PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
4kg valt inderdaad dik mee, maar dat is wel wat meer dan het gemiddelde satalietspeakertjeXanderH schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:20:
[...]
4kg valt toch wel mee? Mijn rears wegen 7kg per stuk. (ook "boekenplank modellen")
Nette inrichting, mooi gedaan met die vakken zo...
Die van mij weegt wel 28 kiloXanderH schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:20:
4kg valt toch wel mee? Mijn rears wegen 7kg per stuk. (ook "boekenplank modellen")
Oh, we hadden het over speakers....
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat voor speakers zijn het ?PhuSioN schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 16:23:
[...]
4kg valt inderdaad dik mee, maar dat is wel wat meer dan het gemiddelde satalietspeakertje
Welk type, kan er zo niks over vinden..
Verder een zeer strakke set neer gezet, helemaal i.c.m. die LCD-TV
Volgens mij de Infinity Primus setAlfa_145 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:08:
[...]
Wat voor speakers zijn het ?
Verder een zeer strakke set neer gezet, helemaal i.c.m. die LCD-TV![]()
\_Specs_/
http://international.infi...eries.asp?language=GERMANAlfa_145 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:08:
[...]
Wat voor speakers zijn het ?
Verder een zeer strakke set neer gezet, helemaal i.c.m. die LCD-TV![]()
Verwijderd

Mijn zelfgebouwde meubel met daarop de Rotel RC-1090, RB-991 en een vreselijke DVD-speler.
Het meubel is nu trouwens prachtig schoon en glimmend wat niet echt het geval is op deze foto. Nou moet ik wel zeggen dat door de flits van de camera het kleinste vingertje of stofje op de foto zichtbaar is terwijl het normaal gesproken niet te zien is
Let niet op de viltjes onder de poten, dat is slechts een noodoplossing.

Meubel met daarnaast de Rel Acoustics Quake MKII op een zwartgespoten stoeptegel.

De voor- en eindtrap.

Een overzicht vanaf de bank. Links zie je mijn oude versterker, de NAD c352 die slechts 1 jaar trouwe dienst heeft bewezen maar dat meer dan geweldig heeft gedaan.

Mijn luidsprekers, Chario's. Luidsprekerkabels zijn de Xindak ls FS-01, fenomenale kabel voor het geld.

Constellation lijn, Cygnus type.
Verder heb ik nog een Apple powerbook met Airport wat zeer handig is aangezien je draadloos vanaf de bank muziek kan spelen. Welliswaar geen geweldige kwaliteit maar dat heb je toch met .mp3
In de planning ligt als eerste een betere interlink tussen de voor- en eindtrap, Kimber Hero wordt het denk ik. Daarnaast ben ik bijna jarig en ga ik een bijdrage vragen voor een nieuwe cd-speler wat bijna zeker de Ultra Tjoeb 4000 wordt.
Dat was het voor nu
Verwijderd
Idd een hele mooie set moet ik zeggen .
Ik ben het eens met Speedy als je je luidsprekers nou eens een centimeter of 40 verder naar voren set dan worden de bassen wat tja hoe zal ik het zeggen ajaaa probeer het eens .Speedy_J schreef op Saturday 07 January 2006 @ 22:26:
Mooie set, alleen zou je je speakers niet een stukje naar voren halen?
En vertel ons eens wat je bevindingen zijn of het geluid beter/mooier of minder/slechter is geworden .
Mijn eigen luidsprekers staan ongeveer 100 cm van de muur af maar dat komt dat mijn B&Wtjes een beetje bonken (die trouwens op de nominatie staan ter vervanging door een setje Usher CP 6311).
L.E
Verwijderd
Ik zal het eens proberen. Probleem is dat mijn vloer nogal ongelijk is waardoor de speaker erg instabiel worden. Bij de plint valt dat nog mee, naarmate je verder van de muur weggaat wordt dat steeds ergerSpeedy_J schreef op Saturday 07 January 2006 @ 22:26:
Mooie set, alleen zou je je speakers niet een stukje naar voren halen?
Verwijderd
Wat voor vloer heb je Laminaat met beton vloer er onder of heb je een echte houten vloer(zonder betonnen vloer)Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 23:41:
[...]
Ik zal het eens proberen. Probleem is dat mijn vloer nogal ongelijk is waardoor de speaker erg instabiel worden. Bij de plint valt dat nog mee, naarmate je verder van de muur weggaat wordt dat steeds erger
Als je een laminaat vloer hebt probeer dit eens het kost ongeveer 4 a 5 euro of minder.
Een ideetje koop eens voor de gein een setje tuin tegels 30x30 of 40x40 en viltjes bij de praxis of karwei of gamma .
1 plak de viltjes onder de tegel dit is voor het krassen van de vloer en tevens de eerste demping.
2 als je spike's hebt monteer deze dan ook onder je luidspreker kan op de foto niet zien of je ze gemonteerd hebt .
3 plaats de luidspreker met spike's op de tegels( de 40x40 geeft je luidspreker meer stabiliteit).
4 luidsprekers weer zo plaatsen zoals ze stonden en DAN GAAN LUISTEREN *GRIJNS*
5 Ons vertellen wat je bevindingen zijn .
Bevalt dit goed dan kun je overwegen om eens natuursteen te gaan gebruiken is wat duurder maar oogt ook beter.
L.E
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 00:18 ]
Ik heb ook een houten vloer (wel op beton, in een appartement) en heb hetzelfde gedaan, maar dan met kurk. Bij de AH of Blokker kun je van die kurk onderzettertjes voor onder glazen op tafel kopen. Euro per 6 ofzo. Er passen er 4 onder een stoeptegel en je kunt ze met kit vastzetten. Als je een tegel willen laten 'zweven' kun je er ook een kurk pan-onderzetter onder plakken. Die zijn een centimeter dik ofzo.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:14:
1 plak de viltjes onder de tegel dit is voor het krassen van de vloer en tevens de eerste demping.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
@ ExirionExirion schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:01:
[...]
Ik heb ook een houten vloer (wel op beton, in een appartement) en heb hetzelfde gedaan, maar dan met kurk. Bij de AH of Blokker kun je van die kurk onderzettertjes voor onder glazen op tafel kopen. Euro per 6 ofzo. Er passen er 4 onder een stoeptegel en je kunt ze met kit vastzetten. Als je een tegel willen laten 'zweven' kun je er ook een kurk pan-onderzetter onder plakken. Die zijn een centimeter dik ofzo.
Kurk is ook een goede demping was ik ff vergeten
@ Hootsh
kijk maar wat voor jou het beste is/klinkt.
Verwijderd
Het is natuurlijk niet het beste van het beste, maar van niks naar deze surroundset moet ik zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben. Nu las ik in een review bij de Sony surround set, dat iemand adviseerde om de standaard kabels die erbij zitten te vervangen voor bijv monster kabels.
Nu is mijn vraag of het vervangen van kabels echt groot verschil wat betreft geluidskwaliteit met zich mee brengt. En zo ja in welk opzicht.
edit: het gaat me dus niet om welke kabels je daarvoor zou moeten gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 08-01-2006 19:13 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
die discussie gaan we niet weer doen. Ga maar even zoeken op audio en kabels en dan mag je voor jezelf bedenken of dat op zo'n setje hoorbare verschillen gaat opleveren.DjWannaB2002 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:12:
Zelf heb ik als surround set de Sony SA-VE335 aangesloten op een JVC RX-5052S
Het is natuurlijk niet het beste van het beste, maar van niks naar deze surroundset moet ik zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben. Nu las ik in een review bij de Sony surround set, dat iemand adviseerde om de standaard kabels die erbij zitten te vervangen voor bijv monster kabels.
Nu is mijn vraag of het vervangen van kabels echt groot verschil wat betreft geluidskwaliteit met zich mee brengt. En zo ja in welk opzicht.
edit: het gaat me dus niet om welke kabels je daarvoor zou moeten gebruiken.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Verwijderd
Tjeee bijna 24 uur geen posting hierzo
Aanstaande woensdag gaat ik een setje Usher CP-6311 beluisteren en als ze me bevallen dan gaan ze mee terug met mij.
Plaatje van de Usher CP-6311
maar dan in het piano lak zwart

Zijn hier nog forum leden die ervaring hebben met Usher of mischien wel ze zelf thuis heeft staan laat maar ff weten .
K'wil graag weten wat jullie ervaringen zijn goed of slecht maakt niet uit alle info is welkom.
En om de Mods te vreden te houden ken je me ook ff een Pmtje sturen anders geraakt het hier zo vol van topic vervuiling
Mochten ze aanstaande woensdag mee nuur huis gaan dan zal ik proberen om voor het weekend nog ff pictures te plaatsen.
L.E
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2006 22:14 ]
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd
Ohwwww ehhhhh tjaa als je je nick name aan klikt ken je daar een email adres vinden als die gene
dan daar ook zijn email adres heeft vermeld en anders wordt het een beetje moeilijk.
En anders dan maar op het topic vermelden .
L.E
pre en sub zijn er wel maar zonder eindtrap kan ik niet zo veel natuurlijk
beamax velvet a scherm 230cm doorsnede is er inmiddels wel
Welke EV gaat er komen?lowfi schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:03:
mja ik wou dat ik hier ook een keer eens wat leuks kon posten maar ik wacht inmiddels al bijna 2 maanden op mijn eindversterker
pre en sub zijn er wel maar zonder eindtrap kan ik niet zo veel natuurlijk
beamax velvet a scherm 230cm doorsnede is er inmiddels wel
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
rotel rsp 1068 als pre en REL storm 5 sub staan inmiddels al wel klaar....
Super mooi weggewerkt! Maar hoe sluit je nou je kabels aan de achterkant van al die apparaten aanPhuSioN schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:10:
[afbeelding]
Mijn video/audio/game spullen. Netjes in de wand weggewerkt
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Weinig ervaring denk ik, gezien het een een redelijk nieuw merk is voor de eurpopeese markt. Mijn broer heeft een set AC10's. Hij verkoos ze boven zijn Diapasson Adamantis III. Waar haal je ze weg, een dealer of direct bij de "importeur" ?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:06:
Aanstaande woensdag gaat ik een setje Usher CP-6311 beluisteren en als ze me bevallen dan gaan ze mee terug met mij.
Plaatje van de Usher CP-6311
maar dan in het piano lak zwart
Zijn hier nog forum leden die ervaring hebben met Usher of mischien wel ze zelf thuis heeft staan laat maar ff weten .
K'wil graag weten wat jullie ervaringen zijn goed of slecht maakt niet uit alle info is welkom.
Mochten ze aanstaande woensdag mee nuur huis gaan dan zal ik proberen om voor het weekend nog ff pictures te plaatsen.
Hier is trouwens een review:
http://www.usheraudio.nl/testen/CP6311-avguide.pdf
[ Voor 20% gewijzigd door ranzige pad op 10-01-2006 11:44 ]
HT & NAS & Inventaris
- Gigantische versterkerruis.
- Geen digitale ingangen.
- Geen DTS decoder.
- Bonkende (sub)woofer.
- Enorme aardlussen bij aangesloten pc/tv/etc..
- Amper treble uit de 1-weg speakertjes

Receivertje (kuch..kuch..dvd-speler met ingebouwde digitale versterker..kuch..kuch)

Overzicht van de oude set.

(sub)woofertje.
Maar goed voor dat geld was het nog best goed en ik denk dat je ook met een stuk duurdere kant-en-klare setjes niet beter af zou zijn.
Maar goed.. Nieuwe set dus. Ik wilde max iets van €700,00 uitgeven, wat (gemerkt uit mijn onderzoek) voor audio spul heel weinig is. Ik heb toch geprobeerd er een zo'n compleet mogelijke set van te maken met een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Yamaha RX-V457 Ti
2 x Mivoc SB238 als fronts
- 3 weg.
- 4 Ω
- Watt RMS/max 140/300
- 30-21.000 Hz
- 89 DB
2 x Mivoc SL138 2 weg als rears
- 2 weg.
- 8 Ω
- Watt RMS/max 70/180
- 43-21.000 Hz
- 86 DB
Mivoc SW 1500 A
- 15 Inch
- BxHxD 39x57x56
- Zwart/kers.
- Watt RMS/max 120/300
-20-180 Hz (crossover op 40 Hz)
Samsung 55 cm TV
Goldkabel speakerkabel 2,5 mm
Goldkabel subwooferkabel

Receiver.

Front overzicht.

Subwoofer.

Linker Rear

Het merkje.

Verlicht logo @ subwoofer.
Het is nog steeds niet echt iets vergeleken met anderen hier, maar ik hoop dat jullie met me eens zijn dat het een flinke vooruitgang is
Verwijderd
Tweedehans ongeveer nu 4 mnd oud gaan weg ivm upgrade.ranzige_pad schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:40:
[...]
Weinig ervaring denk ik, gezien het een een redelijk nieuw merk is voor de eurpopeese markt. Mijn broer heeft een set AC10's. Hij verkoos ze boven zijn Diapasson Adamantis III. Waar haal je ze weg, een dealer of direct bij de "importeur" ?
Hier is trouwens een review:
http://www.usheraudio.nl/testen/CP6311-avguide.pdf
Ik erger me al bijna een jaar aan mijn audiorack. Mooi is het natuurlijk wel; een los meubel voor alleen de Hifi componenten, praktisch is het echter niet in mijn slaapkamer.
Ik heb dus gekozen voor een meubel waar alles in past. Dit meubel moet minimaal ruimte bieden voor de volgende componenten:
Rotel RC-03 voorversterker
Parasound HCA-1000 eindversterker
Denon DCD-755 Cd-speler
51cm goedkope TV
Dat allemaal in een schitterend meubel, voor slechts € 59,-

Het meubel wordt morgen opgehaald. Na het monteren maak ik mijn kamer netjes en zal ik weer eens foto's posten. De laatste foto's staan in deel 10, maar van die ''set'' en inrichting is (gelukkig!!) niets meer over
Genoeg plaats denk ik toch wel voor alle apparatuur. Natuurlijk weer van de Ikea
Heb je wel goed gekeken of de diepte van het meubel voldoende is? Het heeft mij een lange zoektocht gekost om iets te vinden waar spul met een diepte van +/- 50cm (zowel de NAD als Arcam preamp plus wat ruimte voor kabels) in past. Bleek een schaars goed te zijnBarry|IA schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 01:31:
Update
Ik erger me al bijna een jaar aan mijn audiorack. Mooi is het natuurlijk wel; een los meubel voor alleen de Hifi componenten, praktisch is het echter niet in mijn slaapkamer.
Ik heb dus gekozen voor een meubel waar alles in past. Dit meubel moet minimaal ruimte bieden voor de volgende componenten:
Rotel RC-03 voorversterker
Parasound HCA-1000 eindversterker
Denon DCD-755 Cd-speler
51cm goedkope TV
Dat allemaal in een schitterend meubel, voor slechts € 59,-
[afbeelding]
Het meubel wordt morgen opgehaald. Na het monteren maak ik mijn kamer netjes en zal ik weer eens foto's posten. De laatste foto's staan in deel 10, maar van die ''set'' en inrichting is (gelukkig!!) niets meer over
De diepte is 54cm, dus dat moet geen probleem zijn. Gezien alles van hout is, maar ik mij meer zorgen om de warmteontwikkeling. De Parasound wordt toch wel redelijk warm in klasse A (laag volume). Er zullen waarschijnlijk een paar Papst fan's moeten komen voor het meubel.Exirion schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:25:
[...]
Heb je wel goed gekeken of de diepte van het meubel voldoende is? Het heeft mij een lange zoektocht gekost om iets te vinden waar spul met een diepte van +/- 50cm (zowel de NAD als Arcam preamp plus wat ruimte voor kabels) in past. Bleek een schaars goed te zijn
Verwijderd
Ben je niet bang dat je last zult krijgen van het geluid dat die fans produceren? Ik weet dat die papstfans erg stil zijn maar toch..Barry|IA schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:03:
[...]
De diepte is 54cm, dus dat moet geen probleem zijn. Gezien alles van hout is, maar ik mij meer zorgen om de warmteontwikkeling. De Parasound wordt toch wel redelijk warm in klasse A (laag volume). Er zullen waarschijnlijk een paar Papst fan's moeten komen voor het meubel.
Waarom heb je niet gekozen voor een rack net als ik? Mijn apparatuur wordt ook best warm maar met een geheel open rack heb je genoeg "airflow". Daarnaast staat het ook nog eens supermooi
Ik heb juist problemen met de breedte in dit meubelExirion schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:25:
[...]
Heb je wel goed gekeken of de diepte van het meubel voldoende is? Het heeft mij een lange zoektocht gekost om iets te vinden waar spul met een diepte van +/- 50cm (zowel de NAD als Arcam preamp plus wat ruimte voor kabels) in past. Bleek een schaars goed te zijn
Verder past alles prima .. warmte blijft inderdaad behoorlijk hangen .. maar doordat je met die plankjes nog wat verticaal kunt schuiven is dat nog een beetje op te lossen.
Het achterpaneel bestaat uit twee delen, misschien dat je er eentje af kunt laten als warmte een issue is (maar dan behoud je wel wat stevigheid).
[ Voor 4% gewijzigd door PhoeniX- op 11-01-2006 14:26 ]
Ik krijg er binnenkort 2 19" kasten bij in resp 3U en 4U hoogte. Ben blij dat ik het meubel een beetje op de groei heb gekocht want anders zit je met 19" breedte gauw in de knelPhoeniX- schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:00:
Ik heb juist problemen met de breedte in dit meubelDe sierrandjes moesten er bij mij af omdat m'n receiver er anders niet in pastte.
Ziet er leuk uit!The_nv40_man schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:59:
Maar goed voor dat geld was het nog best goed en ik denk dat je ook met een stuk duurdere kant-en-klare setjes niet beter af zou zijn.
Maar goed.. Nieuwe set dus. Ik wilde max iets van €700,00 uitgeven, wat (gemerkt uit mijn onderzoek) voor audio spul heel weinig is. Ik heb toch geprobeerd er een zo'n compleet mogelijke set van te maken met een zo goed mogelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Yamaha RX-V457 Ti
2 x Mivoc SB238 als fronts
2 x Mivoc SL138 2 weg als rears
Mivoc SW 1500 A
knip
Het is nog steeds niet echt iets vergeleken met anderen hier, maar ik hoop dat jullie met me eens zijn dat het een flinke vooruitgang is. En ik vindt het gewoon heel goed klinken en de speakers waren erg goed afgewerkt en compleet.
Die speakers zien er voor Mivoc speakers ook erg goed afgewerkt uit en ze passen allemaal mooi bij elkaar. Hoe het klinkt kan ik niet beoordelen, maar het ziet er in ieder geval erg goed en doordacht uit voor een budget set!
[ Voor 31% gewijzigd door ZiegoM op 11-01-2006 19:20 ]
\_Specs_/
beetje gare foto, mgoed. Gaat om het nieuwe meubel
marantz sr5500
2x yamaha ns150 voor
1x yamaha b515 center
2x yamaha 80watt surround (niet zichtbaar)
1x jamo e3 sub.
tv daewoo 72cm met platte buis.
modded xbox optisch aangesloten voor films etc.
Verwijderd
Net kastje! Nu nog iets om je kabels een beetje mooi weg te werken, of zowieso een stel kabels van dezelfde kleur te nemen, dat heb je echt iets moois!Cougar schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:
ook ik ben ff langs de ikea geweest voor een nieuwe kast, die ik in een tv meubel heb "omgebouwd"
[afbeelding]
marantz sr5500
2x yamaha ns150 voor
1x yamaha b515 center
1x jamo e3 sub.
Verwijderd
Ik vond het er ook erg mooi uitzien voor een budget setZiegoM schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:19:
[...]
Ziet er leuk uit!
Die speakers zien er voor Mivoc speakers ook erg goed afgewerkt uit en ze passen allemaal mooi bij elkaar. Hoe het klinkt kan ik niet beoordelen, maar het ziet er in ieder geval erg goed en doordacht uit voor een budget set!
Ziet er leuk uit, maar waar dienen die controllers op je speakers precies voor? Genereer je zo een beter geluid?Cougar schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:
ook ik ben ff langs de ikea geweest voor een nieuwe kast, die ik in een tv meubel heb "omgebouwd"
marantz sr5500
2x yamaha ns150 voor
1x yamaha b515 center
1x jamo e3 sub.
Heb zelf de SR5400, vind het alleen erg jammer dat er geen klepje zit voor die ingangen voor SVHS, en die tulp meuk daar rechtsonder...aandachtspuntje voor de SR5600 wellicht
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
als ik een film kijk ofzo dmv de xbox dan plug ik ff een controller inBanjy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:59:
[...]
Ziet er leuk uit, maar waar dienen die controllers op je speakers precies voor? Genereer je zo een beter geluid?![]()
Wel leuk dat je het bij allebij hebt...
Goed opgemerkt
edit:
heb er wel een klepje bij voor die tulp ingangen aan de voorkant, maar vind het er zo leuker uitzien
[ Voor 14% gewijzigd door Cougar op 11-01-2006 20:08 ]
Opzich een leuk idee om pootjes onder die kast te zetten (zitten er normaal niet op dacht ik?). Ik had alleen gekozen voor wat kortere pootjes.Cougar schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:
[afbeelding]
marantz sr5500
2x yamaha ns150 voor
1x yamaha b515 center
1x jamo e3 sub.
Verder leuk setje, ook een mooie reciever in een mooie kleur. Ik heb zelf ook een sr5500 alleen dan in het zwart helaas. Ik wilde eigenlijk zilver, maar ik wilde geen 100 eypo meer betalen voor alleen een andere kleur.
Ik heb het klepje er zelf ook niet opzitten. Vind het nogal een lomp dingetje, had mooier gekund. Zoals bijvoorbeeld bij de Pioneer vsx-915Cougar schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:04:
[...]
als ik een film kijk ofzo dmv de xbox dan plug ik ff een controller in.
Goed opgemerkt
edit:
heb er wel een klepje bij voor die tulp ingangen aan de voorkant, maar vind het er zo leuker uitzien
[ Voor 22% gewijzigd door ZiegoM op 11-01-2006 20:24 ]
\_Specs_/
mag ik even vragen hoe je de aparatuur in de muur hebt weggewerkt? heb je er zelf een dubbele wand ingebouwd, of komt het er aan de achterkant in een andere kamer uit? (PhuSioN schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:10:
Laat ik de mijne ook maar eens posten. Voor de kerst was het dan eindelijk klaar, maar heb nu een fototoestel ter beschikking.
Geen echte home-cinema maar naar mijn eisen voldoet het prima!
[afbeelding]
[afbeelding]
Het geheel (ja, mijn fotografeer kunsten zijn niet geweldig)
[afbeelding]
Mijn video/audio/game spullen. Netjes in de wand weggewerkt
[afbeelding]
Het zitgedeelte/mijn bedLet niet op de kreukels, hoes met er elke keer af als ik ga slapen en is lastig op te bergen.
[afbeelding]
Ruimte naast de bank voor de AB's en drinken.
[afbeelding]
Als laatst nog m'n werkplekje als ik toch bezig ben.
En de Specs:
LG 32LX2R LCD-tv
Infinity Primus HCS set
Onkyo TX-SR502E AV-Receiver
BBK/Oppo DV971H DVD-speler @ DVI 720P
Xbox 1.4 & Xbox Media Center
Playstation 2
VD Hul audio kabeltjes
Monster TOS-kabels
Monster Xbox HDTV AV Component kabel
Cancare 3fbc HDTV Component kabel
Hoop de X360 in februari erbij te zetten.
Laat me weten wat je er van vind. Kan eventueel nog nieuwe pics schieten.
He Cougar hoe bevalt jou die sub? Ik heb de zelfde sub in combinatie met een sr4200. Echter vind ik de sub niet erg nauwkeurig, je kan hem niet heel erg lekker afstellen. Als je hem op een bepaalde level hebt staan die goed is voor muziek dan is dit vaak een te lage level voor een film. Op welke level heb jij de sub en op hoeveel hz?Cougar schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:
[afbeelding]
marantz sr5500
2x yamaha ns150 voor
1x yamaha b515 center
1x jamo e3 sub.
ben overig nog maar 15jaar.....(bijna 16 in feb..)
me dvd-speler gebruik ik mooi als cd/dvd speler
en over een tijd word het goed ingericht.. want over paar maande word de zooi hier gerenoveerd

mijn boxen van philips.. 70cm hoog 3way-speaker en onderste is een reflex-box ofzo denk ik
de beschadeging is wel jammer.. maar op de foto is het erger dan in het egt
Pnom 60Watt Pmus 100Watt 8ohm

de receiver. | Philips 603 | doet het goed genoeg en wel een beetje oud volgens mij
volgens mij maar 60watt ofzo

de dvd-speler.. gemod en doet het nog perfect..
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Grmbl, je hebt me doen twijfelen welk meubel ik nu moet gaan kopenCougar schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:
[afbeelding]
marantz sr5500
2x yamaha ns150 voor
1x yamaha b515 center
1x jamo e3 sub.
Marantz SR4200 (gekocht destijds voor €300,-)
Marantz DV 3100 (€20,-)
Jamo e3 sub
Jamo e3 center
(4x) Jamo e3 surround (Jamo set in totaal €300)
Op speakerstands van de ikea (€30)
JVC AV28H20EUS 100 hz breedbeeld tv (€80)
Ikea tv meubel (gratis)
Aardig leuk setje voor een €730,-
Wat zeggen jullie er van, ps foto is een beetje brak vanwege flits!
Zonder de kappen zien ze er nog wat beter uit maar die laat ik er voorlopig maar even op zitten uit veiligheidsoverwegingen. Subwoofer is alleen wat oversized voor mijn kamer maar ik zeg dan maar dat hem op de groei heb gekocht
@ chrissis
Is ook een leuk setje voor ongeveer dezelfde prijs. Alleen heb je wel een hele goedkope tv. Tweedehands/demomodel oid
Zal straks nog even foto's plaatsen van mijn slaapkamer setje! maar deze is nog niet helemaal geplaats.
ik heb ongeveer dezelfde tv, maar er wel flink meer voor betaald, hoe ben je daar zo geodkoop aangekomenchrissis schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:54:
Bij deze even mijn budget setje:
Marantz SR4200 (gekocht destijds voor €300,-)
Marantz DV 3100 (€20,-)
Jamo e3 sub
Jamo e3 center
(4x) Jamo e3 surround (Jamo set in totaal €300)
Op speakerstands van de ikea (€30)
JVC AV28H20EUS 100 hz breedbeeld tv (€80)
Ikea tv meubel (gratis)
Aardig leuk setje voor een €730,-
Wat zeggen jullie er van, ps foto is een beetje brak vanwege flits!
[afbeelding]
Verwijderd
Heeft weinig te maken met watts hoor. Verdiep je er maar eens in. Een 500 watt versterker kan meer moeite hebben met het aansturen van speakers dan een 50 watter.chrissis schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:23:
Mijn broer heeft de zelfde receiver maar had er zware speakers op en die had het er erg moeilijk mee om ze aan te sturen!
Ik had niet echt een andere keuze, mijn center paste eigenlijk nergens inDupje schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:54:
[...]
Grmbl, je hebt me doen twijfelen welk meubel ik nu moet gaan kopen
- praxis
- leenbakker
- kwantum
- ikea
etc. geweest. Alle tv meubels hebben voor audio meuk max een breedte van 48cm. Mijn center is zelf 50cm. Moest dus met een creative oplossing komen of één of ander design meubel aanschaffen van +- 300,- minimaal.
Eénmaal bij ikea gekomen viel mijn oog op de lack open kast
http://www.ikea.com/webap...entCats=15561*15639*15651
Daarbij een setje Capita poten:
http://www.ikea.com/webap...angId=-22&productId=25954
en je hebt een prima tv meubel, heb echter het middelste plankje wel weggelaten, waar ik mijn center in heb geplaatst. Kwa stevigheid heb ik er niets op aan te merken.
Daarnaast staat het erg goed bij de yamaha speakerset die ik heb, waar ik overigens nog steeds erg tevreden over ben i.s.m de sr-5500
Hoe houd die kast het trouwens? buigt hij niet door door al het gewicht? ik zag namelijk geen poten inhet midden(misschien kijk ik wel verkeerd)
HT & NAS & Inventaris
Hmm, ik heb een vraagje voor je. Hoe hoog zijn die vakjes? Want ik ga zelf ook een audiomeubel kopen binnenkort, maar daar moeten mn platen (+/- 150 stuks) ook inpassen. Op de Ikea site staat alleen de buitenmaat, maar ik moet de binnenmaat hebben, als je dat voor me zou willen meten, dan ben je echt een held.Cougar schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:29:
Eénmaal bij ikea gekomen viel mijn oog op de lack open kast
http://www.ikea.com/webap...entCats=15561*15639*15651
Daarbij een setje Capita poten:
http://www.ikea.com/webap...angId=-22&productId=25954
en je hebt een prima tv meubel, heb echter het middelste plankje wel weggelaten, waar ik mijn center in heb geplaatst. Kwa stevigheid heb ik er niets op aan te merken.
26cm hoog zijn de vakjesSjoewe schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:57:
[...]
Hmm, ik heb een vraagje voor je. Hoe hoog zijn die vakjes? Want ik ga zelf ook een audiomeubel kopen binnenkort, maar daar moeten mn platen (+/- 150 stuks) ook inpassen. Op de Ikea site staat alleen de buitenmaat, maar ik moet de binnenmaat hebben, als je dat voor me zou willen meten, dan ben je echt een held.
Dankjewel! Helaas, dat is te klein, een platenhoes is 32 cm hoog
Verwijderd
SSSSsssssstttttt stilte de forum leden slapen uit vandaag
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 12:26 ]
Mja is niet perse zo hoor, goed hout, goeie verf en je eigen manuren moet je ook meetellen.
Harman/kardon avr 130
Lifetec dvd speler (die van de aldi)
Boxen zelfbouw goedkope laag en midden tweeters wel aardig (visaton) volume van boxen maten van mission boxen
Surround speakers van Technics
Woofer Philips FB 201 (niet echt super maar doet het)
TV jvc
Meubel van Ikea van twee 1 gemaakt
Front aanzicht

Receiver

Box en woofer

achter speakers
Me? Crazy? I aint crazy, poor people are crazy i'm eccentric.
Specificaties Stereo:
NAD C370 Stereo Integrated Amplifier
NAD C270 Stereo Power Amplifier
NAD C521BEE CD Player
NAD C422 Stereo Tuner
Infinity Delta 70 4-weg zuidluidsprekers geplaatst op natuurstenen tegels
Specificaties Home Cinema:
Sony oude stijl televisie van een geheel onbekend type
Marantz Hollywood in a Box Take Two home cinema set

[ Voor 85% gewijzigd door ConZito op 16-01-2006 09:21 ]
Ziet er goed uit, netjes clean.ConZito schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:59:
Twee losse sets, een compleet en alleen voor stereo doeleinden en de andere uitsluitend voor films en televisie.
Specificaties Stereo:
NAD C370 Stereo Integrated Amplifier & NAD C270 Stereo Power Amplifier
NAD C521BEE CD Player
NAD C422 Stereo Tuner
http://members.chello.nl/.../images/temp/stereo01.jpg
http://members.chello.nl/.../images/temp/stereo02.jpg
http://members.chello.nl/.../images/temp/stereo03.jpg
Die forse tussenruimte vraagt wel om een mooie plasma
Dat is idd verbeterpunt nummer 1, we sparen fijn doorProcyon for life schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:03:
[...]
Ziet er goed uit, netjes clean.
Die forse tussenruimte vraagt wel om een mooie plasma
Verwijderd
HoiConZito schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:59:
Twee losse sets, een compleet en alleen voor stereo doeleinden en de andere uitsluitend voor films en televisie.
Specificaties Stereo:
NAD C370 Stereo Integrated Amplifier & NAD C270 Stereo Power Amplifier
NAD C521BEE CD Player
NAD C422 Stereo Tuner
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn dat toevallig Herman Brood schilderijen ??????
Idd zeer mooie meubel voor een plasma
Dat zijn idd Brood reproducties.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:09:
[...]
Hoi
Zijn dat toevallig Herman Brood schilderijen ??????
Idd zeer mooie meubel voor een plasma![]()
![]()
Mooie stereoset.
Heb je toen je je set kocht ook geluisterd naar de NAD C-521 cd speler? En was er een flink verschil tussen die en de 541? Ik ben zo stiekem ook wat aan het kijken naar een cd-speler en een NAD lijkt wel het logische met mijn set
Ik kon op mijn set geen duidelijk verschillen horen tussen de C541 en de C521BEE. Ik hoorde wel minimale verschillen tussen de 521BEE en de C541 met muziek die ik normaliter vrijwel nooit luister, met mijn eigen muziek hoorde ik geen verschillen.Dupje schreef op zondag 15 januari 2006 @ 19:00:
[...]
Mooie stereoset.
Heb je toen je je set kocht ook geluisterd naar de NAD C-521 cd speler? En was er een flink verschil tussen die en de 541? Ik ben zo stiekem ook wat aan het kijken naar een cd-speler en een NAD lijkt wel het logische met mijn set
Verwijderd
Die tweeter zit wel heel erg laag, geen last van?? Ik vind het altijd zo zonde om het geheel maar af te maken, bij een stel redelijk uitziende fronts, een crappy center en subwoofer te plaatsen... ook qua looks. Verder een leuke opstelling zo... glas blijft toch lastig qua snoertjes, je zit werkelijk alles (en dat is redelijk wat bij jouroger is here schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:07:
Ik ook dan maar even posten wat ik heb staan.
Harman/kardon avr 130
Boxen zelfbouw goedkope laag en midden tweeters wel aardig (visaton) volume van boxen maten van mission boxen
TV jvc
Je hebt een deuk in je laag unit. Zonde.roger is here schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:07:
Harman/kardon avr 130
TV jvc
...
Twee losse sets? hoe heb je dit alles aangesloten?ConZito schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:59:
Specificaties Stereo:
NAD C370 Stereo Integrated Amplifier
NAD C270 Stereo Power Amplifier
NAD C521BEE CD Player
NAD C422 Stereo Tuner
zijn de intergrated amp en power amp mono geschakeld?
of het je de power amp op de pre out van de intergrated amp en heb je laag - mid/hoog gescheiden?
of heb je het anders?
leg eens uit.
[ Voor 76% gewijzigd door ranzige pad op 16-01-2006 13:27 ]
HT & NAS & Inventaris
Stereo is dus een losse set, en de home cinema is dus een losse set. De home cinemaset staat hier helemaal los van, als je goed kijkt staan er op het dressoir kleine grijze melkpakjes die voor de "surround" beleving moeten zorgen, gezien ik hier heel veel minder waarde aan hecht dan aan stereo, doen ze dit boven verwachting goed.ranzige_pad schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:12:
[...]
Je hebt een deuk in je laag unit. Zonde.
[...]
Twee losse sets? hoe heb je dit alles aangesloten?
zijn de intergrated amp en power amp mono geschakeld?
of het je de power amp op de pre out van de intergrated amp en heb je laag - mid/hoog gescheiden?
of heb je het anders?
leg eens uit.
De NAD C370 en C270 bi-wired aangesloten op de infitiy luidsprekers. De C370 zorgt voor het hoog, de C270 voor het laag.
[ Voor 15% gewijzigd door ConZito op 16-01-2006 14:26 ]
[ Voor 21% gewijzigd door ranzige pad op 16-01-2006 15:31 ]
HT & NAS & Inventaris
Helemaal mijn style, lekker!PhuSioN schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:10:
.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat me weten wat je er van vind. Kan eventueel nog nieuwe pics schieten.
Wat is de afstand tussen de tv en je bank, en als je bank is uitgeklapt tot een bed wat is de afstand dan? Misschien dat je daar nog een paar foto's van kan nemen
0110101001111010
Mijn tijdelijke opstelling:
- Samsung LE32R41 (wordt binnenkort opgehangen aan de muur)
- 2 * JBL TLX 10 (kan fout zijn)
- Rotel 960BX stereo versterker, (ik hou van dit ding, enige mispunt: geen afstandsbediening)
gekoppeld aan mijn pc:
Athlon64 3000+ venice
X700 vivo (met component verbonden aan de tv)
19" iiyama visionmaster 454
naja niet zo bijzonder

Mooie receiver. Ik wil er ook een in deze klasse gaan kopen. H/K of denon. Bevalt die AVR 130 goed??roger is here schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:07:
Harman/kardon avr 130
TV jvc
Front aanzicht
[afbeelding]
Receiver
[afbeelding]
Box en woofer
[afbeelding]
achter speakers
[afbeelding]
By de weg: Weet iemand wat het verschil is tussen de 0 en de 5 bij H/k series. Dus het wezelijke verschil tussen 130 en 135, 430 en 435, 630 en 635, ed. Ik kan hier niks over vinden namelijk, maar het scheelt wel veel in prijs.
Verwijderd
Ik zelf heb de NAD c542, en ben daar zeer goed over te spreken. Heb je deze ook beluisterd?ConZito schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:04:
[...]
Ik kon op mijn set geen duidelijk verschillen horen tussen de C541 en de C521BEE. Ik hoorde wel minimale verschillen tussen de 521BEE en de C541 met muziek die ik normaliter vrijwel nooit luister, met mijn eigen muziek hoorde ik geen verschillen.
Die was er toen nog nietVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:29:
[...]
Ik zelf heb de NAD c542, en ben daar zeer goed over te spreken. Heb je deze ook beluisterd?
Dat kun je op de site van HK doen: klikFalcon2107 schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:17:
[...]
Mooie receiver. Ik wil er ook een in deze klasse gaan kopen. H/K of denon. Bevalt die AVR 130 goed??
By de weg: Weet iemand wat het verschil is tussen de 0 en de 5 bij H/k series. Dus het wezelijke verschil tussen 130 en 135, 430 en 435, 630 en 635, ed. Ik kan hier niks over vinden namelijk, maar het scheelt wel veel in prijs.
En dan in dat compare menu'tje werken.
Verwijderd
Zaterdag 2 posters binnen gekregen. Seven en Spiderman. De poster van Gollum werdt nabezorgd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 17:07 ]
Ligt waarschijnlijk aan de potmeters van je volumeregeling... Ff inspuiten met contactspray, en als dat niet werkt andere potmeters...Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:04:
Ik heb een klein vraagje. Wanneer ik het volume bij m'n receiver verander dan hoor ik tikjes in de speaker. Erg irritant. Ligt dit aan de bekabeling?
Zaterdag 2 posters binnen gekregen. Seven en Spiderman. De poster van Gollum werdt nabezorgd.
[afbeelding]
Heeft niks met potmeters te maken. Bij praktisch alle receivers van nu werkt de volumeregeling electronisch. De volumeknop fungeert alleen als aansturing van de daadwerkelijke volumeregeling. Die tikjes zijn heel normaal, vooral als het volume ver open staat. Het is te voorkomen met mutingschakelingen in de signaalweg, maar dat is voor de geluidskwaliteit af te raden. Elke extra component in de signaalweg is er 1 teveel. In de budgetklasse zullen vooral financiele issues meespelenMikeyMan schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:13:
Ligt waarschijnlijk aan de potmeters van je volumeregeling... Ff inspuiten met contactspray, en als dat niet werkt andere potmeters...
[ Voor 5% gewijzigd door Exirion op 17-01-2006 17:31 ]
Dat doet ie alleen van de nieuwe series (135.435.635). Maar niet de oude (130,430,630).Roamor schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:13:
[...]
Dat kun je op de site van HK doen: klik
En dan in dat compare menu'tje werken.
Verwijderd
Bij de eerste winkel werden we geconfronteerd met een verkoper die lirisch was van Monitor Audio speakers welke hij dan ook uitgebreid demo-de. Het klonk in iedergeval vet veel beter als wat we gewend waren maar dat is dan ook makkelijk omdat we onze set door de jaren heen opgebouwd hadden met veel verschillende speakers en een low end versterker.
In andere winkels naar veel andere speakers geluisterd maar het geluid van de Monitor Audio speakers bleef ons achtervolgen als bijzonder goed. Na dat we de receiver gevonden hadden die we echt graag wilden hebben besloten we dat we deze wel graag samen met de Monitor Audio speakers zouden willen horen. Er zijn niet erg veel winkels die de combinatie verkopen maar uiteindelijk hebben we bij Hobo Hifi de volgende set mogen beluisteren. (Nadat deze aardige mensen de speakers en de receiver speciaal voor deze luister sessie hadden besteld.
| Receiver | Pioneer VSX-AX4AVi |
| Front & Back speakers | Monitor Audio Silver RS6 |
| Center speaker | Monitor Audio Silver RS lcr |
| Subwoofer | Audio Pro B1.35 |
| Beamer | Philips bCleaver SV1 |
De subwoofer hebben we gehouden omdat deze van prima kwaliteit is. We hebben gekozen voor een Pioneer receiver omdat deze (paar maand geleden uitgekomen) receiver erg veel features heeft zo als een zeer uitgebreide ondersteuning van geluidsformaten en fantastische kamer inregel functionaliteit heeft. In de luister sessies konden we niet een groot verschil waarnemen tussen deze receiver en een Marantz receiver van vergelijkbare prijsklasse.
De Monitor Audio speakers zijn werkelijk gaaf, als je aan het zoeken bent naar nieuwe speakers kijk dan of je deze mee kan nemen in een luister sessie, echt een aanrader!
Na een week van deze set genoten te hebben zijn onze buren een tikkie minder blij met ons
ERG gave set!Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:51:
Na een jaar twijfelen eindelijk een nieuwe set gekocht, wat een geweldige ervaring om naar verschillende speakers en receivers te gaan luisteren om te bepalen wat je mooi vindt / kunt betalen.
Bij de eerste winkel werden we geconfronteerd met een verkoper die lirisch was van Monitor Audio speakers welke hij dan ook uitgebreid demo-de. Het klonk in iedergeval vet veel beter als wat we gewend waren maar dat is dan ook makkelijk omdat we onze set door de jaren heen opgebouwd hadden met veel verschillende speakers en een low end versterker.
In andere winkels naar veel andere speakers geluisterd maar het geluid van de Monitor Audio speakers bleef ons achtervolgen als bijzonder goed. Na dat we de receiver gevonden hadden die we echt graag wilden hebben besloten we dat we deze wel graag samen met de Monitor Audio speakers zouden willen horen. Er zijn niet erg veel winkels die de combinatie verkopen maar uiteindelijk hebben we bij Hobo Hifi de volgende set mogen beluisteren. (Nadat deze aardige mensen de speakers en de receiver speciaal voor deze luister sessie hadden besteld.)
Receiver Pioneer VSX-AX4AVi Front & Back speakers Monitor Audio Silver RS6 Center speaker Monitor Audio Silver RS lcr Subwoofer Audio Pro B1.35 Beamer Philips bCleaver SV1
De subwoofer hebben we gehouden omdat deze van prima kwaliteit is. We hebben gekozen voor een Pioneer receiver omdat deze (paar maand geleden uitgekomen) receiver erg veel features heeft zo als een zeer uitgebreide ondersteuning van geluidsformaten en fantastische kamer inregel functionaliteit heeft. In de luister sessies konden we niet een groot verschil waarnemen tussen deze receiver en een Marantz receiver van vergelijkbare prijsklasse.
De Monitor Audio speakers zijn werkelijk gaaf, als je aan het zoeken bent naar nieuwe speakers kijk dan of je deze mee kan nemen in een luister sessie, echt een aanrader!
Na een week van deze set genoten te hebben zijn onze buren een tikkie minder blij met onsmaar wij wel heeel blij met deze nieuwe set.
knip
Die Monitor Audio Silver RS6 zijn ook mijn (enigszins betaalbare) lievelingsspeakers. Ze zijn ook gewoon ZO mooi in dat rosewood fineer
En die phase-plug is gewoon erg erotisch
De rest van de set is natuurlijk ook erg mooi.
Nog een kleine tip:
Knip een stukje van je speakerkabels af en gebruik dat in plaats van het vergulde plaatje tussen de biwire aansluitingen. Klinkt wat fijner en ziet er mooier uit
[ Voor 17% gewijzigd door ZiegoM op 17-01-2006 21:13 ]
\_Specs_/
Verwijderd
tnx
Ok, ik zag al veel fotos met inderdaad kabel inplaats van zo'n plaatje maar had niet door dat het ook echt handig was om te doen. tnx.Nog een kleine tip:
Knip een stukje van je speakerkabels af en gebruik dat in plaats van het vergulde plaatje tussen de biwire aansluitingen. Klinkt wat fijner en ziet er mooier uit
Ik mis trouwens een dvd-speler? en een cd-speler?
En ik zie een xbox mediacenter dashboard. Hij zal z'n xbox er wel voor gebruikenXanderH schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:24:
Erg leuke speakers! MA is altijd leuk.
Ik mis trouwens een dvd-speler? en een cd-speler?
werkt dat echt? eens ff zelf proberen danVerwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:16:
[...]
tnx
[...]
Ok, ik zag al veel fotos met inderdaad kabel inplaats van zo'n plaatje maar had niet door dat het ook echt handig was om te doen. tnx.
Waarschijnlijk wel ja. Maar ik vind dat in zo'n set op zn minst een losse cd-speler "hoort" dus. Ik blijf ze missen.Metal schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:56:
[...]
En ik zie een xbox mediacenter dashboard. Hij zal z'n xbox er wel voor gebruiken
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is bedoeld om plaatjes van je audio/video-set te laten zien.
Als je iets post, zet er dan leuke foto's van je eigen set bij.
Zorg dat je plaatjes kleiner dan +/-100Kbyte zijn en niet breder dan 600 pixels! Dat laadt sneller en niet overal worden de plaatjes vanzelf kleiner gemaakt.
Reacties die hier niet aan voldoen worden voortaan leeg gehaald.
** Dit is geen "wat moet ik kopen" topic, lees daarvoor de FAQ even door **
Ook kabeldiscussies vervuilen de thread en deze discussies zijn bewezen doodlopers; als je daadwerkelijk steekhoudende argumenten hebt waarom een kabel van $duur zoveel beter is of vice-versa, start dan een nieuwe thread.