idd die disscussie is vele delen geleden ook al gevoerd
maar het is denk ik een feit dat mensen met geen problemen niet de fora opzoeken om te melden dat alles 100% werkt en dat ze super blij zijn(100% is ook overdreven maar tevrede met de prijs kwaliteit verhouding)
het zijn vaak alleen de mensen met een probleem die zich melden
maar ik denk dat er ook niet moet ontkent worden dat er een heel groot deel van de mensen problemen heb die er eigenlijk niet hadden hoeven zijn als het een beetje beter getest was allemaal
metname de livebox er zijn er volgens mij maar weinig die goed draadloos werken
ik heb er 3 gehad van wanadoo en geen een doet het goed maar de fout erkennen doen ze niet
ze schuiven het altijd op de consument af met smoesjes als ja u zal het wel niet goed hebben aangesloten of ja er zal wel een storende factor zijn die alleen bij u is en daar kunnen we helaas niks aandoen en dit soort smoesjes vind ik nog het ergste geef gewoon toe dat het niet werkt en los het op door of de livebox terug te nemen of het probleem goed aan te pakken
maar ik besteed er alweer veelste veel tijd aan en dat is wanadoo eigenlijk niet waard
ik weet alleen 1 ding zeker 14 augustus is mijn contract afgelopen en ben ik weg
naar wie weet ik nog niet maar wanadoo heeft het vertrouwen dat ze in 4 jaar bij me hadden opgebouwd in een paar maanden tijd volledig verbruikt
als je dicht bij de centrale woont dan willen ze je graag helpen want die problemen oplossen is vaak geen probleem maar zodra je buiten de straal van 1.5 km valt en dus geen 20mbit meer hebt zeggen ze eigenlijk zoek het maar uit en verzinnen ze smoezen als ja dat is een normale snelheid op die afstand
lik toch me reet tot 20mbit en nog geen 8mbit leveren
adsl 1 is nog sneller
newsgroepen idemditto
op een 20mbit verbinding zonder rare truukjes maar 45 kbps zak toch in de stront met je zooitje dat is toch geen snelheid meer een inbel verbinding is tegenwoordig nog sneller
maar ik maak me zelf alweer veelste druk
het is dat ik world of warcraft speel en dus niet 3 weken zonder internet kan maar anders was ik nu naar de rechtwinkel gegaan voor onmiddelijke ontbinding wegens dwaling en het leveren van een wanprestatie
zo dat lucht toch een beetje op
AMD user schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 22:00:
Maar even een vraagje. Ik volg dit topic ivm met waarschijnlijke overstap naar Wanadoo al een tijdje.
Als dadelijk de KPN de deur uit kan. Hoe gaat het dan met 112. Want met de Wanadoo lijn kan je 112 niet bellen of is dat als kpn weg is wel mogelijk. Tuurlijk kan je ook mobiel 112 bellen, maar dan zal je altijd zien dat mensen de mobiel niet kunnen vinden of hij is niet opgeladen ofzo

kpn kan op dit moment nog niet 100% de deur uit
je kan alleen het abbonement terug schroeven naar een budget abbo
maar dat abbo moet je helaas nog steeds hebben
en om speculaties te voorkomen zelfs bij versatel (tegenwoordig Tele2 hoorde ik van de buurman)heb je dat abbo nog alleen bij versatel betalen zij die rekening bij hun zit die zeg maar bij de prijs in begrepen
[
Voor 16% gewijzigd door
Mili op 01-02-2006 03:24
]