Heeft iemand enig idee wat het ipod systeem kost voor de Toyota Auris? (Full-map navigatie aanwezig).
Kan wel de brochure vinden op de website, maar niet de prijzen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
[ Voor 10% gewijzigd door !null op 05-01-2010 08:56 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ook niet via de Toyota Accessoire kiezer op de Toyota site?Robbie T schreef op zondag 03 januari 2010 @ 21:51:
Heeft iemand enig idee wat het ipod systeem kost voor de Toyota Auris? (Full-map navigatie aanwezig).
Inmiddels gelukt. Kon het in eerste instantie niet vinden.kwiebus schreef op donderdag 07 januari 2010 @ 00:37:
[...]
Ook niet via de Toyota Accessoire kiezer op de Toyota site?
Whatever.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Thanks, zal er eens naar kijken.johnwoo schreef op zondag 24 januari 2010 @ 14:28:
Als het lek niet te groot is, gewoon een dot gun gum erop plakken met een verbandje eromheen.
Whatever.
[ Voor 8% gewijzigd door decipherer op 14-10-2017 23:55 ]
De beste ideeën komen als je bezig bent.
Zo zeg wat een ziekelijk project.decipherer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:05:
Zal hier m'n projectje ook eens laten zien. Ben al een hele tijd bezig een MR2 op te knappen en er een ander blok in te leggen. Anderhalve week geleden het blok binnen gekregen, een 3.5 liter V6, 2GR-FE, zou zo'n 275 pk op de achterwielen op moeten leveren na het plaatsen van andere uitlaatspruitstukken (die ik ook heb)
De motor:
[afbeelding]
En de auto waar die in moet:
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 18% gewijzigd door johnwoo op 31-01-2010 16:14 ]
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
[ Voor 11% gewijzigd door ZeRoC00L op 19-02-2010 21:09 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat is pech. Ik zou denken dat daar amper markt voor is aangezien het enkel in een paar modellen te gebruiken kan zijn.ZeRoC00L schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:08:
Erg rustig in het Toyota topic, blijkbaar hebben weinig tweakers een Toyota welke terugmoet naar de garage.....
Mijn Avensis mag binnenkort terug naar de garage voor het gaspedaal, maar ook om een nieuwe radio of navigatie in te bouwen
[afbeelding]
De TNS 510 is eruit gejat
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Mijn Corolla modeljaar 2008 en de Auris van mijn ouders mogen allebei terug voor het gaspedaal. En mijn Corolla mogelijk voor alweer wat andere rommel, heb wat rare dingen met het schakelen tegenwoordig en hoorde gisteren een hoge toon komen van buiten.ZeRoC00L schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:08:
Erg rustig in het Toyota topic, blijkbaar hebben weinig tweakers een Toyota welke terugmoet naar de garage
Verwijderd
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Vaak bu'j te bang!
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Mijn E12 (2002) heeft er nu 509.000 km op zitten. Hoe betrouwbaar wil je het hebben?King Nothing schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:57:
Hoe betrouwbaar is een diesel van Toyota in vergelijking met diesels van bv Opel, VW en Mercedes? Ik ben op zoek naar een andere auto en ik wil een diesel hebben. Kwam wel wat Avensis' diesels tegen, maar ik heb echt geen idee hoe de levensduur van een (Japanse) diesel is.
Hoi!
Beste vrind wette dat
[ Voor 66% gewijzigd door EWK op 21-02-2010 18:36 ]
Hoi!
Gave swap, ik ken alleen de (volgens mij meer gebruikelijke) 3VZ-FE swap uit de Camry V6. Deze heeft een bak meer vermogen, maar trekt je huidige GB dat ook?decipherer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:05:
Zal hier m'n projectje ook eens laten zien. Ben al een hele tijd bezig een MR2 op te knappen en er een ander blok in te leggen. Anderhalve week geleden het blok binnen gekregen, een 3.5 liter V6, 2GR-FE, zou zo'n 275 pk op de achterwielen op moeten leveren na het plaatsen van andere uitlaatspruitstukken (die ik ook heb)
De motor:
[afbeelding]
En de auto waar die in moet:
[afbeelding]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Mijn 1.4D-4D diesel motor in een Corolla, bouwjaar 2005, is overleden na 215K kilometers (vooralsnog) zonder aanwijsbare oorzaak. Ben een redelijk rustige rijder, zeker niet plankgas bij een koude motor, niet boven de 140km/h en zo.King Nothing schreef op zondag 21 februari 2010 @ 16:57:
Hoe betrouwbaar is een diesel van Toyota in vergelijking met diesels van bv Opel, VW en Mercedes? Ik ben op zoek naar een andere auto en ik wil een diesel hebben. Kwam wel wat Avensis' diesels tegen, maar ik heb echt geen idee hoe de levensduur van een (Japanse) diesel is.
Ik gebruik de turbo versnellingsbak (E153), hier worden zonder problemen wel hogere vermogens op losgelatenGrrrrrene schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:54:
[...]
Gave swap, ik ken alleen de (volgens mij meer gebruikelijke) 3VZ-FE swap uit de Camry V6. Deze heeft een bak meer vermogen, maar trekt je huidige GB dat ook?
Mijn nieuwe motor gebruikt ook een electronisch gaspedaal van het type wat nu terug geroepen wordt. Ik zal hem alleen zelf om moeten bouwen.ZeRoC00L schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:08:
Erg rustig in het Toyota topic, blijkbaar hebben weinig tweakers een Toyota welke terugmoet naar de garage.....
Mijn Avensis mag binnenkort terug naar de garage voor het gaspedaal, maar ook om een nieuwe radio of navigatie in te bouwen
[afbeelding]
De TNS 510 is eruit gejat
Kwam die 1e serie diesels niet van PSA af? Dat zou namelijk een hele hoop verklarenvanaalten schreef op zondag 21 februari 2010 @ 19:27:
[...]
Mijn 1.4D-4D diesel motor in een Corolla, bouwjaar 2005, is overleden na 215K kilometers (vooralsnog) zonder aanwijsbare oorzaak. Ben een redelijk rustige rijder, zeker niet plankgas bij een koude motor, niet boven de 140km/h en zo.
Ik was wat teleurgesteld over de levensduur, zoals je zult begrijpen.
Wat betrouwbaarheid van Toyota algemeen betreft: na zo'n 20k kilometer ging er een nokkenas-positiesensor kapot; op 140k de dynamo; op 210k was er een terugroepactie voor MMT half-automaten en op 215k de motor. Tezamen met de terugroepacties die de laatste tijd in het nieuws waren is mijn mening dat de meerprijs die je bij Toyota voor de betrouwbaarheid betaald het niet waard is.
Vaak bu'j te bang!
Beste vrind wette dat
Mooie bak, heb hem zelf ook maar dan een 1.6 Linea Terra wagon. Rijd erg lekker zo'n Avensis en dat zal met een diesel waarschijnlijk niet anders zijnKing Nothing schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:11:
Toyota Avensis D4D
Denk dat ik hier zaterdag naar ga kijken, weinig KM voor een auto van 10 jaar oud en de prijs is binnen m'n budget.
Nog dingen waar ik echt op moet letten? Roest, viezigheid onder de motorkap?
[ Voor 6% gewijzigd door Harmen op 24-02-2010 10:14 ]
Whatever.
Ik heb vaker met de 1.4 diesel gereden. Als je niet weet dat het een 1.4 is zou je verwachten dat er een grotere motor in ligt. Hij rijd prima.Harmen schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 10:12:
Ohwja, het is een ex lease auto, iemand tips waar ik op moet letten?
Iemand ervaringen met deze 1.4 diesel?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2010 10:47 ]
Whatever.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Beste vrind wette dat
Beste vrind wette dat
[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 27-02-2010 21:28 ]
Beste vrind wette dat
[ Voor 3% gewijzigd door Wouter! op 28-02-2010 12:10 ]
Er vanuit gaande dat m'n 206 nog 5.000 oplevert wordt het in totale budget dan 10.000 tot 12.000 Euro!null schreef op maandag 01 maart 2010 @ 08:33:
Bijleg budget? Is je totaal nou 7K of 12K?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
5000 gaat je misschien wel lukken bij particuliere verkoop, maar bij inruil krijg je dat er nooit meer voor.Wouter! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:52:
Er vanuit gaande dat m'n 206 nog 5.000 oplevert wordt het in totale budget dan 10.000 tot 12.000 Euro.
[ Voor 12% gewijzigd door johnwoo op 01-03-2010 10:13 ]
Het is een XS 1.4 met 45.000 op de teller. Vorig jaar bood de Toyota-dealer ongeveer 4500 inruil. Ik ga 'm dan denk ik ook proberen particulier te verkopen. Het scheelt teveel met de inruilprijs.johnwoo schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:08:
[...]
5000 gaat je misschien wel lukken bij particuliere verkoop, maar bij inruil krijg je dat er nooit meer voor.
Mijn moeder heeft een 206 Gentry HDI (nieuwprijs 22K) uit 2004, en die was ruim een jaar geleden eens aan het rondkijken, maar toen (auto dus 5 jaar oud, met 120K op de teller) kreeg ze er nog maar 5K voor terug bij inruil (particuliere prijs voor die uitvoering/leeftijd/km-stand lag toen op ~8K).
Nu weet ik niet wat voor uitvoering je hebt en hoeveel kilometers erop staan, maar gezien die diesel Gentry een van de duurste 206'en was en ik zomaar gok dat een auto van 7 jaar oud meer dan 120K erop zal hebben, denk ik dat je bij inruil eerder op 3K moet rekenen. Daar komt bij dat met name Toyota erg weinig teruggeeft voor andere merken (ervaring; Skoda en Ford geven veel betere inruil).
Conclusie: inruilen is wellicht makkelijker, maar voor de meeste "bang for your buck" moet je hem echt particulier slijten. Als je geen auto hebt in te ruilen krijg je wellicht nog korting ook (al ligt een 206 wel redelijk in de markt, het is geen lastige auto).
Ik heb natuurlijk wel wat eisen, dus een nieuwe Yaris gaat niet lukken voor dat bedragAtleX schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:54:
Daar koop je een nieuwe Yaris voor...
[ Voor 11% gewijzigd door Wouter! op 01-03-2010 11:15 ]
Ja, dat had ik al gedaan voordat ik die 15.000 Euro riep!null schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:44:
Ga maar zoeken op BPM berekenen.
Een 1.3 Aspiration kost 15000, heeft 101 PK & start/stop, climate control, radio met USB, etc. en het weegt geen drol.Wouter! schreef op maandag 01 maart 2010 @ 10:54:
[...]
Het is een XS 1.4 met 45.000 op de teller. Vorig jaar bood de Toyota-dealer ongeveer 4500 inruil. Ik ga 'm dan denk ik ook proberen particulier te verkopen. Het scheelt teveel met de inruilprijs.
[...]
Ik heb natuurlijk wel wat eisen, dus een nieuwe Yaris gaat niet lukken voor dat bedrag. In principe zoek ik een auto met sowieso airco, liefst ook lichtmetalen velgen (maar dat kan eventueel ook later) en met meer vermogen dan ik nu heb (of in elk geval een grotere pk/gewichtsverhouding). Ik heb een tweedehands Yaris TS uit 2007 gezien met 35.000 op de teller voor een kleine 14.000 Euro. Zoiets klinkt wel aardig
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 01-03-2010 15:33 ]
Ok, inderdaad ja. Da's in elk geval de overweging om er eventueel nog wat meer bij te leggen waardAtleX schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:50:
[...]
Een 1.3 Aspiration kost 15000, heeft 101 PK & start/stop, climate control, radio met USB, etc. en het weegt geen drol.
[ Voor 37% gewijzigd door !null op 04-03-2010 17:18 ]
Whatever.
BronToyota op hol geslagen in Californië
Uitgegeven: 9 maart 2010 05:54
Laatst gewijzigd: 9 maart 2010 05:55
LOS ANGELES - In de Amerikaanse staat Californië is maandag (plaatselijke tijd) opnieuw een Toyota op hol geslagen. Dit heeft de politie laten weten.
De 61-jarige James Sikes reed met zijn Toyota Prius op een drukke snelweg vlakbij San Diego toen de auto uit zichzelf steeds harder ging rijden. Hij bereikte snelheden tot circa 145 kilometer per uur.
Sikes slaagde erin de politie te bellen. Die gaf hem instructies hoe hij de op hol geslagen auto kon temmen met de remmen en door de motor uit te zetten.
Ook hielpen de agenten de geschrokken bestuurder vaart te minderen door bumper aan bumper voor hem te gaan rijden en te remmen.
Toyota heeft de afgelopen maanden wereldwijd meer dan 8 miljoen auto's teruggeroepen voor controle wegens technische problemen.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ik ben erg benieuwd! Ik hoop niet dat het weer zo'n FWD misser gaat worden als met de laatste celica.!null schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:20:
Nieuw filmpje van de FT-86, bewegende beelden, maar geen bewegende auto:
http://www.autoblog.nl/ar...oyota-ft-86-concept-video
Hopelijk wordt ie niet te veel aangepast, voor het uiteindelijke model, hij mag zo rechtstreeks productie in.
Mooi detail is het Windows XP opstart schermpje even tussendoor, maar dat zal alleen maar zijn omdat het een prototype/concept is.
Nou daar wordt ik echt warm van
[ Voor 28% gewijzigd door KappeNou op 09-03-2010 11:55 ]
Je hebt niet erg op zitten te letten of wel?KappeNou schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:43:
[...]
Ik ben erg benieuwd! Ik hoop niet dat het weer zo'n FWD misser gaat worden als met de laatste celica.
Het is lang geleden dat toyota wat boeiends onder hun eigen naam in productie heeft gebracht.. Enige wat ik me kan verzinnen is de celica GT-four, MR2 turbo en de supra.. Maar dat is allemaal wat jaartjes terug. Als ik nu toyota hoor denk ik alleen aan betrouwbare familie bakken en hybrides..
[ Voor 10% gewijzigd door !null op 09-03-2010 11:57 ]
Die FT-86/Suyota zou toch RWD worden, of heb ik dat in alle promo om het ding weer verkeerd begrepen?KappeNou schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:43:
[...]
Ik ben erg benieuwd! Ik hoop niet dat het weer zo'n FWD misser gaat worden als met de laatste celica.
Het is lang geleden dat toyota wat boeiends onder hun eigen naam in productie heeft gebracht.. Enige wat ik me kan verzinnen is de celica GT-four, MR2 turbo en de supra.. Maar dat is allemaal wat jaartjes terug. Als ik nu toyota hoor denk ik alleen aan betrouwbare familie bakken en hybrides..
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Plaatje:Phuncz schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:12:
Dat is vrij onmogelijk, het probleem van het accelereren werd, nog niet 100% bewezen, veroorzaakt door een vastzittend pedaal. Aangezien de Prius een ander pedaal heeft is dat niet mogelijk. Ik zeg broodje aap.
Ik weet ook wel dat de FT-86 RWD moet gaan worden. Maar je weet hoe toyota tegenwoordig is. Dus het zal me niks verbazen als hij 1WD gaat worden!null schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:56:
Goed verhaal over de recall acties.
[...]
Je hebt niet erg op zitten te letten of wel?![]()
Dit gaat echt geen FWD meer worden. Dat is simpelweg onmogelijk. Los van dat er genoeg over geschreven is, kunnen ze met het getalletje 86 niet anders meer.
Ik ben wel een toyota fanboy en rij voornamelijk met die boeiende Toyota's uit jaren 80 en 90, maar ik ben met je eens dat er nu niet veel spannends aan is. Daarom is de komst van de FT-86 erg mooi.
Oja, en de Starlet Glanza, die ver boven alle hot hatches uit de jaren 90 uit steeg, waarom hij hier niet is geleverd snap ik niet.
Edit: Van de Glanza wordt je juist wel of niet warm? Het is gewoon een gaaf ding, en rijdt van alles en nog wat aan duurder speelgoed er uit.
Deze Toyota is niet echt een concurrent voor een 350Z / 370Z, dit zit wel wat lager in de markt als het goed is.
Mijn eerste gedachte was dat hij de cruise control had geactiveerd op een hoge snelheid. Is natuurlijk ook nog een optie.EXX schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:10:
[...]
Plaatje:
[afbeelding]
bron
Het betreft een Prius II. Dat maakt het nog merkwaardiger, want dat model rijdt al sinds 2004 rond en dit is het eerste voertuig met dit probleem dat in de media komt. Ik vermoed dat het een "normaal" defect betreft, wat alleen in het nieuws komt vanwege eerdere gaspedaalproblemen bij Toyota.
...
Wat is dit voor een kutreactie, "Toyota tegenwoordig" ? Je zegt duidelijk dat je hoopt dat het geen FWD zal worden als de Celica en dan zeg je dat je weet dat het RWD wordt. Voor de duidelijkheid: http://nl.toyota.be/innov...ept_cars/ft_86/index.aspxKappeNou schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:18:
Ik weet ook wel dat de FT-86 RWD moet gaan worden. Maar je weet hoe toyota tegenwoordig is. Dus het zal me niks verbazen als hij 1WD gaat worden![]()
Nee, de MR2 is een mid-engine, de FT-86 is sportcoupe. Het is de revival van de AE-86 en zal tegenover bv. een Mazda RX-8 staan, een Megane Coupe RS of een Scirocco GT.Gaat die FT-86 nog lager in de markt kom dan een 350Z? Waar zou hij dan een concurent van moeten worden? Ik dacht dat die wat meer power en groter zou zijn als een MX5/MR2 oid. Want die zitten onder een 350Z en een S2000.
Als dat zo is, dan is het soort van de nieuwe MR2?
[ Voor 44% gewijzigd door Phuncz op 09-03-2010 12:34 ]
De 350Z zit in dezelfde klasse als de (T20) Celica, zowel qua carrosserievorm (beide 2+2 GT-wagens) als qua formaat (de Celica is zelfs nog iets groter).KappeNou schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:18:
[...]
Gaat die FT-86 nog lager in de markt kom dan een 350Z? Waar zou hij dan een concurent van moeten worden? Ik dacht dat die wat meer power en groter zou zijn als een MX5/MR2 oid. Want die zitten onder een 350Z en een S2000.
Als dat zo is, dan is het soort van de nieuwe MR2?
[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 09-03-2010 12:54 ]
Daar hadden we het toch over qua Toyota's; de MR2 turbo, GT-Four en Supra.!null schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 12:57:
Ik denk dat alleen de ST205 in de buurt komt qua vermogen en gewicht, maar dan nog is het geen goeie vergelijking.
Dat klopt ook, de S2000, MR2 (ZZW30) en MX-5 zijn allemaal roadsters evenals de BMW Z4 en Mercedes SLK. De 370Z is echter een GT (sportieve 2+2, coupelijnen), evenals de FT-86 en de AE-86. De 370Z concurreert met de Porsche Boxster/Cayman, Audi TT en RX-8.johnwoo schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 13:12:
[...]
...S2000 / MR2 / MX-5, die ik samen in een klasse vind zitten...
Dat is gewoon niet waarPhuncz schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:12:
Ik ben geen Toyota fanboy, al mag mijn autogeschiedenis anders doen vermoeden, iedereen met een gezond verstand ziet hoe de media maar al te graag hakt op het merk. Merk ook op dat nog geen enkel Europees of Japans voertuig van Toyota het pedaalprobleem heeft, ENKEL in Amerika komt het voor.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 09-03-2010 16:36 ]
Allemaal klikbaar voor 1920x1440 resolutie:Phuncz schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:05:
Een MR2 Roadster 1.8 VVTi 2005/06 ... foto's volgen zodra ik de auto heb ...
Volgende Toyota-akkefietje:EXX schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 10:37:
[...]
Bron
Dit zou de eerste Pruis zijn die op hol gaat.
nu.nlVoor de tweede keer deze week komen er berichten uit de VS binnen over een op hol geslagen Toyota Prius. In een buitenwijk van New York versnelde dinsdag de Japanse auto opeens uit zichzelf en botste tegen een muur. De 56-jarige bestuurster raakte licht gewond.
Dit meldden Amerikaanse media woensdag (plaatselijke tijd). Maandag nog was in Californië een Toyota op hol geslagen.
De 61-jarige James Sikes reed met zijn Toyota Prius op een drukke snelweg vlakbij San Diego toen de auto uit zichzelf steeds harder ging rijden.
Hij bereikte snelheden tot circa 145 kilometer per uur. De politie gaf de geschrokken bestuurder instructies en hielp vaart te minderen door bumper aan bumper voor hem te gaan rijden en te remmen.
Toyota heeft de afgelopen maanden wereldwijd meer dan 8 miljoen auto's teruggeroepen voor controle wegens technische problemen.
Virussen? Scan ze hier!
Vaak bu'j te bang!
In Amerika rijden ze vnml allemaal automaat. Ik weet de precieze details niet, maar kan me zo voorstellen dat je een automaatbak niet in de N kunt krijgen als je tegelijk volgas geeft. Verder kan je natuurlijk gaan remmen, maar die worden dusdanig heet dat de motor het uiteindelijk altijd gaat winnen. Waarom de auto uitzetten niet lukte is mij nog altijd een raadsel overigens.-tom-562 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 09:12:
Volgens mij is dit oud nieuw en stond dit al 2 dagen geleden op autoblog.nl
Maarja, voor de Amerikaanse autoproducenten komt dit natuurlijk mooi uit in deze (voor hun) slechte tijden.
Ik vraag me af of je je rijbewijs wel verdient als je niet eens zelf op een rem kan drukken. Typisch Amerikaans
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 21% gewijzigd door !null op 11-03-2010 10:10 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Pin0 op 11-03-2010 12:49 . Reden: typo ]
Welke glasboer was dat?Pin0 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:48:
Vervolgens was het eind december weer raak, ik hoorde de steenslag maar kon zo snel geen putje ontdekken. later bleek dat deze precies in het zwarte gedeelte aan de rand zat. Met de kou was het in januari dan ook raak een barst van 10 cm. Vervolgens even gewacht totdat het weer beter was en nu is het voor de tweede keer in een paar maanden gefixed.
lang leve de beperkt casco want het heeft me beide keren niets gekocht want de glasboer kocht het eigen risico af...
Gisteren nacht kwam ik erachter dat de MR2 Spyder een mooi maar simpel klokkenspel heeft in nachtstand:Phuncz schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 17:05:
Een MR2 Roadster 1.8 VVTi 2005/06 ... foto's volgen zodra ik de auto heb ...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq