http://folk.uio.no/oeysteio/orinoco-usb/RPMS/
Ik wil graag een Distro die deze driver ondersteund. Ik heb al regelmatig hierna gevraagd. Maar ben nog steeds niet to de geschikte distro gekomen. Omdat deze manier van internet( Via een Wireless USB modem. De Speedtouch 120 van thomson/alcatel) de enige manier is wil ik het ook zo graag houden. Totdat wij van Abo switchen( dit staat nu al bijna een jaar op de planning. Maar komt er niet van. Maar ik wil wel graag linux en Internet hebben.
Voor de rest van de info die jullie denk ik nodig hebben zijn mijn Specs.
P3 550 2x( dual bak)
382 MB RAM ( wat ook niet meer wordt Zoals wel eerder vermeld)
4GB HD of 8GB Schijf voor linux( Afhankelijk van wat ik nog heb liggen.) en 20GB voor opslag van Films en MP3
ATI Rage 128 pro @ AGP2x
Sweex PCI Usb uitbreidings kaart met een Opti Chipset( 2x)
Een E-Tech Geluidskaart met een Realtek chipset
Dit allemaal op een Asus P2B-D
Een Wireless USB Dongle Speedtouch 120
Voor overige informatie vraag maar. Ik denk dat ik het wel kan beantwoorden.
Als het handig is om deze dongle weg te doen. Wat is dan een mooiePCI Wifi kaart. Die makkelijk of gewoon word ondersteund door Linux.( Liefste het meest geodkope. Want heb al niet genoeg geld voor meer ram
)
Ik wil graag een Distro die deze driver ondersteund. Ik heb al regelmatig hierna gevraagd. Maar ben nog steeds niet to de geschikte distro gekomen. Omdat deze manier van internet( Via een Wireless USB modem. De Speedtouch 120 van thomson/alcatel) de enige manier is wil ik het ook zo graag houden. Totdat wij van Abo switchen( dit staat nu al bijna een jaar op de planning. Maar komt er niet van. Maar ik wil wel graag linux en Internet hebben.
- Ik heb al Mandriva geprobeerd. Maar die is mij zo slecht bevallen. Dat ik daarbij afhaak.
- SuSe heb ik ook geprobeerd. Werkte prima maar nu komt de aap uit de mouw. Mijn PC is te langzaam voor SuSe( als ik een nieuwe pc over een jaar koop dan koop ik er SuSe denk ik bij. Zo fijn werkte het) Maar voorlopig is mijn pc te traag( De drivers werkte wel. Ik heb zelfs het lichtje van mijn USB dongle zien branden. Maar mijn pc was zo traag dat het niet verder kwam dan dat.
- K/X/Ubuntu heb ik ook al geprobeerd. Werkt ook super. Maar ik krijg deze driver NIET geinstalleerd. Waardoor internet dus niet lukt. Ik zou het wel graag met Kubuntu willen proberen. Maar ik krijg RPM niet werkende onder Kubuntu. Is er een manier waarop dat wel kan( iets als een emulator of iets dergelijks.
Voor de rest van de info die jullie denk ik nodig hebben zijn mijn Specs.
P3 550 2x( dual bak)
382 MB RAM ( wat ook niet meer wordt Zoals wel eerder vermeld)
4GB HD of 8GB Schijf voor linux( Afhankelijk van wat ik nog heb liggen.) en 20GB voor opslag van Films en MP3
ATI Rage 128 pro @ AGP2x
Sweex PCI Usb uitbreidings kaart met een Opti Chipset( 2x)
Een E-Tech Geluidskaart met een Realtek chipset
Dit allemaal op een Asus P2B-D
Een Wireless USB Dongle Speedtouch 120
Voor overige informatie vraag maar. Ik denk dat ik het wel kan beantwoorden.
Als het handig is om deze dongle weg te doen. Wat is dan een mooiePCI Wifi kaart. Die makkelijk of gewoon word ondersteund door Linux.( Liefste het meest geodkope. Want heb al niet genoeg geld voor meer ram
[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 12-08-2006 15:22 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker