[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.584 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:15
Getah schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:59:
Ik heb ook eens de trial van dit spel geprobeerd en vond het toen erg leuk om te spelen. Het is alleen een probleem dat ik een arme scholier ben zonder credit card, dus kan ik dit spel niet meer verder spelen. Wat dat betreft zijn m'n ouders ook niet erg behulpzaam...
Als je een beetje handig wordt in het spel kun je game time cards kopen voor isk en speel je in feite gratis. Je moet dan zorgen dat je ongeveer 100 mil per maand over hebt.
Er zijn ook online shops in duitsland die de game time cards verkopen en naar Nederland versturen zonder dat je een creditcard nodig hebt.
Een minpuntje van het spel vond ik wel het trainen van je skills. Sommige skills duurden erg lang om te trainen als je een hoger level werd, en daarnaast was er geen mogelijkheid om skills in een wachtrij te zetten, waardoor je niet door kon trainen als je offline ging. Dit kon dus alleen als je skills kon trainen op een hoog genoeg level waardoor het heel lang duurde om te trainen. Als je een wachtrij kon maken zou je tenminste ook de lagere lvl skills kunnen trainen als je een keer een dagje niet online kon komen. Weet niet of dit intussen veranderd is.
Voor skilltraining gebruik ik de eve character manager (windows app). Daarmee kun je je skills achter elkaar plannen en zien hoe lang het duurt + wanneer je moet gaan switchen. Over het algemeen is het toch zo dat level 1-3 kort duren, 4 een of meerdere dagen en level 5 al gauw meer dan een week. Als je dus een dagje kunt spelen breng je je skill naar level 3, en dan begin je aan een level 4 of 5 totdat je weer terug bent. Een keer een dagje niet online is zo echt geen probleem. Wacht maar tot je in een grote corp zit en je moet dagelijks een aantal posses onderhouden, dan wordt een dagje geen Eve pas problematisch :) .We moeten al vakantieroosters gaan opstellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Anoniem: 39051 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:43:
ik heb vandaag albest lang gespeeld en ik vermaak me prima met EVE, maar ik wou weten of er ook een aantal gezellige nederlandse corporations zijn waar ik in de toekomst mischien bij kan komen?
Kijk ook eens op www.enrave.com, een goed georganiseerde en goedlopende corp met alleen Nederlanders (en belgen) en goede plannen voor de toekomst voor iedereen! Fun staat bij ons voorop, niets moet, alles mag en toch houden wij er een goede organisatie op na. Als je een echte teamplayer bent en wel oren naar hebt om met een leuke groep mensen iets moois op te zetten moet je bij ons zijn 8) :7 Voor ingame contact: Rednas Nevkol of Artrea

[ Voor 26% gewijzigd door Rudios op 15-07-2006 16:22 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:09
eve tv is best wel vet :P
leuk om te zien hoe de allianties elkaar afmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Godverdomme :( , ik was met een missie bezig.
Ik moest door een gate en ik had alle missile towers en sentry guns afgemaakt, ik dacht ik blijf ff hangen en ik ga eerst ff eten en dan ga ik straks verder.
Kom ik terug zie ik alleen mijn pod hangen.

Weg Raven met 50M aan uitrusting en ik had hem niet verzekerd omdat ik alleen nog simpele lvl3 missies deed, Hoppa ruim 100M door de plee gespoeld. :'(

Hoe moet ik weet dat de hele zooi weer terugspawnt.

Ik heb veel zin om meteen met dat kutspel te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Anoniem: 62696 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:40:
ik dacht ik blijf ff hangen en ik ga eerst ff eten en dan ga ik straks verder.
Blijven hangen terwijl je afwezig bent is nooit een goed idee! Dock ergens, en als dat niet mogelijk is, sluit EVE gewoon af. Je warpt dan naar een veilige(re) plek, en verdwijnt na een tijdje totdat je weer inlogt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
CopyCatz schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:19:
[...]

Als je een beetje handig wordt in het spel kun je game time cards kopen voor isk en speel je in feite gratis. Je moet dan zorgen dat je ongeveer 100 mil per maand over hebt.
Er zijn ook online shops in duitsland die de game time cards verkopen en naar Nederland versturen zonder dat je een creditcard nodig hebt.
Een trial duurt geloof ik 14 dagen toch? Volgens mij kon ik de vorige keer nog niet eens 1 miljoen verdienen in die tijd, dus als je nog tips hebt, mail me! :) Dan geeft iemand je zeker een code als je hem 100 miljoen geeft ofzo?

[ Voor 6% gewijzigd door Getah op 15-07-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

CopyCatz schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:19:

Voor skilltraining gebruik ik de eve character manager (windows app). Daarmee kun je je skills achter elkaar plannen en zien hoe lang het duurt + wanneer je moet gaan switchen. Over het algemeen is het toch zo dat level 1-3 kort duren, 4 een of meerdere dagen en level 5 al gauw meer dan een week. Als je dus een dagje kunt spelen breng je je skill naar level 3, en dan begin je aan een level 4 of 5 totdat je weer terug bent. Een keer een dagje niet online is zo echt geen probleem. Wacht maar tot je in een grote corp zit en je moet dagelijks een aantal posses onderhouden, dan wordt een dagje geen Eve pas problematisch :) .We moeten al vakantieroosters gaan opstellen :)
En dan zegt ie over mij dat ik loop te zeiken over het onderhoudt van onze posses???? ;) ;) Maar dat over dat vakantierooster is absoluut waar. 8)7 8)7

En ja CC ik loop voor onze pvp corp nog steeds zieltjes te winnen :P

Trouwens om de een of andere reden werkt EvE TV bij mij niet? Niet onder firefox, maar ook niet onder explorer??

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 72689 op 15-07-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 72689 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:40:
[...]

En dan zegt ie over mij dat ik loop te zeiken over het onderhoudt van onze posses???? ;) ;) Maar dat over dat vakantierooster is absoluut waar. 8)7 8)7

En ja CC ik loop voor onze pvp corp nog steeds zieltjes te winnen :P

Trouwens om de een of andere reden werkt EvE TV bij mij niet? Niet onder firefox, maar ook niet onder explorer??
Je moet de link openen in Windows Media Player of Winamp (zullen ook wel meer programma's zijn hoor, maar deze werken prima voor mij).

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
heyo, iemand hier die hardcore aant mission runnen is en de vraag kan beantwoorden of CNR BPC 2 runs voor 1b nog worden uitgegeven bij 400k LP ? Zou erg mooi zijn om die offer te krijgen nu ik 1b en 400k LP heb namelijk hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Zo, als het goed is wordt binnekort m'n trial-account geactiveerd :)

Ik heb al vaker trials gedaan, maar omdat 2 vrienden me nu een maand lang gratis EVE als cadeau hadden gegeven ben ik toch maar gestart. Ik ben van plan eerst de learning skills af te werken en daarna snel door te gaan naar een assaultfrig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 12:12
Is er een manier om items buiten de regio te zoeken?. Ik kreeg namelijk een offer van een agent om een aantal small arms te brengen naar die agent. In region en solarsystem is er niks van te vinden. ik heb een paar andere regio's bekeken en ook daar kwam ik ze niet tegen. Om nu alle regio's af te gaan voor die items kost nogal veel tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 11-07 16:05

Erikie

www.erikie.nl

k zou die offer declinen en meer missies spelen voor betere offers :) check www.eveinfo.com en klik op offer database.

en archetta, vergeet die af's, die zijn sloom, duur (naja :P) en hebben behoorlijk wat skills nodig. Je kunt beter voor een interceptor gaan, daar heb je imho veel meer plezier van en zijn lekker snel. fit een mwd, scrambler en wat guns en feesten maar.

[ Voor 56% gewijzigd door Erikie op 19-07-2006 05:24 ]

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
Erikie schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 05:19:
k zou die offer declinen en meer missies spelen voor betere offers :) check www.eveinfo.com en klik op offer database.

en archetta, vergeet die af's, die zijn sloom, duur (naja :P) en hebben behoorlijk wat skills nodig. Je kunt beter voor een interceptor gaan, daar heb je imho veel meer plezier van en zijn lekker snel. fit een mwd, scrambler en wat guns en feesten maar.
Ceptors zijn erg koel idd, gister ook weer erg veel plezier mee gehad in Goonie land. Ik had eerst een rifter en een merlin neergehaald, komen ze achter me aan. Laten ze een trasher baiten 8), fine by me, dus ik knal die trasher uit de lucht voor dat de rest in komt warpen (paar frigs en cruisers). Later komt er een gast in een bantam undocken, schiet op em, gaat ie weer naar binnen. Komt ie naar buiten met zijn merlin met een ECM heheh, like thats gonna help :) dus die merlin was ook toast. Later nog een rifter neergeschoten, en toen kwam er een taranis met blasters en toen moest ik eraan geloven met mn railgun taranis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Inty's zuigen ballen man :P Elke keer als ik er in stap ben ik na 10 minuten of zo dood :| (zal dus wel meer aan mij liggen als aan het schip ;)) ik ben meer een cruiser of groter persoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Erikie schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 05:19:

Ik ging net voor af omdat 2 eve spelende vrienden me dat aanraden :)
Interceptor zal ik na af ook zeker gaan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145022

;)
Ik geloof dat ik wat vaker hier moet zitten.

piraten zijn eve spelers die voor hun lol andere spelers uit hun schip schieten
zonder dat daar een gebied, hun eigen veiligheid in het geding is. Piraten jagen
op makkelijke prooien enknallen ook zonder problemen noobs uit hun schip als
ze maar enigsinds de mogelijkheid krijgen.

Anti pirate peeps jagen op eve spelers die de naam hebben bovenstaand uit te voeren
en als je laat blijken dat je bezig bent je sec rating omhoog te brengen, en dat is zonder
problemen bij te houden door regelmatig de betreffende speler in de gaten te houden.

Dus als je tegen piraten bent, en je bent bereid je security status hoog te houden
ben je dus welkom.

Mensen die een gebied beschermen hebben echt geen sec status die minder is
dan 0.0 daar als je in 0.0 zit je je sec status makkelijk "hoog" kan houden.

Zelfs met missies runnen heb je zo een sec status van 0.0 en hoger.

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

Anoniem: 145022 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:20:
;)
Ik geloof dat ik wat vaker hier moet zitten.

piraten zijn eve spelers die voor hun lol andere spelers uit hun schip schieten
zonder dat daar een gebied, hun eigen veiligheid in het geding is.
Check
Piraten jagen op makkelijke prooien
Als je dat even terug wilt nemen aub, de corp waar ik in zit worden vak piraat genoemd omdat we PvPen zonder gebied te claimen. Daarentegen 'claimen' we wel NPC gebieden als we een alliance aan gsan vallen en drijven de vijand eruit alvorens zelf ook weer door te trekken.
Makkelijke targets is onzin, de meeste 0.0 pirates weten dat alliance members niet altijd uit zijn op een fair fight en willen alleen maar dat de vijand weg gaat/dood is. Daarvoor gebruiken ze baits enzovoorts. In mijn ervaring met de laatste paar alliances gebruiken ze niet de bait maar de blob als tactic. Goede t2 fitted schepen hebben het nog steeds niet makkelijk tegen 2-1 outnumbered mixxed fitted schepen. Even dat dat duidelijk mag wezen :)
en knallen ook zonder problemen noobs uit hun schip als
ze maar enigsinds de mogelijkheid krijgen.
Check (in 0.0 iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ik speel die 14 daagse trial, maar wow het is toch allemaal best ingewikkeld.
Ben (nog steeds) bezig met die tutorial.
Wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 11-07 22:40
Anoniem: 44492 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:30:
Ik speel die 14 daagse trial, maar wow het is toch allemaal best ingewikkeld.
Ben (nog steeds) bezig met die tutorial.
Wel erg leuk.
Het is even ploeteren in het begin, maar wel belangrijk dat je de basics begrijpt anders raak je in de knoop met de latere dingen :)

Als je hulp nodig hebt, Ingame nick: MailFan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145022

[quote]Anoniem: 87253 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:47:

Als je dat even terug wilt nemen aub, de corp waar ik in zit worden vak piraat genoemd omdat we PvPen zonder gebied te claimen. Daarentegen 'claimen' we wel NPC gebieden als we een alliance aan gsan vallen en drijven de vijand eruit alvorens zelf ook weer door te trekken.
Makkelijke targets is onzin, de meeste 0.0 pirates weten dat alliance members niet altijd uit zijn op een fair fight en willen alleen maar dat de vijand weg gaat/dood is. Daarvoor gebruiken ze baits enzovoorts. In mijn ervaring met de laatste paar alliances gebruiken ze niet de bait maar de blob als tactic. Goede t2 fitted schepen hebben het nog steeds niet makkelijk tegen 2-1 outnumbered mixxed fitted schepen. Even dat dat duidelijk mag wezen :)

Okay, je hebt gelijk wat dat betrefd, als ik je zo "hoor" spreken spreek ik met een 'Gooner'
Ja, jullie worden vaak als piraten gezien ook al zijn er zat die een hele hoge sec rating hebben.
Als je in 0.0 tegen alliance aan het vechten bent, ben je uit op PvP, en dan bedoel ik ook echt
de PvP voor de gewone waanzinnige 'rush' die je ervan krijgt. De echte piraten zijn de gankers
die met snipers alles en iedereen wegpoefen en alleen omdat ze het kunnen, en degene die
eenzame spelers met meerdere overvallen en alleen maar om te killen en te podden. En dat
zonder enig punt van "winst". De mogelijke loot (meestal t1 not named) wordt gerefined.

Maar het is grappig dat 2 spelers zo een verschil van mening hebben over een spelletje 8)

We zien het beiden anders, maar zijn het beiden eens over ons gelijk, wellicht is een chat :+

Latersssss en veel succes tegen D2 (mits je een gooner bent natuurlijk)
vixit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Anoniem: 145022 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 08:39:
Okay, je hebt gelijk wat dat betrefd, als ik je zo "hoor" spreken spreek ik met een 'Gooner'
vixit
Donny is geen 'Gooner' lol. :7 http://outbreak-eve.com tbh

Wij knallen op alles wat los en vast zit, en gaan geen gevecht uit de weg. Zoals eerder gezegd, piraat is voor de een heel wat anders dan voor de ander. (8>

[ Voor 54% gewijzigd door WasBak op 20-07-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, jullie worden vaak als piraten gezien ook al zijn er zat die een hele hoge sec rating hebben.
Als je in 0.0 tegen alliance aan het vechten bent, ben je uit op PvP, en dan bedoel ik ook echt
de PvP voor de gewone waanzinnige 'rush' die je ervan krijgt. De echte piraten zijn de gankers
die met snipers alles en iedereen wegpoefen en alleen omdat ze het kunnen, en degene die
eenzame spelers met meerdere overvallen en alleen maar om te killen en te podden. En dat
zonder enig punt van "winst". De mogelijke loot (meestal t1 not named) wordt gerefined.

Maar het is grappig dat 2 spelers zo een verschil van mening hebben over een spelletje 8)

We zien het beiden anders, maar zijn het beiden eens over ons gelijk, wellicht is een chat :+

Latersssss en veel succes tegen D2 (mits je een gooner bent natuurlijk)
vixit
Wat Oxi al zei ik ben idd geen gooner maar 0utbreak member, ingame name: Ian Logalus voor degene geinterreseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44

JJJ

Kan je met scan probes wel containers vinden of moet je dan echt BM na BM maken in de hoop er dan net bovenop te landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JJJ schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 17:01:
Kan je met scan probes wel containers vinden of moet je dan echt BM na BM maken in de hoop er dan net bovenop te landen?
Je kunt alleen voor schepen en dead space gates scannen voor zover ik weet.
Er komt btw een hele verandering aan met het proben, geen gezeur met 3 probes enzo meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

wat is dat The Iron Tide??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
?

Afbeeldingslocatie: http://www.tekka.sys-techs.com/ftp/murtaza/projects/tide/The_Iron_Tide_1024.jpg

Zijn volgensmij toch schepen uit EVE? Volgensmij is het Fan Art, maar wat voor een :9~

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 20-07-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63385

Dat is de amarr Titan "Avatar" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En op de achtergrond bij die planeet rechts is volgens mij de Caldari Titan en die grote ontploffing links onder van die maan is volgens mij een Naglfar die ontploft, echt supermooi gemaakt die afbeelding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63385

Ik vraag me af wie de eerste Titan in eve zal hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 12:37

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Anoniem: 63385 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:22:
Interessanter is wie de eerste opblaast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:09
dat ziet er heel erg mooi uit :P
is er nog een grootere versie van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63385 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:22:
Of BoB of ASCN beide zullen er al aan het werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ik als beginner had gedacht dat die allang gemaakt waren en er al tientallen van rond vlogen :p

Sinds wanneer zitten de Titans in EVE? Nog niet vanaf het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds de patch van vorig jaar december "red moon rising" tegelijk met Carriers en Motherships (van welke er wel al wat meer rondvliegen) Titans kosten al iets van 2 maand om te bouwen + de mineral requirments voor de componenten zijn HUGE (+ de componenten dan op de goede plaats krijgen in een POS zal ook wel niet te handig zijn :P) + natuurlijk dat de skill om te vliegen 4,5b is de shipyard om hem te bouwen ook een paar B is en de mineral kosten rond de 60b geschat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 19:24

Creesch

bla bla!

Anoniem: 6441 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:32:
Sinds de patch van vorig jaar december "red moon rising" tegelijk met Carriers en Motherships (van welke er wel al wat meer rondvliegen) Titans kosten al iets van 2 maand om te bouwen + de mineral requirments voor de componenten zijn HUGE (+ de componenten dan op de goede plaats krijgen in een POS zal ook wel niet te handig zijn :P) + natuurlijk dat de skill om te vliegen 4,5b is de shipyard om hem te bouwen ook een paar B is en de mineral kosten rond de 60b geschat worden :)
en vergeet de skills niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93195

craze_ schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:01:
[...]

en vergeet de skills niet ;)
Anoniem: 6441 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:32:
+ natuurlijk dat de skill om te vliegen :)
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 19:24

Creesch

bla bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46672

Hallo iedereen!

Ik ben al een aantal maandjes bezig met 1 account waarbij ik tot nu toe solo vlieg (mission running) en ik ben net een 2e account begonnen. Ik vind Eve echt geweldig, ondanks dat ik niet de tijd heb om elke dag te gamen. Speel eigenlijk geen andere games meer sinds ik ben begonnen (alleen een poging gewaagd met Elder Scrolls 3, maar verloor na een week of twee de aandacht, haha!)

Ik vind het super dat er hier op het forum aandacht word besteed aan deze supergame. Ik zal hier zeker vaker rond komen kijken!

Wie kan mij voor mijn nieuwe char een leuke corp aanraden? Ik zoek gezelligheid en niet de druk om elke dag online te zijn (want dat lukt mij helaas dus niet) bij een middelgrote tot grote corp. Ik wil me specialiseren in combat met deze char. Mijn andere char wil eventueel ook wel lid worden om diverse andere klusjes te doen :-)

Ik hoop in ieder geval eens wat mensen ingame te spreken, solo begint nu wel wat eenzaam te worden, hahaha!

Groetjes,
Richard
(aka Tael Raviri)
(aka Taicha Lana)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
Anoniem: 6441 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:09:
[...]

Of BoB of ASCN beide zullen er al aan het werk zijn.
Check z'n signature james. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Anoniem: 46672 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 09:20:
Hallo iedereen!

Ik ben al een aantal maandjes bezig met 1 account waarbij ik tot nu toe solo vlieg (mission running) en ik ben net een 2e account begonnen. Ik vind Eve echt geweldig, ondanks dat ik niet de tijd heb om elke dag te gamen. Speel eigenlijk geen andere games meer sinds ik ben begonnen (alleen een poging gewaagd met Elder Scrolls 3, maar verloor na een week of twee de aandacht, haha!)

Ik vind het super dat er hier op het forum aandacht word besteed aan deze supergame. Ik zal hier zeker vaker rond komen kijken!

Wie kan mij voor mijn nieuwe char een leuke corp aanraden? Ik zoek gezelligheid en niet de druk om elke dag online te zijn (want dat lukt mij helaas dus niet) bij een middelgrote tot grote corp. Ik wil me specialiseren in combat met deze char. Mijn andere char wil eventueel ook wel lid worden om diverse andere klusjes te doen :-)

Ik hoop in ieder geval eens wat mensen ingame te spreken, solo begint nu wel wat eenzaam te worden, hahaha!

Groetjes,
Richard
(aka Tael Raviri)
(aka Taicha Lana)
Ik zal nog maar weer eens reclame maken dan :p

Horizon Inc [HONC] http://www.horizon-inc.nl

Is een volledig NL corp van een man of 10 die je kan ondersteunen met het groeien van je character. Schepen, modules en andere dingen kan je van de Corp krijgen mits je er zelf voor wilt minen. Op Maandag of Dinsdagavond (beide mag ook) is er een verplichte miningavond, altijd erg gezellig. Juist omdat de Corp nu nog vrij klein is kent iedereen elkaar goed en op Teamspeak is het dan ook altijd gezellig.

Dat we minen houdt niet in dat je je niet kan richten op PvP, je bent redelijk vrij om te doen wat je wil, mits je je aandeel voor de Corp maar geeft.

Nick: MailFan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^^ Ze heb_ben N0-Body_II tho :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Even een vraagje van iemand die geen geld heeft om te betalen; Copy Catz zei dat het mogelijk is om met ingame geld van die time-cards te kopen zodat je kunt spelen. Je zou hier ongeveer 100 mil ISK voor nodig hebben. Is het mogelijk om in de trial van 14 dagen dit bedrag bij elkaar te krijgen, en vervolgens dit ook elke maand over te hebben of is dat gewoon niet te doen voor een beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
In je trial periode lukt het niet op 100mil ISK te verzamelen, Daar moet je toch iets verder voor zijn zodat je betere missies kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getah schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 11:50:
Even een vraagje van iemand die geen geld heeft om te betalen; Copy Catz zei dat het mogelijk is om met ingame geld van die time-cards te kopen zodat je kunt spelen. Je zou hier ongeveer 100 mil ISK voor nodig hebben. Is het mogelijk om in de trial van 14 dagen dit bedrag bij elkaar te krijgen, en vervolgens dit ook elke maand over te hebben of is dat gewoon niet te doen voor een beginner?
Om dit te kunnen doen moet je eigenlijk wel lvl 4 agents aankunnen of in 0.0 kunnen NPCen. Dit kost toch wel enkelen maanden training :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Gewoon 14,95 per maand betalen is beter dan de ISK farmers (RAT) te sponsoren.....

[ Voor 5% gewijzigd door Brainwaste op 21-07-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grrmbl grmbl... ik lees geen signatures ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 6441 op 21-07-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Eve-TV is net weer begonnen en ik heb een heerlijke ruis/piep. Jullie ook ?

[edit]
Begonnen = je kunt kijken maar ze doen nog niets (pas om 4.50).

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 20531 op 21-07-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Wow, dit spel is echt relaxt, wel echt ff doorbijten in het begin.
Maar nu heb ik een Merlin met wat missile launchers, en small artillery.
Ik kan nu best wel wat afschieten, nu maar de hele tijd quests doen, om wat geld te maken, heb nu 1,5mil. Wat kan ik nu het beste doen van me geld?
Ik heb al wat skills enzo, maar weet nog niet echt wat goed is enzo.
Ennuh heeft iemand nog een leipe Corp die ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492 schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 12:28:
Wow, dit spel is echt relaxt, wel echt ff doorbijten in het begin.
Maar nu heb ik een Merlin met wat missile launchers, en small artillery.
Ik kan nu best wel wat afschieten, nu maar de hele tijd quests doen, om wat geld te maken, heb nu 1,5mil. Wat kan ik nu het beste doen van me geld?
Ik heb al wat skills enzo, maar weet nog niet echt wat goed is enzo.
Ennuh heeft iemand nog een leipe Corp die ik kan joinen?
neem eens maar contact op met Boshart

en mischien een idee voor de startposter om ook de nederlandse corpen er neer te zetten hoeven we niet steeds hetzelfe antwoord te geven :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

0.0 Is echt briljant! Dikke pret om daar rond te vliegen in je raven. Tot dat je natuurlijk gegankt wordt door echte pirates (lees: geen pirates die het csen even zat zijn :P)

Ik heb nu een alt die ik ga gebruiken voor research (iedereen in m'n corp heeft alts, erg druk dus :P). Heel erg ziek om te leren met 26 int en 22 mem =].

Naja, hopen dat ik snel weer in een raven zit.

-Thorned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 19:48
Ik ben nu 2 dagen met de trial bezig en ik geloof dat ik er een nieuwe hobby bij heb :)

Een vraag heb ik echter wel (waarbij de rookie/local channel net zo behulpzaam waren als hard tegen de muur rennen, ik hoop dat dit een uitzondering blijkt:

Wanneer ik een missie krijg waar ik bijvoorbeeld een drone of agent in space moet gaan zoeken, kan ik deze niet vinden, de scanner heb ik op 10.000.000 km en 360 graden gezet en het hele gebied uitgekamd maar geen succes. Ook heb ik alles wat het kon zijn in de overview aangezet maar nog steeds nada.
Hieronder een voorbeeld van zo'n missie, ik heb in alle 3 de systems alle stargates afgezocht:

Mission briefing
Bring Arizam a Graduation Certificate which you can acquire by speaking to one of his agents located near one of the
stargates in Sehmy, Chaven and Emrayur.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv

Timonv

Eh?

Volgens mij heb je gewoon de acceleration gate niet geactiveerd (dat lange grote ding met blauwe lichtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
Die uit de tutorial? Hebben die er iets mee te maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al lang geen missies meer gedaan maar als het goed is krijg je een bookmark in het systeem waar de missie is. Als je dus naar het systeem vliegt en dan rmb in space en dan de allerlaatste optie (is meestal de bookmark) pakt zou je er recht op af moeten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:39
Bij elke missie heb een een BM(BookMark) waar je moet zijn in de missie dat is meestal de naam van de system waar het is.
Soms moet je nog jumpen want het is in een andere systeem maar meestal is het gewoon naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
Bleek dat deze missie bugged was, na een petition was het zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv

Timonv

Eh?

NotoriousBAS schreef op zondag 23 juli 2006 @ 07:47:
Bleek dat deze missie bugged was, na een petition was het zo opgelost.
Wouw, je kreeg een reactie op een petition _/-\o_

In ieder geval, ik maakte op uit je vorige reply dat je het toch niet snapte met betrekking tot kill missies. Dus leg ik het nog even snel uit. Basicly heb je 2 soorten kill missies:

1. Encounters: Je vliegt naar een bookmark, rats komen/zijn er al
2. Deadspace: Je vliegt naar een bookmark waar een acceleration gate staat, deze moet je activeren alvorens te kunnen beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
Dat was me wel duidelijk alleen was dat bij deze missie niet het geval.

Was ook nog een Prequel voor storyline missies die ik dus niet kan completeren of is dit niet zo'n belangerijk deel van het spel als ik denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Omg vette halve finale met BoB 2 vs 4 :9~

Lang Leve EVEtv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

shit, gemist, staat hij nog ergens online ofzo?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Postov schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:06:
Omg vette halve finale met BoB 2 vs 4 :9~

Lang Leve EVEtv
Wow evetv mag van mij wel 24/7. Supermatch met de disconnect van BoB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey CC weet je toevallig ook wie er gewonnen heeft? BoB? Ik weet het liep uit op en 1 vs 1 battle, alleen trok ik het zelf niet echt meer om 01:15 om nog ff langer te moeten wachten.

Vond het wel jammer dat ik het moest missen. Maar ja, het werk gaat de volgende dag ook gewoon door....... :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

Anoniem: 72689 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:48:
Hey CC weet je toevallig ook wie er gewonnen heeft? BoB? Ik weet het liep uit op en 1 vs 1 battle, alleen trok ik het zelf niet echt meer om 01:15 om nog ff langer te moeten wachten.

Vond het wel jammer dat ik het moest missen. Maar ja, het werk gaat de volgende dag ook gewoon door....... :r :r
BoB heeft gewonnen. Werd uiteindelijk crow vs crow, ascn had er om een of andere reden railguns op gezet en ik denk niet dat ie ook maar één keer iets geraakt heeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Vraagje:
Momenteel speel ik WoW (anderhalf jaar), maar begint een beetje te vervelen en wil EVE gaan spelen. Ik heb eind vorige jaar 2 weken trial gespeeld wat me erg beviel. Momenteel ben ik (weer) de trail aan het downloaden, MAAR wanneer ik wil betalen hoe kan ik het beste doen. Hoe betalen jullie, via CC, via gamecard. etc. Kan ik gewoon verder spelen met mijn "trail" wanneer ik ervoor betaal. Is er trouwens een GoT guild ofzo, die ik misschien in the future kan joinen. 8)

****update*******
Ik zie dat ik ook met Paypal via emailconfimation kan betalen :+

In mijn account staat de volgende:
Extend Trial Account
Upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of €19.95 and includes 30 days of game time.
You wil be able to continue playing all your characters.

Betekend dit dat mijn trialversion omgezet wordt naar "legale" vesie waarin ik volwaardig kan spelen of betekend domweg dat mijn trailtime van 14 dagen gewoon verlengd wordt met 30 dagen. 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Lord_Salo op 24-07-2006 15:37 ]

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182928

Elp schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:46:
[...]

BoB heeft gewonnen. Werd uiteindelijk crow vs crow, ascn had er om een of andere reden railguns op gezet en ik denk niet dat ie ook maar één keer iets geraakt heeft :D
Tja, ik denk ook dat die ASCN kerel uit de alliantie is gezet.
Rails op een crow. pfft. Er zal vast wel een gedachte achter zitten, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182928

Lord_Salo schreef op maandag 24 juli 2006 @ 15:20:
Vraagje:
Momenteel speel ik WoW (anderhalf jaar), maar begint een beetje te vervelen en wil EVE gaan spelen. Ik heb eind vorige jaar 2 weken trial gespeeld wat me erg beviel. Momenteel ben ik (weer) de trail aan het downloaden, MAAR wanneer ik wil betalen hoe kan ik het beste doen. Hoe betalen jullie, via CC, via gamecard. etc. Kan ik gewoon verder spelen met mijn "trail" wanneer ik ervoor betaal. Is er trouwens een GoT guild ofzo, die ik misschien in the future kan joinen. 8)
Ik betaal via een CC. Je kunt ook gamecards kopen ook met CC ;-)
Ja je kan verder spelen met je trail characters. Ook je character van eind vorig jaar bestaat nog. Je moet alleen inloggen en het account activeren (met een betaling.)

Ik weet niet precies wat een GoT guild is, maar er zijn plenty corps die je kunt joinen.
Kijk voor het joinen van een corps, bij de recruitment pagina: http://myeve.eve-online.c...=channel&channelID=109585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:07
Vraagje:

****update*******

Extend Trial Account
Upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of €19.95 and includes 30 days of game time.

Betekend dit dat mijn trialversion omgezet wordt naar "legale" vesie waarin ik volwaardig kan spelen of betekend domweg dat mijn trailtime van 14 dagen gewoon verlengd wordt met 30 dagen. 8)7
je account word dan omgezet naar "legale" ja er zijn niet eens meer gameboxen te koop in de winkel van EVE dus alleen via de CCP

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje:

****update*******

Extend Trial Account

Hoi Lord,

Wanneer je trial is afgelopen, kan je deze gewoon laten omzetten naar een paid account. Ikzelf betaal altijd via Creditcard (CC is een corpmate van mij, en die krijgt geen geld van mij :9 )

Of je zelf in staat bent om met je Creditcard te betalen, of via gametime cards, die keus laat ik aan jezelf over.

Succes, en als je wat verder bent, contact mij dan ff ingame (Dark Sinister)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Anoniem: 72689 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:08:
[...]

Hoi Lord,

Wanneer je trial is afgelopen, kan je deze gewoon laten omzetten naar een paid account. Ikzelf betaal altijd via Creditcard (CC is een corpmate van mij, en die krijgt geen geld van mij :9 )

Of je zelf in staat bent om met je Creditcard te betalen, of via gametime cards, die keus laat ik aan jezelf over.

Succes, en als je wat verder bent, contact mij dan ff ingame (Dark Sinister)
Thanks for the info guys. Ik denk dat ik ook effe een CC ga scoren.
Ik weet niet precies wat een GoT guild is, maar er zijn plenty corps die je kunt joinen.
Gathering of Tweakers clan/guild/society/corps etc. :+

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Betalen via overschrijving of iDeal is ook mogelijk. Daarvoor moet je de 'PayByCash' optie kiezen, waarna je de gewenste methode kiest.

In mijn ervaring is de tijd tussen het overschrijven en het kunnen spelen een paar dagen, en bij iDeal een paar kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Ik gebruik PayByCash vanaf mijn Neteller account die ik ook voor online poker gebruik. Hiermee duurt het niet meer dan 5 minuten tussen het overmaken en het moment dat je account weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

Wat ik me afvraag, waar verdienen jullie je ISK mee?

Ik doe nu vooral veel missions, level 2, maar dat schiet niet echt op. Ik heb inmiddels genoeg standing voor level 3 missions, die schijnen een stuk beter te betalen, maar daar wil ik pas aan beginnen als ik een battleship kan neerzetten met wat tech II spul erop, dat duurt nog wel een paar weken. Kheb ook nog flink wat gemined, maar dat wordt na een tijdje echt oer en oersaai, al worden die level 2 missies ook wel redelijk saai nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:46
Level 3 missions zijn voor een battlecruiser, niet een battleship. Battleship is overkill, die gebruik je voor level 4 missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 12:37

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Elp schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:19:

Ik doe nu vooral veel missions, level 2, maar dat schiet niet echt op. Ik heb inmiddels genoeg standing voor level 3 missions, die schijnen een stuk beter te betalen, maar daar wil ik pas aan beginnen als ik een battleship kan neerzetten met wat tech II spul erop, dat duurt nog wel een paar weken. Kheb ook nog flink wat gemined, maar dat wordt na een tijdje echt oer en oersaai, al worden die level 2 missies ook wel redelijk saai nu..
Ratten in lowsec? Nouja, low, 0.3, 0.2, 0.1. Is nog redelijk veilig, kill daar zelf de rats in mijn rifter (:+, speel al een flink tijdje maar blijf frigates toch leuker vinden dan BC of wat dan ook...nu boeit het me niet zo als het schip de lucht in gaat (nouja...fitting na dan :P)). En de pirates die ik tot nu toe ben tegen gekomen hadden geen tijd om me te scrambelen of iets dergelijks (en de newbie pirates kun je lekker opblazen voor leuke loot)

[ Voor 10% gewijzigd door Koetjeboe op 25-07-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Elp schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:19:
Even een insider tip: sinds het tournooi zijn de faction battleships nogal hot. Ik kocht gister een Navy raven voor 1 bil en was em na een uur weer kwijt voor 1.3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
moet je eerst aan 1b zien te komen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
laurens291 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:06:
moet je eerst aan 1b zien te komen :7
Mjah, ik speel dan ook al 3 jaar he. Je moet ff wat aan je onderschrift doen, we zijn hier allergisch voor Wow. Moet er niet aan denken dat ik 3 jaar in Wow vlindertjes aan het hakken ben zodat ik een leren onderbroek voor mijn elfje kan kopen.... ;) Sorry kon het niet laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
CopyCatz schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:10:
[...]

Mjah, ik speel dan ook al 3 jaar he. Je moet ff wat aan je onderschrift doen, we zijn hier allergisch voor Wow. Moet er niet aan denken dat ik 3 jaar in Wow vlindertjes aan het hakken ben zodat ik een leren onderbroek voor mijn elfje kan kopen.... ;) Sorry kon het niet laten...
ik kan ze anders prima combineren >:). En als dat broekje me goed staat :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Vraagje:

Ik heb vorige maand mijn eerste maand betaald met PayByCash, exacte manier weet ik niet meer, volgensmij Banktransfer. Nu heb ik CC en daarmee heb ik vandaag mijn subscription details veranderd. Er staat nu:

Payment Type: Credit Card
Credit Card Details
Change Payment Method Cancel Subscription
Subscription Status: Active
Subscription Type: 3 Months, $38.85
(Billed in United States Dollars)
Change Subscription Interval
Next: 25. July 2006
Remaining Days: 0

25 Juli 2006 is gisteren? en Remaining Days: 0?

Ik zou verwachten dat beide 3 maand verder zouden staan.

[edit] Laat maar, duurde een dagje maar nu staat er: Next: 28 October en Payments Made: 1

[ Voor 9% gewijzigd door MailMan op 26-07-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CopyCatz schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:02:
[...]

Even een insider tip: sinds het tournooi zijn de faction battleships nogal hot. Ik kocht gister een Navy raven voor 1 bil en was em na een uur weer kwijt voor 1.3 _/-\o_
Het zal eens niet zo zijn he CC :( :(

Maar heb je nu al een application ingediend? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

laurens291 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 23:14:
[...]
ik kan ze anders prima combineren >:). En als dat broekje me goed staat :*)
Laurens ook al hier...

Gaat goed met denial :P

Ennuh, zijn wel meer mensen die ook WOW spelen naast eve hoor, ook een tijd gedaan :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DutchCommando schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 21:40:
Level 3 missions zijn voor een battlecruiser, niet een battleship. Battleship is overkill, die gebruik je voor level 4 missies.
Me broetje doet somige lvl 3 missie's me een cruiser Calacal.En soms samen.
Maar dat wordt het ook lastig. Ik heb nu een Raven en die gebruik ik daar voor.
Daar hou ik het wel uit met de moeilijke missie's lvl 3
Maar toen ik een BC had ging het niet zo heel makelijk maar dat was wel 2 maanden terug.
Ben wel een miner en heb dus niet zo veel att skills en hoog.

Het is wel vervelend dat die raven zo lang duurt voor dat die warp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Zit er hier iemand in een alliance of corp die nog een achteraf .0 systeempje in bezit hebben waar onze corp een tijdje kan vertoeven om weer een beetje op krachten te komen? we hebben een paar slechte maanden achter de rug en zijn een beetje uitgemergeld dus als iemand ons zou kunnen helpen met een achteraf deadend .0 ofzo...graag..
overigens het liefst een beetje in de buurt van emp maar zonder al te veel gankers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
It's all about skills en fitting eh. Ik weet niet welke BC jij toen vloog en hoe je skills in het defensieve gedeelte toen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deathscythehell schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:16:
Zit er hier iemand in een alliance of corp die nog een achteraf .0 systeempje in bezit hebben waar onze corp een tijdje kan vertoeven om weer een beetje op krachten te komen? we hebben een paar slechte maanden achter de rug en zijn een beetje uitgemergeld dus als iemand ons zou kunnen helpen met een achteraf deadend .0 ofzo...graag..
overigens het liefst een beetje in de buurt van emp maar zonder al te veel gankers :P
Ik denk niet dat iemand een corp zomaar in zijn space laat om isk te verzamelen wat ze met sweet en bloed hebben moeten veroveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Logisch natuurlijk maar je weet maar nooit...het is ook maar een vraag of het mogelijk is en misschien heeft iemand nog wel een systeempje waar niemand eigenlijk echt ooit komt dus als er iemand is dan hoor ik het graag...of het onder bepaalde voorwaarden is of free game in 1 systeem maakt geen zak uit en in ruil kan er natuurlijk altijd wat besproken worden bijvoorbeeld ;)
Het is maar een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Deathscythehell schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:02:
Logisch natuurlijk maar je weet maar nooit...het is ook maar een vraag of het mogelijk is en misschien heeft iemand nog wel een systeempje waar niemand eigenlijk echt ooit komt dus als er iemand is dan hoor ik het graag...of het onder bepaalde voorwaarden is of free game in 1 systeem maakt geen zak uit en in ruil kan er natuurlijk altijd wat besproken worden bijvoorbeeld ;)
Het is maar een optie...
Ik weet wel een leuk systeempje voor je. Als je nou ff 500 mil overmaakt op mijn account dan krijg je een mail met de locatie :7

Misschien tijd om de Tweakers alliance te starten en zelf wat te claimen? Over 20 dagen kan ik er dan mooi mijn dreadnought parkeren ;)
Niet toevallig iemand hier die een Phoenix te koop heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.eve-icsc.com voor al je capital schepen aankoop. Geloof dat Phoenix uit voorraad geleverd kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 6441 schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:22:
www.eve-icsc.com voor al je capital schepen aankoop. Geloof dat Phoenix uit voorraad geleverd kan worden :)
2B voor een dreadnought, valt me nog best mee ook :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:09:
[...]

De schepen vallen op zich mee, maar je moet helaas ook rekening houden wat de kosten zijn voor de skills :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DutchCommando schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:16:
It's all about skills en fitting eh. Ik weet niet welke BC jij toen vloog en hoe je skills in het defensieve gedeelte toen waren.
Ik had een cyclone met weining defence skills en weinig guns skills.
Ik hou van schilden en missile's dus ben ik Caldari schepen gaan leren.
Alleen is er nog geen BC die missiles als special heeft.
Straks ga ik misschien wel de ferox nemen. Maar het is nu makkerlijker als ik veel op BS skill train en missile skills.
Of is er bekent dat de tier 2 BC van Caldari een missile boot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
De Ferox is een missile boot hoor. Voor het defensieve gedeelte van de Caldari schepen:
- Energy Grid Upgrades 4+
- Energy Management 4+
- Energy Systems Operation 4+
- Shield Compensation 4+
- Shield Management 4+
- Shield Operation 4+
- Shield Upgrades 4+
- Tactical Shield Manipulation 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
Speel sinds maandag op trail account en vlieg sinds 2 dagen heerlijk in mijn Rifter en heb genoeg ISK voor meer Rifters :P. Maar ik zag gisteravond ook een Rifter waar aan zijkanten en achterkant soort 'batwings' aan vastzaten. Het zag er supergaaf uit. wie weet wat dat waren.

Kon net niet de info zien, want hij ging in Warp. :'(
Is het ook mogelijk om de skillpoints te unlearnen, zodat je ze in een andere talentree kan zetten en trouwens, kan je EVE ook op Linux spelen of alleen op windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
DutchCommando schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:28:
De Ferox is een missile boot hoor. Voor het defensieve gedeelte van de Caldari schepen:
- Energy Grid Upgrades 4+
- Energy Management 4+
- Energy Systems Operation 4+
- Shield Compensation 4+
- Shield Management 4+
- Shield Operation 4+
- Shield Upgrades 4+
- Tactical Shield Manipulation 4
Daar moet ik nog hard aan werken bij somige dingen.
Ik heb wel al EEM, Explosive, Kinetic en Thermic Shield Compensation op lvl 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Daar heb je dus werkelijk waar geen ene reet aan voor active shield hardeners. Die geven enkel een bonus als je hardeners NIET aanstaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
TepelStreeltje schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:09:
[...]

Da's 200 tot 300 mil te veel. Dat geld kun je dan mooi gebruiken voor de skill....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Anoniem: 93195 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:14:
[...]

De schepen vallen op zich mee, maar je moet helaas ook rekening houden wat de kosten zijn voor de skills :'(
Heeft Horizon inc al ervaring met Dreadnoughts? Ik zit nu nav de aankoop van een Phoenix te dubben wat ik zal doen, ik heb voor het jumpen een tweede account danwel een corp maat met cyno generator nodig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 11-07 16:05

Erikie

www.erikie.nl

Lord_Salo schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 13:39:
Speel sinds maandag op trail account en vlieg sinds 2 dagen heerlijk in mijn Rifter en heb genoeg ISK voor meer Rifters :P. Maar ik zag gisteravond ook een Rifter waar aan zijkanten en achterkant soort 'batwings' aan vastzaten. Het zag er supergaaf uit. wie weet wat dat waren.

Kon net niet de info zien, want hij ging in Warp. :'(
Is het ook mogelijk om de skillpoints te unlearnen, zodat je ze in een andere talentree kan zetten en trouwens, kan je EVE ook op Linux spelen of alleen op windows.
volgens mij bedoel je een wolf, een af (anti frigate), oftewel, minmatar trash :D of caldari voer :). Voordat je daar in zit ben je wel een paar maanden verder met je skills.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Een wolf is een assault frigate dus een T2 frigate waarvoor de skillreq's best pittig zijn...dat duurd idd wel een paar maanden voordat je die effectief kunt vliegen.
Als je trouwens kijkt naar de prijzen van dreads of carriers op die site dan valt het op zich wel mee als je je eigen minerals of components meebrengt...tenminste dat vindt ik ;)
zou toch graag willen dat ik al zover was om een carrier te kunnen vliegen...vindt die fighters echt geweldig :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ongeveer een halfjaar geleden heb ik mij op aanraden van een vriend een EVE abonnement genomen. Een avond beziggeweest met de tutorial en de dag daarna een klein frigatje gekocht.

Om het battlesysteem wat meer onder de knie te krijgen besloot ik om wat target practice te gaan doen. Het reclamebord dat er in de buurt rondzwierf leek wel een leuk slachtoffer.

Je kan het al raden: zodra ik het reclamebord aanval wordt ik aan gruizelmenten geschoten. Ik terug naar de basis, haal dan maar weer mijn eerste schip op en ga direct naar buiten. Inderdaad: direct weeral dood. Probleem was dat ik al men weinige hoeveelheid items nu kwijt was. Dus stopte ik na 2 dagen weer met EVE online.

Nu zou ik graag weer beginnen spelen met men oude account, maar ik herinner me totaal niets meer van de tutorial :p. Als ik opnieuw zou beginnen, is er dan een manier om de tutorial terug te starten?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.