Eeehhhmm Hoor ik daar een carebear????Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:34:
Indies met BPO ganken in high-sec is lame en een dikke vette exploit.
Mag lijen dat je aan flarden wordt geschoten door Concord.
Of nog liever, ga maar lekker WoW spelen.
Tja, als je zo'n schippie hebt wil je er toch af en toe wat mee doen en dan loop je risico's. En zo duur zijn die bakken nu ook weer nietVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:38:
[...]
Een cloak hebben en toch gekillt worden is gewoon ziek.
Ik vlieg nu zelf ook regelmatig met een Navy Raven rond in 0.0 En als het een keertje zo uitkomt PvP ik er ook mee, is ook een risico, maar 'm in empire laten hangen is helemaal zonde. Zelfde met zo'n carrier, je kunt 'm wel ergens in een hangar laten liggen of altijd op een SS laten hangen, maar wil je er lol van hebben zul je toch af en toe wat risico's moeten lopen
Als het goed is is ie ook aan flarden gesloten door Concord, pas als ie dat niet was is het een exploit. Verder hoort dit gewoon bij Eve al vind ik het ook aardig lame om te doen en zou CCP empire wel weer wat veiliger mogen makenfuse schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:34:
[removed]
Of het is een wardecVerwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:34:
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
nounou das ook niet zo aardig om tegen me te zeggen. Een exploit is het zeker niet, het is een game mechanic. Enige wat CCP zou moeten veranderen is cargo scannen een acto of agression maken of de skipkill in 1.0 meer dan 2.5 seq status moeten laten kosten. m.a.w. HEEl erg zeldzaam maken dat het kan of gewoon onmogenlijk maken.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:34:
Er is uiteraard ook nog de blockade runner, fatass hauler a.k.a. occator enzo en de freighter om zulk duur spul in te vervoeren. Enige wat de seq status van een systeem zegt is hoeveel concord er op je dak komt als je schiet en hoeveel seq. status je verliest bij een podkill, shipkill is altijd en overal (0.1< -> 1.0) 0.2 seq status.
Om eerlijk te zijn, ik ben net terug van een paar maanden WoW spelen en het spel is wel leuk maar de mensen die het spelen zijn minder dan wat de EVE comunity te bieden heeft maar zo te zien zijn er ook nog 'van die WoWers' in eve he fuseMag lijen dat je aan flarden wordt geschoten door Concord.

Starlite: het was geen wardec, was een iteron mk3 met een BPO erin (confirmed door iteron pilot)
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2006 14:03 ]
nou. wie gaat er dan ook bpo's in een industrial proppen en vervolgens afk op een gate hangen ? t is nog steeds lame maar zeker geen exploit.
traktor scratch!
Blueprint Original
Kan je oneindig vaak gebruiken
Verwijderd
ThnxTimonv schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:43:
[...]
Blueprint Original
Kan je oneindig vaak gebruiken
en een BPC is lijkt me een Blue Print Copy
Verwijderd
Game mechanic is een smoes. Vroeger was damage van concord tanken ook zogenaamd game mechanics en is uiteindelijk terrecht generfed. En killcans in high-sec gaan ze ook wel fixen.
Als je een indy in 1.0 zonder wardec gaat lopen ganken omdat hij een BPO zou hebben is wel degelijk een exploit want concord zou allang op je nek moeten zitten om je op te blazen. En dan gauw met een alt die killcan leegscoepen en een BPO van een 30B jatten en hem snel pleiten klopt echt niet. Dat is gewoon een smerige rotstreek. Zulke bedragen doe je vet lang over om te verdienen maar omdat de verleiding te groot is mag het ineens. Dat soort mensen mogen van mij best wel weer WoW gaan spelen en nooit meer bij Eve inloggen.
En ik een carebear? Er is een hele goeie manier om achter te komen.
Als je een indy in 1.0 zonder wardec gaat lopen ganken omdat hij een BPO zou hebben is wel degelijk een exploit want concord zou allang op je nek moeten zitten om je op te blazen. En dan gauw met een alt die killcan leegscoepen en een BPO van een 30B jatten en hem snel pleiten klopt echt niet. Dat is gewoon een smerige rotstreek. Zulke bedragen doe je vet lang over om te verdienen maar omdat de verleiding te groot is mag het ineens. Dat soort mensen mogen van mij best wel weer WoW gaan spelen en nooit meer bij Eve inloggen.
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:35:
Game mechanic is een smoes. Vroeger was damage van concord tanken ook zogenaamd game mechanics en is uiteindelijk terrecht generfed. En killcans in high-sec gaan ze ook wel fixen.
Heh, soms heb je van die missies...loot je echt teveel crap
Human cattle 5/5, had 43 items in mijn cargohold van die missie (iets van 60-70 unstacked) allemaal crap
Maaja, er zal maar net een implant bij zitten ofzo 
Nog eventjes en dan lvl3 missies
Nog eventjes en dan lvl3 missies
[ Voor 7% gewijzigd door Koetjeboe op 12-06-2006 13:48 ]
Mwa ik ben het er toch niet mee eens dat het een exploit is hoor. Hoe groot is de kans dat je iemand tegen komt met zo'n BPO in zijn hold, afk bij een gate. Bovendien, als ik zo'n ding had, zou ik wel 10x uitkijken wanneer ik dat ding zou vervoeren.
Verwijderd
Het zijn wel degelijk game mechanics. Als het een exploit is dan zou je het kunnen petitionen en zouden de GM's er iets aan doen. Een corp maat van me is precies op deze manier in Jita een hauler met zo ongeveer zijn hele eve leven kwijtgeraakt. Hij heeft het ook gepetitioned en heeft helemaal niks teruggehad. Hij is zelfs twee weken gebanned omdat hij een aantal zeer onvriendelijke dingen tegen degene die hem kapot schoot heeft gezegd. Gewoon game mechanics dus. Er is geen safe space in eve, heel simpel. En al die wonderkinderen die hun TII BPO's in een tech 1 hauler door space sturen kunnen dit gewoon verwachten.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:35:
Rabble, rabble rabble
maar waar hoor jij iets over een wardec? of over een alt for that matter...Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 09:35:
Snap je probleem niet helemaal, sinds het begin van Eve zijn er pirates geweest die in empire (let op, ik zeg GEEN safe space, want dat is het dus niet) haulers ganken voor de shit die ze meenemen.
Dat er nou een keer iemand een BPO van 30B meeneemt en geganked word, mjah, had je kunnen verwachten. (*ik zou PRECIES hetzelfde hebben gedaan. Men bs van 300M geganked door concord? mjah, boeiend, heb 30B derbij als ik die BPO verkoop
Enige wat niet echt handig is, is dat freigth scannen niet als hostile action word gezien, mjah, das
game mechanics
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Tuurlijk is het wel een exploit.
De regel is dat als jij in 1.0 iemand waar je niet in oorlog mee bent afknalt jij je schip hoe dan ook kwijt bent. En in een eitje kun je geen bpo's opslaan. Dus kan je helemaal niets looten. En als je dan wel snel genoeg bent om die killcan van die ander in te pikken komt het in je eigen killcan terrecht. En als je dan met een alt die can snel genoeg ophaalt dan heb je die 30Gb wel heel erg snel verdiend voor een in verhouding magere security penalty.
Scannen zou idd in high-security als hostile gezien moeten worden. Maar ook dat killcans van gegankte in high-sec mensen niet te openen is door anderen.
In low-sec is dat soort gedoe wel gewoon mogelijk en da's ook logisch.
En dat een GM het niet als exploit ziet hangt puur van de GM af. Of voor wat voor bui die heeft. Want qua uniformiteit van regels nalopen kan ik ze niet op betrappen eerlijk gezegd. Het is maar net wie je helpt (of juist niet).
Er zijn ook mensen die in hun haulertje met een BPC rond gaan lopen struinen om mensen zo uit te lokken om ze te ganken. En daar dan weer de loot van die killcan inpikken. Da's net zo'n rotstreek trouwens.
En zowieso vind ik het een rotinstelling om zonder blikken of blozen 30B te joepen wat als je het in GTC gaat omrekenen kom je in de buurt van de 9000 euries. En dan kun je het dom vinden als dat in een It3 gaat vervoeren. Maar in Jita heb je nog wel eens lag dus kan het goed zijn dat het lijkt alsof je afk bent. Maar ik vergelijk het dan met iemand die ergens staat te wachten. Mag je dan ook z'n auto leegroven? Voor een politieburo?
Niet dat mij dit ooit zou overkomen want er zijn genoeg manieren om dit te vermijden. Maar denk niet dat er een 6e ship BPO inzit voor mijn char.
En het excuus dat het maar een spelletje is ook zwak omdat het oficieel geen waarde vertegenwoordigd maar je toch indirect er financiele schade aan hebt. En al helemaal door een onbedoeld gaatje in de game mechanics.
De regel is dat als jij in 1.0 iemand waar je niet in oorlog mee bent afknalt jij je schip hoe dan ook kwijt bent. En in een eitje kun je geen bpo's opslaan. Dus kan je helemaal niets looten. En als je dan wel snel genoeg bent om die killcan van die ander in te pikken komt het in je eigen killcan terrecht. En als je dan met een alt die can snel genoeg ophaalt dan heb je die 30Gb wel heel erg snel verdiend voor een in verhouding magere security penalty.
Scannen zou idd in high-security als hostile gezien moeten worden. Maar ook dat killcans van gegankte in high-sec mensen niet te openen is door anderen.
En dat een GM het niet als exploit ziet hangt puur van de GM af. Of voor wat voor bui die heeft. Want qua uniformiteit van regels nalopen kan ik ze niet op betrappen eerlijk gezegd. Het is maar net wie je helpt (of juist niet).
Er zijn ook mensen die in hun haulertje met een BPC rond gaan lopen struinen om mensen zo uit te lokken om ze te ganken. En daar dan weer de loot van die killcan inpikken. Da's net zo'n rotstreek trouwens.
En zowieso vind ik het een rotinstelling om zonder blikken of blozen 30B te joepen wat als je het in GTC gaat omrekenen kom je in de buurt van de 9000 euries. En dan kun je het dom vinden als dat in een It3 gaat vervoeren. Maar in Jita heb je nog wel eens lag dus kan het goed zijn dat het lijkt alsof je afk bent. Maar ik vergelijk het dan met iemand die ergens staat te wachten. Mag je dan ook z'n auto leegroven? Voor een politieburo?
Niet dat mij dit ooit zou overkomen want er zijn genoeg manieren om dit te vermijden. Maar denk niet dat er een 6e ship BPO inzit voor mijn char.
En het excuus dat het maar een spelletje is ook zwak omdat het oficieel geen waarde vertegenwoordigd maar je toch indirect er financiele schade aan hebt. En al helemaal door een onbedoeld gaatje in de game mechanics.
Mag niet nee, maar het kan wel, en de consequenties zijn er dan ook niet gering, net als in de game. Moet ik wel toegeven dat het handig zou zijn om dat soort dingen te kunnen verzekerenVerwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:57:
Maar ik vergelijk het dan met iemand die ergens staat te wachten. Mag je dan ook z'n auto leegroven? Voor een politieburo?
Eve-Online is een spel waar je alles kan doen, een handelaar, een mercenary, een piraat, een oplichter, allemaal legale beroepen binnen Eve. Dat is nu juist de charme van Eve.
Wat is 30Bilion als je al jaren speelt? 3Mil is al een hoop als je net speelt, maakt het dan uit voor hoeveel je het kan verkopen voor euries (wat toch al niet mag)?
Ben zelf ook een paar keer in de situatie geweest waarbij ik behoorlijk liep te vloeken, maar dan realiseer je je weer dat het inderdaad een spelletje is wat je speelt. En je iemand heeft dan inderdaad iets opgeblazen waar je een heleboel tijd in heb gestoken, maar dat is what eve is all about, als je dat niet leuk vind dan is eve niet altijd voor jou.
Wat is 30Bilion als je al jaren speelt? 3Mil is al een hoop als je net speelt, maakt het dan uit voor hoeveel je het kan verkopen voor euries (wat toch al niet mag)?
Ben zelf ook een paar keer in de situatie geweest waarbij ik behoorlijk liep te vloeken, maar dan realiseer je je weer dat het inderdaad een spelletje is wat je speelt. En je iemand heeft dan inderdaad iets opgeblazen waar je een heleboel tijd in heb gestoken, maar dat is what eve is all about, als je dat niet leuk vind dan is eve niet altijd voor jou.
Jij snapt 't, volgens mij moet er iemand anders WoW gaan spelen.Cergorach schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:19:
Eve-Online is een spel waar je alles kan doen, een handelaar, een mercenary, een piraat, een oplichter, allemaal legale beroepen binnen Eve. Dat is nu juist de charme van Eve.
Het is niet mijn type spel, maar ik zal niemand ervan weerhouden het te doen. Het is geen exploit omdat CCP zegt van niet. Niet alleen de GM's zeggen dat dus.
Ze raken hun schip kwijt en looten het met een altje. Er zijn dus wel degelijk genoeg consequenties, ook het krijgen van geen loot, het gaat ook weleens op in de explosie, zoals bij Donny
wederom, welke noob pleurt er dan ook tII bpos in een hauler? (en dan nog afk). Volgens mij gebeurt dit bijna nooit. Ik zou tenminste een snel schip pakken, intie ofzo, zeker als je een bpo van 30 bill in je bay hebt zitten. dus die game mechanic moet gewoon blijven zoals t is imho. Altijd prachtig als je in 0.0 een indie gankt met allemaal bpc'tjes. dan denk je ook van.. omg, ga dan 2x. kunnen een hoop bpc/o's in een intie, . Knappe jongen die dat kan tegen houden.. Dus fuse, je kunt die noobs wel verdedigen, maar je verhaal gaat er bij mij niet in .. 
maar indies ganken in 1.0 is imho wel een beetje flauw (mits het 30B oplevert
) 
(meh, smartbomben & interdictor sphere kan adrenaline opwekkend zijn
maar indies ganken in 1.0 is imho wel een beetje flauw (mits het 30B oplevert
(meh, smartbomben & interdictor sphere kan adrenaline opwekkend zijn
traktor scratch!
Verwijderd
draait eve een beetje op vista?Koetjeboe schreef op maandag 12 juni 2006 @ 20:21:
[afbeelding]
Hmm, daar gaat iets fout met mijn thruster
of is het gewoon een skin?
hoe kan je die percentages van je armor enz zien? is dat een mod ofzo?
Kan je aanzetten. In space, onder in je HUD zie je naast je snelheidmetertje een wit pijltje naar rechts wijzen, daar kan je op clicken en dan voor show readout kiezen.DrProctor schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:24:
hoe kan je die percentages van je armor enz zien? is dat een mod ofzo?
btw: http://myeve.eve-online.c...p?a=single&nid=1160&tid=7 over Querious
Verwijderd
hela... jij zit in ITFB..ravenger schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:12:
[...]
Kan je aanzetten. In space, onder in je HUD zie je naast je snelheidmetertje een wit pijltje naar rechts wijzen, daar kan je op clicken en dan voor show readout kiezen.
btw: http://myeve.eve-online.c...p?a=single&nid=1160&tid=7 over Querious
ken je DjDangle daar nog uit?
Nee, tis vistaVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 08:40:
[...]
draait eve een beetje op vista?
of is het gewoon een skin?
Verwijderd
Waar zegt CCP dat dan?WasBak schreef op maandag 12 juni 2006 @ 16:25:
Het is niet mijn type spel, maar ik zal niemand ervan weerhouden het te doen. Het is geen exploit omdat CCP zegt van niet. Niet alleen de GM's zeggen dat dus.
Verwijderd
welke fix dan?Koetjeboe schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:52:
[...]
Nee, tis vistaEn draait prima, moest alleen even een registry fixje doen voor de fonts...en niet tijdens het eve spelen iets gaan doen wat een security warning oproept, want dat crashed eve bes hard :x
is misschien wel handig als ik straks ga testen
Van het eve online forum:Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:08:
[...]
welke fix dan?
is misschien wel handig als ik straks ga testen
Hij zeurt dat je geen directx 9c hebt1) Add an entry to the registry at HKCU/Software/Microsoft/Windows/Current Version/Explorer/Shell Folders called "Fonts" with the entry "C:/Windows/Fonts"
2) Ignore the error at Eve's startup that says your DirectX is out of date.
een Exploit is als je de fouten uitbuit. (bugs etc)Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2006 @ 14:57:
Tuurlijk is het wel een exploit.
Ik zie niet hoe het een bug uitbuiten is als je iemand aan gort knal in 1.0, zelf concord ook lekker zen gang laat gaan om vervolgens kannetje leeg te halen.
Bugs zitten meestal niet lang in een game, halen ze er echt wel uit (anders zou het niet eens eploiten heten...)
Toch wel vreemd dat deze "exploit" al vanaf de beta er in zit.
Kortom, l2p...
ennuh, je site werkt niet eens, linked alleen maar door naar je zo gehate WOW
verders herhalling van wat erikie zegt en wat ik al zei, je bent gewoon een lul als je dat vervoert in een INDY! shit, ik zou het in men bs met dubbele tank nog eng vinden...
Battle.net Spud#2543
Mja hij ging net weg dat ik joinde, veel over hem gehoord maar weinig positiefsVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 10:48:
[...]
hela... jij zit in ITFB..
ken je DjDangle daar nog uit?
Wat ik me nou afvraag over EVE, het lijkt me een spel met een redelijk traag verloop, en dat is op zich niet erg. Maar hoeveel tijd moet je hier nu instoppen om een "bevredigende ervaring" te krijgen? Kom je weg met een paar uurtjes (zeg 5 iedere week), en zijn dat dan ook leuke uurtjes?? Het is op zich niet erg als het even duurt voordat je op het punt komt dat het leuk wordt voor een paar uurtjes per week, als dat moment maar ooit komt...
wel de meeste tijd gaat zitten in het trainen van skills.
de beginselen van je skills duren ongeveer een paar uur om te trainen.
na dat punt kunnen skills dagen al niet weken / tot een maand duren voor ze klaar zijn met trainen.
dit gaat gewoon door ook als je niets doet. dit is dus een idiale game voor mensen met beperkte tijd.
als je een paar weekjes flink ISK (geld in game) gaat verzamelen de nodige skills gaat kopen en die op je gemak aan zet ga je met een redelijk tempo vooruit.
de beginselen van je skills duren ongeveer een paar uur om te trainen.
na dat punt kunnen skills dagen al niet weken / tot een maand duren voor ze klaar zijn met trainen.
dit gaat gewoon door ook als je niets doet. dit is dus een idiale game voor mensen met beperkte tijd.
als je een paar weekjes flink ISK (geld in game) gaat verzamelen de nodige skills gaat kopen en die op je gemak aan zet ga je met een redelijk tempo vooruit.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Haha ben nu met cruiser level V bezig om te trainen heb nog 14 dagen en 20 uur te gaan van de totale tijd van 27+ dagen.
Wat je allemaal al niet moet doen voor een Heavy Assault Ship
Wat je allemaal al niet moet doen voor een Heavy Assault Ship
tja maar ze zijn het waard heVerwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 16:25:
Haha ben nu met cruiser level V bezig om te trainen heb nog 14 dagen en 20 uur te gaan van de totale tijd van 27+ dagen.
Wat je allemaal al niet moet doen voor een Heavy Assault Ship![]()
Game PC
heb je de prijzen van de hacs al eens gezien? nou, maak je borst maar nat, t is niet leuk meer
traktor scratch!
Verwijderd
Niet als je ze zelf maakt. (pats pats)
Maar m'n sig was oud en heb hem ff aangepast.
En ik ben het nog steeds niet mee eens dat high-sec bpo ganking geen exploit is. En staat ook nergens dat het toegestaan is zover ik kon zoeken.
Maar het lijkt eerder op zoiets als mensen met 1k coke op laten pakken bij de douane als afleiding en dan zelf een koffer vol stiekem binnen smokkelen.
En de terrechte opmerking was ook dat degene die de BPO vervoert ALTIJD de lul is. Of die BPO gaat kapot of wordt gejoept. Of hij moet toevallig een corpmate bij zich hebben die als eerste bij die killcan is. En dan moet hij iig een kans hebben om te kunnen ontsnappen. Maar als je een paar suicide frigs gebruikt kan dat gewoon niet mislukken.
Maar m'n sig was oud en heb hem ff aangepast.
En ik ben het nog steeds niet mee eens dat high-sec bpo ganking geen exploit is. En staat ook nergens dat het toegestaan is zover ik kon zoeken.
Maar het lijkt eerder op zoiets als mensen met 1k coke op laten pakken bij de douane als afleiding en dan zelf een koffer vol stiekem binnen smokkelen.
En de terrechte opmerking was ook dat degene die de BPO vervoert ALTIJD de lul is. Of die BPO gaat kapot of wordt gejoept. Of hij moet toevallig een corpmate bij zich hebben die als eerste bij die killcan is. En dan moet hij iig een kans hebben om te kunnen ontsnappen. Maar als je een paar suicide frigs gebruikt kan dat gewoon niet mislukken.
Als ik een BPO zou vervoeren zou ik dat in een freighter doen met flink wat verdediging bij me 
Laat ze maar geganked worden door concord
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
neem het mee in een can in je cargo, kan niemand je scannen, zorg dattie standaard naam heeft, samen met paar andere, en ze denken dat je cans aant vervoeren bent.
lekker in een intie ofzo (als dat past, weet de maten niet meer) lekker snel etc.
zat manieren om je goods te vervoeren, alleen ff nadenken
lekker in een intie ofzo (als dat past, weet de maten niet meer) lekker snel etc.
Battle.net Spud#2543
of met 15 man een BPO vervoeren kan ook leuk zijn
van een 0.4 sec station naar een 0.0 is toch wel even slikken hoor vooral als dat je eerste keer in 0.0 is agja ben er ook achter gekomen dat een hoop piraatjes nederlands zijn
Game PC
Werkt niet meer, scannen gaat gewoon door cans. Enige wat je kan doen om hem te verbergen is 'm escrowen en de escrow laten verlopen waarna je een plastic wrap krijgt. Deze kun je dan weer gaan vervoeren zodat niemand kan zien wat je nu echt bij je hebt.TepelStreeltje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 00:23:
neem het mee in een can in je cargo, kan niemand je scannen, zorg dattie standaard naam heeft, samen met paar andere, en ze denken dat je cans aant vervoeren bent.
Als je door empire vliegt heb je die verdediging niet nodig. Om een freighter in empire te ganken heb je honderden BS's nodig, en geen camp die dat voor elkaar krijgtStarLite schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 22:50:
Als ik een BPO zou vervoeren zou ik dat in een freighter doen met flink wat verdediging bij me
[ Voor 25% gewijzigd door redwing op 14-06-2006 07:40 ]
[removed]
Verwijderd
Mwha dat valt wel mee. verdien nu met mijn alt 75 mill per week voor het eenmaal in de week bijvullen van de fuel voor een vijftal posses. Dus dat zit wel goed. Nog ff en ik kan voor mijn alt timecards aanschaffen, zodat deze ook lekker skills kan trainen.Erikie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 20:46:
heb je de prijzen van de hacs al eens gezien? nou, maak je borst maar nat, t is niet leuk meer
Verwijderd
nvm ga geen moeite meer in deze discussie stoppen
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2006 13:31 ]
High-sec ganking is geen exploit als je het mij vraagt, en ik denk dat als CCP er ook zo over denkt dat ze het schieten van targets die je niet zou mogen schieten wel onmogelijk zou hebben gemaakt. Maar het is wel mogelijk en de repercussie is dat je schip kapot moet worden geschoten door Concord. Simpelweg een van de vele mogelijkheden die het spel je biedt om te spelen. Bovenstaand noodlot op een of andere manier ontwijken (al dan niet door ze te tanken, of aan ze te kunnen ontsnappen) is wel een exploit, aangezien Concord bedoelt is om je op die manier te straffen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 21:53:
Niet als je ze zelf maakt. (pats pats)
Een bekend voorbeeld hiervan is de Yulai 8, ergens tijdens het begin van Castor of misschien nog wel tijdens Gemini. Zo bleef een iemand in Yulai mensen ganken en de rest liet hem Concord tanken met behulp van shield tranfers arrays. Devs/GMs hebben hen toen gevraagd om te stoppen omdat ze een fout in de ingame mechanica uitbuitten (-> exploit), een scenario waar CCP met de AI van Concord geen rekening mee had gehouden. Dit deden ze niet en ze werden geband, ik geloof iets van twee weken lang. Later werd deze fout verholpen door Concord targets te laten cyclen en het assisteren van criminelen ook misdadig te maken, waardoor je ook door ze wordt kapotgeschoten.
Als dit (als zeg ik het zelf
Anders kan je nog altijd een petition indienen als je geganked bent in high-sec of een topic op de Eve-Online fora openen in de hoop dat een dev het ziet, maar je zal dezelfde antwoorden krijgen.• Don't expect CONCORD to keep you immune to attacks or ship losses. Like in the real world, law enforcers often arrive too late at the scene of the crime, and even though they able to punish the criminal, they can't always prevent the crime.
• Don't rely on Sentry Guns to keep you a 100% safe. Especially not when traveling in unsecured space. There are several tactical ways to avoid sentry gun fire, which are NOT considered to be an exploit.
Waar ik het wel mee eens ben is dat het vervelend is
Running from the law, the law...Bovenstaand noodlot op een of andere manier ontwijken (al dan niet door ze te tanken, of aan ze te kunnen ontsnappen) is wel een exploit, aangezien Concord bedoelt is om je op die manier te straffen.
IRL wel, ingame niet. Zeker nu met capital ships (die Concord afaik niet heeft) zou het ongeveer onmogelijk zijn om gestraft te worden, iets wat toch wel moet om het nog enigzins eerlijk te houden.
Die heeft Concord ook niet nodig, ten eerste knallen die knakkers echt ongelofelijk hard, ten tweede spawnen er steeds meer totdat je dood bent. Mocht je dus nog een dread in empire hebben hangen en daarmee iemand neerhalen ben je hem gewoon kwijt, hoe hard je 'm ook getankt hebt. Je houdt het misschien iets langer uit, maar dood ga jeRafe schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:10:
IRL wel, ingame niet. Zeker nu met capital ships (die Concord afaik niet heeft) zou het ongeveer onmogelijk zijn om gestraft te worden, iets wat toch wel moet om het nog enigzins eerlijk te houden.
[removed]
jammer dat die bpo geploft is
Maar als je die vervoerd in een t1 inty ben je ook een naab.
Na 1 x geganked geweest te zijn in empire heb ik mijn les wel geleerd gelijk een occator gekocht. Die is wat robuuster.
Maar als je die vervoerd in een t1 inty ben je ook een naab.

Na 1 x geganked geweest te zijn in empire heb ik mijn les wel geleerd gelijk een occator gekocht. Die is wat robuuster.
Ik dacht dat dreads niet in Empire konde begeven?!redwing schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:48:
[...]
Mocht je dus nog een dread in empire hebben hangen en daarmee iemand neerhalen ben je hem gewoon kwijt, hoe hard je 'm ook getankt hebt.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Er is er minimaal 1tje in Amarr, van Chribba van Eve-Files, voor een paar patches waren dreads nog te bouwen in Hi-Sec, sommige zijn beetje vast gekomen daardoor in hi-sec
lol, maar komt er dus ook niet meer uit aangezien ze niet kunnen jumpen?! Zit je dan met dat ding in 1 stelsel
Whole lot of stars ***
maar die komt er prolly nooit meer uit?
Battle.net Spud#2543
Je kan zonder problemen jumpen naar een low-sec systeem, maar je komt nooit meer terug
Alhoewel er ook ergens eentje vast zit (heeft gezeten ?) die zover in empire was gebouwd dat zijn jumpdrive de afstand tot low sec niet haalde. Geen flauw idee of dat al opgelost is door een GM of via de skills.Elissen schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:57:
Je kan zonder problemen jumpen naar een low-sec systeem, maar je komt nooit meer terug
Het is trouwens het cyno-field die ervoor zorgt dat ze niet naar empire kunnen jumpen. Een cyn-field is nl. alleen te gebruiken in low-sec.
Ik blijf me nog steeds afvragen of het wel een BPO was, ik heb het de laatste tijd niet geprobeert, maar een paar maanden geleden kon je bij een cargoscan helemaal niet zien of iets een BPC/BPO was. Wel een hoop info over de BPO/BPC, maar niet het aantal runs (en dus ook of het een BPO of BPC is)
[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 15-06-2006 10:26 ]
[removed]
Hey hallo, ik ben ook weer even begonnen met een Trail (3de keer
) nadat het gevoel van Freelancer weer naar boven kan. Herinner me nog dat ik (MailMan) met Tepelstreeltje en volgensmij ook Maverick enkele jaren geleden flink zat te Freelancer. Niet dat ik dat nu zoek in EVE, maar toch kruist het elkaar wel een beetje.
Om de een of andere reden was ik de vorige keren niet verslaafd genoeg om echt maandelijks te gaan betalen, of misschien bang om verslaafd te raken. Deze keer speel ik de Trial ook met 2 andere mensen via Teamspeak en ik merk dat dat al een heel verschil maakt in de loneliness of space
Zijn er nog dingen die ik absoluut moet doen/gezien hebben om een goed idee te krijgen van alle mogelijkheden?
Ben nu door te minen, courier missies en te bounty hunten geld aan het verzamelen voor een Merlin. Skills heb ik al. Is dat een leuk schipje om een tijd wat missies mee te doen?
Daarnaast nog een vraag. Soms moet ik 2 of 3x warpen om naar de andere kant van een zonnestelsel te komen. Met de melding dat ik niet genoeg energie heb. Is dit normaal, of hangt dit af van m'n schip en de componenten?
Om de een of andere reden was ik de vorige keren niet verslaafd genoeg om echt maandelijks te gaan betalen, of misschien bang om verslaafd te raken. Deze keer speel ik de Trial ook met 2 andere mensen via Teamspeak en ik merk dat dat al een heel verschil maakt in de loneliness of space
Zijn er nog dingen die ik absoluut moet doen/gezien hebben om een goed idee te krijgen van alle mogelijkheden?
Ben nu door te minen, courier missies en te bounty hunten geld aan het verzamelen voor een Merlin. Skills heb ik al. Is dat een leuk schipje om een tijd wat missies mee te doen?
Daarnaast nog een vraag. Soms moet ik 2 of 3x warpen om naar de andere kant van een zonnestelsel te komen. Met de melding dat ik niet genoeg energie heb. Is dit normaal, of hangt dit af van m'n schip en de componenten?
Dat is normaal, als je een groter schip hebt met meer cap, kan je ook langer warpen
De merlin is een prima schip, maar niet als je gaat minen.
Vraag. Wij zijn een corp met 8 pilots, 1 scientist, beginnende producer en wat miners. We zijn allemaal nederlanders (2 belgen) en spelen nu zo'n 3 maanden vrij intensief.
Nu we meer ervaring krijgen/hebben merken we dat we het niet redden met een 8 man's corp om echt iets te kunnen betekenen. Ook krijgen we het idee dat iedereen CEO is, dus we moeten constant discussieren of wat er moet gebeuren of wat niet. Wat wij nodig hebben is dus eventueel een fusie met een 2 koppige leider. Dus dat onze CEO ook in het management komt zogezegd. Ons doel is om voor de corp te werken, dus niet individueel, al is vrijheid ook niet onbelangrijk. Dus als je af en toe wilt ratten, missies of whatever moet ook kunnen. We zitten nu nog in empire maar willen eventueel toewerken naar 0.0 en eventueel aansluiten bij een alliantie. Als er eventueel geen fusie mogelijk is valt er ook nog te praten over het joinen van een andere goede corp waar wij als groep onderdeel van kunnen uitmaken. Een beetje een nederlandse delegatie is natuurlijk leuk maar niet persee een must.
Contacten ingame: Artrea
@ Maverick, kan je me even contacten? Ben je ingame nick kwijt
Contacten ingame: Artrea
@ Maverick, kan je me even contacten? Ben je ingame nick kwijt
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 15-06-2006 11:39 ]
Whole lot of stars ***
heb je een skill voor Mailman.
wark drive ops geloof ik.
Ik speel zelf niet meer, (leuk geld verdient met men account verkopen
) dus ChernoChiel ben ik niet meer.
ennuh, join zsm een leuke corp, maakt het stuk leuker.
Rudios, probeer James Damarr
wark drive ops geloof ik.
Ik speel zelf niet meer, (leuk geld verdient met men account verkopen
ennuh, join zsm een leuke corp, maakt het stuk leuker.
Rudios, probeer James Damarr
Battle.net Spud#2543
Tralalalalaaa.... Was net aan het wegwarpen van een gevecht toen de servers down gingen voor onderhoud. Ik werd nog beschoten, maar begon al wel met warpen toen de verbinding wegviel. Ben benieuwd of m'n scheepje zo nog heel is 
/edit: toch nog op tijd weggekomen, ik hing veilig voor een station toen ik weer inlogde
/edit: toch nog op tijd weggekomen, ik hing veilig voor een station toen ik weer inlogde
[ Voor 19% gewijzigd door riotrick op 16-06-2006 15:50 ]
Verwijderd
Zal eens een lans gaan breken.Rafe schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:28:
Anders kan je nog altijd een petition indienen als je geganked bent in high-sec of een topic op de Eve-Online fora openen in de hoop dat een dev het ziet, maar je zal dezelfde antwoorden krijgen.
Maar het staat nergens open en bloot dat het is toegestaan. En dan krijg je dit soort gezever of het nou wel of niet mag.
Wat voor mij de essentie van de exploit is dat degene die jouw afknalt ook aan jouw can mag komen. Hetzij als prime of als alt. Dat klopt niet en is niet echt logisch.
Concord staat er met hun neus bovenop en vind het maar goed dat mensen elkaar af lopen knallen en een 3e met de loot vandoor gaat? Dat is eigenlijk niet veel anders dan het niet cyclen van targets of flaggen van mensen die remote armor reppers gebruiken ook geflagged worden. De AI van Concord hoort daar gewoon onderscheid in te kunnen maken.
En zowieso is ship scanning ook zoiets dergelijks. Alsof Concord het goed vind dat mensen elkaar te gaan lopen scannen? Dat gaat toch helemaal nergens over?
Vind dat niet erg hoor, die BPO wordt dan gewoon weer gereseed en heb ik de kans om hem te winnen.Waar ik het wel mee eens ben is dat het vervelend isnegen van de tien keer zijn beide partijen alles kwijt (schepen, BPO) en schiet niemand er wat mee op.
Ok een beetje gierig, maar wanneer ik bij Pay-by-Cash kijk, zie ik dat de kosten voor 12 maanden 140,xx euro is. Maar in de startpost staat 131. Heeft dit te maken omdat je Transaction Fees moet betalen, of iets dergelijks? Of is dit bij CC even duur?
Verwijderd
Dat heeft niet zoveel nut meer, ARIN is in hybernation en we zijn met de elite opgestapt naar een andere corp met een hoop oude vrienden.Rudios, probeer James Damar
Verwijderd
+ Ik ben op vakantie
zit nog 2,5 week in America, forumhoeren gaat goed maar was vergeten een EVE client mee te nemen op een van m'n broer of pa z'n laptop.
Naja veel spelen zou er toch nooit van komen

Naja veel spelen zou er toch nooit van komen
Aan de andere kant is het ook niet logisch als ze je afknallen omdat je even bij iemand anders binnen kijktVerwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:34:
[...]
Zal eens een lans gaan breken.
Wat voor mij de essentie van de exploit is dat degene die jouw afknalt ook aan jouw can mag komen. Hetzij als prime of als alt. Dat klopt niet en is niet echt logisch.
Concord staat er met hun neus bovenop en vind het maar goed dat mensen elkaar af lopen knallen en een 3e met de loot vandoor gaat? Dat is eigenlijk niet veel anders dan het niet cyclen van targets of flaggen van mensen die remote armor reppers gebruiken ook geflagged worden. De AI van Concord hoort daar gewoon onderscheid in te kunnen maken.
En zowieso is ship scanning ook zoiets dergelijks. Alsof Concord het goed vind dat mensen elkaar te gaan lopen scannen? Dat gaat toch helemaal nergens over?
[removed]
Of ze moeten een item hebben dat er voor zorg dat ze je niet kunnen scannen. En dat die in heel high sec. space zitten zo dat je nooit iemand daar kan scannen dan.
which in turn zorgt ervoor dat je makkelijker dingen kan smokkelenCalamor schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 11:01:
Of ze moeten een item hebben dat er voor zorg dat ze je niet kunnen scannen. En dat die in heel high sec. space zitten zo dat je nooit iemand daar kan scannen dan.
[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 18-06-2006 00:54 ]
Ik ben nu vanwege stage in het buitenland een half jaar niet meer ingame geweest, maar kan niet meer wachten te beginnen. Zal over 2 weken weer lekker aan het spelen zijn! Mijn skills zijn gewoon doorgetrained door mijn bro, SurVie! Kan dadelijk weer lekker gaan knallen!
Zo verslavend, dat spel!
[ Voor 9% gewijzigd door Coreantes op 18-06-2006 10:06 ]
Verwijderd
En ik dacht dat ik het slecht had met m'n 5 weken vakantie
Ik moet nog maar 2,5 week en dan mag ik ook weer \o/ En Vakantie mooi gebruikt om Jump Drive Op lv5 te trainen en ver te komen op m'n Adv Weapon Upgrades lv5 wheee \o/

Verwijderd
Bah waarom zit ik weer es op school wanneer mijn skill klaar is >_<
En eve is zeker ook nog es down na die patch/fix?
Verwijderd
Extended downtime from 11:00-17:00Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:47:
En ik plan altijd wel een lange skill als er een update komt
en je kan ook toch zo plannen dat je skill klaar is/komt als je thuis bent ipv op school zit ,beetje verloren tijd
Verwijderd
Ik kan normaal via school gewoon mijn skill changen maar op de een of andere reden werkt het streamen van eveclient laatste paar dagen niet en was ik vergeten
Hmm langere downtime deze keer, ivm met problemen met Concord die niet wilde respawnen of iets dergelijks? Gevaarlijke tijden voor de newbies ( zoals /me).
Zijn er mensen die via Bank Transfer betalen? Zoja gaat dit een beetje snel en kost dit meer dan met CC?
Zijn er mensen die via Bank Transfer betalen? Zoja gaat dit een beetje snel en kost dit meer dan met CC?
Verwijderd
Ja, 4-5 werkdagen, kost iets meer.Zijn er mensen die via Bank Transfer betalen? Zoja gaat dit een beetje snel en kost dit meer dan met CC?
sterker nog, ik stuurde het geld op de 14e en op de 15e had ik mn 30 dagen er al bij, echt bijzonder snel want ik rekende al op 4-8 werkdagen zoals zij zelf aangeven..
(wel beetje jammer dat het wat meer kost dan met cc)
[ Voor 14% gewijzigd door Elp op 21-06-2006 19:10 ]
Verwijderd
Die snell afhandeling komt omdat je bij de ABN zit denk ik aangezien paybycash zelf ook abn bank in amterdam gebruikt. Normaal kost het 4-5 werkdagen als je niet bij abn een rekening gebruikt om te betalen.Elp schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 19:09:
[...]
sterker nog, ik stuurde het geld op de 14e en op de 15e had ik mn 30 dagen er al bij, echt bijzonder snel want ik rekende al op 4-8 werkdagen zoals zij zelf aangeven..
(wel beetje jammer dat het wat meer kost dan met cc)
Verwijderd
Ah, geen wonder dat je suicide ganker bent af en toe.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 16:47:
Teveel tijd met school bezig om zelf iskies te maken.
Verwijderd
Mja of je blijft meer dan een week bezig over een dagje jita waarin ik 3 haulers heb kapot geschoten en 75M verlies heb gemaakt en vooral ook de sec status. Dus als je de koeien even in de sloot laat zitten dan lijk je mischien minder een zeurpiet en meer een PvPer.Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 11:46:
[...]Ah, geen wonder dat je suicide ganker bent af en toe.
Teveel tijd met school bezig om zelf iskies te maken.
Nope, ik zit bij de rabobank.Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:56:
[...]
Die snell afhandeling komt omdat je bij de ABN zit denk ik aangezien paybycash zelf ook abn bank in amterdam gebruikt. Normaal kost het 4-5 werkdagen als je niet bij abn een rekening gebruikt om te betalen.
Verwijderd
Waarom zou ik een PvP'er moeten lijken? Alsof die een hogere status hebben of zo.
In mijn roleplaying heb ik al het hoogst haalbare gehaald als beste researcher van Eve.
(Zover heeft nog niemand die ik weet meer dan 5 T2 ship BPO met 1 char uit de lottery gehaald.)
En over zeuren gesproken.
Empire ganking kan een exploit zijn als je er speciaal een alt voor maakt en die nuked als de sec te laag wordt. Als ik dat merk dan zal ik dat gewoon petitionen, met liefde zelfs.
In mijn roleplaying heb ik al het hoogst haalbare gehaald als beste researcher van Eve.
(Zover heeft nog niemand die ik weet meer dan 5 T2 ship BPO met 1 char uit de lottery gehaald.)
Empire ganking kan een exploit zijn als je er speciaal een alt voor maakt en die nuked als de sec te laag wordt. Als ik dat merk dan zal ik dat gewoon petitionen, met liefde zelfs.
Verwijderd
aaaaaaaaawwwwwwwwww....Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:49:
Waarom zou ik een PvP'er moeten lijken? Alsof die een hogere status hebben of zo.
een lieve carebear met grote praatjes
/me aait fuse over zijn zachte bolletje
ga nu maar weer buitenspelen met de rest van je berenvriendjes
Verwijderd
Wat doe je nou achterlijk, iedereen moet toch zelf weten hoe hij wil spelen.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:33:
[...]
aaaaaaaaawwwwwwwwww....
/me aait fuse over zijn zachte bolletje
quit the flames pls m8, no need. Dit is geen PVP only game en dit is geen PVP only topic.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 11:33:
[...]
aaaaaaaaawwwwwwwwww....
* ravenger aait fuse over zijn zachte bolletje
Verwijderd
Iedereen moet inderdaad zelf weten wat hij doet..
maar ik doe precies hetzelfde als hij doet afgelopen week..
iemand zijn daden afkeuren (high sec ganking)
als iemand 'goeds' iemand 'slecht' afkeurd mag het wel..
en als ik het andersom doe ben ik aan het flamen....
beetje scheef he
maar ik doe precies hetzelfde als hij doet afgelopen week..
iemand zijn daden afkeuren (high sec ganking)
als iemand 'goeds' iemand 'slecht' afkeurd mag het wel..
en als ik het andersom doe ben ik aan het flamen....
beetje scheef he
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 14:40 ]
Ware het niet dat fuse zegt dat het een exploit kan zijn als je er steeds characters voor maakt om ze even later weer te verwijderen. Er is een groot verschil tussen normale high-sec ganking en high-sec ganken met exploit omdat het tweede straffeloos kan plaatsvinden.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchCommando op 24-06-2006 15:02 ]
Verwijderd
en daar had ik het juist net NIET overDutchCommando schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:02:
Ware het niet dat fuse zegt dat het een exploit kan zijn als je er steeds characters voor maakt om ze even later weer te verwijderen. Er is een groot verschil tussen normale high-sec ganking en high-sec ganken met exploit omdat het tweede straffeloos kan plaatsvinden.
maar het is weer goed geweest.. ik zal eens wat nuttigs met mijn tijd gaan doen...
Verwijderd
Mja maar welk idioot maakt er een alt die een raven kan vliegen om zijn sec status te vernueken en opnieuw te beginnen.DutchCommando schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:02:
Ik ben het vrijwel eens met de posts hierboven, zelf zeiken op andere mag wel als je het zelf er niet mee eens bent maar zelf kitiek krijgen homaar... fuse ik denk serieus dat je dit spel iets te serieus neemt en dat je niet moet gaan zeuren als er gasten met meer dan 1B aan gear in hun nog geen 1M aan waarde hauler kapot worden geschoten. Overal moet moeite voor gedaan worden tegenwoordig ingame... zo ook het vervoeren vanwaardevolle spullen door high sec.
Ik doel meer op frigate ganksquads. Door het matige niveau hier lees ik het topic nauwelijks, vandaar dat ik de voorgeschiedenis niet helemaal ken.
Mjah, is topic of 2 al hele discussie geweest met fuse.
dus stel voor om gewoon weer lekker gezellig door te babbelen over van alles en nix.
ennuh DC, wat doe je hier dan!?
dus stel voor om gewoon weer lekker gezellig door te babbelen over van alles en nix.
ennuh DC, wat doe je hier dan!?
Battle.net Spud#2543
mja ipv het topic af te zeiken kun je ook een bijdrage leveren zodat het niveau wat minder matig wordDutchCommando schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 20:44:
Ik doel meer op frigate ganksquads. Door het matige niveau hier lees ik het topic nauwelijks, vandaar dat ik de voorgeschiedenis niet helemaal ken.
Verwijderd
Denk dat er een misverstandje is dat ik een carebear zou zijn.
Dan lijken me 5M+ SP gunnery skills wel een beetje veel.
Of dat we gisteren met een groepje mensjes 3 Pos'es hebben gesloopt.
Ik heb gewoon een behoorlijke hekel aan mensen die denken dat PvP de hoogste 'waarheid' in Eve zou zijn.
Eve is gewoon zoveel meer dan alleen overrated PvP.
Dus ook high-sec gankende rotzakken. Of alliances van meer dan duizend mensen die met z'n allen proberen een andere alliance om zeep proberen te helpen. Of piraten die op hun luie reet de hele dag bij een gate shuttles afknallen om een -10 sec status te krijgen om bij hun vriendjes op te scheppen hoe slecht ze wel niet zijn. Of je in empire vet rijk kan worden door je helemaal suf te handelen in alles en nog wat. Mensen die maanden lopen te slijmen in een corp om uiteindelijk een graai in de kas te doen en hem dan te peren. Of in mijn geval zoveel mogelijk T2 BPO's scoren.
Uiteindelijk is Eve gewoon lol hebben.
Dan lijken me 5M+ SP gunnery skills wel een beetje veel.
Of dat we gisteren met een groepje mensjes 3 Pos'es hebben gesloopt.
Ik heb gewoon een behoorlijke hekel aan mensen die denken dat PvP de hoogste 'waarheid' in Eve zou zijn.
Eve is gewoon zoveel meer dan alleen overrated PvP.
Dus ook high-sec gankende rotzakken. Of alliances van meer dan duizend mensen die met z'n allen proberen een andere alliance om zeep proberen te helpen. Of piraten die op hun luie reet de hele dag bij een gate shuttles afknallen om een -10 sec status te krijgen om bij hun vriendjes op te scheppen hoe slecht ze wel niet zijn. Of je in empire vet rijk kan worden door je helemaal suf te handelen in alles en nog wat. Mensen die maanden lopen te slijmen in een corp om uiteindelijk een graai in de kas te doen en hem dan te peren. Of in mijn geval zoveel mogelijk T2 BPO's scoren.
Vind het wel typisch dat je alle andere aspecten zwart afschildert en T2 BPO's verzamelen over laat komen als een weldadige onderneming die allom geprezen moet worden.Eve is gewoon zoveel meer dan alleen overrated PvP.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
QFT!Rudios schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:14:
[...]
Vind het wel typisch dat je alle andere aspecten zwart afschildert en T2 BPO's verzamelen over laat komen als een weldadige onderneming die allom geprezen moet worden.
Ligt er maar net aan hoeveel zoiets oplevert. In principe kost het hooguit een paar honder mil isk om een alt te krijgen die een Raven kan vliegen. Als je met highsec ganken dit kunt terugverdienen leveert het alleen maar isk op terwijl het verder niets kost.Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 19:27:
[...]
Mja maar welk idioot maakt er een alt die een raven kan vliegen om zijn sec status te vernueken en opnieuw te beginnen.
Ik ben het vrijwel eens met de posts hierboven, zelf zeiken op andere mag wel als je het zelf er niet mee eens bent maar zelf kitiek krijgen homaar... fuse ik denk serieus dat je dit spel iets te serieus neemt en dat je niet moet gaan zeuren als er gasten met meer dan 1B aan gear in hun nog geen 1M aan waarde hauler kapot worden geschoten. Overal moet moeite voor gedaan worden tegenwoordig ingame... zo ook het vervoeren vanwaardevolle spullen door high sec.
Toch blijf ik het grootste probleem bij highsec ganken nog steeds vinden dat een ander zonder problemen de gedropte can kan legen. Als ze daar een nu een fatsoenlijke oplossing voor vinden waarbij het risico voor degene die de can leegt veel hoger is zou het al een stuk beter zijn.
[removed]
Verwijderd
Een alt een raven laten vliegen kost al snel 2 maanden wat neer komt op 30 euro, voor 30 euro kan ik meer isk kopen op ebay op whatever dan wat het risico inhoud dus dat is onzin.redwing schreef op maandag 26 juni 2006 @ 10:29:
[...]
Ligt er maar net aan hoeveel zoiets oplevert. In principe kost het hooguit een paar honder mil isk om een alt te krijgen die een Raven kan vliegen. Als je met highsec ganken dit kunt terugverdienen leveert het alleen maar isk op terwijl het verder niets kost.
Toch blijf ik het grootste probleem bij highsec ganken nog steeds vinden dat een ander zonder problemen de gedropte can kan legen. Als ze daar een nu een fatsoenlijke oplossing voor vinden waarbij het risico voor degene die de can leegt veel hoger is zou het al een stuk beter zijn.
Wat jij het probleem noemt bij high sec ganking is all-over EVE, iedereen kan toch ook je geminede cannetje leeg jatten? Dit is dus geen probleem wat alleen voorkomt bij Highsec ganking. Maarja sommige vinden het nodig om de rijken in eve te beschermen door zulke dingen te gaan roepen terwijl de rijken zelf te lui zijn om voor en fatsoenlijke hauler te trainen zodat het veilig is voor ze. Nog een puntje is dat ik geen noobs heb gekillt maar spelers die meer dan 1 a 2 jaar in de game zitten en die bakken met ISK hebben. (of een alt daarvan die 2 dagen in de game zit en een T2 BPO vervoert).
Verwijderd
Ik zou zeggen, doe jij het me na dan? Het iig een unieke prestatie wat 100% bij het RP element van m'n char past. En ik heb dus wel tijd/moeite/isk moeten investeren om het geluk te hebben om die 5 BPO's te scoren. Plus een beetje slim je agents uitkiezen natuurlijk.Rudios schreef op maandag 26 juni 2006 @ 00:14:
Vind het wel typisch dat je alle andere aspecten zwart afschildert en T2 BPO's verzamelen over laat komen als een weldadige onderneming die allom geprezen moet worden.
Maar 3 posses in een weekend neerknallen is ook wel leuk hoor. (Niet wereldschokkend verder maar wel onderhoudzaam.)
Iig is Eve meer dan alleen een spel voor piraten met een grote mond.
Enne, Donny isk op ebay kopen/verkopen is verboden. Als je gepakt wordt ben je echt de zak en ben je je character kwijt. En zowieso loop je altijd het gevaar opgelicht te worden want gasten die illegale shit uitvreten denken vaak alleen maar aan geld.
Loop me trouwens ook gruwlijk te ergeren aan die google adds die ebay adds tonen voor illegale isk verkoop hier. Dat verpest het hele spel en krijg ook de indruk dat er mensen zijn die Eve alleen spelen om er duizenden dollars/euro's aan overhouden.
Isk kopen kan alleen legaal door gametimecards (GTC) te ruilen. Maar ik vind dat als je geld van buitenaf nodig hebt om ingame beter te worden je eigenlijk al niet meer hoef te spelen omdat je al toegegeven hebt je het ingame niet kan trekken. Als je geen tijd hebt speel je gewoon niet denk ik dan maar.
BPO's scoren is pure mazzel en geen vaardigheid.
[ Voor 34% gewijzigd door WasBak op 26-06-2006 11:34 ]
Verwijderd
Klopt, maar als je niet meedoet win je ook niets.
Als je geen missies doet krijg je ook geen LP voor een mogelijke aanbieding voor een faction ship.
Als je niet in een 1.0 systeem bij een gate ships gaat scannen vind je ook geen BPO.
Als je geen missies doet krijg je ook geen LP voor een mogelijke aanbieding voor een faction ship.
Als je niet in een 1.0 systeem bij een gate ships gaat scannen vind je ook geen BPO.
Verwijderd
Okè, zullen we het mischien een ander leuk onderwerp hebben ,ik lees alleen maar dezelfde dingen de afgelopen dagen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.
Buddy trial nodig? Die kun je hier halen.