☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Vorm: +9 / -2
TSI: +1530 / -180
M'n eerste keeper zit nu boven de 6k TSI, dat gaat met gemiddeld 540 per week omhoog
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Vorm: +2/-9 (7 A spelers omlaag, geen omhoog)
TSI: +1320/-1170
Def: +1 (31 jarige reserve mid naar matig)
Niet best dus al met al
Verwijderd
PM +2 17jr uitstekend/19jr briljant
Vorm +1/-6
TSI +3760/-950
dus die zet ik er ook weer vrolijk op voor 1.25
nieuwe hobby gevonden
Verwijderd
tsi : +590/-210
vorm : +9/-1
middemveld : +1 (20 jarige naar goed)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:35:
je raadt het nóóit. trainee weer gepopt
PM +2 17jr uitstekend/19jr briljant
Vorm +1/-6
TSI +3760/-950
dus die zet ik er ook weer vrolijk op voor 1.25
nieuwe hobby gevonden
TSI: 3990 (+4610/-620)
Vorm: 2 (+4/-2)
Verdedigen: 1 (+1/-)
TSI is vooral veroorzaakt doordat mijn trainees weer herstellen. Volgende week verwacht ik een boel pops
Zodat je dus eigenlijk met 5 centrale middenvelders speelt als je 3-5-2 speelt, neem ik aan. Dat werd dus als mogelijke tactiek gegeven voor tegen een tegenstander die 3-5-2 over de vleugels speelt. Laat je je vleugels dan niet ontzettend open liggen dan? En wat als je zelf normaal altijd over de vleugels speelt ... betekent dat dat niet dat je zonder tactiek moet gaan spelen?
TSI: +2500/-150 (ongeveer)
Vorm: +8/-1
Keepen: +1
Eindelijk een goede training. Ik ben happy
Verdedigen: +1 (19j briljant)
Verwijderd
ketjing!!! $$$
Verwijderd
wtm is absoluut niet hetzelfde als een gewone IM hoor. je mid stijgt wellicht met 30/40% van de pm skill van je winger en dan ook alleen met uitstekend conditie. als je beide wingers wtm hebt staan is AIM wel verstandigCookiePower schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:30:
[...]
Zodat je dus eigenlijk met 5 centrale middenvelders speelt als je 3-5-2 speelt, neem ik aan. Dat werd dus als mogelijke tactiek gegeven voor tegen een tegenstander die 3-5-2 over de vleugels speelt. Laat je je vleugels dan niet ontzettend open liggen dan? En wat als je zelf normaal altijd over de vleugels speelt ... betekent dat dat niet dat je zonder tactiek moet gaan spelen?
Verwijderd
Verwijderd
dus dont get your hopes op met 1.3m
Lezen heintje, DE EERSTE (uitmuntend 20jVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:22:
ik weet niet waar je deze informatie vandaan haalt. bij mij op de TL zijn 18 jarige uitstekende defs maximaal 400k waard.
dus dont get your hopes op met 1.3m
Verwijderd
/me heeft een zwaar avondje achter de rug en stond om 8 uur op
Grom, ik heb aangegeven dat ik niet alle wedstrijden van die gast heb bekeken en dus niet weet of hij altijd vleugelaanval gebruikt.CookiePower schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:30:
[...]

Met de nieuwe berekeningen voor vleugels laat je de vleugels dan inderdaad ontzettend open liggen.CookiePower schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:30:
[...]
/▌
Verwijderd
De berekening voor de sterren is inderdaad te optimistisch en hopelijk gaan ze dat ook weer bijstellen. ik verwacht van wel. dit slaat nergens op. De ratings zelf met een FTW worden er niet echt veel beter door. Alleen veel mensen kijken alleen naar sterren en niet verder. Interessant dus voor spitsen trainers die een trainee verkopen, om zo hun hoogste sterren even flink op te kricken. Concurrentie vervalsing dus voor andere trainersMarzman schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:02:
[...]
Met de nieuwe berekeningen voor vleugels laat je de vleugels dan inderdaad ontzettend open liggen.
Feit is dat een goed vleugel/goed scoren spits die FTW speelt je vleugel met meer doet toenemen dan dat hij je centrale aanval doet afnemen. Dus dat is wel degelijk een goed alternatief. Zeker voor spitsen trainers die toch al een veel te sterke centrale aanval hebben en zo redelijk makelijk hun vleugelaanval flink kunnen opschroeven (en dat is met de veranderde bijdrage van 'gewone' spitsen aan de vleugelaanval wel nodig, die is namelijk flink afgenomen)
Je moet niet zo conservatief zijn Hein... Zeker in zo'n sterke VI als die van jou zou je juist meer tactieken moeten gebruiken om je sterkere tegenstanders te verrassen ook al speelt de sterkte van je middenveld nog een iets te belangerijke rol...
[ Voor 15% gewijzigd door Coca-Cola op 26-11-2005 09:44 ]
Verwijderd
en ! YP...
weer TSI ... 0!
Dat zou toch niet moeten kunnen....(zelfs met m'n lamme harses is dit nogal triest.....)

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
/▌
maarja wat heb je aan een 22 jarige zwak keeper
Nouja, dan heb ik in ieder geval nog een reserve keeper die 1 ster haalt
Btw, waarom werd er hier de afgelopen 3 dagen zo weinig gepost?
@Marzman:
Je moet kijken vanuit het standpunt van de keeper.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| jouw keeper jouw rechter aanval Jouw linker aanval -------------------------------------------------------- zijn linker verdediging zijn rechter verdediging zijn keeper |
[ Voor 82% gewijzigd door Spypiet op 27-11-2005 14:25 ]
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Yep links op je scherm is je rechterkant op het veld. Ik heb me er ook een paar keer bijna in vergist. De keeper staat idd boven dus vandaar.Marzman schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:45:
Hmm ik zit opeens met links/rechts te twijfelen hoe het zit. Mijn tegenstander heeft een slechtere linkerverdediging (vergeleken met zijn rechter), daarom wil ik aan die kan mijn aanval versterken. Dus mijn rechteraanval. Ik neem aan dat links rechts geld vanaf het oogpunt van je spelers, met de keeper bovenin op het instellingscherm is dat dus links op mijn beeldscherm. Klopt dit?
Mijn 22 jarige zwakke keeper had trouwens maar 320 TSI. Maar dat is bij mij genoeg om op de bank te gaan zitten.
Misschien omdat Hein en CY2K... er even geen zin meer in hadden? Dat scheelt al 10 posts per dagBtw, waarom werd er hier de afgelopen 3 dagen zo weinig gepost?
[ Voor 12% gewijzigd door Coca-Cola op 27-11-2005 14:15 ]
Lol ik post altijd meer vanaf mijn werkCoca-Cola schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:13:
[...]
Yep links op je scherm is je rechterkant op het veld. Ik heb me er ook een paar keer bijna in vergist. De keeper staat idd boven dus vandaar.
Mijn 22 jarige zwakke keeper had trouwens maar 320 TSI. Maar dat is bij mij genoeg om op de bank te gaan zitten.
[...]
Misschien omdat Hein en CY2K... er even geen zin meer in hadden? Dat scheelt al 10 posts per dag
Ik heb zowaar een verkoopbare pull! Twijfel zelfs of ik hem hou of verder train!
Wat denken jullie? (btw voor wie het niet weet ik train verdedigers he?)
Hinko Duif (83005110) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 980
Loon: 625 €/week
Eigenaar: SC Capelle
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Verwijderd
er bestaan zoveel hulp programma's dat ik absoluut niet weet wat genomen.
kan er iemand zeggen wat het beste is?
thanks
Ik kan niet zeggen wat de beste is, dat is maar net wat je er van verwacht en hoe je de werking van een programma vindt. Ik houd het het liefst bij Hattrick Organizer, maar er zijn ook mensen die bijvoorbeeld HAM beter / prettiger vinden. Met HAM kan ikzelf om een of andere reden niet overweg, maar het kan zijn dat jij daar weer wel goed mee kunt werken. Is gewoon een kwestie van uitproberenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 15:01:
kheb een vraagje
er bestaan zoveel hulp programma's dat ik absoluut niet weet wat genomen.
kan er iemand zeggen wat het beste is?
thanks
Verwijderd
Prijs 1.290.000
Paco Ortego (49637865)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 2 740
Loon: 2 280 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
Het mooie is dat ondanks dat deze speler niet goed in de groep lag de TS toch niet omlaag is gegaan...
FC Railrunner - Moeka'84 Winner Combination
Datum: 27-11-2005 om 21:10
MatchID: 54656161
Stadion: FC Railrunner Arena
Volgens HO wordt het spannend.... is dit nou HET moment om te MOTS-en ?? Winst zou nog enigszins uitzicht op handhaving kunnen bieden (de overige tegenstanders zijn zeker zwakker, dus die punten zou ik redelijk makkelijk moeten kunnen pakken) maar me TS is redelijk verrot: Teamgeest: geïrriteerd.
to MOTS or not to MOTS that's the question.......
Ik denk zelf dat het niet zo heel veel uitmaakt, hoewel het niveauverschil van het middenveld hooguit 1 sub-niveau is.....
Verwijderd
Ik had een tijdje geleden ook al geprobeerd om hem te installeren maar om een of andere vage reden wou dat niet...
Allemaal suc6 in de competitie vanavond.
Voor HO heb je Java dinges nodig, zonder dan krijg je niet eens een foutmeldingVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:45:
Ik gebruik zelf HAM maar heb nou HO ook maar even geinstalleerd ziet er idd ook er leuk uit.
Ik had een tijdje geleden ook al geprobeerd om hem te installeren maar om een of andere vage reden wou dat niet...
Allemaal suc6 in de competitie vanavond.
Verwijderd
Daar was ik al achter gekomen (btw tnx for the tip)lameeuw schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:48:
[...]
Voor HO heb je Java dinges nodig, zonder dan krijg je niet eens een foutmelding
Verwijderd
kheb die net gedownload samen met hatrick ratings
maar zoals ik hoor is HAM beter?(voorwat staat de afkorting? hatrrick A.. Manager)
bedankt
HAM = Hattrick Assistant Manager (dacht ik dan). Ik geloof dat HAM beter is in het benaderen van de daadwerkelijk te behalen / behaalde ratings, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:10:
is HM eigenlijk goed?
maar zoals ik hoor is HAM beter?(voorwat staat de afkorting? hatrrick A.. Manager)
bedankt
Ik gebruik een oude versie van HAM. Eigenlijk alleen om de vorderingen van mijn spelers bij te houden. Voor de ratings gebruik ik HT-Ratings. Het heeft wat minder opties mbt economie en het bijhouden van trainingen (al zit het er wel in),,maar als je wil experimenteren met je opstelling is het programma best ok.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:10:
is HM eigenlijk goed?
bedankt
/▌
Niemand een mening?-CKY2K- schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:41:
[...]
Lol ik post altijd meer vanaf mijn werk
Ik heb zowaar een verkoopbare pull! Twijfel zelfs of ik hem hou of verder train!
Wat denken jullie? (btw voor wie het niet weet ik train verdedigers he?)
Hinko Duif (83005110) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 980
Loon: 625 €/week
Eigenaar: SC Capelle
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Is alleen zo als je aan finetuning doet in het programma!lameeuw schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:14:
[...]
HAM = Hattrick Assistant Manager (dacht ik dan). Ik geloof dat HAM beter is in het benaderen van de daadwerkelijk te behalen / behaalde ratings, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Verwijderd
Feyenoord startte in een strategische onbegrijpelijke 5-0-5-opstelling.
En toch winnen met 7-1
Wat snap je niet?Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:28:
Nou snap ik er niks meer van, lees ik op hattrick met het wedstrijdverslag het volgende :
Feyenoord startte in een strategische onbegrijpelijke 5-0-5-opstelling.
En toch winnen met 7-1
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
3 keuzes:
1: zichzelf
2: het leven
3: voetbal
.....
en ik dus voor FC GroningenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:52:
snap niks van voetbal, daarom ben ik ook voor feyenoord.
ow jah, en van mezelf snap ik ook niet zoveel, daarom speel ik Hattrick
[ Voor 17% gewijzigd door lameeuw op 27-11-2005 20:55 ]
Als je plek over hebt gewoon houden. Lijkt me heel hoog redelijk.
Wedstrijd gaat lekker. Mijn beste verdediger deelt gewoon een kopstoot uit in de 23e minuut
YP was overigens niks, matig passen...
Verwijderd
Edit: 1-4 verloren en 1 geblesseerde 5 weken
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 22:49 ]
Ik heb plek, maar pas vanaf volgende week...dan gaat hij maar een week klaverjassen...ik hou hem wel...wel stoer eigen YP optrainen...mijn eerste goede pull!Pewwy schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:10:
[...]
Als je plek over hebt gewoon houden. Lijkt me heel hoog redelijk.
Wedstrijd gaat lekker. Mijn beste verdediger deelt gewoon een kopstoot uit in de 23e minuutZit lekker tegen de laatste tijd in de competitie.
In mijn wedstrijd gebeurt helemaal niets trouwens

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 27-11-2005 21:34 ]
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: uitstekend (hoog)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: goed (laag)
Rechteraanval: redelijk (heel laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 183
Verdediging 85
Middenveld 39
Aanval 59
HatStats 183
183 ratings dus en 46.5 ster, beiden records
Kut hattrick ook altijd
das mooiDe teams gingen met een 2 - 0 stand de rust in. E.V.V. had het meeste balbezit, namelijk 75 procent.
das nog mooier want da's mijn concurent voor plaats 1De teams gingen met een 1 - 1 stand de rust in. Het balbezit was in deze helft gelijk verdeeld.
ps: ik speel pic en heb intotaal nu 3 kansen gehad.
[ Voor 10% gewijzigd door odan op 27-11-2005 22:08 ]
/▌
Met een beetje mazzel kan ik dit seizoen zonder verliespunten afsluiten, wel in de slechtste VIII van nederland, maar toch niet verkeerd
Verwijderd
6. Forza BBT 11 19 - 25 10
7. Wubmastert 11 27 - 37 10
En de laatste wedstrijd van het seizoen is tegen.... Forza
en concurent staat 2-3 achter
een mooie zondag in de sneeuw

Sta nog steeds eerste omdat ik 1 doelpunt minder tegen heb gehad. Kampioenschap wordt nu dus beslist door het aantal doelpunten wat we tegen de nummer 3 maken. Het blijft voor mij dus spannend tot aan het einde van het seizoen, (eerst nog weer 2 wo's om teamspirit op te krikken)
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
ben ook op de 1e plek terecht gekomen om dat mijn concurent 3-3 heeft gespeeld. ik hoop dat hij die crisis nog even vasthoud zodat ik aan het eind van het seizoen hem in kan maken, en dus kampioen kan worden.
De komende wedstrijden ga ik weer een verdediger extra trainen (mijn eerste goede pull op de vorige pagina gepost), dus mijn midratings zullen wel tegen gaan vallen vrees ik...
Helaas vandaag weer mijn bejaarde topspits in TSI gedaald, dus die moeten we maar verkopen aan het eind van het seizoen. Tegen die tijd moeten we wel wat financiele speelruimte hebben voor een formidable of uitmuntende spits.
Nog te doen dit seizoen:
Kopen:
- 1x uitmuntende PM
- 1x formidable of uitmuntende Spits
- +2500 plekken in mijn stadion (maar dat kan ook begin volgend seizoen nog wel)
Verkopen:
- 1x uitmuntend verdedigen van 20 (1.2 miljoen?)
- 2x formidable verdedigen + redelijk passen van 20 (700-800k?)
Dan heb ik volgend jaar nog maar 1 speler die 21 is (geworden) en die gaat eruit als ik mij dat kan veroorloven in de competie als hij popt (briljant) en anders aan het eind van het seizoen na zijn 2x poppen. (wonderbaarlijk)
Ik train al mijn spelers door tot hun 21ste, scheelt toch weer (wereldklasse ipv wonderbaarlijk), nadeel is wel dat ik volgend seizoen maar 1 speler verkoop, dus weinig ruimte heb om mijn zeer zwakke aanval te versterken (mijn opa's beginnen ook aardig in TSI te dalen). 1 van die opa's staat momenteel op redelijk ervaring bij redelijk leiderschap en is tevens mijn topscorer....die moet het dus nog even volhouden bij mijn club tot hij een goed coach kan worden (verdient hij wel aangezien hij mijn eerste aankoop ooit was bij mijn club en elk seizoen clubtopscorer is geworden en nu zelfs topscorer van mijn hele divisie!Coca-Cola schreef op maandag 28 november 2005 @ 08:36:
Afgelopen wedstrijd is er ook nog een trainee uitgeschopt, maar datwas voor slechts +1, dus dat is een extra training deze week. Dat is zeker geen overbodige luxe met 12 trainees...
Helaas vandaag weer mijn bejaarde topspits in TSI gedaald, dus die moeten we maar verkopen aan het eind van het seizoen. Tegen die tijd moeten we wel wat financiele speelruimte hebben voor een formidable of uitmuntende spits.
Nog te doen dit seizoen:
Kopen:
- 1x uitmuntende PM
- 1x formidable of uitmuntende Spits
- +2500 plekken in mijn stadion (maar dat kan ook begin volgend seizoen nog wel)
Verkopen:
- 1x uitmuntend verdedigen van 20 (1.2 miljoen?)
- 2x formidable verdedigen + redelijk passen van 20 (700-800k?)
Dan heb ik volgend jaar nog maar 1 speler die 21 is (geworden) en die gaat eruit als ik mij dat kan veroorloven in de competie als hij popt (briljant) en anders aan het eind van het seizoen na zijn 2x poppen. (wonderbaarlijk)
Eerste aankoop volgend seizoen wordt dus wel een spits (minimaal uitmuntend), het seizoen daarop gaan er 5 spelers uit en dan worden er 2 sterke middenverlders aangeschaft (minimaal wonderbaarlijk), dan moet ik er wel weer even tegenkunnen denk ik...
@Coca Cola: post ik weer genoeg nu?
Ik zou die 20 jarige formidabelen er ook uitgooien idd, hebbie niks aan. 18 jarige formidabelen zijn erg lekker idd!Coca-Cola schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:44:
Tja, maar sommige van mijn trainees zijn uit mijn eerste seizoen en die leveren dus niet zoveel op, omdat ik toen 18-19 jarige kocht op redelijk. Dus ik heb nu 2 formidables van 20 die echt niet heel veel meer gaan opleveren als 21 jarige uitmuntende. Ik kan ook 2 18 jarige op formidable kopen en die optrainen tot hun 20-21ste en dat levert een stuk meer op!
Edit: Of je edit je vorige post effe!

[ Voor 5% gewijzigd door -TheNose- op 28-11-2005 10:01 ]

Kiek eens naar mijn divisie en geef dan eens een advies
TS staat op woedend atm en ik ben van plan alles of niets te spelen en a.s. zondag te motsen tegen de nr.
Andere optie is te PICen en dus de laatste wedstrijd te winnen dan ben ik er ook maar word ik geen kampioen.
Kortom wat is het beste aanvals plan. nr1 zal waarschijnlijk ook motsen a.s. zondag....
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Dat Lenny's team heeft al zijn laatste wedstrijden PIC gespeeld en gaat tegen jou komende week echt 100% zeker MOTSen.
Verwijderd
Voor de 3e keer in 4 weken een uitmuntend (laag) middenveld, een sterrenrecord van 54,5, hatstats van 235 en een solide 1-3 overwinning.
Maar dan nog steeds geen 1e staan in V
Het wachten is op de topper tegen de nummer 1 over 2 weken
Ik zie trouwens dat de GoT cup halve finales ook al op het programma staan
Verwijderd
Ik denk dat hij het kampioenschap wil hebbenCoca-Cola schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:52:
Wat wil je precies bereiken? Promotie of de 1ste plek? Promotie kan je toch al bijna niet meer ontgaan? De nr 1 moet nog tegen de nr 3. Ik zou, als je alleen voor promotie gaat, 2x PIC spelen komende 2 wedstrijden en dan de laatste MOTSen.
Dat Lenny's team heeft al zijn laatste wedstrijden PIC gespeeld en gaat tegen jou komende week echt 100% zeker MOTSen.
En omdat je toch al bijna zeker ben van promotie, zou ik zondag zeker niet PIC´en. Als je zondag het middenveld wint, maak je evengoed goede kans op een overwinning. Met PIC zal je het middenveld nooit winnen, want je tegenstander zal zowiezo z´n TS gaan gebruiken (voor zover hij dat echt heeft met een coach met slecht leiderschap).
Echter, ik ken jullie teams niet goed genoeg om een schatting te geven van jullie kracht op het middenveld, dat zal je zelf een stuk beter kunnen
Verwijderd
Zit te twijfelen om over te stappen naar all offensive team. Weet alleen niet of dat echt slim is op een hoger niveau(speel IIIe klasse) Iemand mening daarover?
ik wil trouwens een andere trainer halen, een goeie heb nu een redelijke. Ik wil midds of wingers gaan trainen, moet ik dan een aanvallende of verdedigende coach halen?
Weet dat als je verdedigen traint een aanvallende moet hebben en als je spitsen traint een verdedigende.....maar midds of wingers??
[ Voor 30% gewijzigd door Flipm0de op 28-11-2005 13:34 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Ik haal nu nog steeds niet de verdedigende ratings die ik vorig jaar haalde, puur en alleen omdat ik nu een aanvallende coach heb en toen een verdedigende. Dat terwijl mijn verdedigers nu allemaal een stuk sterker zijn.
Altijd lastig, al die keuzes
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
Vanaf vandaag zullen nieuwe gebruikers in de eerste weken van hun verblijf in Hattrick een lesprogrammaatje moeten afwerken dat wij de Hattrick Manager License Challenge hebben gedoopt.
Deze bestaat uit een aantal opdrachten die de gebruiker moet uitvoeren om het managersdiploma te krijgen. In plaats van te beginnen met een stapel geld op de bank, krijgen de nieuwe teams bij hun entree maar EUR 50.000 en levert elke voltooide opdracht een bonus op. De bonus groeit uiteindelijk aan tot EUR 250.000.
Ook de al actieve gebruikers zijn uitgenodigd om de Manager License Challenge aan te gaan. Daarvoor krijg je echter geen bonusgeld, want dat bedrag heb je eerder al gehad. Wel is er ook voor jullie het managersdiploma te verdienen, dat in de prijzenkast op je clubpagina komt te hangen! Meer informatie is beschikbaar bij Mijn Hattrick > Managersdiploma, in het menu.
heb ik ook wat te doen
en ik heb het diploma
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 15:31 ]
Waar blijft H3!N toch met de opmerking dat dit een nutteloze toevoeging is voor de huidige managers?
Maar echt he, het is best een nutteloze toevoeging voor de huidige managers
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
Verwijderd
Kijk maar naar Bjusterbaarlijk, die boekt er grote successen mee en stroomt misschien door naar de ere dit seizoen (speelde enkele seizoenen geleden nog in de IVe). Echter, de laatste 3 weken vallen de resultaten opeens erg tegen (en hij is niet het enige all offensive team die dat heeft) maar dat zal wel toeval zijnVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:02:
Eerste keer dat ik oude ratings een Divine middenveld heb gehaaldHelaas gewoon verloren ook nog. Best frustrerend omdat me ratings niet slecht waren.
Zit te twijfelen om over te stappen naar all offensive team. Weet alleen niet of dat echt slim is op een hoger niveau(speel IIIe klasse) Iemand mening daarover?
@ managersdiploma: GATVER wat lelijk! denk dat ik het diploma maar niet ga halen. M´n prijzenkast is een PRIJZENkast, geen lade om stomme certificaatjes in te stoppen
@ All offencive teams...steeds meer teams gaan dit doen en dus zal het binnenkort wel gaan doodbloeden. Verrassend is het zowiezo al niet meer!
Verwijderd
Mijn enige kampioenschap was mijn eerste seizoen en hoefde ik nog maar iets van vier wedstrijden te spelen.
Verwijderd
Je hebt alle opdrachten van de Hattrick Manager License Challenge voltooid. Als gediplomeerd Hattrick-manager heb je nu volledige toegang tot alle onderdelen van het spel. Je managersdiploma is binnenkort te bewonderen op je clubpagina.
wel hele ez vragen... maar wel geinig toch zo'n diploma erbij
Misschien moeten ze hier ook maar eens een Tweakersdiploma gaan invoeren
/▌
Verwijderd
lol. nee 5-3-2 counteren is lekker verassend als def trainer-CKY2K- schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:54:
Ach het is wel slim van ze...ze hebben er nu een soort verplichting van gemaakt dat de regels worden doorgelezen, scheelt weer wat onnodige vragen!
@ All offencive teams...steeds meer teams gaan dit doen en dus zal het binnenkort wel gaan doodbloeden. Verrassend is het zowiezo al niet meer!
Misschien dat ik daarom kampioen wordt, iedereen dacht dat ik ging counteren natuurlijk!
Nergens ook maar wat te zien hier ... gaat lekker
Verwijderd
Als je daar een paar vragen beantwoordt krijg je een diploma - in je prijzenkast. Jouw prijzenkast is natuurlijk nog leeg
Ik weet niet of de prijzenkast alleen zichtbaar is voor supporters. Gelukkig was dat geen vraag bij de test
mjah, heb me diploma ook nuVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:25:
Bij Mijn Hattrick staat nu Managertest (of iets wat er op lijkt, ik heb mn taal even op vlaams gezet).
Als je daar een paar vragen beantwoordt krijg je een diploma - in je prijzenkast. Jouw prijzenkast is natuurlijk nog leeg
Ik weet niet of de prijzenkast alleen zichtbaar is voor supporters. Gelukkig was dat geen vraag bij de test
Verwijderd
ik wissel regelmatig met opstellingen of posities. maar als je een keer 3-4-3 probeert en je 1 na beste mid wordt er meteen afgetrapt en je wordt hard in je reet gneomen door de HT engine door 0-4 te verliezen houdt het een beetje op hé?Coca-Cola schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 09:42:
Zoals ik dus al eerder aangaf draagt een goed gebalanceerde FTW meer bij aan je team dan een gewone spits en zijn er wel degelijk flinke vleugelwinsten te boeken met goede FTW's. Die sterren daarentegen zijn idd flink vertekenend, maar daar geeft HT-Jonas ergengs op het forum wel een verklaring voor... Die ik nu alleen niet voor je op ga zoeken.
Feit is dat een goed vleugel/goed scoren spits die FTW speelt je vleugel met meer doet toenemen dan dat hij je centrale aanval doet afnemen. Dus dat is wel degelijk een goed alternatief. Zeker voor spitsen trainers die toch al een veel te sterke centrale aanval hebben en zo redelijk makelijk hun vleugelaanval flink kunnen opschroeven (en dat is met de veranderde bijdrage van 'gewone' spitsen aan de vleugelaanval wel nodig, die is namelijk flink afgenomen)
Je moet niet zo conservatief zijn Hein... Zeker in zo'n sterke VI als die van jou zou je juist meer tactieken moeten gebruiken om je sterkere tegenstanders te verrassen ook al speelt de sterkte van je middenveld nog een iets te belangerijke rol...
en ik heb zelfs FTW gespeeld zondag dus ik ben niet conservatief
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar ja, niet echt boeiend verder.
Afgelopen zondag trouwens met 5-0 gewonnen, en de nummer 2 en 3 tegen elkaar gelijk gespeeld. Dus het kampioenschap kan me bijna niet meer ontgaan.
Krijg ik naast het diplomaatje ook een 'echte' prijs
EDIT: @ ph4ge, ja niet eens over nagedacht ja. Wel kut, volgende keer dus maar niet failliet gaat...
[ Voor 17% gewijzigd door majoh op 29-11-2005 12:52 ]
Verwijderd
Dat is voor een net beginende gebruiker alleen maar goed... anders breiden die meteen hun stadion uit voor 200k en kopen ze een uitstekende passen, rest waardeloos speler voor de resterende 100k.ph4ge schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:46:
Das rot dat manager diploma, beginners beginnen nu nog maar met 50k en moeten de rest (250k) verdienen. Ik krijg als het goed is vandaag of morgen weer een team, nu kan ik niet gelijk beginnen met het aanschaffen van trainees :<
Als jij het spelletje al een beetje kent dan is dat geld binnen 5 minuten verdient en leer je er nog steeds wat bij waarschijnlijk!
Verwijderd
@ ph4ge: die vragen stellen echt geen reet voor (als je de spelregels kent
Zo ja wat is het rendament hiervan? Haal je in 1 jaar minimaal 1 keer een goed keeper van 17 jaar? En als je ervaring heb met 3 jaar lang keepers pullen wat is daar het rendament van?
Even beste pull melden aub
Daarnaast wil ik wel eens weten van de keeper trainers wat er te verdienen valt zo met keepers trainen.
Deze vraag stel ik omdat ik nog steeds op zoek ben naar een manier om veel en gemakkelijk geld te verdienen in HT. Naar mijn meening is geld het aller belangrijkste
De volgende gedachten gang had ik:
- Je begint met 2 trainee keepers die dus beiden 17 jaar zijn en redelijk keepen ect.
- Je pulled iedere zondag een nieuwe keeper en wacht tot je een goede (redelijk / goed 17 jaar) te pakken heb. Je verpatst dan de gene die je getraint heb (minimaal 1 skill up) en gaat verder met de gene die je dus gepulled heb.
- Dit kost je geen transfer bedrag en de kans is aanwezig dat je een U20 talentje pulled ofzo.
Opmerking bij deze tactiek is wel dat als je dus een U20 talentje aan het trainen ben dat je deze in ieder geval behoud. Als het goed is hou je altijd 1 goede keeper over die goed genoeg is voor de basis want je zal waarschijnlijk niet heel veel goede keepers in 3 jaar pullen.
Nou kom maar op met meeningen ect
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Dat je een u-20 gast hebt is een kans van 1 op zoveel. totaal iets om niet op te rekenen. Enige voordeel is dat je opstelling zo kan maken zoals jij dat wilt. dus veel variatie.
Er zit totaal nog geen onderzoek aanvastVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:50:
vind je iets te voorbarig, uit onderzoek is gebleken dat kwa geld gezien niet de beste trainingsvorm is.
Dat je een u-20 gast hebt is een kans van 1 op zoveel. totaal iets om niet op te rekenen. Enige voordeel is dat je opstelling zo kan maken zoals jij dat wilt. dus veel variatie.
en heb ook me hattrick dimploma binnen
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Verwijderd
ga nou eerst maar even lekker een seizoen of 4-5 pm trainen en zorgen dat je team een beetje staat. dan kan je daarna altijd nog naar een switch kijken. en dan zal ik ZEKER geen keepers gaan trainen.
@joss: je ts kan niet dalen door een yp verkoop. althans niet als het de yp van die week is. dus wat je zegt klopt niet. komt ergens anders door.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 14:29 ]
Dit topic is gesloten.