Toon posts:

Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.692 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ah, de remproef zal dus idd best lastig zijn. (ben benieuwd :) )

Kloppen je tandwielverhoudingen nog wel? (als reaktie op het trage optrekken)

Als je vol gas rijdt kom je dan op het maximale toerental? (kun je stationair het maximale toerental bereiken?)

Is je bandendruk goed? Kloppen alle bandenmaten/wielmaten?

Tja, ik noem maar wat :)

Klopt je kilometerteller?

[Voor 106% gewijzigd door pagani op 12-05-2006 09:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-03 15:48
De remproeven vond ik dus echt niet lastig. Just een van de makkelijkere.

Het achtje en de halve draai vond ik het lastigst, maar dat is gewoon een kwestie van oefenen.

@GsJosh
Je de motor harder stationair gaat lopen als je het stuur draait zit hoogtwaarschijnlijk je gaskabel ergens te strak waardoor deze wordt uitgetrokken.

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:59
zal fimpje vanavond bekijken capo :P

Ik zal mijn filmpjes hier ook nog maar een keer neer ploffen, echt vrijdag middag werk :+

dit was bij ons in de regio:

http://members.home.nl/a.kamphuis/Naamloos.wmv

En klik hieronder voor een rondje Lédenon (z-frankrijk)

Click here to watch 1-lap-on-the-Ledenon-france-Circuit-motor

PVOUPUT - 7000WP - 40 x SF175 - Fronius Symo 8.2-3-M - Twente

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

GsJosh schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:50:
[...]

Heej een GS500 achter je! Wie is dat? :P

[...]

Achja, is heel kut. Echter kan het erger want mijn moeder heeft tijdens haar remproef haar hele knie gekneusd toen haar knie onder de motor kwam tijdens de val.

Heren, ik heb trouwens mijn GS500e afgevoerd volgens het boekje nu maar hij vertoont nog steeds mankementen. Sinds ik eraaan gesleuteld heb heeft hij een hele hoge stationair als ik mijn stuur draai bij het wegrijden (iets met mijn gas-/chokekabel?). Daarnaast gaat hij nu in plaats van in 14 seconden naar de 100 in 8 seconden naar die 100. Dat is nog steeds niet zoals een GS500e het hoort te doen (ook een afgeknepen niet). Wat kan er mis zijn? Luchtfilter? Carbeurateurafstelling? Wat nog meer?
Volgens mij si 8 seconde wel redelijk voor een gs 500 hoor?

No signature required.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 6317

[...]

Heej een GS500 achter je! Wie is dat? :P
Dat is Fulcrum van MF :P
M3rcury schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:04:
[...]

Volgens mij si 8 seconde wel redelijk voor een gs 500 hoor?
8)7

Een 25KW motor doet het in minder dan 6 seconden, een onbegrensde GS500 moet het wel in 5 seconden kunnen denk ik :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03 19:02

4x2

lộn xộn quá

johnnyv.nl schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:40:
[...]

De noodstop? Hrm, misschien door de zenuwen de voorrem compleet fijngeknepen, maar mij lijkt dat (ik moet hem nog doen :+ ) een van de minder pittige onderdelen.
Geloof me, daar moet je nog behoorlijk hard bij remmen, ook bij de precisiestop trouwens.
Moeilijk zijn ze niet, maar als je idd verstijft en niet snel genoeg de voorrem lost lig je plat :)
Maar was je te brak voor de "herkansing", want je mag elke proef twee keer doen he in geval van een fout. Maar ja, een val is natuurlijk wel een fout dat je denkt van: hrm.
Bij een val word het examen automatisch afgebroken :)
Anoniem: 6317 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:28:
8)7
Een 25KW motor doet het in minder dan 6 seconden, een onbegrensde GS500 moet het wel in 5 seconden kunnen denk ik :?
Een onbegrensde wel, een begrensde zal ergens tussen de 6 en 7 seconden liggen, normaal gesproken.
Heren, ik heb trouwens mijn GS500e afgevoerd volgens het boekje nu maar hij vertoont nog steeds mankementen. Sinds ik eraaan gesleuteld heb heeft hij een hele hoge stationair als ik mijn stuur draai bij het wegrijden (iets met mijn gas-/chokekabel?). Daarnaast gaat hij nu in plaats van in 14 seconden naar de 100 in 8 seconden naar die 100. Dat is nog steeds niet zoals een GS500e het hoort te doen (ook een afgeknepen niet). Wat kan er mis zijn? Luchtfilter? Carbeurateurafstelling? Wat nog meer?
Sleutelen is nog niet zo makkelijk af en toe :P
Maar dat gasgeven zal idd je choke of gaskabel zitten die ergens verkeerd loopt, gewoon tank dr af halen, stuur draaien en kijken waar ie dan knelt.
En wat heb je dr precies aan gesleuteld ?
8sec begint iig al aardig in de richting te komen.

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-03 18:04

Shaggy

Misantroop pur sang

Grolsch schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:15:
zal fimpje vanavond bekijken capo :P

Ik zal mijn filmpjes hier ook nog maar een keer neer ploffen, echt vrijdag middag werk :+

dit was bij ons in de regio:

http://members.home.nl/a.kamphuis/Naamloos.wmv
En dit vinden jullie normaal? Nou sorry hoor, dan ben ik maar een moreelrukker maar nee... Hard rijden tot daar aan toe, maar af en toe die inhaal acties, verdrijvingsvlakken etc.

Ach ja, ik zal ze allemaal wel een keertje voorbij zien komen in de Telegraaf zoals hier:

http://www.rensmuis.nl/rouw-death-dead.jpg

Ooit gedacht aan de andere weggebruikers, hoe zij kunnen schrikken en reageren op jullie gedrag op de openbare weg? Overstekende kindjes, honden of voor mijn part mieren....

Lekker stoer en volwassen ja... |:(

( ach ja, nu krijgen we zeker de bekende preek, van ik ben nog nooit gevallen, rijd 370 dagen per jaar op Assen, heb nog nooit een ongeluk gehad, dus ik kan goed motor rijden... :/ )

Die laatste op het circuit, prima, mooi, super, maar de rest krijgt van mij een dikke http://tweakers.net/ext/f/85d92608bd78ac945b1b030859b60407/full.gif

[Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 12-05-2006 17:56]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 12:30

Yotta

0110101001111010

Capo schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:00:
[...]

auw >:)

nouja maar es filmpje delen hiero.

tis allemaal nog best braaf

http://rapidshare.de/files/20164986/MFA110506g.wmv.html

....
.
De eerste 3 minuten mag je van mij weglaten, niks specials :/ . Die knee down is aardig, verder in het filmpje op de snelweg geweldig :D
Ik vind het altijd leuk om de km teller te kunnen zien, een toerenteller "zegt" zo weinig. Maar met 220 inhalen is goed te doen 8) . En waar staat die flitser nou? Ik zie wel een flits maar zie de flitser zelf niet, steekt die gast op de geflitste motor nou zijn middelvinger op :7

0110101001111010

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Maandag voertuigbeheersing. Ik heb er nu al zin in. En hoop dat ik slaag. Langzame slalom ging lekker vandaag dus ik heb er vertrouwen in :P

No signature required.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Volgens mij staat de flitser in de middenberm, zwarte auto.
Even uit het hoofd hoor, geen zin om het filmpje weer af te spelen, word ik moe van :P
shaggy8675 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:52:
Die laatste op het circuit, prima, mooi, super, maar de rest krijgt van mij een dikke [afbeelding]
Moet je mijn filmpjes eens kijken, dat is een toonbeeld van voorbeeldig weggedrag :)

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
shaggy8675 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 17:52:
[...]

En dit vinden jullie normaal? Nou sorry hoor, dan ben ik maar een moreelrukker maar nee... Hard rijden tot daar aan toe, maar af en toe die inhaal acties, verdrijvingsvlakken etc.

Ach ja, ik zal ze allemaal wel een keertje voorbij zien komen in de Telegraaf zoals hier:

Ooit gedacht aan de andere weggebruikers, hoe zij kunnen schrikken en reageren op jullie gedrag op de openbare weg? Overstekende kindjes, honden of voor mijn part mieren....

Lekker stoer en volwassen ja... |:(

( ach ja, nu krijgen we zeker de bekende preek, van ik ben nog nooit gevallen, rijd 370 dagen per jaar op Assen, heb nog nooit een ongeluk gehad, dus ik kan goed motor rijden... :/ )

Die laatste op het circuit, prima, mooi, super, maar de rest krijgt van mij een dikke [afbeelding]
rustig maar, adem in door de mond ........ adem uit door de neus.

Ik ben inderdaad met de motor nog nooit gevallen, maar het zal mij vast en zeker ook wel een keer overkomen.

En het is inderdaad niet altijd even netjes, maar het geeft wel een kick :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
4x2 schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 18:32:
Volgens mij staat de flitser in de middenberm, zwarte auto.
Even uit het hoofd hoor, geen zin om het filmpje weer af te spelen, word ik moe van :P

[...]

Moet je mijn filmpjes eens kijken, dat is een toonbeeld van voorbeeldig weggedrag :)
waar staan je filmpjes dan ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Weunie, stonden op rapidshare en/of yourfilehost, maar of ze daar nog staan is maar de vraag.
Misschien dat ik ze vanavond nog eens upload, maar bijzonder spannend/goede kwaliteit zijn ze nu ook weer niet :P

[Voor 4% gewijzigd door 4x2 op 12-05-2006 19:26]

leeg

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
flitser stond in de midden berm

Ja en eerste 3 minuten is saai.. onbekende dijk, zoals iemand al zei slecht weg dek, en gigantisch blinde bochten.. het is ook voor hun opgenomen van de groep en niet om hier te posten maar doe het toch even :)

Onderuit gegaan op de dijk ? dat kan ik me dus goed voorstellen.

Vandaag de andere vering gemonteerd..daarna meteen op en afritjes gepakt en even een klaverblad.. wauw!!

maar knie aan de grond ho maar.. band bijna tot randje, er langs hangen.. noppes.. maarja toen ik thuis kwam viel me al wel op dat ie achter stuk hoger is geworden .. dus tja moet nog platter :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:48
Misschien moeten er maar even geen filmpjes meer gepost worden?

Resulteert toch alleen maar in flames over en weer en eindeloze discussies wat wel/niet veilig is. En daar kom je toch nooit uit.

[Voor 177% gewijzigd door FragDaddy op 13-05-2006 01:31]

Have a wheelie good weekend!

• Capo
  • Niet online
Ja laten we filmpjes verbieden, want we houden toch al de ogen dicht voor de bende vorming die steeds meer gebeurd, de politiek die ons uitkleed, laten we onze ogen maar dichtdoen en voor alles wat eigenlijk net niet meer kan. (niet naar jou gericht fragdaddy, maar in algemeen ;) )

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Tja.. die filmpjes.

Ik zou het zelf nooit doen, vind het op/over het randje van "kwajongensgedrag" en stiekem ook wel cool.

* teacher kijkt tenslotte ook naar fast bikes en ghostrider dvd's.

Wise enough to play the fool

• Capo
  • Niet online
Nee ik hou het ook redelijk binnen de perken, keer doortrekken naar 200+ en dan afremmen.. mits het maar niet te druk is. Op en afritjes knallen vind ik super, met deze fiets nog wennen overigens, maar wel daar waar er geen vangrails langs staan. Keer powerwheelie op lege weg of oprit van snelweg. En ja ik rijd buiten de bebouwde kom altijd 10/20km te hard standaard.

Ach ga me niet verdedigen, zolang ik het overleef heb ik het goed gedaan, en zo niet, en het is mijn eigen schuld.. dan is er weinig meer aan te doen. Probeer te anticiperen zoveel als kan en risico's in te schatten.

Gisteren dus meteen nadat vering gemonteerd is ff wat op en afritjes gepakt. Dit kan dus echt nog veel harder, fiets voelt zo goed, sjezus!

http://rapidshare.de/files/20333999/A50veringtesten.wmv.html

ff opgenomen dus zodat ik het terug kon zien.

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Laat die filmpjes maar gewoon komen. Er zijn altijd 2 kampen en het is maar hoe je met die kritiek omgaat. Gewoon posten die hap :Y)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• FragDaddy
Ja laten we filmpjes verbieden, want we houden toch al de ogen dicht voor de bende vorming die steeds meer gebeurd, de politiek die ons uitkleed, laten we onze ogen maar dichtdoen en voor alles wat eigenlijk net niet meer kan. (niet naar jou gericht fragdaddy, maar in algemeen )
Kijk. Ik hou best van 'flink' doorrijden. Sterker nog.. die filmpjes: :D
(ik heb ook geen R6 gekocht voor fucking toertochtjes.. gaan met die handel.. Over dijkjes, over klaverbladen, over verlaten industrieterreinen..)

maar... dan hebben er een handvol mensen die me op dat moment zien scheuren zoiets van: WTF??? wat een klootzak! Als je dan filmpjes heel trots gaat posten op GoT krijg je half GoT over je heen :X

En dan is het gedaan met als motorrijders onder elkaar over motoren neuzelen in een topic, dan verandert het topic binnen een paar posts in een full-on flamewar over hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is. En dat zou zonde zijn van onze 'hangplek' hier op GoT.

We zijn als snelle motorrijders nu eenmaal niet de lieveling van de samenleving. Dan kunnen we maar beter in een donker hoekje blijven zitten en eruit komen als het >20 graden is en de zon schijnt om een uurtje of twee flink te gaan blazen en dan weer terug te kruipen in het donkere hoekje. Extra aandacht op dit soort rijgedrag is NOOIT positief. Hoe meer mensen, die niet tot het kleine groepje van snelle motorrijders behoren, die weten hoe ik rij (met alle smeuige details) hoe meer gezeik er van komt.

Er zullen echt niet allerlei tweakers hier komen kijken en zoiets hebben van 'heu wat gaaaaaaf....' Die komen allemaal van... dat is levensgevaarlijk gek.. straks rij nog je 20.000 kinderen dood.

Slechte reclame dus.

[Voor 31% gewijzigd door FragDaddy op 13-05-2006 12:55]

• Chevy454
  • Niet online
FragDaddy schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:51:
En dan is het gedaan met als motorrijders onder elkaar over motoren neuzelen in een topic, dan verandert het topic binnen een paar posts in een full-on flamewar over hoe gevaarlijk het allemaal wel niet is. En dat zou zonde zijn van onze 'hangplek' hier op GoT.
Simpel: niet op reageren. Gaan ze vanzelf wel weg.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• FragDaddy
Chevy454 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:55:
[...]

Simpel: niet op reageren. Gaan ze vanzelf wel weg.
Nee, dan gaan ze hun 'vriendjes' uit andere topics halen met 'moet je die filmpjes zien.. wat een gekken (oh en wat een ballen moeten die gasten hebben dat ze dat durven)'

En dan komen er allerlei gasten hier ook verklaren dat dat allemaal niet kan.

Of kun je je de ghostrider threads hier op GoT niet meer herinneren? En die reed nog niet eens in
Nederland rond ook.. Kun je nagaan wat er gebeurt als die mensen wakker worden geschud dat er hier in nederland mensen zijn die (bijna) net zo rijden? Nou dan is het wel gedaan met de rust hier in dit topic. Dat kan ik je verzekeren.

Maargoed. Hey. We zien wel. Ik probeer in iedergeval altijd zo veel mogelijk low-profile te blijven tegenover mensen buiten de groep snelle-motorrijders. Als iemand vraagt waarom ik zo'n R6 heb zeg ik altijd dat het een mooi ding is (is het ook) en dat ie eigenlijk te sportief is voor rustig rijgedrag (en dat is 'ie ook). Als ze dan vragen waarom ik kneesliders heb en waarom die helemaal afgesleten zijn dan zeg ik dat ik ze zo gekocht heb (2ehands).

Iemand die geen snelle motorrijder is reageert nooit positief als je zegt dat je het leuk vindt om op klaverbladen rond te hangen en met 130+ je knie tegen het asfalt te drukken of zo hard mogelijk over een bochtig dijkje wil razen. Laat staan dat je filmpjes gaat lopen showen waarop ze kunnen zien hoe het er 'echt' aan toe gaat.

Het is net zoiets als het verbod om te filmen op de Nordschleife. Geen slapende honden wakker maken, want dan is het uit met de pret.

[Voor 64% gewijzigd door FragDaddy op 13-05-2006 13:08]

• Capo
  • Niet online
Ergens heb je wel een punt.. ik laat deze filmpjes staan, post geen nieuwe meer. Het is leuk om eens wat te delen maar het is het gezeik niet waard.

Maak wel eigen geheimzinnig underground forum :+

• Grolsch
Capo schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:10:
Ergens heb je wel een punt.. ik laat deze filmpjes staan, post geen nieuwe meer. Het is leuk om eens wat te delen maar het is het gezeik niet waard.

Maak wel eigen geheimzinnig underground forum :+
sommige mensen moeten niet zo drammen hiero, ik vind ook wel eens wat niet leuk, zo zit nu eenmaal de grote mensen wereld in elkaar.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Scheuren is leuk , als de situatie het toelaat. Met 120 voorbij een peuterspeelzaal rijden als er net hordes ouders hun kroost ophalen moet je niet doen , buitenweggetjes en snelwegen kan prima over het algemeen. Mijn persoonlijke regel is dat binnen de bebouwde kom nooit harder dan 10-20 km te hard , daarbuiten maakt het me niet zoveel uit.

* Raku gaat even een nieuwe voorband halen :Y)

[Voor 7% gewijzigd door Raku op 13-05-2006 14:36]

Raku

FragDaddy schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:51:
[...]

Kijk. Ik hou best van 'flink' doorrijden. Sterker nog.. die filmpjes: :D
(ik heb ook geen R6 gekocht voor fucking toertochtjes.. gaan met die handel.. Over dijkjes, over klaverbladen, over verlaten industrieterreinen..)

maar... dan hebben er een handvol mensen die me op dat moment zien scheuren zoiets van: WTF??? wat een klootzak! Als je dan filmpjes heel trots gaat posten op GoT krijg je half GoT over je heen :X

We zijn als snelle motorrijders nu eenmaal niet de lieveling van de samenleving. Dan kunnen we maar beter in een donker hoekje blijven zitten en eruit komen als het >20 graden is en de zon schijnt om een uurtje of twee flink te gaan blazen en dan weer terug te kruipen in het donkere hoekje. Extra aandacht op dit soort rijgedrag is NOOIT positief. Hoe meer mensen, die niet tot het kleine groepje van snelle motorrijders behoren, die weten hoe ik rij (met alle smeuige details) hoe meer gezeik er van komt.

Er zullen echt niet allerlei tweakers hier komen kijken en zoiets hebben van 'heu wat gaaaaaaf....' Die komen allemaal van... dat is levensgevaarlijk gek.. straks rij nog je 20.000 kinderen dood.

Slechte reclame dus.
Ergens heb je wel een goed punt ja, las ik laatst een keer ook op MF. Geweldige opmerking :D 1 of andere gozer op MF had een heel verhaal opgehangen over hoe lekker die wel niet had zitten knallen en scheuren en besloot het verhaal met 'en achteraf bij vrienden / familie op de koffie en als ze vragen of je lekker gereden hebt zeg je gewoon heerlijk getoerd en van de omgeving genoten :+ '

Sommige dingen moet je gewoon voor je houden of alleen met gelijkdenkende motorrijders bespreken. Mocht het ooit mis gaan dan krijg je ook niet te horen 'zie je wel ... ik zei toch dat het een keer mis zou gaan!' :P

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:33

DinX

Motormuis

Woei, vandaag een nieuwe voorband gehaald.

Gekozen voor een BT014. Wat een lekkere band. Goed kleverig.
Ik reed hier de oprit op (kiezel) en ze kwamen aan het raam kijken wat het geluid was. De kiezel bleef eraan plakken :X

Nu zit ik wel met een BT014 vanvoor en een MEZ3 vanachter (erg hard). Even wennen nu. M'n voorband zegt "raggen", m'n achterband zegt "aaaahh" :D
3 juni binnen voor onderhoud, dan ook maar meteen een BT014 vanachter laten leggen.

Enige jammere is dat ze nu nog sneller vierkant draaien. Ik doe 500 km per week snelweg.
En dan als het erg goed weer is in het weekend nog eens 500-600 op een dag in de Eifel.
Maarja, voor je plezier moet je wat over hebben :p

Juist ook m'n velgen nog eens gepoetst. In de winter altijd maar gewoon afgespoten in de carwash. Heb ze nu met alu poets moeten doen om ze nog proper te krijgen :X
Leuk bijverschijnsel wel. Ik had van die mat grijze velgen (zo met putjes in). Nu zijn ze helemaal glad en blinkend. Net of het mat achtig zilver is. ziet er vetter uit :)

[Voor 22% gewijzigd door DinX op 13-05-2006 16:02]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Raku

Raku

Mental Aid

Hoeveel km rijden jullie doorgaans met een setje?

Ik heb net voor het eerst een ander setje en volgens mij wilde mijn onderdelenboer niet echt geloven dat ik 30k met 1 setje heb gedaan (30k gereden sinds aankoop en dus nooit vervangen)

Moet trouwens wel zeggen dat ze al een tijd _op_ waren en er dus alleen rechtdoor gereden kon worden 8)7

Raku

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Grolsch schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:23:
[...]

sommige mensen moeten niet zo drammen hiero, ik vind ook wel eens wat niet leuk, zo zit nu eenmaal de grote mensen wereld in elkaar.
Idem
Bovendien, mensen die dr over willen mauwen doen het toch wel.
Als ik hier een filmpje post waarin ik heel rustig rijd en nauwelijks te hard rijd en die snelheid in bochten ook vast probeer te houden gaat het nog als een asociale mongool volgens die figuren.....
Trek me dr dus weinig aan en mn antwoord is meestal iets van: muhh, IK heb me vermaakt, en dat kun jij niet zeggen chagrijnige zeur. (al komt het er meestal veel subtieler uit)
Simmie schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:54:

Ik heb net voor het eerst een ander setje en volgens mij wilde mijn onderdelenboer niet echt geloven dat ik 30k met 1 setje heb gedaan (30k gereden sinds aankoop en dus nooit vervangen)

Moet trouwens wel zeggen dat ze al een tijd _op_ waren en er dus alleen rechtdoor gereden kon worden 8)7
Dan heb je dus geen 30K met een setje gedaan ;).
Maar ik heb nu in zo'n 5000km mn achterband om zeep geholpen, voorband is nu na 13000 ook aan vervanging toe.
En dan rijd ik met een 400tje met toerbandjes :|
Vorige achterband deed ik wel 8000 mee (zelfde band, waar het aan ligt weet ik niet, want ik heb in de winter alleen maar rustiger gereden).
Gaat nog wat worden als ik 2x zoveel vermogen onder mn kont heb.

leeg

• Raku

Raku

Mental Aid

4x2 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:59:
Dan heb je dus geen 30K met een setje gedaan ;).
Hoezo niet? Ik heb ze sinds aankoop (km stand 30k) niet vervangen , nu staat er 61000 op de klok en de eerste keer dat ik ze vervang :P

Raku

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ze zijn toch volledig kaal ?
Ze zijn versleten als je op de slijtagenokjes zit imho

Moet er eerlijkheidshalve bij zeggen dat mn hudige achterband zn middelste profiellijn ook een beetje kwijt is hoor :P
Capo schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:16:
Gisteren dus meteen nadat vering gemonteerd is ff wat op en afritjes gepakt. Dit kan dus echt nog veel harder, fiets voelt zo goed, sjezus!

Dat kan zeker weten harder, want ik neem ze met mn VF net zo hard :P
Al zal die GSX wel een tikkeltje stabieler zijn :+

leeg

• Raku

Raku

Mental Aid

Oh bedoel je het zo :+

Nee ruim voor de 30k mark waren ze al op , maar ik heb er wel 30k mee gereden (lees: vorig jaar al bijna op mijn muil gegaan wegens slicks en nat wegdek) Voor zat iig geen profiel meer en wel wat bobbeltjes enzo , achter ook geen profiel meer :X

Nu even de poten eruit en keerringen vervangen , weer 20 schroeven die niet los willen :(

[Voor 36% gewijzigd door Raku op 13-05-2006 17:45]

Raku

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-03 12:30

Yotta

0110101001111010

Capo schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 12:16:

....

ff opgenomen dus zodat ik het terug kon zien.
Hoe heb jij je camera op je motor bevestigd? Kan je daar een paar foto's van nemen?!? 8)

0110101001111010

M'n broertje heeft ook nog een week op een stukkie canvas zitten rijden omdat Rodamoto's bandenlevering mis was gegaan :X

http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/ce920fe2.jpg

De motor aan de rechterkant dus :+

Waar woon jij eigenlijk Capoeirist, in Amsterdam ergens :? Wie weet kom ik je wel een keer tegen :) Gisteren nog lekker op het plaatselijke industrieterrein gespeeld. Misschien dat je het herkent Capo als je in Amsterdam woont ;)

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/IMG_2864.jpg

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/IMG_2869.jpg

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/IMG_2877.jpg

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/IMG_2851.jpg

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/IMG_2910.jpg

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/duo_zand_burnout.jpg

http://www.alt-072.nl/filedump/image/20060512_westpoort_playday/wheely_2_up_02.jpg

Zomerweer is heerlijk B)

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Nette wheelies _/-\o_
Stoppies kunnen wel hoger he :+

leeg

Stoppies ben ik net mee begonnen, vergt nog wat oefening :P

Vraagje aan de goeroe's hier O-) Hoeveel kan het kwaad om een litertje extra olie in het blok te gooien? Heb dat als tip gekregen van andere stunters omdat er anders misschien niet genoeg olie aangezogen kan worden bij lange wheelies. Heb er nu zelf ook iets meer dan normaal in zitten maar mijn broertje zegt dat er wel eens wat blauwe rook uit m'n uitlaat komt ... :+

• The Bad Seed
  • Laatst online: 21:20

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Simmie schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 16:54:
8-9k km achter
18k km voor
Dat met BT45's en een 400tje met +- 50pk.

Maareuh, waarom rij je eigenlijk zolang door met versleten banden, die paar vierkante cm rubber op de weg zijn toch vrij belangrijk imho :X

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vandaag mijn eerste les gehad, natuurlijk nada vergeleken met de wheelies, stoppies, etc. maar uh.. toch maar mooi even een noodstop, slalom met stapvoets rijden en 30 km/u. slalom gedaan :+ Go me! I like it en ik ga er mee door, volgende week eens kijken of ik 1 weekje enorm veel kan gaan lessen :D

Oh, enneh.. grotendeels geinspireerd door dit topic :)

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2021
hmmz foei ik, ik wist niet eens dat het topic bestond.

Nou ja bij deze meld ik me hier dan ook maar :)
Sinds 24-09-2004 mijn rijbewijs in de zak en begonnen met een Suzuki GS550E, opzicht een redelijk motortje om mee te beginnen, maar nadat het ding wat mankementen kreeg toch maar eens gaan kijken voor wat anders. Keer een proefrit gemaakt op een Kawa zx-6r, maar om de een of andere reden vond ik het ding verschrikkelijk rijden, oke hij was wel heerlijk snel, maar goed toch maar verder gekeken en bij een andere dealer een Suzuki RF 600R gevonden, proefrit gemaakt en gelijk verkocht, wat een heerlijke machine. In het begin reed ik niet heel erg veel(winter kwam eraan), maar de laatste tijd begint het toch weer te kriebellen en ik moet zeggen dat ik het ding ook aardig begin te leren kennen.

Van de week tijdens een race tegen een maserati 2.24, ging ik iets te ruig en ging ik dus met een wheelie van start, wat dus ook eerste keer was dat dat me gebeurde(of te wel schrik, maar stiekem toch ook wel erg grappig). Race is overgens ook makelijk gewonnen uiteraard :P

Maar goed hier een fototje van de motor op de parkeerplaats na de WK SBK races te assen.
En nu ik zo zit te kijken herinner ik me dat de zon vol in m'n bek stond, vandaar dus ook die kromme blik en inmiddels is er ook een compleet pak gekocht.

Nu nog eens een keer een test ritje maken op een DUC 749 of 999, kijken of dat ook zo heerlijk rijdt als dat het klinkt.

Canon 350D - Sigma 17-70mm EF-S 18-55mm - EF 75-300mm F/4-5.6 III - EF 50mm F/1.8 II - Speedlight 430EX - BG-E3 - Cir. pola - ND 1x & ND 4x - Omnibounce

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Anoniem: 6317 schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 18:06:
M'n broertje heeft ook nog een week op een stukkie canvas zitten rijden omdat Rodamoto's bandenlevering mis was gegaan :X

[afbeelding]

Waar woon jij eigenlijk Capoeirist, in Amsterdam ergens :? Wie weet kom ik je wel een keer tegen :) Gisteren nog lekker op het plaatselijke industrieterrein gespeeld. Misschien dat je het herkent Capo als je in Amsterdam woont ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zomerweer is heerlijk B)
Uit welk jaar komt die bandit (?) van je? en zijn die koplampjes standaart :9~

No signature required.

• FragDaddy

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zomerweer is heerlijk B)
Je lijkt als twee druppels water op je broer of niet?

Mooie plaatjes hoor _/-\o_ En dat met een 'baby-bandit' Dat was mijn lesmotor. Zelfde kleur en alles.

[Voor 7% gewijzigd door FragDaddy op 13-05-2006 23:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 30-03 12:33

JdM

Gas?Gas!

Vanmiddag een autodebielist achterop mijn motor gehad :(

Ik was aan het lesgeven, zit een meter of 15 schuin achter mijn leerling, ik rijd 60 waar we 30 mogen. (is een weg die uitnodigt om harder te rijden, dus ik laat mijn leerling altijd normaal meerijden met verkeer) Zit er een gast ik denk op een meter of 5 achter me ... met 60!!!! dus ik draai me om, gebaar een keer of ie graag achterop wil zitten, zit die gast allemaal ernstig te gebaren, nou heb ik die verantwoording over mijn leerling, dus ik kijk voor me draai mijn gas dicht en ga rustig terug naar 30 km/uur puur om ruimte te creëren voor het geval mijn leerling een keer misschakelt/remt weet ik wat ie allemaal nog meer voor stoms kan doen......
Vlamt die droplul :X gewoon vól achterop |:(

Ik heb alleen wat last van mijn nek, maar mijn GS had wat meer pijn....
Djeezus, zegt die l@l ook nog "je moet niet zo'n rare capriolen uithalen" , ik ben hem echt waar (en ik blijf over het algemeen vrij kalm) bijna naar zijn strot gevlogen, wie haalt er nou FOKKIN' RARE CAPRIOLEN UIT? :(

Dat moest ik even kwijt.... moraal: zelfs als ze zien dat je remt, zien ze je nog niet remmen 8)7

N54 powered

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

The Bad Seed schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 19:07:
[...]

8-9k km achter
18k km voor
Dat met BT45's en een 400tje met +- 50pk.

Maareuh, waarom rij je eigenlijk zolang door met versleten banden, die paar vierkante cm rubber op de weg zijn toch vrij belangrijk imho :X
Lui en een instelling van "ach dat loopt wel los" vooral :X

Ik weet dat het belangrijk is maar ik had zoiets van mwah doen we volgende keer wel 8)7

Raku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
JdM schreef op zondag 14 mei 2006 @ 00:39:
Vanmiddag een autodebielist achterop mijn motor gehad :(

Dat moest ik even kwijt.... moraal: zelfs als ze zien dat je remt, zien ze je nog niet remmen 8)7
Zit je de laatste tijd wel niet even mee hé ;(
Krijg je nu een 1200GS? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Iemand een VF400F kopen ?
En een GSX550EF, maar daar moet nog even de uitlaat van dichtgesmeerd worden en 2 voorwiellagertjes vervangen :P

[Voor 19% gewijzigd door 4x2 op 14-05-2006 12:26]

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

OMG! Dan is mijn grootste nachtmerrie. Dan ben je er ook nog goed vanaf gekomen denk ik!
Pliessie erbij gehaald?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JdM

JdM

Gas?Gas!

teacher schreef op zondag 14 mei 2006 @ 12:56:
[...]

OMG! Dan is mijn grootste nachtmerrie. Dan ben je er ook nog goed vanaf gekomen denk ik!
Pliessie erbij gehaald?
Nou 3 auto's terug reed de marechaussee, die hebben gelukkig het rapport opgesteld. Toffe gasten, eentje reed zelf ook motor en begreep mijn verhaal ook helemaal, van bumperkleven en ik die zich dan zorgen maakt over de veiligheid van mijn leerlingen, denk dat het wel goedkomt :)
Chevy454 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 07:47:
[...]

Zit je de laatste tijd wel niet even mee hé ;(
Krijg je nu een 1200GS? :+
De schade valt volgens mij mee, er was nog mee te rijden, even kijken wat mijn monteur ervan zegt.
En het geluk mag weleens mijn kant opkomen jah :r

N54 powered

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

JdM schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:05:
[...]

Nou 3 auto's terug reed de marechaussee, die hebben gelukkig het rapport opgesteld. Toffe gasten, eentje reed zelf ook motor en begreep mijn verhaal ook helemaal, van bumperkleven en ik die zich dan zorgen maakt over de veiligheid van mijn leerlingen, denk dat het wel goedkomt :)

[...]

De schade valt volgens mij mee, er was nog mee te rijden, even kijken wat mijn monteur ervan zegt.
Ik neem aan dat je alles vergoed krijgt van die hufter?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JdM

JdM

Gas?Gas!

GsJosh schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:07:
[...]

Ik neem aan dat je alles vergoed krijgt van die hufter?
Dat is een verzekeringskwestie, maar achterop rijden is altijd fout wettelijk gezien.

§ 8 van het RVV

Artikel 19 zegt:

De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.

Dus ik ga er wel vanuit.

N54 powered

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

JdM schreef op zondag 14 mei 2006 @ 14:15:
[...]

Dat is een verzekeringskwestie, maar achterop rijden is altijd fout wettelijk gezien.

§ 8 van het RVV

Artikel 19 zegt:

De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.

Dus ik ga er wel vanuit.
Meestal wel , als iemand achterop klapt ongeacht de reden is degene die achterop rijd schuldig (tenzij je achteruit reed :+)

Man , als je dingen los aan het schroeven bent kom je veel dingen tegen... remblokken die op zijn , remvloeistof die verdwenen lijkt te zijn :X Beter nu tegenkomen dan straks vervangen denk ik dan maar. Toch lijkt het wel een eindeloze zooi waar geen eind aan komt :/

p.s. Sleutelen is leuk tijdverdrijf ondanks alle ergenissen van verotte bouten , telkens net niet de juiste onderdelen hebben en nogmaals verotte bouten :+

[Voor 9% gewijzigd door Raku op 14-05-2006 18:49]

Raku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
JdM schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:05:
Had je nou valbeugels of niet? Anders zou ik hem meteen poot laten uidraaien. De cilinder eraf, nieuwe voetpakking, etc etc >:)
Bij mij ook wel :(

[Voor 18% gewijzigd door Chevy454 op 14-05-2006 19:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Chevy454 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 19:22:
[...]

Had je nou valbeugels of niet? Anders zou ik hem meteen poot laten uidraaien. De cilinder eraf, nieuwe voetpakking, etc etc >:)
Zou ik bij zo'n lul hoe dan ook doen :)
Gewoon slijptol eventjes over 1 vd cilinders en/of kleppendeksels halen, dat er net een beschadiging op zit, moet wel vergoed worden nl :P
En je uberdure DSLR die kapot is gegaan door de val
En je PDA van 2 dagen oud enzo :P
Gewoon bij de betreffende winkels langsgaan: als jullie me ff een kapotte meegeven die ik aan de verzekering op kan geven krijgen jullie de helft als ik het geld krijg.
Ofzo.

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

m-webbie schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:58:

Maar goed hier een fototje van de motor op de parkeerplaats na de WK SBK races te assen.
En nu ik zo zit te kijken herinner ik me dat de zon vol in m'n bek stond, vandaar dus ook die kromme blik en inmiddels is er ook een compleet pak gekocht.

[afbeelding]
Elegante foto ja :+

RF's zijn best mooie dingen, maar vind de kont alleen zo gigantisch :o
M3rcury schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:33:
[...]

Uit welk jaar komt die bandit (?) van je? en zijn die koplampjes standaart :9~
Bouwjaar 1996, koplampjes zelf gekocht op eBay. Origineel is gewoon zo een enkel groot rond ding ;)
FragDaddy schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 23:39:
[...]

Je lijkt als twee druppels water op je broer of niet?

Mooie plaatjes hoor _/-\o_ En dat met een 'baby-bandit' Dat was mijn lesmotor. Zelfde kleur en alles.
Baby-bandit is de 400 toch? (8>

Schijnt idd dat we nogal op elkaar lijken, niet gek als eeneiige tweeling O-) :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teacher

teacher

Dysgaf!

Anoniem: 6317 schreef op zondag 14 mei 2006 @ 21:18:
[...]

RF's zijn best mooie dingen, maar vind de kont alleen zo gigantisch :o
Er staat er eentje op MF, en ik speel met de gedachte :), als pret motor voor erbij.
* teacher had daar eigenlijk een monstertje voor in zijn hoofd.

[Voor 16% gewijzigd door teacher op 14-05-2006 23:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zazra
Zoals ik al zei, de RF bevalt me erg goed kwa rijden, alleen het geluid is wat jammer...
Ik wil het graag wat zwaarder en dieper hebben, misschien maar eens kijken voor een laser o.i.d?

Canon 350D - Sigma 17-70mm EF-S 18-55mm - EF 75-300mm F/4-5.6 III - EF 50mm F/1.8 II - Speedlight 430EX - BG-E3 - Cir. pola - ND 1x & ND 4x - Omnibounce

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
m-webbie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:14:
Ik wil het graag wat zwaarder en dieper hebben, misschien maar eens kijken voor een laser o.i.d?
Waar doe je het voor? Er zijn ook kleine fabrikanten welke erg goede dempers kunnen maken. DAM maakt erg fijne vind ik. Heb met die DAM demper van 200 euro toch 7pk gewonnen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FragDaddy
m-webbie schreef op maandag 15 mei 2006 @ 00:14:
Zoals ik al zei, de RF bevalt me erg goed kwa rijden, alleen het geluid is wat jammer...
Laser klinkt wel wat dieper maar (naar mijn ervaring) niet veel luider dan een standaard pijp. Goed als je niet wilt opvallen. Niet goed als je echt een herriepijp wilt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grolsch
een devil demper maakt zwaar geluid!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Yotta schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 17:59:
[...]

Hoe heb jij je camera op je motor bevestigd? Kan je daar een paar foto's van nemen?!? 8)
http://www.motorsticker.nl/images/cat25/prod660.jpg

www.motorsticker.nl

:)

Woon net onder Amsterdam, tussen hoofddorp en amsterdam in. Moet het even wijzigen in haarlemmermeer :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zazra
Het gaat me erom dat het geluid wat zwaarder klinkt, meer kabaal hoeft opzicht niet. Het moet gewoon met meer "grunt" hebben. Snelheid hoef ik er ook niet mee te winnen, ben nog maar beginnend rijder en eerst wat meer ervaring opdoen leek me wel een strak plan.

Maar goed het komt er dus op neer, extra snelheid/pk's niet nodig, meer kabaal niet nodig(niet erg als het wel zo is), kwil gewoon graag dat het wat zwaarder en dieper klinkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

@hicham

Is jou sus nog 25kw? Omdat je ook in het 25kw foto topic staat op motor-forum?

No signature required.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-03 13:50

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zo.. Over twee uurtjes is het eindelijk zover: Examen AVD.
Ben behoorlijk zenuwachtig.. maar dat komt mede door het feit dat wanneer ik het niet mocht halen,
ik dan tot augustus moet wachten voor een tweede kans.
Wish me luck..

• Capo
  • Niet online
Succes!!
Icoondief!! >:)

Ik maar denken paul zit ook al hier 8)7

Zo eindelijk wat leuke plannen gemaakt.

25/26/27mei richting Eiffel

1/2/3/4/5 juni Luxemburg, Vogezen, Duitsland ergens.

En dan wil ik eigenlijk nog asap het circuit op O+

[Voor 97% gewijzigd door Capo op 17-05-2006 10:26]

• FragDaddy
.KeN. schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:10:
Ben behoorlijk zenuwachtig.. maar dat komt mede door het feit dat wanneer ik het niet mocht halen,
Wish me luck..
succes. relax!

• Chevy454
  • Niet online
:X Ik pleit schuldig ;(
Maar ik zoek al een tijdje een andere, deze past voor het moment het meeste bij mijn ondertitel.
Ik maar denken paul zit ook al hier 8)7
Dat heb ik nu ook als ik scroll :X Hey zit Paul hier :? Nee, ik ben het |:(

[Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 17-05-2006 11:03]

• FragDaddy
Chevy454 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:03:
Dat heb ik nu ook als ik scroll :X Hey zit Paul hier :? Nee, ik ben het |:(
Ik was ook al even in de war :|

Niet erg handig van je. Maargoed. Hij zit niet op dit forum dus ik zal er wel aan wennen.

[Voor 12% gewijzigd door FragDaddy op 17-05-2006 11:24]

• My-life
.KeN. schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:10:
Wish me luck..
Succes!!!

Gewoon rustig blijven. Tis allemaal erg makkelijk zolang je de kop der ma' bie hou. ;)

Specs

• Chevy454
  • Niet online
FragDaddy schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 11:24:
Ik was ook al even in de war :|

Niet erg handig van je. Maargoed. Hij zit niet op dit forum dus ik zal er wel aan wennen.
Dit beter dan? :)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-03 23:45
Woehoe, wat heb ik fijn gereden zeg. Iemand had een boek van mij gejat/geleend dus was een beetje, euhmz, teleurgesteld zegmaar. Blok warm gereden en op weg naar huis via omweg cb'tje flink af lopen beulen, blokje heeft nog nooit zovaak zoveel toeren gezien en de wangen van mijn bandjes zijn ook weer opgeruwd. Nog even overwogen om een aso inhaalactie te doen, gelukkig niet gedaan want er bleek een motorcop voor te rijden die die auto ging bekeuren.

Wat is een motor toch fijn, met een kutgevoel opgestapt en drie kwartier verder kan mijn dag niet meer stuk. :9

Anoniem: 80178

johnnyv.nl schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:22:
[...]

Zijn je handschoentjes na een val met max. 50km/u al kapot? (dat is toch max. wat je rijdt met voertuigbeheersing?) M'n leren handschoentjes voor op de brommert hebben diverse vallen met die snelheden en daarboven overleefd.

En bij welk onderdeel viel je? (ik gok zo de slalom met 30 of de uitwijk met 50)
In de 1 na laatste bocht, voor t rechte stuk om aan te rijden op de noodstop...
Ja, okee, kapot, laat k zeggen dat k liever een stel nieuwe handschoentjes koop dan dat k er op ga gokken. Er valt vast nog wel mee te rijden, maar toch, geen prettig gevoel weet je wel. Ging met ongeveer 50 op m'n bakkus; er lag olie oid daar. Je zag niks aan t asfalt, maar t was echt ineens enorm glad :(

• My-life
En geslaagd .KeN. ?

@Clithopias
I know what you mean ;) . Wel goed oppassen als je zo op de motor gaat zitten, maar dat had je zelf al gemerkt.

Specs

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jaaaa :D Ik heb het gehaald !! Heerlijke dag om af te rijden ook ;)
Anderhalf uur op het stadsdeel kantoor gezeten voor mijn nieuwe rijbewijs :X
Maar goed.. binnenkort maar ’s een motor huren en hier en daar wat proefritjes maken :9

Zit te twijfelen tussen Bandit / Hornet / Z750

• My-life
Gefeliciteerd!

Anderhalf uur :? . Wilde ze je niet geloven ofzo? :P

Specs

• Chevy454
  • Niet online
My-life schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:19:
Would you? :+

• Chevy454
  • Niet online
Heeft iemand 25000 euro voor mij?
Deze motor lijkt me wel wat :9~

http://www.tecno-bike.com/photo_albums/sales/ok-for-web.jpg

Dit is nou het idee wat ik eigenlijk ook wel had met de Vmax. Zelfs de kleurencombi heeft hij goed :(
Ik zou alleen meer rood gebruiken ipv blauw. En de cardan houden want daarom rijd je toch Vmax? En de voorpoot rood in deze combinatie.

[Voor 51% gewijzigd door Chevy454 op 17-05-2006 20:27]

• Anoniem: 125609
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
geweldige machine :D

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

/me heeft de schurft aan carburateurs

Krengen kunnen ook alleen maar bagger opzuigen en zijn een complete hel om dr af te halen en vooral om dr weer op te zetten.....
Poep GSX....

leeg

• Clithopias
My-life schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 15:56:
@Clithopias
I know what you mean ;) . Wel goed oppassen als je zo op de motor gaat zitten, maar dat had je zelf al gemerkt.
Ja, idd. Het liefst was ik opgestapt en had ik de hele weg de gashendel vol open gehad. Alleen de rillingen lopen al over me rug bij de gedachten aan een koud blok dat vol open wordt getrokken :X En ik weet dat als ik een auto inhaal binnen no-time weer achter een andere hang.
Chevy454 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:24:

[afbeelding]

Dit is nou het idee wat ik eigenlijk ook wel had met de Vmax. Zelfs de kleurencombi heeft hij goed :(
Ik zou alleen meer rood gebruiken ipv blauw. En de cardan houden want daarom rijd je toch Vmax? En de voorpoot rood in deze combinatie.
Ik zou hem zelf bouwen :P
En enkelzijdige achterbrug met cardan is er niet, of je moet die van bmw op z'n kop erin zetten :P

• Tele
  • Niet online
Clithopias schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:39:

En enkelzijdige achterbrug met cardan is er niet, of je moet die van bmw op z'n kop erin zetten :P
:? Dan vraag ik me af wat er onder de mijne zit ;) Niet dat het geschikt zal zijn voor het vermogen van een Vmax, maar toch :+

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

My-life schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:19:
Gefeliciteerd!

Dank je :)
Nou, dat niet zo zeer. Maar het is hier (stadsdeelkantoor Amsterdam Slotervaart) altijd erg druk.
Volgens mij gingen er ook net een paar medewerkers met pauze etc. etc.
Toen ik mijn auto rijbewijs ging ophalen stond ik binnen een paar minuten weer buiten.
Maar dat was Amstelveen hè :p

Morgen gelijk een dagje touren met een vriend van me.. (huur motor)
Ben benieuwd :9

• Clithopias
Zo hee, wat zijn die vlakschuif gasfabrieken groot zeg :9~
http://www.gewan.demon.nl/mikuni.jpg
http://www.gewan.demon.nl/mikuni2.jpg

Gelijk even gepast op mij xs, ze moeten een paar mm naar elkaar toe en dan moet het allemaal precies goed gaan :9 Hopelijk zijn ze niet te groot (kwa diameter) en een beetje af te stellen, maar dat zal de toekomst vanzelf wel leren.
Tele schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:50:
:? Dan vraag ik me af wat er onder de mijne zit ;) Niet dat het geschikt zal zijn voor het vermogen van een Vmax, maar toch :+
Weer wat geleerd ;) Misschien zou het nog wel lukken op mij xj....

• Raku

Raku

Mental Aid

4x2 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:36:
/me heeft de schurft aan carburateurs

Krengen kunnen ook alleen maar bagger opzuigen en zijn een complete hel om dr af te halen en vooral om dr weer op te zetten.....
Poep GSX....
Eens... net alles klaar op de fiets (inc. ketting voorvork etc etc.) , draai ik de kraan open... drup drup drup ... vlotterkamer die gewoon overloopt oid. Ik hoop niet dat ik naalden hoeft te vervangen maar dat enkel het reinigen voldoende is , maar mij kennende zal het wel weer gevalletje schroot zijn :(

@hierboven , schone carbs zijn geweldig om te zien _O_ :+

[Voor 5% gewijzigd door Raku op 18-05-2006 00:30]

Raku

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Gewoon een beetje tegen de vlotterkamer tikken, kan ooit genoeg zijn.

leeg

M3rcury schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:13:
@hicham

Is jou sus nog 25kw? Omdat je ook in het 25kw foto topic staat op motor-forum?
Op papier wel ;) nuff said O-)
.KeN. schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:13:
Jaaaa :D Ik heb het gehaald !! Heerlijke dag om af te rijden ook ;)
Anderhalf uur op het stadsdeel kantoor gezeten voor mijn nieuwe rijbewijs :X
Maar goed.. binnenkort maar ’s een motor huren en hier en daar wat proefritjes maken :9

Altijd leuk stadsdeelkantoren :{ Mijn tactiek; ga naar het stadsdeelkantoor, pak een nummertje en ga daarna nog even naar de andere kant van de stad om pasfoto's te maken. Tegen de tijd dat je terugbent hoef je nog maar een half uur te wachten en kun je je rijbewijs ophalen (en dan sta je erin met versgemaakte foto's) :P

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 6317 op 18-05-2006 08:14]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is inderdaad dé tactiek ja. Helaas had ik mijn pasfoto’s al en moest ik eigenlijk al op mijn werk zijn. Daarbovenop gaan al die nummers door elkaar heen zodat je al helemaal niet weet waar je aan toe bent :/

Ik ga zo m’n huurmotor ophalen hehe.
Helaas met een kuipje.. de naked bikes waren niet beschikbaar.
Maak ik ook ’s mee hoe je niet zo erg hoeft te vechten tegen de wind op de snel weg :P

• teacher

teacher

Dysgaf!

.KeN. schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:13:
Jaaaa :D Ik heb het gehaald !!

welkom :)

Ik zou gaan voor een bandit: veel motor voor een nette prijs.

• Clithopias
Simmie schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:29:
Eens... net alles klaar op de fiets (inc. ketting voorvork etc etc.) , draai ik de kraan open... drup drup drup ... vlotterkamer die gewoon overloopt oid. Ik hoop niet dat ik naalden hoeft te vervangen maar dat enkel het reinigen voldoende is , maar mij kennende zal het wel weer gevalletje schroot zijn :(
Met mijn cb'tje had ik het ook, even met de steel van een hamer tegenaan lopen tikken en ze waren weer goed. Alleen toen ik mijn vlotters leeg had gereden (benzinekraan vergeten :X) lekte ze weer, jammer was dat ik het eerst niet doorhad. Een benzinelucht bij een tankstation is niet zo vreemd namenlijk :P
@hierboven , schone carbs zijn geweldig om te zien _O_ :+
Vlakschuifcarburateurs zijn gewoon geil.

• Capo
  • Niet online
Chevy454 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 20:24:

[afbeelding]

Pfff...

dat je bij bmw ging werken daar was ik net overheen gekomen..

paul zijn icoon zag ik als een grapje..

maar nu ook al met een vmax bezig.. pfff we hebben al een niels hoor :+ ;)

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 20:00:
dat je bij bmw ging werken daar was ik net overheen gekomen..
:P Zal toch niets worden bij BMW. Ze pakken de dingen net iets verkeerd aan.
paul zijn icoon zag ik als een grapje..
Ik niet, ik zou em wel willen gebruiken maar ik zoek soortgelijks :)
Past goed bij mijn ondertitel van TT ;)
maar nu ook al met een vmax bezig.. pfff we hebben al een niels hoor :+ ;)
Het houdt me van de straat. En helpt tegen mijn winterdepressies ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik ben ook weer een grandioos monteurtje.
Weet de vermogensafgifte van een motor binnen een dag 100% om te draaien.....
Nu loopt mn GSX goed vanaf 2K.
Gisteren liep ie goed tot 2K....

Naja, morgen eerst ff de uitlaat dichtklodderen en daarna ff de synchroonafstelling controleren, want 3 en 4 doen niet mee onder de 2K (wat dus 1 carburateur is bij die apparaten).
Is het dat niet, ff aan de mengselschroefjes draaien.
En in het ergste geval zitten de stationairsproeiers dicht.

[Voor 14% gewijzigd door 4x2 op 19-05-2006 00:01]

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

4x2 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 00:30:
Gewoon een beetje tegen de vlotterkamer tikken, kan ooit genoeg zijn.
Gedaan , hielp niet , vervolgens alles er weer af om de naalden eens te bekijken... niets mis mee :? Zet ze er weer op en het werkt gewoon 8)7

Nou ja , zolang het maar opgelost is lijkt me :Y)

Raku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
winter depressie ? tis hartstikke zomer man! gas op die zuigers ! :D

nouja benzine..gas is om op te koken :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:37:
Ik wou dat ik kon rijden. I really do. Gewoon geen tijd. Ik zie dat ik eind deze maand een examen van boekhouden heb. Ik ken er geen zak van :X Dat wordt dus nog grappig :+
Clithopias schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:39:
Dat is de bedoeling. En die enkelzijdige achterbrug ga ik trachten zelf te ontwerpen. Moet een auto mede ontwerpen dus dan zal een "simpele" achterbrug ook wel kunnen :+

[Voor 38% gewijzigd door Chevy454 op 19-05-2006 11:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

teacher schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 11:18:
[...]

welkom :)

Ik zou gaan voor een bandit: veel motor voor een nette prijs.
Dankje :)
Nadat ik gister het beestachtige geluid uit de Bandit van de dude waarmee ik gisteren had gereden heb gehoord wil ik wel een Bandit ja... :9
Het is een originele uitlaat, maar we konden ons niet voorstellen dat dit zo hoort.
Kan het zijn dat de vorige eigenaar er iets mee heeft uitgehaald ? (demper eruit ofzo)

Huurmotor (CBF600) was overigens best soepel. Had ik niet verwacht.
Geinig zo’n halftop dingtje. Neemt echt behoorlijk wat rijwind weg.

http://www.imgdump.com/img/IMG_5281-copy.jpg

http://www.imgdump.com/img/IMG_5279-copy.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

.KeN. schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 12:19:
[...]

Dankje :)
Nadat ik gister het beestachtige geluid uit de Bandit van de dude waarmee ik gisteren had gereden heb gehoord wil ik wel een Bandit ja... :9
Het is een originele uitlaat, maar we konden ons niet voorstellen dat dit zo hoort.
Kan het zijn dat de vorige eigenaar er iets mee heeft uitgehaald ? (demper eruit ofzo)
Kan goed zijn, want met standaard demper zijn het net stofzuigers.
En die blokken klinken van zichzelf al een beetje rauwer doordat er geen geluidsdempende watermantel omheen zit.
Maar dan nog niet het Kawa rauw wat nog het meeste op een zak spijkers op een ijzeren plaat klinkt :X

leeg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Capo schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 10:37:

nouja benzine..gas is om op te koken :+
Als jij mij een mooie motor geeft die op waterstof rijdt (en dan niet uit elkaar knalt :P ) wil ik best op gas rijden hoor >:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• My-life
Waar ga je dat tanken dan? :9

Specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Brandstof moet er wel bij komen natuurlijk ;)

Zelf maken met elektroden en water duurt iets te lang ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raku

Raku

Mental Aid

Jiiiha! Motor is weer lekker voor elkaar en rijd heerlijk.....

Alleen is het nu ineens kloteweer :(

Raku

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 19:03
niks mee te maken, gewoon rijden, ik ben vandaag ook gewoon naar school geweest in breda (heerlijke windstoten, schiet je een meter of 2 opzij als je er niet op anticipeerd :D)

*burp*

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee