^^ gericht gokje voor je masser120, zet de audiorate eens 1 standje lager. Ik durf bijna te wedden dat je iPod het videobestand dan wel slikt...
nee ik heb geen rechte....met een rechte gaat het ws wel goed.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:46:
[...]
Tnx heb de foto's gevonden.
Ik wil binnenkort namelijk de ipod aanschaffen en ik wil ook graag dat die krasvrij blijft, vandaar dat deze mij aansprak. Ik heb sennheiser oordopjes met een rechte connector. Heb jij ook een rechte connector?
Dat die echt een stukje dikker wordt vind ik wel minder. Deze ipod spreekt mij juist aan door z'n dikte
ja die dikte vind ik ook zeker wel een minpunt, volgens mij hadden ze ze het ook niet zo dik hoeven maken als ze dat visor veel dunnenr hadden gemaakt, maar goed het is niet anders. Hij is iig wel goed beschermd tegen stoten/vallen, beter dan met andere cases waarschijnlijk.
Ik heb een iPod video 30gb maar de laatste tijd(misschien al vanaf dat ik hem heb) heeftie wat vreemde dingen. de wekker doet het niet altijd terwijl die gewoon op aan staat.
Als ik een nummer wil pauzeren en ik druk op play/pauze dan gaat hij nog geen 1 seconde op pauze en daarna weer meteen play. ik moet ongeveer 3 á 4 keer drukken voordat ie echt op pauze staat. als ik weer muziek wil luisteren, precies hetzelfde maar dan omgekeerd.
heeft iemand dit al ooit gehad? of zou het echt aan mijn iPod liggen?
Als ik een nummer wil pauzeren en ik druk op play/pauze dan gaat hij nog geen 1 seconde op pauze en daarna weer meteen play. ik moet ongeveer 3 á 4 keer drukken voordat ie echt op pauze staat. als ik weer muziek wil luisteren, precies hetzelfde maar dan omgekeerd.
Firmware al eens opnieuw erop gezet?
lijkt me dat je knoppen het niet helemaal goed doenMriceke schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:54:
Ik heb een iPod video 30gb maar de laatste tijd(misschien al vanaf dat ik hem heb) heeftie wat vreemde dingen. de wekker doet het niet altijd terwijl die gewoon op aan staat.
Firmware is geupdate naar 1.1 maar was al toen ik 1.0 had
dat verklaard niet dat de wekker het niet doetturrrbothijs schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:01:
[...]
lijkt me dat je knoppen het niet helemaal goed doen
Verwijderd
Heb nu net de iPod video 60 gig binnen en ben er zeer tevreden mee.
Een puntje van kritiek is alleen wat onduidelijkheid met betrekking de initiele update van de library.
Ik had direct de firmware geupdate zoals mij dat werd aangeraden door iTunes maar daarna bleef dat ding hameren dat ik niet de verbinding mocht verbreken ivm updaten. Wist ik veel dat hij daar mee bezig was want dat kun je in eerste instantie nergens aan herleiden. Beetje jammerlijk maar voor de rest niets op te merken.
Een puntje van kritiek is alleen wat onduidelijkheid met betrekking de initiele update van de library.
Ik had direct de firmware geupdate zoals mij dat werd aangeraden door iTunes maar daarna bleef dat ding hameren dat ik niet de verbinding mocht verbreken ivm updaten. Wist ik veel dat hij daar mee bezig was want dat kun je in eerste instantie nergens aan herleiden. Beetje jammerlijk maar voor de rest niets op te merken.
Ik heb op mijn iPod video 30GB soms last van semi-vastlopers als ik een rating aan een nummer wil geven. Ik druk dan een paar keer op de middelste knop om in het rating-menu te komen. Als ik dan niet snel genoeg een rating geef, kom ik niet meer uit dat menu. Een rating geven lukt dan ook niet meer, maar het volume regelen werkt wel nog als ik het juiste aantal keren op de middelste knop druk. Net alsof de UI niet mee veranderd.
Soms lukt het me om hieruit te komen door een tijdje te wachten, maar meestal moet ik de iPod resetten. Hij werkt wel nog en speelt gewoon nummers af, maar de UI wil niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb firmware 1.1 er al op staan trouwens.
Soms lukt het me om hieruit te komen door een tijdje te wachten, maar meestal moet ik de iPod resetten. Hij werkt wel nog en speelt gewoon nummers af, maar de UI wil niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik heb firmware 1.1 er al op staan trouwens.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Verwijderd
Yup dat was me in mijn click fanatisme ook al opgevallen. Alleen ik denk dat ik nog even wat meer geduld heb dan jij en zodoende heb ik nog niet hoeven te resetten.zonoskar schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:11:
Je moet iets langzamer klikken, dan heb je er minder snel last van. Maar het is inderdaad een known issue van de v1.1 firmware.zonoskar schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:11:
Ik heb op mijn iPod video 30GB soms last van semi-vastlopers als ik een rating aan een nummer wil geven. Ik druk dan een paar keer op de middelste knop om in het rating-menu te komen. Als ik dan niet snel genoeg een rating geef, kom ik niet meer uit dat menu. Een rating geven lukt dan ook niet meer, maar het volume regelen werkt wel nog als ik het juiste aantal keren op de middelste knop druk. Net alsof de UI niet mee veranderd.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Misschien een beetje een dom vraagje,
Laatst heb ik een on-the-go afspeellijst gemaakt, waarna ik deze heb afgespeeld. Wat ik me eigenlijk afvraag wat voor effect zo'n playlist heeft op de batterij duur. Aangezien hij nu her en der bestanden moet laden van de hardeschijf, zou ik denken dat de batterij sneller leeg zou moeten zijn.
Laatst heb ik een on-the-go afspeellijst gemaakt, waarna ik deze heb afgespeeld. Wat ik me eigenlijk afvraag wat voor effect zo'n playlist heeft op de batterij duur. Aangezien hij nu her en der bestanden moet laden van de hardeschijf, zou ik denken dat de batterij sneller leeg zou moeten zijn.
ik snap niet hoe ik foto's op mijn 30g Video moet krijgen!
Ik heb de help van itunes al doorploegd, maar ik kom er niet uit
Kan iemand me helpen?

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
doe eens rustig dudemasser120 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:10:
ARRRG!! Ik word echt ZWAAR ziek van dat encoden naar iPod Video!
- Ik heb hier een DVD van the Blues Brothers liggen en ik heb ImTOO DVD Ripper Platinum.
- De output instellingen zijn:
* Resolutie 640x340 (16:9 DVD, met een beetje knippen)
* Bitrate: 1200kbits
* Audio: 160kbits
Encodeer ik slechts 2 minuten van de film, dan doet deze het WEL op de iPod. Encodeer ik echter de hele film, doet hij het NIET!! WTF is going on? Vertel het me!
van firmware 1.1 is bekend dta het problemen kan geven met video
dus punt 1. zet terug naar firmware 1.0
daarnaast gebruik een encoder waarvan bewezen is dat hij het doet
dus eerst dvd rippen
dan encoden met bv nero digital (dat doe ik) of videora
google voor de juiste settings, want iets niet aanvinken kan al zorgen dat het het niet doet.
probeer eerst eens een klein filetje, en dan steeds een grotere
2redenen
1. is minder frustrerend als 5min encoden niet pakt dan 2uur encoden.
2. problemen elimineren.
als dan
nadat je dit allemaal rustig heb geprobeert het nog steeds niet werkt
kan je terugkomen met argh en zwaar ziek enzo
en dan nog zijn er oplossingen
ilounge fora bv.
apple mailen of bellen
en als allerallerlaarste ga je gewoon terug naar macstore en vraag je een nieuwe
nu weer rustig doen aub
Een eenvoudiger verklaring is dat hij bij de settings 'compilations' op 'off' heeft staan. Dan houdt de iPod er nl. geen rekening mee en blijven inderdaad alle artiesten, ook die van de compilatie albums, zichtbaar in de artist lijst. Als 'compilations' op 'on' staat, werkt het zoals jij zegt.MichielPH schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:06:
[...]
Dat is dan echt jouw kronkel dat je die niet wegkrijgt.
Ik had hetzelfde probleem en kwam pas vandaag toevallig langs die compilations setting. Eindelijk die meuk uit m'n artist lijst
Goede vraag, nee het antwoord is dat je batterij zo juist langer mee gaat. De truuk bij de iPod (en eigenlijk bij alle HD MP3 spelers) is dat de harde schijf moet opspinnen om het geheugen (cache) te vullen. Als jij een OTG playlist maakt dan weet de iPod welke nummers hij moet afspelen. Dus kan die ze mooie cachen, harde schijf uit, en als het cache weer bijna leeg is, kan de harde schijf weer gaan spinnen, etc.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:34:
Misschien een beetje een dom vraagje,
Als je echter zelf steeds nummers selecteert, dan gaat de harde schijf iedere keer weer opspinnen en dat kost dus veel meer batterijduur. Daarom is bij het afspelen van filmpjes de batterijduur ook zo kort, de harde schijf moet de hele tijd spinnen en de backlight is de hele tijd aan.
Goeie tip, ik zal ff kijken of die in de TS kan.Ik Keessie schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:52:
[...]
Een eenvoudiger verklaring is dat hij bij de settings 'compilations' op 'off' heeft staan. Dan houdt de iPod er nl. geen rekening mee en blijven inderdaad alle artiesten, ook die van de compilatie albums, zichtbaar in de artist lijst. Als 'compilations' op 'on' staat, werkt het zoals jij zegt.
Ik had hetzelfde probleem en kwam pas vandaag toevallig langs die compilations setting. Eindelijk die meuk uit m'n artist lijst
Het is heel simpel, je sluit de iPod aan op de computer. Dan gaat iTunes je iPod synchroniseren. Als dat bezig is, of al klaar is, kun je de iPod settings wijzigen, dat kan bij iPod met zo'n pictogrammetje onderin of via het menu (bestand --> voorkeuren --> (tabblad) iPod --> afbeeldingen). Daar kun je een mapje instellen dat de iPod moet synchroniseren, bijv. mijn afbeeldingen en dan werkt het als een zonnetjeshag-me schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:59:
ik snap niet hoe ik foto's op mijn 30g Video moet krijgen!Ik heb de help van itunes al doorploegd, maar ik kom er niet uit
Kan iemand me helpen?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik heb een vraagje over de album arts, ik heb de arts bij itunes automatisch (en minder bekende albums) geimporteerd met itunes art importer en dat ging een tijdje goed, maar nu zie ik die dingen nergens meer, ik heb meer over het probleem gelezen hierzo en ik zag dat je dat weer aan moest zetten in itunes, maar daar stond het al aan. Als ik mijn ipod aan de computer aansluit en ik beluister de muziek die op mijn ipod staat dan zie ik de arts wel staan. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat die album arts verdwijnen zodra je andere software dan itunes gebruikt, ik heb verschillende programmas geprobeerd (en geen van alle beviel echt op de winamp plug-in na).
Ik heb nu met itunes art importer alle nummers op de ipod geselecteerd en laat em nu alles opnieuw opzoeken, kijken of dit effect heeft.
Ik heb nu met itunes art importer alle nummers op de ipod geselecteerd en laat em nu alles opnieuw opzoeken, kijken of dit effect heeft.
Nieuwe video iPod of niet:

Het zou kunnen, aangezien Apple praat over "fun" products en ook een plaatje uit iCal laat zien. Dus een iPod met meer PDA mogelijkheden zou dan logisch zijn. Daarnaast verwachten veel analysten dat er zeer binnenkort hele films toegevoegd worden aan iTunes etc.
Disclaimer:

Het zou kunnen, aangezien Apple praat over "fun" products en ook een plaatje uit iCal laat zien. Dus een iPod met meer PDA mogelijkheden zou dan logisch zijn. Daarnaast verwachten veel analysten dat er zeer binnenkort hele films toegevoegd worden aan iTunes etc.
Disclaimer:
We’re talking about Apple, so it could be all of those things, none of those things, or something brand new
[ Voor 70% gewijzigd door Hoedje op 24-02-2006 13:41 ]
Verwijderd
Niet. Het ziet eruit als het huidige scherm van de iPod video.Hoedje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:38:
Nieuwe video iPod of niet:
[afbeelding]
Disclaimer:
Ik hoop dat het design dan wel wat veranderd wordt, lijkt me niet dat je dat ding makkelijk vast kunt houden.
Ik vind 'm er wel hip uitzien, nu nog telefoon-functie toevoegen en internet en kopen
Halen jullie btw altijd voorzichtig je iPod uit je computer zeg maar of trekken jullie 'm er gewoon uit?
Ikzelf gebruik namelijk Anapod Explorer en ik trek m'n usb-kabeltje er altijd gewoon uit zonder dat
ik ergens 'n melding zie of dit mag of niet. Tot nu toe is 't goed gegaan met m'n data maar ja...
Halen jullie btw altijd voorzichtig je iPod uit je computer zeg maar of trekken jullie 'm er gewoon uit?
Ikzelf gebruik namelijk Anapod Explorer en ik trek m'n usb-kabeltje er altijd gewoon uit zonder dat
ik ergens 'n melding zie of dit mag of niet. Tot nu toe is 't goed gegaan met m'n data maar ja...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Het zal niet zo snel fout gaan, maar als het fout gaat dan is je iPod ook meestal dood. Ik heb er op GoT nog weinig over gelezen, maar vooral op iLounge lijkt dat toch wel vrij vaak fout te gaan. Dus ik zou het niet buiten de garantieperiode proberenCLB schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:00:
Ik vind 'm er wel hip uitzien, nu nog telefoon-functie toevoegen en internet en kopen![]()
Gewoon je kabeltje eruit trekken hoeft absoluut geen problemen te geven. Als je maar zeker weet dat er geen uitwisseling meer plaatsvind tussen de iPod en de PC. Mocht je je een keer vergisssen ben je goed de lul. Daarom kun je voor de zekerheid er voor zorgen dat je em gewoon "mag" loskoppelen. Overigens haal ik mn kabel er ook altijd gewoon uit, ik kijk gewoon of mn mp3speler nog bezig is of niet
Verwijderd
Hierboven een redelijk gedateert antwoord op de vraag of het meegeleverde zakje enige bescherming biedt.Hoedje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:38:
Ja het is best nuttig voor bescherming. Maar als je je iPod echt intensief gebruikt, dan is het zakje niet erg duurzaam. Ik zou dus een echte case kopen.
Ik heb zelf de iSkin evo3 bij mijn iPod gekocht en daar ook de benodigde aanpassingen aan gemaakt (dat duffe klepje voor de dockconnector en het plastic voor de hold-switch weggesneden). Maar het blijft een duf log lelijk ding (imho). Ik vind dus het zakje veel mooier en tevens praktischer.
Ik ben doorgaans vrij netjes met mijn spullen en ik zal die iPod ook vrijwel nooit in mijn broekzak vervoeren maar simpelweg in een zijvakje van mijn tas. In hoeverre kan iemand mij uit gebruikerservaring vertellen hoe goed mijn iPod zo beschermd is tegen krassen?
Want om op bovenstaand citaat terug te komen, wat is intensief gebruik?
Verwijderd
Hij krast alleen als je hem over bureau's schuift en je met je nagels erop gaat kloten. Dat is iets dat ik al teveel gedaan heb
Verwijderd
Ik heb er zo'n radio remote bij, dus ik hoef niet al te vaak te bedienen via de iPod zelf. Zo heb ik mijn gsm altijd in mijn broekzak en daar zitten niet of nauwelijks krassen op. Nou heb ik begrepen dat ik dat nu net niet met de iPod moet proberen maar zo'n tasje lijkt mij al aardig bescherming, of kom ik nu bedrogen uit?Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:12:
Hij krast alleen als je hem over bureau's schuift en je met je nagels erop gaat kloten. Dat is iets dat ik al teveel gedaan heb
Het hangt er heel erg vanaf hoe erg jij krasjes vindt. Op de manier die jij nu aangeeft zal je geen grote krassen krijgen. Maar je krijgt al haarkrasjes (zie je alleen als je iPod op een bepaalde manier in het licht houdt) als je hem in en uit het hoesje schuift.
Ik moet zeggen dat ik krasjes niet heel erg vind. Ik heb toch een invisible shield gekocht, omdat ik er nu gewoon alles mee kan doen wat ik wil zonder in te zitten over krassen. In m'n tas doe ik em altijd in een sok. Maar verder kan ik em nu overal neerleggen, in m'n zak stoppen etc. Hij ziet er door de invisible shield nog helemaal top uit.
Ik moet zeggen dat ik krasjes niet heel erg vind. Ik heb toch een invisible shield gekocht, omdat ik er nu gewoon alles mee kan doen wat ik wil zonder in te zitten over krassen. In m'n tas doe ik em altijd in een sok. Maar verder kan ik em nu overal neerleggen, in m'n zak stoppen etc. Hij ziet er door de invisible shield nog helemaal top uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 25-02-2006 16:32 ]
precies,Hoedje schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:31:
Het hangt er heel erg vanaf hoe erg jij krasjes vindt. Op de manier die jij nu aangeeft zal je geen grote krassen krijgen. Maar je krijgt al haarkrasjes (zie je alleen als je iPod op een bepaalde manier in het licht houdt) als je hem in en uit het hoesje schuift.
hulde voor de invisible shield
www.tri-state.nl
Verwijderd
Enkel positieve reacties over dit product. Ik heb hem dan ook maar besteld._Supreme schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:52:
hulde voor de invisible shieldhij is geweldig.
En de iSkin evo3 blijf ik gebruiken tijdens het sporten...
Ja ik heb em, wilde extra krassen gewoon voorkomen. Hij maakt em natuurlijk wel wat groter, en bedienen terwijl ie in je broekzak zit (door je broek heen dus) gaat nauwelijks meer.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:14:
Heeft iemand al een iskin evo3 aangeschaft?
Zo ja, hoe bevalt die?
Maakt die de ipod een stuk dikker een breder?
Maar goed ik wil niet dat ie na een jaar helemaaaal vol zit met krassen, en met wintersport is het ook een mooie extra bescherming
Op een iPod video zit toch geen wekker??Mriceke schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:17:
Firmware is geupdate naar 1.1 maar was al toen ik 1.0 had
[...]
dat verklaard niet dat de wekker het niet doet
Begrijp ik hier uit dat je hem tijdens het skiën / boarden hebt gebruikt ? Is dat niet héél slecht voor dat ding ?Matthijs schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:15:
[...]
Maar goed ik wil niet dat ie na een jaar helemaaaal vol zit met krassen, en met wintersport is het ook een mooie extra bescherming
Met de vernuftige wereldklok van iPod weet je altijd hoe laat het is. Je kunt in slaap vallen met muziek en ermee wakker worden. Door meer dan een klok te openen, kun je heen en weer scrollen tussen zoveel tijdzones als je wilt. De klokfronten passen zelfs hun kleur aan het tijdstip aan: wit voor dag, zwart voor nacht. Wil je indutten bij je favoriete nummers? Zet dan de timer voor de sluimerstand aan. Vergeet alleen niet de wekker te zetten!
Hoezo zou dat slecht zijn? Zolang je zo'n ding in je jas houdt is er toch niks aan de hand?ScottB schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:01:
[...]
Begrijp ik hier uit dat je hem tijdens het skiën / boarden hebt gebruikt ? Is dat niet héél slecht voor dat ding ?
Ik heb even 'n vraagje!
Ik heb vandeweek al gevraagd hoe jullie je iPod uit je comp haalden!
Omdat iTunes niet werkt maak ik gebruik van Anapod Explorer, naja allemaal best.
Maar nu heb ik 'n vaag probleempje! Als ik de iPod in de computer steek dan
krijg ik 'n vaag schermpje te zien met 'n halve batterij erop (in zwart-wit)
Maar ik kan 'm niet meer connecten met Anapod! Ook kan ik 'm niet connecten
met iPod-updater.
Whoow nu ik dit zo typ krijg ik de melding dat ik de verbinding niet mag verbreken.
Whiej ik was al bang, dat m'n iPod dood was, maar hij laadt nu weer gewoon op enzo.
Fjuuw daar ben ik vanaf!
Nu nog 1 vraagje. Als ik iPod Updater 2005-10-12 opstart kan ik m'n firmware niet upgraden naar 1.1
Ik kan alleen kiezen voor de optie: herstellen en 'm zo dus weer op de fabrieksinstellingen zetten.
Waar kan dit aan liggen?
Ik heb vandeweek al gevraagd hoe jullie je iPod uit je comp haalden!
Omdat iTunes niet werkt maak ik gebruik van Anapod Explorer, naja allemaal best.
Maar nu heb ik 'n vaag probleempje! Als ik de iPod in de computer steek dan
krijg ik 'n vaag schermpje te zien met 'n halve batterij erop (in zwart-wit)
Maar ik kan 'm niet meer connecten met Anapod! Ook kan ik 'm niet connecten
met iPod-updater.
Whoow nu ik dit zo typ krijg ik de melding dat ik de verbinding niet mag verbreken.
Whiej ik was al bang, dat m'n iPod dood was, maar hij laadt nu weer gewoon op enzo.
Fjuuw daar ben ik vanaf!
Nu nog 1 vraagje. Als ik iPod Updater 2005-10-12 opstart kan ik m'n firmware niet upgraden naar 1.1
Ik kan alleen kiezen voor de optie: herstellen en 'm zo dus weer op de fabrieksinstellingen zetten.
Waar kan dit aan liggen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Dat je huidige versie op de iPod reeds 1.1 isCLB schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:04:
Waar kan dit aan liggen?
Haha nee dat nietVerwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:14:
[...]
Dat je huidige versie op de iPod reeds 1.1 is
Ik heb geen idee, misschien dat door Anapod, de firmware update/hersteller, je iPod niet meer ziet als een "normale" iPod en em daarom alleen wil herstellen.
Daarnaast de zwart/wit batterij krijg je als je iPod helemaal leeg is. Als je hem dan inderdaad even aan de computer laat hangen, dan krijgt ie weer stroom en als die genoeg stroom heeft (bepaald minimum) dan doet ie weer normaal.
Daarnaast de zwart/wit batterij krijg je als je iPod helemaal leeg is. Als je hem dan inderdaad even aan de computer laat hangen, dan krijgt ie weer stroom en als die genoeg stroom heeft (bepaald minimum) dan doet ie weer normaal.
Voor de geinteresseerden: ik heb een imitatie invisible shield over. Kwalitatief vergelijkbaar, maar een stuk goedkoper. Voor 10 euro stuur ik 'm naar je op. (wie het eerst komt die het eerst maalt)._Supreme schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:52:
[...]
precies,
hulde voor de invisible shieldhij is geweldig.
Achja zou kunnen, 1.0 draait nog wel best dus laat 't nu maar zo.Hoedje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:35:
Ik heb geen idee, misschien dat door Anapod, de firmware update/hersteller, je iPod niet meer ziet als een "normale" iPod en em daarom alleen wil herstellen.
Als ik echt 'n nieuwere versie nodig heb ik, doe ik die iPod wel weer weg
Dit staat er op de Apple-site:oli4100 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:44:
[...]
Hoezo zou dat slecht zijn? Zolang je zo'n ding in je jas houdt is er toch niks aan de hand?
Het is dus sowieso niet goed voor de batterij.iPod's battery works best when iPod is at room temperature, generally near 20° C, but you can use iPod anywhere between 0° to 35° C (about 32° to 95° F). If you have left iPod in the cold, let it warm up to room temperature before waking it from sleep. Otherwise, a low-battery icon may appear and iPod will not wake from sleep. If after warming up, iPod does not wake from sleep, connect the power adapter, and press the Menu and Play/Pause buttons until the Apple logo appears.
* Do not leave iPod in a vehicle's interior when parked in the sun. Temperatures may reach up to 150° F (65 °C).
* Do not leave iPod exposed to direct sunlight for extended periods of time.
Daarbij komt dat je als je veel over hobbels gaat ofzo, je de harde schijf behoorlijk kan aantasten. Ik kan me nog wel een topic herinneren waarin iemand vroeg of hardlopen met een iPod kan (weliswaar was dat een G4), en dat dat hard afgeraden werd. Dat zal met skiën / boarden niet anders zijn, zeker als je hard valt is de kans vrij groot dat hij het niet gaat overleven.
Voor 1.1 heb je een nieuwere iPod Updater nodig (2006-01-10).CLB schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:04:
Waar kan dit aan liggen?
[ Voor 4% gewijzigd door Marco op 27-02-2006 15:39 ]
Ahaa lompheid, k dacht best die bijgeleverde iPod updater! Uhm gewoon via apple.com/nl neem ik aan?suspect schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:38:
[...]
Voor 1.1 heb je een nieuwere iPod Updater nodig (2006-01-10).
Ik wacht nog wel even met updaten, want 1.1 moet ook niet erg stabiel zijn...
Hoi allemaal,
ik sta op het punt om mijn minidisc-verzameling te verkopen en over te gaan op een 5G 30GB Video Ipod (even afhankelijk van wat ze vanmiddag gaan aankondigen en van de antwoorden op mijn vragen).
Nu heb ik gelezen dat iTunes en synchronisatie met de Ipod maar op één computer kan. Dat is denk ik wel een nadeel... Paar vraagjes:
1. Ik heb op dit moment geen internet. Werkt het allemaal naar behoren, ook zonder internet?
2. Kan ik op een andere PC songs en podcasts downloaden, via een usb-stick op mijn pc zetten en dan syncen met mn Ipod?
3. wat als ik op termijn een andere pc wil, moet ik dan van voor af aan beginnen met iTunes en het rippen van mijn cd's enzo of kan ik de library/database kopiëren naar mijn nieuwe pc en vrolijk doorgaan waar ik gebleven was?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ellen
ik sta op het punt om mijn minidisc-verzameling te verkopen en over te gaan op een 5G 30GB Video Ipod (even afhankelijk van wat ze vanmiddag gaan aankondigen en van de antwoorden op mijn vragen).
Nu heb ik gelezen dat iTunes en synchronisatie met de Ipod maar op één computer kan. Dat is denk ik wel een nadeel... Paar vraagjes:
1. Ik heb op dit moment geen internet. Werkt het allemaal naar behoren, ook zonder internet?
2. Kan ik op een andere PC songs en podcasts downloaden, via een usb-stick op mijn pc zetten en dan syncen met mn Ipod?
3. wat als ik op termijn een andere pc wil, moet ik dan van voor af aan beginnen met iTunes en het rippen van mijn cd's enzo of kan ik de library/database kopiëren naar mijn nieuwe pc en vrolijk doorgaan waar ik gebleven was?
Ellen
je kunt bij de opties aangeven dat je geen automatische synchronisatie wil. Zo kun je wel meerdere computers gebruiken. Je moet dan wel handmatig je muziek erop zetten.Ellen_125 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:27:
Hoi allemaal,
Ellen
Verwijderd
Apple heeft net een eigen hifi box gelaunched.

Er zitten drie speakers in. 1 is de subwoofer.
Hij gaat 369 euro kosten. Dat zonder afstandbediening. (De los verkrijgbare afstandbediening kan ook voor de hifi box gebruikt worden. Zonder ab kan die ook bediend worden door drie knoppen op het apparaat zelf).
Sorry, maar voor dat geld koop ik liever de BOSE sounddock. Deze is tenminste met ab.

Er zitten drie speakers in. 1 is de subwoofer.
Hij gaat 369 euro kosten. Dat zonder afstandbediening. (De los verkrijgbare afstandbediening kan ook voor de hifi box gebruikt worden. Zonder ab kan die ook bediend worden door drie knoppen op het apparaat zelf).
Sorry, maar voor dat geld koop ik liever de BOSE sounddock. Deze is tenminste met ab.
Je kan ook een 3.5"-->2xtulp kabeltje kopen voor 6 euro en op je versterker aansluiten

leoaq.fm // Jeune Loop
Er zit volgens de site wel gewoon een ab bij hoor,.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:32:
Dat zonder afstandbediening. (De los verkrijgbare afstandbediening kan ook voor de hifi box gebruikt worden. Zonder ab kan die ook bediend worden door drie knoppen op het apparaat zelf).
What?s in the Box
iPod Hi-Fi
Apple Remote
Removable grille
Universal Dock adapters
Power cord
Quick Start guide
Verwijderd
Allemachtig, $99 voor een hoesje?RonXP schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:52:
Dat lederen hoesje is ook flink aan de prijs.

Die lui denken zeker dat wij een gaatje in ons hoofd hebben.
Voor een ieder die hier ook maar een seconde over twijfelt, die beveel ik van harte de Knomo leren hoes aan. 29 e inclusief bezorgkosten en ik had hem in 1 1/2 dag in huis. En hij is heel wat stijlvoller dan dat $99 kostende dinges. (overigens doel ik op de donkerbruine, niet die poepkleur)
Verwijderd
Hey die leren vind ik wel mooi, maar ik kan niet vinden of het scherm ook beschermd wordt? hmmm anders toch maar zo'n invisible shield binnenkort erbij... maar het scherm... wordt dat beschermd?
Verwijderd
Die hoes is gewoon een tasje waar je hem induwt. Zoals de sok, maar van lederVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:51:
Hey die leren vind ik wel mooi, maar ik kan niet vinden of het scherm ook beschermd wordt? hmmm anders toch maar zo'n invisible shield binnenkort erbij... maar het scherm... wordt dat beschermd?
Verwijderd
Je hebt gelijk. Ik was iets te snel met mijn reactie. De bron waar ik het nieuws vandaan had wekte de indruk dat die er niet bij zou zitten.Brimme schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:41:
[...]
Er zit volgens de site wel gewoon een ab bij hoor,.
What?s in the Box
iPod Hi-Fi
Apple Remote
Removable grille
Universal Dock adapters
Power cord
Quick Start guide
Bij deze idd wel.
Idd...99 euro. Echt compleet geflipt, net als 55 euro voor die remote...
leoaq.fm // Jeune Loop
klopt het dat wanneer ik the invisble shield aanschaf via paypal dat ik dan 1 euro extra kwijt ben aan paypal kosten?
ik ben een complete noob wat betreft paypal dus zou het er prettig vinden als mensen me hier misschien het een en ander uit wilden leggen
ik ben een complete noob wat betreft paypal dus zou het er prettig vinden als mensen me hier misschien het een en ander uit wilden leggen
Verwijderd
De koers van Paypal klopt voor geen meter, dat zal het hem zijn..Carnagy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:21:
klopt het dat wanneer ik the invisble shield aanschaf via paypal dat ik dan 1 euro extra kwijt ben aan paypal kosten?
ik zie nu dat ik het verkeerd gelezen heb. het gaat in het bovenstaande om de situatie dat ik geld van m'n paypal account naar m'n bankrekening zet.
ik zie alleen maar dat je een creditcard nodig hebt om geld te krijgen op je paypal account, maar ik las ergens anders dat je gewoon je bankrekening kan koppelen aan paypal...
ander vraagje voor degene die al een invisible shield gekocht hebben: moet je het geld al op je paypal account hebben staan (als dat kan?) of moet het nog op je bankrekening staan en werkt paypal als een tussenpersoon
ik zie alleen maar dat je een creditcard nodig hebt om geld te krijgen op je paypal account, maar ik las ergens anders dat je gewoon je bankrekening kan koppelen aan paypal...
ander vraagje voor degene die al een invisible shield gekocht hebben: moet je het geld al op je paypal account hebben staan (als dat kan?) of moet het nog op je bankrekening staan en werkt paypal als een tussenpersoon
Verwijderd
Niet zo streng zegRoD schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:07:
Is dit het Paypal topic?![]()
Op de help pagina van Paypal staat alles uitgelegd.
Je kan via je gewone bank geld storten op je paypal rekening (koppelen is een veel te groot woord) het duurt dan alleen een dag of 5 voor het erop staat. Paypall heeft namenlijk gewoon een rekening bij een Nederlandse bank waar je het geld op kan storten.
Verwijderd
Wat zijn jullie ervaringen betreft het herstellen van de iPod met de updater? Bij mij is hij na een dag nog niet klaar
hij blijft maar op "do not disconnect" staan. Ook als je de updater afsluit. Is dit normaal, of hoelang zou dit eigenlijk moeten duren?
Verwijderd
Offtopic:
Hoedje, heb een klein vraagje; Hoe hard heb jij je ipod 5G icm je shure E4c staan?** Dit vraagt een onzeker 'iemand', die zich afvraagt of hij 'm niet te hard heeft staan.
** in procenten...
Hoedje, heb een klein vraagje; Hoe hard heb jij je ipod 5G icm je shure E4c staan?** Dit vraagt een onzeker 'iemand', die zich afvraagt of hij 'm niet te hard heeft staan.
** in procenten...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 04:20 ]
ik heb Sharp MD33's, ook in-ear's, en mijn iPod "uncapped" om batterij te besparen, dus hij kan tot 130dB. Hij staat bij mij op 35% ongeveer denk ik.
leoaq.fm // Jeune Loop
Hij blijft 'do not disconnect' geven totdat jij zegt dat ie de iPod moet ejecten (via iTunes bv), ook nadat de updater afgesloten in. Als de updater klaar is, kun je dat doen. Dit heeft met de 'enable disk use' instelling te maken.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 01:38:
Wat zijn jullie ervaringen betreft het herstellen van de iPod met de updater? Bij mij is hij na een dag nog niet klaarhij blijft maar op "do not disconnect" staan. Ook als je de updater afsluit. Is dit normaal, of hoelang zou dit eigenlijk moeten duren?
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
1 vraagje voordat ik een iPod ga kopen, kan een iPod ook deels fungeren als een soort en met van USB stick?
Verwijderd
jep. Je kan in iTunes "gebruik als dataschijf" aanvinken, en dan kan je er gewoon spul op slepen. En een andere pc (die geen iTunes of andere iPod gerelateerde shit geinstalleerd heeft) herkent die iPod dan ook als memory stick.
Ik heb em niet uncapped en ik heb ook geluidscontrole niet aan staan. Als je dan het "now playing" scherm hebt. Dan heb je dus links album art en recht artiest, track, cd etc. Hij staat dan met de Shure E4 tussen de 25 % en 75 % van de album art.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 04:19:
Offtopic:
Hoedje, heb een klein vraagje; Hoe hard heb jij je ipod 5G icm je shure E4c staan?** Dit vraagt een onzeker 'iemand', die zich afvraagt of hij 'm niet te hard heeft staan.![]()
** in procenten...
Hoe hard doen jullie em eigenlijk met de bijgeleverde oordopjes? Ik meestal op 50 % (van het totaal) als ik op de fiets zit...
[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 05-03-2006 13:10 ]
Verwijderd
Heb ong. hetzelfde (iets harder), op de fiets trouwens wel op 100% als ik jou schaal gebruik.Hoedje schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:07:
[...]
Ik heb em niet uncapped en ik heb ook geluidscontrole niet aan staan. Als je dan het "now playing" scherm hebt. Dan heb je dus links album art en recht artiest, track, cd etc. Hij staat dan met de Shure E4 tussen de 25 % en 75 % van de album art.
Hoe hard doen jullie em eigenlijk met de bijgeleverde oordopjes? Ik meestal op 50 % als ik op de fiets zit...
Ik bedoelde bij de laatste zin, wel de hele schaal.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:09:
[...]
Heb ong. hetzelfde (iets harder), op de fiets trouwens wel op 100% als ik jou schaal gebruik.
Echt waar ?!Hoedje schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:07:
[...]
Ik heb em niet uncapped en ik heb ook geluidscontrole niet aan staan. Als je dan het "now playing" scherm hebt. Dan heb je dus links album art en recht artiest, track, cd etc. Hij staat dan met de Shure E4 tussen de 25 % en 75 % van de album art.
Hoe hard doen jullie em eigenlijk met de bijgeleverde oordopjes? Ik meestal op 50 % (van het totaal) als ik op de fiets zit...

[ Voor 67% gewijzigd door Scott op 05-03-2006 13:31 ]
Dus ik kan dan "gewoon" iTunes" en de "USB" stick naast elkaar gebruikenVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:01:
jep. Je kan in iTunes "gebruik als dataschijf" aanvinken, en dan kan je er gewoon spul op slepen. En een andere pc (die geen iTunes of andere iPod gerelateerde shit geinstalleerd heeft) herkent die iPod dan ook als memory stick.
Verwijderd
Jep. Alleen moet je wel oppassen dat je altijd "het aparaat voor massaopslag veilig verweideren" doet. (of "unmount" in iTunes).
En muziek kun je alleen afspelen als je het er via iTunes op zet.
En muziek kun je alleen afspelen als je het er via iTunes op zet.
Heeft dit gebruik als dataschijf ook nadelen? Ik zou niet weten wat, maar waarom staat die optie dan niet standaard aan? (waarom is het uberhaupt een optie... is toch alleen maar een aantrekkelijke feature?)
[krijg volgende week een ipod, ben nu aant inlezen]
[ Voor 20% gewijzigd door JorgV op 05-03-2006 15:58 ]
Heel simpel eigenlijk, het is veel makkelijk als het uit staat. Het enige wat je dan hoeft te doen is je iPod inpluggen, hij wordt automatisch geupdate en je kunt em er weer uit trekken.JorgV schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:57:
Heeft dit gebruik als dataschijf ook nadelen? Ik zou niet weten wat, maar waarom staat die optie dan niet standaard aan?
(Ja, ik weet dat het wat overdreven klinkt, immers je hoeft in iTunes maar één keer te klikken om em los te koppelen. Maar je kunt zo syncen zonder ook maar iets te hoeven doen op je computer. Ideaal!).
Verwijderd
Ah thnx, dus hij staat na het herstellen gewoon disk use.zonoskar schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:51:
[...]
Hij blijft 'do not disconnect' geven totdat jij zegt dat ie de iPod moet ejecten (via iTunes bv), ook nadat de updater afgesloten in. Als de updater klaar is, kun je dat doen. Dit heeft met de 'enable disk use' instelling te maken.

Hoe lang blijft een iPod eigenlijk werken als deze aan een USB poort hangt? Dit aangezien ik mijn iPod ook als externe harde schijf wil gebruiken op school, zo heb ik genoeg space voor mijn portableapps
Verwijderd
Voor eeuwig en altijd.M@rijn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:51:
Hoe lang blijft een iPod eigenlijk werken als deze aan een USB poort hangt? Dit aangezien ik mijn iPod ook als externe harde schijf wil gebruiken op school, zo heb ik genoeg space voor mijn portableapps
Ja sorry ik blaate eerder dan dat ik heb gezocht, ik ging even zoeken in dit topic op "accu" en ik zag toen ook dat de iPod G5 via USB opgeladen word.
tik tak tik tak, daar komt de iPod, vooral nu ik mijn MP3 speler om zeep heb geholpen.
Verwijderd
Geen probleem hoor, ik bedoelde het natuurlijk als grapjeM@rijn schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:02:
[...]
Ja sorry ik blaate eerder dan dat ik heb gezocht, ik ging even zoeken in dit topic op "accu" en ik zag toen ook dat de iPod G5 via USB opgeladen word.
tik tak tik tak, daar komt de iPod, vooral nu ik mijn MP3 speler om zeep heb geholpen.
Have fun met je nieuwe iPod!
Ik vind die iPod speakers van Bose echt kut, geen bass, kan niet echt hard en je betaalt er veel te veel voor. Voor hetzelfde geld haal je dikke Logitech speakers met een gigantische subwoofer!
Speakers van ~30 euro kunnen even hard als die Bose speakers.
Speakers van ~30 euro kunnen even hard als die Bose speakers.
Welk programma gebruiken jullie op dit moment om een film te converteren zodat deze ook goed op TV kan worden weergegeven?
heeft iemand die doorzichtige speakers, die ze in vaak in de apple center ziet, en hebben die een beetje goed geluid
Verwijderd
Je bedoelt de Harman Kardon Soundsticks? Geven perfect geluid.turrrbothijs schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:39:
heeft iemand die doorzichtige speakers, die ze in vaak in de apple center ziet, en hebben die een beetje goed geluid
Paar leuke iPod video plaatjes, met een interactief scherm, click wheel is dus een touchscreen. (sommigen 100% nep, anderen niet zeker)

http://guides.macrumors.com/Gallery_of_Video_iPod_Mockups

[ Voor 38% gewijzigd door Giant87 op 07-03-2006 21:12 ]
Ik heb veel gelezen over The Invisible Shield, en het klinkt prachtig, maar blijft een hoop geld. In de Ipod shop vond ik voor een stuk minder geld de Artwizz ScratchStopper. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het rommel die snel loslaat of vergelijkbaar met The Invisible Shield?
Ik maak geen vergelijking, want ik ken de Artwizz ScratchStopper niet, maar voordelen/nadelen van de Invisible ShieldDav0s schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:51:
Ik heb veel gelezen over The Invisible Shield, en het klinkt prachtig, maar blijft een hoop geld. In de Ipod shop vond ik voor een stuk minder geld de Artwizz ScratchStopper. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het rommel die snel loslaat of vergelijkbaar met The Invisible Shield?
- full body wrap (je hele iPod is beschermd, de voorkant, achterkant en zijkanten)
- levenslange garantie (nieuwe Shields als je iPod bijv. voor garantie opgestuurd moet worden en de oude nutteloos is).
- zeer goede bescherming
- duur
- aanbrengen is heel erg lastig
Verwijderd
Second that!Hoedje schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:42:
- aanbrengen is heel erg lastig
Je moet een hoop geduld hebben en er vanuit gaan dat je paar keer mis plakt. Uiteindelijk mag het resultaat er zijn. Het is echt ongelooflijk hoe zo'n stom stukkie plastic beschermd.
Zo goed dat je daarna geen hoesje meer hoeft te gebruiken als je hem in je zak wil meenemen?
Ja, zo goed is hij. Ze zeggen zelfs dat het zelfde soort material wordt gebruikt voor de propellers van helicoptersDav0s schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:31:
Zo goed dat je daarna geen hoesje meer hoeft te gebruiken als je hem in je zak wil meenemen?
Verwijderd
UIteraard op eigen risico, maar je kunt zelfs zonder enige problemen je sleutels in diezelfde zak hebben.Dav0s schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:31:
Verwijderd
even een vraagjeHoedje schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:42:
[...]
- levenslange garantie (nieuwe Shields als je iPod bijv. voor garantie opgestuurd moet worden en de
op de site staat dat je altijd je oude IS moet terugsturen
moet dat niet al je em hebt opgestuurd voor garantie??
heb je daarna nog garantie op je invisibleSHIELD?
Duidelijk nep. Gewoon goed gefotoshopped en ge-3dsmax-ed. De iPod Nano die ernaast ligt is vervormd door de lens van de camera. Waarom die "nieuwe" iPod niet? Ook zie ik aan de zijkant zogenaamde "purple en green fringing". Dwz dat je daar groene en paarse randjes ziet aan de zijkant en ook dat ligt aan de camera lens. Die zie ik niet bij de "nieuwe" iPod. Daar herken je het duidelijk aan. Bovendien: ik denk niet dat de volgende iPod 4mm dun zal zijn...giant schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:08:
Paar leuke iPod video plaatjes, met een interactief scherm, click wheel is dus een touchscreen. (sommigen 100% nep, anderen niet zeker)
[afbeelding]
Dus: leuk verzonnen, maar het is nep.
[ Voor 24% gewijzigd door masser120 op 08-03-2006 16:35 ]
Stel je stuurt de iPod op voor garantie. Dan moet je eerst de oude Shield ervan afhalen, en dan stuur je de iPod op naar Apple en de Shield naar Amerika. Vervolgens krijg je al een nieuwe Shield en vervalt je garantie, pas als zij dan de oude Shield hebben ontvangen krijg je weer garantie. Uiteindelijk breng je de shield weer aan op de iPod.Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:07:
[...]
even een vraagje
op de site staat dat je altijd je oude IS moet terugsturen
moet dat niet al je em hebt opgestuurd voor garantie??
heb je daarna nog garantie op je invisibleSHIELD?
Klinkt goed, en dan ook nog 'Free Shipping'. Ze zeggen alleen dat ze dan geen Application Solution kunnen versturen. Wat houdt dat precies in?ScottB schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:34:
[...]
Ja, zo goed is hij. Ze zeggen zelfs dat het zelfde soort material wordt gebruikt voor de propellers van helicopters
Dit is opzich een leuk filmpje wat dat betreft: http://video.google.com/v...906639947318307298&q=ipodmasser120 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:33:
[...]
Duidelijk nep. Gewoon goed gefotoshopped en ge-3dsmax-ed. De iPod Nano die ernaast ligt is vervormd door de lens van de camera. Waarom die "nieuwe" iPod niet? Ook zie ik aan de zijkant zogenaamde "purple en green fringing". Dwz dat je daar groene en paarse randjes ziet aan de zijkant en ook dat ligt aan de camera lens. Die zie ik niet bij de "nieuwe" iPod. Daar herken je het duidelijk aan. Bovendien: ik denk niet dat de volgende iPod 4mm dun zal zijn...
Dus: leuk verzonnen, maar het is nep.
Application solution is een klein spuitbusje met een soort van zeepwater wat erbij zit, wat je dus gebruikt om op de shield te spuiten om de Shield vervolgens aan te brengen. Overigens kun je zelf ook gewoon glassex gebruiken of zelf een bakje zeepwater maken.Dav0s schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:32:
[...]
Klinkt goed, en dan ook nog 'Free Shipping'. Ze zeggen alleen dat ze dan geen Application Solution kunnen versturen. Wat houdt dat precies in?
Gemaakt door een NederlanderDit is opzich een leuk filmpje wat dat betreft: http://video.google.com/v...906639947318307298&q=ipod
Nog even onder de aandacht van de shield-lovers: ik heb nog een shield over. Het is hetzelfde spul als de 'echte' (duh..) maar dan een stuk goedkoper. Geen lifetime garantie, maar voor deze prijs (voor 10E stuur ik 'm naar je op) koop je er zo nog eens eentje, mocht dat nodig zijn
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/32913
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/32913
[ Voor 8% gewijzigd door JPS op 08-03-2006 22:22 ]
Het is dezelfde maar toch ook niet. Hoe zit dat precies, ik kon er namelijk geen vinden die vergelijkbaar was maar goedkoper.
Probleem : Geen tags op gedownloade podcasts
Welk programma : Geen itunes, maar Anapod + Juice
Waarom geen itunes ? Omdat ik dat geen fijn programma vind. Anapod werkt voor mij iig een stuk beter.
Ik download dus podcasts/vodcasts via Juice, dat gaat allemaal goed. Maar er zitten geen tags aan vast, als ik ze dus kopieer naar mijn ipod kan ik ze niet terug vinden, want ik moet dan naar videos gaan, en dan allemaal selecteren, en dan op naam.
Waarom kan ik ze geen tag meegeven in Juice ? Dan klik ik dus Volkskrant of Talpa aan, dan de naam van het programma, en dan de aflevering.
Vraag: Wie kent een programma waarmee dit wel gebeurd ( buiten itunes om ) er moet toch zo'n podcast downloader zijn waarmee je de tags aangeeft ?
Welk programma : Geen itunes, maar Anapod + Juice
Waarom geen itunes ? Omdat ik dat geen fijn programma vind. Anapod werkt voor mij iig een stuk beter.
Ik download dus podcasts/vodcasts via Juice, dat gaat allemaal goed. Maar er zitten geen tags aan vast, als ik ze dus kopieer naar mijn ipod kan ik ze niet terug vinden, want ik moet dan naar videos gaan, en dan allemaal selecteren, en dan op naam.
Waarom kan ik ze geen tag meegeven in Juice ? Dan klik ik dus Volkskrant of Talpa aan, dan de naam van het programma, en dan de aflevering.
Vraag: Wie kent een programma waarmee dit wel gebeurd ( buiten itunes om ) er moet toch zo'n podcast downloader zijn waarmee je de tags aangeeft ?
Volgens mij stond het zelfs ergens hier op tweakers, iemand die een InvShield had en daarna degene die ik aanbied. Hij zag geen verschil. Hoewel ik niet beide in handen heb gehad ben ik er vrij zeker van dat het materiaal identiek is: de zgn. 'propellor'folie is van 3M/Scotch en kent verschillende toepassingen. Je kunt er bijvoorbeeld ook je motor mee beschermen tegen steenslag. Ik heb even gezocht naar een artikel dat ik er hierover las maar dat kan ik helaas nu niet meer terugvinden.Dav0s schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:05:
Het is dezelfde maar toch ook niet. Hoe zit dat precies, ik kon er namelijk geen vinden die vergelijkbaar was maar goedkoper.
Ik heb de shields in de VS besteld en degene die ik over heb mag dus voor rond de kostprijs worden overgenomen.
Dit topic is gesloten.