Anoniem: 225067 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:09:
Als je bij een bedrijf wil doorgroeien, richting b.v. management, kost je dat gewoon veel tijd en energie. Maakt niet uit waar je werkt.
Als je goed wil worden in je vak, moet je op je werkplek gewoon hard je best doen.
Dan kan je ook een erg goede b.v. test analist worden.
als je weet waarom mensen bepaalde keuzes maken om niet op b.v. een cm te komen, dan leer je diegene beter kennen. Hoe zit iemand in elkaar en welke afwegingen zal hij of zij later maken in bepaalde situaties.
Verder lijkt dit een oneindige discussie te worden, stimpy en sledge hebben een andere visie over hoe je meer kan bereiken binnen een detacheringsorganisatie.
Dat het een oneindige discussie kan worden, misschien wel... ( hoop niet dat ik te persoonlijk wordt... maar discussiëren valt toch ook onder communicatieve skills? en jij geeft na +/- 3 posts al op.......

en dat we een andere visie hebben, das niet erg. Maar als we wel dezelfde visie hadden, dan was deze discussie er niet

)
Maar om nog even terug te komen op jou opmerking,
Als je weet waarom iemand niet komt, en de reden is "geen zin". Is dat dan een verkeerde reden? Ik vind van niet, maar ja zo kijkt LCMG er niet tegen aan.
En of je iemand dan beter leert kennen als je weet waarom iemand niet komt? Nee denk het niet.
En dan kijk je zeker verder.. Als hij later in het Managment zit, dan heeft hij vaak ook geen zin...
Nou nee, want dan kom ik voor mijn werk, en niet voor de lol. En das wel een groot verschil.
En als je dan in het managment zit, en je moet s'avonds komen, en het zijn geen overuren. Dan wordt ik er iig naar betaald.
[
Voor 8% gewijzigd door
stimpyrulez op 03-07-2007 18:46
]