'k hou zelf ook niet van bluffers..heb er afgelopen paar maanden al een paar door de mand zien vallenJ2pc schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 10:17:
[...]
mja, ik hou niet zo van bluffers. Ik wordt liever betaald naar wat ik presteer, dan hoe goed ik in de rondte kan blaaten. Misschien veranderd dat nog wel (ben immers nog jong)
Ik vind de term consultant die veel bedrijven gebruiken voor nieuwe mensen, vers van de opleiding die ergens gedetacheerd worden dan ook helemaal verkeerd. Een consultant is in mijn optiek iemand met jaren hands-on ervaring en veel inhoudelijke kennis. Ik wil consultant worden!!
Maar ik ben wat te ehh...negatief over mijn eigen kunnen. Als ik mijn omgeving hoor (familie, vrienden, collega's) dan verdiende ik (zeker bij mijn vorige werkgever) veeeeel te weinig. Vandaar dat ik per 1 juni ook een andere werkgever heb.
Voor mijn gevoel wordt mijn kunnen daar beter gewaardeerd. Op dit moment zit ik op een leuke klus waar ik veel kan laten zien. Ook 'op de zaak' kan ik mijn ei veel beter kwijt. Dit zou weer moeten leiden tot snellere groei en dus uiteindelijk een verhoging aan het eind van het jaar