Het kost ook tijd/moeite/isk, maar dat past bij je RolePlay element.Anoniem: 14038 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 11:14:
[...]
**Het iig een unieke prestatie wat 100% bij het RP element van m'n char past. En ik heb dus wel tijd/moeite/isk moeten investeren om het geluk te hebben om die 5 BPO's te scoren. Plus een beetje slim je agents uitkiezen natuurlijk.**
Mijn RolePlay element is mercenary/pvp, en niet willekeurig ganken(piracy).
Ik blijf me er in het noorden ook steeds over verbazen hoe snel die posses neergaan**Maar 3 posses in een weekend neerknallen is ook wel leuk hoor. (Niet wereldschokkend verder maar wel onderhoudzaam.)**
Het zijn geen "piraten met een grote mond" maar RolePlayers, net zoals JIJ en IK.**Iig is Eve meer dan alleen een spel voor piraten met een grote mond. :P**
Dat hun af en toe irritant zijn.. tja dat past bij hun RolePlay... shit happens..
Niet alleen je character.. heel je account.. en loopt ook nog eens risico op een IP-ban.. niet zo slim dus**Enne, Donny isk op ebay kopen/verkopen is verboden. Als je gepakt wordt ben je echt de zak en ben je je character kwijt. En zowieso loop je altijd het gevaar opgelicht te worden want gasten die illegale shit uitvreten denken vaak alleen maar aan geld.**
Helemaal mee eens.. als CCP wilde dat er ISK gekocht kon worden voor echt geld deden ze het zelf wel**Loop me trouwens ook gruwlijk te ergeren aan die google adds die ebay adds tonen voor illegale isk verkoop hier. Dat verpest het hele spel en krijg ook de indruk dat er mensen zijn die Eve alleen spelen om er duizenden dollars/euro's aan overhouden.
Isk kopen kan alleen legaal door gametimecards (GTC) te ruilen. Maar ik vind dat als je geld van buitenaf nodig hebt om ingame beter te worden je eigenlijk al niet meer hoef te spelen omdat je al toegegeven hebt je het ingame niet kan trekken. Als je geen tijd hebt speel je gewoon niet denk ik dan maar.**