Omdat niemand zich geroepen voelt, probeer ik het maar.
Dit is het 2de deel van het: Wat verdient een ICTer gemiddeld? topic. Hier kunnen leden aangeven wat ze verdienen bij verschillende werkgevers en op verschillende vakgebieden binnen de ICT. Het eerste deel is hier te vinden: Wat verdient een ICTer gemiddeld?
Wat is het nut van deze topic? Mensen kunnen zo een beetje inzicht krijgen op hoe de arbeidmarkt ligt en op welke gebieden de kansen liggen en waar niet
. Zo is in het oude topic te zien dat sommige dat mensen vanwege het topic erachter kwamen dat ze ergens ander meer konden verdienen en ook daadwerkelijk op zoek zijn gegaan naar ander werk (lees: meer loon) .
Om de structuur erin te houden zou ik de mensen willen vragen om door te gaan met de 'template' die is onstaan in het vorige topic:
Leeftijd:
Opleiding:
Werkervaring:
Werkgever:
Huidige functie:
Laptop:
Vakantiegeld:
Vakantiedagen:
13/14e maand of winstuitkering:
GSM:
Auto:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek:
Maand salaris(bruto):
Dit komt ten goede van de overzichtelijkheid en leest sneller weg.
Dit is het 2de deel van het: Wat verdient een ICTer gemiddeld? topic. Hier kunnen leden aangeven wat ze verdienen bij verschillende werkgevers en op verschillende vakgebieden binnen de ICT. Het eerste deel is hier te vinden: Wat verdient een ICTer gemiddeld?
Wat is het nut van deze topic? Mensen kunnen zo een beetje inzicht krijgen op hoe de arbeidmarkt ligt en op welke gebieden de kansen liggen en waar niet
Om de structuur erin te houden zou ik de mensen willen vragen om door te gaan met de 'template' die is onstaan in het vorige topic:
Leeftijd:
Opleiding:
Werkervaring:
Werkgever:
Huidige functie:
Laptop:
Vakantiegeld:
Vakantiedagen:
13/14e maand of winstuitkering:
GSM:
Auto:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden:
Werkweek:
Maand salaris(bruto):
Dit komt ten goede van de overzichtelijkheid en leest sneller weg.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)