Het grote Toyota-topic

Pagina: 1 ... 181 182 Laatste
Acties:
  • 1.052.376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Vliegvlug
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:22

Vliegvlug

Flight Simple

breinonline schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 06:19:
Je kan niet anders dan via de zijkant en hemel erbij. Maar bij mijn Corolla TS zat het kastje waar je op moet aansluiten strak tegen de wand/hemel ongeveer hier.
[Afbeelding]
Bedankt voor het laten weten! (y) Dat maakt het alleen maar makkelijker. :)
Ik ga vandaag kijken of het lukt als het tenminste droog is.

Heb jij ook zo’n TPMS kastje geplaatst, en zo ja hoe bevalt dat? Of was er een andere reden dat je bij die receiver moest zijn?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb zo'n kastje geplaatst. In het begin waren er 2 banden zichtbaar op het display, daarna daaroverheen de melding dat er iets met het systeem is en ik langs de dealer moet. Met de OBD plug de foutmeldingen gewist en een dag later had ik 3 banden zichtbaar maar wel weer die melding. Dat is heel lang zo gebleven maar onlangs kwam de 4de band ook in beeld. Helaas nog steeds de melding over de dealer, maar aangezien de spanning gewoon te zien is, ben ik daar niet langs geweest. Denk erover om met black friday een Autel apparaatje te scoren, dan kan ik het tenminste allemaal zelf doen.

Overigens, als je ooit moet kalibreren heb ik geen idee hoe het werkt, de handleiding is nogal raar vertaald naar het Engels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Khw7rt3iGdzfYJVtokGOZA9d8LY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nMB1251ez3nQL8vbOaZp7Zhg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door breinonline op 04-09-2026 11:49 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1 ... 181 182 Laatste