve-mailtje [Alexei Druganov] of contact me in-game als jullie recruiten :) ik begin me aardig te vervelen bij mijn huidige corp.

Ik speel zelf sinds begin 2006 en ben een aardig goede pvp'er geworden met de benodigde skills,
deze week ga ik mijn eerste Tempest aanschaffen (woei!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 15:04:
Hallo jongens,

Ik zag wat NL corps voorbijkomen maar volgens mij heb ik nog geen puur pvp/pirate corp gezien, is er een Nederlandse? zoja geef mij een eve-mailtje [Alexei Druganov] of contact me in-game als jullie recruiten :) ik begin me aardig te vervelen bij mijn huidige corp.

Ik speel zelf sinds begin 2006 en ben een aardig goede pvp'er geworden met de benodigde skills,
deze week ga ik mijn eerste Tempest aanschaffen (woei!)
foutje met posten, werk hem dadelijk wel bij als ik thuis ben :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 15:32 ]

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

WTS: Shadow serpentis magnetic stabiliser
Shadow serpentis thermal armor hardener

:)

• ravenger
Woei, ik heb mn implant verkocht voor 650 :) Kan ik eindelijk 2 Deimos en een Ishtar kopen :)

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
sigh, vandaag mijn eerste apocalypse verloren. En het was nog wel in een lvl 4 missie :| i'm a sad panda

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

had je geen soulstone laurens?

Wat voor implant dan was dat dan Ravenger?!?
+5 mem, nvm zie het boven staan :X

[ Voor 18% gewijzigd door TepelStreeltje op 10-08-2006 12:39 ]

Battle.net Spud#2543

• laurens291
TepelStreeltje schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:38:
had je geen soulstone laurens?

Wat voor implant dan was dat dan Ravenger?!?
+5 mem, nvm zie het boven staan :X
hahaha :| das niet grappig chiel. Had em voor 70% verzekerd (give or take) dus uiteindelijk viel de schade nog wel mee.

• Hurtebise
Soulstone?

Wat is dat? Ken dat alleen van WoW.

• laurens291
dat is ook van wow :+

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 14:38
Weet er hier iemand toevallig hoe het zit met die faction ship offers ? Ik zit nu bij mijn agent op 200k lp's maar begreep nu dat ze die offers tijdens mijn vakantie hebben verandert. Dus nu weet ik niet bij hoeveel LP's ik op een offer moet gaan wachten (het gaat trouwens om een Navy Raven)

Na morgen trouwens eindelijk een command schipje, dus dan eens gelijk kijken ghoe goed die eigenlijk zijn. 't wordt wel een Caldari (nighthawk denk ik), van de andere rassen kan ik alleen maar alle frigs vliegen en een paar cruisers.

[ Voor 3% gewijzigd door redwing op 10-08-2006 15:57 ]

[removed]

• ravenger
redwing schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 15:55:
Weet er hier iemand toevallig hoe het zit met die faction ship offers ? Ik zit nu bij mijn agent op 200k lp's maar begreep nu dat ze die offers tijdens mijn vakantie hebben verandert. Dus nu weet ik niet bij hoeveel LP's ik op een offer moet gaan wachten (het gaat trouwens om een Navy Raven)
bij 500 krijg je een offer met tags voor een bpc en bij 600 krijg je een offer voor een gebouwde, maar ik weet niet wat de requirements daarvan zijn.

• redwing
ravenger schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:19:
[...]

bij 500 krijg je een offer met tags voor een bpc en bij 600 krijg je een offer voor een gebouwde, maar ik weet niet wat de requirements daarvan zijn.
thnx, maar zit er nu helemaal geen offer dus meer in de buurt van de 200k, dus de offer waarbij je alleen nog een hoop isk extra moet geven ? Want ik zit maar een weekje in empire, dus die 500k zal ik voorlopig niet halen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
redwing schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:15:
[...]

thnx, maar zit er nu helemaal geen offer dus meer in de buurt van de 200k, dus de offer waarbij je alleen nog een hoop isk extra moet geven ? Want ik zit maar een weekje in empire, dus die 500k zal ik voorlopig niet halen.
Nee, helaas, daar baal ik zelf ook ontzettend van, want ik had 400k LP en hoopte dus op de offer waarbij je voor 1b een 2 run BPC zou krijgen, maar CCP heeft de offers wat aangepast al met de vorige patch.
The ship blueprint blowout offers have been tweaked (again) to add more emphasis on loyalty points rather than ISK.
Ik heb toen maar de +5 mem offer aangenomen voor 450k, die verkocht en van de isk heb een ishtar, deimos, 2 catchers en een megathron gekocht met fitting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ravenger schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:24:
[...]

Nee, helaas, daar baal ik zelf ook ontzettend van, want ik had 400k LP en hoopte dus op de offer waarbij je voor 1b een 2 run BPC zou krijgen, maar CCP heeft de offers wat aangepast al met de vorige patch.
Da's dan weer goed balen, had gehoopt nog snel een extra Navy Raven te kunnen krijgen, maar die zijn dus nog lastiger te krijgen geworden. Vroeg me al af waarom ze plotseling allemaal voor meer als 1.5bil te koop stonden.
[...]
Ik heb toen maar de +5 mem offer aangenomen voor 450k, die verkocht en van de isk heb een ishtar, deimos, 2 catchers en een megathron gekocht met fitting :)
Isk heb ik op het moment niet echt nodig want ik heb net al mijn zooi in empire uitgezocht en verkocht zodat ik alleen nog schippies en items heb op de plaatsen waar ik vaak kom en dus ook redelijk wat isk over heb gehouden. Dus ik wil die LP's eigenlijk echt omzetten in een leuk schippie. Maar dat wordt dan eens uitzoeken of er nog offers tussen zitten die te doen zijn (die tags zijn iig meestal al niet te vinden)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19
redwing schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:34:
[...]

Da's dan weer goed balen, had gehoopt nog snel een extra Navy Raven te kunnen krijgen, maar die zijn dus nog lastiger te krijgen geworden. Vroeg me al af waarom ze plotseling allemaal voor meer als 1.5bil te koop stonden.

[...]
De CNR's zijn nu 1.5 bil vanwege het toernooi een paar weken geleden. Daar kwamen de faction ships goed uit de bus dus schoten de prijzen na de finale meteen omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
CopyCatz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:03:
[...]

De CNR's zijn nu 1.5 bil vanwege het toernooi een paar weken geleden. Daar kwamen de faction ships goed uit de bus dus schoten de prijzen na de finale meteen omhoog.
Pff, volgens mij heb ik echt een hoop gemist tijdens mijn vakantie. Je kan ook niet meer normaal een maandje op vakantie hier. Voordeel is wel dat ik nu command ships kan vliegen (nighthawk) en dat ik mijn Caldari BS bijna op 5 heb staan.

Heeft er al iemand met een nighthawk gespeeld (PvP) en wat voor setup is dan het beste (zou een passive tank kunnen werken ? )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer lekker bezig geweest in 0.0. Met POS torens lopen klooien enzo.
Dat kan best wel onhandig zijn want het is behoorlijk buggy af en toe. Dat je bijv moet terugwarpen om bepaalde dingen te kunnen zien.

En denk je dat je vriendjes bent we allebei tegenover elkaar als positief geschaald worden wordt je toch neergeknalt. Beetje jammer dat je dacht dat oa E-R je vrienden waren. Niet dus. Staat ze netjes, op de 'blue' schieten in low-sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 04:10:
Vandaag weer lekker bezig geweest in 0.0. Met POS torens lopen klooien enzo.
Dat kan best wel onhandig zijn want het is behoorlijk buggy af en toe. Dat je bijv moet terugwarpen om bepaalde dingen te kunnen zien.

En denk je dat je vriendjes bent we allebei tegenover elkaar als positief geschaald worden wordt je toch neergeknalt. Beetje jammer dat je dacht dat oa E-R je vrienden waren. Niet dus. Staat ze netjes, op de 'blue' schieten in low-sec.
Als je op ons overview voorkomt loop je risico in low space, in 0.0 ben je dood.. en blauw komt niet voor op ons overview..
Ik weet niet welk corp jullie zijn maar het word niet op prijs gesteld als je ons + zet en dan een mailtje stuurt dat er verwacht wordt dat wij jullie ook + zetten.. in die gevallen krijg je zelf een dikke -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delleh, het lijkt erop dat je vanuit en worst case scenario denkt merk ik hier op het forum. Je zegt dat je niet weet wat zijn corp is "maar het word niet op prijs gesteld als je ons + zet en dan een mailtje stuurt dat er verwacht wordt dat wij jullie ook + zetten.. in die gevallen krijg je zelf een dikke - "

Je gaat er dus vanuit zonder dat je weet wie ze zijn dat ze jou corp op blauw hebben gezet en een mailtje hebben gestuurd.

Ook zeg je heel lief dat als je neutral bent voor jullie dat je dood bent in 0.0, ik denk dat je bedoelt dat je dan kill on sight bent. Je bent niet dood als je iemand tegen komt die niet + standing is meestal, anders zou ik zo'n 100x per dag dood gaan.

En wat een dikke - betekend voor me... helemaal niks, persoonlijk zit ik in een corp die alleen maar met neutral standings werkt en aangezien jetoch al neutrals in low-sec af schiet wat is het verschil met een neutral en een 'dikke -' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:33:
Delleh, het lijkt erop dat je vanuit en worst case scenario denkt merk ik hier op het forum. Je zegt dat je niet weet wat zijn corp is "maar het word niet op prijs gesteld als je ons + zet en dan een mailtje stuurt dat er verwacht wordt dat wij jullie ook + zetten.. in die gevallen krijg je zelf een dikke - "

Je gaat er dus vanuit zonder dat je weet wie ze zijn dat ze jou corp op blauw hebben gezet en een mailtje hebben gestuurd.

Ook zeg je heel lief dat als je neutral bent voor jullie dat je dood bent in 0.0, ik denk dat je bedoelt dat je dan kill on sight bent. Je bent niet dood als je iemand tegen komt die niet + standing is meestal, anders zou ik zo'n 100x per dag dood gaan.

En wat een dikke - betekend voor me... helemaal niks, persoonlijk zit ik in een corp die alleen maar met neutral standings werkt en aangezien jetoch al neutrals in low-sec af schiet wat is het verschil met een neutral en een 'dikke -' ?
ik werkte vanuit een scenario die sinds we onze nieuwe alliance gestart zijn en alle standings gereset hebben veel te vaak tegenkomen..
en geloof me, als je ons in 0.0 tegenkomt en je bent neutral ga je 99/100 keer wakker worden in je cloning station.. als dat niet gebeurt, heb je mazzel gehad.. of was je in een covert-ops :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:39:
[...]

ik werkte vanuit een scenario die sinds we onze nieuwe alliance gestart zijn en alle standings gereset hebben veel te vaak tegenkomen..
en geloof me, als je ons in 0.0 tegenkomt en je bent neutral ga je 99/100 keer wakker worden in je cloning station.. als dat niet gebeurt, heb je mazzel gehad.. of was je in een covert-ops :+
Ok zal wel dat we dan dood gaan, wat ik me nu af vraag is waar jullie zitten ergens in eve :)

Zal killboard van julie alliance wel checken wanneer tie weer up is aangezien hij atm geupgrade word.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie killboard ziet er heel netjes uit maar vraag me altijd af bij alliances hoe accuraat ze zijn want ik weet van verschillende alliances dat ze bijna geen losses posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delleh, mijn corp (CHSN) was lid van CDC op moment van spreken. Die hebben jullie op +10 staan.
Er schijnen onderling zelfs goede banden te staan. Alleen hebben wij daar niets van gemerkt.
Jullie waren samen met SAS en FE trouwens. Waarvan SAS ook +10 staat en FE -10.
Het was ook geen incident maar structureel en ik heb het zelfs met m'n eigen ogen gezien.

En natuurlijk weer diplomatiek getouwtrek van heb ik jouw daar.
Alleen snap ik niet waarom jullie de moeite nemen om uberhaupt standings te zetten als jullie toch iedereen neerknallen. Lijkt me nou niet echt sympathiek eerlijk gezegd.

Maar we hebben een beter aanbod van een andere alliance gehad dus zijn we daar sinds gisteren weggaan en hebben we ruim de tijd gekregen als vrienden weg te gaan.
En wie weet komen we dan nog wel eens langs om goeiendag te zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:02:
Jullie killboard ziet er heel netjes uit maar vraag me altijd af bij alliances hoe accuraat ze zijn want ik weet van verschillende alliances dat ze bijna geen losses posten.
ons kb is accuraat geloof me..
we moeten 15 mil betalen als er geen lossmail gepost is..
en het is triest als je geen lossmails post vind ik... en ook mijn alliance members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 17:04:
Delleh, mijn corp (CHSN) was lid van CDC op moment van spreken. Die hebben jullie op +10 staan.
Er schijnen onderling zelfs goede banden te staan. Alleen hebben wij daar niets van gemerkt.
Jullie waren samen met SAS en FE trouwens. Waarvan SAS ook +10 staat en FE -10.
Het was ook geen incident maar structureel en ik heb het zelfs met m'n eigen ogen gezien.

En natuurlijk weer diplomatiek getouwtrek van heb ik jouw daar.
Alleen snap ik niet waarom jullie de moeite nemen om uberhaupt standings te zetten als jullie toch iedereen neerknallen. Lijkt me nou niet echt sympathiek eerlijk gezegd.

Maar we hebben een beter aanbod van een andere alliance gehad dus zijn we daar sinds gisteren weggaan en hebben we ruim de tijd gekregen als vrienden weg te gaan.
En wie weet komen we dan nog wel eens langs om goeiendag te zeggen. :)
CHSN staat op -10... ff voor de duidelijkheid
al sinds dat jullie uit CDC zouden stappen..
en daarvoor moet je bij CDC high command zijn.. die hebben dat doorgegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, dat kan. Alleen gaat Alliance standing voor corp standig dus klopt je verhaal niet echt.
Maw geef je toe dat CDC jullie toestemming gegeven heeft om ons aan te vallen ook al waren we daadwerkelijk blue. Wat anders idd een diplomatiek incident zou hebben opgeleverd.
Dus eigenlijk niet zo netjes van jullie en onze oude alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:58:
OK, dat kan. Alleen gaat Alliance standing voor corp standig dus klopt je verhaal niet echt.
Maw geef je toe dat CDC jullie toestemming gegeven heeft om ons aan te vallen ook al waren we daadwerkelijk blue. Wat anders idd een diplomatiek incident zou hebben opgeleverd.
Dus eigenlijk niet zo netjes van jullie en onze oude alliance.
hey voor die standing zooi en diplomatieke shit moet je niet bij mij zijn lol :D
daar heb ik de ballen verstand van...
maarrreeuhh.. succes in de nieuwe allience iig :)

Verwijderd

Tot zo ver is het met onze corps met elke alliance verkeerd gegaan.

Ten tijde van Freaky gaming inc. Naar fix gegaan empire war 0 allaince backup
Ten tijde van chosen fate (fatex) Tribal souls had onderling ruzie en wij vertrokken,

Mooi dan verhuisje naar fix dat ligt daar in de buurt (zuiden van de map).
Verklaart curse alliance imperail alliance smash alliance enz de war en proberen ons van de kaart te vegen. Na een bitter gevecht komt bob langs en ruimte de zooi op en neemt de touwtjes in handen. De slag om querius had onze corp helemaal gedreineerd. Dus naar empire maandje alles weer opzetten en dan terug 0.0 in naar KOS. Waar ineens moeilijk word gedaan over het opzetten van onze outpost en we in insmother region worden gegooit om ra eruit te gooien, wat zeer moeizaam gaat omdat er vanuit wicked creek weinig backup omhoog komt. Ook is er nog een ra station 4 j van ons station wat ratten redelijk onmogenlijk maakt. Ondank massive effort van de coallition zijn ze er niet uit te gooien.. V wilt ons dan hebben maar wil wel alle winst van de outpost hebben. Dus nu weer vanuit KOS terug naar empire verder zoeken.

Personelijk heb ik het gehad met de alliances geen van de leden heeft meer veel isk om verder te bouwen of meer van dit soort geintjes door te maken. Ook is op deze manier niks op te bouwen.

Een ander vraagje vliegt hier iemand astarte (gallante command ship)
Over 5 dagen kan ik em vliegen en vroeg me af hoe geschikt ze zijn voor lvl 4 missies. Op de eve-forums komen ze redelijk uit de verf. Maar ook veel negatieve berichten van mensen die een gewoone tier 1 / 2 bs veel beter vinden dan zo'n duur schip.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:09:
[...]

hey voor die standing zooi en diplomatieke shit moet je niet bij mij zijn lol :D
daar heb ik de ballen verstand van...
maarrreeuhh.. succes in de nieuwe allience iig :)
Ik heb 5 posts van je gelezen en weet meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan E-R. Kleine kinderen waar niet mee te discuseren is. Enige 2 in E-R die ik wel mag zijn Sp0ck en Cartiff waar ik zo nu en dan nog wel is mee vlieg. Ik wou eerst nog zeggen arrogant,

Als mensen ingame vragen hebben over PvP kan je me altijd een evemailtje sturen op me main (zie signature). Maar probeer het eerst is op te zoeken op het eve forum, daar staat een schat aan informatie. Voor missies check "mission forum" en voor fittings "Ships and modules", als je wilt weten hoe piraten werkt kijk dan op "Crime and Punishment".

• redwing
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 00:32:

Een ander vraagje vliegt hier iemand astarte (gallante command ship)
Over 5 dagen kan ik em vliegen en vroeg me af hoe geschikt ze zijn voor lvl 4 missies. Op de eve-forums komen ze redelijk uit de verf. Maar ook veel negatieve berichten van mensen die een gewoone tier 1 / 2 bs veel beter vinden dan zo'n duur schip.
Ik ga voor een astarte trainen nadat ik Caldari BS op 5 heb (over een weekje), maar vlieg momenteel met een vulture/nighthawk. Op zich zijn die goed geschikt om missies mee te doen, maar het gaat niet echt sneller als met een Raven. Ik verwacht dan ook dat ditzelfde geldt voor een astarte. Aan de andere kant tanken die command ships wel heel lekker en het is natuurlijk gewoon leuk om die missies eens in een ander schippie te doen. Mocht je er eentje verliezen is het natuurlijk wel kostbaarder dan een Standaard BS verliezen maar da's het risico.

[removed]

Verwijderd

Maltar, jullie corp is Freaky gaming inc?
Zal ik eens rondvragen of er nog ergens plek voor jullie is waar ze niet lopen te kloten binnen de alliance?
Weet er nl alles van. ;) (Ex F-E en CDC dusse)

Anders evemail mij (Fuze) maar ff.

Verwijderd

Atm zijn wij fatex (chosen fate). Ik heb geen idee waar onze ceo ons nu heen zou willen brengen (Sylic).
Het enige probleem is gewoon dat wij onze outpost willen deployen zonder daarvoor het ding cadaue te moeten doen of alle winst ervan af te geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:39:
[...]

Ik heb 5 posts van je gelezen en weet meteen weer waarom ik zo'n hekel heb aan E-R. Kleine kinderen waar niet mee te discuseren is. Enige 2 in E-R die ik wel mag zijn Sp0ck en Cartiff waar ik zo nu en dan nog wel is mee vlieg.
en dat weet je na 5 posts.. als je me ingame eens convo'd kan ik je misschien duidelijk maken(op een normale manier natuurlijk..) wat die posts precies inhouden en de reden waarom ik ze gepost heb en zul je merken dat we absoluut geen kleine kinderen zijn.. en er valt absoluut wel met mij te discusieren hoor :) moet je alleen wel met pure feiten komen.. en die waren bij fuse niet echt aanwezig..

Verwijderd

@delleh
Ho es even. Waren pure feiten bij mij niet aanwezig? Dus je beweert dat ik lieg?
Ik was er notabene zelf bij en heb het met m'n eigen ogen gezien. Als jij zegt dat je niet met politiek enzo bezig houd en daarna zoiets als dit beweert spreek je jezelf tegen. En dan zal ik me verder wel inhouden omdat ik anders gezeur krijg met de mods. Maar wat je hier nu laat zien spreekt wat mij betreft niet voor je. En denk ook dat ik shadmas in deze gelijk moet geven.

@Maltar
Grappig jullie naam.
Ik ben van Chosen Path. :)

• ravenger
mja RA in het zuiden is een pain, POS warfare tot in den treure heheh. Haal je er 3 neer met je dread fleet hebben ze de volgende dag er 6 nieuwe neergehangen. Dat -V- zoveel vraagt is alleen maar om hun vele POSes te maintainen om te voorkomen dat RA meer terug kan winnen dan alleen C-J6. Alle memberfees van corporations zit ook in POS fuel atm, echt ziekelijk. Kzie de coalition ook niet gauw C-J6 terugveroveren atm, omdat er gewoon zoveel capital ships voor nodig zijn om alle POSes neer te halen die er hangen, plus het feit dat de coalition dan ook meteen fleets van 150+ nodig heeft om die capital fleet te backuppen, which means lagfest :)

Ben blij dat mijn corp uit -V- is gestapt een tijdje geleden, we zijn nu lekker bezig in Syndicate, geen POS gelul en logistics, gewoon lekker PVPen.

Verwijderd

Jah Ra en pos spam is ziekelijk.

Hangen ze in 1 dag effe 9 large battle posses in f2a op. Met 25 dreads was het nog een pain in the ass om ze neer te halen.

Plan is toch om de corp te verlaten en eigen corp te maken. Niks groots niks bijzonders gewoon lkkr doen waar iedereen zin in heeft. Minen, pve en pvp.

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-08 23:58

Elp

Zo, na een paar maanden in high sec rond hangen, ben ik sinds een paar dagen eens wat low sec ervaring op aan het doen.
Echt bizar hoe snel je hier geld verdient, in empire zat ik uren level 2 missions te doen en echt veel verdiende dat niet, nu vlieg ik naar twee roid velden, schiet een paar rats neer (net nog een faction cruiser, 1.3 mil bounty) en verdien genoeg om al mn fittings, implants, clone, en schip te vervangen mocht ik opgeblazen worden (ja, zijn wel slechte implants idd :P) Doei high sec! :D

(Ik snap dat voor mensen die het spel al een hele tijd spelen dit niks is, maar ik als newb ben dr blij mee :P)

Verwijderd

Nou de faction fitting die uit de faction cruiser valt is vaak niet mis. Laast nog een 360 mil med repper gevonden. Probleem is vaak dat je nogal eens graag kapot word geknalt.

Uiteindelijk kun je in empire ook best groote hoeveelheden isk verdienen.

• Angeloonie
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vandaag de 14-day trial gedownload, heb het nu 3 uur oid gespeeld.

Best leuk, alleen het reizen duurt ontiegelijk lang, en er wordt veel niet uitgelegd (zoals dat je wapens moet laden voor je ze kan gebruiken, ik 20x heen en weer om andere ammo te proberen.

Heb nu wel een ander schip dan de starter gekocht, maar zoveel beter is hij ook niet :/ De rest van de schepen zijn allemaal tig miljoen :| Ik heb nu net 125K

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 17-08-2006 22:40 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.