Het Grote Audi-topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste
Acties:
  • 9.836 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TDI schmeeDI! Tijd voor 5-in-lijn powaaaaaah >:) ---> http://video.google.com/videoplay?docid=4292626232047272481

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

bartvl schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:35:
Het zou een enorme omslag in de sportwagen cultuur worden, maar dat is wel de omslag waar Audi naartoe aan het werken is (en niet alleen Audi) dus echt verbazen zou het me niet, maar de vraag is, is de consument er al klaar voor?
Als het bij cabrio's kon, kan het ook bij sportwagens. Als het maar bijzonder, snel en exotisch is. Dat moet met dit apparaat en een machtige V12 TDI toch wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
wie o wie weet er een mogelijkheid, anders dan de ice>Link Gateway 500 om mp3 af te spelen op het MMI systeem in een 2005 A6?

Wel een tof ding enzo maar ik vind het zo'n dure oplossing. o ja, Een fm transmitter is ook geen optie, wil het wel graag op mijn display kunnen bedienen.
Het is trouwens wel belachelijk dat ze bij audi zelf niet eens een mogelijkheid kunnen aanbieden voor een auto uit 2005 :X

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Wekkel schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:56:
[...]

Als het bij cabrio's kon, kan het ook bij sportwagens. Als het maar bijzonder, snel en exotisch is. Dat moet met dit apparaat en een machtige V12 TDI toch wel lukken ;)
Ben ik met je eens hoor. Maar op het moment is het bij sportwagens nog steeds: revs revs revs. Een laagtoerige diesel is een hele andere (misschien wel betere) ervaring, waar men nog steeds aan moet wennen. Maar wie weet gaat Audi nu voor de doorbraak, na de introductie van de TDI in de racerij.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Puresmoker schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:12:
wie o wie weet er een mogelijkheid, anders dan de ice>Link Gateway 500 om mp3 af te spelen op het MMI systeem in een 2005 A6?

Wel een tof ding enzo maar ik vind het zo'n dure oplossing. o ja, Een fm transmitter is ook geen optie, wil het wel graag op mijn display kunnen bedienen.
Het is trouwens wel belachelijk dat ze bij audi zelf niet eens een mogelijkheid kunnen aanbieden voor een auto uit 2005 :X
Ik ken alleen een transmitter, bv van Harman Kardon (goed gespeld?). Als het werkt, werkt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
opvallende aan de R8 vind ik het de hoeveelheid carbonfibre die je toch nog ziet. dit zie je veelal bij de echte supersportwagens zoals de zonda's, de carrera gt's en de enzos en koenigseggs, maar in dit segment toch redelijk zeldzaam.

zou hem graag snel bij top gear zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:45
Vanmiddag even wat afspraken gemaakt voor de A3. Volgende week zaterdag mag ze zich melden bij Carglass om de put in de ruit te laten maken en die week er op mag ze bij de spuiter logeren om de achterklep te laten spuiten. Zit er aan te denken om ook de voor- en achterbumper te laten doen, even afwachten wat dat financieel naar boven brengt ;)

Wel heb ik vandaag de voorbanden achterop gezet want gisterenmiddag met regen op de A4 met 140+ door de bocht net voorbij Schiphol vond ik wat minder en was het bijna einde A3... :|

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
marccom schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:28:
Wel heb ik vandaag de voorbanden achterop gezet want gisterenmiddag met regen op de A4 met 140+ door de bocht net voorbij Schiphol vond ik wat minder en was het bijna einde A3... :|
De beste banden monteer je op de achteras.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Chevy454 schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:33:
[...]

De beste banden monteer je op de achteras.
Die discussie werd hier gevoerd tijdens het eten. Waarom monteert een bandentoko nieuwe banden voor en plaatst de oude voorbanden achterop?

/de voorbanden zat niet denderend veel profiel meer op en beginnen te verdrogen. Leek me beter om de nieuwere Pirelli's voorop te gooien?

Voordat we weer een hele discussie krijgen over RWD, FWD of AWD, de A3 werkt met FWD :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Waarom blokkeren de voorwielen eerder dan de achterremmen? Omdat de achterkant rechtuitstabiliteit geeft. Wat als je slechte banden achterop hebt zitten?

Je doet maar wat je wilt, het intresseert me niet als je een ongeval krijgt omdat je slechte banden hebt.

[ Voor 26% gewijzigd door Chevy454 op 08-10-2006 00:13 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
marccom schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:38:
[...]

Die discussie werd hier gevoerd tijdens het eten. Waarom monteert een bandentoko nieuwe banden voor en plaatst de oude voorbanden achterop?
Omdat ze net als veel mensen denken dat je vóór meer grip nodig hebt. Het tegenovergestelde is echter waar. Zoals Chevy al zegt, je achterbanden houden je in een rechte lijn. Met slechte achterbanden is de kans op overstuur vele malen groter en dat is een stuk lastiger te corrigeren dan onderstuur.

Goede banden achter monteren dus.

Overigens maakt het geen klap uit waar je je goede banden monteert als je gewoon te hard een bocht in duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:46
is het niet zo dat je gewoon 4 goede banden moet hebben? Ik rij niet graag met halfgare banden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Chevy454 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:06:
Waarom blokkeren de voorwielen eerder dan de achterremmen? Omdat de achterkant rechtuitstabiliteit geeft. Wat als je slechte banden achterop hebt zitten?

Je doet maar wat je wilt, het intresseert me niet als je een ongeval krijgt omdat je slechte banden hebt.
Slechte banden voorop is veel erger dan slechte banden achterop hoor. Bij het remmen gaat bijna je volle gewicht over op de voorwielen. Vooral erg belangrijk is dat je rechterband niet verder versleten is dan je linkerband. Bij felle remacties kan dat erg gevaarlijk zijn...

Geinig testje met de S8 trouwens:
http://www.petrolhead.nl/...trolhead_test_audi_s8.php

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 04:54:
is het niet zo dat je gewoon 4 goede banden moet hebben? Ik rij niet graag met halfgare banden
Spreekt voor zich ;)

Maar voorbanden slijten nu eenmaal harder (zeker bij FWD) dan achterbanden. Behalve bij HlpDsK, maar dat is een heel ander verhaal :P
Sorcerer8472 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:18:
Slechte banden voorop is veel erger dan slechte banden achterop hoor. Bij het remmen gaat bijna je volle gewicht over op de voorwielen. Vooral erg belangrijk is dat je rechterband niet verder versleten is dan je linkerband. Bij felle remacties kan dat erg gevaarlijk zijn...
Precies, je hele gewicht gaat op de voorwielen. Dus als je voorbanden meer grip hebben dan je achterbanden, breekt je achterkant uit. Zoals net al gezegd is zijn het je achterbanden die je in een rechte lijn houden.

Nu is het geheel aan jou om te doen wat je wilt, maar ik prefereer mijn noodstops in een richting naar keuze.

Voor de ongelovigen: volg een slipcursus en ervaar het in de praktijk, het maakt een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

King_Louie schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Precies, je hele gewicht gaat op de voorwielen. Dus als je voorbanden meer grip hebben dan je achterbanden, breekt je achterkant uit. Zoals net al gezegd is zijn het je achterbanden die je in een rechte lijn houden.

Nu is het geheel aan jou om te doen wat je wilt, maar ik prefereer mijn noodstops in een richting naar keuze.

Voor de ongelovigen: volg een slipcursus en ervaar het in de praktijk, het maakt een wereld van verschil.
Okee, maar het profiel van je achterbanden moet wel bagger zijn om niet genoeg grip te hebben om een lager gewicht op te vangen. In een rechte lijn een noodstop maken zal sowieso geen probleem zijn. Te veel sturen tijdens een noodstop is hoe dan ook met elke bandensoort en -staat gevaarlijk. Daarnaast is profiel eigenlijk alleen belangrijk bij vieze, slechte (België :+) of natte wegen (dan is het zelfs behoorlijk gevaarlijk, vooral als je achterkant gaat aquaplanen en je voorkant niet, zelfs bij het in een rechte lijn rijden!).

Trouwens, als je profiel niet aan de minimumdiepte voldoet kun je een boete van 100en euro's krijgen en terecht!

Enneh, heb jij bij je slipcursus dan ook met versleten (achter)banden gereden? Denk het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Haha die gast in dat filmpje.. wat een Jeremy Clarkson wannabee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
want?

Ben ik de enige die weinig geeft om voetgangersveiligheid?

wat een waus in dat filmpje van sorcerer. hij snapt er niets van. In die paar minuten die het filmpje duurt vertelt hij niets over die auto dat ik niet weet. En dat is knap

[ Voor 56% gewijzigd door 418O2 op 08-10-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THIJZEL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:26:
[...]

Wat een bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:24:
[...]

Okee, maar het profiel van je achterbanden moet wel bagger zijn om niet genoeg grip te hebben om een lager gewicht op te vangen. [...] Enneh, heb jij bij je slipcursus dan ook met versleten (achter)banden gereden? Denk het niet :P
Tijdens de cursus reed er een VW Golf mee waarvan de achterbanden in minder goede staat waren dan de voorbanden, ondanks de ESP en ABS had deze auto een enorme last van overstuur. In de pauze werd de auto vervangen door een andere Golf waarvan de achterbanden splinternieuw waren en het probleem was verholpen.

Veel overtuigender wordt het niet dan door het zelf te ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

THIJZEL schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 14:26:
[...]

True, maar wel gigantisch mooi om het geluid van die auto te horen en wat dingetjes ervan te zien _O_

Blijf het vaag vinden. Het is amateuristisch opgenomen (kutgeluid), professioneel gemonteerd (beetje te veel herhaling van sommige beelden waar het ding wegscheurt) en het wordt gefinancierd door Quote. Laat mij het anders doen ofzo? Ik weet er nog meer over te vertellen dan die gast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Dat is gewoon eigen aan het ontwerp, like... who cares?
Sorcerer8472 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 12:18:
Nee, dat klopt niet. Wanneer je remt heb je een dynamische onbalans waarbij er inderdaad een gewichtsverschuiving plaatst vind. Hierdoor is de aslast op de assen anders, op de voor/achteras heb je een hogere/lagere last dan op voorheen. De maximale remkracht welke je kan uitvoeren is de aslast (gewicht) x de wrijvingsfactor.

Dus wanneer je remt schuift het gewicht naar voor en door de verhoogde aslast kan je harder remmen. Wanneer de remkracht groter wordt en uit de cirkel van Kamm (de cirkel van grip) dan slipt / blokkeert het wiel.

Als je kijkt naar een oude wagen zonder ABS dan zie je duidelijk dat de voorwielen sneller blokkeren dan de achterwielen omdat de achterwielen eenmaal rechtuitstabiliteit geeft en wanneer je eenmaal aan het glijden bent dan wil je liever in een gecontroleerde manier glijden waarbij je, in geval van een ongeluk, liever met de stevige voorkant de wagen in elkaar duwt dan in de flank. Daarom altijd de beste banden van achter.

Je hoeft het niet met mij eens te zien, het boeit me echt niet als je in een ongecontroleerde slip komt. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen acties.

[ Voor 76% gewijzigd door Chevy454 op 08-10-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Chevy454 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:40:
[...]

Dat is gewoon eigen aan het ontwerp, like... who cares?
Naast voetgangeronveiligheid vind ik het wel wat minder fijn om te zien dat bijv. de X5 het beter doet qua inzittendenveiligheid terwijl de Audi toch een model heeft dat een paar jaar nieuwer is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Sorcerer8472 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:44:
[...]

Naast voetgangeronveiligheid vind ik het wel wat minder fijn om te zien dat bijv. de X5 het beter doet qua inzittendenveiligheid terwijl de Audi toch een model heeft dat een paar jaar nieuwer is!
Dat was mijn hele punt!
De Audi scoort slechter dan de auto waar hij is van afgeleid, de Touareg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:44:
Waarom? Ben je bang om het leven te laten? Morgen heb je weer een kans om de pijp aan Maarten te geven hoor :) Al dat die veiligheden, het verkeer is gewoon onveilig en men moet dat beseffen en daar ook beducht op zijn. Als je een dergelijke wagen tegen 70km/h kopt is het grote kans om einde verhaal te hebben. Dan kan men beter zoveel mogelijk investeren om zo snel mogelijk af te remmen tot 30km/h.

Wil je het veilig maken dan moet je of alle wagens verbieden of iedereen met een brommobiel. Mensen moeten niet zoveel lullen over veiligheid. Je gaat toch dood.

[ Voor 37% gewijzigd door Chevy454 op 08-10-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Ik vind het ook tegen vallen. De slechte score op inzittendenveiligheid schijnt te komen door een slechte las. Ik vraag me dan af of dat een éénmalig probleem is of dat die las slecht is bij alle q7's.

@chevy454: iedereen is toch vrij te kiezen voor een veiligere/minder veilige auto's? Ik zelf rij in een van de minst veilige auto's die je (2e hands) kan kopen. Niet dat ik dit fijn vind. Het leven is een kwestie van risico's nemen. Wanneer je in een veiligere auto rijd is de kans dat (wanneer er iets gebeurt) je er goed vanaf komt groter. Heb je daarvoor €X,- over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik heb zelfs geld over om met 300pk op een motorfiets te rijden, mijn kans tot overleven neemt er alleen maar mee af. Mensen willen allemaal naar de hemel maar niemand wilt dood. Kom op zeg, het aspect veiligheid is aan het overdrijven, de wagens zijn al veilig genoeg. Het zal alleen maar veiliger worden wanneer de meeste veiligheidssystemen worden verboden want de wagens zijn te veilig geworden dat het zelfs gevaarlijker is geworden. Mensen rijden roekelozer want ze hebben ESP, ABS, TC,.....

Zeg je gewoon dat je bang bent om dood te gaan en rol je op in je matras of aanvaard gewoon dat je er oplettend mee moet zijn. Mensen vergeten dat ze een moordwapen van net wel/net geen 1000kg besturen.

[ Voor 51% gewijzigd door Chevy454 op 08-10-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Wat auto's nodig hebben is AES: Attention Enforcement System

De voornaamste reden voor ongevallen is nogal altijd het "ik was even afgeleid" verhaal. Mensen lijken nog steeds niet te beseffen dat je in een auto maar met één ding bezig hoort te zijn: deelnemen aan het verkeer.

Bellen (handsfree is net zo onveilig), je handtas doorploegen, CDtje wisselen, kijken naar dat ongeluk op de andere rijbaan, etc, etc. is vele malen gevaarlijker dan het niet hebben van ABS, ESP en andere electromeuk die jou moeten beschermen tegen je onkunde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
nieuwe TT S-line

>klik<

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/news/2061009.004/2061009.004.mini1L.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Chevy454 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 22:39:
Ik heb zelfs geld over om met 300pk op een motorfiets te rijden, mijn kans tot overleven neemt er alleen maar mee af. Mensen willen allemaal naar de hemel maar niemand wilt dood. Kom op zeg, het aspect veiligheid is aan het overdrijven, de wagens zijn al veilig genoeg. Het zal alleen maar veiliger worden wanneer de meeste veiligheidssystemen worden verboden want de wagens zijn te veilig geworden dat het zelfs gevaarlijker is geworden. Mensen rijden roekelozer want ze hebben ESP, ABS, TC,.....

Zeg je gewoon dat je bang bent om dood te gaan en rol je op in je matras of aanvaard gewoon dat je er oplettend mee moet zijn. Mensen vergeten dat ze een moordwapen van net wel/net geen 1000kg besturen.
Ik ben er de man niet naar om offtopic opmerkingen te maken :9 maar you reply doe je naar aanleiding van een opmerking over de veiligheid van derden (voetgangers / passagiers). Dat jij er niet mee zit om jezelf met 300PK om een boom te vouwen staat daar erg los van, vind je ook niet?

Ik peroonlijk vind het niet meer dan terecht dat een auto beoordeeld wordt op deze punten. Een "voetgangersveilige" auto kan wel het verschil betekenen op een beenbreuk of amputatie. Je zal er maar eens tegenaan lopen ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dupje schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 19:50:
[...]

Dat was mijn hele punt!
De Audi scoort slechter dan de auto waar hij is van afgeleid, de Touareg.
de Q7 heeft weinig tot niets met de touareg te maken, onderstel, chassis, bodywerk het komt 0,0 overeen. de Q7 is een nieuw model, is er iets zoals een slechte las dan zal dat echt wel opgelost worden.

Verder haalt die voetgangers veiligheid die score echt drastisch naar beneden... maar idd who cares! laat renault maar lekker veilige auto's maken met 5 sterren... ik vindt die reclame van Renault echt hilarisch want ik heb het idee dat ze 2 punten duidelijk proberen te maken:

- Renaults lijken op een stokbrood
- Renaults hebben 5 sterren maar zijn wel lelijk.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Wie dit nog een kappersauto vind is blind...... of kapper. :P

mtm Audi TT

2.0tfsi @ 245bhp
3.2l V6 @ 313bhp, komt nog een supercharged 345bhp versie uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.autospies.com/images/users/Agent009/061010004.6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autospies.com/images/users/Agent009/061010004.5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autospies.com/images/users/Agent009/061010004.7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autospies.com/images/users/Agent009/061010004.2.jpg

Beetje jammer van die band boven in de ruit.. dat vind ik een beetje "Johnny golfje 2".

[ Voor 9% gewijzigd door THIJZEL op 11-10-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Als een kapper dit rijdt dan is hij blijkbaar dus wel te duur, of heet hij Mari(e?) en is hij waarschijnlijk arrogant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Sorcerer8472 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:28:
Als een kapper dit rijdt dan is hij blijkbaar dus wel te duur, of heet hij Mari(e?) en is hij waarschijnlijk arrogant :+
mijn kapper rijdt het vorige model maar het zou me niet verbazen als hij dit model nu koopt en hij is idd duur :X Hoezo een kloppend cliche ;)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

het huidige model tt vind ik sowiezo geen "kappersauto" dus ook de standaard uitvoering niet!

Kheb hem nu een paar keer in het echt gezien en die neiwue TT ziet er supergaaf uit! ik was totaal geen fan van het oude model, maar de nieuwe wil ik wel op mijn oprit hebben staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Chaoss schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:54:
het huidige model tt vind ik sowiezo geen "kappersauto" dus ook de standaard uitvoering niet!

Kheb hem nu een paar keer in het echt gezien en die neiwue TT ziet er supergaaf uit! ik was totaal geen fan van het oude model, maar de nieuwe wil ik wel op mijn oprit hebben staan!
In lichtzilvergrijs metallic moet je hem dan in ieder geval niet nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Michel-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 15:50
Puresmoker schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:12:

Ik heb die Gateway 500 net besteld omdat ikzelf niks beters kon vinden. Dit is volgens mij de enige oplossing waarbij de ID3 tags op het MMI scherm worden getoond. Als het goed is krijg ik deze binnen een paar dagen geleverd. Als je interesse hebt kan ik nog wel laten weten hoe het werkt.....(auto uit 2006 overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
THIJZEL schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 23:40:
Wie dit nog een kappersauto vind is blind...... of kapper. :P

mtm Audi TT

2.0tfsi @ 245bhp
3.2l V6 @ 313bhp, komt nog een supercharged 345bhp versie uit.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Beetje jammer van die band boven in de ruit.. dat vind ik een beetje "Johnny golfje 2".
de 2.0TFSI is max tot 313PK te tunnen (die 245PK is alleen een chip) maarja 313PK op je voorwielen is ook niet alles :/
en de 3.2 is max tot 350PK te tunen door die supercharger

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 12-10-2006 17:44 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
-Michel- schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Ik heb die Gateway 500 net besteld omdat ikzelf niks beters kon vinden. Dit is volgens mij de enige oplossing waarbij de ID3 tags op het MMI scherm worden getoond. Als het goed is krijg ik deze binnen een paar dagen geleverd. Als je interesse hebt kan ik nog wel laten weten hoe het werkt.....(auto uit 2006 overigens)
Zou het wel relaxt vinden om je ervaringen te horen ja, Volgens mij is er aan het MMI niks veranderd in 2006.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

KappeNou schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:41:
[...]

de 2.0TFSI is max tot 313PK te tunnen (die 245PK is alleen een chip) maarja 313PK op je voorwielen is ook niet alles :/
en de 3.2 is max tot 350PK te tunen door die supercharger
313pk op je voorwielen is prima als je iemand lekker wilt inhalen op de snelweg hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd het chassis van de nieuwe TT is uitermate goed en krijgt de pk's vrij gmeakkelijk op het asfalt zelfs bij Top Gear waren ze onder de indruk.

kennis van mij heeft een volvo 850 T5, getuned tot 315pk... ook op de voorwielen en dat ding trekt echt als een gek. en idd op de snelweg al helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik zeg bocht+regen+315pk = onderstuurmayhem... Dan ben je toch echt beter af met Quattro. Sowieso ben jaar beter mee af trouwens imo. Maarja :p

Bij Top Gear hebben ze ook eens een Opel Vectra getest met 280pk ofzo? Het was iig de sterkste Vectra die je kon krijgen, OPC ofzo. Het kwam er iig op neer dat dat ding alleen maar rechtdoor wilde, en die baan was kurkdroog. Maar dat chassis kon het gewoon niet op zo'n manier op de weg krijgen dat je ook nog fatsoenlijk kon sturen. Beetje jammer.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

jah maar die vectra heeft dus wel een bereord onderstel/chassis.... die kraakten ze dus ook volledig af.

tuurlijk hoe meer pk's op de voorwielen hoe lastiger het kan worden... maar ir is wel een duidelijk verschil hoe die pk's op de weg worden gebracht... Opel kan dat dus dudielijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ze kraakten bij top gear de oude TT ook af :p Vanwege zijn "veilige" ondersturige gedrag. Weet natuurlijk niet hoe het met het nieuwe chassis zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Chevy454 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:06:

Voorwielen die blokkeren eerder dan de achterremmen???

Wat heet slecht, er zit meer profiel op de banden die achterop zaten. Als ze echt op waren had ik ze wel vervangen hoor...

Overigens fijn dat je me een ongeval gunt. Ben benieuwd hoe lang het duurt. Mocht de A3 binnenkort aan flenters liggen zal ik jou als eerste de preview van de foto's toesturen.

Anyway: eergisteren Total Excellium (euro 98) ipv de voorgeschreven euro 95 getankt. Hij schokt stationair niet meer. Ben benieuwd of het de brandstof of buitentemperatuur is die dit doet. Zou er iig blij mee zijn als die nu normaal ging lopen :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Sorcerer8472 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 20:20:
[...]

313pk op je voorwielen is prima als je iemand lekker wilt inhalen op de snelweg hoor :Y)
o maar natuurlijk. Het gaat er alleen om dat je ze zeker niet altijd kan benutten, en met de Quattro versie wel. Dus een beetje jammer van audi dat ze de 2.0TFSI niet Quattro leveren :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
De nieuwe Audi RS6 V10 Biturbo :>

>link<

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6061016.003/6061016.003.1L.jpg

Powered by the same V10 engine as the S6, but with some help from a turbo delivering about 520-550 bhp, this Audi will give the M5 and E63 AMG a strong challenge. The RS6 will debut in Geneva in March 2007.

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6061016.003/6061016.003.mini1L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6061016.003/6061016.003.mini3L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.germancarfans.com/spyphotos/6061016.003/6061016.003.mini4L.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Sorry voor mijn woorden hoor, maar mijn eerste gedachte is: Wat een sjonny bak!
Normaalgesproken heb ik een behoorlijk hart voor Audi. Ik vond de A6 zelfs geweldig, maar dit vind ik zo in eerste instantie op de foto's nergens naar lijken helaas.
Jammer.
En zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic: wat is dat plastic kapje van de adaptieve cruisecontrol LELIJK!!!! (in foto 3 te goed zichtbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

bartvl schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:19:
Sorry voor mijn woorden hoor, maar mijn eerste gedachte is: Wat een sjonny bak!
Normaalgesproken heb ik een behoorlijk hart voor Audi. Ik vond de A6 zelfs geweldig, maar dit vind ik zo in eerste instantie op de foto's nergens naar lijken helaas.
Jammer.
En zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic: wat is dat plastic kapje van de adaptieve cruisecontrol LELIJK!!!! (in foto 3 te goed zichtbaar)
Euh, het ziet er gewoon uit als een A6 hoor? Op spiegels en CC-radar na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Sjonny bak? Vind het wel mee vallen, misschien komt het door de geblindeerde ruiten..

Vind hem iig wat beschaafder ogen als de M5, die het naar verwachting af zal gaan leggen tegen deze vriend uit Ingolstadt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Doet deze maar :)

Stuk beter dan die R8 en ws nog 3x zo goedkoop ook

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Ik kan niet wachten op de sedan versie. Ik vind niks mooiers als een dikke sedan :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik kreeg de melding dat mijn auto vorige week is gebouwd maar dat het nog zo'n 4 weken duurt voordat hij bij de dealer wordt afgeleverd... Is het normaal dat een ritje vanaf duitsland 4 weken moet duren? :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik vind die RS6 wel weer heel erg sjiek hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

418O2 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:11:
ik vind die RS6 wel weer heel erg sjiek hoor. :)
Een zwarte A6 ís sjiek, deze is ook nog eens behoorlijk sporty.

Ik begin hem wel steeds mooier te vinden. Hoop dat er binnenkort pics van Audi komen om me echt te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Michel-
WooK schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 22:07:
Ik kreeg de melding dat mijn auto vorige week is gebouwd maar dat het nog zo'n 4 weken duurt voordat hij bij de dealer wordt afgeleverd... Is het normaal dat een ritje vanaf duitsland 4 weken moet duren? :/ ;(
Mijn auto is gebouwd in week 34 en is geleverd op 15 september.....volgens mij houden die dealers altijd
een ruime marge aan om teleurstellingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Michel-
bornin7ty2 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 21:12:

Check de volgende link http://www.germancarzone.com/showthread.php?p=100410
AUDI komt binnenkort zelf met een MMI ipod interface!! Net nu ik die gateway 500 heb besteld natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
marccom schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 20:11:
Doet deze maar :)

Stuk beter dan die R8 en ws nog 3x zo goedkoop ook
De nieuwe RS6 zal niet veel goedkoper worden dan de nieuwe R8. Voordeel van de RS6 is dat je de R8 bij kan houden terwijl je met je gezin op vakantie gaat.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Wel grappig, over de vorige RS6 heb ik een keer een artikel in een autoblad gezien met de titel "Met het hele gezin de porche uitlachen"(oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

En dit is de TT cabrio:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/Audi%20TT%20roadster%20voorkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/Audi%20TT%20roadster%20achterkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/Audi%20TT%20roadster%20interieur.jpg
Vind de TT cabrio niet zo mooi als de coupe, hij wordt er te 'recht' door. Die daklijn helpt de auto dus zeker wel, wat hij dus hier mist. Met stoffen kap zal het helemaal erg zijn. :P

Waar ik wel blij van wordt zijn die honkbalstoelen O+ Die zitten namelijk erg lekker, en zien er ook erg goed uit. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Inderdaad minder fraai als de Coupe, maar je herkent er wel direct een TT in en ik denk dat het Audi daar vooral om te doen is geweest :) Niet mee gaan in die CC hype, maar gewoon een lekker herkenbare roadster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Doet m maar in Mauritiusblauw :9

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:35

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Iets teveel bootje, kan niet tippen aan een Z4 die is voorzien van de juiste velgen en correct spoilerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Ik vind de cabrio ook niet zo mooi.. vind eigenlijk van vrijwel alle auto's de cabrio versies minder als de coupe's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

idd coupe is stukken mooier... de cabrio oogt lang zo aggresief niet als de coupe!

deze heeft weer teveel kapperauto uitstraling..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Femme schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:04:
Iets teveel bootje, kan niet tippen aan een Z4 die is voorzien van de juiste velgen en correct spoilerwerk.
overdrijven is ook een vak ;)

maarja de TT is en blijft wel een beetje een vrouwen auto heh. Al vindt ik wel dat mannen zich nu in de coupe kunnen laten zien.

[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 19-10-2006 14:42 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

KappeNou schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

overdrijven is ook een vak ;)

maarja de TT is en blijft wel een beetje een vrouwen auto heh. Al vindt ik wel dat mannen zich nu in de coupe kunnen laten zien.
Z4 _cabrio_ is ook een vrouwenauto.

De TT is dé metroman-auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Laatst online: 17:28

Wimo.

Shake and Bake!

Femme schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:04:
merkenliefde maakt blind. De z4 is altijd al lelijk geweest :) Sterker nog,vroeger was je het met me eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:45
Ik ga over twee weken proefrijden in een Audi A3 sportback....

Dit is de eerste keer dat ik een nieuwe auto koop. Komt best wel veel op me af ;)

Hebben alle A3' s standaard cruise control trouwens? kan ik nergens terugvinden.

Ik ga waarschijnlijk voor de ambition.....

Nog tips? trucs waar ik op moet letter? ik denk zelf aan de nieuwe 1.8 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
standaard niet geloof ik..

Maar de Z4 vind ik wel mooi, de Z3 is dan weer zum kotzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

tja vergeet ook niet dat de Z4 als cabrio is ontworpen en de TT als coupe, om maar naar de voorganger, de Z3 te kijken, de Coupe, d'r zijn er vast die hem mooi vinden maar de meeste gewoon afzichtelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Tja, ben ik nou de enige die de RS6 maar een fout bespoilerde en bevelgde auto vind? Vroeger zagen ze er beter uit, dit is gewoon H&R tuning of zo, met alleen een juweel van een motor erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Nu online
Was zojuist tijdens de F1; Audi heeft Michael Schumacher een flinke zak met geld aangeboden om voor Audi te gaan racen in de American Le Mans series óf tijdens de echte Le Mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Wekkel schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 19:24:
Tja, ben ik nou de enige die de RS6 maar een fout bespoilerde en bevelgde auto vind? Vroeger zagen ze er beter uit, dit is gewoon H&R tuning of zo, met alleen een juweel van een motor erin.
Inderdaad, ook behoorlijk mijn punt. Zie ook de huidige RS4. Juweeltje om mee te rijden (schijnt :P) maar redelijk té gepimpt zeg maar. De vorige RS4 (typenummers ken ik niet) die is veel bruter, wolf in schaapskleren enzo. Maar schijnbaar wil de consument dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

@ vraag hierboven: Volgens mij hebben alle nieuwe Audi's standaard cruisecontrol, is ook in de car configurator te lezen bij 'standaarduitrustig' als ik het me goed herinner.

Ik vind de RS4 wel kunnen... foto's van de RS6 zijn niet echt duidelijk genoeg, vind Audi's sowieso niet zo heeeeel mooi in het zwart. Donkergrijs however _O_ _O_ _O_

[ Voor 32% gewijzigd door Sorcerer8472 op 23-10-2006 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Laatst online: 16:32
Zo ik meld mij hier ook maar eens even :)
Als toekomstig Audi rijder.

Ben zelf altijd al audi fanaat geweest sinds een van mijn stages.
Net je rijbewijs en wat krijg je als auto op je stage, jawel een Audi A3 :)
Verder altijd taxi gereden in een A6...

Vorig jaar begonnen met werken en eerste een VW Golf van een voorganger overgenomen voor een jaartje..Nu dan een vast contract en opzoek naar een nieuwe.
De keuze was vrij snel gemaakt, een A3 moet het worden.

Van het weekend eens even gereden in een A3 2.0TDI DSG Ambition. Wat een heerlijke wagen is dat! Enige grote nadeel vond ik het sportonderstel, wat een kart gevoel.
Heb dus de offerte laten maken voor een A3 Sportsback 2.0 TDI DSG Ambiente uitvoering.
Pro line pakket, mistlampen, bose soundsystem en multifunc. lederen stuurwiel.
Helaas is mijn werkgever op vakantie, en hij was er nog niet over uit of hij nu wil kopen of leasen..even afwachten dus, maar hij gaat er zeker komen!

Dit zal hem worden:
Afbeeldingslocatie: http://www.jjager.nl/A3.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Fire_Bird op 23-10-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Fire_Bird schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:11:
Zo ik meld mij hier ook maar eens even :)
Als toekomstig Audi rijder.

Ben zelf altijd al audi fanaat geweest sinds een van mijn stages.
Net je rijbewijs en wat krijg je als auto op je stage, jawel een Audi A3 :)
Verder altijd taxi gereden in een A6...

Vorig jaar begonnen met werken en eerste een VW Golf van een voorganger overgenomen voor een jaartje..Nu dan een vast contract en opzoek naar een nieuwe.
De keuze was vrij snel gemaakt, een A3 moet het worden.

Van het weekend eens even gereden in een A3 2.0TDI DSG Ambition. Wat een heerlijke wagen is dat! Enige grote nadeel vond ik het sportonderstel, wat een kart gevoel.

Heb dus de offerte laten maken voor een A3 Sportsback 2.0 TDI DSG Ambiente uitvoering.
Pro line pakket, mistlampen, bose soundsystem en multifunc. lederen stuurwiel.

Helaas is mijn werkgever op vakantie, en hij was er nog niet over uit of hij nu wil kopen of leasen..even afwachten dus, maar hij gaat er zeker komen!
je kan ook een ambition nemen zonder sportonderstel he. Zo heb je wel het voordeel van het sportieve interieur namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
WooK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

je kan ook een ambition nemen zonder sportonderstel he. Zo heb je wel het voordeel van het sportieve interieur namelijk :)
Klopt, dit vertelde de verkoper mij ook al, maar ga toch liever voor comfort en luxe.
Daar komt ook nog eens bij dat de lease 17" niet zo leuk vindt.
En dat die stoelen nu zo super zaten t.o.v. de ambiente? Niet echt..
Ben toch meer een luxe rijder, maar dan wel met de zogenaamde wolf in schaapskleren, vandaar de keuze voor de 2.0TDI DSG.

[ Voor 11% gewijzigd door Fire_Bird op 23-10-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Fire_Bird schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:49:
[...]

Klopt, dit vertelde de verkoper mij ook al, maar ga toch liever voor comfort en luxe.
Ben toch meer een luxe rijder, maar dan wel met de zogenaamde wolf in schaapskleren, vandaar de keuze voor de 2.0TDI DSG.
De 2.0 140 pk of de 170pk?
De 140pk DSG was voor mij duurder dan de 170pk (beide ambiente). Ik heb dus de 170pk gekozen omdat ik de DSG die meerprijs niet waard vond.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

tjah smaken verschillen,

ik snap werkelijk niet dat mensen een stnadaard sport onderstel te hard/stug vinden, imho is het heerlijk! zeker in combi met 18" en platte banden.. :P

Heb laatst een stukje gereden in een S3 van een vriend van mij, ook dat sportonderstel is werkelijk zalig!

maar iig succes met je neiuwe leasewagen,

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 23-10-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Fire_Bird schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:49:
[...]

het is maar wat je luxe vindt natuurlijk. Ik vind het interieur van de ambiente namelijk een beetje ouwe lullen-achtig en de extras kan je ook in de ambition krijgen. Ik snap net als Chaoss trouwens niet dat je het onderstel niet fijn vindt. Ik heb met beide onderstellen gereden maar vond het sportonderstel juist fijner maarja het ging mij met name om gedrag op de snelweg dus wellicht dat daar het verschil in zit :)

Ik krijg morgen mijn A3 ambition trouwens O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
Danfoss schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:54:
[...]

De 2.0 140 pk of de 170pk?
De 140pk DSG was voor mij duurder dan de 170pk (beide ambiente). Ik heb dus de 170pk gekozen omdat ik de DSG die meerprijs niet waard vond.
De 140 Pk DSG
WooK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

het is maar wat je luxe vindt natuurlijk. Ik vind het interieur van de ambiente namelijk een beetje ouwe lullen-achtig en de extras kan je ook in de ambition krijgen. Ik snap net als Chaoss trouwens niet dat je het onderstel niet fijn vindt. Ik heb met beide onderstellen gereden maar vond het sportonderstel juist fijner maarja het ging mij met name om gedrag op de snelweg dus wellicht dat daar het verschil in zit :)

Tsjah, krijg je hier in het hoge noorden met die landweggetjes he..
Vond hem gewoon te strak en te hobbelig rijden met sportonderstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Toevallig mensen die bij Audi werken en weten of er rond januari nog een kleine update komt voor de A6 ? Vorig jaar is er namelijk een verandering gekomen bij de middenconsole. Deze is nu standaard helemaal zilver. Daarvoor was hij donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

WooK schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Afgezien van de stoelen is het interieur van de ambiente gelijk aan de ambition :?
Je moet dan alleen wel de alu aankleding nemen ipv hout. En die 'luxe' opties vind ik best fijn.

Het onderstel is ook goed. Ik heb een focus 1 en een megane II gehad en hij zit kwa rijeigenschappen tussen die 2 in. Mag iets communicatiever, maar hij gaat nog steeds hard ut hoekje om.

Welke A3 krijg je?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Veel tekst, weinig plaatjes. Verandering daarin :)

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/Afbeelding%20190.jpgPre-facelift

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/Afbeelding%20192.jpgNog helemaal standaard én vies :P

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0154.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0155.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0153.JPG

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
-Michel- schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

En, istie al ingebouwd en hoe draait het? Ik heb gisteren even navraag gedaan bij de plaatselijke dealer en volgens hen is de gateway 500 onlangs door Audi afgekeurd, de reden weet ik niet.

Verder is het nog helemaal niet duidelijk of het nieuwe AMI systeem wel achteraf in te bouwen zal zijn. wordt vervolgt. . . . .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

marccom schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:13:
Veel tekst, weinig plaatjes. Verandering daarin :)

[afbeelding]Pre-facelift

[afbeelding]Nog helemaal standaard én vies :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
setje S3 velgen staat echt top onder deze kleur auto denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

deze BBS velgen zijn ook extreem mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.riechert-racing.de/__we_thumbs__/1856_4_audi_s3_tuning_work_wheels_001.jpg

voor een A3 moeten ze wel een maatje kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Chaoss schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:45:
[...]

setje S3 velgen staat echt top onder deze kleur auto denk ik.
Ben op zoek naar een set S3 velgen mja ze zijn niet echt veel te krijgen en de ET waarde is anders vanwege Quattro aandrijving. Weet nog steeds niet of dat nou goed gaat werken...

Ook de nieuwe Speedline velgen (17'' onder een SB) vind ik erg mooi mja de steek is anders :(
Chaoss schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:32:
deze BBS velgen zijn ook extreem mooi:

[afbeelding]

voor een A3 moeten ze wel een maatje kleiner.
Mooi, maar erg moeilijk met wassen ;)

Mooie S3, jammer van die booskijkers...

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

marccom schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:41:
[...]

Ben op zoek naar een set S3 velgen mja ze zijn niet echt veel te krijgen en de ET waarde is anders vanwege Quattro aandrijving. Weet nog steeds niet of dat nou goed gaat werken...

Ook de nieuwe Speedline velgen (17'' onder een SB) vind ik erg mooi mja de steek is anders :(
Hmmm zijn er geen replica's (en nee dat zegt niets over de kwaliteit) in de juiste steek te krijgen?

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 24-10-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Michel-
bornin7ty2 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 07:59:
[...]

En, istie al ingebouwd en hoe draait het? Ik heb gisteren even navraag gedaan bij de plaatselijke dealer en volgens hen is de gateway 500 onlangs door Audi afgekeurd, de reden weet ik niet.

Verder is het nog helemaal niet duidelijk of het nieuwe AMI systeem wel achteraf in te bouwen zal zijn. wordt vervolgt. . . . .
Deze donderdag gaat het gebeuren!! Ik laat het doen bij carshop fortuin in Den Haag. Voor audio inbouw etc. staan ze wel goed bekend........moet wel zeggen dat ze een beetje terughoudend waren over de inbouw van die gateway 500. Volgens hun is het inbouwen van apparatuur met een connectie naar de databus van audi (MOST) een drama. Maar goed we zullen het zien donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Danfoss schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:39:
[...]

Afgezien van de stoelen is het interieur van de ambiente gelijk aan de ambition :?
Je moet dan alleen wel de alu aankleding nemen ipv hout. En die 'luxe' opties vind ik best fijn.

Het onderstel is ook goed. Ik heb een focus 1 en een megane II gehad en hij zit kwa rijeigenschappen tussen die 2 in. Mag iets communicatiever, maar hij gaat nog steeds hard ut hoekje om.

Welke A3 krijg je?
A3 ambition 1.9 tdi in akoya silver
Ik heb daarnaast zwarte hemelbekleding, full auto airco, licht en zicht pakket en alu inleg besteld. Dat laatste zijn ze echter vergeten in te bouwen waardoor ik nu alu look heb (beetje visachtig motief ipv geborsteld alu). Ik moet er morgen weer naartoe om te kijken wat ze eraan kunnen doen :/

Ik heb zo 123 geen pics aangezien ik geen fatsoenlijke camera heb. De zwarte hemelbekleding maakt hem in elk geval wel 'af' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

WooK schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:14:
[...]

A3 ambition 1.9 tdi in akoya silver
Ik heb daarnaast zwarte hemelbekleding, full auto airco, licht en zicht pakket en alu inleg besteld. Dat laatste zijn ze echter vergeten in te bouwen waardoor ik nu alu look heb (beetje visachtig motief ipv geborsteld alu). Ik moet er morgen weer naartoe om te kijken wat ze eraan kunnen doen :/

Ik heb zo 123 geen pics aangezien ik geen fatsoenlijke camera heb. De zwarte hemelbekleding maakt hem in elk geval wel 'af' :)
Is je binnenspiegel dan ook zwart? Dat vind ik het enige niet mooie aan mijn auto. Buitenkant is mooi zwart en dan zit er zo'n grijzige spiegel in.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Danfoss schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:51:
[...]

Is je binnenspiegel dan ook zwart? Dat vind ik het enige niet mooie aan mijn auto. Buitenkant is mooi zwart en dan zit er zo'n grijzige spiegel in.
Bij mij ook ja, auto pikzwart en een grijze spiegel :X . Ik irriteer me er ook zwaar aan, misschien nog wel eens vervangen.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Neem is contact op met http://www.bm-onderdelenshop.nl/ die hebben ongetwijfeld binnenspiegels liggen en voor een leuk prijsje :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schelte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-09 21:38
@ Chaoss: Werk jij toevallig in heerenveen? Als ik vanuit Joure naar school fiets staat er in de buurt van dat keukenbedrijf daar een soortgelijke A4. Volgens mij dezelfde (ook een diesel).

[ Voor 4% gewijzigd door Schelte op 25-10-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Ik wil graag nieuwe lampen in mijn A3 (bj 1999) zetten omdat ik niet tevreden ben over de huidige (standaard) lichtopbrengst.

Vandaag zijn de Philips X-treme Power koplampen te verkrijgen, maar ik weet eerlijk gezegd niet welke ik moet hebben. Er is de keus tussen H4 en H7. Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Of staat de H4 voor dimlicht en de H7 voor groot licht?
Ze zijn namelijk nogal prijzig
H4 34.95
H7 44.95

Heeft er verder iemand al ervaringen met deze lampen?

Marccoom, leuke auto. Hij lijkt bijna 1 op 1 die ik heb. Ik heb alleen alcantare bekleding erin zitten in donkerblauw. Volgens mij heb jij een lichtere bekleding.

Verder vorig jaar dit nog eens ingebouwd. Aansluiting voor mijn ipod _/-\o_

Met een draaiknop die de knop van de ipod 'nabootst' en een apart scherm voor weergave van het display. Verder netje onderin weg gewerkt. want ik heb ook een pda aan mijn raam hangen en anders wordt het helemaal zo'n klokkenwinkel en daar ben ik niet echt van gecharmeerd.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.pixio.nl/~picserver/i.php?/W4013EGVS176YT1K/XR542DG9MKWX/JPEG/1140261728/512/2di3

[ Voor 39% gewijzigd door Mystikal op 26-10-2006 13:47 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Schelte schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:26:
@ Chaoss: Werk jij toevallig in heerenveen? Als ik vanuit Joure naar school fiets staat er in de buurt van dat keukenbedrijf daar een soortgelijke A4. Volgens mij dezelfde (ook een diesel).
yup! ik werk daar bij die keukenzaken. Overigens staat mijn auto er tegenwoordig alleen op Woensdag, de andere dagen rij ik met collega's mee.... spotted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
-Michel- schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

Deze donderdag gaat het gebeuren!! Ik laat het doen bij carshop fortuin in Den Haag. Voor audio inbouw etc. staan ze wel goed bekend........moet wel zeggen dat ze een beetje terughoudend waren over de inbouw van die gateway 500. Volgens hun is het inbouwen van apparatuur met een connectie naar de databus van audi (MOST) een drama. Maar goed we zullen het zien donderdag :)
Vertel....... :)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Mystikal schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:22:
Ik wil graag nieuwe lampen in mijn A3 (bj 1999) zetten omdat ik niet tevreden ben over de huidige (standaard) lichtopbrengst.

Vandaag zijn de Philips X-treme Power koplampen te verkrijgen, maar ik weet eerlijk gezegd niet welke ik moet hebben. Er is de keus tussen H4 en H7. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Welke je nodig hebt staat in het instructieboekje. H4 zijn gecombineerde dim/grootlicht lampen met drie pootjes, H7 zijn lampen met maar 1 gloeidraad en maar 2 pootjes. Die zijn dus absoluut niet uitwisselbaar.

Signatures zijn voor boomers.

Pagina: 1 ... 8 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.