mmhh volgens mij moet ik mijn CPU cooler echt een beter erop doen
als ik dat zo zie mensen met overclocks halen gewoon lagere temps dan ik
ohw ohw ! hij is nu maar 36 graden maar wel met de fans op 100% volgens mij.
Maar ik ga vanavond of wanneer ik m'n computer weer uitzet het cpu block er even vanaf halen, koelpasta van het blok en opnieuw dat blok erop (is gewoon de helft vd koelpasta weg
). en misschien toch maar weer eens de fans op de radiator omdraaien.. ik zit nog steeds erover te denken wat nou beter zou zijn, want als m'n dans door m'n rad heen blazen dan lijkt het alsof ik veel betere temps krijg
maar goed over het algemeen wordt gezegd hier dat zuigen beter is. Dus dan wil ik dat ook wel weer eens probere
maar goed dan ben k weer 'n hele middag eraan kwijt
ik ga denk ik toch eens M3 of M4 bouten halen die gewoon door m'n rad heen kunnen (welke passen erdoorheen ??? .. )
*edit* Nog ff 'n slightly offtopic vraagje voor nano, hoeveel (en wat voor) ram reepjes heb jij in je systeem ?? het schijnt namelijk dat mensen met 'n 7900GT met 4 ram reepjes (miss ook met 3 reepjes) de problemen krijgen die ik heb of eigenlijk had heb ze nu nog heel de dag niet gehad..

Maar ik ga vanavond of wanneer ik m'n computer weer uitzet het cpu block er even vanaf halen, koelpasta van het blok en opnieuw dat blok erop (is gewoon de helft vd koelpasta weg

*edit* Nog ff 'n slightly offtopic vraagje voor nano, hoeveel (en wat voor) ram reepjes heb jij in je systeem ?? het schijnt namelijk dat mensen met 'n 7900GT met 4 ram reepjes (miss ook met 3 reepjes) de problemen krijgen die ik heb of eigenlijk had heb ze nu nog heel de dag niet gehad..
[ Voor 16% gewijzigd door Pilske op 11-05-2006 11:16 ]