om dan meteen maar een schot in de juiste richting te geven: zoals de meesten van jullie weten had de iPod het: 'ik skip een nummer want het heeft een grote tag' probleem. Ik blijf dit probleem houden. Dus wat dacht ik? Laten we dit eens testen!
Misschien zijn mijn tags gewoon belachelijk groot! Of mijn iPod werkt gewoon niet lekker!
Ik heb een mp3tje van het wilhelmus (copyright vrij), met daarin een redelijk grote tag. Heel de tekst van het wilhelmus staat erin plus de zogenaamde 'coat of arms' als album art. Ik heb net bij mij zelf getest en hij slaat inderdaad dit nummer over als ik bij dit nummer
begin af te spelen.
Dus
hier is het nummer te vinden en dan aan jullie de vraag of jullie het op jullie iPod willen zetten en hier willen posten wat er gebeurd.
offtopic:
Beetje irritant, die 45 sec wachten maar ik heb op het moment nergens andere webspace
Waarschijnlijk hebben jullie niet veel meer nummers van marnix van st aldegonde

zoek het nummer dan ook via het sub menuutje nummers in plaats van artiesten. Ik weet namelijk niet of het uitmaakt of er direct een nummer erna staat zodat hij die gaat spelen of dat het betreffende nummer alleen in de lijst staat!
Ik hoop dat jullie mee willen werken want ik begin het langzaamaan wel vervelend te vinden dat de iPod systematisch nummers skipped.