Ik heb een YY-021b case en naar de splitsing van mn main rig naar een server en game bak, heb ik eindelijk weer ruimte in mn cube over.
Mijn spex zijn als volgt:
- AMD 64 3000+ (Winnie)
- DFI NF4 DR EXPERT (is al besteld)
- 2x1gb Corsair (moet ik nog kopen)
- XFX 7900GT
- 2x Raptor 74gb
- 1x EDVextrem EG-1 460
Hier zullen iig de volgende onderdelen gewc'ed worden:
- AMD 64 3000+ (Winnie)
- DFI NF4 DR EXPERT
- XFX 7900GT
- 2x Raptor 74gb
- 1x EDVextrem EG-1 460
Wat het geheugen betreft twijfel ik nog, die Aquacomputer dingen zijn stevig aan de prijs (40E p/s dus x2) ik denk dat ik dat geld liever steek in beter geheugen.
Nu heb ik de volgende waterkoeling onderdelen:
- Swiftech MCW 6002 (1/2)
- Swiftech NB blokkie (MCW20?)
- Swiftech MCW 50-t
( ga voor een niet TEC versie, kijken of ombouwen lukt, anders moet ik een andere kopen, suggesties? )
- Swiftech/Liang MCP350
- Aqua Computer EVO 240
- HW Labs Black Ice (1x120mm)
- HW Labs Black Ice Extreme Chrome (2x120mm)
- 3x No-name HD waterblok voor 4 hd's
- 1x No-name HD waterblok voor 3 hd's
Nu kan ik voor een prikkie een MCP600 kopen, maar ik heb gehoord dat die redelijk wat geluid produceerd.
Stilte is zéér belangrijk bij dit project
Ik zit aldoende te spelen met de gedachten om 2 loops te maken. De voeding gooid extreem veel hitte in de loop en ik zit te dubben of ik die zodoende, evt samen met de hardeschijven deze in een aparte loop gooi.
Maar, hoe stel ik die loop dan same? Wat is wijsheid? Moet ik de psu+hd's aan één BI hangen, of zal die niet voldoende capaciteit hebben
ism een papst fan @ 7V en zal ik toch de EVO240 voor dit klusje moeten opofferen?
Ruimte voor additionele radiatoren is er eigenlijk niet meer, met heel veel gekloot wellicht nog een dunne dual 120mm rad, maar dan heb je het toch echt gehad..