Als je een beetje handig wordt in het spel kun je game time cards kopen voor isk en speel je in feite gratis. Je moet dan zorgen dat je ongeveer 100 mil per maand over hebt.Getah schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:59:
Ik heb ook eens de trial van dit spel geprobeerd en vond het toen erg leuk om te spelen. Het is alleen een probleem dat ik een arme scholier ben zonder credit card, dus kan ik dit spel niet meer verder spelen. Wat dat betreft zijn m'n ouders ook niet erg behulpzaam...
Er zijn ook online shops in duitsland die de game time cards verkopen en naar Nederland versturen zonder dat je een creditcard nodig hebt.
Voor skilltraining gebruik ik de eve character manager (windows app). Daarmee kun je je skills achter elkaar plannen en zien hoe lang het duurt + wanneer je moet gaan switchen. Over het algemeen is het toch zo dat level 1-3 kort duren, 4 een of meerdere dagen en level 5 al gauw meer dan een week. Als je dus een dagje kunt spelen breng je je skill naar level 3, en dan begin je aan een level 4 of 5 totdat je weer terug bent. Een keer een dagje niet online is zo echt geen probleem. Wacht maar tot je in een grote corp zit en je moet dagelijks een aantal posses onderhouden, dan wordt een dagje geen Eve pas problematischEen minpuntje van het spel vond ik wel het trainen van je skills. Sommige skills duurden erg lang om te trainen als je een hoger level werd, en daarnaast was er geen mogelijkheid om skills in een wachtrij te zetten, waardoor je niet door kon trainen als je offline ging. Dit kon dus alleen als je skills kon trainen op een hoog genoeg level waardoor het heel lang duurde om te trainen. Als je een wachtrij kon maken zou je tenminste ook de lagere lvl skills kunnen trainen als je een keer een dagje niet online kon komen. Weet niet of dit intussen veranderd is.