wat een gezeik. Als fotograaf maak je foto's voor een club/site/organisatie en die gebruiken jouw foto's. Jij publiceert alleen de leukste plaatjes in je portfolio en to be honest zijn
zoenende kopkluivende mensen vaak enorm nutteloos om te zien. De organisatie publiceert de foto's en is derhalve dus ook aansprakelijk voor alles wat daar uit voortvloeit. Jij werkt namelijk in opdracht, enzo. De organisatie zorgt ervoor dat middels achterkant kaartje, algemene voorwaarden en huisregels de hele reut goed is ingedekt. Als ze dat niet goed geregeld hebben is dat hun probleem (en bovendien erg dom). Verder ben je simpelweg erg dom als je in een drukke club gaat zoenen met iemand anders dan je wederhelft.
Kunnen we nu ophouden over dit imo enorm broodje aap-gedoe en verder met plaatjes maken?
Het seizoen komt er weer aan - wie zie ik terug op Dance Valley, op Sensation, op Ground Zero, etc?
Verder zie ik een hoop foto's waar mensen gebruik maken van standaardtrucjes. Jules met z'n 45-graden-naar-rechts, ik zie wat standaard zoomblurs en motionblurs, en daar zie ik gewoon herhaling in. (jules, blijf trouwens eens van die shadows-slider af! of hoe je 't ook doet om het haar van die doed zo enorm zwart te maken, en bovendien zijn huidskleur *veels* te negro te maken)
Wees creatief, wees niet bang, doe leuke dingen. Met honderd foto's met scheve koppies hoef ik niet aan te komen bij UDC. Zo houd je het voor jezelf leuk en uitdagend, en zorg je ervoor dat je je continu blijft ontwikkelen en niet ingehaald danwel van de troon gestoten wordt door de volgende kiddo met 350d van z'n pappa en teveel tijd
[
Voor 30% gewijzigd door
HunterPro op 25-05-2006 16:29
]