Phoenix-X schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 16:01:
Via het customer menu is het nu mogelijk voor bestaande klanten te upgraden, echter werkt de link voor de nieuwe voorwaarden niet en blijkbaar is het ook niet mogelijk om een ander modem erbij te bestellen dan de standaard

Had namelijk graag de Zyxel 2602HW gewild, toch nog maar eens de helpdesk over mailen want ik begreep dat het namelijk wel mogelijk zou moeten zijn.
Ik heb vandaag ook de Helpdesk gevraagd hoe dat nu zit met de migratie.
Ik was in de veronderstelling dat je hiervoor een formulier kon invullen en dat dit via de site beschikbaar zou komen. Niet dus!
Antwoord Helpdesk: Bestel je B10 migratie gewoon via de standaard bestel formulier op de site.
Ik lees nu (op dit forum) dat het ook via Customer menu kan.
En inderdaad daar zie ik een formulier.
Lekker handig dat ze dat niet even zeggen.
EDIT
De website is bijgewerkt (vandaag) er staat nu
: "Door in te loggen op het Customer menu kan je hierop intekenen. Klik op "upgrade" en kies welk abonnement je wilt."
Dan het volgende probleem. De modem.
Welke modem wordt er nu geleverd? Er staat op bij de aanbieding
"speciaal ADSL2 modem".
Antwoord Helpdesk: Het is een Copperjet 816-2P
He? ... die heb ik al !!
Antwoord Helpdesk: ja dat is het oude type, de nieuwe zijn geschikt voor ADSL2 (ze bedoelen waarschijnlijk dat er andere firmware inzit!!)
Ik kan dus mijn bestaande modem zelf wel gereed maken voor ADSL2+ ......
Maar ja hoe zit het dan met de prijs van € 89,95?
Daar zit immers het modem bij en als ik die niet nodig heb of een andere modem wil wat gaat dat dan kosten? Daar heb ik dus nog geen antwoord op.
Ik zou verwachten dat ik (tegen meerprijs van € 49 wellicht) een Copperjet 1616-2P kan bestellen want dan ben ik meteen klaar voor
VoIP.
Dat kan namelijk niet met een 816-2P ook niet als deze met nieuwe firmware geupgrade is.
Bron: Cambrium klanten site
DSL upgrade menu
In dit menu kunt u kiezen voor een upgrade van uw bestaande TweakDSL product. Wanneer u besluit over te stappen naar een nieuw product, dient u onderstaande gegevens te verifieren, en het gewenste nieuwe product te kiezen. Hieraan zijn echter voorwaarden verbonden, welke hier te vinden zijn. Met de ondertekening van het formulier, gaat u akkoord met deze voorwaarden.
U kunt deze keuze slechts eenmaal maken. Nadat u deze keuze hebt gemaakt, zal dit menu onbereikbaar zijn.
Bestaande gegevens
Uw gegevens zijn als volgt: Naam: Dhr.X. xxxxxx
Adres: xxxxxxxxxx
Postcode: xxxxxx
Email: xxxxxxxxxxxxxxx
Klant ID: CBxxxxxxxxxxxx
Lijn nummer: xxxxxxxxxxx
Nieuw product
U heeft de keuze uit 2 nieuwe producten:
o TweakDSLB10 (ADSL2 10Mb/1Mb) € 34,95 per maand
o TweakDSLB16WO (ADSL2 16-24Mb/1Mb) € 49,95 per maand
Bij de upgrade naar een nieuw product gelden eenmalige migratiekosten van
€ 89.95.
(dit zijn kosten voor migratie, verzending en het ADSL2 modem)
En inderdaad, de link naar de nieuwe "voorwaarden" zijn niet te vinden.
Wie weet waar ze staan mag het zeggen. Zonder dat ik de voorwaarden gelezen heb ga ik geen aanvraag doen.
[
Voor 9% gewijzigd door
HoppyF op 23-12-2005 18:30
]