Amen
Kijk, ik vind het heus niet erg om zo af en toe iets te verduidelijken, maar het moet ook geen dagtaak zijn (tenzij je mijn salaris gaat betalen

)
Maar ik heb al eerder aangegeven dat het geen forum is van "Hoe werkt knopje X en wat moet ik instellen bij knopje Y". Het is "Games en Discussies".
Het soort vragen wat je stelt hoort eigenlijk thuis in het "Problemen en Vragen" topic op GOT van Spielerij.
Gisteren had ik wel wat tijd om je op weg te helpen, maar dat kan niet altijd zo doorgaan.
Dus als je vragen stelt met @Tai-Pan, zal ik die ook echt niet zomaar gaan beantwoorden. Van een stuk zelfdiscipline is men hier niet vies.
Zelf eerst maar flink lezen en proberen. Lukt het niet, dan wéér lezen én proberen. Lukt het nog steeds niet, dan....(je raad het al)...wéér lezen en proberen.
Pas als dat niet lukt, dan zou je het een keertje kunnen vragen, maar dan wel een doel gerichte vraag (bugs of zoiets).
Jij stelt vragen die je eigenlijk niet behoort te vragen als je met een PMDG wilt vliegen. Schijnbaar ben je daar dan nog niet aan toe.
Dus..je gaat of eerst de hele tuturiol lezen en nadoen zat zij doen, of je gaat eerst maar eens met de deafult 737 vliegen om de AP te leren kennen (zonder!!) de FMC (want die heeft ie niet).
Dan zal je zelf wel gaan snappen wat je moet instellen voor een redelijke ILS approach.
En ik type dit echt niet om je af te katten, want zo zit het clubje hier niet in elkaar, maar het is wel een stukje 'opvoeden' om niet meteen het bijltje erbij neer te gooien en alles maar over de schutting te gooien aan vragen.
Zolang je (ons) niet kan aantonen dat je snapt hoe het een en ander in elkaar zit (en dus geen Copy & Paste zoals met de SIDs en STARs) hebben wij dat gevoel niet dat je daadwerkelijk weet wat je wilt en waar je het over hebt.
Het komt dus niet over alsof je het zelf al geprobeerd hebt.
Advies...kom meet gerichte vragen maar toon aan dat je in iedergeval zelf de moeite heb genomen iets te proberen en wat de uitkomst was.
MartinAir321 zegt het goed...probeer gewoon eens gek te doen en kies een keer voor RWYxx en de volgende keer voor ILSRWxx (en als je goed leest zie je zelf al het antwoord op je vraag in deze regel staan!).
Nou, mijn vingertoppen zijn weer 0,2mm geslten door dit stuk proza, dus...ik ga maar eens koffie drinken