Het Grote Audi-topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste
Acties:
  • 9.834 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

De regelmatige bezoekjes naar de dealer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik vraag het me ook af. Want die kerels welke zo'n lambo rijden maken zich daar niet druk om want hij rijdt lambo en de rest niet. Snap het uiteindelijk probleem niet, zal wel weer ons petje te boven gaan denk ik?

[ Voor 14% gewijzigd door Chevy454 op 23-08-2006 15:13 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:18
Chaoss schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 13:13:
ik vind de Q7 wel ok, heeft imho helemaal een Audi uitstraling... niet dat ik ooit voor een SUV zou kiezen magoed... moest ik eeen SUV kopen dan zou het zeker de Q7 worden.

deze R8 vinnik opzich niet lelijk, maar al dat zwarte plastic ziet er echt afgrijselijk uit.... imho moet een sportwagen gewoon helemaal in kleur gespoten zijn... maar de kans is groot dat dat bij de uiteindelijke versie van de R8 wel zo is.
Die audi komt voorlopig nog niet uit, deze versie is echt nog niet definitief. Ik denk dat zowel de achterlichten ( doorlopend van links naar rechts) als de zwart plastic achterkant niet het productiemodel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Zal ik ook ff patsen dan :p

Kijk wat ik vorige week gekocht heb :9

plaatje

plaatje

Plaatke

Full option uitgevoerd, luchtvering, adaptive cruisecontrol / luchtvering, regensensor, standkachel etc.

oja, 3.0 TDI :)

[ Voor 31% gewijzigd door Bornin op 03-09-2006 00:45 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:19

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

erg (!!!) mooi die wagen! Maar wat blijft het ontzettend jammer dat die adaptieve cruisecontrol zo'n neus van een auto kan verpesten...
Toch ben ik érg jaloers :P

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11
Loopt die Audi ook op Biodiesel ? :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartvl schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:24:
erg (!!!) mooi die wagen! Maar wat blijft het ontzettend jammer dat die adaptieve cruisecontrol zo'n neus van een auto kan verpesten...
Toch ben ik érg jaloers :P
Hoe verneukt het de neus dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:26:
[...]

Hoe verneukt het de neus dan??
Sensor (plastic) onder kentekenplaat ;)

Anyway, *jaloezie!!!!!!*
Hoewel, als ik een sedan moest kopen zou ik de A4 nemen, als ik een avant zou nemen juist de A6. Naja, sparen maar :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 22:41:
Sensor (plastic) onder kentekenplaat ;)
Deze is nog subtiel tov die zwarte bol van BMW

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:38:
[...]

Inderdaad, om nou te zeggen dat dat heel de voorkant verpest..

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12
Vanavond met de Golf IV van een vriend van me aan de kant gezet door een 2.0 TDI automaat A4 Avant van de KLPD... Gelukkig een waarschuwing, reden iets te hard... Beetje jammer dat ze met die dingen rond rijden, die zijn best rap!

Vanavond bij Jos geweest (ken je vast, Chaoss?), die heeft een kapotte S2 staan. Jammer, mooie wagen, wil wel ruilen met mn A3 :9~

@ hierboven: nette A6, pas met een limousine A6 gereden met ook een 3.0 tdi. Wat een geluid zeg :9

[ Voor 12% gewijzigd door marccom op 24-08-2006 02:00 ]

Whoop!

• Bornin
Bedankt voor de complimento's,

In de tankklep staat inderdaad heel fijn "No Biodiesel", zit ik mooi mijn eigen handel te verloochenen. :p

Is trouwens een aanpassing voor te doen en dan kan het wel :D
Ik vindt trouwens dat adaptive cruisecontrol ding er nou weer niet zo schokkend uitzien, eerlijk gezegt was het me nog niet eens opgevallen :s

Non taken

Verwijderd

Chevy454 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 16:12:
[...]

Als je een goede functie hebt bij een zekere firma (ik ga niet zeggen waar :) ) krijg je iedere 3 maanden een gloednieuwe fulloption S8 om naar mensen op bezoek te gaan :+
maar hierboven zei je dat ie hem gekocht had?

• bartvl

bartvl

Puresmoker schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 07:20:
...
Ik vindt trouwens dat adaptive cruisecontrol ding er nou weer niet zo schokkend uitzien, eerlijk gezegt was het me nog niet eens opgevallen :s
Klopt ook wel, het valt ook best mee, Mercedes heeft het lomper aangepakt. In dit geval is het dus niet echt 'verpesten' maar ik blijf het jammer vinden dat het op zo'n manier moet.

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Chevy454 schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:38:
[...]

Je zou bijna denken dat het een radarauto van de Belgische politie is 8-)

Maareh, wel kut dat de overheid nu zelf biobrandstof door de diesel gaat mengen, zal niet zo heel super voor een aantal nieuwere auto's zijn :/

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Puresmoker schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:10:

Full option uitgevoerd, luchtvering, adaptive cruisecontrol / luchtvering, regensensor, standkachel etc.

erg strakke auto :9~
heb je ook pics van de binnenkant?

Verwijderd

Puresmoker schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 21:10:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Prachtbak werkelijk waar! Gaat super rap :) vind alleen je velgen niet zo mooi, maar that will be a personal factor ;)

Foto's van binnen??

• Bornin
IKKE86 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:03:
[...]
heb je ook pics van de binnenkant?
Tuuk,

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/1934/img1160bo1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/9185/img1162nx7.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/8890/img1163rd8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/2291/img1164iv1.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/7243/img1169lc8.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/8179/img1167el5.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/4071/img1172cp5.th.jpg

Non taken

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat ik niet helemaal snap, hij is (gezien je kenteken) net nieuw, maar toch al 32579km gelopen? :o Of is dit de interval tot aan de volgende beurt?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Eeuwig jammer dat ze de olietemp en accuspanningmeter hebben gedumpt. Ik vind het oude dashboard mooier.

Maar afgezien van dat, wat een mooie auto.

Signatures zijn voor boomers.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 22:30

Rejgun

Leven is Bier drinken

[quote]J0YR1D3R schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:02:
[...]

Wat ik niet helemaal snap, hij is (gezien je kenteken) net nieuw, maar toch al 32579km gelopen? :o Of is dit de interval tot aan de volgende beurt?[/quote

RDW geeft ook geen gegevens bij dit kenteken.

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Die drie pijltjes bij 120km, 140km en 150km / uur, zijn dat soms CC presets?

• Bornin
Die pijltjes staan overal rond de teller, verlicht door led's.

Zijn inderdaad setpoints voor cruisecontrol.

Over het kenteken. Deze auto is in duitsland demo-model geweest bij een dealer.

Is 4 weken geleden ingevoerd maar pas vorige week op kenteken gezet, ik ben dus officieel eerste eigenaar. Zo ook op het kentekenbewijs.

Misschien dat de RDW haar database nog niet bijgewerkt heeft ofzo, zou het niet weten.

Non taken

• marccom
Scheelt dat nou veel qua prijs zo'n demo auto? Hoop dat ze er wel netjes mee omgegaan zijn, bij demo auto's komt het vaak niet zo krap :|

Heb pas ook met zo'n zelfde A6 gereden. Mooie auto maar voor mij wat te groot en een automaat... Nee, laat mij het maar doen met mn A3tje. Nog ff sparen maar de opvolger is al bekend wmb, een Sportback.

[ Voor 42% gewijzigd door marccom op 24-08-2006 21:05 ]

Whoop!

• Bornin
marccom schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:57:
Scheelt dat nou veel qua prijs zo'n demo auto? Hoop dat ze er wel netjes mee omgegaan zijn, bij demo auto's komt het vaak niet zo krap :|
Jazeker, ik heb een maand rondgekeken en gesurft en deze was toch wel een stukie goedkoper dan veel andere, en zoo dik in de opties :)

Verder is er trouwens niks mee, zowel motorisch als cosmetisch

[ Voor 7% gewijzigd door Bornin op 24-08-2006 21:10 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Vraagje O tweakers, wat vinden jullie:, 19"

Afbeeldingslocatie: http://www.reedijk-banden.nl/normal/F172%20RS6.jpg

of

Afbeeldingslocatie: http://www.reedijk-banden.nl/normal/F199%20A8.jpg

Laatste zijn eigelijk alijd mooi, de 5-spaaks vind ik persoonlijk erg strak onder een grote auto.
Zag vandaag een RS6 avant op soortgelijke wielen en dat zag er toch ook wel erg geil uit

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De laatste zou voor mij al afvallen omdat je er zoveel andere auto's op ziet rijden.. :/ Golf, Leon, New Beetle, Bora, Touran, A3, A4, A6, A8 (moet ik nog even doorgaan?) Die eerste is best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
Is de nieuwe RS4 serie geen optie? Doet het erg goed onder nieuw type A6 :)

Van deze twee zou ik voor de bovenste Rs6 velg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
dat is idd wel een beetje jammer van de onderste, golfjes . .. . . .

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
Ik volg dit topic al geruime tijd, kom echter nu pas tot het maken van een post.

Vanmorgen namelijk samen met vaders 2 proefritten mogen maken, en wel in de volgende auto's:

-Audi A6 Avant - 2.7 TDI tiptronic quattro met sportonderstel, nagenoeg full-option

-Audi A6 Limousine - 2.4 multritonic, standaarduitvoering met een paar opties (navigatiesysteem e.d.)

Eerst in de 2.7 TDI gereden. Reed prima, echter merk je bij de drempels wel dat de auto redelijk stug geveerd is. Quattro niet echt gemerkt, maar heb de auto ook niet vreselijk hard door de bochten gewerkt. Sowieso heb je veel en veel meer grip als met de huidige auto (Chrysler Voyager), maar dat is ook geen goede vergelijking. Zoals gezegd was deze auto helemaal aangekleed, erg mooi, maar je ziet de prijzen erg gauw omhoog klimmen met al die opties.
Motor is heerlijk stil bij hogere snelheden/toerentallen. Bij bijv. 140 km/h maakt de motor zo'n 2600 toeren, lekker rustig (ook weer met vergelijkingsmateriaal de 2.4 liter 4-cilinder Chrysler).
Bij lagere toerentallen, zoals stationair hoor je echter wel het bekende diesel-geluid.
Kortom: goede indruk, echter te stug geveerd voor de doeleinden waar mijn pa hem voor gaat gebruiken.
Vervolgens was de 2.4 liter benzine aan de beurt. Deze was zonder quattro uitgevoerd, maar daar heb ik weinig van gemerkt, terwijl de bochten niet zachtjes werden genomen. Groot voordeel van deze auto is de multitronic-versnellingsbak, rijdt echt heerlijk! Verder maakt de 2.4 liter een erg mooi geluidje, maar als je rustig op 120-140 km/h cruised dan maakt de motor geen storend geluid.
De auto was zoals gezegd met wat minder opties uitgerust, geen sportstoelen, geen PDC, geen luxe-uitvoering van de climate control (met extra luchtuitlaten voor de achterpassagiers en elektronische bediening), maar gewoon met draaiknopjes. Overigens wel volautomatische climate control, alleen niet elektronisch en zonder extra luchtuitlaten achter.
De conclusie die wij (na er beiden in gereden te hebben) hebben kunnen trekken is dat het de A6 limousine 2.7 TDI multritronic wordt. Wordt alleen nog even bekijken welke opties erop komen.
Blij dat ik vaders heb kunnen overhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

J0YR1D3R schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:32:
De laatste zou voor mij al afvallen omdat je er zoveel andere auto's op ziet rijden.. :/ Golf, Leon, New Beetle, Bora, Touran, A3, A4, A6, A8 (moet ik nog even doorgaan?) Die eerste is best aardig.
Ja precies, dat is op zichzelf al een reden om de velg niet te kopen :D

Die dingen zie je echt om de haverklap, vooral licht gepimpte golfjes.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

TNT253 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:35:
I

Motor is heerlijk stil bij hogere snelheden/toerentallen. Bij bijv. 140 km/h maakt de motor zo'n 2600 toeren,
Dat vind ik nog knap veel. Dat betekent dat als je op de topsnelheid rijdt, de motor ruim 4100 toeren maakt, en dat terwijl het maximum vermogen volgens Audi al bij 3300 toeren gehaald wordt.
Nu denk ik dat die motor wel zwaar geknepen is en dat die 180 pk ook bij 4000 toeren nog aanwezig is (als je 180 pk uit een 2.5 haalt, dan haal je dat makkelijk uit een 2.7), maar waarom dan zo'n korte hoogste versnelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het ook raar, de A4 1.9tdi multitronic van m'n vader doet (geloof ik) 2200rpm @ 120km/h
Bij de 3000rpm zit hij geloof ik op 170/180..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Puresmoker schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:56:

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Laatste zijn eigelijk alijd mooi, de 5-spaaks vind ik persoonlijk erg strak onder een grote auto.
Zag vandaag een RS6 avant op soortgelijke wielen en dat zag er toch ook wel erg geil uit
ik zou ze allebij niet nemen.. De RS6 velgen zie je onder elke audi tegenwoordig, en de A8 replica's zie je onder elke golf en caddy :/
als ik zou moeten kiesen, natuurlijk de RS6 velgen

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 26-08-2006 15:13 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
Maasluip schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:48:
[...]

Dat vind ik nog knap veel. Dat betekent dat als je op de topsnelheid rijdt, de motor ruim 4100 toeren maakt, en dat terwijl het maximum vermogen volgens Audi al bij 3300 toeren gehaald wordt.
Nu denk ik dat die motor wel zwaar geknepen is en dat die 180 pk ook bij 4000 toeren nog aanwezig is (als je 180 pk uit een 2.5 haalt, dan haal je dat makkelijk uit een 2.7), maar waarom dan zo'n korte hoogste versnelling?
Misschien niet helemaal goed opgelet dan op het aantal toeren bij een bepaalde snelheid. Weet wel dat de motor inderdaad bij 120 km/h zo'n 2200 toeren maakte. Maargoed, algemene indruk was dat de motor onder de 150 km/h gewoon netjes rustig liep. Daarboven niet uit kunnen testen, ook weer zo wat om helemaal naar Duitsland te rijden met een proefrit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

KappeNou schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:09:
[...]

ik zou ze allebij niet nemen.. De RS6 velgen zie je onder elke audi tegenwoordig, en de A8 replica's zie je onder elke golf en caddy :/
als ik zou moeten kiesen, natuurlijk de RS6 velgen
Ja, maar als ik die A8-velgen onder een A6/A8 zie dan vind ik ze wel mooi en wéét ik dat het smaak is. Als ik het onder een Golfje zie dan vind ik het wannabe fout gedrag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:55:
Ja, maar als ik die A8-velgen onder een A6/A8 zie dan vind ik ze wel mooi en wéét ik dat het smaak is. Als ik het onder een Golfje zie dan vind ik het wannabe fout gedrag :P
Jij moet kijken wat jij het mooiste vindt. De man met het geld heeft smaak zoals ze zeggen. Boeit het nou alsof de rest van de wereld nu ook met diezelfde velgen rijdt, als jij het maar mooi vindt. Dat sommige de lijn doortrekken met wannabee's en alle andere benamingen, als je daar druk om moet maken dan zou ik maar stoppen met het kiezen van velgen als je daarop moet letten.

[ Voor 15% gewijzigd door Chevy454 op 26-08-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

TNT253 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:57:
[...]

Misschien niet helemaal goed opgelet dan op het aantal toeren bij een bepaalde snelheid. Weet wel dat de motor inderdaad bij 120 km/h zo'n 2200 toeren maakte.
Dat is ongeveer hetzelfde als 140 km/h bij 2600 1/min. Dus het zal wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:56:

[afbeelding]

of

[afbeelding]

DoE Ut DaN gEliJk oP 2O insj dIe HeeFt muH buuRmaN oOok oNdeR zEin GolF!

'nuff said.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Chevy454 schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:38:
[...]

Jij moet kijken wat jij het mooiste vindt. De man met het geld heeft smaak zoals ze zeggen. Boeit het nou alsof de rest van de wereld nu ook met diezelfde velgen rijdt, als jij het maar mooi vindt. Dat sommige de lijn doortrekken met wannabee's en alle andere benamingen, als je daar druk om moet maken dan zou ik maar stoppen met het kiezen van velgen als je daarop moet letten.
Ik vind de standaardvelgen dan ook meestal mooi zat, vooral als je ziet wat je moet betalen voor andere velgen :X

En verder: kom op, A8-velgen onder een Golfje? Ziet er niet uit en ziet er patserig uit, wie is daar nou helemaal níet gevoelig voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Wom schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:41:
Is de nieuwe RS4 serie geen optie? Doet het erg goed onder nieuw type A6 :)

Van deze twee zou ik voor de bovenste Rs6 velg gaan.
Met hem ^^. Die nieuwe RS4 velgen zijn :9 en zullen vast erg goed staan onder zo'n A6 :) Mooie auto trouwens. Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
geinig speelgoed Gokart met 5 cilinder audi Turbo blok :D

>klik<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
S8... Nee, neem dan die RS6 maar.

Wat vindt je van onderstaande velgen?
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/speedline.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/nuvolari_velg.jpg

Ben zelf van plan om zoiets te doen met mn A3 :)
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/rs6.jpg

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:51

Reinier

\o/

Audi moet een hoop A8'en terugroepen vanwege een probleem met de airbags :/

Gisteren nog bij een bruiloft geweest met een A8 als trouwauto (net als Daniel en Arshia, maar dan een nieuwere) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
Leuk S3tje hier boven. Alleen jammer van die velgen, passen niet bij de S3. Vind de orginele velgen veel beter passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Volgens mij is er wat te beleven in het WTC Rotterdam (hier om de hoek)...

Zojuist gespot:

2x S8
3x S6
2x RS6
1x RS4
3x A8L W12

1x Mercedes SL55 AMG
2x BMW 760
4x Ferrari
2x Porsche Carrera 4S
1x Porsche Cayenne turbo

Hoop mannetjes in pak met donkere zonnebril.... hmmm en dat icm deze auto's :X

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
marccom schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 14:38:
Volgens mij is er wat te beleven in het WTC Rotterdam (hier om de hoek)...

Zojuist gespot:

2x S8
3x S6
2x RS6
1x RS4
3x A8L W12

1x Mercedes SL55 AMG
2x BMW 760
4x Ferrari
2x Porsche Carrera 4S
1x Porsche Cayenne turbo

Hoop mannetjes in pak met donkere zonnebril.... hmmm en dat icm deze auto's :X
Foto's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Geen cam ter beschikking hier :(

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Audi fans met een xbox 360:

[FILMPJE] http://media.xbox360.ign....7/747892/vid_1653183.html
[FOTOS] http://media.xbox360.ign.com/media/747/747892/imgs_1.html

:) ziet er cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
beetje jammer van de oude S4 cabrio

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik ben dan tocn maar voor nette Audi velgen gegaan, niet slecht denk ik zelf :-)

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/1233/img1312sw5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/3420/img1315sb3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/4618/img1313gs3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/3786/img1309ur7.jpg

Avec Dunlop 235/35-19

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 23-08 23:57
Prachtige velgen! Jammer alleen dat je nu een stoeprandjes-oppassen-fobie gaat ontwikkelen :p

Hoe is het comfort nu?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Comfort is nog steeds goed :). de luchtvering is heel relaxed

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Erg mooi! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THIJZEL
  • Niet online
In de categorie onbeschaamd groot, lomp en snel: über diesel SUV Audi Q7 v12 6.0L biturbo TDI:
500pk en 1000nm koppel 8)7 , 0-100 5.5s.
Verbruik: 1/8,7 (niet slecht voor een v12)
Euro 5 compatible

Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp/Audi%20Q7%206.0%20V12%20TDI%20%285%29.jpg

http://www.autoblog.nl/ar...i-q7-60-v12-tdi-in-parijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
hier mooie plaatjes etc

>klik<

[ Voor 19% gewijzigd door KappeNou op 11-09-2006 18:08 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eerste post -

Wellicht wat verandering in me baan, ga ik waarschijnlijk niet meer leasen.

Zit te kijken naar een 2de hands A4 station, 2.5 TDI (180pk versie).

Wat is een beetje gangbare kilometerstand ? Ik zie ze te koop staan met 100k km of 200k km.

Is er ook een prijs indicatie qua onderhoud ? ik zit op zo'n 40k km per jaar op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik neem aan datje dan een B6 bedoeld? de B5 2.5TDI had nogal extreem last van versleten nokkenassen... mag aannemen dat dat bij de B6 dan opgelost is.

en tjah wat is een gangbare km-stand? zo'n tdi moet met 200k of zelfs 300k nog rijden en klinken alsof hij nieuw is.

het is een TDI dus als er 30K per jaar mee gereden is lijkt me dat erg netjes een auto van 4 jaar oud zal dan 120k op teller hebben staan, maar 50K per jaar met dezelfde tdi is ook niets vreemds aan... heefti diezelfde tdi wel 200k op te teller staan... maar goed onderhouden dan is daar echt niets mis mee... zeker motorisch niet!

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:00:
ik neem aan datje dan een B6 bedoeld? de B5 2.5TDI had nogal extreem last van versleten nokkenassen... mag aannemen dat dat bij de B6 dan opgelost is.

en tjah wat is een gangbare km-stand? zo'n tdi moet met 200k of zelfs 300k nog rijden en klinken alsof hij nieuw is.

het is een TDI dus als er 30K per jaar mee gereden is lijkt me dat erg netjes een auto van 4 jaar oud zal dan 120k op teller hebben staan, maar 50K per jaar met dezelfde tdi is ook niets vreemds aan... heefti diezelfde tdi wel 200k op te teller staan... maar goed onderhouden dan is daar echt niets mis mee... zeker motorisch niet!
Hoe zie ik dat het een B6 of B5 is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
SileX schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 17:27:
[...]

Hoe zie ik dat het een B6 of B5 is ?
B5:

Afbeeldingslocatie: http://www.audiforum.nl/Models/a4_b5/1994_a4_b5_front.jpg

B6:

Afbeeldingslocatie: http://auto.beltorg.com/audi/img/audia4b6-020505.jpg

:)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

^ duidelijker kan niet :+

je bedoeld vast het B6 model, want van de oudere B5 is geen 180pk van alleen een 150pk.

owjah het duurste reguliere onderhoud wat je hebt is de distributie, ik weet niet wat de interval is bij de 2.5 180pk maar waarschijnlijk net als de andere tdi's om de 90k.... tdi's met iets van 180k op de teller willen nog wel eens relatief goedkoop aangeboden worden... omdat de distributie dan nog niet vervangen is. Let daar dus iig op. beetje lullig als je net na aanschaf direct naar Audi rijdt en daar een grote beurt van 1500,- voor geschoteld krijgt :P

distributie bij de dealer vervangen is zowiezo erg duur. ga je naar een " gewone" garage dan gok ik dat het voor een 6 cillinder alsnog 500-600 euro kost.

• SileX
  • Niet online
Sweet - duidelijker kan het idd niet... ging dus om het B6 model ja :)
Chaoss schreef op woensdag 13 september 2006 @ 08:46:
^ duidelijker kan niet :+

je bedoeld vast het B6 model, want van de oudere B5 is geen 180pk van alleen een 150pk.

owjah het duurste reguliere onderhoud wat je hebt is de distributie, ik weet niet wat de interval is bij de 2.5 180pk maar waarschijnlijk net als de andere tdi's om de 90k.... tdi's met iets van 180k op de teller willen nog wel eens relatief goedkoop aangeboden worden... omdat de distributie dan nog niet vervangen is. Let daar dus iig op. beetje lullig als je net na aanschaf direct naar Audi rijdt en daar een grote beurt van 1500,- voor geschoteld krijgt :P

distributie bij de dealer vervangen is zowiezo erg duur. ga je naar een " gewone" garage dan gok ik dat het voor een 6 cillinder alsnog 500-600 euro kost.
Ik zal er op letten - en ja, eentje met 200k op de teller worden goedkoop aangeboden..

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

en ik koop leiver een auto met 200k op de teller waar het onderhoudsboekje volledig ingevuld is dan eentje met 150k waar niets van bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil ze jullie niet onthouden:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v634/skracingparts/DSCN1505.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v634/skracingparts/DSCN1506.jpg

Errug mooie S3. Over paar weken komt het nieuwe model uit, die word ook onwijs mooi en ik kan niet wachten om hem proef te mogen rijden. Over proefrijden gesproken, ik heb volgende week de eer om voor de nieuwe TT te mogen zorgen. Die moet van de dealer naar een andere plaats gebracht worden, en weer terug, en daar gaan we gretig gebruik van maken. Impressies volgende week zaterdag avond iig :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Ach ja, leuk is dat allemaal :) Woensdag op m'n werk een flink stuk in een audi A8 4.2 quatro gereden, incl masagestand op de stoelen. Da's best een leuke afwisseling van de meeste andere auto's die ze hebben (astra/vectra/megane/scenic/focus/mondeo/golf/passat/A4/C-klasse/E-klasse/ML/Cadillac CTS/enz enz enz)

Verwijderd

Hehe, en toen je terug moest in je Toyota baalde je stiekem wel een beetje? ;)
Dat vind ik overigens wel een ontzettend pluspunt aan duitse auto's, de luxe! Dat is echt iets wat ik mis bij japanse auto's. En als het al zo luxe is, dan lackt het in de afwerking of kwaliteit.

Hoe beviel de A8 overigens tegenover een E klasse van mercedes? E-klasse is toch meer concurrent van de A6, maar een S-klasse hebben jullie zo te lezen niet op het werk? (en wat voor werk is het dat je zoveel verschillende auto's moet rijden? ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

geel is een mooie kleur voor een S3, gave vlegen en bekleding ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
Vorige week zaterdag heb ik samen met een collega in de nieuwe TT gereden. Ook zelf gestuurd.
Geniale auto! Vooral die spoiler in je binnenspiegel. Als je die binnen de bebouwde komt ziet rij je zeker te weten te hard!

M'n collega heeft de vorige TT, dus prima te vergelijken! Je zit beter, materiaal is beter, iets minder fun. Maar wel veeeeel brutere auto!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
jmderonde schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:08:
Vorige week zaterdag heb ik samen met een collega in de nieuwe TT gereden. Ook zelf gestuurd.
Geniale auto! Vooral die spoiler in je binnenspiegel. Als je die binnen de bebouwde komt ziet rij je zeker te weten te hard!

M'n collega heeft de vorige TT, dus prima te vergelijken! Je zit beter, materiaal is beter, iets minder fun. Maar wel veeeeel brutere auto!!
Vanochtend op weg naar mn werk kwam ik er een tegen en toen ik later langs de dealer reed stond er een voor de deur. Kan je zomaar ff langs gaan om ff te rijden met dat ding? Dat lijkt me wel wat :9

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
TT roadster en TT-S >klik<

>PC specs<

• THIJZEL
  • Niet online
The audi R8 is there :9~ :9~ :9~ :9~
Gelukkig hebben ze die plastic strip aan de achterkant achterwege gelaten! De Achterlampen zijn nu super mooi!

4.2L V8 420pk, 430nm
0 - 100: 4,6 S
top :301km/h (onbegrenst)
vanafprijs €140.000,-

Later komt ie ook met de 500+pk v10 uit te gallardo, S8 & S6 _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/1/b2cf8aac8dde3203fa9af448d416a871.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/6/17dc6b14ccbc81e7a96e3750db012316.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/1/452087e3c0de77b811cbd423e33b9131.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/2/f977f876a45066a01a780e62dcc59112.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/d/858c12bb1b6c4f7a83045d0035e82a2d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/b/c4d88830ba34a0d8819fd964576a7c2b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/800/f/dc108c74480ed430e7ef1b345eb3edaf.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door THIJZEL op 27-09-2006 23:40 ]

• marccom
De designer van dit spul mogen ze wmb buiten neerzetten. Wat is er aan de hand bij Audi...
Geloof dat er nog meer van dit spul komt he, ala Q5, A5? Q7 ben ik ook niet weg van.

Nee laat maar zitten :|

Whoop!

• Wom
Ik vind hem echt heel dik. Vooral die achterkant en het profiel. Maar heeft hij nu een glazen plaat boven de motor of is dat een shot om de locatie van de motor te laten zien?

Interieur ziet er overigens vrij minimaal uit eigenlijk :)

• 418O2
  • Laatst online: 09:45
ik vind hem echt HEEEEL vet. Echt een ontzettend mooi ontwerp

Audi O+

• Wom

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Wom schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:47:
Ik vind hem echt heel dik. Vooral die achterkant en het profiel. Maar heeft hij nu een glazen plaat boven de motor of is dat een shot om de locatie van de motor te laten zien?

Zelfs voor Audi-standaarden vind ik het interieur niet minimaal uitzien. Een A3 ziet er kaler uit imo :o

Verwijderd

Wom schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:47:

Aan de achterzijde is het derde remlicht over de gehele lengte van het dak geplaatst en de motorkap is van glas zodat omstanders niets hoeven te missen van de V8. In de achterbumper zitten twee grote diffusors.

• THIJZEL
  • Niet online
int 't zwart.... :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.magix-photos.com/mediapool01/70/AA/FA/A0/87/5E/11/DA/8F/27/BC/CB/51/CC/91/21/oma/10/BAF30B904E6711DBAC494C6251CC9121.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f140/ruudharing/AUDI%20R8/R84.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.photobucket.com/albums/f140/ruudharing/AUDI%20R8/R82.jpg

Verwijderd

ik zag gisteravond de nieuwe tt rijden in Noordwijk op NL kenteken... ben erachteraan gereden en vriend van me heeft filmpje gemaakt, alleen staat die nog op zijn telefoon.. wat een mooi ding!!!!!!!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:49
marccom schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:38:
De designer van dit spul mogen ze wmb buiten neerzetten. Wat is er aan de hand bij Audi...
Geloof dat er nog meer van dit spul komt he, ala Q5, A5? Q7 ben ik ook niet weg van.

weuuhh??!?

je kan er niet van houden natuurlijk maar de designerS van deze auto mogen wat mij betreft een dikke vette kerstbonus

de auto is perfect in balans, van welke kant je hem ook bekijkt, het ziet er altijd goed geproportioneerd uit. alles past perfect in elkaar. en de hele auto straalt overal detail uit. zowel van binnen als van buiten.

dus je mag het best een lelijke wagen vinden, maar dit is echt een waar design kunststukje, net zoals de eerste TT dat was.

d:)b two thumbs up for audi d:)b

• Chevy454
  • Niet online
marccom schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:38:

Smaken verschillen nu eenmaal. De Q7 vind ik ook niets maar deze R8 is wel redelijk. Word er niet echt warm van maar ik heb dan ook ijs in mijn autoaders.

• marccom
De TT staat wel op mn wensenlijstje. Jammer dat die dingen nog goed in de prijs zijn anders had ik die verkozen boven mn A3!

Maar dat nieuwe spul.... Nee. Hoop dat ze de A3 (SB), de A4 Avant en de TT zo laten zoals die nu is. Dat lijkt me wel wat. De A6 en A8 of Q7 zou ik iig voor bedanken. Mgoed gezien de prijs van dat nieuwe spul zal er wel niet al te veel van verkocht worden ;)

Op het Audiforum wordt er ook regelmatig over gesproken, de klassieke Audi is niet meer. Tegenwoordig moet het allemaal met dikke velgen en veel chroom...

Misschien moeten ze het bij VAG maar is anders doen, plak op die R8 gwn een Seat logo ofzo :P

[ Voor 24% gewijzigd door marccom op 30-09-2006 00:59 ]

Whoop!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Gister mijn nieuwe auto in ontvangst genomen :9
Specs:
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw Ambiente ProLine Phantomblack

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/011dcb14c3b5963e5c9cc6ccab940db0/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b695ae30dc7c6e94d9c48ab60089af72/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3661073e07b9bdd4df044b9420768386/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e7713305217d193d2a81984231be57d8/full.jpg

Gister al 300 km mee gereden. Rijdt echt super! :*)

Sys Specs

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Oeh, mooi! Gefeliciteerd met je A3SB! :)

Ik moet toch nog es proefritten gaan maken in zowel de A3SB als de A4. Wil de 2.0FSi en de 2.0TFSi eigenlijk allebei wel es proberen om te kijken of die turbo het prijsverschil waard is. Diesel is net niet voordeliger voor me dus dan ga ik lekker voor benzine :Y)

Ik probeer het de hele tijd al te analyseren... de A3SB en de A4 (sedan) zijn best verschillende auto's, maar ik wil gewoon geen ander merk en snap eigenlijk niet waarom. Het móet gewoon een Audi zijn :+

• marccom
Mooie SB! Dat rijdt niet verkeerd he!

Lijkt me een waardig vervanger voor mn huidige A3, ze moeten alleen nog iets betaalbaarder worden ;)

Veel plezier er mee!

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
video van de audi r8
laat zowel de audi rijdend als in de studio zien.

en mn vermoedens zijn bevestigd: dit is een serieuze aanval van audi op gevestigde merken als ferrari/porsche/lamborghini en de amerikaanse sportmerken. in sommige gevallen mischien nog niet als echte performance wagen maar in de video zie je gewoon dat de auto perfect in elkaar zit. met een afwerking en kwaliteit die geen enkele van de voorgenoemde merken haalt. deze auto klopt gewoon helemaal.

als ik een auto zo mogen kiezen in deze prijsklasse dan wist ik het wel.
deze auto gaat net zon succes worden als de TT dat is geworden

kan niet wachten hem eens in het echt te zien _/-\o_

complimenten aan audi _/-\o_

op de audi site de Dimension R8 opstarten
hele mooie flash/video presentatie van de R8. heel mooi gedaan wat ze laten zien

dat anders gekleurde zijvlak achter de deuren vind ik ook geniaal trouwens, geeft toch net wat meer dynamiek. plus het is opvallender zonder dat het opzichtig of schreeuwerig wordt. de hele auto heeft gewoon klasse en straalt dat ook uit imho

[ Voor 22% gewijzigd door bolleh op 01-10-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een enorm mooie website _O_

Alsof je in een videogame zit _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 02:08:
Wat een enorm mooie website _O_

Alsof je in een videogame zit _O_
inderdaad, heel indrukwekkend allemaal. zowiezo waren ook de folders van audi al jarenlang in zon stijl. als je dit dan weer ziet en de R8 zelf uiteraard dan kun je gewoon niet anders oordelen dan dat het een genot moet zijn om bij audi als artist te werken.

audi heeft een heel eigen stijl en uitstraling. en deze R8 is daar imho tot nu toe nog het topproduct van.

mn vader heeft vroeger een audi 80 gehad, en die vond ik met de eerste A8 toch het perfecte model wat bij de uitstraling van audi pastte. maar deze wagen is gewoon alles wat audi zelf ook is. stijl, klasse, ingetogen waanzin en perfecte afwerking van zelfs de kleinste details

de R8 is voor mij na de SLR Mclaren en de Aston Martin DB9 de nieuwste mix van kunst, techniek en design. zou best een paar uur om de auto heen kunnen lopen en er gewoon alleen al naar kijken

[ Voor 10% gewijzigd door bolleh op 01-10-2006 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 11:46:
Hehe, en toen je terug moest in je Toyota baalde je stiekem wel een beetje? ;)
Dat vind ik overigens wel een ontzettend pluspunt aan duitse auto's, de luxe! Dat is echt iets wat ik mis bij japanse auto's. En als het al zo luxe is, dan lackt het in de afwerking of kwaliteit.

Hoe beviel de A8 overigens tegenover een E klasse van mercedes? E-klasse is toch meer concurrent van de A6, maar een S-klasse hebben jullie zo te lezen niet op het werk? (en wat voor werk is het dat je zoveel verschillende auto's moet rijden? ;))
Luxe heb ik op zich ook wel, alleen niet vergelijkbaar met een moderne en veel duurdere auto. Heb ook elektrische ramen en spiegels, een goed onderstel (beter dan de meeste nieuwe auto's wat mij betreft) en perfecte sportstoelen (kan daar prima lang in zitten, opel stoelen echter :X). Afwerking/kwaliteit is op zich wel goed maar wederom niet vergelijkbaar met high end auto's die ze nu produceren, de charade is tenslotte een goedkoop autotje.

A8 is wel een heeel stuk beter dan een E-klasse. Ik zou zelfs stellen dat een A6 beter is. Een E is qua rijgedrag en kwaliteit een C-klasse maar dan zwaarder en een klein stukje groter. S-klasse hebben we niet nee, dat is wel jammer maar ik bepaal het wagenpark niet :p Ik werk bij een autoverhuurbedrijf, ideale bijbaan voor een student. Heel de dag autorijden en betaald krijgen en als pluspunt ook nog eens in veel verschillende en nieuwe auto's waar ik normaal nooit in zou rijden. Ik breng en haal de auto's bij klanten (vooral bedrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Kwam gisteren tot de ontdekking dat er een plekje op de achterklep roest. Ik heb de kentekenplaathouder vervangen voor een zonder reclame en kwam toen het plekje tegen. Ik denk dat het gekomen is door het getril van de plaathouder en dat daardoor de lak beschadigd is waardoor er vocht achter kon komen. Beetje jammer :( Moet maar is informeren hoe dit gemaakt kan worden, ben benieuwd wat de Audi dealer hier over te melden heeft.

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/onderdelen/vaag.jpg

Heb m gisteren weer eens gewassen en wat plaatjes gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0153.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0155.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0175.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0188.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/p.vanwageningen/audi/diverse/IMG_0196.JPG

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marccom schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 12:32:
Kwam gisteren tot de ontdekking dat er een plekje op de achterklep roest. Ik heb de kentekenplaathouder vervangen voor een zonder reclame en kwam toen het plekje tegen. Ik denk dat het gekomen is door het getril van de plaathouder en dat daardoor de lak beschadigd is waardoor er vocht achter kon komen. Beetje jammer :( Moet maar is informeren hoe dit gemaakt kan worden, ben benieuwd wat de Audi dealer hier over te melden heeft.

[afbeelding]

Heb m gisteren weer eens gewassen en wat plaatjes gemaakt:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een setje S4 velgen zou hier heel goed onder staan :).
Vind de A3 nog steeds een erg mooie auto, alleen jammer dat er ook 2de hands weer zo'n Audi prijs aan hangt. Helemaal vergeleken met bijvoorbeeld de Golf 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Danfoss schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:16:
Gister mijn nieuwe auto in ontvangst genomen :9
Specs:
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw Ambiente ProLine Phantomblack

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Gister al 300 km mee gereden. Rijdt echt super! :*)
nice, hoe lang heb jij op je auto moeten wachten als ik vragen mag?

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:27:
[...]

Een setje S4 velgen zou hier heel goed onder staan :).
Vind de A3 nog steeds een erg mooie auto, alleen jammer dat er ook 2de hands weer zo'n Audi prijs aan hangt. Helemaal vergeleken met bijvoorbeeld de Golf 4.
S4 velgen passen niet ivm een andere steek. Daar heb je dan S3 velgen voor, zijn volgens mij ook bijna hetzelfde. Tja, ik ben al een tijdje op zoek naar S3 velgen. Helaas zijn die amper te krijgen omdat ze bijna allemaal schade hebben of voor een hoofdprijs verkocht worden. Wou er eerst RS6 velgen onder leggen. Omdat dat er pas een beetje uitziet in 19'' moet ie verlaagt worden en dat vind ik té op een A3. Zeker omdat het maar een 1.6 is, is de verhouding remmen/velgen wat wannabee ;)

Wil zowiezo originele Audi velgen, heb nu al teveel ellende gehoord over immitatie. Zat ook nog te denken aan Speedlines, de 5 spaaks die tegenwoordig onder een Sportback gelegd worden. Helaas; andere steek :( RS4 sla ik denk ik over, vind het wel mooi maar er rijden er al veel te veel mee rond. Het nieuwe model RS4 velgen vind ik ook wel mooi, maar ben bang dat ook hiermee hetzelfde gaat gebeuren.

Qua prijs, tja het zijn niet de goedkoopste auto's die je kunt kopen. Aan de andere kant heb ik er geen spijt van want ik vind hem mooier dan een Golf en de afwerking is wat minder plastic. Ook schijnen ze beter te rijden. Geen idee want heb geen ervaringen om zelf te sturen met een Golf. IIG rijdt deze auto ook prima. Er staan trouwens wel veel A3tjes met een wat hogere km stand voor een betaalbare prijs maar dan heb je er wel vaak een zonder airco. Weet ook niet hoe dat er van dichtbij uitziet, er zijn helaas veel ex-lease A3tjes die er niet meer netjes uitzien (zowel buiten als binnen).

Heb vanmiddag de auto in de wax gezet. Daar is die echt van opgeknapt, glimt weer als een spiegel :) Ingesmeerd met Meguiars, kost wat maar is wel super spul hoor :*)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marccom schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:57:
[...]

S4 velgen passen niet ivm een andere steek. Daar heb je dan S3 velgen voor, zijn volgens mij ook bijna hetzelfde. Tja, ik ben al een tijdje op zoek naar S3 velgen. Helaas zijn die amper te krijgen omdat ze bijna allemaal schade hebben of voor een hoofdprijs verkocht worden. Wou er eerst RS6 velgen onder leggen. Omdat dat er pas een beetje uitziet in 19'' moet ie verlaagt worden en dat vind ik té op een A3. Zeker omdat het maar een 1.6 is, is de verhouding remmen/velgen wat wannabee ;)

Wil zowiezo originele Audi velgen, heb nu al teveel ellende gehoord over immitatie. Zat ook nog te denken aan Speedlines, de 5 spaaks die tegenwoordig onder een Sportback gelegd worden. Helaas; andere steek :( RS4 sla ik denk ik over, vind het wel mooi maar er rijden er al veel te veel mee rond. Het nieuwe model RS4 velgen vind ik ook wel mooi, maar ben bang dat ook hiermee hetzelfde gaat gebeuren.

Qua prijs, tja het zijn niet de goedkoopste auto's die je kunt kopen. Aan de andere kant heb ik er geen spijt van want ik vind hem mooier dan een Golf en de afwerking is wat minder plastic. Ook schijnen ze beter te rijden. Geen idee want heb geen ervaringen om zelf te sturen met een Golf. IIG rijdt deze auto ook prima. Er staan trouwens wel veel A3tjes met een wat hogere km stand voor een betaalbare prijs maar dan heb je er wel vaak een zonder airco. Weet ook niet hoe dat er van dichtbij uitziet, er zijn helaas veel ex-lease A3tjes die er niet meer netjes uitzien (zowel buiten als binnen).

Heb vanmiddag de auto in de wax gezet. Daar is die echt van opgeknapt, glimt weer als een spiegel :) Ingesmeerd met Meguiars, kost wat maar is wel super spul hoor :*)
Ja, ik hoor ook slechte verhalen over de imitaties.
Jammer dat die tegenwoordig onder elk golfje 3/4 gelegd worden door de lokale jeugd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

WooK schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:41:
[...]

nice, hoe lang heb jij op je auto moeten wachten als ik vragen mag?
De 125kw TDI was bestelbaar vanaf juni 2006. Mijne is besteld rond half juni. Dus ongeveer 4,5 maand. Valt best mee vind ik.

Heb inmiddel weer flink mee gereden. 1 ding valt me wel op, er zit best een turbogat op. Als ik bij 2000 toeren gas intrap duurt het 2 a 3 seconden voordat hij er echt aan begint te sleuren (dan trekt hij wel als een gek :9).

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb net het R8 filmpje gekeken, het is een mooie kar. Specificaties en prijzen zie ik vanzelf wel voorbij komen in de autobladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
waar ik overigens nog helemaal niet aan gedacht had qua motoren voor de R8 is de V12 TDI. ik denk dat het helemaal niet onrealistisch is als audi in de toekomst ook de 6.0 V12 TDI in de R8 hangt. audi is tenslotte een van de autofabrikanten die het meeste ontwikkelt aan diesels dus ik vind het helemaal niet ondenkbaar dat zij ook weer de eersten zullen zijn met een high performance diesel sportwagen.

ze hebben al zoveel mijlpalen qua dieseltechniek, waarom dit niet :)

zou toch een mooie lineup zijn als je kunt kiezen tussen de V8/V10 en de V12 TDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Het zou een enorme omslag in de sportwagen cultuur worden, maar dat is wel de omslag waar Audi naartoe aan het werken is (en niet alleen Audi) dus echt verbazen zou het me niet, maar de vraag is, is de consument er al klaar voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

houthakker

Poehé

Zo, ff de coup in de turtlewax gezet afgelopen weekend:

Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/9523/DSCF1441Custom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/8374/DSCF1446Custom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/5568/DSCF1443Custom.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/9310/DSCF1438Custom.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door houthakker op 04-10-2006 09:35 . Reden: Waarom geen thumbs van imageshack??? ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Danfoss schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:04:
[...]

De 125kw TDI was bestelbaar vanaf juni 2006. Mijne is besteld rond half juni. Dus ongeveer 4,5 maand. Valt best mee vind ik.

Heb inmiddel weer flink mee gereden. 1 ding valt me wel op, er zit best een turbogat op. Als ik bij 2000 toeren gas intrap duurt het 2 a 3 seconden voordat hij er echt aan begint te sleuren (dan trekt hij wel als een gek :9).
half juni tot nu is 3,5 maand hoor :) Mijne is eind juni besteld dus als de levertijden niet al teveel afwijken, zou ik hem over twee weken ook moeten krijgen :9~

I'm not as think as you stoned I am

Pagina: 1 ... 7 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.