Wellicht net te vroeg aangenomen voor de Safari.
Profiel maar even aangepast. Bedankt voor de tip.
Profiel maar even aangepast. Bedankt voor de tip.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 218437
Bij ons in Rotterdam krijgen ze ze niet gevonden hoor ik steeds....Anoniem: 218437 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:05:
Ik ben ook geen junior (10 Jaar ICT werkervaring) maar wel junior SAP. Als je in het oosten van het land woont en geen uren in de auto wil kachelen, zou ik voor een andere werkgever kiezen.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
[ Voor 21% gewijzigd door Janoz op 09-05-2007 17:06 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Toch zit ik nu anderhalf jaar op diverse klussen in Arnhem.Anoniem: 218437 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:05:
Ik ben ook geen junior (10 Jaar ICT werkervaring) maar wel junior SAP. Als je in het oosten van het land woont en geen uren in de auto wil kachelen, zou ik voor een andere werkgever kiezen.
Hoezo wil je geen nieuwe bestellen dan?
[ Voor 22% gewijzigd door T-8one op 09-05-2007 17:08 ]
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Anoniem: 44910
Seat Leon Sportstyle, zei het kudde dier hahah:DViper® schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:10:
ik kan niet echt een leuke auto vinden
al spreekt de Bravo die ik afgelopen zaterdag heb gereden me wel aan.
Ik struin elke dag wel over de release heen, maar wat mij opvalt is dat er behoorlijk veel benzine auto's op staan.
ik moet dieselen
heej, een directe collegaJanoz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:40:
Hmm, ik zie mezelf niet echt meer als junior, maar ik heb niks over een reisje naar Afrika gezien. Ik moet wel zeggen ik tijdens mijn BTC (van 3 April) vooral veel seniors zag binnenkomen. Imho is dat behoorlijk gezond.
Maar goed, vandaag eerst maar eens even gaan eten met collega's. Wel grappig dat de verjaardags diners in Groningen zo uitgelopen zijn dat vandaag pas die van Januari is. Kan ik die nog mooi even meenemen
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
releaseplaza is wat anders dan de marktplaats: releaseplaza is voor auto's van ontslagen mensen, marktplaats is van mensen die van hun auto af willen. Die 2e is veel interessanter: krijg je soms een bonus van een paar duizend euro, omdat mensen de week erop naar de concurrent gaanViper® schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:10:
ik kan niet echt een leuke auto vinden
al spreekt de Bravo die ik afgelopen zaterdag heb gereden me wel aan.
Ik struin elke dag wel over de release heen, maar wat mij opvalt is dat er behoorlijk veel benzine auto's op staan.
ik moet dieselen
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Die is toch gewoon 0,19/km onbelast + nog wat (10 ct/km ofzo, tot 15.000 km) belast erbij???MBV schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:05:
Ach ja, soms stonden er gewoon erg leuke auto's op de marktplaats. Een MG F bijv, flinke bonus, hoefde alleen nog maar de zomer mee. Nou, doe maar.
Maar even serieus: ik zou me wel 3x achter mijn oren krabben voor ik een leasebak zou nemen. Je kan dan wel een golf gratis krijgen, maar je bijtelling tikt erg hard aan volgens mij. Dan kan je volgens mij beter een leuke 2e hands kopen die er netjes uit ziet, en die betalen van de kilometervergoeding. Maar die is vrij laag bij LogicaCMG, omdat in de OR geen eigen rijders zitten ofzo
De islam kan uw vrijheid schaden
tja.. dat is vaak goedkoper dan hem terug inleveren.MBV schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:39:
[...]
releaseplaza is wat anders dan de marktplaats: releaseplaza is voor auto's van ontslagen mensen, marktplaats is van mensen die van hun auto af willen. Die 2e is veel interessanter: krijg je soms een bonus van een paar duizend euro, omdat mensen de week erop naar de concurrent gaan
Ik ben er afgestudeerd, en mijn vader werkt in R'dam. Voor het geval je hard gaat zoeken op de white-pages: hij werkt met Oracle
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
1
2
3
| . Netto Bruto 0 km - 16.000 km EUR 0,27 waarvan EUR 0,19 EUR 0,08 16.001 km en hoger EUR 0,19 waarvan EUR 0,19 EUR 0,00 |
[ Voor 12% gewijzigd door Viper® op 10-05-2007 09:07 ]
Volgens mijn vader (eigen rijder, Citroen C5 diesel) was dat aan de lage kant, t.o.v. concurrentie. En toen het erover ging of die tarieven omhoog konden, koos de OR toch maar voor een lagere leaseprijs...Wokschotel schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:51:
[...]
Die is toch gewoon 0,19/km onbelast + nog wat (10 ct/km ofzo, tot 15.000 km) belast erbij???
dat is het hele idee erachteravotar schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:55:
[...]
tja.. dat is vaak goedkoper dan hem terug inleveren.
Volgens mij wel ja. Hij is pas 'verhuisd', dus ik heb het niet meer helemaal scherp. 3e job in een jaar tijd, eerst SAP support center (R'dam), toen salarisverwerking (amstelveen), en nu dus Oracle.overigens... jouw pa zit bij idt zeker?
dat laatste was niet vanwege het kantoor van lcmg.. want dat is echt rotterdam.MBV schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:16:
En het is duidelijk wel R'dam, en niet capelle: de metro is de grens
Anoniem: 78369
klopt, een van de redenen waarom ik prive ben gaan rijden ipv Lease. Nu ben ik er helemaal weg, das een nog betere oplossing.Anoniem: 218437 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:11:
Ik wil best naar Rottjeknor kachelen. Kom er regelmatig, mijn manager zit er. Lease vergoeding van LCMG valt tegen tov andere bedrijven, uit betrouwbare bronnen vernomen. Als je je aanbieding krijgt staat er ook niet vermeld dat leasebedrag is gebaseerd op diesel rijden. Ik ben er +/- 150 euries bij ingeschoten tov regeling vorige werkgever. Auw!
Maar met alle respect, dat had je ook op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk dat je diesel moet gaan rijden. Die regelingen zijn ongeveer voor alle grote ict boeren hetzelfde toch?Anoniem: 218437 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:11:
Ik wil best naar Rottjeknor kachelen. Kom er regelmatig, mijn manager zit er. Lease vergoeding van LCMG valt tegen tov andere bedrijven, uit betrouwbare bronnen vernomen. Als je je aanbieding krijgt staat er ook niet vermeld dat leasebedrag is gebaseerd op diesel rijden. Ik ben er +/- 150 euries bij ingeschoten tov regeling vorige werkgever. Auw!
nope, kijk maar eens op www.leaseregeling.nlavotar schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 07:36:
[...]
Maar met alle respect, dat had je ook op je klompen kunnen aanvoelen natuurlijk dat je diesel moet gaan rijden. Die regelingen zijn ongeveer voor alle grote ict boeren hetzelfde toch?
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Rijswijk is ook geen SAP-divisie.(volgens mij lopen er daar wel enkele SAPPers rond van GSD). In Rijswijk voornamelijkPublic Sector en GSD-divisie.XTREEMRaGE schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:42:
Ik was gister in het openhuis van lcmg Rijswijk!
Het was wel interessant, maar ik wilde toch wel wat meer van SAP weten en helaas was er niet echt iemand die mij precies kon vertellen hoe de stand van zaken daar zijn. Qua werkzaamheden, welke afdelingen er precies zijn en hoe het zit met juniors.
Nu heb ik heb gelezen dat veel starters toch wel idle zitten, opzich wel jammer, maar lopen zij niet mee met de seniors om juist ervaring op te doen ofzo? ;x
Maar kan iemand mij vertellen hoe de SAP afdelingen in elkaar zitten. Wat de werkzaamheden zijn etc?
Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.
Logica is qua sales verdeeld over 4 divisies (Verticals): Public, Finance, Energy & Utility en Industry.XTREEMRaGE schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:42:
Ik was gister in het openhuis van lcmg Rijswijk!
Het was wel interessant, maar ik wilde toch wel wat meer van SAP weten en helaas was er niet echt iemand die mij precies kon vertellen hoe de stand van zaken daar zijn. Qua werkzaamheden, welke afdelingen er precies zijn en hoe het zit met juniors.
Nu heb ik heb gelezen dat veel starters toch wel idle zitten, opzich wel jammer, maar lopen zij niet mee met de seniors om juist ervaring op te doen ofzo? ;x
Maar kan iemand mij vertellen hoe de SAP afdelingen in elkaar zitten. Wat de werkzaamheden zijn etc?
Hmm, kun je wat overblijft uit je leasebedrag bruto laten uitbetalen, zoals bij veel anderen? Dus stel je heb een leasebedrag van 800 en je rijdt 3000 km in de maand. Ik ga voor het gemak alleen even uit van de onbelaste vergoeding van 0,19. Dan krijg je dus netto 3000*0,19=570. Uit je leasebedrag blijft dan nog 800-530=270 over. Krijg je die bruto uitbetaald?Viper® schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:06:
Voor de duidelijkheid:
code:
1 2 3 . Netto Bruto 0 km - 16.000 km EUR 0,27 waarvan EUR 0,19 EUR 0,08 16.001 km en hoger EUR 0,19 waarvan EUR 0,19 EUR 0,00
Het lijkt mij niet dat deze informatie onder bedrijfsgevoelige informatie valt. Mocht het hierboven staande toch niet algemeen bekend zijn dan ben ik meer dan gewillig het te verwijderen.
Al met al geen vetpot. Tot de 16000 km op zich wel aardig, alleen als je dus veel rijdt wordt het lastiger.
[ Voor 32% gewijzigd door Wokschotel op 11-05-2007 14:09 ]
Zeg dat wel ja... met benzine kun je gewoon een veel grotere auto rijden dan met diesel...Anoniem: 218437 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 07:54:
Nee, bij mijn vorige werkgever mocht ik gewoon benzine tanken. Budget technisch niet verstandig, maar qua lease tarief wel aantrekkelijk.
Ik moet daarvoor even op m'n loonstrook kijken of op intranet, maar uit m'n hoofd zeg ik even dat je de heflt van het bedrag dat je overhoudt bruto bij je salaris krijgt..Wokschotel schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:09:
[...]
Hmm, kun je wat overblijft uit je leasebedrag bruto laten uitbetalen, zoals bij veel anderen? Dus stel je heb een leasebedrag van 800 en je rijdt 3000 km in de maand. Ik ga voor het gemak alleen even uit van de onbelaste vergoeding van 0,19. Dan krijg je dus netto 3000*0,19=570. Uit je leasebedrag blijft dan nog 800-530=270 over. Krijg je die bruto uitbetaald?
[ Voor 8% gewijzigd door avotar op 11-05-2007 14:35 ]
Niet dat ik weet.Wokschotel schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:09:
[...]
Hmm, kun je wat overblijft uit je leasebedrag bruto laten uitbetalen, zoals bij veel anderen? Dus stel je heb een leasebedrag van 800 en je rijdt 3000 km in de maand. Ik ga voor het gemak alleen even uit van de onbelaste vergoeding van 0,19. Dan krijg je dus netto 3000*0,19=570. Uit je leasebedrag blijft dan nog 800-530=270 over. Krijg je die bruto uitbetaald?
avotar schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:27:
[...]
Ik moet daarvoor even op m'n loonstrook kijken of op intranet, maar uit m'n hoofd zeg ik even dat je de heflt van het bedrag dat je overhoudt bruto bij je salaris krijgt..
ik dacht ik 50 euro over.. dus 25 erbij.. dus ongeveer 15 kopjes shell koffie
Hmm, tegenspraakViper® schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:30:
[...]
Niet dat ik weet.
Het is volgens mij of een optie tot leaseauto of kilometer vergoeding.
[ Voor 35% gewijzigd door MBV op 11-05-2007 21:13 ]
Je kan de helft van het leasebedrag dat je eventueel overhoudt laten uitbetalen. Als je auto 100 euro per maand onder de leasevergoeding zit dan krijg je er dus 50 euro per maand bij.Wokschotel schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:35:
[...]
[...]
Hmm, tegenspraakWie kan het bevestigen?
[ Voor 14% gewijzigd door GaMbiNo op 11-05-2007 21:19 ]
Bij veel andere bedrijven krijg je een mobiliteisbudget van bv 800 euro. Dan kun je een auto leasen van 800 euro, of kilometers laten uitbetalen, of een OV-kaart nemen, of een combinatie. Als je dan geen leaseauto hebt en zelf 3000 km's rijdt kun je die netto laten uitbetalen; het restant wat dan nog van je budget over is krijg je bruto uitbetaald. Maar bij LogicaCMG kan dat blijkbaar niet.GaMbiNo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:12:
[...]
Je kan de helft van het leasebedrag dat je eventueel overhoudt laten uitbetalen. Als je auto 100 euro per maand onder de leasevergoeding zit dan krijg je er dus 50 euro per maand bij.
Dit heeft niks met de kilometervergoeding te maken overigens, je least of je krijgt kilometervergoeding. Niet beide dus.
Bij LCMG kies je voor een leaseauto of kilometervergoeding. Als je een leaseauto hebt kun je ook gebruik maken van OV(2de klas).Wokschotel schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:15:
[...]
Bij veel andere bedrijven krijg je een mobiliteisbudget van bv 800 euro. Dan kun je een auto leasen van 800 euro, of kilometers laten uitbetalen, of een OV-kaart nemen, of een combinatie. Als je dan geen leaseauto hebt en zelf 3000 km's rijdt kun je die netto laten uitbetalen; het restant wat dan nog van je budget over is krijg je bruto uitbetaald. Maar bij LogicaCMG kan dat blijkbaar niet.
Yep had ik ook mee gekregen dat ze in r'dam zitten :xDonde schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:29:
[...]
Rijswijk is ook geen SAP-divisie.(volgens mij lopen er daar wel enkele SAPPers rond van GSD). In Rijswijk voornamelijkPublic Sector en GSD-divisie.
BTW, nog een leuke paraplu meegenomen....
hahaha ja ik was een beetje van slag toen ik het telefoontje kreeg van lcmg(positieve zin)...ik had hem niet zo snel verwacht ;D. Maar bedankt voor de info!!MBV schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:11:
minder vaak 'maar' gebruiken?
De Sollicitatierond wordt in een dag(deel) afgerond.XTREEMRaGE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:01:
[...]
Yep had ik ook mee gekregen dat ze in r'dam zitten :x
Had helaas geen praplu mee gekregen, alleen een pen en pepermuntjes.
Maar ik heb 1 juni een sollicitatie gesprek, maar ik krijg nog alle info opgestuurd. Maar hebben jullie nog tips/info, wat ik het best kan doen? Wat ik kan verwachten? Ik heb wel gelezen dat je een test kan krijgen, hoe kan ik dit het best voorbereiden(123test.nl?)? Ik ga voor de SAP kant btw
![]()
[ Voor 23% gewijzigd door MBV op 14-05-2007 17:11 ]
Anoniem: 182917
Ik heb vorig jaar juni bij LCMG gesolliciteerd (en ben aangenomen) maar heb geen test gehad. Een gesprek met een competence manager van een ander team (5 minuten), een gesprek met een senior consultant (60 minuten) en een gesprek met mijn huidige competence manager (5 minuten). Toen nog een half uurtje lunchen met de eerste competence manager en mijn contract mee naar huis nemenAnoniem: 182917 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:31:
Test is wel met nummer reeksen enzo. Stukje cijfermatig/analytisch, stukje ruimtelijk inzicht, stukje verbaal. Ik spreek nu tenminste uit mijn eigen ervaring: test gedaan voor sollicitatie n.a.v. masterclass traject SAP.
Verder is het gesprek doorgaans met 3 partijen: met een toekomstig collega, met een projectleider (of iets anders managementachtigs) en met je toekomstige manager. Doorgaans zijn die gesprekken wel gescheiden maar uiteraard kunnen ze altijd afwijken als het toevallig (of beter) zo uitkomt.
.....
[ Voor 28% gewijzigd door XTREEMRaGE op 16-05-2007 10:37 ]
Ja dat begrijp ik, maar zou fijn zijn als je wist wat je kan verwachtenMBV schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:45:
gebaseerd op de bui van de competence manager waarschijnlijk
Volgens mij heeft elke manager zijn eigen stijl. De een zal altijd een testje doen, de ander nooit, en weer een ander als die aan je twijfelt. Maar mensen aannemen is ook geen exacte wetenschap
Idd de test bij Sogeti gedaan, was een eitje. Helaas was het salarisaanbod dat ook....XTREEMRaGE schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:06:
[...]
Ja dat begrijp ik, maar zou fijn zijn als je wist wat je kan verwachten. Zoals bij cap/sogeti krijg je altijd een test. En bij atos is het zonder.
.....
Ja je bent imho niet goed snik als je bij een bedrijf gaat dat je niet wilt ;x, zal de sfeer niet echt bevorderen. Over het gesprek/test maak ik me niet druk, wilde gewoon zekerheid hebben over wat je kan verwachtenMBV schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:06:
Nou ja, dan ga je toch voor Sollicitatiegesprek 2.0®? http://worsethanfailure.c...ddle-Me-An-Interview.aspx
Ik maak me nooit zo'n zorgen om een sollicitatiegesprek (al ben ik op het moment zelf wel nerveus). Als je goed bent, en je komt bij een goed bedrijf, kom je er wel door. Bij een bedrijf dat mij niet wil hebben wil ik niet werkenIk heb dan ook nog geen huis ofzo
Anoniem: 182917
Ik studeer (TU/e) momenteel nog. Ik hoor vaak wat dingen over lcmg van mijn vader, en heb er stage (hbo-afstudeer) gelopen.XTREEMRaGE schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:17:
[...]
Ja je bent imho niet goed snik als je bij een bedrijf gaat dat je niet wilt ;x, zal de sfeer niet echt bevorderen. Over het gesprek/test maak ik me niet druk, wilde gewoon zekerheid hebben over wat je kan verwachten.
Ik d8 dat je al werkte voor lcmg of ga je voor een ander bedrijf?
Hoor je wat positieve dingen van je vaderMBV schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Ik studeer (TU/e) momenteel nog. Ik hoor vaak wat dingen over lcmg van mijn vader, en heb er stage (hbo-afstudeer) gelopen.
[ Voor 10% gewijzigd door MBV op 22-05-2007 10:38 ]
[ Voor 90% gewijzigd door Royz op 21-06-2007 21:16 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Vind je?
maargoed, slechte resultaten uit Engeland......dat vangen ze dan in Nederland weer op dus geen extra loonsverhogingen dit jaar.GaMbiNo schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:06:
[...]
Vind je?
Ik vind het best meevallen. De concurrentie in Engeland drukt de winst daar maar als je omzetgroei van 9% in Nederland ziet de je het nog niet gek.
Hier nog een link voor de ge"intresseerden: http://www.fd.nl/ShowReda...xt=N%7C1&DocumentId=35173
Maar wel een nieuw sallarisbeleid.Anoniem: 78369 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:56:
[...]
maargoed, slechte resultaten uit Engeland......dat vangen ze dan in Nederland weer op dus geen extra loonsverhogingen dit jaar.
Ik hoop goed voor de huidige medewerkers. Ik heb al vaker te horen gekregen dat er veel mogelijk was en dat er verder niets gebeurde. Totdat ik weg ben gegaan......bye bye swaai swaaiT-8one schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:40:
[...]
Maar wel een nieuw sallarisbeleid.
Eens zien hoe dat uit gaat pakken.
edit..Anoniem: 78369 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:59:
[...]
Ik hoop goed voor de huidige medewerkers. Ik heb al vaker te horen gekregen dat er veel mogelijk was en dat er verder niets gebeurde. Totdat ik weg ben gegaan......bye bye swaai swaai
[ Voor 17% gewijzigd door Royz op 21-06-2007 21:16 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 110505
In de wandelgangen vliegen de bedragen om je oren, laatste info level 3 4200 - 4800. Bij mijn intake werd er geroepen dat alle honoraria inzichtelijk zijn (uitzonderingen daargelaten). Helaas is dit, zoals bij alle bedrijven, niet het geval. In de Intermediair wordt een competence mananger gevraagd, indicatie 80k -90k.Donde schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:33:
Toevallig ook nog iets gehoord voor de overige levels? Level 3 misschien?
Nu alleen maar afwachten of het in de buurt komt...Anoniem: 218437 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:11:
[...]
In de wandelgangen vliegen de bedragen om je oren, laatste info level 3 4200 - 4800. Bij mijn intake werd er geroepen dat alle honoraria inzichtelijk zijn (uitzonderingen daargelaten). Helaas is dit, zoals bij alle bedrijven, niet het geval. In de Intermediair wordt een competence mananger gevraagd, indicatie 80k -90k.![]()
Wellicht dat de nieuwe opzet wat meer helderheid verschaft. Blijf zeuren...
dat zou wel een leuke boost zijn... maar dat zou betekenen dat het startsalaris dus ineens 300 euro omhoog zou gaan.. en dan ook nog de std loonsverhoging er overheen... mwa, dat zou niet verkeerd zjin
[ Voor 17% gewijzigd door AngelDust op 21-06-2007 22:39 ]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Anoniem: 204123
http://www.totaljobs.nl/JobSeeking/job30145764.htmlDonde schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:27:
[...]
Nu alleen maar afwachten of het in de buurt komt...
80k-90k voor een competence manager?Hoe lang staat die vacature dan wel niet open...
zat je in de esdoorn..? Daar heb ik vorig jaar ook nog een tijdje gezeten..MBV schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:06:
Ik zat in Rotterdam, bij een groep die voor Shell werkte. Opdracht was uitzoeken welke functies als eerste in de regressietest opgenomen moeten worden, op basis van metrics als code coverage tijdens de huidge tests etc. Scriptie kan je wel krijgen, stuur maar een mailtje.
De omgeving is me goed bevallen. Er zaten wel onwijze nerds tussen (heftige natuurkunde en wiskunde was daar aanwezig, dus een van die gasten kon een rubix cube in 40 sec oplossen, en at alleen maar bananenvla met een banaan in stukjes als lunch), maar in het algemeen wel gezellig enzo. Ook positief contact met mijn projectleider, en met de manager die me had aangenomen. Helaas was mijn echte manager wat minder toegankelijk, uitzondering die de regel bevestigd zal ik maar zeggen
.
[edit]En ja, ik hoor wel wat positieve dingen van mijn vader. Vooral over het potentieel van Oracle, dus als je met SAP niet aan de bak komt...
Die bedragen kloppen niet. Ik ga ze overigens niet noemen hier. Die informatie lijkt me nu weer net ff iets te gevoelig.Anoniem: 218437 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:11:
[...]
In de wandelgangen vliegen de bedragen om je oren, laatste info level 3 4200 - 4800. Bij mijn intake werd er geroepen dat alle honoraria inzichtelijk zijn (uitzonderingen daargelaten). Helaas is dit, zoals bij alle bedrijven, niet het geval. In de Intermediair wordt een competence mananger gevraagd, indicatie 80k -90k.![]()
Wellicht dat de nieuwe opzet wat meer helderheid verschaft. Blijf zeuren...
Anoniem: 88387
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 88387 op 28-05-2007 13:56 ]
Startsalaris is iets anders dan Level 1, dus helaas...AngelDust schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:50:
[...]
dat zou wel een leuke boost zijn... maar dat zou betekenen dat het startsalaris dus ineens 300 euro omhoog zou gaan.. en dan ook nog de std loonsverhoging er overheen... mwa, dat zou niet verkeerd zjin
Ehm, namen ben ik nooit zo goed in. Dat gebouw wat het dichtst bij de weg "Kralings zoom" ligt? Als je het terrein op rijdt het verst naar rechts? Daar zat ik, op de bovenste verdiepingavotar schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:12:
[...]
zat je in de esdoorn..? Daar heb ik vorig jaar ook nog een tijdje gezeten..
Ja leuk, nog meer nadruk op billing ipv het 'echte' werk.Anoniem: 88387 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:52:
Topman LogicaCMG stapt op na koersval
ANP
LONDEN - Bestuursvoorzitter Martin Read van de Brits-Nederlandse automatiseerder LogicaCMG heeft zijn vertrek aangekondigd. De topman, die veertien jaar leiding gaf aan het IT-concern, blijft aan tot er een vervanger is gevonden. Dat heeft LogicaCMG zondag bekendgemaakt.
Zakenbank FBS Bankiers vermoedt dat er sprake is van een afgedwongen aftreden. "LogicaCMG haalt al enige tijd de door haar uitgesproken doelstellingen niet", aldus FBS Bankiers.
http://www.volkskrant.nl/...aCMG_stapt_op_na_koersval
overnamekandidaat? ik denk dat er wel indiaase investeerders zijn die lcmg weer gezond kunnen maken. vergelijk het brits-nederlandse corus en tata steel.
Anoniem: 220818
[ Voor 7% gewijzigd door MBV op 28-05-2007 16:48 ]
Brandstof hoef je niet te betalen dankzij een tankpas. Ook privé-kilometers als ik me niet vergis. Ik weet alleen niet meer hoe dat werkt in het buitenland, daarvoor is mijn vader al te lang eigen rijderAnoniem: 220818 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:53:
en hoe zit het met tanken, krijg je daarnaast ook een tankpas ofzo ?
Je krijgt een tankpas, waarmee je in NL en in het buiteland kunt tanken.Anoniem: 220818 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:53:
Ehm ja... daar zat ik dus ookMBV schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:09:
[...]
Startsalaris is iets anders dan Level 1, dus helaas...
[...]
Ehm, namen ben ik nooit zo goed in. Dat gebouw wat het dichtst bij de weg "Kralings zoom" ligt? Als je het terrein op rijdt het verst naar rechts? Daar zat ik, op de bovenste verdieping. Bij Rob Ursem, John Stratton was mijn meer directe begeleider
[...]
Ja leuk, nog meer nadruk op billing ipv het 'echte' werk.Of is dat nou juist het probleem wat ze gaan verhelpen?
je krijgt een shell tankpas die binnen heel europa actief is.Anoniem: 220818 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 17:53:
hahahah... ik ben toen ik in de IT begon omgeschoold tot oracle guru..MBV schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:51:
[...]
[...]
offtopic:
wat deed jij daar dan tussen al die die-hard techneuten?
Donde schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:19:
[...]
Je krijgt een tankpas, waarmee je in NL en in het buiteland kunt tanken.
Wat betreft leaseauto: er is geen merkenbeleid. Je kunt praktisch alles leasen. Hummer? Audi Q7? (maar of je manager daarmee accoord gaat...)
ConfusedMBV schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:48:
vraag 1 weet ik niet. Vraag 2 is heel simpel: je krijgt een golfje, de rest moet je zelf bijleggen (verschil in leaseprijs dus). Diesel of niet is afhankelijk van hoeveel je verwacht te gaan rijden.
[ Voor 6% gewijzigd door pagani op 30-05-2007 11:24 ]
Er is inderdaad geen merkenbeleid. Je bent dus vrij in wat je kiest.johnnyv.nl schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:23:
[...]
[...]
Confused
Ik moet morgen uiterlijk beslissen of ik het baanaanbod aanneem, ik denk dat ik er voor ga.
[ Voor 43% gewijzigd door pagani op 30-05-2007 11:36 ]
Leasebedrag kan wel degelijk 771 in zijn. Aangezien deze 1x in de 3 maanden wordt verhoogd...GaMbiNo schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:01:
Die berekening klopt niet helemaal. Heb net even in de leaseapplicatie gekeken en je hebt zonder bijbetaling een Golf van zo'n 24.000 euro. Dan heb je het dus over een Diesel Trendline of Optive3.
Als er in jouw contract 771 euro staat is er een typefout gemaakt. Het is een ander, iets lager, bedrag namelijk.Hou er ook rekening mee dat in dat bedrag ook de verzekering, wegenbelasting en brandstof inbegrepen moet zijn.
"De rest moet je zelf bijleggen". Je krijgt dus de prijs van een kaal golfje (eigenlijk het gemiddelde van een 'mandje', met daarin de golf, astra, en zo nog een paar auto's), en wat je mooier/groter/beter/whatever wilt, moet je bijleggen. Bijv. een Leon heeft ongeveer dezelfde leaseprijs als een golf, dus hoef je niet veel voor bij te leggen. Als je liever in een 206 rijdt, dan krijg je de helft van het verschil terug als ik me niet vergis.johnnyv.nl schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:23:
[...]
[...]
Confused
Ik moet morgen uiterlijk beslissen of ik het baanaanbod aanneem, ik denk dat ik er voor ga.
Kijk, zo hoort het!Donde schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:02:
Je moet er niet gaan werken, omdat je een leuke auto kunt leasen. (wat natuurlijk altijd mooi meegenomen is)
Als jij een goed gevoel hebt bij de aanbieding die je hebt gekregen en de functie lijkt je wel wat. Ga er dan voor.
Omdat dit sneller gaat, ik de manager niet met die vraag lastig hoef te vallen en volgens mij dit forum bedoeld is voor ervaringen met werken bij logicacmg.MBV schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:10:
[...]
Maar waarom vraag je dit hier, en niet aan de manager bij wie je solliciteert?
Je vergeet de brandstofvergoeding in het hele overzicht mee te rekenen.johnnyv.nl schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:09:
Het rekenvoorbeeld wat ze geven is met 488 euro/maand, maar in het contract staat dat tot 771 euro vergoed wordt.
(en zoals gezegd neem ik de baan niet voor de auto maar is dat alleen mooi meegenomen)
Donde schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:22:
En wat bedoel je met rommelen? Tot nu toe heb ik nog niks gehoord.
Wat ik wel weet is dat ik flink omhoog zal gaan n.a.v. het nieuwe beloningsbeleid.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq