Daar wacht ik nou ook nog steeds op ..Xochiquetzal schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:24:
[...]
BS. Wees eens wat concreter, want volgens mij klopt hier helemaal niets van.
Het enige wat ik me zo in de gauwigheid van de laatste 3 jaar kan herinneren is dat de premie van de ziektekosten van de partner neit meer volledig wordt vergoed, maar alleen het aanvullende deel.
Aan de andere kant konden we de no-claim weer in onze zak steken, ondanks dat we er eigenlijk niets voor betaalden.
Ik heb ook erg veel moeite om wat dat betreft de bruto-salarissen te vergelijken... zeker omdat er bij lcmg in de secundaire voorwaarden nog wat extra zit. Als je dat vergelijkt met bv AO / Acc of Sog, zitten ze zeker goed hoor..
Ik wil het een beetje weerleggen MSP, hoewel je zeker wel een heel goed punt hebt.Anoniem: 248971 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 07:34:
Heb 11 jaar bij LCMG gewerkt, dus ik kan uit ervaring spreken. Om alvast 1 ding te weerleggen: LCMG vind het prima als je max. 40uur per week draait. Al dat overwerken is in principe nergens goed voor. Een goede consultant zorgt ervoor dat ie zijn werk of op tijd af heeft of trekt tijdig aan de bel zodra uitloop dreigt. Ok, mocht de nood echt hoog zijn, dan denk je uiteraard wel even mee aan het klantbelang. Maar dus nooit structureel overwerken.
LCMG is een prima toko voor starters. De beste tactiek is dan: blijf daar 2 - 3 jaar, volg zoveel mogelijk opleidingen (liefst masterclasses) en volg je opleidingen breed, d.w.z. naast vakinhoudelijke zaken ook communicatietrainingen ed. Ben je daarna jong, goed opgeleid en hebt 3 jaar werkervaring, taai dan af en ga ergens werken waar professionels wel worden gewaardeerd.
1 v.d. redenen waarom ik ben weggegaan, is dat ik niet meer echt werd geholpen om verder te groeien. LCMG geeft veel aandacht aan nieuwkomers, oude garde wordt daarbij vergeten. Erg jammer. Bovendien momenteel erg onrustig in management. Elke manager heeft om de 3 maanden een nieuwe positie, plus veel zaken onduidelijk over de koers etc.
Ik kwam uit de zelfde positie als jij, ware het niet dat ik bij Tas / PinkR begonnen ben...
Ook daar loop je na een jaar of 5 tegen een gat aan... waarbij je niet junior genoeg meer bent om tevreden te zijn met je salaris, maar niet senior genoeg bent om verder serieus genomen te worden.
Wat ik heb gemerkt is dat je inderdaad bij het bedrijf waar je start max een jaar of 5 moet zitten en dan bij een andere ICT dienstverlener moet gaan cashen.
Dan zit je weer marktconform.
Overigens deel ik je zorgen over de onrust binnen het management wel.. hoewel dat ongetwijfeld BU afhankelijk is.
[ Voor 55% gewijzigd door avotar op 16-01-2008 08:21 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD