| | | · | | · | | · | | · | | | : | | |·| |·| |·| |·|
Ik heb op google even gezocht en ook op diverse flightsimfora, maar ik kwam geen zinnig antwoord tegen.
Is het mogelijk om je cockpit over twee beeldschermen uit te smeren? Met de Virtual Cockpit view dus. Zo ja, uiteraard hoe? : ) Ik heb gewoon 2 schermen op een nVidia kaart aangesloten staan.
In dad kees, leave but.
[ Voor 78% gewijzigd door mekkieboek op 20-03-2006 19:54 ]

Geluid is inderdaad nog steed niet best, met andere woorden, nogal brak.
Virtual Cockpit kan dat inderdaad mee. Volgens mij kan je wideview in je Nvidia settings in 3 standen zetten. 1 daarvan is iets in de geest van een "uitgesmeerde" desktop. Heb je 2x 1280x1024 draaien, dan krijg je dus 1x 2560x1024.Zamorano schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:48:
Even een hardware vraagje tussendoor als dat mag.
Ik heb op google even gezocht en ook op diverse flightsimfora, maar ik kwam geen zinnig antwoord tegen.
Is het mogelijk om je cockpit over twee beeldschermen uit te smeren? Met de Virtual Cockpit view dus. Zo ja, uiteraard hoe? : ) Ik heb gewoon 2 schermen op een nVidia kaart aangesloten staan.
Dit kun je bij hardware in fs opties dan checken en gebruiken.
Anoniem: 6941
Verder zijn er volgens mij ook andere textures gebruikt voor in de virtual cockpit, kan mijn vinger er niet op leggen maar er is zit iets verschil in
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 6941 op 20-03-2006 20:11 ]
Klopt, staat ook in de feature lijst. Een wat meer "cargo" look, oftewel, heavy metal. Tis immers hard werkenAnoniem: 6941 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:11:
Geluid is inderdaad nog niet optimaal, maar al wel een stuk beter als de vorige keer. Die gillende keukenmeid is denk ik ontslagen
Verder zijn er volgens mij ook andere textures gebruikt voor in de virtual cockpit, kan mijn vinger er niet op leggen maar er is zit iets verschil in
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
De klank kun je over twisten maar wat ik niet begrijp is dat bij toename van rpm de pitch met stapjes omhoog gaat. Dat is niet zo bij andere vliegtuigen, ook niet de pmdg 737. Maar ach het is maar het geluid, L.B.Anoniem: 165161 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:08:
Stiekem vond ik het geluid van die PMDG 744 wel goed, hóór.
Anoniem: 51137
Stuk principles of flight eigenlijk. Lift is afhankelijk van vier factoren (profielvorm vleugel, vleugeloppervlak, snelheid en invalshoek), hoe meer snelheid -> hoe meer lift, en dus een verandering in pitch.mekkieboek schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:23:
[...]
De klank kun je over twisten maar wat ik niet begrijp is dat bij toename van rpm de pitch met stapjes omhoog gaat. Dat is niet zo bij andere vliegtuigen, ook niet de pmdg 737. Maar ach het is maar het geluid, L.B.
Bedoeld hij niet de pitch van het geluid? Oftewel de toonhoogte?Anoniem: 51137 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:58:
[...]
Stuk principles of flight eigenlijk. Lift is afhankelijk van vier factoren (profielvorm vleugel, vleugeloppervlak, snelheid en invalshoek), hoe meer snelheid -> hoe meer lift, en dus een verandering in pitch.
Ooh hahaha, lekker slim van meMetal schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:03:
[...]
Bedoeld hij niet de pitch van het geluid? Oftewel de toonhoogte?

Hier dan een aantal. Ground EV van Flight1 is het dus. Vanaf 4000ft.Tai-Pan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:57:
Wellicht dat Gilly toch nog wat pics zou willen posten?
3x veluwe.

Soesterberg

En Zeeland

Om 14.00 word ik opgepikt door hem bij de poort en gaat hij me van alles laten zijn, ook nachtvliegen wat in gang is daar gaan we wat van meepikken. Heb er erg veel zin in
Zo niet kan ik me dat voorstellen, want het is ten slotte een FS topic.
Leegte
Kom jij nog wel eens online op hetemail? Kunnen we het een keer hebben over FSGlobal
Vraagje tussendoor. De overlay met NL2000 zorgt ervoor dat de progressive taxi niet zichtbaar is. Wat kon je hier ook al weer aan doen? Ik heb de NL2000 scenery al omlaag gezet qua rangorde, maar help nog niet.
Het ging mij idd om de toonhoogte en niet de aoaAnoniem: 51137 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:58:
Stuk principles of flight eigenlijk. Lift is afhankelijk van vier factoren (profielvorm vleugel, vleugeloppervlak, snelheid en invalshoek), hoe meer snelheid -> hoe meer lift, en dus een verandering in pitch.
edit: ofschoon de laatste eig interessanter is...
[ Voor 7% gewijzigd door mekkieboek op 20-03-2006 22:28 ]
Anoniem: 55387
-N0460F290 SALON UM985 ABN/N400F240 UZ713 KALMO/N300F190 M730 BEROK
Airborn, SALON departure for destination Firenze.

RVSM? Never heard of it.

Chasing!

Executing STAR procedure for RWY05

Turbing for base leg

On final 05, 2-2

St. Maarten wanna-be

On the Thresh!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 55387 op 20-03-2006 22:51 ]
Ik heb net de soundpacks voor de 747 gedownload en wat een geluid!!!!!!!11
links:
General Electric: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=73995
Rolls Royce: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=77060
Pratt&Whitney: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=77059
Serieus, het is echt de moeite waard. Ik vind dat het een hele nieuwe dimensie geeft aan het spel. Het vliegen wordt gewoon leuker, alleen om dat geluid te horen!
NOSIG
Dat kan nu ook al met FSPassengers. Ik weet niet of er veel mensen zijn die het pakket kennen.Tai-Pan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:57:
Wat ik wel gaaf vind van FS X, als ik zo kijk naar de screenshots. is dat we dan de mogelijkheid krijgen tot een birdstrike
Kijk maar eens op www.fspassengers.com
Er zijn legio zaken die tijdens een vlucht kunnen gebeuren, zoals birdstrike, engine-flameout en noem maar op.
In oorlogsgebieden hoor je schieten om je heen en je kan letterlijk uit de lucht geschoten worden. Toevallig gisteren eens even geprobeert. Opgestegen van Baghdad Int. Geraakt door luchtafweergeschut. Geen hydrolics, geen electrical systems, lost one engine. Dus geen werkende landinggear en een buiklanding moeten maken. Ook dat kan met FSPassengers.
Dat laatste is misschien wat veel van het goede, maar waar het om gaat is dat je alles goed in de gaten moet houden (ook de secondairy systems), want er kunnen bepaalde failures voorkomen.
Persoonlijk vind ik het wel een leuke add-on voor FS
[ Voor 14% gewijzigd door CNS op 21-03-2006 09:20 ]
Ik heb dit probleem ook gehad. Constant vastlopers, maar na een nieuwe install van de PMDG is dit opgelost. Als je in je systeembeheer logs kijkt zie je dat het wordt veroorzaakt door G2D.dllrellehenk schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:36:
Als mn flightsim vastloopt waarom gebeurt dat dan altijd bij die PMDG en heb ik het nog nooit meegemaakt bij de 767.![]()
![]()
het orginele geluid van de F vind ik iig mooier dan die van het origineel. Maar heb je het nu over bovengenoemde 3rd party soundpacks?Anoniem: 128210 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 01:28:
Ik vind het geluid zeer leuk
Zal morgen ff een recordje voor je maken.
[afbeelding]
Iemand die (langdurige) ervaring heeft met de FS Passengers add-on ?CNS schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:55:
[...]
Dat kan nu ook al met FSPassengers. Ik weet niet of er veel mensen zijn die het pakket kennen.
Kijk maar eens op www.fspassengers.com
Er zijn legio zaken die tijdens een vlucht kunnen gebeuren, zoals birdstrike, engine-flameout en noem maar op.
In oorlogsgebieden hoor je schieten om je heen en je kan letterlijk uit de lucht geschoten worden. Toevallig gisteren eens even geprobeert. Opgestegen van Baghdad Int. Geraakt door luchtafweergeschut. Geen hydrolics, geen electrical systems, lost one engine. Dus geen werkende landinggear en een buiklanding moeten maken. Ook dat kan met FSPassengers.
Dat laatste is misschien wat veel van het goede, maar waar het om gaat is dat je alles goed in de gaten moet houden (ook de secondairy systems), want er kunnen bepaalde failures voorkomen.
Persoonlijk vind ik het wel een leuke add-on voor FS
Ik heb namelijk ook wel eens ergens gelezen/opgevangen dat FS niet altijd even stabiel blijft draaien met deze add-on.
Anoniem: 128210
Ja, ik had het over het orginele geluid van de Fjeehaa schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:41:
[...]
het orginele geluid van de F vind ik iig mooier dan die van het origineel. Maar heb je het nu over bovengenoemde 3rd party soundpacks?
Ik ga misschien die geluidspaketten gebruiken voor mijn normale 744
Zijn er al mensen die ze geprobeerd hebben? Welke vinden jullie het mooiste geluid hebben?bigchristiaan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:49:
OMG!!!!!!!!!
Ik heb net de soundpacks voor de 747 gedownload en wat een geluid!!!!!!!11![]()
![]()
links:
General Electric: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=73995
Rolls Royce: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=77060
Pratt&Whitney: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=77059
Serieus, het is echt de moeite waard. Ik vind dat het een hele nieuwe dimensie geeft aan het spel. Het vliegen wordt gewoon leuker, alleen om dat geluid te horen!
NOSIG
[ Voor 86% gewijzigd door DutchCommando op 21-03-2006 12:36 ]
De Nevada desert onder ons!

Bolk schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:29:
Iemand had al een nieuw deel klaarliggen geloof ik?
Anoniem: 128210 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:53:
Ik heb mijn plaatjes klaar liggen voor deel 77, eindelijk de eerste
[ Voor 52% gewijzigd door DutchCommando op 21-03-2006 14:35 ]
Wij zijn het grootste topic van GOT
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 128210 op 21-03-2006 15:48 ]
Anoniem: 151099
hopen dat ik mijn skills niet verleerd ben (hoewel die skills nou niet spectaculair waren ofzo)
Ik heb je gequote. Dus dat vraag ik me ook af.Anoniem: 128210 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:48:
Waar blijft het nieuwe topic dames ?
Wij zijn het grootste topic van GOT
Anoniem: 91858
Het maakt het spel veeeeel leuker aangezien je echt een doel krijgt om je passagiers "heel" van A naar B te krijgen en daar dan later punten of aanmerkingen voor te krijgen!
Echt een aanrader dat FS Passengers!
Droog filmpje maar...what's the purpose? The goggles...
Wauw mooie scenery. Is dat FS X ofzo? Of heb je een speciale scenery gedownload? I like those gerafelde taxiways
NOSIG
Scherp blijven heVinnienerd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:30:
[...]
Droog filmpje maar...what's the purpose? The goggles...
@ jeehaa of DutchCommando of anderen met de PMDG 744F, kunnen jullie niet effe een mp3tje maken van de take off, intern en extern
het mooiste vliegtuig ooit naar mijn smaak

sexy: use feather kinky:use entire chicken ...
Cheers mate. Het klinkt toch wel beter dan mijn std pmdg 744. Ik weet nog niet of dit (en de overige 744F features) mij gaan overhalen. Ik denk dat ik wacht op de MD11(F), dat is iets totaal anders.
ik zal en moet navigeren
Thats the spirit. Een paar pagina's terug staat het VOR navigeren behoorlijk goed uitgelegd. Ik denk dat je daar een stuk wijzer van wordt.fusion.fake schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:56:
kga zo de flying school van het begin af aan weer spelen.
ik zal en moet navigeren![]()
[ Voor 23% gewijzigd door CNS op 21-03-2006 19:09 ]
Ik heb er ook meegevlogen ik vind het TOP!Anoniem: 91858 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:05:
FS Passengers heeft bij nog nooit problemen veroorzaakt in verband met FS9.
Het maakt het spel veeeeel leuker aangezien je echt een doel krijgt om je passagiers "heel" van A naar B te krijgen en daar dan later punten of aanmerkingen voor te krijgen!
Echt een aanrader dat FS Passengers!
Het geeft gewoon meer gevoel tijdens het vliegen.
Jammer dat je bij de trial alleen vanuit KSFO (san fransico) kan starten.
Anoniem: 165161
Ik heb active camera eindelijk, zou niet weten hoe het werkt maar vogel dat wel even uit. Waarmee maken jullie screenshots?
Screenshooter. In een ver verleden is gemaakt door een simmer in dit topic. Geen idee waar het nu te krijgen is, die in de Avsim library is een andere.Anoniem: 165161 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:57:
Lol chasen met een 744, "Caution the wake"
Ik heb active camera eindelijk, zou niet weten hoe het werkt maar vogel dat wel even uit. Waarmee maken jullie screenshots?
Dit progje biedt mij de mogenlijkheid om alleen de rechter of linker helft te pakken, wel handig vanwege mijn dual monitor setup. Zullen ook vast wel andere zijn die dit kunnen, maar dit gebruik ik nu eenmaal al jaren en het is eenvoudig en klein.
Heb hem hier ff online gezet.
ScreenShooter 1.6
Leegte
ik gebruik Snagit dat is niet alleen handig voor directx screenshots, maar ook voor documenterenAnoniem: 165161 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:57:
Lol chasen met een 744, "Caution the wake"
met flight school deed ik de ils course
alleen dat puntje waar ik heen moet wijzigt steeds dus ik kan er niet zegmaar op locken
hoe moet ik dat aanpakken ?
Oh nou sorry hoor, ik geef toevallig wel antwoord op een aantal vragen hier, en als ik dan een vraagje heb krijg ik meteen zo'n antwoord van iemand.Kiwiknaapje schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:13:
Staat notabene nog in de startpost, in de FAQ. Waarmee maken jullie screenshots? ofzoiets
Anyway, bedankt, ik heb screenshooter inmiddels
ils approach ik doe alles goed perfect glide slope ik zie de runway 100 m ervandaan wil gaan landen
it seems that you are distracted so whe will end this lesson
kan ik niet gewoon die cursussen normaal volgen zonder steeds dat eindige gezeur
ik doe alles haast perfect wat de instructeur mij zegt
Als je weet hoe het werkt, zal ik gewoon verder gaan..fusion.fake schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 21:36:
omg
ils approach ik doe alles goed perfect glide slope ik zie de runway 100 m ervandaan wil gaan landen
it seems that you are distracted so whe will end this lesson![]()
kan ik niet gewoon die cursussen normaal volgen zonder steeds dat eindige gezeur
ik doe alles haast perfect wat de instructeur mij zegt
Ik kan dat echt niet
Ben er dus niet mee bezig, bedoelde met de post eigenlijk dat ik als eerste screenshots zou posten

Zo te zien is dat FlyTampa Vienna.bigchristiaan schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:34:
[...]
Wauw mooie scenery. Is dat FS X ofzo? Of heb je een speciale scenery gedownload? I like those gerafelde taxiways
Mijn dank voor de reactie.Gilly schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:08:
[...]
Virtual Cockpit kan dat inderdaad mee. Volgens mij kan je wideview in je Nvidia settings in 3 standen zetten. 1 daarvan is iets in de geest van een "uitgesmeerde" desktop. Heb je 2x 1280x1024 draaien, dan krijg je dus 1x 2560x1024.
Dit kun je bij hardware in fs opties dan checken en gebruiken.
Ik heb het vandaag uitgeprobeerd en het werkt idd prima zo. Ik had meteen veel meer het gevoel dat ik vloog in die virtual cockpit op 2 schermen. Nu nog m'n TrackIR aan de praat krijgen (hatswitch vond ik maar omslachtig) en ik ben er helemaal klaar voor, leren vliegen that is.
Da's geen excuus heAnoniem: 128210 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 23:08:
Sorry,
Ik kan dat echt nietals ik de topic code had zou ik wel een paar kleine dingen kunnen doen.
Ben er dus niet mee bezig, bedoelde met de post eigenlijk dat ik als eerste screenshots zou posten
Quote gewoon de startpost en C&P dat naar een nieuwe post en je hebt de code. Dan nog ff wat tekst aanpassen waar nodig (verwacht e.d.) en klaar is diOndOrAntt
kzal zo wel eens een paar posten
[ Voor 35% gewijzigd door fusion.fake op 22-03-2006 09:24 ]
LIRF - TIBER UL995 BRD UL612 ARA UB34 NEMES - LGAV
Scenery LIRF van LAGO en LGAV van Hellas Scenery Project (Zie startpost)

Klopt. Dat is FS PassengersAnoniem: 151099 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:45:
ik zie iets over satisfaction staan van de passengers, dat is toch niet standaard?
Edite: Gaat hier op 2004 versie.
[ Voor 10% gewijzigd door Darksheep op 22-03-2006 13:22 ]
Ik zou eigenlijk willen zeggen; gelukkig nietDarksheep schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:18:
Vandaag weer bezig met installeren va het spel. Maar is er geen patch dat alles nederlands is want met het engels snap ik het niet echt. Zo nee dan maar alle trainingen goed opletten
De internationaal afgesproken taal binnen de luchtvaart is nou eenmaal Engels en daar heeft iedereen zich aan te houden.
Ik weet dat het niet altijd wordt gedaan (oa Fransen zijn nog wel eens 'eigenwijs'), maar ik weet ook dat daar op zijn minst 1 ongeluk uit is ontstaan wat voorkomen had kunnen worden.
Zie het positief: spelenderwijs Engels leren.Darksheep schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:18:
Vandaag weer bezig met installeren va het spel. Maar is er geen patch dat alles nederlands is want met het engels snap ik het niet echt. Zo nee dan maar alle trainingen goed opletten
En zoals degene boven mij al zegt, het is nou eenmaal de standaard binnen de luchtvaart, dat maakt het uiteindelijk stukken makkelijker.
Denk niet ga hij gaat werken drivers zijn er niet meer te verkrijgen.
[ Voor 32% gewijzigd door Darksheep op 22-03-2006 14:01 ]
In het kader van 'laten we de PC maar eens upgraden voor betere prestaties in FS2004' heb ik een AMD 4400 X2 dualcore in mijn systeem gepropt.
Na een verse installatie van Windows en FS2004 was het tijd om te testen
Loopt het allemaal soepeler? Jazeker, met name in combinatie met de nieuwe nVidia drivers.
Helemaal goed dus? Nee, niet echt. FS2004 draait namelijk soms TE soepel. Het begint vrij onschuldig met enkele haperingen. Daarbij versnelt FS2004 alsof je in slew modus zit. Dit gebeurt met name bij spot plane views. Na verloop van tijd wordt het steeds erger tot op het punt dat je vliegtuig als een dolle door het luchtruim sjeest, soms gewoon, soms met warp 9.

De 'oplossing' had ik snel gevonden: In de taakmanager kun je bij het 'processen' tabblad een processor core aan fs9.exe toekennen (via affiniteit). Dan draait FS2004 dus maar op een (1) core. Andere proggies kun je dan op de andere core laten draaien.
Maar nu komt het:
Telkens als ik FS opstart, moet ik dus het hele core verhaal instellen.
Dit zou ik graag in de vorm van een permanente instelling doen. Iemand enig idee hoe dat moet? Zal vast een registry entry zijn o.i.d.
Alle input is welkom.
Verba Volant, scripta manent. En de rest...
Doe eens een google op "Gravis Destroyer drivers". Lijkt me sterk dat daar niks tussen zit.Darksheep schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 13:57:
Hmm dus ik ga wel wat beter opletten. Eerst zien of mijn joystick het nog gaat werken.. Beetje overjaard ding
Denk niet ga hij gaat werken drivers zijn er niet meer te verkrijgen.Gaat om een Gravis Destroyer
Dat ziet er wel puik uit. Hoe ben je aan dat vliegtuig gekomen? Wil die kist wel eens proberen.AteZ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:10:
gaaf 2 jumbo's tegelijk, heb ik laatst ook gedaan met 2 van deze connies![]()
het mooiste vliegtuig ooit naar mijn smaak
[en nog wat pics]
Ik ben niet bekend met dual core dingen maar zit er nix in je fs9.cfg daar over?Terrible schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:00:
Maar nu komt het:
Telkens als ik FS opstart, moet ik dus het hele core verhaal instellen.![]()
Dit zou ik graag in de vorm van een permanente instelling doen. Iemand enig idee hoe dat moet? Zal vast een registry entry zijn o.i.d.
[ Voor 15% gewijzigd door Vinnienerd op 22-03-2006 15:13 ]
Mot jij niet vliegen vandaag ??Bolk schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:29:
Hij was er niet mee bezig. Ik heb het zelf al aangeboden.
kun je je fps niet gewoon locken in settings ?Terrible schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:00:
Heb dit bericht ook al bij FSMagazine geplaatst, maar daar komen we er niet helemaal uit. Misschien zijn hier mensen die ervaringen, tips en trucs kunnen delen omtrent het volgende:
In het kader van 'laten we de PC maar eens upgraden voor betere prestaties in FS2004' heb ik een AMD 4400 X2 dualcore in mijn systeem gepropt.
Loopt het allemaal soepeler? Jazeker, met name in combinatie met de nieuwe nVidia drivers.
Helemaal goed dus? Nee, niet echt. FS2004 draait namelijk soms TE soepel. Het begint vrij onschuldig met enkele haperingen. Daarbij versnelt FS2004 alsof je in slew modus zit. Dit gebeurt met name bij spot plane views. Na verloop van tijd wordt het steeds erger tot op het punt dat je vliegtuig als een dolle door het luchtruim sjeest, soms gewoon, soms met warp 9.![]()
De 'oplossing' had ik snel gevonden: In de taakmanager kun je bij het 'processen' tabblad een processor core aan fs9.exe toekennen (via affiniteit). Dan draait FS2004 dus maar op een (1) core. Andere proggies kun je dan op de andere core laten draaien.
Maar nu komt het:
Alle input is welkom.
Hiermee moet het wel lukken, denk ik.Terrible schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:00:
Heb dit bericht ook al bij FSMagazine
*knip
Alle input is welkom.
Lineage2 C3 processor affiniteit instellen
En dan je shortcut aanpassen. Maar heb zelf geen duo-core, dus kan je niet verder helpen.
Ik heb hier laatst ook een vraag over gesteld op dit forum maar heb nog niet eerder gehoord dat het problemen opleverde.Terrible schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:00:
Heb dit bericht ook al bij FSMagazine geplaatst, maar daar komen we er niet helemaal uit. Misschien zijn hier mensen die ervaringen, tips en trucs kunnen delen omtrent het volgende:
Helemaal goed dus? Nee, niet echt. FS2004 draait namelijk soms TE soepel. Het begint vrij onschuldig met enkele haperingen. Daarbij versnelt FS2004 alsof je in slew modus zit. Dit gebeurt met name bij spot plane views. Na verloop van tijd wordt het steeds erger tot op het punt dat je vliegtuig als een dolle door het luchtruim sjeest, soms gewoon, soms met warp 9.![]()
Maar nu komt het:
Alle input is welkom.
Binnenkort installeer ik ook FS2004 op een dual core systeem bij mn ouders en dan laat ik wel weten of ik ook vergelijkbare problemen ervaar
idd, hij komt alsmaar met slappe excuusjes :P:P
niet dat ik daar iets mee opschiet maar ik blijf het raar vinden
Help.
hij staat op http://www.fsdzigns.comCNS schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 14:26:
[...]
Dat ziet er wel puik uit. Hoe ben je aan dat vliegtuig gekomen? Wil die kist wel eens proberen.
en hier kan je hem downloaden
http://library.avsim.net/...CatID=fs2004ac&DLID=53611
Grafisch is het best een mooi ding, met veel features, het panel is ook mooi compleet
voor een freeware kist best goed vindt ik!
PH-BAC switching off, fijne avond verder
Ik heb zowat elke key combinatie geprobeerd, maar ze gaan niet open?
Dan moet je in FS in dat bovenste menu naar PMDG -> key-commands -> en dan staat opening doors ergens in die lijst.
NOSIG
Geen idee, bij mij totaal geen problemen. Wat je wel eens hoort is dat vage problemen verdwijnen na een herinstallatie vd pmdg spullenDerek S. schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 20:56:
Ik heb recentelijk de PMDG 747 (normaal) aangeschaft en het lukt me gewoon van geen kant. Ik heb al zat ervaring met de PMDG 737 en ben dus ook bekend met het systeem. Maar de 747 weigert gewoon normaal dienst te doen. Waypoints die ik voorbij ben blijven active en hij gaat dus 4 a 5 rondjes draaien alvorens hij verder gaat tot de volgende, en ik val simpelweg uit de lucht tijdens het klimmen terwijl alle anti-ices aanstaan.
Help.
De PMDG is een kersverse install omdat ik laatst heb geformateerd en helaas heb ik de 747 al een tijd terug gekocht. Bovendien, je zegt dat er een nieuwe 747F install uit is gebracht, helaas heb ik de 747.
Dan ga ik toch maar even heen en weer mailen met de PMDG support.
Dit topic is gesloten.