Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.197 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:34:
Ik zit er ook nog wel even hoor :) Eerst genoeg shoppen. Komend seizoen wordt nog een drama, seizoen erna moet ik iets meer kunnen doen denk ik.

En je divisie is inderdaad sterker, maar van Haarlem had je niet gewonnen ;) Van mij overigens ook niet,dus verder dan plek 3 was je niet gekomen :P
van haarlem niet nee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23
-CKY2K- schreef op maandag 05 december 2005 @ 12:49:
[...]

Hahaha briljant Pewwy, tegen sterke verdedigingen loopt hij natuurlijk vast he? ;) En eeuwig vast in die VI? Die sterke teams promoveren toch gewoon door en jij bouwt je team toch ook steeds sterker H3!N? In 2010 zit je vast wel in de V hoor! ;)

Hoe zit het ook alweer met je ranking overall in je divisie en je promotie? Als je 1 van de sterkere teams van de gehele VII bent bijvoorbeeld, kom je dan in een zwakke of sterke VI?
Hoe sterker je bent, hoe zwakker de divisie waar je in komt. Dit is om het gemiddelde niveau van de divisies een beetje gelijk te houden. Naar de divisie van Hein promoveren echt de allerslechtste VII-ers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Coca-Cola schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:57:
[...]

Hoe sterker je bent, hoe zwakker de divisie waar je in komt. Dit is om het gemiddelde niveau van de divisies een beetje gelijk te houden. Naar de divisie van Hein promoveren echt de allerslechtste VII-ers ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg het gisteravond al even, maar toen moest ik ff wachten totdat vandaag zijn TSI bekend zou zijn.

Maikel Peletier 1 week geblesseerd
TSI = 11 570, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Deze moet woensdag om 09.45 een frienly spelen (althans, dat is te bedoeling). Ik heb inmiddels 20 dokters aangenomen, maar bij de wedstrijdopstelling staat hij nog in het rood (niet speelbaar dus). Het lijkt me onzin om nog meer dokters te nemen, tenminste dat wordt te duur. Gister had iemand het over uitreken op hatrix oid wanneer hij weer kan spelen dmv naar de tsi te kijken. Ik heb geen idee hoe dat moet (en ben ook niet handig in die dingen), dus zou iemand die dat bij de hand heeft het voor mij kunnen uitzoeken? Ik hoop namelijk dat hattrick ernaast zit en woensdag kan spelen ivm training!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat noem ik geldverspilling, zoveel dokters aannemen en straks weer ontslaan kost meer geld dan die ene week trainen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:02:
dat noem ik geldverspilling, zoveel dokters aannemen en straks weer ontslaan kost meer geld dan die ene week trainen....
dankjewel voor deze nuttige bijdrage :)
(kan me er trouwens wel in vinden, maar ach, als ik deze 19jarige blonde god daar een plezier meer doe, wie ben ik dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:06:
[...]

dankjewel voor deze nuttige bijdrage :)
(kan me er trouwens wel in vinden, maar ach, als ik deze 19jarige blonde god daar een plezier meer doe, wie ben ik dan?)
Geld is toch maar relatief, in tegenstelling tot de spelers! ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik word verdacht van teamsharing e.d. :/ Helaas is het niet waar.
Nu kan ik niet meer verder met mijn team totdat ik een antwoord heb gekregen.

Helaas pindakaas. Dan ooit maar weer een keer opnieuw beginnen dan (als ik een definitief bericht krijg).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:55:
Ik vroeg het gisteravond al even, maar toen moest ik ff wachten totdat vandaag zijn TSI bekend zou zijn.

Maikel Peletier 1 week geblesseerd
TSI = 11 570, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak

Deze moet woensdag om 09.45 een frienly spelen (althans, dat is te bedoeling). Ik heb inmiddels 20 dokters aangenomen, maar bij de wedstrijdopstelling staat hij nog in het rood (niet speelbaar dus). Het lijkt me onzin om nog meer dokters te nemen, tenminste dat wordt te duur. Gister had iemand het over uitreken op hatrix oid wanneer hij weer kan spelen dmv naar de tsi te kijken. Ik heb geen idee hoe dat moet (en ben ook niet handig in die dingen), dus zou iemand die dat bij de hand heeft het voor mij kunnen uitzoeken? Ik hoop namelijk dat hattrick ernaast zit en woensdag kan spelen ivm training!
Grom. Dit kan iedereen. Riekt naar extreme luiheid :P Ik zal het effe uitleggen:

Ga naar:
http://www.databased.at/hattrick/x%2Dray/

Klik op players --> healing TSI en dan heb je twee invulvelden met TSI. 1 voor de TSI van gisteren en 1 voor de TSI van vandaag.

Daar vul je de leeftijd en het aantal doktoren in en klik je op het knopje X-Ray...done. Volgens de site kan hij met 10 doktoren woensdag weer spelen. Geen idee of hij dat ook 100% zeker gaat halen, want ik heb zo even geen idee wanneer de komende updates zijn.

Hou wel rekening met je supportersmood. Die klapt nogal in met meer dan 10 doktoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]

Grom. Dit kan iedereen. Riekt naar extreme luiheid :P Ik zal het effe uitleggen:

Ga naar:
http://www.databased.at/hattrick/x%2Dray/

Klik op players --> healing TSI en dan heb je twee invulvelden met TSI. 1 voor de TSI van gisteren en 1 voor de TSI van vandaag.

Daar vul je de leeftijd en het aantal doktoren in en klik je op het knopje X-Ray...done. Volgens de site kan hij met 10 doktoren woensdag weer spelen. Geen idee of hij dat ook 100% zeker gaat halen, want ik heb zo even geen idee wanneer de komende updates zijn.

Hou wel rekening met je supportersmood. Die klapt nogal in met meer dan 10 doktoren.
Thnx, klopt idd. Ben lui, maar dit wist ik serieus echt niet. Nu wel, sla de site op. Weet ik dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:01:
[...]
Thnx, klopt idd. Ben lui, maar dit wist ik serieus echt niet. Nu wel, sla de site op. Weet ik dat ook weer.
8)7 _/-\o_

Zat je maar te zieken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:02:
10 dokters is 15k per week. Dat valt toch best mee als het om spelers van een paar miljoen per stuk gaat. Ik zet er gewoon 10 dokters op als een trainee gewond raakt (en het nodig is, bij +1 of een pleister is dit niet het geval).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Jongens heb nog een vraagje. Ik ben bezig mijn middenveld te versterken is het nu zo dat alleen conditie en positiespel de middenveldrating bepaald of moeten al mijn middenvelders ook passen hebben?

edit: wat extra info ik heb nu dit en haal daarmee waardeloos(hoog) met pic

1:Conditie uitstekend, Positiespel: redelijk, Pass: matig, leeftijd 33
2:Conditie uitstekend, Positiespel: redelijk, Pass: redelijk, leeftijd 27
3:Conditie uitstekend, Positiespel: redelijk, Pass: matig, leeftijd 28

Wat kan ik verbeteren of heb ik nodig voor een slecht(hoog) middenveld?

[ Voor 49% gewijzigd door Wceend op 05-12-2005 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziggy die speler is woensdag echt wel weer gewoon fit met pleister. zo jong en dan +1 zet je er 10 docs op niks aan de hand. niet zo paniekerig :)

@coca cola. dat is dus juist niet zo. je blaat weer lekker uit je nek :)

sterkere teams komen in sterke compo's om zo de compo's onderling een beetje spannend te houden. toen ik promoveerde uit de VII had ik 42 punten uit 14 wedstrijden en en aardig positief doelsaldo hiremee kom je uiteraard hoog op de VII ranking te saan eind seizoen en dus volgens jouw theorie in een HELE makkelijke compo. dit is dus niet zo. opzich logisch. als je sterkere teams in mickey mouse compo's zet promoveren ze naar de V en worden ze daar elke week geraped.

dit is een beter systeem imo, maar ik snap dat je je alvast wilt indekken als je in een compo komt waar alle teams samen 20 sterren halen. geeft niks, maar je mag gewoon eerlijk zijn hoor :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wceend schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:28:
Wat kan ik verbeteren of heb ik nodig voor een slecht(hoog) middenveld?
Voor slecht (hoog) zal het positiespel flink omhoog moeten. Ik denk minstens 2 met uitstekend?
Ligt ook nog aan de ervaring (en vorm natuurlijk). Passen heeft alleen invloed op de aanvalsratings.

Ik heb nog eens bij mezelf gekeken - slecht(hoog) heb ik de laatste keer gehaald met 343, met 1x uitstekend positiespel, 2x redelijk, en een redelijk positiespel als WTM. En nog een aanvallende CV.
En waarschijnlijk teamspirit op kalm. (?)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas zijn mijn spelers niet verkocht die op de tl stonden. de plannen wijzigen dus enigszins. als mijn mid niet wordt verkocht train ik hem door. 1 weekje training missen is nog te overzien. 2 niet.

de aankopen die ik eerder zei gaan nog wel plaatsvinden, maar dus wat meer verdeeld dan geplanned :)

slecht (hoog) mid haal je wel met 3 goed pm spelers met uitstekend conditie en ervaring. kost je 100k per speler ofzo(dan heb ik het dus wel over oudere spelers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:43:
ziggy die speler is woensdag echt wel weer gewoon fit met pleister. zo jong en dan +1 zet je er 10 docs op niks aan de hand.
wat zal ik lekker slapen vannacht
true, alleen hij gaat vrijdag poppen en ik voer een onderlinge strijd uit met een maat over (wie) de beste trainee (is/wordt/heeft), dus ik kan geen week missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Maakt het trouwens uit in wat voor div je volgend jaar komt als je 1ste of 2de wordt dit jaar qua zwaarte van de div. Ben al zeker van promotie naar de div VI, sta met 1 punt voor op de nummer 2 en de laatste wedstrijd van de comp. moet ik tegen hem. Nu is mijn team nog niet echt optimaal om goed mee tedoen in deze div dus als het uitmaakt dan kan ik misschien beter 2de worden.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:06:
[...]

10 dokters is 15k per week. Dat valt toch best mee als het om spelers van een paar miljoen per stuk gaat. Ik zet er gewoon 10 dokters op als een trainee gewond raakt (en het nodig is, bij +1 of een pleister is dit niet het geval).
10 dokters is idd 15k per week, heb je goed ;) maar ziggy heeft het over 20 dokters. dat betekent waarschijnlijk dus dat hij wat aangenomen heeft en dus ook weer moet ontslaan normaal gesproken. Wat zover ik nog weet nog steeds weer geld kost... (ben niet 100% zeker want heb al van begin af aan 10 dokters, zullen inmiddels wel bejaard zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:17:
[...]

10 dokters is idd 15k per week, heb je goed ;) maar ziggy heeft het over 20 dokters. dat betekent waarschijnlijk dus dat hij wat aangenomen heeft en dus ook weer moet ontslaan normaal gesproken. Wat zover ik nog weet nog steeds weer geld kost... (ben niet 100% zeker want heb al van begin af aan 10 dokters, zullen inmiddels wel bejaard zijn :P)
Edit: hier moest dus staan dat je hele hattrick carriere 10 doktoren in dienst hebben ook het nodige kost! :P

Sorry H3!N ;)

[ Voor 12% gewijzigd door -TheNose- op 06-12-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goeie toevoeging cky2k.... hier hebben we wat aan! ;)

terestra: je komt op een ranglijst te staan. deze is naar aanleiding van behaalde punten en doelsaldo. je ranking is gekoppeld aan een degradant uit de VI. hoe lager je punten en doelsaldo hoe minder zwaar je compo wordt. zowieso komen de nummers 2 in een minder zware compo dan de nummers 1.

deze lijst is te vinden op de rembrandtsite, maar is pas definitief na de laatste speelronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yahooooooo, lees net dat ze alle stuurloze teams na volgend seizoen gaan opruimen als ze een nieuwe divisie structuur gaan invoeren. Word wel verwarrend of je nou promoveerd, degradeerd of niet.

Maar toch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben benieuwd hoe ze dat willen bereiken, maar goed dat ze ermee bezig zijn iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 19:20

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:04:
Yahooooooo, lees net dat ze alle stuurloze teams na volgend seizoen gaan opruimen als ze een nieuwe divisie structuur gaan invoeren. Word wel verwarrend of je nou promoveerd, degradeerd of niet.

Maar toch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Heb het gisteren even helemaal doorgelezen, de belangrijkste stukken van de opruim-actie:
De nieuwe divisiestructuur

Na afloop van het volgende seizoen, d.w.z. in april 2006, gaan we de divisiestructuur reorganiseren. De nieuwe structuur zal voor de divisies 1 t/m 7 gelijk blijven aan de oude, maar vanaf de 8e divisie komen er in elke divisie clubs bij, zoals het volgende tabelletje laat zien:

Clubs in divisie nr.
Div. Oude systeem Nieuwe systeem
1 8 8
2 32 32
3 128 128
4 512 512
5 2048 2048
6 8192 8192
7 8192 8192
8 8192 16384
9 8192 16384
10 8192 32768
11 8192 32768

Wat gebeurt er nu precies aan het einde van het volgende seizoen?

Aan het eind van het volgende seizoen (d.w.z. pas na de kwalificatiewedstrijden) vindt er een eenmalige reorganisatie plaats in alle landen. Om te beginnen worden alle normale promoties (ook die na promotie/degradatiewedstrijden) uitgevoerd. Vervolgens worden alle clubs zonder eigenaar uit alle divisies teruggezet naar de laagste divisie van hun land. Daarna krijgt een aantal clubs promotie om de opengevallen plaatsen te bezetten die het gevolg zijn van de collectieve degradatie van de eigenaarloze clubs. Deze promotie wordt gebaseerd op de plaats die de clubs innemen op een ranglijst, die het hele seizoen zichtbaar zal zijn. Omdat de nieuwe divisiestructuur compacter wordt dan de oude, wat de lagere divisies betreft, lijkt het erop dat er veel "extra promotie" zal plaatsvinden vanuit de divisies 9 en lager.
edit:
die stomme lijst komt er niet goed uit....

[ Voor 37% gewijzigd door lameeuw op 06-12-2005 12:05 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede actie (kort maar krachtig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik vind het eigenlijk niet zo heel mooi. Ben je lekker je team aan het opbouwen knal je ineens een divisie omhoog en ben je een heel seizoen lang volledig kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Pewwy schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:06:
Ik vind het eigenlijk niet zo heel mooi. Ben je lekker je team aan het opbouwen knal je ineens een divisie omhoog en ben je een heel seizoen lang volledig kansloos.
Mjah, aan de ene kant vind ik het wel wat: ik degradeer dit seizoen naar de XI alwaar ik waarschijnlijk weer promoveer naar de X. Door de opruiming is er een grote kans dat ik doorgeplaatst wordt naar de IX. Dus 2 keer promoveren in 1 seizoen :p.

Aande andere kant: als ik meteen weer degradeer naar de X heb ik grote kans op een heel seizoen bot-teams..... en daar zit ik niet op te wachten..... het mes snijd aan twee kanten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dat valt heel erg mee, zoveel verschil zit er nit tussen de onderste 4 divisies.... en van de VIII naar de VI zal toch niet gebeuren ;)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig de 2 wedstrijden tussen de nummer 1 & 2 in mijn compo zijn de hoogst gewaardeerde wedstrijden van de VI. En nee dit is niet om te zeuren over mijn compo voor iedereen weer gaat zeuren, maar ik vond het leuk om even te zeggen:

Hoogst gewaardeerde wedstrijden
Team Formatie Taktiek (vaardigheid) Doelpunten Tot Verd Mid Aanv Tot Verd Mid Aanv
ajax87 3-5-2 Normaal (uitstekend) 0 255 65 108 82 57.0 14.5 26.5 11.5
De Hijskraantjes 3-4-3 Centrumaanval (uitstekend) 2 215 59 99 57 51.5 13.0 21.0 13.0
04.12.2005, Ronde 12 Groep: VI.175 AH-punten totaal 470

De Hijskraantjes 3-4-3 Centrumaanval (uitstekend) 3 237 56 120 61 48.5 17.0 21.0 10.5
ajax87 3-4-3 Counteraanval (uitstekend) 1 225 95 36 94 55.0 19.0 19.5 16.5
02.10.2005, Ronde 3 Groep: VI.175 AH-punten totaal 462

belachelijke ratings... gelukkig gaan ze snel weg :) althans 1 ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die zorgen dus voor die hoge notering. Dus als die weg zijn heb je in het vervolg een eitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja de kans dat 2 wedstrijden meer gaat winnen neemt wel toe ja. hopelijk komt er niet weer een goeie V zoals afgelopen seizoen. ik wil ook weleens weg uit die compo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word er gek van, word ieder jaar 3e, in compertititie IX, het wordt tijd dat ik is promoveer, heb genoeg van deze compertitie! Het blijft wel een leuk spel hoor, iig een stuk beter dan OSM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:49:
Ik word er gek van, word ieder jaar 3e, in compertititie IX, het wordt tijd dat ik is promoveer, heb genoeg van deze compertitie! Het blijft wel een leuk spel hoor, iig een stuk beter dan OSM!
Als je nog 1 keer compertitie zegt..... verdien je 't om in de IX te blijven... :P

Maar, 't bieden om m'n yp gaat lekker. Zitten al over de 2 ton. Verwacht toch uiteindelijk wel op 800K+ uit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, 0wnt :P
Het enige wat ik niet snap, hoe ik mijn spelers überhaupt kan verkopen, dan zet ik ze op de transferlijst, en NIEMAND koopt ze :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

UTM

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:06:
ok, 0wnt :P
Het enige wat ik niet snap, hoe ik mijn spelers überhaupt kan verkopen, dan zet ik ze op de transferlijst, en NIEMAND koopt ze :|
Moet je ook niet met Vitesse spelen O-)

Even een kleine disclaimer; Ik ken het spel niet en dus ook niet hoe en wat qua teams, maar dit was een inkopper. Voor intimi dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oow n00b :P

Ik speel met het van der Vaart team, en het zijn teams, met onbekenden namen, en spelers
Dus please ;). houd je mond:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Misschien lager op de TL zetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Paar seizoenen achter elkaar in de IXde blijven doe je toch wel wat fout hoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

misschien traint hij algemeen? 8)7

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ de moment train ik... Vleugelspel...
maar ik zie totaal geen verbetering:P

ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:11:
Paar seizoenen achter elkaar in de IXde blijven doe je toch wel wat fout hoor? :?
als je een paar seizoenen in de VIII zit doe je imo ook iets fout hoor :P

@rico zet je teamnaam in je tag ofzo want nu weet niemand welk team je hebt. Je kan het wel posten, maar dan weet morgen weer niemand het. Dus gewoon toevoegen aan je profiel is makkelijker als je vragen hebt en we je team zoeken.

9 assistant coaches / 1 ass keeper en een 'goed' coach is het best als je veldspelers traint zoals in jouw geval. Ik weet niet of je daar nu geld voor hebt, maar je kan beter nu investeren in je trainees(en dus in je coach) dan spelers kopen die je op korte termijn wel kampioen maken, maar je maakt hard verlies door niet optimaal te trainen. Beter nog een seizoen in de IX met een goed trainingsprogramma dan snel promoveren. Op lange termijn levert je dit veel meer geld op.

althans dat is mijn mening :)

trainen=alles
rest=bijzaak en niet boeiend.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:20:
[...]

trainen=alles
rest=bijzaak en niet boeiend.
_O_ idd je hoeft maar 1 dag per week te kijken, alleen de vrijdag boeit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:07:
@ de moment train ik... Vleugelspel...
maar ik zie totaal geen verbetering:P

ideeen?
Ik dacht dat ik ergens van der Vaart team voorbij zag komen..
is je team ID 508644 ?
Dan heb ik wel wat ideeën, zoals bv: trainees kopen.
Je zet nu steeds 2 dezelfde spelers op de vleugel, die ook nog eens te oud zijn.
Dus het bekende verhaal, 4x 17/18 jaar oude spelers kopen op 'redelijk wing' en doortrainen tot ze veel waard zijn! :)
Vleugelspel is denk ik iets moeilijker en meer afhankelijk van bijstats, dus kan je misschien beter beginnen met keepen, of positiespel?

Maar misschien zit ik wel helemaal naar het verkeerde team te kijken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Als dat inderdaad het team is dan zou ik heel veel aanpassen. Als je al 3 seizoenen bezig bent en je haalt deze ratings dan gaat er iets niet goed. Nogmaals het newbie guide lezen en opnieuw beginnen met opbouwen lijkt me het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Dat klopt zeker. Daarom degradeer ik dit seizoen weer. Vond de aankoop van m'n trainees belangrijker dan het kopen van versterking.

Volgens seizoen dubbel en zo hard terug komen :*)

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:20:
[...]

als je een paar seizoenen in de VIII zit doe je imo ook iets fout hoor :P
Ehm....HUH? Ik heb 1,5 seizoen in de VIII gezeten waar ik dus ook begonnen ben, dus ik weet niet over wie je het hebt? :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:26:
grappig de 2 wedstrijden tussen de nummer 1 & 2 in mijn compo zijn de hoogst gewaardeerde wedstrijden van de VI. En nee dit is niet om te zeuren over mijn compo voor iedereen weer gaat zeuren, maar ik vond het leuk om even te zeggen:
Waar haal je die info vandaan dat het de hoogdst gewaardeerde wedstrijd is?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk alltid hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Het is bij mij wel de maand van de blessures...
Vorige week 2 trainees eruit (beide gelukkig +1, dus gratis training) en nu afgelopen wedstrijd 3! Spelers erafgeschopt! Eerst maar weer een trainee (ook die gelukkig +1, dus weer een gratis training), toen mijn reserve mid met +4 (die is 32 dus dat wordt nooit meer wat). Voor hem viel mijn A-team mid in. met nog 13 min te spelen, dus wat kan zo iemand gebeuren... Jawel +2 altijd lekker. Die is gelukkig pas 26 en ik had toch nog 10 doktoren rond lopen (zaterdag vergeten te ontslaan), dus misschien is die over 2 weken weer fit.
Maar goed dat ik op zondag alleen maar WO's heb... ik hou geen spelers over zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Laatst online: 10:29

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

07-12-2005 NMNH tekent een contract met Heineken
Na veel aandringen en dreigbrieven van de fans en vooral de harde kern, heeft NMNH contact op genomen met Heineken of zij niet iets konden leveren aan de club. Dit bleek een gouden zet, NMNH presenteerd u: Freek-Jan Heineken, keeper van beroep. Met een beetje geluk Mag hij nog seizoenen lang de verdediging versterken!
Freek-Jan Heineken (83716374)
20 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 040

Conditie: waardeloos Keepen: goed
voor 100k. nu zit ik dus te twijfelen om de eerste 2/3 weken van het volgende seizoen even keepers te trainen...

oh ja, en de valse sentimenten speelden mee bij het bieden :P

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Yukkie schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:39:
[...]

[...]

voor 100k. nu zit ik dus te twijfelen om de eerste 2/3 weken van het volgende seizoen even keepers te trainen...

oh ja, en de valse sentimenten speelden mee bij het bieden :P
Haha, ik werk bij Heineken (althans tot 1 januari) en heb toch echt net mijn jeugdpull Berry Heineken ontslagen. Daar speelt mijn ontslag misschien ook wel mee, maar vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken je jeroen sleutelberg? die werkt er ook. weet niet precies welke afdeling. volgens mij marketing.

over dat meer geld verdienen in ht buitenland:

07-12-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 6 914 € aan entreegeld.
06-12-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

dit is toch echt stukken minder dan een normale friendly thuis. dan pak ik 4-5k niet dat het uberhaupt boeit die paar k maargoed... voor een keer is het leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:24:
ken je jeroen sleutelberg? die werkt er ook. weet niet precies welke afdeling. volgens mij marketing.

07-12-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 6 914 € aan entreegeld.
06-12-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

dit is toch echt stukken minder dan een normale friendly thuis. dan pak ik 4-5k niet dat het uberhaupt boeit die paar k maargoed... voor een keer is het leuk ;)
Ik ken 'm niet, maar er werken ook wel een paar duizend mensen op meer dan 20 lokaties :+ Bovendien bezorg(de) ik gewoon bier bij studenten, dus zat ik niet echt veel ergens op een kantoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah dat verklaardt een hoop ja. hij werkt ook bij de holding. niet bij heineken zelf.

leer eens fatsoenlijk Nederlands! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Cup is een kraker :)
Tha Groove's - FC TikTak over recht (45 minuten gespeeld) 1 - 2
De 1591 toeschouwers die vandaag afreisden naar Het 501 Swingpaleis werden overvallen door hevige regenbuien. Groove's startte in een strategische 3-4-3-opstelling. In de basis stonden: Lust - van 't Riet, Wolf, Krüger - Westh, Vencken, Stålbo, America - Zuidema, Hijdra, van Egmond.

TikTak startte in een strategische 3-5-2-opstelling. In de basis stonden: Udrea - Hansson, Jacquet, Sandman - Preungesheim, Rashid, Siong, Schaeffera, ten Damme - Lascu, Fredriksson.

TikTak-speler Laurens ten Damme kreeg geel na een zware overtreding. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Cezar Lascu in de 20e minuut de 0 - 1 voor TikTak kon scoren. De scheidsrechter toonde Hardy Schaeffera van TikTak de gele kaart na een heel nare overtreding. In de 35e minuut maakte het thuisteam een fout aan de rechterkant van het veld, die door Christophe Jacquet van TikTak werd afgestraft. Hij breidde hiermee de voorsprong uit tot 0 - 2. Na 41 minuten in de wedstrijd brak Groove's door aan de linkerkant van het veld en Arno van Egmond wist de achterstand terug te brengen tot 1 - 2. De teams gingen met een 1 - 2 stand de rust in. TikTak had het meeste balbezit, namelijk 51 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

nee groove's moet winnen. dan kan ik tenminste zeggen dat ik van een finalist heb verloren :P

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Kan je nu ook al hoor. Hij staat al in de finale :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't Is ietsje omgeslagen daar, 't staat nu 4-2 voor tha Groove's ...

Edit:
@Hein
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 6 553 € aan entreegeld.

't Kan dus wel ietsje beter ja :)

'k Heb trouwens meer toeschouwers in een friendly dan de GoT Cup finale!?!?!?
't Wordt ook zwaar ondergewaardeerd zeg :P

Edit2
Het bieden op m'n yp staat nu op 428K... gaat de goede kant op :)

Edit3
Tha Groove's - FC Tik Tak over rechts : 6-2!
Gefeliciteerd Grooves! _/-\o_

Edit4
Als ik zo naar de ratings van de finale kijk was de echte finale toch TikTak vs WubMaster :P

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

84e minuut, de supporters van walburg gaan feesten omdat de achterstand verkleind is, 1 - 7 nadat Gelwin Haverkort een bal in doel wist te schieten. De sfeer is echt fantastisch hier in het stadion.
Kijk, dat zijn echte fans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:46:
Dat klopt zeker. Daarom degradeer ik dit seizoen weer. Vond de aankoop van m'n trainees belangrijker dan het kopen van versterking.

Volgens seizoen dubbel en zo hard terug komen :*)
ik vind persoonlijk dat je de ballen uit je broek moet schamen dat je met dit team uit zo'n competitie degradeert...

mismanagement ten top :)

[edit]

Centrale aanval: bovennatuurlijk (oud)

voor een friendly best aardig. wel met 3 spitsen. ik haal in mijn friendlys altijd hogere CA ratings dan in mijn normale wedstrijden :) komt omdat die trainees veel meer passing hebben... het scheelt dus wel behoorlijk dat passen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:29:
[...]

ik vind persoonlijk dat je de ballen uit je broek moet schamen dat je met dit team uit zo'n competitie degradeert...

mismanagement ten top :)
Sorry, we heten natuurlijk niet allemaal HEIN :)

Er had ook meer in moeten zitten, moet nog eventjes uitvogelen waarom dat fout is gelopen. Daar heb ik gelukkig de hele kerstvakantie voor. Van sommige teams had ik echt niet mogen verliezen. Ik moet ook veel meer doen met tacticks. Dat gebruik ik nu nog amper. Ik weet het ZONDE

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
22-06-2005 (Beker): Wodka United - Tha Groove's 4 - 0

die wilde ik hier toch even posten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn eigenlijk de ambities van de mensen hier?

Ik ga natuurlijk voor de Eredivisie 8)
(haalbaar, mits je nog 5jaar hattrick speelt...prima vol te houden in studententijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik neem aan dat iedereen hier voor het hoogst haalbare gaat natuurlijk! Ach de stap van VI naar V is al behoorlijk hoog...die eredivisie haal je ook niet zomaar hoor, de clubs die daar nu inzitten hebben gewoon een erg grote voorsprong op de rest...

@ H3!N: Dan doe je toch iets niet goed hoor met je reisje naar het buitenland:

08-12-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 14 217 € aan entreegeld.
06-12-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €

Dit was mijn wedstrijd van gisteren namelijk! ;).

[ Voor 42% gewijzigd door -TheNose- op 08-12-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eredivisie is maar voor weinig weg gelegd :P

Zit nu al aantal seizoenen III en bevalt opzich best wel :) Denk dat een stap naar II nog steeds te vroeg is. Hoewel het mee geen zak uitmaakt als ik een jaar II veel verlies kan ik iig zeggen dat ik er in mee gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:23:
Eredivisie is maar voor weinig weg gelegd :P

Zit nu al aantal seizoenen III en bevalt opzich best wel :) Denk dat een stap naar II nog steeds te vroeg is. Hoewel het mee geen zak uitmaakt als ik een jaar II veel verlies kan ik iig zeggen dat ik er in mee gedaan heb :)
Precies! Het doel moet dus voor een ieder ook zijn, zo hoog mogelijk komen...en hoe hoog dat dan is....ik denk dat voor een hoop mensen de IVde al het hoogst haalbare is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet toch ook heel vaak teams die bepaalde momenten gaan pieken. Dus dat je 2 jaar dik bagger speelt om het seizoen daarop te pieken. Vind persoonlijk dat minder... Hou er van om gestaag een team op te bouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:35:
Je ziet toch ook heel vaak teams die bepaalde momenten gaan pieken. Dus dat je 2 jaar dik bagger speelt om het seizoen daarop te pieken. Vind persoonlijk dat minder... Hou er van om gestaag een team op te bouwen. :)
Dan zou de leiding van Ajax momenteel niks aan jou hebben :+ Of ze moeten op dit niveau doorgaan dat kan ook :>

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:35:
Ik ook hoor, als je promoveert wil je toch graag op dat nivo blijven om van daaruit weer door te groeien....niet gelijk weer te degraderen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:55:
[...]

Sorry, we heten natuurlijk niet allemaal HEIN :)

Er had ook meer in moeten zitten, moet nog eventjes uitvogelen waarom dat fout is gelopen. Daar heb ik gelukkig de hele kerstvakantie voor. Van sommige teams had ik echt niet mogen verliezen. Ik moet ook veel meer doen met tacticks. Dat gebruik ik nu nog amper. Ik weet het ZONDE
kijk het is gewoon heel simpel: bagger mid

rest is goed. zonde dat je met zo'n team en zulke spelers in de VII gaat spelen, maarja jaar erop kan je weer vlammen in de VI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

kunnen jullie mij wat advies geven?

mijn team is (769777).
Volgend jaar speel ik in de 7e. Waar zou ik me moeten versterken. Er gaan , hoop ik deze week, een paar poppen naar formidabel verdedigen dus dan zou ik weer wat kunnen investeren.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 14:24:

Wel een beetje leuke teams uitdagen Hein :) Ik had bijna 12000 euro, dus bijna 6000 over aan een buitenlandse friendly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik werd uitgedaagd. speel gewoon weer lekker in nederland. die paar k kunnen me gestolen worden. teveel moeite allemaal :)

@flipmode zowieso die spelers niet allemaal verkopen. formidabel is veel te laag. wellicht 1 om wat versterking te halen. rest doortrainen. de aanval in de VII is ook weer beter van de teams dan de VIII dus je hebt die betere verdedigers ook nodig anders wordt het ballenvissen :)

je hebt trouwens al een erg goed team vind ik. alleen 1 puntje. middenveld. moet echt beter. vraag maar aan ervaringsdeskundigen joss en mills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Flipm0de schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:42:
kunnen jullie mij wat advies geven?

mijn team is (769777).
Volgend jaar speel ik in de 7e. Waar zou ik me moeten versterken. Er gaan , hoop ik deze week, een paar poppen naar formidabel verdedigen dus dan zou ik weer wat kunnen investeren.
Idd vooral je middenveld versterken, want die oudjes hebben hun beste tijd wel zo'n beetje gehad ;)
Even iets heel anders. Ik zat even naar je opstelling(en) te kijken en volgens mij is het als verdediders trainer handiger om je repositioneringen iets anders te doen. Nu maak je vaan vleugelspeler een aanvaller en van een aanvaller een middenvelder. Zo'n 'verplaatste' speler speelt iets van 10% onder zijn niveau. Je kan dus beter vaan een centrale verdediger een middenvelder maken en dan van een vleugelspeler een centrale verdediger. Dan speelt je aanval iets beter dan nu en je verdediging iets slechter, maar dat kan je denk ik een stuk beter hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:01
Die voorsprong waar over gesproken wordt is er natuurlijk wel, maar als je naar de landenteams krijgt is die niet onoverbrugbaar. Zweden heerst ook niet meer alleen.
Polen en Spanje zijn echt goed tegenwoordig!

Dit lijkt mij het bewijs dat in principe iedereen de eredivisie kan halen.

Actions speak louder than words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Coca-Cola schreef op donderdag 08 december 2005 @ 12:58:
[...]

Idd vooral je middenveld versterken, want die oudjes hebben hun beste tijd wel zo'n beetje gehad ;)
Even iets heel anders. Ik zat even naar je opstelling(en) te kijken en volgens mij is het als verdediders trainer handiger om je repositioneringen iets anders te doen. Nu maak je vaan vleugelspeler een aanvaller en van een aanvaller een middenvelder. Zo'n 'verplaatste' speler speelt iets van 10% onder zijn niveau. Je kan dus beter vaan een centrale verdediger een middenvelder maken en dan van een vleugelspeler een centrale verdediger. Dan speelt je aanval iets beter dan nu en je verdediging iets slechter, maar dat kan je denk ik een stuk beter hebben!
ok ik zal in me programmaatje eens kijken of dat beter werkt. Moet me midd dus versterken. Ik denk dat ik het beste weer wat oudere spelers kan halen omdat deze meer ervaring hebben, 28jaar Moet ik dan gaan kijken naar uitstekend PM en redelijk/matig passen met zwak/marig ervaring? Zou dat genoeg zijn? Of meteen voor formidabel gaan?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou vooral wachten met kopen of verkopen. eerst afwachten in wat voor soort compo je terecht komt en daarop je versterking aanpassen. blind spelers gaan kopen is zinloos. over 2 weken kan je op de rembrandt site zien waar je terecht komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Als rembrandt het dit keer wel update natuurlijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Vorige keer was hij op vakantie, dus dat komt vast goed. In ieder geval niet vertrouwen op Alltidhattrick :) Werkte vorige keer voor geen meter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Flipm0de schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:24:
[...]

ok ik zal in me programmaatje eens kijken of dat beter werkt. Moet me midd dus versterken. Ik denk dat ik het beste weer wat oudere spelers kan halen omdat deze meer ervaring hebben, 28jaar Moet ik dan gaan kijken naar uitstekend PM en redelijk/matig passen met zwak/marig ervaring? Zou dat genoeg zijn? Of meteen voor formidabel gaan?
Het probleem met oudere spelers is dat ze hun vaardigheden kunnen gaan verliezen als ze 27 of ouder zijn. Dus als jij straks een formidable Pm koopt van 28 dan kan hij na 1 week al dalen en dan zit jij met een waardeloze speler, die je ook nog eens niet kan verkopen (of althans voor een stuk minder). Dat risico durfde ik wel te nemen in de X-IX-VIII met 'goed' pm spelers die minder dan 50k kostten, maar nu ik uitmuntend PM-ers ga kopen betaal ik gewoon wat meer voor een speler die nog 2 seizoenen mee kan (dus max 25-26 jaar). Die spelers kunnen ookal wat ervaring hebben, maar idd vaak minder dan echte opa's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik heb de gok genomen met een 30jarige formidabel pm voor 700k (met goed ervaring) leuke speler die 1 van de krachten achter mijn kampioenschap dit seizoen is geweest...ik heb hem gekocht met het id dat ik over twee seizoenen mijn hele middenveld ga vervangen met jongere spelers (er gaan dan een hoop trainees uit met wonderbaarlijk verdedigen)...dus die 30 jarige hoeft het nog maar even vol te houden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

bolluserectus schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:07:
Die voorsprong waar over gesproken wordt is er natuurlijk wel, maar als je naar de landenteams krijgt is die niet onoverbrugbaar. Zweden heerst ook niet meer alleen.
Polen en Spanje zijn echt goed tegenwoordig!

Dit lijkt mij het bewijs dat in principe iedereen de eredivisie kan halen.
Landenteams hebben dan wel de beschikking over ALLE goede nationale spelers, en ja zo gauw een land groot wordt in Hattrick is het logischer dat het nationale team sterker wordt.
Blijft wel dat de YP's aan het begin van het seizoen mee moeten zitten voor de U20.

Dit geld niet voor de teams in z'n land die door de vele teams moeilijker hogerop komen omdat er meer gegadigden zijn.

Je bewering gaat dus niet op. Je kunt het succes van grote landen internationaal niet gelijktrekken aan de kansen van de individuele teams.

------------------------------------------------------------

Iets anders. Misschien leuk om te kijken in hoeverre de Jeugdopleiding van iedereen dit seizoen al winstgevend is.
Neem je totale werkelijke YP verkoop bedrag van dit seizoen en haal daar de:

- Jeugdinvesterings totaal van het seizoen,(16x 5k,10k,of 20k)
- Transferlisting voor elke verkochte pull á 1k en
- Pullkosten á 2k per speler (32k) vanaf.

Zelf houd ik dan momenteel een winst van 28k over !!
Vorig seizoen lag dat een stuk hoger.

Ik heb de jeugdinvestering van 20k voor de laatste weken dan al meegerekend.

Toplisting winst YP's

1. Quintus - SC Amsreiw 28k
2. ...

[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 08-12-2005 14:43 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toplisting winst YP's

2. Maniaci - The Yanks -334k

goh wat boef ik weer. 1 keer een spelert verkocht voor 20k

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2005 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Quintus schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:24:
[...]

Landenteams hebben dan wel de beschikking over ALLE goede nationale spelers, en ja zo gauw een land groot wordt in Hattrick is het logischer dat het nationale team sterker wordt.
Blijft wel dat de YP's aan het begin van het seizoen mee moeten zitten voor de U20.

Dit geld niet voor de teams in z'n land die door de vele teams moeilijker hogerop komen omdat er meer gegadigden zijn.

Je bewering gaat dus niet op. Je kunt het succes van grote landen internationaal niet gelijktrekken aan de kansen van de individuele teams.

------------------------------------------------------------

Iets anders. Misschien leuk om te kijken in hoeverre de Jeugdopleiding van iedereen dit seizoen al winstgevend is.
Neem je totale werkelijke YP verkoop bedrag van dit seizoen en haal daar de:

- Jeugdinvesterings totaal van het seizoen,(16x 5k,10k,of 20k)
- Transferlisting voor elke verkochte pull á 1k en
- Pullkosten á 2k per speler (32k) vanaf.

Zelf houd ik dan momenteel een winst van 28k over !!
Vorig seizoen lag dat een stuk hoger.

Ik heb de jeugdinvestering van 20k voor de laatste weken dan al meegerekend.

Toplisting winst YP's

2. ...
Heb dit seizoen een spelertje gepulled die ik zelf doortrain...dus mijn pull is theoretisch 2+ mill waard! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor speler was dat dan dat ie zoveel waard is? 17 uitstekend verdedigen?

@coca cola: ik ben het niet helemaal met je eens. het is niet zozeer die skilldaling, maar meer de blessures. als een belangrijke speler van je van 30 +4 heeft kan je hele seizoen naar de klote gaan. die skilldaling valt allemaal reuze mee hoor. dat is althans bij mij niet de rede om geen opa's te halen.

theoretisch kunnen er dalingen vanaf 27 komen, maar ik hanteer zelf liever de leeftijd van 30 als opa leeftijd. kans op een daling van een 27/28/29 jarige is echt nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:05:
@coca cola: ik ben het niet helemaal met je eens. het is niet zozeer die skilldaling, maar meer de blessures. als een belangrijke speler van je van 30 +4 heeft kan je hele seizoen naar de klote gaan. die skilldaling valt allemaal reuze mee hoor. dat is althans bij mij niet de rede om geen opa's te halen.

theoretisch kunnen er dalingen vanaf 27 komen, maar ik hanteer zelf liever de leeftijd van 30 als opa leeftijd. kans op een daling van een 27/28/29 jarige is echt nihil.
Gewoon zorgen dat je genoeg geld opzij hebt staan voor een nieuwe opa is het handigst denk ik. Of zorgen dat je goede reserves hebt. Wel lijkt me dat je een mazimaal bedrag moet instellen om uit te geven, want je ziet vaak genoeg mensen 1 miljoen spenderen aan zo'n oude zak. Beetje lullig als hij de week erna met +6 van het veld gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Pewwy op 08-12-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dure reserves hebben die amper spelen is ook kapitaal vernietiging. je moet ze wel loon betalen. dan kan je beter idd een bedrag op de bank houden ipv de speler. slechts kopen wanneer het nodig is. daarom heb ik nu ook een aantal spelers verkocht en hou geld op de bank. scheelt loon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@H3!N die speler is 2+ mill waard als ik hem 3 seizoenen getraind heb! :Y)
(was een redelijk positiespel/redelijk verdedigen met TSI 1000 17jr)

Ik heb ook geen dure reserves rondlopen en heb inmiddels puur door wekelijks winst te pakken (lage loonkosten ed) 250k op de bank staan! :)

[ Voor 33% gewijzigd door -TheNose- op 08-12-2005 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:31:
ja maar dure reserves hebben die amper spelen is ook kapitaal vernietiging. je moet ze wel loon betalen. dan kan je beter idd een bedrag op de bank houden ipv de speler. slechts kopen wanneer het nodig is. daarom heb ik nu ook een aantal spelers verkocht en hou geld op de bank. scheelt loon.
Is sowieso voor de laatste weken van het seizoen niet onhandig. Opa's zijn natuurlijk niet echt duur, ook niet qua loon o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:42:
@H3!N die speler is 2+ mill waard als ik hem 3 seizoenen getraind heb! :Y)
(was een redelijk positiespel/redelijk verdedigen met TSI 1000 17jr)

Ik heb ook geen dure reserves rondlopen en heb inmiddels puur door wekelijks winst te pakken (lage loonkosten ed) 250k op de bank staan! :)
ja dan heb ik elke week yp's van 6m.... :)

trouwens die is over 3 seizoenen wel meer waard hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:33:
[...]

ja dan heb ik elke week yp's van 6m.... :)

trouwens die is over 3 seizoenen wel meer waard hoor
Ja 2+, dus meer dan 2 mill! :P

En als jouw YP doorgetraind kunnen worden naar 6 mill had je ze wel kunnen verkopen...spelers met tsi 0 worden na een paar seizoenen geen 6mill waard hoor! ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja lach maar. eerste week van komend seizoen pull ik die u20 bikkel en dan lach ik!

muhahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:25:
ja lach maar. eerste week van komend seizoen pull ik die u20 bikkel en dan lach ik!

muhahah!
ik denk meer dat wij gaan lachen als we dan deze post van je gaan quoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan lach ik weer net iets harder, want dat impliceert dat je sarcasme niet snapt en dus niet zo snugger bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmmzzz, gister me trainee / reserve keeper eruit gemept door een zootje Argentijnen :( 3 week eruit en TSI -1000 :?

Ik weet iig 1 ding zeker: ik nodig NEVER NOOIT geen Argentijnen meer uit voor een internationale friendly :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:05:
wat voor speler was dat dan dat ie zoveel waard is? 17 uitstekend verdedigen?

Die blessures zijn idd zo mogelijk nog belangerijker. Het zijn risico's die je maar moet willen nemen. En bij spelers van 500k of meer vind ik ze te groot.

Mijn Jeugdopleiding dit seizoen:

Uitgaven:
16 * 20 = 320k jeugd
16 * 2 = 32k pulls
16 * 1 = 16k ontslag/transfer
348k

inkomsten:
573k
350k
94k
135k
184k
90k (nog op de transferlijst)
1426k inkomsten (eigenlijk 1326k, want je verliest 7% van elke verkoop, daarentegen heb ik ook nog inkomsten van moederclubgeld gehad, maar ik weet niet meer precies hoeveel)

Nettowinst:
1078k

Kijken wie daar overheen kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inkomsten
9 K
164 K
141 K
51 K
94 K

=459 K (-7% = 427)
-348

=79 K winst.

Wel staat mijn opleiding nu op goed en aan het begin stond ie op redelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:38:
dan lach ik weer net iets harder, want dat impliceert dat je sarcasme niet snapt en dus niet zo snugger bent :)
Heerlijk H3!N weer op zijn best...laat het ze maar weten H3!N! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Even de 7% transferkosten correctie doorgevoerd voor mezelf.
Speel ik toch mooi al quitte al voor het eind van het seizoen.

Toplisting winst YP's

1. Coca-Cola - Klik60 +1078k
2. Speedy 1984 - Doesburg +79k
3. Quintus - SC Amsreiw 0k
4. Maniaci - The Yanks -334k

[ Voor 13% gewijzigd door Quintus op 08-12-2005 20:32 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:38:
ja zo lul je je zelf er altijd uit, als je hem pullt heb je het gezegd, en als je hem niet pullt was het sarcasme.... nou daar trap ik mooi niet in ;) :P

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.