[PC][MMORPG] EVE-Online deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.577 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171687

Anoniem: 14038 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:14:
[...]

**Het iig een unieke prestatie wat 100% bij het RP element van m'n char past. En ik heb dus wel tijd/moeite/isk moeten investeren om het geluk te hebben om die 5 BPO's te scoren. Plus een beetje slim je agents uitkiezen natuurlijk.**
Het kost ook tijd/moeite/isk, maar dat past bij je RolePlay element.
Mijn RolePlay element is mercenary/pvp, en niet willekeurig ganken(piracy).
**Maar 3 posses in een weekend neerknallen is ook wel leuk hoor. (Niet wereldschokkend verder maar wel onderhoudzaam.)**
Ik blijf me er in het noorden ook steeds over verbazen hoe snel die posses neergaan :o
**Iig is Eve meer dan alleen een spel voor piraten met een grote mond. :P**
Het zijn geen "piraten met een grote mond" maar RolePlayers, net zoals JIJ en IK.
Dat hun af en toe irritant zijn.. tja dat past bij hun RolePlay... shit happens..
**Enne, Donny isk op ebay kopen/verkopen is verboden. Als je gepakt wordt ben je echt de zak en ben je je character kwijt. En zowieso loop je altijd het gevaar opgelicht te worden want gasten die illegale shit uitvreten denken vaak alleen maar aan geld.**
Niet alleen je character.. heel je account.. en loopt ook nog eens risico op een IP-ban.. niet zo slim dus :+
**Loop me trouwens ook gruwlijk te ergeren aan die google adds die ebay adds tonen voor illegale isk verkoop hier. Dat verpest het hele spel en krijg ook de indruk dat er mensen zijn die Eve alleen spelen om er duizenden dollars/euro's aan overhouden.
Isk kopen kan alleen legaal door gametimecards (GTC) te ruilen. Maar ik vind dat als je geld van buitenaf nodig hebt om ingame beter te worden je eigenlijk al niet meer hoef te spelen omdat je al toegegeven hebt je het ingame niet kan trekken. Als je geen tijd hebt speel je gewoon niet denk ik dan maar.**
Helemaal mee eens.. als CCP wilde dat er ISK gekocht kon worden voor echt geld deden ze het zelf wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Nou de war waarin onze corp verzeild is heeft ervoor gezorgd dat ik dus al een kleine 3 weken vrijwel geen isk heb kunnen verdienen en ook nogeens dat er vrijwel geen modal neutron blasters meer te verkrijgen zijn in de buurt nadat ik 2 x mn brutix ben kwijt geraakt met full modal setup....kan er ook helemaal geen bpo van vinden anders hak ze zelf wel gaan produceren...ik weet in ieder geval wel dat het zwaar irri is als je door 3 hacs gecamped wordt terwijl jij de enigste bent in de euro timezone ;) ben er ook achter dat dit je zin in het spelen zwaar overhoop gooit.

hoop dat deze war snel over is zodat ik eindelijk weer s wat kan gaan hunten want mn wallet is nagenoeg leeg op een aantal motteballen na (of mottenballen voor de spellingfreaks :P )

verders heb ik natuurlijk wel rustig mn skills een beetje bij kunnen houden dus das dan wel weer een voordeel natuurlijk...

enne laten we het voor de rest gezellig houden hiero want zoals het spreekwoord luidt: boontje komt om zn loontje..mocht het natuurlijk terecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038

Anoniem: 93195 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:23:
Okè, zullen we het mischien een ander leuk onderwerp hebben ,ik lees alleen maar dezelfde dingen de afgelopen dagen
* Anoniem: 14038 geeft de microfoon aan Dennis B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22

Shunt

Boe

pff wars leuk zeg.
ging bij een leuke neutrale corp gaat deze in eens bij een friking aliance die midden in een stuk of 3 wars zit. is echt NIET grappig heeft me 3x thorax 2x brutix gekost. (ben nog een noebje ja :P ) en om maar niet te spreken over de equip :'(

totaal bank is van 90M naar 2M gedaald die 18 dollar voor 100m isk is toch wel heel antrekkelijk dan zou ik mijn mega kunnen aan kleden.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Shunt schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:42:
pff wars leuk zeg.
ging bij een leuke neutrale corp gaat deze in eens bij een friking aliance die midden in een stuk of 3 wars zit. is echt NIET grappig heeft me 3x thorax 2x brutix gekost. (ben nog een noebje ja :P ) en om maar niet te spreken over de equip :'(

totaal bank is van 90M naar 2M gedaald die 18 dollar voor 100m isk is toch wel heel antrekkelijk dan zou ik mijn mega kunnen aan kleden.
idd ;) dat heb ik dus nou ook..

heeft er misschien iemand nog een zooi med modal neutron blasters in zn hangar die hij/zij misschien kwijt wilt voor een zacht prijsje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72689

Deathscythehell schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:21:
Nou de war waarin onze corp verzeild is heeft ervoor gezorgd dat ik dus al een kleine 3 weken vrijwel geen isk heb kunnen verdienen en ook nogeens dat er vrijwel geen modal neutron blasters meer te verkrijgen zijn in de buurt nadat ik 2 x mn brutix ben kwijt geraakt met full modal setup....kan er ook helemaal geen bpo van vinden anders hak ze zelf wel gaan produceren...ik weet in ieder geval wel dat het zwaar irri is als je door 3 hacs gecamped wordt terwijl jij de enigste bent in de euro timezone ;) ben er ook achter dat dit je zin in het spelen zwaar overhoop gooit.

hoop dat deze war snel over is zodat ik eindelijk weer s wat kan gaan hunten want mn wallet is nagenoeg leeg op een aantal motteballen na (of mottenballen voor de spellingfreaks :P )

verders heb ik natuurlijk wel rustig mn skills een beetje bij kunnen houden dus das dan wel weer een voordeel natuurlijk...

enne laten we het voor de rest gezellig houden hiero want zoals het spreekwoord luidt: boontje komt om zn loontje..mocht het natuurlijk terecht zijn.
Als je last hebt van te weinig mensen online die zich niet in jouw timezone bevinden, dan stel ik je voor om de corp te verlaten. Het heeft weinig zin om alleen maar online te zijn en telkens neergeknalt te worden, omdat je corp mates in de US nog liggen te pitten ofzo of aan het werk zijn.

Je bent bij ons van harte welkom. We hebben net een alliance gesticht met 3 andere corps(nee niet toevallig die ene van een paar posts hiervoor)

En zijn lekker piraatje en war aan het spelen. Contact me maar eensingame (Dark Sinister) als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Anoniem: 72689 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 15:09:
[...]

Als je last hebt van te weinig mensen online die zich niet in jouw timezone bevinden, dan stel ik je voor om de corp te verlaten. Het heeft weinig zin om alleen maar online te zijn en telkens neergeknalt te worden, omdat je corp mates in de US nog liggen te pitten ofzo of aan het werk zijn.

Je bent bij ons van harte welkom. We hebben net een alliance gesticht met 3 andere corps(nee niet toevallig die ene van een paar posts hiervoor)

En zijn lekker piraatje en war aan het spelen. Contact me maar eensingame (Dark Sinister) als je interesse hebt.
ik zal mijn gedachten er wel eens overheen laten gaan..het is ook niet zozeer het feit dat er geen mensen online zijn tegelijkertijd met mij maar meer dat die mensen zelf nog jonger zijn dan ik en ergens anders zitten zodat ze de gankage een beetje kunnen ontwijken...misschien voorlopig ook een goed idee voor mezelf om te doen ware het niet dat ik waarschijnlijk geen 2 systems verder kan komen :P

gelukkig hebben ze zich de afgelopen 2 dagen niet echt laten zien dus ik hoop dat t snel voorbij is..
we lopen overigens nog wel voor isk wise ;)

maar ik zal er zeker s over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:17
Anoniem: 87253 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:01:
[...]

Een alt een raven laten vliegen kost al snel 2 maanden wat neer komt op 30 euro, voor 30 euro kan ik meer isk kopen op ebay op whatever dan wat het risico inhoud dus dat is onzin.
Wat jij het probleem noemt bij high sec ganking is all-over EVE, iedereen kan toch ook je geminede cannetje leeg jatten? Dit is dus geen probleem wat alleen voorkomt bij Highsec ganking. Maarja sommige vinden het nodig om de rijken in eve te beschermen door zulke dingen te gaan roepen terwijl de rijken zelf te lui zijn om voor en fatsoenlijke hauler te trainen zodat het veilig is voor ze. Nog een puntje is dat ik geen noobs heb gekillt maar spelers die meer dan 1 a 2 jaar in de game zitten en die bakken met ISK hebben. (of een alt daarvan die 2 dagen in de game zit en een T2 BPO vervoert).
2 maanden GTC zal je 170-180mil isk kosten. Daarmee kun je redelijk wat schippies neerhalen voordat de sec te laag wordt en ie gerecycled moet worden. Dit is wat anders als 30 euro betalen natuurlijk.

Verder zeg ik zeg ook niet dat het onmogelijk moet worden om een can te jatten, ik vind alleen dat het risico groter moet worden voor degene die aan het jatten is, zeker als je een schip gegankt hebt en daarna met een alt de container wilt jatten. Cargo-scannen zou b.v. gewoon een hostile act moeten worden, nu kun je eerst even kijken of de hauler genoeg vervoert om 'm te ganken waarmee het risico voor de ganker heel klein is. Tja, de verkeerde spullen kunnen worden opgeblazen, je moet nog steeds gokken of ie nu een BPC of BPO bij zich heeft -> dat kun je niet zijn bij een cargoscan etc. Let wel, ik vind dus wel dat het mogelijk moet blijven om een hauler te ganken :+
Anoniem: 14038 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 12:08:
Klopt, maar als je niet meedoet win je ook niets.

Als je geen missies doet krijg je ook geen LP voor een mogelijke aanbieding voor een faction ship.

Als je niet in een 1.0 systeem bij een gate ships gaat scannen vind je ook geen BPO.
Hmm, ik heb al sinds 2 jaar 5 agents (allemaal high quality, 2 in starship engineering en de rest op andere skills, alle relevante skills min. op 4 getrained) en doe ook mijn best om een BPO te scoren, maar helaas kun je helemaal niets doen om je kansen nog verder te verhogen (In tegenstelling tot agentrunning zodat ik momenteel in zowel 0.0 als empire een Navy Raven heb.). Ze moeten dat systeem veranderen zodat je of alleen RP's krijgt als je echt RP-missies doet, of het hele systeem omgooien. Nu is het gewoon veels te random om BPO's te krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door redwing op 26-06-2006 17:49 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 09:37
Shunt schreef op maandag 26 juni 2006 @ 13:42:
pff wars leuk zeg.

Mja geloof mij, 18 dollar is echt veel te veel geld voor 100 mln isk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redwing schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:39:
Daarmee kun je redelijk wat schippies neerhalen voordat de sec te laag wordt en ie gerecycled moet worden.
Dat mag dus niet he, da's de exploit waar CCP dus op bant.
Security hit ontlopen door een char te nuken.
Dus loop je gewoon ook het risico om een prime/alt account te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Anoniem: 14038 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 22:37:
[...]

Dat mag dus niet he, da's de exploit waar CCP dus op bant.
Security hit ontlopen door een char te nuken.
Dus loop je gewoon ook het risico om een prime/alt account te verliezen.
Tuurlijk is dat een exploit, alleen als je er haast niemand op banned zijn er maar weinigen die zich daar iets van aantrekken. Je kunt mij iig niet wijs maken dat al die highsec gankers met hun main werken. Dus moet het wel met een alt werken en gezien de velen die dit doen moeten er ook veel chars gerecycled worden. Zowiezo kan CCP hier moeilijk wat aan doen, je kunt een char aanmaken door een timecard te kopen. Hierbij hoef je dus totaal geen gegevens van jezelf in te vullen. Ze kunnen dus hooguit je alt account een keer bannen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

pfffff kom ik er vandaag achter dat onze corp bij een aliance zit die sinds vandaag in 2 verschillende wars zit.NIET leuk aangezien ik 90% frag voer ben. ach ja nog even wat basic skills omhoog halen en ik ga voor even een mega op halen (die staat al een maandje of 2 op me te wachten :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tip: Insure je BS, ook al ben je niet in een war
Kun je dat niet betalen spaar ff door.

Een war is niet het einde van de wereld hoor.
Hiervoor had ik 2 jaar lang alleen maar war inclusief 6x MC.
Zorg dan dat je buiten empire blijft of niet in de buurt van trading hubs.
Als je daar wel moet zijn voor het een of ander hebbie altijd nog alts.
Of zorg dat je met een groepje bent zodat ze iig zelf ook wat verliezen als ze aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

hehehe heb op het moment nog een BC (brutix) leuk bootje maar voor alle power die hij heeft is hij zo onstuur baar als een zwangere walvis. deze is plat verzekerd en trading hubs blijf ik zeer ver uit de buurt :P

het is ook niet erg maar ik weet gewoon dat als ik mee ga het is om of de fleet te trekken of scouten en je weet dat de scout als eerstes dood is :'(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-07 19:24

Creesch

bla bla!

Shunt schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:01:
hehehe heb op het moment nog een BC (brutix) leuk bootje maar voor alle power die hij heeft is hij zo onstuur baar als een zwangere walvis. deze is plat verzekerd en trading hubs blijf ik zeer ver uit de buurt :P

het is ook niet erg maar ik weet gewoon dat als ik mee ga het is om of de fleet te trekken of scouten en je weet dat de scout als eerstes dood is :'(
scouten moet je ook laten doen door mensen in frigates (rifters zijn er erg geschikt in) met mwd of natuurlijk een covert ops :).
Iemand in een bc of bs laten scouten is pure zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

craze_ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:07:
[...]

scouten moet je ook laten doen door mensen in frigates (rifters zijn er erg geschikt in) met mwd of natuurlijk een covert ops :).
mijn uberdomi werkt daar anders aardig goed voor hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfrank66
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-07 19:19
Weet iemand een persoon in EVOL van bob?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Sir Molle is een persoon in EVOL, of bedoel je dat iemand die persoon ook echt kent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164299

mfrank66 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:20:
Weet iemand een persoon in EVOL van bob?
Als je op het eve-o forum kijkt dan zie je een hoop threads over BoB. In veel van die threads posten BoB members die hun corp naam tonen. Vaak zitten daar ook evolution members bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

craze_ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:07:
[...]

zoals ik al zeg daar ben ik goed in. 8)
maar heb zelf een riftertje geen covert ops maar dat komt nog wel. heb gisteren van een van onze vijanden een rifter neer proberen te halen met rails. daar was dus geen beginnen aan tot ik hem in mijn webs had jezus wat zijn die krengen snel zeg ik ben volgens Corp te soft ik liet zijn pod gaan O-)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Anoniem: 171687 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:49:
[...]

mijn uberdomi werkt daar anders aardig goed voor hoor :D
ja totdat je een keer in een mooie gatecamp jumped met aan paar ew rifters en een paar leuke bs'es. Succes ;)
Ik verlies liever een rifter dan een domi.
Sowiezo moeten scouts in onze corp snel zijn omdat ze meestal een paar systems vooruit scannen en ook ew (scramble/web) supporters zijn. Een domi is leuk zodra je passief bij een gate zit of zodra iemand anders je slachtoffer al gescramd heeft.

(trouwens alle domi's zijn uber :P (inclusief die van mij) nos, ew modules, active hardeners+1600mm, 2 reppers en je zit in ongeveer de meest veilige bs die er is :D )

[ Voor 14% gewijzigd door Creesch op 28-06-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

craze_ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:42:
[...]

ja totdat je een keer in een mooie gatecamp jumped met aan paar ew rifters en een paar leuke bs'es. Succes ;)
Ik verlies liever een rifter dan een domi.
Sowiezo moeten scouts in onze corp snel zijn omdat ze meestal een paar systems vooruit scannen en ook ew (scramble/web) supporters zijn. Een domi is leuk zodra je passief bij een gate zit of zodra iemand anders je slachtoffer al gescramd heeft.

(trouwens alle domi's zijn uber :P (inclusief die van mij) nos, ew modules, active hardeners+1600mm, 2 reppers en je zit in ongeveer de meest veilige bs die er is :D )
haha geen rep en ik overleefde een 4 tegen 12 fight (wij 2 bs hun 5 en 3 hacs)
gna gna >:)

(setup: 3x heavy nos 2x med neutralizer t2 1x 250mm rail/2x 20k scram 3x t2 multispec jammer/3x active hardener t2(kin/therm/expl) en 4x t2 1600mm plates + t2 heavy drones :D )
moet er wel bij zeggen dat we een t2 bc bij hadden met 1x armor resist gang mod en 1x armor bonus gang mod (totaal van 32k armor met 72/68/75/75 resists, dat gaat niet snel dood iig :) )

ennee... het is best eng zonder rep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Anoniem: 171687 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 10:56:
[...]

haha geen rep en ik overleefde een 4 tegen 12 fight (wij 2 bs hun 5 en 3 hacs)
gna gna >:)

(setup: 3x heavy nos 2x med neutralizer t2 1x 250mm rail/2x 20k scram 3x t2 multispec jammer/3x active hardener t2(kin/therm/expl) en 4x t2 1600mm plates + t2 heavy drones :D )
moet er wel bij zeggen dat we een t2 bc bij hadden met 1x armor resist gang mod en 1x armor bonus gang mod (totaal van 32k armor met 72/68/75/75 resists, dat gaat niet snel dood iig :) )

ennee... het is best eng zonder rep :+
geloof ik goed een keer zonder rep moeten vliegen omdat ik echt 3 Active hardners nodig had en ik om de dooie dood mijn 1600mm niet weg ging gooien en ook mijn powergrid upgrade niet weg kon heb het echt NET gehaald zat een streepje in mijn hull :| doe ik ook maar een keer. had wel zo'n remote shield rep gastje bij maar die was na de eerste 10 min in eens disconnected kom dan maar eens weg met 3 webs + warpscrambles.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

zonder armor reppers.. no way dat ik dat zou doen :p

btw huidige setup van mijn domi uit mijn hoofd:
high:
nos :P

mid:
1x 20km scram, 1x 10km web, 1x multispec ecm, 1x sensorbooster, 1x capbooster met 800 charges

low
3x active hardeners (kin,exp,therm), 1x emergency damage control I, 1x medium armor repper, 1x heavy armor repper, 1x 1600mm plate.

en verschillende heavy drones in mijn drone bay
Er zit best veel named stuff tussen, maar dat weet ik niet zo uit mijn hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

tja standaard zit ik met mijn blaster setup
High
3x med Anode neurtron 1x Nos 3x Small Anode Neutron

Med
1x XS web 1x Named AB 2x 17% cap regen (blasters freten cap :P)

Low
1x 1600 Roled T 2x active hardeners (kin,therm of expl,emp) allemaal named, 1x Named Med armor rep 1x Powergrid boost 10%

en dat alles op een brutix.
tja als eigen comentaar heb ik alleen nog dat ik graag een MWD er op wil hebben met een Blaster setup is dat de enige manier om echt te kunnen pvp'en of uberhoubt vechten (ik werk daar om ook veel met rails)
iemand verder nog op of / en aan merkingen aan mijn setup T2 kan ik nog niet gebruiken btw :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
kzou er een capinjector opgooien, kan je mwd makkelijker sustainen en dual reppen, weet niet precies hoe het past, maar het kan wel ;) Mijn brutix setup is zonder blasters overigens;

7x200mm t2
--
3x sensor booster t2
1x tracking comp t2
--
1x med rep t2
3x active hardeners
1x magstab t2

Maar das meer voor small gangs. Wel erg effectief en gegarandeerd alle pods :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07-2024

Timonv

Eh?

Nog een weekje trainen en dan zit ik in een bs (Raven). Dat mag toch wel met 1,3 mil sp of niet? Ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar de tier2 battlecruiser en tier3 battleships. Hebben we eindelijk wat meer keus qua models op dat gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Timonv schreef op maandag 03 juli 2006 @ 06:43:
Nog een weekje trainen en dan zit ik in een bs (Raven). Dat mag toch wel met 1,3 mil sp of niet? Ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar de tier2 battlecruiser en tier3 battleships. Hebben we eindelijk wat meer keus qua models op dat gebied :)
Ligt eraan wat je ermee wilt doen :) Beetje ratten is geen probleem maar als je echt wilt PvP'en ben je erg in het nadeel door je skills.
Belangrijkste om te onthouden blijft dat je niet moet vliegen wat je niet gelijk weer kunt vervangen.Heb je dus genoeg isk gewoon lekker met je BSje gaan vliegen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Timonv schreef op maandag 03 juli 2006 @ 06:43:
Doe je goed... ik zit met mijn 2,5 miljoen skillpoints nog in een fregat. Maar ik heb dan ook heel lang skills zoals learning en gunnery zitten maxen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39051

Hoi, na iets meer dan een jaar world of warcraft begint het mij te vervelen en ben ik op zoek naar een andere mmorpg, en nou lijkt dit me wel een leuk spel. Daarom wil ik vragen of iemand mij kan vertellen waarom ik EVE moet gaan spelen?
bij voorbaat dank.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 39051 op 03-07-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Anoniem: 39051 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:31:
Hoi, na iets meer dan een jaar world of warcraft begint het mij te vervelen en ben ik op zoek naar een andere mmorpg, en nou lijkt dit me wel een leuk spel. Daarom wil ik vragen of iemand mij kan vertellen waarom ik EVE moet gaan spelen?
bij voorbaat dank.
Van mij hoeft het niet hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 03:17
Anoniem: 39051 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:31:
bij voorbaat dank.
ik heb net WoW gecanceled werd doodziek van dat grinden

in eve gaat het leren van skills door ook als je niet online ben :P
voor de rest kan ik niet veel zeggen ben ook pas een maand bezig en ben met mining begonnen zodat ik wat geld achter de hand heb..voordeel van mijnen is dat ik het rustig aan kan doen na WoW vanaf de US beta gespeeld te hebben heb ik wel wat rust nodig

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WOW = :r

EVE = _/-\o_

*edit*

nonde wat een zooi is het hier zeg :P
Goonfleet & CO vs D2(wij) & CO
24/7 fleetbattles is leuk :+
hopen dat CCP het gebied waar wij nu al een week bezig zijn wat meer serverspace geven 8)
zou best fijn zijn :)

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 171687 op 03-07-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-10-2021
Hallo,

Ik ben ook van plan vanaf woensdag als mijn tentamens afgelopen zijn te beginnen met EVE-Online. Ik heb niet zo lang geleden al 14 dagen trial gespeeld en wil nu vanaf scratch beginnen om een serieuse PvP char te maken.
Er zijn echter zoveel dingen te overwegen dat ik er echt niet meer uit kan komen welke race ik nou mee wil beginnen. Ik weet dat je natuurlijk uiteindelijk alles kan vliegen maar ik wil zo min mogelijk skill training tijd verspillen en dus meteen de goede keuze maken.
Ik zit zelf erg te denken aan de Amarr alleen hoorde ik dat hun schepen over het algemeen het sloomst zijn en het feit dat lasers alleen EM en thermal damage doet mij ook twijfelen. Daarnaast raad iedereen me weer een andere race aan.
Nu had ik de hoop dat wat mensen hier mij konden helpen aangezien jullie meer van het spel afweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87253

Ieder ras heeft zijn eigen playstyle en ik denk wel dat amar de makkelijkste is om onder de knie te krijgen en het is zeker te weten het beste fleetbattle schip als je van ranghes moet wisselen (geen 10sec reload delay net als anderee rassen) Verder zal ik gewoon een char maken van het ras waarmee je wilt beginnen en vooral de eerste maand learning trainen. leer alle basic learnings naar lvl5 en daarna de advanced als je de ISK ervoor hebt. Het scheelt op de lange run erg veel skilltrainings tijd.
Ga daarbuiten ook niet meteen naar een battleship trainen, begin met een frigate train goed in de gunnery en spaceship command maar vergeet ook vooral niet de electronics en mechanic skills die toch wel erg belangrijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:21
Anoniem: 87253 schreef op maandag 03 juli 2006 @ 17:25:
vooral de eerste maand learning trainen. leer alle basic learnings naar lvl5 en daarna de advanced als je de ISK ervoor hebt.
Dat scheelt inderdaad veel training tijd, je wil immers niet meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hangt er maar net vanaf wat je wilt. Maar als je begint gewoon effe een paar basis dingen trainen. En vooral even inleren hoe het werkt want dat kan wel ff duren.
Je kan toch 3 figuren aanmaken en als je 1tje niet bevalt kan je hem na 24 uur weer nuken. (je verliest dan wel training maar maakt in het begin niet gek veel uit)
En als je in het begin al de tutorial missies doet verdien je al snel wat geld om basis skills te scoren.
En zorg dat je je frigate zo snel mogelijk trained zodat je in een betere kan vliegen en dan kan je sneller verder.
Een paar vervoer missies om snel wat geld te verdienen en dan evt doorstomen naar kill missies. En leer je hoe wapens etc werken.
En die skills die langer duren kun je altijd bewaren voor als je weet dat je niet lang kan spelen, als je op vakantie bent of zo. (Heb ItV getrained toen ik ging verhuizen)

Maar na een week kun je al redelijk vechten en een leuk schip met wapens gescoord hebben.
Na een maandje zou je al bij een corp kunnen om te PvP'en en na 3 maanden zou je al een BS kunnen vliegen. Maar belangrijkste blijft om te leren wat je wel en niet moet doen om niet teveel geld te verliezen in het begin. Dat ga je nodig hebben voor skills.
Training skills en advanced training skills scheelt iets van 20% tijd later dus is het belangrijk op lange termijn. Maar zoals gezegd mag het niet ten koste gaan van de lol. Als je al snel de basis skills tot lvl 3 of 4 trained is dat erg praktisch. MWD of drones kunnen gebruiken bijv. Social skills om sneller lvl 2 of 3 agents te kunnen gebruiken voor missies.
En in een corp zitten leer je vaak ook veel sneller omdat je makkelijker hulp kan vragen en samen kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
Dank voor jullie reacties. De enige twijfel die mij nog rest is of ik voor Gallente of voor Minmatar moet kiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
BiotjE schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:47:
Dank voor jullie reacties. De enige twijfel die mij nog rest is of ik voor Gallente of voor Minmatar moet kiezen :p
Ik zou voor gallente gaan, maar dat ben ik. Ik ben zelf Caldari van oorsprong maar kan zowel Gallente als Caldari ships vliegen, en ik vind Gallente erg lekker voor PVP.
Mijn alt is minmatar tho, maar die kan verder ook niet zo heel veel, behalve een minmatar freighter vliegen :) Hij heeft wel heel veel SP in science, industry en trade mainly.

[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 04-07-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

BiotjE schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 19:47:
zelf hier ook gallente doe het alleen al voor de Thorax :P
vind de schepen van de gallente ook het mooiste maar moet zeggen dat ik ook wel heel graag een raketjes boot gehad zou hebben :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:27
je moet niet zo zeer naar de designs van schepen kijken maar meer naar de wapens die elk ras gebruikt. Als je van plasma dingen houdt ga dan gallente als je van pew pew laser houdt ga dan amarr als je van artillery houdt (grote kanonnen) ga dan minmatar. And last bu not least, als je van rakketten houdt ga dan voor caldari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiotjE
Designs boeien mij inderdaad niets het gaat me inderdaad om de wapens. Lasers vallen al af vanwegen de beperking voor damage types, missiles vindt ik gewoon te sloom qua R.O.F. dus wat overblijft zijn of hybrid wapens of projectiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

BiotjE schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 12:31:
Designs boeien mij inderdaad niets het gaat me inderdaad om de wapens. Lasers vallen al af vanwegen de beperking voor damage types, missiles vindt ik gewoon te sloom qua R.O.F. dus wat overblijft zijn of hybrid wapens of projectiles.
dan zou ik voor gallente gaan die zijn kwa schepen net wat robuster teminste dat is mijn beperkte mening.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het maakt inderdaad niet zoveel uit welk ras je kiest.
Wat wel een heleboel uitmaakt is welke attributen een (sub-)ras heeft. Oftewel, hoeveel punten je toedeelt aan de 5 verschillende karaktereigenschappen, zeg maar. Als je een bouwer/onderzoeker wilt worden, heb je niet zoveel aan hoge scores op het gebied van de wilskracht en perceptie. Als je daarentegen puur voor pvp gaat, zijn hoge scores op die punten onmisbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Je moet ook niet vergeten dat Caldari niet alleen missiles is, maar ook hybrid turrets. Het is dus vrij makkelijk om wanneer je gallente kiest, eventueel ook caldari ships te gaan vliegen zonder al te veel te hoeven skillen.

Btw, ik merkte net dat het nogal iets uitmaakt qua LP wanneer je in lowsec of 0.0 mission runt of in high sec. Kan iemand mij vertellen of de missies lastiger zijn, of de bounties anders zijn en of de mission rewards hoger zijn? Misschien wel het overwegen waard once ik mn Navy Raven heb bij mn huidige agent. Zit nu op 284.000 LP grofweg, vraag me af wanneer de CNR offer komt tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caldari wordt gewoon het meest gekozen voor PvP.
Maar de verschillen zijn zo minimaal dat je gewoon kan kiezen wat je het leukste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ravenger schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:16:
Je moet ook niet vergeten dat Caldari niet alleen missiles is, maar ook hybrid turrets. Het is dus vrij makkelijk om wanneer je gallente kiest, eventueel ook caldari ships te gaan vliegen zonder al te veel te hoeven skillen.

Btw, ik merkte net dat het nogal iets uitmaakt qua LP wanneer je in lowsec of 0.0 mission runt of in high sec. Kan iemand mij vertellen of de missies lastiger zijn, of de bounties anders zijn en of de mission rewards hoger zijn? Misschien wel het overwegen waard once ik mn Navy Raven heb bij mn huidige agent. Zit nu op 284.000 LP grofweg, vraag me af wanneer de CNR offer komt tbh :)
Nope zit geen verschil in, ik doe missies in lowsec. In ~4 dagen haal ik ruim 120K lp in een 0.1 systeem met een q20 agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
WasBak schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:07:
[...]

Nope zit geen verschil in, ik doe missies in lowsec. In ~4 dagen haal ik ruim 120K lp in een 0.1 systeem met een q20 agent.
nice, wil ik ook, ik heb van de LP skills van 100 mln die 50% extra LP geven, dus dat is wel relaxed.
Ondertussen ff een nieuwe setup voor mn brutix inmekaar geflanst:
Short range gankalot/tankalot solo issue:
7x heavy electrons t2
--
1x 10mn mwd (t2)
1x Medium Cap injector
1x web
1x 20km scram
--
2x medium armor rep t2
1x kinetic hardener
1x thermal hardener
1x explosive hardener
What do you guys think? :)

Net ff getest met 800 cap booster charges, kan er zo'n 9 kwijt + ammo en tank houd et aardig lang uit tegen een armageddon met mega pulses (like 4 minuten), ik was er wel onder de indruk van hehe. Range met Null Ammo is ook niet verkeerd nog, 3600 en doet bijna even veel dmg als AM, maar 2x zoveel range dus, wat erg relaxed is.

[ Voor 22% gewijzigd door ravenger op 06-07-2006 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 00:30:
[...]

nice, wil ik ook, ik heb van de LP skills van 100 mln die 50% extra LP geven, dus dat is wel relaxed.
Ondertussen ff een nieuwe setup voor mn brutix inmekaar geflanst:

[...]

What do you guys think? :)

Net ff getest met 800 cap booster charges, kan er zo'n 9 kwijt + ammo en tank houd et aardig lang uit tegen een armageddon met mega pulses (like 4 minuten), ik was er wel onder de indruk van hehe. Range met Null Ammo is ook niet verkeerd nog, 3600 en doet bijna even veel dmg als AM, maar 2x zoveel range dus, wat erg relaxed is.
HE! beetje mijn setup jatten!! :o
die setup werkt zeer goed solo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ik ben op het moment zonder internet voor de komende 3 dagen omdat @sloom pas nu er achter gekomen is dat mijn modem al bijna een half jaar aan het spooken is, en kan niet eens even mijn skills training changen ben al 3 dagen kwijt geweest omdat mijn acc suspended was omdat de bank vergeten was de betaling door te sturen nu nog eens 3 dagen weg. gmblz zo duurt trainen voor een friking MWD wel heel lang. als ik dit geweten had zou ik wel een LV skill aan gezet hebben ofzo friking bagger @sloom |:(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik heb het een en het ander gelezen over 400 charges gebruiken ipv 800s zodat je minder cap aan je enemy weggeeft als je genossed wordt. Kwestie van juist timen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

ravenger schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 13:16:
Zo gemakkelijk is dat niet. Caldari gebruikt shield tank en Gallente armor tank, dus je moet weldegelijk een hoop skills bijleren wil je ze allebei degelijk kunnen vliegen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 12:12
Na eve online zovaak tegen gekomen te zijn wil ik dit spel eens proberen (trial).
Ik heb de client gedownload en geinstalleerd. Voor een account aan te maken https://secure.eve-online.com/ heb ik dus de keuze voor cd key (wat ik dus niet heb) en 19.95 betalen voor een account.
Is betalen nodig voor een trial ?

Als ik het spel leuk vind dan vind ik dit natuurlijk niet erg. Het zou jammer zijn als ik het spel niet leuk vind en heb dan voor niks betaald :P.
En voor een trial verwacht ik tog dat het gratis te proberen moet zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tuut84 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:28:
Na eve online zovaak tegen gekomen te zijn wil ik dit spel eens proberen (trial).
Ik heb de client gedownload en geinstalleerd. Voor een account aan te maken https://secure.eve-online.com/ heb ik dus de keuze voor cd key (wat ik dus niet heb) en 19.95 betalen voor een account.

Als ik het spel leuk vind dan vind ik dit natuurlijk niet erg. Het zou jammer zijn als ik het spel niet leuk vind en heb dan voor niks betaald :P.
Nee Tuut, voor een trial account hoef je niet te betalen. Ik denk dat er aan je userid voor de mensen van CCP wel te herkennen is, dat het om een trialaccount gaat.

Betalen doe je pas nadat je hebt besloten, om je trialaccount om te laten zetten naar een gewoon account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 14:55
tuut84 schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 15:28:

Het is ook echt gratis; en je wordt niet verplicht om te betalen/door te spelen :) .

Je kunt twee dingen doen:

- Hier vragen om een uitnodiging. We hebben dan een e-mail adres van je nodig. (Bestaande spelers hebben het zogenaamde buddy-program, waarmee ze nieuwe spelers kunnen uitnodigen om een aantal dagen gratis te spelen. Ik dacht dat het 7 of 14 dagen is)
- Op 1 van de banners klikken bij wegsites die trials weggeven (mmorpg.com heeft er vast nog wel 1)

[ Voor 12% gewijzigd door StarWolfer op 06-07-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Of je klikt op de google ad onderaan deze pagina om jezelf aan te melden voor een 14 dagen pass.
(https://secure.eve-online.com/ft/?aid=100972&nogreet=1

:D

Ben sinds gisteren ook weer begonnen na een korte pauze (2 jaar) te hebben gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
bedankt voor de reacties. heb me trial key aangevraagd met de link van BaN5Hee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi

Ik heb voor 23 euro een account gekocht via de site, en dan kan ik 30 dagen spelen, maar in de startpost staat dat 30 dagen spelen 14 euro kost, waarom betaal ik dan 23 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Anoniem: 39051 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:01:
Hoi

Ik heb voor 23 euro een account gekocht via de site, en dan kan ik 30 dagen spelen, maar in de startpost staat dat 30 dagen spelen 14 euro kost, waarom betaal ik dan 23 euro?
extra kosten die je maakt voor de dienst die je gebruikt om te betalen ? plus dat het zo kan zijn dat de prijs iets verandert is sinds de startpost is gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
craze_ schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 20:38:
[...]

extra kosten die je maakt voor de dienst die je gebruikt om te betalen ? plus dat het zo kan zijn dat de prijs iets verandert is sinds de startpost is gemaakt :)
nope, eerste keer is account administration costs etc erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 13:26
Wellicht leuk voor de mensen die net begonnen zijn. Ik zit ook in mijn eerste betaalde maandje en ben meteen een NL Corp gejoined. Stuk leuker dan in je eentje en ook nog eens leerzaam. Zit zelf in [HONC] Horizon-Inc een NL mining Corp met in de toekomst ruimte voor alles.

EVE ingame nick: MailFan mocht je geinteresseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek nog wat mining sletten :P

^^

Niet verwarren met minende sletten plx

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 87253 op 08-07-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 03:17
Postov schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:50:
Wellicht leuk voor de mensen die net begonnen zijn. Ik zit ook in mijn eerste betaalde maandje en ben meteen een NL Corp gejoined. Stuk leuker dan in je eentje en ook nog eens leerzaam. Zit zelf in [HONC] Horizon-Inc een NL mining Corp met in de toekomst ruimte voor alles.

EVE ingame nick: MailFan mocht je geinteresseerd zijn
zal eens een ig mailtje zenden ben net ook 1.5 maand bezig en ben een miner(bijna zover voor een barge)

ign coolzero :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n tweede accountje is ook alweer bijna 3M sp verder en heeft ook alweer 5 R&D agenten.
Kan nog geen deuk in een pakkie boter schieten maar learning skills gaan nu voor zodat hij op lange termijn lekker snel te trainen valt.

Het lullige is dat als je alleen maar hauling missies doet je af en toe ook faction missies krijgt waar je moet knallen wattie dus helemaal nie kan. Eigenlijk zijn die hauling missies oervervelend maar kill missies begint me ook te vervelen na een paar keer.
Maar goed, als je betere standing wil krijgen dan hebbie dat eigenlijk wel nodig want daar heb je weer profijt van met Kali2 over een half jaar of zo.
(Kali2 krijgt faction warfare)

Maar het leukste vind ik eigenlijk nog samen met corpmaten dingen uitvogelen. Da's iig gezellig en zo leer je nog eens mensen beter kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Hoi,

Ik ben weer begonnen met Eve, ik was 1.5 jaar gestopt en toen zat ik in Arcane industries.
Nu ik weer begonnen ben wil ik weer een corp joinen met als het kan een aantal Nederlanders.
Weet iemand nog een paar leuke corpsen?

Ik speel onder de naam mark1986.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 62696 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:13:
Hoi,

Ik ben weer begonnen met Eve, ik was 1.5 jaar gestopt en toen zat ik in Arcane industries.
Nu ik weer begonnen ben wil ik weer een corp joinen met als het kan een aantal Nederlanders.
Weet iemand nog een paar leuke corpsen?

Ik speel onder de naam mark1986.
Markie!

Hoop verandert in de tussentijd :)
Ben zelf gestopt en niet meer terug te krijgen (account verkocht :P ) en ARIN/Princ zijn ook niet echt meer zoals ze eerst waren geloof ik...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

TepelStreeltje schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 20:18:
[...]

Markie!

Hoop verandert in de tussentijd :)
Ben zelf gestopt en niet meer terug te krijgen (account verkocht :P ) en ARIN/Princ zijn ook niet echt meer zoals ze eerst waren geloof ik...
Hey :)

Hoop veranderd idd, keek net even op de nieuwste politieke map en echt alles is anders.
Ook mijn dronebay is gehalveerd heb ik daarom zoveel droneskills getraind. :/

Ik zag ook dat Arin en Princ eigenlijk allebei dood zijn.
Heb 1 maandje gekocht, even kijken hoe het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Markie!!!,

Je bent bij ons (Under the Wings of Fury) van harte welkom. Momenteel zijn we nog piraatje, maar streven ernaar om als mercs te gaan fungeren zodra we onze security rating weer naar een positieve stand hebben gebracht.

Convo mij maar eens ingame (Dark Sinister).

Cya. Ben ongeveer vanaf 19:00 uur aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Anoniem: 62696 schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 21:07:
[...]

Hey :)

Hoop veranderd idd, keek net even op de nieuwste politieke map en echt alles is anders.
Ook mijn dronebay is gehalveerd heb ik daarom zoveel droneskills getraind. :/

Ik zag ook dat Arin en Princ eigenlijk allebei dood zijn.
Heb 1 maandje gekocht, even kijken hoe het nu is.
Hey ik zit nu zelf in Horizon Inc, waar volgensmij ook ex Arin Princ :+ spelers in zitten. Redelijk kleine Corp nog met alleen NLers.

http://www.horizon-inc.nl

Boshart is de CEO en mijn ingame nick = MailFan

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 12-07-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Horizon inc is zijn de princ carebears :P

weenie precies waar Ian en Rig0r zitten enzo, maar iig niet bij horizon inc ;)
zitten wss diep in 0.0 in een of andere corp.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi, ik heb vandaag eindelijk de bevestiging van mijn betaling doorgekregen, en kan gaan beginnen met spelen.

Nou lijkt het mij leuk een PvP/Pirate soort character te maken, en kies dus voor fighter skills, maar als ik mijn character aanmaak moet ik kiezen of ik skills in rockets of lasers wil, nou wil ik weten als ik rockets kies, dat ik later ook nog kan trainen in laser skills bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je sluit niets uit. je begint er alleen mee ;)

zorg dat je goed je learning skills doet eerste paar weken, scheelt je overal ontzettend veel tijd met trainen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:01:

Ik en Rig0r zitten idd diep in 0.0 te rellen atm met Outbreak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
TepelStreeltje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:17:
je sluit niets uit. je begint er alleen mee ;)

zorg dat je goed je learning skills doet eerste paar weken, scheelt je overal ontzettend veel tijd met trainen.
Ik las trouwens dat het ongeveer 300 dagen trainen duurt voordat je de skillpoints die je hebt gebruikt voor het trainen van Learning skills van 4 > 5 er weer uit heb. Advanced skill kost je een jaar of 2-3.

Niet dat het slecht is om ze te leren :p maar volgensmij is het ook zonde om 3 maanden kwijt te raken aan het trainen van je learning skills. Gaat snel vervelen en een beetje afwisselen kan geen kwaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Postov schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:55:
[...]

Ik las trouwens dat het ongeveer 300 dagen trainen duurt voordat je de skillpoints die je hebt gebruikt voor het trainen van Learning skills van 4 > 5 er weer uit heb. Advanced skill kost je een jaar of 2-3.

Niet dat het slecht is om ze te leren :p maar volgensmij is het ook zonde om 3 maanden kwijt te raken aan het trainen van je learning skills. Gaat snel vervelen en een beetje afwisselen kan geen kwaad :)
Daar klopt niets van, learning skills naar lvl5 en advanced naar lvl4 scheelt zoveel tijd en kost je misschien wel half jaartje om het weer terug te verdienen maar het is een MMORPG dus ga er rniet vanuit dat je na 2 maanden stopt met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Anoniem: 72689 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 10:06:
Hoi Markie!!!,

Je bent bij ons (Under the Wings of Fury) van harte welkom. Momenteel zijn we nog piraatje, maar streven ernaar om als mercs te gaan fungeren zodra we onze security rating weer naar een positieve stand hebben gebracht.

Convo mij maar eens ingame (Dark Sinister).

Cya. Ben ongeveer vanaf 19:00 uur aanwezig.
Is aan te raden :p veel nederlanders maar ook veel andere mensen uit verschillende landen.

Pas alleen op dat je niet word neergeschoten door onze corpleader, is een beetje traditie geworden geloof ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_groen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
gewoon terugschieten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

achja erg leuk hoor, maar als je corp leader rondvliegt in een command ship met een paar erg dure modules kan je schieten wat je wilt in je kleine vexor (in mijn geval dan :p) erg helpen zal het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
TepelStreeltje schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 12:01:

heheh mja ik zit inmiddels ook al weer een paar maandjes te knallen in 0.0, bevalt me prima :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb vandaag albest lang gespeeld en ik vermaak me prima met EVE, maar ik wou weten of er ook een aantal gezellige nederlandse corporations zijn waar ik in de toekomst mischien bij kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Anoniem: 39051 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 23:43:
ik heb vandaag albest lang gespeeld en ik vermaak me prima met EVE, maar ik wou weten of er ook een aantal gezellige nederlandse corporations zijn waar ik in de toekomst mischien bij kan komen?
zie de posts hierboven zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv

Timonv

Eh?

Ah ik zit nu sinds 3 dagen in een raven ^^ Heerlijk schip en een ziekelijke rate of fire op die missiles! <10 sec op cruise missiles, briljant :)

Gister was ik alleen wat missies aan het doen in een battlecruiser. Vlieg ik 0.4 in, wordt ik gegankt door drie battleships, behoorlijk lame. Vervolgens wordt ik ook nog eens gepod... Daar gaan al m'n +3 implants.

Dat was wel erg lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timonv schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:49:
Ah ik zit nu sinds 3 dagen in een raven ^^ Heerlijk schip en een ziekelijke rate of fire op die missiles! <10 sec op cruise missiles, briljant :)

Gister was ik alleen wat missies aan het doen in een battlecruiser. Vlieg ik 0.4 in, wordt ik gegankt door drie battleships, behoorlijk lame. Vervolgens wordt ik ook nog eens gepod... Daar gaan al m'n +3 implants.

Dat was wel erg lame.
Lame is het pas als ze zeggen dat je weg had mogen vliegen. Dit is part of the game, 0.4 en lager is er geen concord meer die je red/de andere partij afslacht. Een BC is een makkelijk target voor BS campers maar waaraan ben je je pod kwijt geraakt? Een BS heeft een locking tijd van over de 5 seconden op een pod (met sensor booster) dus dan klik je een planet aan en warp je daarnaartoe :)

Ik ben persoonlijk nog nooit mijn pod kwijt geraakt aan non inties/interdicter bubbles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Markie,

Was gisteren verhinderd, moest de posses van onze indy corp refuelen. Als je er 5 hebt staan, dan ben je wel ff een avondje zoet.

Probber het vanavond anders nog eens, of stuur mij ff een EvE-mail, dan convo ik je wel.

Dark Sinister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timonv

Timonv

Eh?

Anoniem: 87253 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:38:
[...]

Lame is het pas als ze zeggen dat je weg had mogen vliegen. Dit is part of the game, 0.4 en lager is er geen concord meer die je red/de andere partij afslacht. Een BC is een makkelijk target voor BS campers maar waaraan ben je je pod kwijt geraakt? Een BS heeft een locking tijd van over de 5 seconden op een pod (met sensor booster) dus dan klik je een planet aan en warp je daarnaartoe :)

Ik ben persoonlijk nog nooit mijn pod kwijt geraakt aan non inties/interdicter bubbles :)
Geen idee, zullen wel drones oid zijn geweest. Ik had iig geen tijd om weg te vliegen ;-). Maar er is ook niks mis met piraten, maar met 3 bs'es een bc afslachten en vervolgens podden vind ik gewoon lame. Als je weet dat een speler echt totaal geen kans maakt, what's the point in killing |:( Ik bedoel dus de pod kill, schip maakt me geen ruk uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145022

Joinen???? bij United alliance ben je welkom hoor

Er zijn iegenlijk maar 2 vereisten
1) sec status >= 0.0
2) no pirate

We zijn in oorlog met een aantal corporations maar dat gaat best lekker :)
En we groeien snel de laatste tijd, veel NL players, Teamspeak, zo...

"you never feel alone"

Hoop jullie snel te zien.

Ingame channel: united alliance

Ingame caracter.....: veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn iegenlijk maar 2 vereisten
1) sec status >= 0.0
2) no pirate
1) Lame, stel je word aangevallen door pirates en zijn vriend warpt in en die pak je voordat tie agressed is. Dat kost je sec status en dan door dat ene incident zou je je corp niet mer mogen joinen.
2) no pirate is nogal vaag, stel je zit in lowsec en je vijanden zitten daar en die pak je. is het dan ook pirating?
Pirate is nogal een breed begrip in eve :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182061

1. Lage security status kan altijd besproken worden, het ligt ook aan de achtergrond en de reden van een ss onder de 0.0
2. KOS targets mogen natuurlijk altijd aangevallen worden, en hiervoor gelt hetzelfde als bij punt 1 hierboven.

United Alliance is altijd open voor gesprek. :7

Zoek je een corp met veel nederlanders en ben je antipirat --> Ingame channel: united alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Anoniem: 87253 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:42:
[...]

1) Lame, stel je word aangevallen door pirates en zijn vriend warpt in en die pak je voordat tie agressed is. Dat kost je sec status en dan door dat ene incident zou je je corp niet mer mogen joinen.
2) no pirate is nogal vaag, stel je zit in lowsec en je vijanden zitten daar en die pak je. is het dan ook pirating?
Pirate is nogal een breed begrip in eve :)
Pirating is niet breed. Als je geld verdiend met schieten van random targets ben je een pirate. Nothing more, nothing less.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
AvanCade schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Pirating is niet breed. Als je geld verdiend met schieten van random targets ben je een pirate. Nothing more, nothing less.
Nah dat is echt onzin, pas wanneer je dat bewust in lowsec doet, dan ben je een pirate imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ravenger schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:51:
[...]

Nah dat is echt onzin, pas wanneer je dat bewust in lowsec doet, dan ben je een pirate imo.
dus als je het in high sec doet ben je geen pirate?
:+

yarrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Niet online
AvanCade schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:20:
[...]

Dat is precies jouw mening, voor andere zijn indringers in claimed 0.0 space ook pirates. Terwijl die het niet eens doen voor het geld.

Het is in EVE dus erg breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Laatst online: 19:46
Anoniem: 72689 schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:46:
Hoi Markie,

Was gisteren verhinderd, moest de posses van onze indy corp refuelen. Als je er 5 hebt staan, dan ben je wel ff een avondje zoet.

Probber het vanavond anders nog eens, of stuur mij ff een EvE-mail, dan convo ik je wel.

Dark Sinister
Aansteller :7 . Jij hoeft alleen maar de fuel te doen, ga es een weekje materials doen!
Zit je nou nog steeds nieuwe slachtoffers te ronselen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
By the way, volgt iemand de Alliance PVP Championships?
http://www.eve-online.com/evetv/ live atm en dit weekend.
http://myeve.eve-online.c...es/tournament/matches.asp voor de tourney brackets/poules en deelnemers.

Zaten een paar erg impressive momenten in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

kewl, ff mee kijken :)

doen er nog bekende mee?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Is alleen voor alliances jammer genoeg anders had onze corp denk ik ook wel 5 man neer kunnen zetten die een mooie wedstrijd hadden kunnen neerzetten. Alleen weet ik niet of we veel geld aan officer ships en pirate implants hadden uitgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Laatst online: 07-07 09:04
Ik ben nu ook pas met Eve bezig en ik was een de escrow aan het bekijken. Nu zag ik daar dingen als ME60 / PE30 achter een aantal aanbiedingen staan. Wat betekent zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuut
Ik ga denk ik die extended trial proberen. tot nu toe heb ik nog niet echt heel veel gezien van het spel. Het enigste wat ik momenteel nog niet snap is met agents kiezen. Ik heb die van de tutorial gedaan en die wat erna komt met die 8 missies. Vervolgens kan ik schijnbaar elke agent kiezen maar hoe weet ik dat een agent mijn niveau missies heeft?
Ik zie het namelijk niet zitten dat ik ergens naar toe gestuurd word naar een gebied wat ik helemaal niet aan kan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

thesystem schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:05:
Ik ben nu ook pas met Eve bezig en ik was een de escrow aan het bekijken. Nu zag ik daar dingen als ME60 / PE30 achter een aantal aanbiedingen staan. Wat betekent zoiets?
ME = Mineral Efficiency (hoe hoger, hoe minder minerals het kost om te maken, let wel dan ongeveer bij ME 80 - 100 op modules de minerals niet meer afnemen.

PE = Production Efficiency (hoe hoger, hoe sneller "efficienter" je het item kan maken)
tuut84 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:30:
Ik ga denk ik die extended trial proberen. tot nu toe heb ik nog niet echt heel veel gezien van het spel. Het enigste wat ik momenteel nog niet snap is met agents kiezen. Ik heb die van de tutorial gedaan en die wat erna komt met die 8 missies. Vervolgens kan ik schijnbaar elke agent kiezen maar hoe weet ik dat een agent mijn niveau missies heeft?
Ik zie het namelijk niet zitten dat ik ergens naar toe gestuurd word naar een gebied wat ik helemaal niet aan kan :P.
Lvl van de agent geeft aan wat het niveau van de missies is, dus voor jou zou ik lekker bij lvl 1 missies blijven voorlopig. Nou is het helaas niet zo dat elke LVL1 agent in high security space zit, dus wat ik je aanraad als je een lvl 1 agent hebt gevonden, is het system waar je agent zich bevind even op te zoeken in de map. Check Security Status van de agent, zolang dat >0.5 zit je goed.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb ook eens de trial van dit spel geprobeerd en vond het toen erg leuk om te spelen. Het is alleen een probleem dat ik een arme scholier ben zonder credit card, dus kan ik dit spel niet meer verder spelen. Wat dat betreft zijn m'n ouders ook niet erg behulpzaam...

Een minpuntje van het spel vond ik wel het trainen van je skills. Sommige skills duurden erg lang om te trainen als je een hoger level werd, en daarnaast was er geen mogelijkheid om skills in een wachtrij te zetten, waardoor je niet door kon trainen als je offline ging. Dit kon dus alleen als je skills kon trainen op een hoog genoeg level waardoor het heel lang duurde om te trainen. Als je een wachtrij kon maken zou je tenminste ook de lagere lvl skills kunnen trainen als je een keer een dagje niet online kon komen. Weet niet of dit intussen veranderd is.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.