Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:36:
Ik gokte op minstens 1 pop en heb er 0 gekregen, zo kan het dus ook ;)
Vorm: +13/-2
TSI: +3480/-410
Verdedigen: +0 (ondanks het feit dat er deze week 12 getraind zijn en ik een 18 jarige op +9 heb)

Vorm is wel mijn beste van het seizoen, dus dat betekent vlammen in mijn WO!! Ik zet in op 5-0.
je kan toch gewoon het trainingspercentage zien? dan weet je of ze poppen toch?

nouja mijn mid gaat er iig uit. 3,5m + die 1m die ik al heb. ik ga toch maar eens iets aan de verdediging doen denk ik :) verder een stadionuitbreiding. aangezien ik toch niet promoveer komend seizoen kan ik lekker gaan kutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Niet zo best deze week:

Vorm: +5 / -6
TSI: +1020 / -320

Geen pops maar ik verwacht er volgende week of de week erna iig 1 :p afwachten maar dus. Meteen gister m'n eerste internationale thuis friendly geregeld, uit Argentinië moet een team overkomen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vorm: +6/-1
Verd.: +1 (17j uitstekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:49:
[...]

nouja mijn mid gaat er iig uit. 3,5m + die 1m die ik al heb. ik ga toch maar eens iets aan de verdediging doen denk ik :) verder een stadionuitbreiding. aangezien ik toch niet promoveer komend seizoen kan ik lekker gaan kutten :)
Volgend seizoen gaan er bij mij 3 wereldklasse middenvelders uit. Dan heb ik ook aardig wat te besteden voor uitbreidingen, alleen jammer dat dan mijn middenveld zo terugvalt.

[ Voor 1% gewijzigd door Marzman op 02-12-2005 10:35 . Reden: zin liep niet :) ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies dat heb ik ook, maar ik ga toch niet voor het kampioenschap dus een slechter mid boeit niet. mijn wereldklasse mid is alweer bijna 22 en dat is veel te oud dus die moet eruit. anders had ik hem wel doorgetrained. ik koop er denk ik een 18/19 jarige uitmuntende voor terug om niet tever terug te zakken op het mid.

over 2-3 weken gaat een geflopte trainee eruit, maar die moet nog wel aardig wat opleveren (2m ofzo)(uitmuntend pm/goed passen/redelijk wing) en daar koop ik ook een 18/19 jarige wat betere mid voor terug. geen zin in 17 jarige uitstekende pm reserves :)

mijn 19 jarige briljante trainee en mijn 20 jarige wereldklasse trainee gaan wel voor zeer hoge skills. reusachtig/mytisch ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
[...]

Lees ik dat nou goed? H3!N-verdedigerszijnvoormietjes gaat 4,5mill in de verdediging investeren? Ik val gewoon van mijn stoel van verbazing! Dat ik dit nog mee mag maken! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat lees je niet goed. nergens zei ik de volle 4,5m in de def te steken :) ik koop iig een formidabele msch uitmuntende keeper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
[...]

Training kan je niet voor 100% bijhouden hoor. Je weet niet precies na hoeveel weken een trainee precies gaat poppen. Hij kan bij zijn vorige pop al op heeel hoog hebben gestaan en dat doet hij misschien een weekje minder lang over zijn volgende pop en vice versa.
Bovendien ken ik iemand bij Weetjewat die daar onderzoek naar heeft gedaan en daar vermoeden ze dat er een heel kleine random invloed is bij trainen.
Mijn 18 jarige verdedigen trainee had al 8 weken training gehad en ook al 5 weken als reserve (dus bijna 1 extra week klaverjas training) en die had ik wel verwacht vandaag, maar die staat nu dus op 9 (+ ongeveer 1) weken training. Dan poppen ze normaal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mwoa zit altijd wel goed met het inschatten van pops. soms gaan ze alleen een weekje eerder dan verwacht, maar daar hoor je me niet over :)

maareuh wat jij zegt is dat iemand die reserve staat 20% training krijgt?(5 weken reserve is 1 week training zeg je) dat is volgens mij niet zo hoor...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een probleem met het programma Hattrick Coach Professional.
Wanneer ik het opstart krijg ik de volgende melding :

Couldn't get vital data from database!
0
0
"Naam van het team"
"Naam van de gebruiker"

Iemand die hier een oplossing voor weet?
Reinstallen en andere vroegere databestanden gebruiken werkt ook niet.
Het is begonnen toen ik een paar programma's geuninstalled had, maar dat waren toch programma's
die ge normaal niet nodig hebt.

Alvast bedankt.

PS. verder krijg ik nog deze melding :
Unhandled Exception : System.Data.DataException
Message : DataTable moet worden ingesteld voordat DataView wordt gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

wordt er in de hogere competities nog veel 442 gespeeld of is hete daar echt 352 ivm het middeveld? Heb eigenlijk helemaal geen zin om weer opnieuw de hele dag op de transferlijst te zoeken. defs trainen gaat best aardig.....

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:53:
mwoa zit altijd wel goed met het inschatten van pops. soms gaan ze alleen een weekje eerder dan verwacht, maar daar hoor je me niet over :)

maareuh wat jij zegt is dat iemand die reserve staat 20% training krijgt?(5 weken reserve is 1 week training zeg je) dat is volgens mij niet zo hoor...
Klaverjastraining (de training die je krijgt als je niet op een trainingsplek speelt, ookal sta je bv reserve) is ongeveer 1/6 van een normale training (16%). Dus als ik een verdediger 5 weken niet laat trainen dat krijgt hij toch ongeveer 1 week training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoveel? dacht 5% ofzo?

@flipmode: 3-5-2 en 3-4-3 zijn de meeste gebruikte opstellingen in hogere divisies volgens mij. 4-4-2 zie je niet erg veel. alleen bij def trainers denk ik ivm het middenveld.

5-3-2 zou evt wel kunnen in hogere divisies maar dat ligt dan echt voornamelijk aan het niveau van je compo en je counterskills. mijn compogenoot heeft er iig 0 punten mee behaald dit seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 16:18:
zoveel? dacht 5% ofzo?

@flipmode: 3-5-2 en 3-4-3 zijn de meeste gebruikte opstellingen in hogere divisies volgens mij. 4-4-2 zie je niet erg veel. alleen bij def trainers denk ik ivm het middenveld.

5-3-2 zou evt wel kunnen in hogere divisies maar dat ligt dan echt voornamelijk aan het niveau van je compo en je counterskills. mijn compogenoot heeft er iig 0 punten mee behaald dit seizoen ;)
ja dacht ik ook al, als ik 352 speel is me midd echt 2 levels hoger. Wil dus zo snel mogelijk overstappen op 5 midds. en dan wingers of midds trainen. Denk dat het wingers worden ivm de kosten van 17midd trainees die ook nog meekunnen in de 7e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Persberichten

02-12-2005 Nieuwe unieke cursus voor afgeserveerde spelers.
FC Railrunner heeft een unieke cursus ontwikkeld voor spelers die niet verkoopbaar zijn en niet binnen de plannen van de Manager vallen. Miel van Gaal was vandaag de eerste deelnemer. De cursus bungee-jumpen volgens de Wireless 802.11b specificatie was een groot succes aldus de instructeur, van Gaal was na afloop sprakeloos en het had een "verpletterende" indruk gemaakt. De Manager en de instructeur zijn zeer tevreden over het resultaat. Klachten worden niet verwacht dus een goede cursus.

Zowww, dat doen mijn spelers dus als ze niet nodig zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja pm trainees zijn behoorlijk prijzig vgl scoren/verdedigen. van wingers weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:51
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:05:
ja pm trainees zijn behoorlijk prijzig vgl scoren/verdedigen. van wingers weet ik het niet.
Wat betaal je dan voor PMers? Een 17 jarige exc def kost de 1e helft van het seizoen > 700K.

Aangezien ik halverwege volgend seizoen ga overstappen naar PM wil ik dat wel graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt ook aan de bijstats. passen is vooral erg duur. verdedigen minder. nu gaan, eind seizoen, 17 jarige goed pm/matig passen er nog steeds uit voor 600k en goed pm/redelijk passen richting de 800-900k. uitstekend is dan al richting de 1,25-1,5m.
ik heb het dan wel alleen over trainees die erg hoog in hun pm zitten en dus bijna poppen. deze zijn uiteraard een stukkie duurder.

ik hoorde laatst dat (ben ff naam kwijt dacht speedy1984?) een goed def /redelijk passen van 17 voor 350k kocht. ja dan zijn de pm trainees dus ruim 500k duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is conditie wat dat betreft heel belangrijk. betere conditie betekent immers betere prestaties en minder 'tussenseizoentraining'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

ik wil ook me ouwe midds wegdoen. Halen nu 3,5 of 4 sterren door de ervaring. Beide 33 jaar dus bij een blessure zijn ze doodt.

Denk dat ik weer ga voor wat oudere spelers, 30jaar max, matig ervaring, uitstekend PM, redelijk passen. 450k per stuk 3x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 14:49
Zijn er hier nog mensen goed in schatten van waardes?

Ik heb nu een 18 jarige
TSI 2350
Vleugel: formidabel
Scoren: redelijk

Kan ik die voor een miljoen kwijt aan een scoren trainer die FTW speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Flipm0de schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:01:
ik wil ook me ouwe midds wegdoen. Halen nu 3,5 of 4 sterren door de ervaring. Beide 33 jaar dus bij een blessure zijn ze doodt.

Denk dat ik weer ga voor wat oudere spelers, 30jaar max, matig ervaring, uitstekend PM, redelijk passen. 450k per stuk 3x.
Als je ze alleen wil vervangen omdat ze misschien een blessure kunnen krijgen zou ik ze pas vervangen als ze een blessure krijgen. Reserveer gewoon 450 of 900k alvast voor twee spelers en vervang ze pas als ze dalen of geblesseerd raken. Veel opbrengen doen ze waarschijnlijk toch niet meer.

Of krijg je er nu nog wel redelijk wat geld voor? Dan zou ik ze wel vervangen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

vorm +8/-4
Scoren +1 (18 jarig redelijk scoren, goed wing, matig passen naar goed scoren)
Ervaring +2

Volgende week als het goed is 3 scoren pops :)

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Marzman schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:30:
[...]

Als je ze alleen wil vervangen omdat ze misschien een blessure kunnen krijgen zou ik ze pas vervangen als ze een blessure krijgen. Reserveer gewoon 450 of 900k alvast voor twee spelers en vervang ze pas als ze dalen of geblesseerd raken. Veel opbrengen doen ze waarschijnlijk toch niet meer.

Of krijg je er nu nog wel redelijk wat geld voor? Dan zou ik ze wel vervangen :)
krijg hooguit een ton, dus hou ze idd liever tot ze geblesseerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik zat net weereens wat met herpositionering van spelers te spelen in HAM opstellingshulp en ik moet zeggen het scheelt soms enorm of je een aanvaller herpositioneerd als extra mid of een verdediger...scheelt bij mij gewoon het verschil tussen een slecht (hoog) en een zwak(heel laag) middenveld, met dezelfde spelers! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:07:
Zijn er hier nog mensen goed in schatten van waardes?

Ik heb nu een 18 jarige
TSI 2350
Vleugel: formidabel
Scoren: redelijk

Kan ik die voor een miljoen kwijt aan een scoren trainer die FTW speelt?
@discussie: ja conditie speelt ook een grote rol. zwak of slecht cond kan al gauw een een ton schelen,

@wceend: ik zou me persoonlijk minder focussen op dat FTW verhaal en wingers halen met passen ipv scoren. die zullen uiteindelijk stukken meer waard worden en je aanval aanzienlijk versterken.

Als alles goed gaat heb ik maandag +/- 7m op de bank als alle spelers verkocht worden die nu in de verkoop staan. Ik ga dan voor het nieuwe seizoen inkopen doen:

formidabele keeper ~1m
briljant/wonderbaarlijke spits ~2m
18 jarige trainee formidabel pm + redelijk passen ~1,5m
stadion +10k ~1m
briljante verdediger ~1,5m

totaal ~7m

leek mij wel een mooie upgrade. helaas moet ik veel geld besteden aan een nieuwe trainee met hoog pm anders zakt mijn mid te ver weg. helemaal zeker is het nog niet. dan koop ik een 'normale' trainee en heb ik nog eens 1m om te besteden. dit zal dan een verdediger worden. als mijn mislukte trainee popt komt er weer 2m vrij. die zal ik aanwenden voor 1 brute trainee ~1m en nog iets...

zo gaat bu eindelijk eens een beetje een gebalanceerd teampje worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik wil ook 7 miljoen ;(

Bij mij duurt het nog ff voordat er mooie aankopen worden gedaan. Is ff niet anders denk ik zo. Als ik maar niet degradeer dit seizoen dan komt het wel goe :)

[ Voor 9% gewijzigd door Pewwy op 03-12-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Het is dan wel geen 7 miljoen, maar alle beetjes helpen (ik betwijfel trouwens of mijn hele team bij elkaar wel 7 miljoen waard is)
Ik heb net een 20 jarige formidable verdedigen, redelijk passen verkocht voor 798 000. Volgens mij is dat wel een redelijke prijs... Ik had 'm eerst gelist voor 800k, toen voor 750k en nu voor 650k. Heb ik uiteindelijk toch mijn streefbedrag gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja komt vanzelf wel joh :)

eerst moet alles nog verkocht worden, maar de spelers staan er niet voor hele rare bedragen op dus ik ga er wel vanuit. wellicht valt die 7m nog hoger uit. ik rekende met de bedragen van de openingsboden dus het kan nog meer worden. ik wilde mezelf niet rijkrekenen. kom je altijd bedrogen uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
BU koopt toch verdedigers! :P Maareh zou je je verdedigers niet met PM kopen dan? Kan je er 1 aanvallend zetten, hoef je misschien ook niet zo'n dure trainee erbij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ppl, even een memorabel moment melden....

Ep Harding (83677476)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 020
Loon: 741 €/week
Eigenaar: Wubmastert
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Eerste echt goede yp sinds de start van WubMaster..... en dat is al meer dan 2 jaar (niet te verwarren met seizoenen) Hattrick!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Gefeliciteerd Wub. Het kan dus toch :)

De van mij mag na de friendly woensdag opzouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
YP deze week ook wel weer ok:
19 jaar, keepen goed, TSI 3290. Waarde ongeveer 100k.

Ik heb alleen het idee dat de markt ook niet helemaal meer is wat 'ie was. 19 jaar en goed keepen lijkt mij een goede pull, maar 100k is dan wel weer erg weinig geld volgens mij.
Verder hoor je mij niet klagen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen me jeugdpull was redelijk

18 jaar

800 tsi

conditie slecht
Positiespel: redelijk
Passen: matig
Verdedigen: matig

ik train pm alleen gaat die bijna poppen want hij heeft toch vrij hoog tsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP is het wereldrecord rectaal skippyballen inbrengen aan het verbeteren. Hij zit reeds op 6 stuks....

@cky2k: die heb ik allang joh :) maar gaat je def wel hard van naar de klote. kan dus alleen bij sommige tegenstanders

@wub leuke speler. jammer van dat matig wing en def erbij anders ging ik hem van je kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de

Flipm0de

geen

heb eindelijk een goeie coack genomen, scheelt weer een weekje in de training. Heb een verdedigende genomen. Hoop dat ik dan ook een goeie verdedigers pull itt de spitsen die ik nu al weken krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22
Flipm0de schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:40:
heb eindelijk een goeie coack genomen, scheelt weer een weekje in de training. Heb een verdedigende genomen. Hoop dat ik dan ook een goeie verdedigers pull itt de spitsen die ik nu al weken krijg
Coke of coach?

Ook hier een aardige jeugdpull trouwens, 17 jaar en goed verdedigen... het kon minder :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb liever goeie sos. dat is meer waard :)

ik heb een dilemma. de deadline van mijn keeper loopt 10 minuten na aanvang wedstrijd af. niemand eheft nog geboden, maar als iemand dat wel doet speel ik ineens zonder keeper :)

en ik heb nog net niet genoeg voor een formidabele :( irritant is dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:56:
ik heb liever goeie sos. dat is meer waard :)

ik heb een dilemma. de deadline van mijn keeper loopt 10 minuten na aanvang wedstrijd af. niemand eheft nog geboden, maar als iemand dat wel doet speel ik ineens zonder keeper :)

en ik heb nog net niet genoeg voor een formidabele :( irritant is dit
Als je de wedstrijd begint met keeper blijft die gewoon heel de wedstrijd meespelen hoor.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja? oh dat wist ik niet. hmm dan is dat probleem ook weer opgelost. weet je het wel heel zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:03:
ja? oh dat wist ik niet. hmm dan is dat probleem ook weer opgelost. weet je het wel heel zeker?
Die blijft gewoon staan, ik heb het vorige week nog met m'n jeugdpull gehad die een kwartier na het begin van mijn friendly verkocht werd.
Geen probleem.

*edit: dit zou trouwens wel grappiger zijn :P

"Beerz United were down to 10 men in the 9th minute as Lars Ebbesen left the pitch to play for his new club."

[ Voor 20% gewijzigd door s_de_hoog op 04-12-2005 16:15 ]

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:03:
Het enige probleem is dat er minder mensen bieden op een speler die speelt, omdat ze dan een blessure kunnen oplopen. Daarom verkopen mensen hun geblesseerde spelers ook vaak tijdens een wedstrijd, want dat kan je dan namelijk niet zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Coca-Cola schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:24:
[...]
Het enige probleem is dat er minder mensen bieden op een speler die speelt, omdat ze dan een blessure kunnen oplopen. Daarom verkopen mensen hun geblesseerde spelers ook vaak tijdens een wedstrijd, want dat kan je dan namelijk niet zien ;)
Daar heb je inderdaad wel kans op. Ik zoek zelf ook altijd naar het addertje als een speler te koop staat op het moment dat hij een wedstrijd speelt. Maar er zijn vast ook genoeg mensen die hier niet op letten, anders zou die "truuk" niet eens werken.

Het kan ook in het voordeel werken omdat er meer mensen online zijn als er wedstrijden worden gespeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 04-12-2005 17:41 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon laatste wedstrijd doen bij een speler en je ziet of ie geblesseerd is of niet.
het is idd wel een truckje, maar daar trappen alleen n00bs in.

ik had helemaal niet gedacht aan de deadline tijdens de wedstrijd. wilde hem gewoon rond het drukste moment van de dag verkopen(tussen 19:00-21:00) ik bied eigenlijk zelf ook nooit op spelers tijdens een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:07:
[...]

"Beerz United were down to 10 men in the 9th minute as Lars Ebbesen left the pitch to play for his new club."
LOL, dan sta je raar op te kijken zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou geen nieuwe keeper dus in deze pot. ts op woedend en een PIC en beste mid speelt niet mee die staat op de TL...

ben benieuwd wat voor brak mid ik haal :)

[edit]

DÉ topper bij mij de compo. Nummer 1 tegen 2. nr1 hijskraan heeft vandaag voor 5,5m een nieuwe mid gehaald en ajax nummer 2 staat in de top 10 beste VI teams. Dit zijn wedstrijden die je niet veel ziet in de VI :) ik denk een aantal goddelijke ratings te gaan zien... de aanloop is al weken lang bezig en daarom extra leuk. ajax moet met 4 doelpunten verschil winnen om uberhaupt nog een kansje te hebben.

MatchID: 54410309

[edit2] godver biedt er NU iemand op mijn keep! doe dat dan een half uur eerder!!!! zucht... ze doen het erom. kan iig aan de slag met het bookmarken van formidabele keepertjes :)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Derby'tje vanavond, stadsderby nog wel :P Oosterhout vs Oosterhout. Vol stadion (49.500). En de winst gaat naar/blijft bij mij, lijkt me logisch :P

Edit: Goh, leuke derby zo (2-2), maar vanaf nu mogen de mijne er wel een paar meer inleggen... :?
En 2-3 zelfs. Erg grappig...

[ Voor 42% gewijzigd door Joss op 04-12-2005 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alsof er 50k mensen wonen in oosterhout :P

mijn winger is eindelijk naar goed EXP gepopt! dat wordt mijn nieuwe coach met matig LS :)
ondanks woedende supps toch nog bijna volle bak en mijn keepertje ssi er voor 200k uitgegaan.

desalniettemin:

Fcbruil kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Lars Ebbesen plukte de kopbal van Bas Blumer uit de bovenhoek.

Transfers voor Lars Ebbesen

04-12-2005 BeerZ United FC Nymphos 212 000 € 3 660

hihi :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta voorlopig met 1-0 voor op de (tot nu toe ongeslagen nr1). Met 47 procent balbezit, dus met een beetje geluk ... :)

Eerste regel uit het wedstrijdverslag "Zie de maan scheen door de bomen terwijl de spelers van Sheepproductions het veld opkwamen in een strategische 3-5-2-opstelling."

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:43:
alsof er 50k mensen wonen in oosterhout :P

mijn winger is eindelijk naar goed EXP gepopt! dat wordt mijn nieuwe coach met matig LS :)
ondanks woedende supps toch nog bijna volle bak en mijn keepertje ssi er voor 200k uitgegaan.

desalniettemin:

Fcbruil kreeg een goede mogelijkheid om te scoren, maar keeper Lars Ebbesen plukte de kopbal van Bas Blumer uit de bovenhoek.

Transfers voor Lars Ebbesen

04-12-2005 BeerZ United FC Nymphos 212 000 € 3 660

hihi :)
>55k zelfs, en denk je niet dat de kracht van FC Strijen rijkt tot in heel Noord-Brabant? 8) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee waar het ligt. bij den bosch toch?

mijn topografische kennis van nederland rijkt slechts tot de randstad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:51:
geen idee waar het ligt. bij den bosch toch?

mijn topografische kennis van nederland rijkt slechts tot de randstad :)
Houdt alsjeblieft op. Dadelijk komen ze met "Oosterhout heeft stadsrechten hoor ..." :z

:+

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Oosterhout is ook een stad :9
Rechtsboven Breda ;) (niet dat kut dorp bij Nijmegen dus dat onze naam heeft gejat :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:53:
[...]

Houdt alsjeblieft op. Dadelijk komen ze met "Oosterhout heeft stadsrechten hoor ..." :z

:+
oosterhout bashen als je zelf in breda woont...

hmmm ok vreemd :P

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Och gut, bij een 2-3 achterstand moet mn nieuwbakken coach ook nog eens 't veld in om mn winger te vervangen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
2-0 voor nu. Ziet er niet rot uit. Mocht ik winnen dan sta ik 3e en wordt de kans op degradatie een stuk minder :)

Crap, 2-1. Ik moet dus niet gelijkspelen of verliezen, want dan wordt het minder leuk.

8) 3-1

[ Voor 32% gewijzigd door Pewwy op 04-12-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta nog 2-1 voor. Ik hoop dat ik win, dan sta ik nog derde, maar wordt ik misschien tweede als ik van de nr2 weet te winnen (tot nu toe twee keer van hem gewonnen, een keer gelijkspel). Als ik vanavond niet win, wordt hij waarschijnlijk tweede op doelsaldo.

Bij een competitie-collega in het wedstrijdverslag:
Na weer een heel stoute overtreding van Roland Nederling van Scf1908 was de maat vol. De scheidsrechter gaf hem op advies van de goedheiligman de roe, euh... de rode kaart. In de catacomben stond de zak al klaar om hem naar Spanje af te voeren.

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 04-12-2005 21:25 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij slechts 2-2. Een pot die ik normaal gesproken makkelijk moet winnen, maar ik pic, beste mid staat op de tl en speelt dus niet en een woedende ts.

oftewel een mid om te janken.... die 2-2 valt me nog mee

offtopic: (alsof de rest wel ontopic is)

http://www.djbasvanduijn.com/hein/Hein%20-%20Cargo.mp3 onder het genot van een klein homemade deuntje is het allemaal nog te trekken. kunnen jullie ook eens horen wat voor tyfusherrie ik maak :) techno pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Gaat niet echt lekker he Hein.. (2-3)

Ik sta nu voor met 2-0 tegen de NR 1, mischien dat ik dan toch nog promoveer :D

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al zei: pic, ts woendend, beste mid speelt niet

en zijn team is niet heel slecht.

achja degraderen kan toch niet dus het boeit allemaal vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Beste speler van mijn tegenstander van volgende week er uit :) Eerst een pleister, daarna een botsing...mzzl. Hoop op 3+ weken, dan heb ik er zondag weinig last van ;)

edit: +7 weken voor een spits waar hij een ton per week voor betaald. Ik ken iemand die niet blij is :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pewwy op 04-12-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
http://www.djbasvanduijn.com/hein/Hein%20-%20Cargo.mp3 onder het genot van een klein homemade deuntje is het allemaal nog te trekken. kunnen jullie ook eens horen wat voor tyfusherrie ik maak :) techno pur sang
't blijft een beetje eentonig, die techno ;(

[ Voor 3% gewijzigd door sarinsarin op 04-12-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi. want zo hoort het ook :)

2-3 verloren :( wellicht had ik niet moeten piccen, maarja dan had ik nu nog een kut ts :)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik begin middenveld echt te haten... Al mn mids zijn zo'n beetje uit vorm, toch is mn team gewoon "goed". En wat krijg je dan? 2-4 verlies!
FC Strijen
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: uitstekend (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (hoog)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Centrale aanval: redelijk (heel laag)
Linkeraanval: matig (heel laag)

Verdediging 87
Middenveld 45
Aanval 60
HatStats 192

robrovers
Middenveld: matig (hoog)
Rechterverdediging: zwak (heel laag)
Centrale verdediging: zwak (laag)
Linkerverdediging: zwak (hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: redelijk (laag)
Linkeraanval: zwak (heel laag)

Verdediging 42
Middenveld 57
Aanval 54
HatStats 153

Om te kotsen :r En dat met mn beste ratings (by far) ooit...

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 04-12-2005 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ze worden wel een beetje heel melig daar...
Na weer een heel stoute overtreding van Piotr Biel van Pwutsews was de maat vol. De scheidsrechter gaf hem op advies van de goedheiligman de roe, euh... de rode kaart. In de catacomben stond de zak al klaar om hem naar Spanje af te voeren.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik woensdagochtend (9.45) in een friendly deze gozer wil laten spelen:

Maikel Peletier +1 week geblesseerd
TSI = 13 640, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Hoeveel dokters moet ik dan aanschaffen? Ik heb er nu 5 en volgens hattrick is hij woensdagochtend nog niet klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als hij vandaag geblesseerd is geraakt valt er weinig over te zeggen. Morgen kan je het aan de hand van zijn TSI laten uitrekenen op hattrix, maar ik zou er in ieder geval 10 doktoren op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Pewwy schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:50:
Ze worden wel een beetje heel melig daar...

[...]

:?
die heb ik net ook gehad, nou jah, mijn tegenstander dan :p Moet zeggen dat ik me afvraag of ze hun tijd niet beter kunnen besteden..... sta wel met 0-5 voor nu na 41 minuten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de 0-2 nederlaag van de nummer 2/voormalig nummer 1, en mijn eigen regelmatige 0-5 overwinning, is het kampioenschap behaald! :7

Ik had eigenlijk liever dat iemand van de week m'n formidabele spitsje gekocht had...Blijkbaar is formidabel zonder bijstats en specialty niet zo populair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:48:
Ik begin middenveld echt te haten... Al mn mids zijn zo'n beetje uit vorm, toch is mn team gewoon "goed". En wat krijg je dan? 2-4 verlies!

Om te kotsen :r En dat met mn beste ratings (by far) ooit...
Een beetje pech denk ik. Ik heb vandaag gewonnen van de nr1 met een iets slechter middenveld en twee weken geleden versloeg een competitiegenoot mij met een veel slechter middenveld. Dus het is echt niet zo dat het beste middenveld altijd wint, je hebt alleen meer balbezit en krijgt dus meer kansen om te scoren.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 04-12-2005 22:10 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziggy die knakker is woensdag weer fit hoor. althans met pleister. kan gewoon spelen.

@joss middenveld rules! hoewel ik er vandaag ook door ben vernaggeld, maar dat verwachtte ik al een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:09:
[...]

Een beetje pech denk ik. Ik heb vandaag gewonnen van de nr1 met een iets slechter middenveld en twee weken geleden versloeg een competitiegenoot mij met een veel slechter middenveld. Dus het is echt niet zo dat het beste middenveld altijd wint, je hebt alleen meer balbezit en krijgt dus meer kansen om te scoren.
90/100 keer wel. tenzij de andere linies echt stukken slechter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:11:
[...]

Dat kan gebeuren als je meer kansen krijgt ;) Verdediging en aanval zorgen er vervolgens voor of je die kansen ook kan omzetten in doelpunten.

De tot vorige week ongeslagen nr1 vergeleek zijn team al met Goliath (en noemde mijn team makke schapen), dus ik moest er even een persbericht aan wagen :)

Schaapjes verslaan Goliath
Sheepproductions heeft vandaag in een uitverkocht stadion met 3-2 gewonnen van Vamanos. De spelers verdwenen zingend van het veld "Vamanos a la playa oh oh oh oh"

De coach is trots op het resultaat. "Vamanos is op dit moment het beste team van de competitie. We zijn er erg trots op dat we vanavond konden laten zien dat Vamanos (dat zichzelf al als Goliath had bestempeld) niet onverslaanbaar is. Eerste kan ons team niet meer worden, maar we zijn nog vollop in gevecht voor de tweede plaats".

[ Voor 55% gewijzigd door Marzman op 04-12-2005 22:16 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:11:
[...]

En die 10% komt toch wel bij mij terecht, dus daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken :|

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mijn nieuwe keep is een feit:

1 062 000 € dus redelijk zacht prijsje

Cyril Honore
19 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 7 940
Loon: 3072 €/week inclusief een 20% bonus

Keepen: formidabel

9.3 op de keeperstool dus lijkt me prima. zijn salaris is erg laag. mijn vorige keeper was 'goed' en 3500 per week. financieel dus goed :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:22:
zo mijn nieuwe keep is een feit:

1 062 000 € dus redelijk zacht prijsje

Cyril Honore
19 jaar, matig in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 7 940
Loon: 3072 €/week inclusief een 20% bonus

Keepen: formidabel

9.3 op de keeperstool dus lijkt me prima. zijn salaris is erg laag. mijn vorige keeper was 'goed' en 3500 per week. financieel dus goed :)
Klinkt goed, maar wel vreemd dat hij bij zijn vorige club in het wedstrijdenarchief nooit meer dan drie sterren heeft gehaald. Is die speler zo slecht in vorm? [edit: stom, staat er bij :)]

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 04-12-2005 22:28 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na thuiskomt, 0-1 voor tegen de zeer sterke nr. 1, kan niet meer bij de eerste 2 eindigen maar als m'n team dit vol kan houden zit een 3e plaats er nog in. Wel een leuke schoppartij, zijn al 3 spelers eruit geschopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:28:
[...]

Klinkt goed, maar wel vreemd dat hij bij zijn vorige club in het wedstrijdenarchief nooit meer dan drie sterren heeft gehaald. Is die speler zo slecht in vorm? [edit: stom, staat er bij :)]
ja maar ik heb zijn tsi vergeleken met andere formidabele keepers in die vorm en hij had zichtbaar hogere tsi en dus 9,3 op de keeperstool. die sterren zeggen niet zoveel hoor. als het een team was met een matige of redelijk coach dan wordt je vorm nooit echt hoog en dus je sterren ook niet. deze haalt wel 4,5 in goed/uitstekende vorm en uiteraard moet ie ook nog wat exp krijgen. ik wilde perse een jonge keep. mijn vorige van 27 was bijna het hele seizoen geblesseerd en dat wil ik niet nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik zit er aan te denken om een andere coach te nemen. Op dit moment heb ik:
Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Ik wil dus een goede coach. Nu kun je bij het extern aanstellen kiezen voor leiderschap; van slecht t/m goed. Hoeveel en in welke mate heeft dit invloed op het trainen? Tussen slecht en zwak scheelt het een kleine 400.000 euries.

Ik (A2 United) speel trouwens in VI.540 en vecht tegen degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O.m.g. heb gewoon mijn trainer opgesteld i.p.v. m'n nieuwe spits van 1.2 mln |:(, wel gewonnen, dat dan weer wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lochtejans schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:53:
Ik zit er aan te denken om een andere coach te nemen. Op dit moment heb ik:
Een redelijk coach die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een waardeloos leider.

Ik wil dus een goede coach. Nu kun je bij het extern aanstellen kiezen voor leiderschap; van slecht t/m goed. Hoeveel en in welke mate heeft dit invloed op het trainen? Tussen slecht en zwak scheelt het een kleine 400.000 euries.

Leiderschap heeft geen invloed op het trainen, alleen op de teamgeest (en die bepaald voor een groot gedeelte je middenveldrating).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lochtejans schreef op zondag 04 december 2005 @ 22:53:
Nu kun je bij het extern aanstellen kiezen voor leiderschap; van slecht t/m goed. Hoeveel en in welke mate heeft dit invloed op het trainen? Tussen slecht en zwak scheelt het een kleine 400.000 euries.

Je speelt in de VI en je weet niet wat leiderschap inhoudt? :X :?
Het heeft geen invloed op trainen.
Misschien staat er in de regels wel meer informatie over wat leiderschap dan wel doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Nu online

lameeuw

Mjah, een verwachtte makkelijke 0-6 overwinning :p 31* en 112 hatstats :) geen verkeerd resultaat tegen de nummer voorlaatst. Ik sta nu 1 punt achter de nummer voorlaatst en ga dus degraderen op zijn positie, de laatste 2 wedstrijden moet ik zeker kunnen winnen maar het gat met de nummer 6 is nog 6 punten. Qua doelsaldo wordt het nog het moeilijkst, ik sta nu -15 de nummer 6 op -7.... dat kan ik dus eigenlijk wel vergeten vrees ik, maar er blijft een sprankje hoop op handhaving :)

edit: ik zie nu dat de nummer 6 nog tegen de huidige nummer 7 moet (mijn tegenstander van vanavond) dus ik kan handhaving wel zeker vergeten :'(

[ Voor 14% gewijzigd door lameeuw op 04-12-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

3-0 gewonnen

1e helft lekker drie doelpunten. 2e helft 94 procent balbezit of zo, en maar eens kans voor de tegenpartij en verder nix.

Beetje saai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo het kampioenschap is nu toch wel officieel, of ik moet de laatste 2 wedstrijden met 6-0 verliezen of zo! :P Nu maareens afwachten in wat voor VIde ik kom volgend seizoen...ik hoop eentje zoals Pewwy of H3!N heeft, die divisies zijn tenminste spannend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Laatst online: 18-03-2021
Redbad Grunberg (83802468)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 380
Loon: 768 €/week

Verdedigen: goed
Spelhervatting: redelijk
Waarom krijg ik zulke spelers op het einde van het seizoen?? Maar houd deze speler in de gaten en zodra hij te koop, gelijk bieden!! En veel!! Maar het is wel leuk dat er eindelijk een beetje normale speler uit de jeugd komt.

Voor de rest hebben De Jakhalzen dit seizoen erg veel pech. Pech is misschien een verkeerd woord. We komen gewoon net wat te kort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff, wat kan dit spel af en toe belachelijke uitslagen tevoorschijn toveren:

Gisteren 2-2 gespeeld, 220 vs 181 in ratings, middenveld formidabel (zeer hoog) vs. matig (laag)

en m´n overige 7 verliespunten dit seizoen:
1-2 verloren, 227 vs. 199 in ratings, middenveld uitstekend (heel laag) vs. matig (zeer hoog)

1-1 gelijkspel, 210 vs. 210 in ratings, middenveld goed (zeer hoog) vs. uitstekend (laag)

1-0 verloren, 215 vs. 217 in ratings, middenveld goed (zeer hoog) vs. uitmuntend (laag)

en ook nog m´n verloren bekerwedstrijd van dit seizoen:
2-3 verloren, 251 vs. 217 in ratings, middenveld briljant (zeer hoog) vs. uitstekend (hoog)

Kortom: had dit seizoen eigenlijk ongeslagen kampioen moeten worden, nu sta ik 2e en blijf ik 2e :(

en ik had nog langer in de beker moeten blijven zitten.

Hattrick bedant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kop op :) volgends seizoen nieuwe kansen, is al vrij snel weer :)

Gister heerlijke ratings gehaald waarschijnlijk nog maar 1 punt nodig om veilig te spelen dit seizoen in III. Wel weer gezellig allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
RareGast schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:59:
[...]

Waarom krijg ik zulke spelers op het einde van het seizoen?? Maar houd deze speler in de gaten en zodra hij te koop, gelijk bieden!! En veel!! Maar het is wel leuk dat er eindelijk een beetje normale speler uit de jeugd komt.

Voor de rest hebben De Jakhalzen dit seizoen erg veel pech. Pech is misschien een verkeerd woord. We komen gewoon net wat te kort....
Veel :? Over drie weken is hij 19. Denk niet dat je er heel veel voor gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Nieuwe reoganisatie van divisie systeem:

"Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn."

Krijgen zij ook promotie bonus?? :9~

Niet dat ik hiervoor denk ik inaanmerking kom, omdat ik wel vanuit ga dat ik volgend seizoen ook direct promoveer. Maar ben gewoon benieuwd :+

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:36:
Zo het kampioenschap is nu toch wel officieel, of ik moet de laatste 2 wedstrijden met 6-0 verliezen of zo! :P Nu maareens afwachten in wat voor VIde ik kom volgend seizoen...ik hoop eentje zoals Pewwy of H3!N heeft, die divisies zijn tenminste spannend! :)
ik zou die 2 compo's nou niet echt met elkaar vergelijken, maar ik snap je punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_AzN_GhOsT schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:03:
Nieuwe reoganisatie van divisie systeem:

"Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn."

Krijgen zij ook promotie bonus?? :9~

Niet dat ik hiervoor denk ik inaanmerking kom, omdat ik wel vanuit ga dat ik volgend seizoen ook direct promoveer. Maar ben gewoon benieuwd :+
Volgens mij heb ik ergens op het global forum gelezen van niet, maar ik weet het niet zeker...
't Is wel een behoorlijk ingrijpende verandering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:05:
[...]

ik zou die 2 compo's nou niet echt met elkaar vergelijken, maar ik snap je punt :)
Tss, voel je je weer te goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat doet me deugd. hebben ze toch naar me geluisterd. dit idee had ik ook ooit geopperd namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:05:
[...]

Nee H3!N jij hebt natuurlijk de zwaarste divisie! ;) :P Maar gaat om de spanning idd...ik had dit seizoen 2 tegenstanders die serieus waren en die konden mijn team in de verste verte niet bijbenen, dus ja weinig spanning...leuk voor een keertje, maar eindig liever middenmoot met elke week nadenken over tactieken en zo dan wat ik nu had... :)

Wel bruut die grote schoonmaak! Weg met de (dan inmiddels) bot teams! :)

[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 05-12-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:19:
[...]

Tss, voel je je weer te goed ;)
hehe nou wees eerlijk. zit een aanzienlijk verschil in. in jouw compo was ik voor kampioenschap gegaan :P nee maar het zijn vooral andere soorten teams. bij jou is alles veel verdedigender en bij mij veel aanvallender. dat bedoelde ik eigenlijk.

@cky2k ja het is ook zeker wel leuk. lange termijn strategie is ook wel nodig imo. hierdoor zal je soms een extra verliespuntje moeten pakken om er vervolgens weer sterker uit te komen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:22:
[...]

hehe nou wees eerlijk. zit een aanzienlijk verschil in. in jouw compo was ik voor kampioenschap gegaan :)
Tsja en dan? In de V heeft jouw team ook nog niets te zoeken! ;)

Komend seizoen ga ik na de verkoop van mijn eerste wonderbaarlijke verdediger, jawel, een spits kopen!!! :D

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 05-12-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt maar ik hoef me ook absoluut geen zorgen te maken over promotie :) ik zit hier eeuwig ben ik ban :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik zit er ook nog wel even hoor :) Eerst genoeg shoppen. Komend seizoen wordt nog een drama, seizoen erna moet ik iets meer kunnen doen denk ik.

En je divisie is inderdaad sterker, maar van Haarlem had je niet gewonnen ;) Van mij overigens ook niet, dus verder dan plek 3 was je niet gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:34:
Ik zit er ook nog wel even hoor :) Eerst genoeg shoppen. Komend seizoen wordt nog een drama, seizoen erna moet ik iets meer kunnen doen denk ik.

En je divisie is inderdaad sterker, maar van Haarlem had je niet gewonnen ;) Van mij overigens ook niet, dus verder dan plek 3 was je niet gekomen :P
Hahaha briljant Pewwy, tegen sterke verdedigingen loopt hij natuurlijk vast he? ;) En eeuwig vast in die VI? Die sterke teams promoveren toch gewoon door en jij bouwt je team toch ook steeds sterker H3!N? In 2010 zit je vast wel in de V hoor! ;)

Hoe zit het ook alweer met je ranking overall in je divisie en je promotie? Als je 1 van de sterkere teams van de gehele VII bent bijvoorbeeld, kom je dan in een zwakke of sterke VI?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.