Hij zegt ook zn YP van afgelopen week, dus z'n voorlaatste lees ik daaruit.
Zoals failliet gaanVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:08:
ik vind het wel een goed idee opzich. zo worden nieuwe managers 'verplicht' zich even in de regels te verdiepen wat zeker geen kwaad kan. zo is de kans op fouten waardoor je je team kwijt raakt een stuk kleiner
Ik pull alleen maar keepers dat gaat als een dolle, mijn overzicht:Damien2004 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:43:
Heeft iemand ervaring met een heel jaar of meerdere jaren alleen maar keepers pullen uit je YP?
Zo ja wat is het rendament hiervan? Haal je in 1 jaar minimaal 1 keer een goed keeper van 17 jaar? En als je ervaring heb met 3 jaar lang keepers pullen wat is daar het rendament van?
Even beste pull melden aub
Opleiding Redelijk:
240 000
63 000
Opleiding Goed:
102 001
116 000
34 000
573 000 -> 17 jaar Goed
350 000
Opleiding Uitstekend:
94 000
135 000
184 000
En dat is in 2.5 seizoen aan pulls, waarde bijna 1.9 miljoen! En daar komt nog een kleine 100k aan moederclub geld bij. Maar laat iedereen hier verder graag gewoon spelers pullen, dat houdt de markt een beetje gezond
Overigens is keepers trainen verreweg de minst winstgevende trainingsvorm, dus ik zou ze gewoon verpatsen en iets anders gaan trainen!
Ok 
Nou kijk ik zeg dus niet dat ik wissel van trainingsvorm ik ben slechts bezig met een onderzoek
Kijk doen wat de massa doet dan levert gewoon een zelfde resultaat op, een uniek iets vinden kan je onderscheiden van de rest wat ook weer een voordeel kan opleveren tegenover de andere
Nou kijk ik zeg dus niet dat ik wissel van trainingsvorm ik ben slechts bezig met een onderzoek
Kijk doen wat de massa doet dan levert gewoon een zelfde resultaat op, een uniek iets vinden kan je onderscheiden van de rest wat ook weer een voordeel kan opleveren tegenover de andere
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Je bent een koning als je op die 800.000 mensen iets unieks weet te vinden
IDD, want je hebt er echte mafkezen bijzitten... Je hebt zelfs teams die coaches opleiden, door alleen ervaren spelers met redelijk/goed leiderschap op te stellen in hun beker en competitie wedstrijden. Die teams spelen overigens wel vaak vrij laag, maar ik had het in ieder geval niet bedachtPewwy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:53:
IddPewwy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:53:
Het gaat er om dat ik op zoek ben naar een manier om geld te verdienen en om ook hoger op te komen. Tuurlijk hou ik het nu bij PM trainen enzo maar ik blijf opzoek naar een andere manier.
Hoeveel verdiend een PM trainer per seizoen als je er van uit gaat dat je dus op redelijk pm een speler koopt op 17 jaar in het eerste seizoen en je traint hem 3 seizoenen lang? *even op adem komen* Stel je koop 17 jaar redelijk pm 1ste week van het nieuwe seizoen. Kost ? 500k? 400k? of meer? Laten we het in dit voorbeeld even houden op 500k. Je verkoopt het na 3 seizoenen voor 3 mil of 3,5 mil als je mazzel heb aangezien een middenvelder ook gewoon geblesseerd kan raken enzo.
Laten we zeggen netto winst: 2,5 mil?
Keepers raken a. minder geblesseerd en kunnen b. 15 weken getraint worden (14 compo en 1 mid seizoen) Dit zou betekenen 3x skill stijging mits je mazzel heb maar laten we het houden op 2x.
Stel je begint met redelijk 17 jaar in de eerste week en deze kost je 500k (wederom benadruk ik voorbeeld) Na 2 skill stijgingen of na 1 zelfs is deze dacht ik al 1 miljoen of meer. Als je geen leuke YP heb dan houd je beide keepers. Heb je een leuke YP dan verpats je de gene die dus 5 weken training heeft gehad. Levert je +/- 1 mil. op en je heb weer een nieuwe trainee dus netto winst is dus 500k. Nu krijg je weer een leuke YP en die verpats je ook weer afijn zo gaat het door.
Meest gunstige geval, er zijn geruchten dat je zowiezo altijd 2 goede YP's heb per seizoen. Dus dat betekend dat je in 3 jaar minimaal 6 goede YP's moet hebben gekregen. Dit levert je sneller en meer geld op als ik zo even vlug en niet al te serieus kijk.
Ik wil dit gaan testen maar ben op zoek naar iemand die dit even samen met mij wil gaan doen. Dus 1 seizoen lang alleen maar keepers pullen. Deze noteren en kijken wat het resultaat is.
Ook wil ik bij gaan houden wat de prijzen zijn per skill van een keeper. Mits iemand deze weet? Volgens mij is hier namelijk een linkje van
Kortom even voor H3!N, het gaat om een onderzoek....nee ik doe dit nog niet mits blijkt dat het winst gevend is. Het gaat erom dat je altijd natuurlijk je kan vast houden aan een vast gegeven maar dat je ook eens moet kijken wat er daarbuiten gebeurt
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
damien, als je zo het verhaal neer legt. vind ik het niet slecht bedacht. nice one! 
Ik zou zeggen probeer het eens. Als het degelijk kwa inkomsten niet veel gaat schelen is het uiteindelijk wel beter namelijk. Want met de opstellingen die je allemaal kan kiezen kan je daardoor betere uitslagen halen = ook weer meer inkomsten. Sportief dus gewoon beter.
Ik zou zeggen probeer het eens. Als het degelijk kwa inkomsten niet veel gaat schelen is het uiteindelijk wel beter namelijk. Want met de opstellingen die je allemaal kan kiezen kan je daardoor betere uitslagen halen = ook weer meer inkomsten. Sportief dus gewoon beter.
Even maar gelijk een onderzoek je er van maken!
Iets wat we dus met wat federatie leden kunnen gaan doen 
Het grote keepers onderzoek! 1 jaar lang je YP als keeper nemen en deze posten op een nog later aan te wijzen website. Ook het verkoop bedrag melden aub
of melden of je hem hem ontslagen 
Poll: Doe jij mee met het grote keepers onderzoek?
• Ja, tuurlijk!
• Nee
• Misschien
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Mocht je mee willen doen stuur mij dan een HT mail met je team naam aub en je mail adres.
Het grote keepers onderzoek! 1 jaar lang je YP als keeper nemen en deze posten op een nog later aan te wijzen website. Ook het verkoop bedrag melden aub
• Ja, tuurlijk!
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
Mocht je mee willen doen stuur mij dan een HT mail met je team naam aub en je mail adres.
Hmm word dus een zelfstudie
edit: Ah al 2 mede standers!! Mooi!! Kan ik gaan knutselen :-)
[ Voor 11% gewijzigd door Swanfield op 29-11-2005 16:50 ]
Count me in, aangezien ik nu net ben begonnen met investeren in me jeugdopleiding en ik keepers train ben ik er ook wel ff benieuwd naar. In ieder geval komend seizoen blijf ik nog keepers trainen, seizoen erna waarschijnlijk ook. Jeugdpulls zal ik keepers doen, veldspelers is tot nu toe frituurvetsnorkelenDamien2004 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:39:
[...]
Hmm word dus een zelfstudieAch maak ook niet uit
Resultaat zal ik hier als nog posten
gewoon om jullie lastig te vallen
Heb in ieder geval al 1 misschien
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ik ben HEEL ERG TEGEN (ook al doe ik wel mee
) Maar hoe minder spelers keepers pullen hoe beter!!
Verwijderd
hoho niet mijn creaties gaan jatten hé. staat allemaal patent oplameeuw schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:45:
[...]
Count me in, aangezien ik nu net ben begonnen met investeren in me jeugdopleiding en ik keepers train ben ik er ook wel ff benieuwd naar. In ieder geval komend seizoen blijf ik nog keepers trainen, seizoen erna waarschijnlijk ook. Jeugdpulls zal ik keepers doen, veldspelers is tot nu toe frituurvetsnorkelen
Ow, is dat zow ? een uitspraak van jou ?? Ik had wat anders neer willen zetten maar dat wordt een wat langer geheel en daar heb ik geen tijd voor want ik mot koken en de kleinste voeren enzowVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:08:
[...]
hoho niet mijn creaties gaan jatten hé. staat allemaal patent op
Edit: dat wordt dus een persbericht van de FC Railrunner
[ Voor 7% gewijzigd door lameeuw op 29-11-2005 19:07 ]
Sorry , zal gelijk € 0.10 aan je overmaken hein voor de geleden schadeVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:08:
[...]
hoho niet mijn creaties gaan jatten hé. staat allemaal patent op
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Of je vraagt € 0.10 voor de gunst van het gebruiken van zijn uitspraakMils schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:14:
[...]
Sorry , zal gelijk € 0.10 aan je overmaken hein voor de geleden schade
@ keepo onderzoek
Ik wil wel deels meewerken ik pull in de eerste weken liever veldspelers daarna keepers.
Unknown
Gaat het over 1 jaar of over 1 seizoen?Damien2004 schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 16:17:
Even maar gelijk een onderzoek je er van maken!Iets wat we dus met wat federatie leden kunnen gaan doen
Het grote keepers onderzoek! 1 jaar lang je YP als keeper nemen en deze posten op een nog later aan te wijzen website. Ook het verkoop bedrag melden aubof melden of je hem hem ontslagen
• Ja, tuurlijk!
• Nee
• Misschien
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik heb je iig een HT mail gestuurt

//edit Mijn Jeugdopleiding staat op redelijk, maakt dat nog wat uit? Ik ben namenlijk niet van plan 20k erin te pompen
[ Voor 7% gewijzigd door Spypiet op 29-11-2005 19:09 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Mjah, ik ben pas net begonnen met investeren en hij staat op waardeloosSpypiet schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:06:
[...]
//edit Mijn Jeugdopleiding staat op redelijk, maakt dat nog wat uit? Ik ben namenlijk niet van plan 20k erin te pompen

Zal ik je dan vertellen dat je hier kunt lezen dat je ergens anders een FAQ kunt vinden waar in staat dat je met 5000 niet op redelijk komtlameeuw schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:17:
[...]
Mjah, ik ben pas net begonnen met investeren en hij staat op waardeloos. Ik investeer niet zoveel vooralsnog (5000) maar daarmee moet je ook op redelijk kunnen komen dacht ik
Zo niet dan lees ik het wel in de FAQ of hier of ergens anders
Een collega van mij heeft mij ooit eens verteld dat er een tijd een bug zat in hattrick wbt keepers pullen. Hij zei dat als je toen een uitstekende jeugd had, en ik geloof 9 of zelfs 10 keeper trainers, je altijd goede (of misschien zelfs uitstekende?? dat weet ik niet meer zeker) keepers uit je jeugd trok. Het schijnt dat een vriend van hem daar toen veel geld aan verdient heeft. Kijk, het is waarschijnlijk een broodje aap verhaal, en zo niet, dan zullen de dev'vers daar vast al wel iets aan gedaan hebben, maar wat nou als dat niet zo is hè? dan zou het trainen van keepers en het pullen van keepers nog best wel eens een leuke business zijn!
overigens heb ik afgelopen zondag maar weer eens een keepertje geprobeert te pullen, dat was een waardeloze keeper
de vorige pull, een paar maanden terug was een redelijke, die speelt nu nog steeds bij mij als reserve keeper.
overigens heb ik afgelopen zondag maar weer eens een keepertje geprobeert te pullen, dat was een waardeloze keeper
de eerste paar weken kom je met 5k nog best een eind, je moet alleen na verloop van tijd (als je jeugd slecht, zwak, of zelfs matig is overstappen op 10k. als je jeugd dan weer een paar stappen hoger is (ik geloof bij redelijk) dan moet je over stappen op 20k. met een bepaalde investering groeit je jeugd namelijk niet meer. Helemaal precies weet ik het niet helaas, maar dat is vast wel ergens op te zoeken. ik had het uit een eerder topic iig.lameeuw schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 19:17:
[...]
Mjah, ik ben pas net begonnen met investeren en hij staat op waardeloos. Ik investeer niet zoveel vooralsnog (5000) maar daarmee moet je ook op redelijk kunnen komen dacht ik
Zo niet dan lees ik het wel in de FAQ of hier of ergens anders
[ Voor 33% gewijzigd door Yukkie op 29-11-2005 19:37 ]
We've got that ring of confidence
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Yukkie op 29-11-2005 19:37 ]
Ik heb even een vraag aan de meer ervaren spelers. Ik wil een speler met goed leiderschap kopen om hem in de toekomst coach te maken. wat moet zo'n speler ongeveer kosten als ik hem over 2 seizoenen coach wil maken? En is het verstandig om in de 9e een goed coach te hebben of kan ik beter wachten en een speler met redelijk ervaring/leiderschap coach maken?
doe als ik, koop een speler met redelijk leiderschap (goed zijn ze erg schaars en duur
)en redelijk of matig ervaring. Als ze dan ook nog een beetje skill hebben ergens in, dan kun je ze lekker mee laten spelen in de competitie en dus meer ervaring op doen. aangezien je toch een seizoen moet wachten voor je ze coach kunt laten worden, is dat het mooiste. Ik kocht mijn toekomstig coach met redelijk vleugelspel en matig verdedigen (is niet veel, maar voor mijn compo genoeg), redelijk leiderschap en redelijk ervaring voor 10k. ondertussen heeft-ie goed ervaring. en hij is nog (lang) geen coach
Verwijderd
stort maar naar mijn BU kas. die kan het beter gebruiken dan mijn echte kasMils schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 17:14:
[...]
Sorry , zal gelijk € 0.10 aan je overmaken hein voor de geleden schade
Verwijderd
altijd lekker van een duitser winnen.... 0-5 maarja alweer een geblesseerde dit is nummer 3 in 3 wedstrijden... maarliefst 7 weken ligt ie eruit....
Maar ik heb er bij hem 2 uitgeschopt
Maar ik heb er bij hem 2 uitgeschopt
Voor het onderzoek, dit start eigenlijk asap en we doen dit onderzoek 1 seizoen lang. Het resultaat is dan hopelijk voldoende om een goed beeld te krijgen 
Ik ga nog even uitwerken wat het idee achter dit plan is en effe snel iets van een invuld veldje maken op een website om de keepers in te vullen.
Ik ga nog even uitwerken wat het idee achter dit plan is en effe snel iets van een invuld veldje maken op een website om de keepers in te vullen.
Ik heb er nu in 2 weken ook 2 geblesseerden bij. Zondag een trainee met +1 (dus 1 extra training) en gister weer een trainee, maar nu met +2 (dus misschien, met wat mazzel, weer een extra training). Ik heb er meteen maar 10 doktoren opgezet en ik hoop dat ze 'm naar +1 kunnen krijgen in 2 updates. Dan zouden eindelijk alle 12 mijn trainees trainen 
@Damien
Is er niet iets van een keeperstrainers Fed? Het lijkt me dat ze daar er wel meer info over hebben, ik neem aan dat al hun leden wel keeperspullen (de prutsers, want dat doe ik wel voor ze)
@Damien
Is er niet iets van een keeperstrainers Fed? Het lijkt me dat ze daar er wel meer info over hebben, ik neem aan dat al hun leden wel keeperspullen (de prutsers, want dat doe ik wel voor ze)
Ongetwijveld maar ik wil graag zelf up to date info hebben hier over. Daarnaast lijtk het mij gewoon leuker als we iets met de fed doenCoca-Cola schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:06:
@Damien
Kijk ik heb wel prijzen gevonden maar die zijn dus van 22 jaar oude keepers, daar hebben we niets aan. Het geen wat ik graag wil weten is hoe groot is de kans aanwezig dat je in 1 seizoen een trainbare trainee krijg als je alleen maar keepers pull en wat levert het keepers trainen op eigenlijk als je het op mijn manier doet
Daarna wil ik een overzicht maken met verwachte / gemiddelde inkomsten ect.
Ik (en ik heb ook nog een aantal vrienden die ook bijna alleen keepers pullen) pull ongeveer 1 op de 3 keer een verkoopbare en heb al een keer of 4-5 een goede keeper gepullt. Bij mijn vrienden is dat ongeveer net zo (ik doe het wel het best, maar zij hebben in dezelfde tijd met dezelfde investering toch ook minimaal tussen de 1 en 1.5 miljoen gepullt). Dus 1 keer per seizoen pull je zeker wel een trainbare keeper. 17 jarige goedjes zullen het echter niet zijn
Alltidhattrick is weer bijgewerkt met de leden van de afgelopen 2 weken
Mocht je je team missen, pm me dan even via hattrick.
Ik heb nu dus een redelijk/redelijk speleer. Ik wacht dus maar tot hij goed/redelijk heeft en dan kan ik hem coach maken als ik wil.Yukkie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 21:42:
doe als ik, koop een speler met redelijk leiderschap (goed zijn ze erg schaars en duur)en redelijk of matig ervaring. Als ze dan ook nog een beetje skill hebben ergens in, dan kun je ze lekker mee laten spelen in de competitie en dus meer ervaring op doen. aangezien je toch een seizoen moet wachten voor je ze coach kunt laten worden, is dat het mooiste. Ik kocht mijn toekomstig coach met redelijk vleugelspel en matig verdedigen (is niet veel, maar voor mijn compo genoeg), redelijk leiderschap en redelijk ervaring voor 10k. ondertussen heeft-ie goed ervaring. en hij is nog (lang) geen coach
NiceCoca-Cola schreef op woensdag 30 november 2005 @ 08:35:
Ik (en ik heb ook nog een aantal vrienden die ook bijna alleen keepers pullen) pull ongeveer 1 op de 3 keer een verkoopbare en heb al een keer of 4-5 een goede keeper gepullt. Bij mijn vrienden is dat ongeveer net zo (ik doe het wel het best, maar zij hebben in dezelfde tijd met dezelfde investering toch ook minimaal tussen de 1 en 1.5 miljoen gepullt). Dus 1 keer per seizoen pull je zeker wel een trainbare keeper. 17 jarige goedjes zullen het echter niet zijn
Pewwy is happy. Structuurverfkrabben is gisteren afgerond. Oplevering was perfect volgens de man die kwam controleren. Sleutels zijn nu weg. Ik heb tijd over 
It's about fuckin' time
It's about fuckin' time
[ Voor 10% gewijzigd door Pewwy op 30-11-2005 09:37 ]
Verwijderd
Blijft toch wel erg tof hoor al die statistiekenPewwy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:08:
Alltidhattrick is weer bijgewerkt met de leden van de afgelopen 2 wekenMocht je je team missen, pm me dan even via hattrick.
goed bezig Pewwy!! Keep on going
Klopt het wel dat ik iemand met +1 kan opnemen in mijn opstelling op hattrick?
Die kan toch helemaal niet spelen?
Hij is ook niet rood maar gewoon zwart zodat ik hem wel op kan stellen.
Je kan 'm wel opstellen, maar hij wordt bij aanvang van de wedstrijd vervangen door een reserve. Oftewel +1 kan niet spelen (er staat ook: geblesseerd, maar kan wel trainen)
Diie kan niet spelen. Maar kan best dat je hem al kan opstellen, dan krijg je meteen een wisselsarinsarin schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:32:
Klopt het wel dat ik iemand met +1 kan opnemen in mijn opstelling op hattrick?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Okay dan... dit wist ik niet.
Handig, wel een onzin regel trouwens.
Handig, wel een onzin regel trouwens.
Hoezo onzin? geblesseerd is geblesseerd toch? Met een pleister spelen kan wel (licht geblesseerd), maar dan met het risico dat een nieuwe blessure iets langer is (nieuwe blessure + pleister) en dat hij minder presteerd (10% minder maximaal).
Ik kan hem dus opstellen, hij staat op het wedstrijdform en wordt gewisseld direct in 1e minuut volgens jullie, maar hij ontvangt voor die wedstrijd dus wel training? (als dat zijn enige wedstrijd die week is)
Vind t een beetje raar dat je die geblesseerde wel kan opstellen en toch training krijgt terwijl die eigenlijk helemaal niet speelt...Coca-Cola schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:19:
Hoezo onzin? geblesseerd is geblesseerd toch? Met een pleister spelen kan wel (licht geblesseerd), maar dan met het risico dat een nieuwe blessure iets langer is (nieuwe blessure + pleister) en dat hij minder presteerd (10% minder maximaal).
Maar ja, ik denk af en toe te realistisch na voor Hattrick...
hij krijgt een wissel voor de wedstrijd en dus geen training voor die wedstrijd.
Hij kan alleen training krijgen als hij het eerste fluisignaal meemaakt (bij de trainingen waarvoor het van belang is dta je speelt natuurlijk
)
Hij kan alleen training krijgen als hij het eerste fluisignaal meemaakt (bij de trainingen waarvoor het van belang is dta je speelt natuurlijk
[ Voor 20% gewijzigd door ArthurMorgan op 30-11-2005 11:56 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Idd geen training hoor
Ik hoop dat mijn trainee die er in mijn friendly gister met +2 is afgeschopt daarentegen vrijdag misschien nog net wel training krijgt (hij is onder behandeling van een doktor of 10 en dat alleen voor een trapje tegen zijn schenen)
Verwijderd
Het is enerzijds onzin omdat je een speler wel op het wedstrijdformulier kan zetten terwijl hij eigenlijk niet in staat is te spelen. Echter, als jij dinsdag een speler hebt met +1 en die jongen krijgt de volgende dag een pleister, moet het wel mogelijk zijn hem dinsdag al op te stellen.Coca-Cola schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:19:
Het is dus eerder een verwarrende regel waar mensen snel de fout mee zouden in kunnen gaan. Maar ik denk ook niet dat er een betere oplossing is.
Dat is idd de reden dat je om wel kan opstellen denk ik...
Overigens is de laatste gezondheidsupdate voor de friendlies op dinsdagavond (uurtje of 18:00 ofzo) en is de eerste friendly diezelfde avond pas om 20:30 geloof ik. De volgende update is pas weer donderdag ochtend en dan zijn alle friendlies afgelopen (hetzelfde geld voor de normale wedstrijden). Dus opzich heb je minimaal 3 uur na de gezondheidsupdate om 'm op te stellen en normaal gezien heb je zelfs bijna 1 hele dag (meeste nederlanders spelen gewoon om 17:00 ongeveer op woensdag).
Overigens is de laatste gezondheidsupdate voor de friendlies op dinsdagavond (uurtje of 18:00 ofzo) en is de eerste friendly diezelfde avond pas om 20:30 geloof ik. De volgende update is pas weer donderdag ochtend en dan zijn alle friendlies afgelopen (hetzelfde geld voor de normale wedstrijden). Dus opzich heb je minimaal 3 uur na de gezondheidsupdate om 'm op te stellen en normaal gezien heb je zelfs bijna 1 hele dag (meeste nederlanders spelen gewoon om 17:00 ongeveer op woensdag).
Ok het keepers invul scherm is gereed
Dus er kunnen vanaf nu keepers ingevuld worden.
Even voor de mensen die mee doen er dient ook een verkoopprijs ingevuld te worden dus gaarne pas posten als je dus of verkocht heb of ontslagen heb.
Als je nog geen HT mail heb ontvangen van mij mail mij dan even (Swanfield United) en dan stuur ik je een berichtje met de link.
Ik hoop dat we over één seizoen al goed kunnen zien wat de voor of nadelen zijn van deze opzet maar ook voornamelijk de opbrengste.
Even voor de mensen die mee doen er dient ook een verkoopprijs ingevuld te worden dus gaarne pas posten als je dus of verkocht heb of ontslagen heb.
Als je nog geen HT mail heb ontvangen van mij mail mij dan even (Swanfield United) en dan stuur ik je een berichtje met de link.
Ik hoop dat we over één seizoen al goed kunnen zien wat de voor of nadelen zijn van deze opzet maar ook voornamelijk de opbrengste.
30-11-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 10 937 € aan entreegeld.
29-11-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
Heb gemerkt dat het erg lucratief is in het buitenland spelen
toch 4k winst
29-11-2005 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
Heb gemerkt dat het erg lucratief is in het buitenland spelen
Ik verveel me dus echt de pleuris, misschien dat dat opvalt 
Ik ken het Damien:
29-11-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 12 504 € aan entreegeld.
En als bonus nog een vlaggetje en extra ervaring (0.2 ipv 0.1, maar toch
)
Ik ken het Damien:
29-11-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 12 504 € aan entreegeld.
En als bonus nog een vlaggetje en extra ervaring (0.2 ipv 0.1, maar toch
Maar in nederland zou je toch ook wel 4k krijgen?Damien2004 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:34:
30-11-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 10 937 € aan entreegeld.
Heb gemerkt dat het erg lucratief is in het buitenland spelentoch 4k winst
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
wat dacht je van de thuisspeler, die heeft 11kDamien2004 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:34:
Heb gemerkt dat het erg lucratief is in het buitenland spelentoch 4k winst
Verwijderd
Eerste post en meteen ouwe koeien uit de sloot halend. Pewwy, zo'n PDA lijkt me een ideale oplossing. Wat voor 1 heb je er aangeschaft?Pewwy schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:37:
Schiedam is ook Rotterdam voor iemand die oorspronkelijk uit Delluf komt
Ik sta wel in de file waarschijnlijk, en ik kan pas om 17.30 naar huis
Heb overigens wel een PDA met WIFI gescoord om thuis in bed ht-live te kunnen bekijken
We wachten het allemaal wel af. Als je met je a-team speelt ben ik kansloos. Doe je dat niet dan wordt het een leuke pot denk ik.
Voor de rest speel ik HT sinds juni 2005. Ben dus nog niet zo heel ver. Promotie vorig seizoen net misgelopen en op dit moment ongeslagen bovenaan in een hele makkelijke X.10. Tegenstanders zijn officieel geen bots, maar scheelt niet veel. Kan dus niet wachten op wat tegenstand volgend jaar.

Ik train sinds week 3 PM en probeer nu mijn eerste stappen op het gebied van skilltraden te zetten. Daarnaast heb ik nog wat klaverjassers rond lopen die hopelijk de komende weken gaan poppen. Jeugdopleiding krijgt sinds kort wat aandacht dus ik doe nog niet mee met de keepers pullen rage.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2005 15:05 ]
Heb een Ipaq 6340. Gekregen van de baas, maar ik denk dat ik hem weer ga verkopen. Die dingen zijn duidelijk niet aan mij besteed.
Verwijderd
Excuses voor de spam, maar ik hier hem al 5 seizoenen van gedroomd
Wonderbaarlijk IM (21jr) met matig passen/matig verdedigen en slecht ervaring,
TSI in redelijk vorm: 21 520
verkocht voor 3 336 000 € (paar weken terug)
Aankoop toen:
Rudie Oosterloo
TSI = 30 230, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
3 314 000 €
Maandag verkocht:
Wonderbaarlijk IM (21jr) met redelijk verdedigen/formidabel conditie en slecht ervaring (+koppen),
TSI in redelijk vorm: 20 090
verkocht voor een zeer teleurstellend bedrag van 2.9 miljoen... (maargoed niet beste tijd vh seizoen).
Aankoop maandagavond:
Jules van Ostaay
TSI = 19 970, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
2 925 000 €
Als VI-er heb ik dus nu twee wonderbaarlijk spitsen, en promotie naar de V is aanstaande (p1)

Wonderbaarlijk IM (21jr) met matig passen/matig verdedigen en slecht ervaring,
TSI in redelijk vorm: 21 520
verkocht voor 3 336 000 € (paar weken terug)
Aankoop toen:
Rudie Oosterloo
TSI = 30 230, 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: slecht
3 314 000 €
Maandag verkocht:
Wonderbaarlijk IM (21jr) met redelijk verdedigen/formidabel conditie en slecht ervaring (+koppen),
TSI in redelijk vorm: 20 090
verkocht voor een zeer teleurstellend bedrag van 2.9 miljoen... (maargoed niet beste tijd vh seizoen).
Aankoop maandagavond:
Jules van Ostaay
TSI = 19 970, 21 jaar, uitstekend in vorm
Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
2 925 000 €
Als VI-er heb ik dus nu twee wonderbaarlijk spitsen, en promotie naar de V is aanstaande (p1)
Verwijderd
Damn wat lucratief om thuis te spelen, 11k !Joss schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:51:
[...]
wat dacht je van de thuisspeler, die heeft 11k(en daarom doe ik dat altijd dus
)
Als uitspelend team:
30-11-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 13 242 € aan entreegeld.
(eerder als is met afronden 17k gekregen).
IIG, voor de financiën hoef je het niet te doen (dûh)
Voor de vlaggetjes (mits je daarom geeft) wel.
Verwijderd
Wat is het probleem dan? Ik twijfel namelijk tussen een PDA of gewoon een nieuwe laptop die ik aan ieder WifiWappunt kan hangen..Pewwy schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:04:
Heb een Ipaq 6340. Gekregen van de baas, maar ik denk dat ik hem weer ga verkopen. Die dingen zijn duidelijk niet aan mij besteed.
Verwijderd
Tjah, ik heb wel meer in mijn spits rondlopen, maar promoveren doe ik niet. Ik zit ook niet in een hele makkelijke VI en ik ben niet bepaald fanatiek, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat mid trainen beter is dan spitsen.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:05:
Verwijderd
Gelukkig kwam ik een paar seizoenen geleden al tot die conclusieVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:34:
[...]
Tjah, ik heb wel meer in mijn spits rondlopen, maar promoveren doe ik niet. Ik zit ook niet in een hele makkelijke VI en ik ben niet bepaald fanatiek, maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat mid trainen beter is dan spitsen.
Hmmm, merk nu pas dat mn YP van 2 weken terug de vorige keer door te klaverjassen was gestegen in verdedigen. Ik probeerde hem gelijk na het pullen te verkopen voor 15k, maar niemand wilde hem. Toen ben ik hem vergeten en had ik hem zaterdag weer op de lijst gezet. Blijkbaar is hij die vrijdag gestegen in verdedigen want "deze keer" gingtie er voor ongeveer 50k uit 
Eneuh Ziggy, khou niet van vlaggetjes, en per seizoen maak ik al gauw 100k meer winst dan iemand die iedere keer int buitenland gaat spelen. Wie het kleine niet eert....
Eneuh Ziggy, khou niet van vlaggetjes, en per seizoen maak ik al gauw 100k meer winst dan iemand die iedere keer int buitenland gaat spelen. Wie het kleine niet eert....
[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 30-11-2005 15:46 ]
Verwijderd
Ieder zijn dingJoss schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:44:
Geen probleem. De IE op dat ding geeft de matchviewer leuk weer, maar ik vind ze het geld niet waard. Alleen TomTom zou een mooie optie zijn om hem te blijven gebruiken. Geef mij maar echte pc'sVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:15:
[...]
Wat is het probleem dan? Ik twijfel namelijk tussen een PDA of gewoon een nieuwe laptop die ik aan ieder WifiWappunt kan hangen..
Verwijderd
Wubmastert leek zich te concentreren op de centrumaanval.
TikTak kwam bijna op voorsprong in de 53e minuut, toen Laurens ten Damme doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
TikTak kwam bijna op voorsprong in de 58e minuut, toen Cezar Lascu doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
Toch mooi, ik kan me wel concentreren, TikTak vooralsnog niet
Maar, 1-1 stand, spannend hoor (halve finale GoT Cup)
TikTak kwam bijna op voorsprong in de 53e minuut, toen Laurens ten Damme doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
TikTak kwam bijna op voorsprong in de 58e minuut, toen Cezar Lascu doorbrak. Door een gebrek aan concentratie schoot hij echter ver naast.
Andere halve finale is veel minder spannend. Doet me toch wel goed om te zien dat degene die mij versloeg de finale haalt
Verwijderd
bruut man die 3k extra als je in het buitenland speelt!!!! bookmark die titanic spits maar alvast!!!!
*rolleyes*
*rolleyes*
Verwijderd
Tja, de lieftallige cheerleaders van TikTak zijn gelijk vanuit school in grote getale naar het stadion gekomen. Dit laat de jongens natuurlijk niet onberoerdVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:18:
Wubmastert leek zich te concentreren op de centrumaanval.

Spannende verlenging, en natuurlijk geen penaltynemers opgegeven

Heb je ook niet nodig....gefeliciteerd 
Nieuwe voorspelling Hein
Nieuwe voorspelling Hein
Verwijderd
Thanx, was erg close zowel qua ratings als stars.
Gratis dropveters en ranja tot 2 uur vannacht (mits geen stroomuitval)!!!
Gratis dropveters en ranja tot 2 uur vannacht (mits geen stroomuitval)!!!
Verwijderd
Nog ff over keepers pullen, ik doe ook mee. Ik ga toch nog een seizoen door om keepers te trainen. Heb het te druk de komende tijd om een stel middenvelders op te zoeken.
Verwijderd
wat een kut excuusVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:24:
Nog ff over keepers pullen, ik doe ook mee. Ik ga toch nog een seizoen door om keepers te trainen. Heb het te druk de komende tijd om een stel middenvelders op te zoeken.
Even een HT mailtje sturen dan maak ik je gebruikersnaam aan en stuur ik je de linkVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:24:
Ik zat er ook aan te denken om alvast een speler te kopen die ik later toch een goede coach kan maken. Weet iemand toevallig wat je betaald voor een (ongeveer):
- goed ervaring goed leiderschap
- goed ervaring redelijk leiderschap
- uitstekend ervaring redelijk leiderschap
In ieder geval minder dan wat zo'n coach extern moet kosten!Coca-Cola schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:13:
Ik zat er ook aan te denken om alvast een speler te kopen die ik later toch een goede coach kan maken. Weet iemand toevallig wat je betaald voor een (ongeveer):
Woehoe! Mijn trainee die er gister met +2 afging is vandaag naar +1 gegaan!! Dat betekent deze week 12 trainees training 
Ik heb ook een beetje een impuls aankoop gedaan:
30 jaar
Ervaring: Uitstekend
Leiderschap: Redelijk
Keepen: Goed
Voor 500k. Die kan voor max 650k een Goed/Redelijk coach worden. Dat is dik 1 miljoen minder dan extern, dus dat scheelt mij met aankoop erbij ongeveer 500k volgend jaar. Plus dat het keeper is die ik gewoon kan opstellen en zijn ervaring dus nog verder kan stijgen.
30 jaar
Voor 500k. Die kan voor max 650k een Goed/Redelijk coach worden. Dat is dik 1 miljoen minder dan extern, dus dat scheelt mij met aankoop erbij ongeveer 500k volgend jaar. Plus dat het keeper is die ik gewoon kan opstellen en zijn ervaring dus nog verder kan stijgen.
Verder stijgen van de ervaring maakt dat nog uit dan? Je coach kan toch maximaal uitstekend worden? Of wordt het dan goedkoper om hem uitstekend coach te maken? Ik ben zelf mijn spits aan het voorbereiden van het coachschap...heeft nu redelijk/redelijk stats, dus hoop dat hij de komende seizoenen nog een lvltje stijgt! PCoca-Cola schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:53:
Woehoe! Mijn trainee die er gister met +2 afging is vandaag naar +1 gegaan!! Dat betekent deze week 12 trainees training
30 jaar
Heo hoger zijn ervaring hoe goedkoper het is om hem coach te maken. Bovendien wilde ik er geen uitstekende coach van maken, want dat kost me dan 4 miljoen en dat vind ik net ff wat teveel voor een 1/2 weekje minder per trainee...
Ja en om het niet te snel laten dalen in skills van de coach hoef je het ook niet te doen...aangezien eerst zijn leiderschap daalt...dan heb je straks een uitstekend coach met waardeloos ervaring, heb je nog niks aan!Coca-Cola schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:11:
Heo hoger zijn ervaring hoe goedkoper het is om hem coach te maken. Bovendien wilde ik er geen uitstekende coach van maken, want dat kost me dan 4 miljoen en dat vind ik net ff wat teveel voor een 1/2 weekje minder per trainee...
Heren...
Wordt het weer niet eens tijd voor een nieuwe 8 bit?
@GoT cup..Nu moet Groovie winnen ook, mijn held !! En hij verdiend het wel als collega startpostopener..
@NLu20 zijn er hier nog mensen die de NL teams specifieker volgen?
@GoT cup..Nu moet Groovie winnen ook, mijn held !! En hij verdiend het wel als collega startpostopener..
Kijk sinds kort pas af en toe wat de resultaten van de nationale teams zijn, dus nee niet echt specifiek. En de 8bits wordt 1x per maand gedaan door Pewwy dus wordt wel weer tijd idd!hoedjevanpapier schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:56:
Heren...
Misschien dat Pewwy daar meer duidelijkheid over kan geven?
Een 8 bit in rijm is ook wel eens leuk...
Verwijderd
Altijd leuk om een rijm te horenhoedjevanpapier schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:47:
Een 8 bit in rijm is ook wel eens leuk...
En gaat waarschijnlijk goed scoren.
(Ben op het moment bezig met mijn gedichten
Verwijderd
Sint zat te denken
wat hij de GoT federatie zou schenken (kan deze openingszin natuurlijk niet lapen lopen
)
Was het voor iedereen een uitstekende jeugdpull
zo'n iemand vol met vaardigheden en skills, wat een mooie knul
De zilvervloot komt dan voor ons binnen
Het scouten voor nieuwe trainees kan beginnen
Rijmen en dichten ik laat het maar aan Jules Deelder over....
Wat zal ik eens gaan doen met mijn 24 jarige formidabele mid zonder bijstats, goed conditie en helaas matig in vorm deze week. Trenen is vrij kansloos, dus wat kan dat ongeveer opleveren als ik hem nu list of als ik hem begin volgend seizoen list?
wat hij de GoT federatie zou schenken (kan deze openingszin natuurlijk niet lapen lopen
Was het voor iedereen een uitstekende jeugdpull
zo'n iemand vol met vaardigheden en skills, wat een mooie knul
De zilvervloot komt dan voor ons binnen
Het scouten voor nieuwe trainees kan beginnen
Rijmen en dichten ik laat het maar aan Jules Deelder over....
Wat zal ik eens gaan doen met mijn 24 jarige formidabele mid zonder bijstats, goed conditie en helaas matig in vorm deze week. Trenen is vrij kansloos, dus wat kan dat ongeveer opleveren als ik hem nu list of als ik hem begin volgend seizoen list?
Ik heb van Pewwy bericht over de 8bit gekregen en ben hem aan het invullen.
Dit weekend zal ie er wel op komen te staan.
FF geduld nog.
@gister
Typische wedstrijd tegen een Duits team gister. Verliezen met 3-7 waarvan 2 goals in de laatste 2 minuten.
Dit weekend zal ie er wel op komen te staan.
FF geduld nog.
@gister
Typische wedstrijd tegen een Duits team gister. Verliezen met 3-7 waarvan 2 goals in de laatste 2 minuten.
Unknown
Waarom denk je dat hij thuis mag spelenhoedjevanpapier schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:56:
@logo makers
Heeft iemand nog tijd om een logootje voor mij in elkaar te knutselen. Daarvoor zijn mijn skills toch echt te min

[ Voor 25% gewijzigd door Mils op 01-12-2005 12:40 ]
Heb hem gisteren verstuurd. Was een beetje vertraagd door het opleveren van mijn oude huis. Nu dat helemaal afgerond is kan ik weer aan de slaghoedjevanpapier schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:56:
Heren...
[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 01-12-2005 12:45 ]
ik ben me defjes aan het verkopen om volgend seizoen 352 te kunnen spelen. Moet ook nog een goeie coach halen.
deze gaat er straks uit:
Blasius Vincze (61258025)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 000
Loon: 1 056 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FcWinningEleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
tsi komt waarschijnlijk doordat ie uitstekend in conditie is he? Wat denken jullie 500k/600k hopelijk stijgt ie nog in vorm morgen. Ik zet em er morgenavond op, dan is ie hopelijk beter in vorm
deze gaat er straks uit:
Blasius Vincze (61258025)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 2 000
Loon: 1 056 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FcWinningEleven
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
tsi komt waarschijnlijk doordat ie uitstekend in conditie is he? Wat denken jullie 500k/600k hopelijk stijgt ie nog in vorm morgen. Ik zet em er morgenavond op, dan is ie hopelijk beter in vorm
[ Voor 4% gewijzigd door Flipm0de op 01-12-2005 13:42 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
vraagje: hoe kun je er achter komen hoeveel fans een club heeft, behalve dan door te vragen aan die persoon?
Uhm.. Niet?
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Nou, als ik naar jou logo kijk valt dat nog wel mee (mits je die zelf gemaakt hebt natuurlijkMils schreef op donderdag 01 december 2005 @ 12:23:
[...]
@logo makers
Heeft iemand nog tijd om een logootje voor mij in elkaar te knutselen. Daarvoor zijn mijn skills toch echt te minZou een leuk sinterklaas cadeautje zijn
Uiteraard niet zelf gemaakt, maar eerlijk gestolen van mijn voetbalclublameeuw schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:21:
[...]
Nou, als ik naar jou logo kijk valt dat nog wel mee (mits je die zelf gemaakt hebt natuurlijk) Mijn huidige logo is meer prut..... Nou jah, ik zal er ooit nog wel wat van maken, en anders lekker niet
Verwijderd
kan wellicht iemand een bod doen op mijn keeper? geen add, maar heb net niet genoeg voor een nieuwe. met deze 185k heb ik precies genoeg
keepen:goed
ervaring:matig
4* keeper voor 185k
dan kan ik voor 1m een formidabele gaan shoppen. ga toch maar een kleine def upgrade doen
de andere linies hebben eigenlijk niks nodig. overbodige formidabele spits gekocht vorige week
was stoned haha
nouja die slijt ik wel weer.... iig leuke spits nu in mijn b-team 
hopelijk mijn eerste wereldklasse mid vannacht. die gaat er dan uit voor 3.5m
4* keeper voor 185k
dan kan ik voor 1m een formidabele gaan shoppen. ga toch maar een kleine def upgrade doen
de andere linies hebben eigenlijk niks nodig. overbodige formidabele spits gekocht vorige week
Mjah, die keeper is niet meer trainbaar dus niet interessant voor mijVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:55:
kan wellicht iemand een bod doen op mijn keeper? geen add, maar heb net niet genoeg voor een nieuwe. met deze 185k heb ik precies genoeg![]()
4* keeper voor 185k
de andere linies hebben eigenlijk niks nodig. overbodige formidabele spits gekocht vorige weekwas stoned haha
nouja die slijt ik wel weer.... iig leuke spits nu in mijn b-team
Wie koopt er nou overbodige spelers van dat kaliber ??
Geld over en je zit in de V compVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:01:
ik had wat geld over
verkoop hem wel weer of leuke reserve spits kan ook

Dat mag je pas zeggen als je in de eredivisie zit
Goede morgen mensen.
Na vorige week een keer een goede Vorm gekregen te hebben, is het deze week bij mijn A spelers weer gedaald...
TSI:+2050 / -440
Vorm:+7 / -8
Na vorige week een keer een goede Vorm gekregen te hebben, is het deze week bij mijn A spelers weer gedaald...
TSI:+2050 / -440
Vorm:+7 / -8
TSI: 2630 (+4130/-1500)
Vorm: -1 (+7/-8)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Eerste verdediger naar wonderbaarlijk
17 jarige naar goed passen/uitstekend verdedigen
Vorm: -1 (+7/-8)
Verdedigen: 3 (+3/-)
Eerste verdediger naar wonderbaarlijk
TSI: 3820 (+4250/-430)
Vorm: -6 (+3/-9)
Middenveld: 1 (+1/-)
Moeilijkste wedstrijd van het seizoen en mijn vorm gaat hard achteruit. Gisteren een aanvaller gekocht van 1,375 mln (voor mij mijn duurste speler ooit) en die is nu zwak in vorm. Jammer, had gehoopt dat hij zou stijgen naar redelijk..
Vorm: -6 (+3/-9)
Middenveld: 1 (+1/-)
Moeilijkste wedstrijd van het seizoen en mijn vorm gaat hard achteruit. Gisteren een aanvaller gekocht van 1,375 mln (voor mij mijn duurste speler ooit) en die is nu zwak in vorm. Jammer, had gehoopt dat hij zou stijgen naar redelijk..
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
woei! ik gokte op 1 pop, maar het zijn er 2 geworden 
PM +2 21j wereldklasse / 20 jr wereldklasse
Vorm +6 / -2
TSI +7.120 / -4.050
PM +2 21j wereldklasse / 20 jr wereldklasse
Vorm +6 / -2
TSI +7.120 / -4.050
Ik gokte op minstens 1 pop en heb er 0 gekregen, zo kan het dus ook 
Vorm: +13/-2
TSI: +3480/-410
Verdedigen: +0 (ondanks het feit dat er deze week 12 getraind zijn en ik een 18 jarige op +9 heb)
Vorm is wel mijn beste van het seizoen, dus dat betekent vlammen in mijn WO!! Ik zet in op 5-0.
Vorm: +13/-2
TSI: +3480/-410
Verdedigen: +0 (ondanks het feit dat er deze week 12 getraind zijn en ik een 18 jarige op +9 heb)
Vorm is wel mijn beste van het seizoen, dus dat betekent vlammen in mijn WO!! Ik zet in op 5-0.
Dit topic is gesloten.