[MacBook Pro] Discussietopic en Mini-FAQ Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 18 Laatste
Acties:
  • 7.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
frank12 schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:28:
[...]

Is er een ADC member die het kortingspercentage op een 17" Mac Book Pro kan controleren? Ik ben geen student, maar een korting van 20% op 2879 levert 575 euro korting op. Dat weegt op tegen een ADC membership van 500 dollar.

had ik dat maar eerder bedacht voordat ik m'n iMac kocht...
Er is een compleet ADC topic waar al die dingen allang in staan.. :/

@ Hoedje: Ik probeerde m te motiveren de search te gebruiken ;) :+

[ Voor 9% gewijzigd door Matias op 26-04-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
matiasjansen schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:44:
[...]
Er is een compleet ADC topic waar al die dingen allang in staan.. :/
Een linkje naar dat topic is dan misschien wel handig: Wat te verwachten als ADC member?.

offtopic:
frank12 is een nieuwe gotter, en dan is het wel zo aardig om een beetje vriendelijker te reageren. Hij hoeft ook niet te weten dat er al een topic over gaat. En is een linkje nou zoveel moeite? Jij hebt ook gewoon je vragen kunnen stellen in dat topic :/

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter Power
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De MacBook Pro is in bestelling! Twee verschillende mensen van de Apple Store Europe hebben me ervan verzekerd dat ik een US keyboard krijg met liggende enter ipv de L-vormige, maar nu krijg ik toch mijn twijfels bij de omschrijving:
MBPRO 15/1.83/1X512/80/128VRAM/SD-NLD
Dat laatste staat toch niet voor een Standaard Nederlands keyboard? :'(