Ik heb eindelijk eens wat foto's gemaakt van mijn setup zoals hij nu is. Heb een tijd geleden al wat plaatjes gepost van verschillende sites met de fabrieksafbeeldingen, nu de plaatjes van mijn echte setup:

Mijn zelfgebouwde meubel met daarop de Rotel RC-1090, RB-991 en een vreselijke DVD-speler.
Het meubel is nu trouwens prachtig schoon en glimmend wat niet echt het geval is op deze foto. Nou moet ik wel zeggen dat door de flits van de camera het kleinste vingertje of stofje op de foto zichtbaar is terwijl het normaal gesproken niet te zien is

Let niet op de viltjes onder de poten, dat is slechts een noodoplossing.

Meubel met daarnaast de Rel Acoustics Quake MKII op een zwartgespoten stoeptegel.

De voor- en eindtrap.

Een overzicht vanaf de bank. Links zie je mijn oude versterker, de NAD c352 die slechts 1 jaar trouwe dienst heeft bewezen maar dat meer dan geweldig heeft gedaan.

Mijn luidsprekers, Chario's. Luidsprekerkabels zijn de Xindak ls FS-01, fenomenale kabel voor het geld.

Constellation lijn, Cygnus type.
Verder heb ik nog een Apple powerbook met Airport wat zeer handig is aangezien je draadloos vanaf de bank muziek kan spelen. Welliswaar geen geweldige kwaliteit maar dat heb je toch met .mp3
In de planning ligt als eerste een betere interlink tussen de voor- en eindtrap, Kimber Hero wordt het denk ik. Daarnaast ben ik bijna jarig en ga ik een bijdrage vragen voor een nieuwe cd-speler wat bijna zeker de Ultra Tjoeb 4000 wordt.
Dat was het voor nu