Flight Simulator - deel 76 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 11.814 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 16:19
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:14:
Laat mij gewoon lekker aankutten op het internet.
Ik heb iemand die als een ATC functioneert, en die legt het mijn allemaal haarfijn uit!

Heb ook een PDF document van em gekregen, met wat je allemaal moet zeggen wil je vertrekken, als je in de lucht bent, landing, taxien etc ..
Staat er allemaal in!

@Fusion.snake: Is et al gelukt met de VOR's?
Succes met jezelf totaal belachelijk maken @ VATSIM.
Laat wel even weten waneer je 'grote dag' is, dan kunnen we allemaal meegenieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:37:
[...]

Het is niet simpelweg het weten wanneer je wat moet zeggen, het gaat er ook dom dat je weet wát je zegt en wáárom je het zegt op dat moment.

Dat ik hier nog op reageer eigenlijk :O
Dat wordt hem toch allemaal fftjes in een uurtje uitgelegd ,als dat niet hier is vind ik het meer dan best. Volgens mij denk jij veel te ingewikkeld. Als je VOR kunt vliegen en kunt uitleggen dusdanig dat een TUT overbodig is ben je huis wel klaar voor Vatsim.

Waarom bemoei ik me er eigenlijk mee :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ a346

Mag ik vragen welke ai jij gebruikt ? echt niet normaal hoe mooi die eruit zien _/-\o_

Echt hells

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Luftie richting Frankfurt vanaf Madrid

FL320 M.082 nog 0055 minuten tot drempel.

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf01.jpg

*Window mode vanwege CDU/Nvidia bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Gilly wat is dat voor paneeltje daar rechtsonder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Sleepie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:20:
Gilly wat is dat voor paneeltje daar rechtsonder ?
ECAM paneeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuy dames, niet zo kibbelen. Iedereen is een newbie geweest en ik maak vandeweek even een vlucht samen met hem, hij is in staat om SIDs en STARs te vliegen etc, nu alleen de R/T nog en daar help ik 'm effe bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:56:
Heuy dames, niet zo kibbelen. Iedereen is een newbie geweest en ik maak vandeweek even een vlucht samen met hem, hij is in staat om SIDs en STARs te vliegen etc, nu alleen de R/T nog en daar help ik 'm effe bij.
En dan nog even echt leren vliegen, maar ach dat leer je toch gewoon tijdens een Fly in ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:13:
[...]

En dan nog even echt leren vliegen, maar ach dat leer je toch gewoon tijdens een Fly in ofzo 8)7
:D
Nee, hij zegt in staat te zijn goed te kunnen vliegen, nu alleen de R/T nog, en dat is het moeilijkste, als iemand dat gewoon even goed voor je uitlegd ben je al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:15:
[...]
:D
Nee, hij zegt in staat te zijn goed te kunnen vliegen, nu alleen de R/T nog, en dat is het moeilijkste, als iemand dat gewoon even goed voor je uitlegd ben je al een heel eind.
Waar heb jij de laatste 3 pagina's uitgehangen ???
Hij is drie dagen geleden begonnen met vliegen en heeft als een 'aapje een truucje geleerd' zodat hij vaag weet op welke knopjes hij moet klikken.
De redenen erachter echter zijn hem totaal onduidelijk, en van basis navigatie heeft hij ook nog maar weinig kaas gegeten. Lees anders eens een paar pagina's terug hier.

Of heb ik wat gemist en is Vatsim zo laagdrempelig geworden dat daar tegenwoordig iedere n00b zijn kist online mag slingeren :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff offline rondje Schiphol - Valkenburg Navy gemaakt met behulp van de ATC.
Was eerst vergeten een Flight Plan te maken ..

Clearence voor takeoff gevraagd ... ging allemaal goed.
Was wel ff zoeken voor de runway ..
Opgestegen en ging allemaal goed.
Werd wel stukje omgeleid .. maar kwam goed aan de grond.

Het is veel makkelijker als je denkt.

Tricket, heeft me een PDF bestandje gestuurd met de zinnetjes die je moet zeggen als je online bent ..
Ga nu nog een beetje offline oefenen .. en dan volgende week een keer online ofzo ..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Ow wacht, nu snap ik het!!!
Wij met jaren vliegervaring denken er allemaal veeeel te moeilijk over. Het is gewoon wat 'zinnetjes van een PDF-je voorlezen' dat ik dat niet eerder geweten heb.

Dat de FS ingebouwde ATC een grote bak met onzin is, was je ook al duidelijk ?

Maar ga lekker je gang, de eerste de beste serieuze controller zal je ogenblikkelijk van het netwerk laten kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:20:
Net ff offline rondje Schiphol - Valkenburg Navy gemaakt met behulp van de ATC.
Was eerst vergeten een Flight Plan te maken ..

Clearence voor takeoff gevraagd ... ging allemaal goed.
Was wel ff zoeken voor de runway ..
Opgestegen en ging allemaal goed.
Werd wel stukje omgeleid .. maar kwam goed aan de grond.

Het is veel makkelijker als je denkt.

Tricket, heeft me een PDF bestandje gestuurd met de zinnetjes die je moet zeggen als je online bent ..
Ga nu nog een beetje offline oefenen .. en dan volgende week een keer online ofzo ..
Wie zegt dat wij het moeilijk vinden? Er wordt alleen gezegd dat je nog niet toe bent aan online vliegen, en daar ben ik ook nogsteeds van overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:23:
[...]

Wie zegt dat wij het moeilijk vinden? Er wordt alleen gezegd dat je nog niet toe bent aan online vliegen, en daar ben ik ook nogsteeds van overtuigd.
Nee, jij snapt het helemaal verkeerd.
Wij hebben de totaal onnodige moeite gedaan om manuals te lezen van de kist waarin we vliegen. Wij proberen de kist en de procedures te snappen, maar dat is allemaal verspilde moeite. Dat heeft ons alleen maar dat half jaar tijd gekost.

We hadden een PDF-je moeten vragen, zodat we wat zinnetjes kunnen voorlezen, dan hadden ook wij in drie dagen op Vatsim kunnen vliegen.

Toch jammer dat ik dat nu pas weet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Boeie, bij de eerste de beste niet vooraf gereperteerde ATC opdracht ligt die N00B toch in de noordzee. Lekker belangrijk allemaal.

Probleemloze aankomst met deze eerste classpit kist. @ Frankfurt, geen Rnav vanwege zwaar gebrekkige CDU Dbase.

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/lemdeddf09.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:50:
@ a346

Mag ik vragen welke ai jij gebruikt ? echt niet normaal hoe mooi die eruit zien _/-\o_

Echt hells
Het is een combinatie van AI Aardvark/FSPainter/EvolveAi en russiche toestellen die je kunt vinden op avsim.ru. Met name de EvolveAI modellen (A320/321) zijn idd. erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die een keer online wilt gaan vliegen ( waar ik onder val )

www.vatsim.net/prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:10
even de 744F aan het proberen en het geluid is het eerste dat opvalt. Voor de hele 744 serie is het geluid echt top. De systemen ben ik nu aan het testen even met een korte hop.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~klopp270/klm744F.jpg

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Gilly

Waarom heb je je engine/wing anti ice aanstaan met een TAT van +3 graden? Dat hoeft namelijk pas bij -10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
volgens mij is het vanaf +10 graden en visible moisture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Ja +10 en lager bij mist, wolken etc etc. Dacht ik zo, maar heb nooit zo'n studie gemaakt van anti ice. Zou het niet precies weten.

[ Voor 4% gewijzigd door Ensinker op 19-03-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:14:
Laat mij gewoon lekker aankutten op het internet.
Ik heb iemand die als een ATC functioneert, en die legt het mijn allemaal haarfijn uit!

Heb ook een PDF document van em gekregen, met wat je allemaal moet zeggen wil je vertrekken, als je in de lucht bent, landing, taxien etc ..
Staat er allemaal in!

@Fusion.snake: Is et al gelukt met de VOR's?
mwah ksnap het niet echt kun je wat screenies maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okiedo komt eraan ..

Modbreak:Gedraag je :{

======================================================================

Ok, aller eerst gaan we een VOR opzoeken.
Dit kan je via de Fligh Analysis.
We gaan naar SPY vliegen, die op de frequentie van 113.30 ligt.

Afbeeldingslocatie: http://img102.imageshack.us/img102/2089/voropzoeken9md.th.jpg
Vervolgens, gaan we deze invoeren in de Radio:

Afbeeldingslocatie: http://img122.imageshack.us/img122/3999/vorinvoeren3pa.th.jpg
Vergeet niet, om op die gele knop te drukken om de oude met de nieuwe te switchen!

Nu zie je, dat bij VOR 1 Indicator, de 2 lijntjes uit elkaar schieten.
Draai aan de OBS knop, tot ze weer een plusje (+) vormen:
Afbeeldingslocatie: http://img209.imageshack.us/img209/3074/vorinstellen4zx.th.jpg
Nu zie je dat hij weer een plusje (+) is.
Bij me muis, zie je het puntje van de pijl. Waar deze heenwijst, dat is de heading die je moet vliegen.
Onderaan de pijl, zie je nog een soort van puntje van een pijl. Deze geeft aan, of je er naartoe gaat, of er vanaf vliegt. Wij vliegen er nu naartoe, dus dat klopt!

Tijdens je vlucht, zul je merken dat het plusje (+) weer begint te veranderen.
Draai weer aan de OBS knop zodat het weer een mooi plusje (+) word.
Nu heb je weer een andere heading, dus zul je die kant op moeten vliegen.
Blijf dit doen .. en je zult zien dat je er netjes opaf gaat!

Als het nog niet lukt .. probeer ik het nog duidelijker!
Suc6

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 19-03-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh... jij bent hier de gene die loopt te vloeken en tieren ? Sinds wanneer is dat goed voor de sfeer? :X

[ Voor 35% gewijzigd door Crash op 19-03-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
dankje heel erg :) :):)

echt super ik zal het maar snel proberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyJet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:30
@ Gilly

Heb jij naast Aerosoft Frankfurt nog extra landclass geïnstalleerd? Het ziet er wel super mooi uit zo net op finals met dat bos!!! Net als in't echt :)

The sky is the limit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fusion.fake schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:52:
dankje heel erg :) :):)

echt super ik zal het maar snel proberen >:)
In het begin had ik ook last met die VOR .. maar als je het eenmaal doorhebt kan je overal komen.

Zojuist ging ik weer ff door het lint .. en heb alles van Fligh Simulator van mijn HDD afgeflikkerd.
Ook al mijn gedownload PMDG, PSS, Level-D crap ...
Het spel zelf ook.

Ga PC ff opschonen .. en een shitload aan tutorials downloaden.
Vooral ATC ga ik goed doornemen .. en eerder komt FS2004 niet meer op mijn PC ..
'klets' .. dat zal me leren ..
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
EasyJet schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:00:
@ Gilly

Heb jij naast Aerosoft Frankfurt nog extra landclass geïnstalleerd? Het ziet er wel super mooi uit zo net op finals met dat bos!!! Net als in't echt :)
Nee, alleen die scenery en FSglobal, maar dat is mesh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:04:
[...]

In het begin had ik ook last met die VOR .. maar als je het eenmaal doorhebt kan je overal komen.

Zojuist ging ik weer ff door het lint .. en heb alles van Fligh Simulator van mijn HDD afgeflikkerd.
Ook al mijn gedownload PMDG, PSS, Level-D crap ...
Het spel zelf ook.

Ga PC ff opschonen .. en een shitload aan tutorials downloaden.
Vooral ATC ga ik goed doornemen .. en eerder komt FS2004 niet meer op mijn PC ..
'klets' .. dat zal me leren ..
})
Morgen speel je het weer dus? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht et niet .. want dan beginnen jullie weer te zeuren! :P
Online tenminste.

Ben nu ff rustig die ATC guide van VATSIM aan het doorlezen.
Heb ook zojuist de Phonetic Alphabet uitgeprint .. want die ken ik ook niet allemaal.

Ondertussen ook wat crap aan het downloaden ... zoals ActiveCamera, FSUIPC 3,53, wat Scenery.
Laat ik maar niet in details treden.
Voorlopig houd ik me ff koest, zodat jullie ook een cooldown hebben ..
Tricked helpt me samen met de ATC .. dus dat zit wel goed.

Morgen nog maar eens rondje Nederland maken als ik ATC nog beter beheers.
Lezen lezen .. en nog een lezen.
Je ogen flikkeren echt zowat uit je oogkassen van het heen en weer bewegen naar links en rechts ..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Ik wil ook beginnen met online vliegen maar wil, zoals het hoort, eerst me er goed in verdiepen.
Ik vraag me af of er een soort spectator mode is in online vliegen waarin je zelf niet mee vliegt maar wel de ATC controllers hoort spreken? Denk dat het me wel zal helpen met begrijpen hoe het er online aan toe kan gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

@Gilly,

Gilly, die FSGlobal (kost trouwens bijna € 45)...is die de moeite waard om te gebruiken? Ik bedoel dan voornamelijk ten opzichte van NL2000. Want die laatste is een echte FPS vreter. Is dat met FSGlobal ook?

Kan je misschien een plaatje of 3 posten van Nederland (omgeving EHAM, midden NL en bijv. Zeeland)?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
owk ik ben desperate!
ben de hele nacht bezig geweest squawkbox aan de praat te krijgen op aparte computers maar het lukt echt niet.
Ik draai fsuipc (registered!) en widefs (ook registered) heb widefs goed geinstalled in de modules op mn fs pc. Wideclient geinstalled op de andere pc, ik start FS op, daarna start ik de client op, ik zie op beide pc's dat ze succesvol verbinding hebben met elkaar :)
Als het goed is simuleert widefs de fsuipc module dus als ik nu sb3 opstart op de client pc, gaat die zoeken naar fsuipc, en zou dus de widefsclient daarvoor aan moeten spreken, maar hij zegt simpelweg dattie geen fsuipc kan vinden. die melding negeren en toch connecten kan niet.
In mn widefs log staat wel New connection, squawkbox...

Ik ben ten einde raad! iemand die miss weet wat ik fout doe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Tai-Pan schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:48:
@Gilly,

Gilly, die FSGlobal (kost trouwens bijna € 45)...is die de moeite waard om te gebruiken? Ik bedoel dan voornamelijk ten opzichte van NL2000. Want die laatste is een echte FPS vreter. Is dat met FSGlobal ook?

Kan je misschien een plaatje of 3 posten van Nederland (omgeving EHAM, midden NL en bijv. Zeeland)?
Dat wil ik wel doen, alleen is FSglobal enkel mesh, oftewel bergen. Net als vroegah Lago's Terramesh, FSgenesis etc etc. Aan de texture, landclass en autogen veranderd dat niks. Dus NL ziet er op 2 heuveltjes in Limburg na exact hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:12
Leuke prijs hoor die PMDG 744F

Rsrandazzo/PMDG schreef lang geleden:
We have not set price, but suffice it to say that we think you will be surprised at how inexpensive this expansion to the -400 product line will be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nealzie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:08:
owk ik ben desperate!
ben de hele nacht bezig geweest squawkbox aan de praat te krijgen op aparte computers maar het lukt echt niet.
Ik draai fsuipc (registered!) en widefs (ook registered) heb widefs goed geinstalled in de modules op mn fs pc. Wideclient geinstalled op de andere pc, ik start FS op, daarna start ik de client op, ik zie op beide pc's dat ze succesvol verbinding hebben met elkaar :)
Als het goed is simuleert widefs de fsuipc module dus als ik nu sb3 opstart op de client pc, gaat die zoeken naar fsuipc, en zou dus de widefsclient daarvoor aan moeten spreken, maar hij zegt simpelweg dattie geen fsuipc kan vinden. die melding negeren en toch connecten kan niet.

Andere versie van fsuipc proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees je PM van een paar dagen terug nog eens goed door.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2006 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Even los van al het andere. Dit soort dingen moet je niet hier neerknallen. Iedereen doet dit in meer of mindere maten en sommige vast helemaal niet of juist alleen maar. Dat boeit verder niet, maar laten we dat hier weglaten.

Over die tex rondom Frankfurt, dat is Ground EV van Flight1 kwam ik achter. Soms weet je niet eens meer wat je draaien hebt ;)
http://www.flight1.com/products.asp?product=ge2006

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 19-03-2006 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn .. die Scenery ziet er goed uit ..
Dit is denk ik iets wat ik echt ga kopen.
Looks impressive to me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
nealzie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:08:
owk ik ben desperate!

Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar moest je in een of andere .ini file niet een pad goedzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
jah dat is de run1 regel in de ini file maar dat staat goed (tenminste, hij start die file op dat kan ik zien..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Het je van beide laatste versies? Heb dezelfde config, dus we vinden wel een oplossing.

Sommige versies van uipc en wide bijten elkaar namelijk op sommige vlakken.

Wideclient config
; PLEASE SEE WideFS documentation for parameter details
; =====================================================

[Config]
Port=8002
Window=32000,32000,112,27
Visible=Yes
ServerName=Gilly-pc
ButtonScanInterval=20
ClassInstance=0
NetworkTiming=5,1
PollInterval=2000
ResponseTime=18
ApplicationDelay=0
TCPcoalesce=No
UseTCPIP=Yes
WaitForNewData=500
MaxSendQ=100
OnMaxSendQ=Log
NewSendScanTime=50
Priority=3,1,2

; -----------------------------------------------
[User]
Log=Errors+

; ===============================================
Als je die bold veranderd naar je eigen server pc name, moet het zo werken.

[ Voor 68% gewijzigd door Ensinker op 19-03-2006 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
jup zo heb ik het ook...

logfile:
********* WideClient Log [version 6.51] Class=FS98MAIN *********
Date (dmy): 19/03/06, Time 21:16:16.609: Client name is KROT
94 c:\program files\squawkbox3
94 c:\program files\squawkbox3\squawkbox.exe
94 Attempting to connect now
141 Trying TCP/IP host "niels" port 8002 ...
141 ... Okay, IP Address = 192.168.0.1
141 Connection made okay!
172 New Client Application: "squawkbox" (Id=2012)
maar sb3 pakt hem niet.. :S

owja ik heb fsuipc 3.50
en widefs gewoon de nieuwste, ik geloof 6.xx

[ Voor 9% gewijzigd door nealzie op 19-03-2006 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
nealzie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:18:
jup zo heb ik het ook...

logfile:

[...]

maar sb3 pakt hem niet.. :S
Werkt een progje als ASV6 wel of iets anders.

En je versie is ook legaal, niet dat mij dat wat uitmaakt, maar ze halen wel is geintjes uit met dingen die bij illegale versies dan ineens niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net eventjes uurtje gekletst via Skype met tricked .. en ben al een heel stuk wijzer geworden!
Heb veel informatie wat klaar staat om uitgeprint te worden .. en zorgvuldig doorgelezen te worden.

En dan gaan we online, de DutchVacc Test Vlucht maar eens doen:
http://www.dutchvacc.nl/i...ask=view&id=147&Itemid=38

Deze pagina maar eens uitprinten en zorgvuldig doorlezen!
Dan komt het wel goed ...
tricked is momenteel ook bezig met een tutorial voor online vliegen .. die ik nog krijg als hij klaar is.

Misschien kom ik jullie wel een keer tegen online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Verwijderd schreef op zondag 19 maart 2006 @ 22:30:
Net eventjes uurtje gekletst via Skype met tricked .. en ben al een heel stuk wijzer geworden!
Heb veel informatie wat klaar staat om uitgeprint te worden .. en zorgvuldig doorgelezen te worden.

En dan gaan we online, de DutchVacc Test Vlucht maar eens doen:
http://www.dutchvacc.nl/i...ask=view&id=147&Itemid=38

Deze pagina maar eens uitprinten en zorgvuldig doorlezen!
Dan komt het wel goed ...
tricked is momenteel ook bezig met een tutorial voor online vliegen .. die ik nog krijg als hij klaar is.

Misschien kom ik jullie wel een keer tegen online!
Ik hoop dat je de meest onvriendelijke controller treft als het gaat om vliegen als newbie op VATSIM _/-\o_
Begint echt steeds meer op een grap te lijken dit, ik vertrouw het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
rellehenk schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:01:
[...]

Ik hoop dat je de meest onvriendelijke controller treft als het gaat om vliegen als newbie op VATSIM _/-\o_
Volgens mij heb jij iemand in gedachten :)
Same here ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

[...]

Daar heb ik ook al aan gedacht. 10 keer FS opnieuw installeren op een dag + alle addons (waar ikzelf al meer dan een dag mee bezig ben, en dan weet ik echt wel hoe snel ik moet klikken) en dan ook nog eens alle procedures leren (denk aan navigatie, R/T en FMC), een vliegtuig leren handlen en ook nog ff online vliegen moet óf een hele grote grap zijn, óf iemand met al veel ervaring. Zo niet, dan wordt het lachen, gieren en brullen waarschijnlijk :o

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft mij altijd nog tegen gehouden om online te gaan vliegen omdat je heel goed op de hoogte moet zijn van wat je moet doen, de procedures en het praten want je moet heel goed luisteren naar wat je opgedragen word en dan ook psies weten wat er word bedoeld en dan nog goed uitvoeren.
Ben geloof ik iets van 3 jaar geleden toch gaan proberen maar na ik meen 5 sessies had ik het even gehad want het duizelde mij soms zo snel ging het. Toen werkte ik nog wel zonder voice, kon alleen luisteren naar de controller en ik moest alles terug typen. Ik heb toen nog wel 2 keer een soort van prive vluchtje gedaan om dingen te leren maar toch. Ben ook iemand die goed voorbereid wil beginnen en het goed wil doen. Daarom snap ik ook niet dat iemand hier zegt van: ik ga ff online op vatsim vliegen. Zal misschien wel de leeftijd zijn denk ik ;)

Maar goed, als er nog eens iemand iets van prive sessies gaat doen om dingen te leren doormiddel van korte vluchtjes, ik wil het best weleens weer gaan proberen zeker nu ik begrijp dat SB 3 beter werkt als wat je daarvoor moest doen, eerst tig proggies opstarten en dan maar hopen dat je online kwam.

Dit wou ik even kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:31
Hmm, als het een grap is dan is hij (of zij?.. nah toch niet) wel goed hoor, zeker als ik het bovenstaande weer lees _/-\o_. In either case spreken is zilver, zwijgen is moeilijk. :X

@Auroortje, DutchVacc heeft af en toe sessie's voor beginnende piloten (maar dat wist je vast al).

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

mekkieboek schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:37:
@Auroortje, DutchVacc heeft af en toe sessie's voor beginnende piloten (maar dat wist je vast al).
En dat is echt aan te raden. Ik heb aan zo'n sessie meegedaan.
Er is mij toen in 2 uur wel heeeel erg veel duidelijk geworden. R/T verkeer, charts en noem maar op.
Echt een aanrader.

PS: Volgens mij is er elke maand zo'n sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Als je dat doet, zal je carriere bij Vatsim sowieso van korte duur zijn. Expres tegen iemand aanvliegen is volgens mij goed voor minstens een half jaar een ban op het netwerk :)

Bovendien mag je met spoed wel eens iets aan je taalgebruik gaan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 00:16:
Het heeft mij altijd nog tegen gehouden om online te gaan vliegen omdat je heel goed op de hoogte moet zijn van wat je moet doen, de procedures en het praten want je moet heel goed luisteren naar wat je opgedragen word en dan ook psies weten wat er word bedoeld en dan nog goed uitvoeren.
Ben geloof ik iets van 3 jaar geleden toch gaan proberen maar na ik meen 5 sessies had ik het even gehad want het duizelde mij soms zo snel ging het. Toen werkte ik nog wel zonder voice, kon alleen luisteren naar de controller en ik moest alles terug typen. Ik heb toen nog wel 2 keer een soort van prive vluchtje gedaan om dingen te leren maar toch. Ben ook iemand die goed voorbereid wil beginnen en het goed wil doen. Daarom snap ik ook niet dat iemand hier zegt van: ik ga ff online op vatsim vliegen. Zal misschien wel de leeftijd zijn denk ik ;)

Maar goed, als er nog eens iemand iets van prive sessies gaat doen om dingen te leren doormiddel van korte vluchtjes, ik wil het best weleens weer gaan proberen zeker nu ik begrijp dat SB 3 beter werkt als wat je daarvoor moest doen, eerst tig proggies opstarten en dan maar hopen dat je online kwam.

Dit wou ik even kwijt :D
SB3 is inderdaad een enorme vooruitgang ten opzichte van de eerdere versies. Gewoon 1 progseltje starten in plaats van de hele riedel zoals 'vroeger'.

Overigens, als je serieus op Vatsim wil gaan vliegen, mag je me (liefst met gerichte vragen) altijd contacten @ MSN, adres is te vinden in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn plaatjes klaar liggen voor deel 77, eindelijk de eerste _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Er zijn tegenwoordig zoveel add-ons voor ground textures voor fs2004 dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Ik weet ook niet of het wel zo goed is om al deze add-ons maar over elkaar te installeren.

Nu wilde ik weer met een schone lijn beginnen door de default fs2004 ground textures weer terug te zetten. Is dit een kwestie van gewoon de "textures" map in de root folder terug zetten?

Daarna wil ik namelijk over de normale textures die flight1 add-ons proberen. Ultimate terrain en nog 1 tje...

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:30
Geen idee of dit zo kan.
Ik ben nu bezig met een nieuwe install. Even alles eraf en vervolgens alleen datgene wat ik daadwerkelijk gebruik er weer op.
Scheeld ook weer wat in de giegjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohh .. het is echt een eer om voor de zoveelste keer een mailtje te krijgen van een mod ..
(Ligt allang weer in de prullenbak .. daar niet van! :P)

Ik ben momenteel ook weer beetje bijgekomen van alles stress hierzo ..
Ga nu weer ff FS2004 installeren .. en alleen wat scenery.
En dan offline ff rondje NL maken met behulp van de ATC in het spel zelf.
Even weekje oefenen ermee .. en dan zien we wel verder of we onlin gaan jah of nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Hallo.

Ik denk dat zo ongeveer iedereen ze al gezien heb. maar toch zal ik het ff poste.

FS X screenshots

heeft te ff tussendoor iemand een link van iemand die een triple monitor opstelling heeft , met foto,s erbij? . ben wel nieuwschierig.

[ Voor 29% gewijzigd door ikbengoofy op 20-03-2006 16:59 ]

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
Wil ook een keer een frisse herinstallatie doen maar laatst las ik ergens dat het beter zou zijn om fs9 op een apparte partitie te zetten? Heeft iemand van jullie hier ervaring mee dat dit een snelheidswinst zou opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikbengoofy schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:52:
Hallo.

Ik denk dat zo ongeveer iedereen ze al gezien heb. maar toch zal ik het ff poste.

FS X screenshots

heeft te ff tussendoor iemand een link van iemand die een triple monitor opstelling heeft , met foto,s erbij? . ben wel nieuwschierig.
Had ze nog niet allemaal gezien .. maar dit ziet er wel zeer strak uit.
Zal ook wel lekker aan je PC vreten .. als FS2004 dit al doet ..

Jammer dat er geen cockpit shots zijn .. zou al die vernieuwde gauges enzo wel eens willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:52:
Ik ben momenteel ook weer beetje bijgekomen van alles stress hierzo ..
Ga nu weer ff FS2004 installeren .. en alleen wat scenery.
En dan offline ff rondje NL maken met behulp van de ATC in het spel zelf.
Even weekje oefenen ermee .. en dan zien we wel verder of we onlin gaan jah of nee!
Luister, de offline ATC van fs en atc op vatsim is letterlijk appels met peren vergelijken, je moet echt niet denken dat je dat als oefening kan gebruiken voor vatsim!

--

Ik draai fs ook op een aparte partitie, kan niet zeggen van sooow ineens fps erbij :P maar het houd de boel lekker geordend... Het is natuurlijk wel zo dat windows dan makkelijker de files weet te vinden dan dat alles scattered op je schijf staat maar ik ben niet zo'n expert op dat gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

nealzie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Luister, de offline ATC van fs en atc op vatsim is letterlijk appels met peren vergelijken, je moet echt niet denken dat je dat als oefening kan gebruiken voor vatsim!
Oneens. Toen ik voor de allereerste keer het luchtruim koos in de States dacht ik: hmmmm, ik ken dit ergens van. Toen ik de nodige uren had kwam ik er dus achter dat de ATC in FS voor een heel groot deel overeenkomt met reallife ATC. Flightfollowing, class B transitions en noem het maar op, alles zit erin.

Ooit afgevraagd waarom elk vliegveld dezelfde toren heeft in FS? Elk general aviation veld in de States heeft dezelfde opzet. De velden lijken allemaal op elkaar. In ieder geval wel in Phoenix en omstreken :P

/edit: grote disclaimer: voor FAA staten werkt de FS ATC dus prima, in Europa moet ik er niet aan denken. Dat is wél appels met peren vergelijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Bolk op 20-03-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nealzie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Dat is me inmiddels al wel vaker verteld ..
Maar dit is dan de enige manier om het een beetje te oefenen.
Want zodra ik zeg dat ik online kom .. is er opeens niemand meer te zien op Servinfo.
Jezus .. wat raar? :P Hoe zou dat toch komen! :P

Ga gewoon beetje oefenen, en later online met kleine vliegtuigjes oefenen, zoals de Beachcraft Baron 58.
Kan ik Airliners ook geen last zijn ..
En zo langzaam opbouwen tot grotere vliegtuig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
Bolk schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:10:
[...]

Oneens. Toen ik voor de allereerste keer het luchtruim koos in de States dacht ik: hmmmm, ik ken dit ergens van. Toen ik de nodige uren had kwam ik er dus achter dat de ATC in FS voor een heel groot deel overeenkomt met reallife ATC. Flightfollowing, class B transitions en noem het maar op, alles zit erin.

Ooit afgevraagd waarom elk vliegveld dezelfde toren heeft in FS? Elk general aviation veld in de States heeft dezelfde opzet. De velden lijken allemaal op elkaar. In ieder geval wel in Phoenix en omstreken :P

/edit: grote disclaimer: voor FAA staten werkt de FS ATC dus prima, in Europa moet ik er niet aan denken. Dat is wél appels met peren vergelijken.
hmm in de states zit het miss anders maar in europa.. ook worden die zinnen vaak net iets anders gezegd/opgebouwd waardoor je soms hele onduidelijke of onnodig lange zinnen krijgt..
Maargoed, ik denk tog dat het het beste is veel streams te luisteren als je je r/t wat wilt oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nealzie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:25:
[...]

hmm in de states zit het miss anders maar in europa.. ook worden die zinnen vaak net iets anders gezegd/opgebouwd waardoor je soms hele onduidelijke of onnodig lange zinnen krijgt..
Maargoed, ik denk tog dat het het beste is veel streams te luisteren als je je r/t wat wilt oefenen
Mja en gewoon de theorie goed kennen, maar zoals ik al eerder heb gezegd, als iemand je dat gewoon even goed uitlegd ben je al een heel eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regel dit soort zaken nu eens via IRC / MSN / ICQ of iets dergelijks. Dit is gewoon pure topicvervuiling ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 20-03-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:02:
[...]

Had ze nog niet allemaal gezien .. maar dit ziet er wel zeer strak uit.
Zal ook wel lekker aan je PC vreten .. als FS2004 dit al doet ..

Jammer dat er geen cockpit shots zijn .. zou al die vernieuwde gauges enzo wel eens willen zien!
Geen idee nog wat de specs zijn van de computer waar de shots mee zijn gemaakt.
Ik weet wel dat ik tegen die tijd een nieuwe computer kan en ga kopen.
Nu alleen nog de prijs van die DX10 video kaarten afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

Wat ik wel gaaf vind van FS X, als ik zo kijk naar de screenshots. is dat we dan de mogelijkheid krijgen tot een birdstrike :)

In veel van die pics zie je die beesten wel rondfladderen.

Nu eerst maar even naar EGBB vliegen en kijken wat ik ga doen met FSGlobal. Wellicht dat Gilly toch nog wat pics zou willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Pom pom

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9d9d18d6723a36c9fe405be278e8003e/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Do take care with your landing this time, captain, or Atlas Air will take your job into reconsideration. ;)

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Tai-Pan schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:57:
Wellicht dat Gilly toch nog wat pics zou willen posten?
Denk het wel, midden-NL en Zeeland was het he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Dennis_k schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:27:
[...]

Geen idee nog wat de specs zijn van de computer waar de shots mee zijn gemaakt.
Ik weet wel dat ik tegen die tijd een nieuwe computer kan en ga kopen.
Nu alleen nog de prijs van die DX10 video kaarten afwachten
DX10 kaarten zullen "Hoop ik in godsnaam" niet duurder gaan worden als de huidige kaarten.
wel te bedenken dat je ook vista erbij moet nemen ;)
al met al , moet ik me maar is wat meer gaan verdiepen in flight simulator :)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
@ jeehaa of DutchCommando of anderen met de PMDG 744F, kunnen jullie niet effe een mp3tje maken van de take off, intern en extern :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:42
Mekkie, het geluid zuigt nog altijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Even een hardware vraagje tussendoor als dat mag.
Ik heb op google even gezocht en ook op diverse flightsimfora, maar ik kwam geen zinnig antwoord tegen.

Is het mogelijk om je cockpit over twee beeldschermen uit te smeren? Met de Virtual Cockpit view dus. Zo ja, uiteraard hoe? : ) Ik heb gewoon 2 schermen op een nVidia kaart aangesloten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
DutchCommando schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:46:
Mekkie, het geluid zuigt nog altijd ;).
In dad kees, leave but.

[ Voor 78% gewijzigd door mekkieboek op 20-03-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Zo, deze betaalde patch voor de Queen is te sporen gegeven.

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/744F07.jpg

Geluid is inderdaad nog steed niet best, met andere woorden, nogal brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Zamorano schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:48:
Even een hardware vraagje tussendoor als dat mag.
Ik heb op google even gezocht en ook op diverse flightsimfora, maar ik kwam geen zinnig antwoord tegen.

Is het mogelijk om je cockpit over twee beeldschermen uit te smeren? Met de Virtual Cockpit view dus. Zo ja, uiteraard hoe? : ) Ik heb gewoon 2 schermen op een nVidia kaart aangesloten staan.
Virtual Cockpit kan dat inderdaad mee. Volgens mij kan je wideview in je Nvidia settings in 3 standen zetten. 1 daarvan is iets in de geest van een "uitgesmeerde" desktop. Heb je 2x 1280x1024 draaien, dan krijg je dus 1x 2560x1024.
Dit kun je bij hardware in fs opties dan checken en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem vond ik het geluid van die PMDG 744 wel goed, hóór.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluid is inderdaad nog niet optimaal, maar al wel een stuk beter als de vorige keer. Die gillende keukenmeid is denk ik ontslagen >:)

Verder zijn er volgens mij ook andere textures gebruikt voor in de virtual cockpit, kan mijn vinger er niet op leggen maar er is zit iets verschil in

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:11:
Geluid is inderdaad nog niet optimaal, maar al wel een stuk beter als de vorige keer. Die gillende keukenmeid is denk ik ontslagen >:)

Verder zijn er volgens mij ook andere textures gebruikt voor in de virtual cockpit, kan mijn vinger er niet op leggen maar er is zit iets verschil in
Klopt, staat ook in de feature lijst. Een wat meer "cargo" look, oftewel, heavy metal. Tis immers hard werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:08:
Stiekem vond ik het geluid van die PMDG 744 wel goed, hóór.
De klank kun je over twisten maar wat ik niet begrijp is dat bij toename van rpm de pitch met stapjes omhoog gaat. Dat is niet zo bij andere vliegtuigen, ook niet de pmdg 737. Maar ach het is maar het geluid, L.B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mekkieboek schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:23:
[...]

De klank kun je over twisten maar wat ik niet begrijp is dat bij toename van rpm de pitch met stapjes omhoog gaat. Dat is niet zo bij andere vliegtuigen, ook niet de pmdg 737. Maar ach het is maar het geluid, L.B.
Stuk principles of flight eigenlijk. Lift is afhankelijk van vier factoren (profielvorm vleugel, vleugeloppervlak, snelheid en invalshoek), hoe meer snelheid -> hoe meer lift, en dus een verandering in pitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:58:
[...]

Stuk principles of flight eigenlijk. Lift is afhankelijk van vier factoren (profielvorm vleugel, vleugeloppervlak, snelheid en invalshoek), hoe meer snelheid -> hoe meer lift, en dus een verandering in pitch.
Bedoeld hij niet de pitch van het geluid? Oftewel de toonhoogte? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:03:
[...]

Bedoeld hij niet de pitch van het geluid? Oftewel de toonhoogte? :P
Ooh hahaha, lekker slim van me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Wellicht dat Gilly toch nog wat pics zou willen posten?
Hier dan een aantal. Ground EV van Flight1 is het dus. Vanaf 4000ft.

3x veluwe.
Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto00.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto02.jpg

Soesterberg
Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto03.jpg

En Zeeland
Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gensink.tweakdsl.nl/fs/foto06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een nieuwtje van mijn kant, morgen ga ik met 323 squadron commandant P. Tankink meelopen op vliegbasis Leeuwarden.

Om 14.00 word ik opgepikt door hem bij de poort en gaat hij me van alles laten zijn, ook nachtvliegen wat in gang is daar gaan we wat van meepikken. Heb er erg veel zin in :D Als er behoefte is aan foto's ofzo moet je het ff laten weten dan zal ik wat uploaden na afloop.

Zo niet kan ik me dat voorstellen, want het is ten slotte een FS topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik ben meer een heli fan maar ik ben zeker benieuwd naar hoe et was! Lache dat je mee mag lopen.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

okay Gilly, ziet er goed uit!
Kom jij nog wel eens online op hetemail? Kunnen we het een keer hebben over FSGlobal >:)

Vraagje tussendoor. De overlay met NL2000 zorgt ervoor dat de progressive taxi niet zichtbaar is. Wat kon je hier ook al weer aan doen? Ik heb de NL2000 scenery al omlaag gezet qua rangorde, maar help nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:58:
Het ging mij idd om de toonhoogte en niet de aoa :7 ;)
edit: ofschoon de laatste eig interessanter is...

[ Voor 7% gewijzigd door mekkieboek op 20-03-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
Als mn flightsim vastloopt waarom gebeurt dat dan altijd bij die PMDG en heb ik het nog nooit meegemaakt bij de 767. :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barcelona-Florence met Rellehenk.

-N0460F290 SALON UM985 ABN/N400F240 UZ713 KALMO/N300F190 M730 BEROK

Airborn, SALON departure for destination Firenze.
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB5.jpg

RVSM? Never heard of it. :D
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB11.jpg

Chasing!
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB13.jpg

Executing STAR procedure for RWY05
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB14.jpg

Turbing for base leg
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB17.jpg

On final 05, 2-2
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB18.jpg

St. Maarten wanna-be
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB20.jpg

On the Thresh!
Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://vlieghoog.zeepost.nl/images/LIRQLZIB22.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

OMG!!!!!!!!!

Ik heb net de soundpacks voor de 747 gedownload en wat een geluid!!!!!!!11 >:) >:)

links:
General Electric: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=73995
Rolls Royce: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=77060
Pratt&Whitney: http://library.avsim.net/...VSIM&Proto=ftp&DLID=77059

Serieus, het is echt de moeite waard. Ik vind dat het een hele nieuwe dimensie geeft aan het spel. Het vliegen wordt gewoon leuker, alleen om dat geluid te horen!

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het geluid zeer leuk :)

Zal morgen ff een recordje voor je maken.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/jal1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Wat ik wel gaaf vind van FS X, als ik zo kijk naar de screenshots. is dat we dan de mogelijkheid krijgen tot een birdstrike :)
Dat kan nu ook al met FSPassengers. Ik weet niet of er veel mensen zijn die het pakket kennen.
Kijk maar eens op www.fspassengers.com
Er zijn legio zaken die tijdens een vlucht kunnen gebeuren, zoals birdstrike, engine-flameout en noem maar op.

In oorlogsgebieden hoor je schieten om je heen en je kan letterlijk uit de lucht geschoten worden. Toevallig gisteren eens even geprobeert. Opgestegen van Baghdad Int. Geraakt door luchtafweergeschut. Geen hydrolics, geen electrical systems, lost one engine. Dus geen werkende landinggear en een buiklanding moeten maken. Ook dat kan met FSPassengers.

Dat laatste is misschien wat veel van het goede, maar waar het om gaat is dat je alles goed in de gaten moet houden (ook de secondairy systems), want er kunnen bepaalde failures voorkomen.

Persoonlijk vind ik het wel een leuke add-on voor FS

[ Voor 14% gewijzigd door CNS op 21-03-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
rellehenk schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:36:
Als mn flightsim vastloopt waarom gebeurt dat dan altijd bij die PMDG en heb ik het nog nooit meegemaakt bij de 767. :( :( :(
Ik heb dit probleem ook gehad. Constant vastlopers, maar na een nieuwe install van de PMDG is dit opgelost. Als je in je systeembeheer logs kijkt zie je dat het wordt veroorzaakt door G2D.dll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 01:28:
Ik vind het geluid zeer leuk :)

Zal morgen ff een recordje voor je maken.

[afbeelding]
het orginele geluid van de F vind ik iig mooier dan die van het origineel. Maar heb je het nu over bovengenoemde 3rd party soundpacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
CNS schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:55:
[...]

Dat kan nu ook al met FSPassengers. Ik weet niet of er veel mensen zijn die het pakket kennen.
Kijk maar eens op www.fspassengers.com
Er zijn legio zaken die tijdens een vlucht kunnen gebeuren, zoals birdstrike, engine-flameout en noem maar op.

In oorlogsgebieden hoor je schieten om je heen en je kan letterlijk uit de lucht geschoten worden. Toevallig gisteren eens even geprobeert. Opgestegen van Baghdad Int. Geraakt door luchtafweergeschut. Geen hydrolics, geen electrical systems, lost one engine. Dus geen werkende landinggear en een buiklanding moeten maken. Ook dat kan met FSPassengers.

Dat laatste is misschien wat veel van het goede, maar waar het om gaat is dat je alles goed in de gaten moet houden (ook de secondairy systems), want er kunnen bepaalde failures voorkomen.

Persoonlijk vind ik het wel een leuke add-on voor FS
Iemand die (langdurige) ervaring heeft met de FS Passengers add-on ?
Ik heb namelijk ook wel eens ergens gelezen/opgevangen dat FS niet altijd even stabiel blijft draaien met deze add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:41:
[...]

het orginele geluid van de F vind ik iig mooier dan die van het origineel. Maar heb je het nu over bovengenoemde 3rd party soundpacks?
Ja, ik had het over het orginele geluid van de F :)

Ik ga misschien die geluidspaketten gebruiken voor mijn normale 744 :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.