Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
Daar ben ik het ook niet mee eens. Zo een pull heb ik nog nooit gehad. En ik speel toch ook alweer een tijdje mee. 2001 was het volgens mij met m'n vorige team erbij.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elk seizoen een 1.5m pull is 'normaal'? right.... dan zou je 1.5m-320k is dus ruim een miljoen per seizoen op je jeugd verdienen.

nou mooi niet dus :) althans bij mij..

ik heb de hoop al opgegeven, maar ik stop niet met de jeugd. wellicht dat in 2017 toch ooit nog die pull komt.... en dan zullen jullie het weten ook :)

tot de orde van de dag. uit met 0-2 voor tegen een zeer defensief team en ook alweer een paar kansjes gemist :( vorige week ook al iets van 4. wat is dat toch? leer eens afmaken kneuzen....

achja mijn SP'er doet toch waar ie goed voor is... penalty's erin janken. das trouwens lang geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de laatste wedstrijd van het seizoen is bezig. Jammer dat 'ie bijna net zo saai is als de serie WO die hierna komt.
(Ik post dit omdat na dit soort posts meestal een hoop actie plaatsvindt 8) )

edit: En ja hoor, 4 minuten later al een schot op de paal :P

En gewonnen, dus in ieder geval promotie uit deze gezellige poule :+
Kampioenschap hangt af van de concurrent, maar ik gok dat ik het minstens op doelsaldo ga redden, omdat ik vanaf nu alles met 5-0 ga winnen, en hij nog een paar echte wedstrijden moet.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
4-0 gewonnen en 2 records (rating & sterren)

Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 178
Verdediging 72
Middenveld 45
Aanval 61
HatStats 178

46*
51% balbezit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

2-3 verloren. Heb dat team toch onderschat want ik had verwacht te zullen gaan winnen. Mijn middenveld was in ieder geval niet het probleem met 67 en 75 procent balbezit, mijn verdediging en aanval waren wel minder.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier moest ik toch wel even om lachen, deze wraakactie van mijn gebalanceerde en eerlijke linksback:
De scheidsrechter toont Pollie-speler Erno Kuller een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander. In de 85e minuut krijgt walburg-speler Quintus Cederhout een gele kaart na een harde tackle op zijn tegenstander. Pollie zal een tijdje Erno Kuller moeten missen omdat hij zwaar geblesseerd lijkt te zijn
Een vuile overtreding op iemand van mijn team? Dan jij +4! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-2 gebleven met 2x61% bb

sta weer 3e omdat de nummer 3 verloor.

sterrenrecord met 43* dus prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Damn twee trainees eraf, hoop beiden +1 zodat ze nog training krijgen (of lukt dat met +2 ook nog wel? 8) ), er staat nu een bejaarde middenvelder in de verdediging! :o
Sta wel 0-2 voor met PIC, gast heeft tot nu toe 1 kans gehad...concurrentie maakt voorlopig ook geen fouten zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag 8-0 gewonnen

leuke zin uit het verslag: delirousians had alle wissels al gebruikt toen Pieter Bastiaanse last kreeg van zijn hamstring en in de 78e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door. had ik nog nooit gezien maar hij had verder geen blesures dus het team moet ondertussen wel hebben gewisseld :? 8)7

ratings record van 164 met redelijk laag middenveld :> en een sterren record van 39 ster

op naar de 7e divisie 8) :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

H2opoloër schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:20:
vandaag 8-0 gewonnen

leuke zin uit het verslag: delirousians had alle wissels al gebruikt toen Pieter Bastiaanse last kreeg van zijn hamstring en in de 78e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door. had ik nog nooit gezien maar hij had verder geen blesures dus het team moet ondertussen wel hebben gewisseld :? 8)7
Waarschijnlijk had hij geen wissels ingesteld.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het team moest met een man minder door. had ik nog nooit gezien maar hij had verder geen blesures dus het team moet ondertussen wel hebben gewisseld :? 8)7
Misschien had hij helemaal geen wisselspelers aangewezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:27:
[...]

Waarschijnlijk had hij geen wissels ingesteld.
ik heb ff gekeke dat was t probleem wel dom dat je geen wissels opstelt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
@H2o...met die ratings mag je ook wel gelijk door naar de VIde hoor...dat soort ratings haal ik ook en ik ben goed op weg om naar de VIde te promoveren! ;)

Pfoe, trainees gelukkig maar +1, even wat doktoren erop zodat ze zondag weer zonder pleister aan de bak kunnen! B)

[ Voor 28% gewijzigd door -TheNose- op 20-11-2005 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:23

ratings record van 164 met redelijk laag middenveld :> en een sterren record van 39 ster

op naar de 7e divisie 8) :D _/-\o_
Dat doe je netjes! Heb je geMOTSt voor dat middenveld? Anders kan je idd meteen door naar de VI ;)

Ik heb met slechts 1-0 gewonnen, terwijl ik 80/88% balbezit had... Alleen mijn aanval viel vandaag een beetje tegen, maar zo krijg ik natuurlijk nooit de topscoorder (is op dit moment een verdediger met 3 goals...).
Volgende week tegen mijn direkte concurrent, dus dat wordt MOTSen (wel gewoon met 5-3-2 natuurlijk) en dan ben ik ook meteen kampioen ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Coca-Cola op 21-11-2005 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Zelfs met MOTS haal ik dat niet in de VI ;)

Gisteren 0-1 verloren in de strijd om plek 2 :( Lullig genoeg staat de nummer 7 nu nog maar 3 punten achter me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:06:
Zelfs met MOTS haal ik dat niet in de VI ;)

Gisteren 0-1 verloren in de strijd om plek 2 :( Lullig genoeg staat de nummer 7 nu nog maar 3 punten achter me...
Ach je kan niet zeggen dat het niet spannend is zo! ;)
@Coca, nu al motsen? Heb je daarna alleen nog maar WO's dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik heb daarna nog 2 WO's en dan nog 1 normale wedstrijd, maar mijn TS staat die tegen die tijd al weer boven bedaard hoor ;). Bovendien is de wedstrijd komende zondag tegen de nr. 2 van mijn competitie en sta ik er daarna 6 punten boven, met nog 1 wedstrijd te spelen, dus ik denk dat MOTSen wel verantwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:42:
Ik heb daarna nog 2 WO's en dan nog 1 normale wedstrijd, maar mijn TS staat die tegen die tijd al weer boven bedaard hoor ;). Bovendien is de wedstrijd komende zondag tegen de nr. 2 van mijn competitie en sta ik er daarna 6 punten boven, met nog 1 wedstrijd te spelen, dus ik denk dat MOTSen wel verantwoord is.
Ja idd dan kan het makkelijk. Ik moet aanstaande wedstrijd tegen de nr2 en kan dan ook 6 punten los komen. Hij kan niet MOTS-en aangezien hij bij puntverlies de tweede plek nog mis kan lopen in de daaropvolgende wedstrijd. Mijn TS staat nu op tevreden, dus zondag waarschijnlijk op content. Haal dan in mijn thuiswedstrijd een matig (laag) middenveld, rest van de linies zijn in evenwicht (mijn verdediging is veel sterker en zijn aanval ietsjes sterker dan de mijne), dus moet eigenlijk geen probleem worden. Daarna een WO en dan nog twee makkelijke tegenstanders waarvan ik de laatste wedstrijd ga MOTS-en natuurlijk! :P
Kortom kampioenschap is lekker dichtbij zo! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Waaom MOTS jij dan niet? a die WO staat je TS toch wel weer bijna op bedaard en met 2 makelijke wedstrijden voor de boeg kan je het makelijk lijden... Stel je voor dat hij zondag wel MOTSt en jij niet en hij wint van je dan sta je gedeeld 1e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:15:
Waaom MOTS jij dan niet? a die WO staat je TS toch wel weer bijna op bedaard en met 2 makelijke wedstrijden voor de boeg kan je het makelijk lijden... Stel je voor dat hij zondag wel MOTSt en jij niet en hij wint van je dan sta je gedeeld 1e...
Dan moet hij wel met 10-0 van me winnen of zo aangezien mijn doelgemiddelde vele malen beter is dan die van hem...tevens haalt hij mijn midratings niet zelfs niet als hij MOTSt, dus denk niet dat het nodig zal zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:34:
[...]

Ach je kan niet zeggen dat het niet spannend is zo! ;)
Erger nog, het is de eerste keer vanaf dat ik Hattrick speel dat het zo spannend is in mijn competitie. Alleen de nummer 1 lijkt nu zeker, maar dat verrast niemand.

Ik moet snel een middenvelder gaan scoren, dus ik hoop maar ff op leuke pops vrijdag. Zonder extra middenvelder krijg ik het nog zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanclub: 1499 leden

woei woensdag nieuwe mijlpaal. meer dan 1500 fans!! jeuj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:03:
Fanclub: 1499 leden

woei woensdag nieuwe mijlpaal. meer dan 1500 fans!! jeuj!
Ik zit inmiddels bijna op de 1300, ondanks dat ik eerste sta komen er elke keer maar 8 bij helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik zit nu op 913, maar krijg er met 10 woordvoerders ook nog maar 9 bij per wedstrijd (18 totaal)... Ik sta op 994 na de laatste week van de competitie, dus ik haal mijn 1000ste in het tussenseizoen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmm, de 178 ratings was geen record, ik heb al twee keer 179 gehaald (jaja :9 )
de 46* is wel een nieuw record :9

Sta nog steeds 3e nu, volgende week tegen de nummer 2 (ksta 1 punt achter). De nummer 1 staat 2 punten op me voor, maar die heeft zo'n goed middenveld, daar kan ik alleen met geluk van winnen.

Ik heb overigens 1665 fanclubleden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 21-11-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Yessss, de eerste punten zijn binnen, de nummer 3 (hoewel nu 4 :p ) met 1-3 klop gegeven :). Als ik heel erg optimistisch doe kan ik zeggen dat het team zich nog kan handhaven..... maar das wel heel erg optimistisch. Voorwaarde is namelijk dat ik dan 3 van de laatste 4 wedstrijden win (moet kunnen, volgende week de nummer 1 thuis is niet te doen) en dan moet de nummer 6 geen enkel punt meer pakken. Dan zou ik op doelsaldo nog 6e kunnen worden.... dus dat zet ik maar uit me hoofd :p.

Nou jah, iig 26,5* en 101 hatstats (volgens jalonator.net dan, in hattrick organizer heb ik het nog niet kunnen vinden :( ).

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

lameeuw schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:09:

Nou jah, iig 26,5* en 101 hatstats (volgens jalonator.net dan, in hattrick organizer heb ik het nog niet kunnen vinden :( ).
Dan zou je Foxtrick (skin van Firefox) eens moeten gebruiken, dat is al eerder langsgekomen, maar daar kun je de Hatstats gewoon op hattrick zien.

Voorbeeld Foxtrick

In Hattrick Organizer heb ik dat ook nog nooit kunnen vinden.
Met gratis HattrickOK(.tk) kun je de hatstats ook snel zien.

[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 21-11-2005 11:59 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ga dat foxtrick ook maar weereens installeren geloof ik...toch wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Quintus schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:48:
[...]

Dan zou je Foxtrick (skin van Firefox) eens moeten gebruiken, dat is al eerder langsgekomen, maar daar kun je de Hatstats gewoon op hattrick zien.
Mjah, foxtrick heb ik al geinstalleerd maar om een of andere magische reden installeert ie blijkbaar niet ?? Gewoonlijk krijg je onder het kopje Extra de mogelijkheid Foxtrick te configureren en die krijgt ik niet... Nou jah, nog maar es probeerten dan :p

Edit: en nu doettie ut wel ?? :? nou jah, zal wel :p

[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 21-11-2005 12:22 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

bahbah 2-2 gelijk tegen de nummer 4... 2 weken terug was ik nog ongeslagen, nu ineens een verloren en gelijk. En allemaal door geblesseerde en klote vorm. Wat een :X spel toch...

Maar toch weer leuk, beetje spanning in competitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond foxtrick handig toen het er net was een jaartje terug. nu zitten er zoveel onzinnige toeters en bellen aan dat ik het niet meer hoef. en dan die lay out.... lenzen barsten spontaan doormidden.

terug bij de oude gewone standaard HT look. bovendien het is wel leuk enzo, maar je hebt er niet echt iets aan verder.

enneuh ohja koop even mijn kalverjasser :) slechts 1.25m koopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb idd gemotst maarja ik heb nog maar 1 wedstrijd en dat is de laatste van het seizoen

fanclub: 1083 leden :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:06:
ik vond foxtrick handig toen het er net was een jaartje terug. nu zitten er zoveel onzinnige toeters en bellen aan dat ik het niet meer hoef. en dan die lay out.... lenzen barsten spontaan doormidden.

terug bij de oude gewone standaard HT look. bovendien het is wel leuk enzo, maar je hebt er niet echt iets aan verder.

enneuh ohja koop even mijn kalverjasser :) slechts 1.25m koopje :)
Je kan al die onzin allemaal uitzetten in Foxtrick en dan alleen aanzetten wat je wel wilt hebben.

Zitten jullie ook met zo'n krap budget? Ik heb 1,4 miljoen te besteden en een keeper een verdediger, een aanvaller en een stadionuitbreiding nodig :+

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 21-11-2005 15:31 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Gisteravond gewonnen 1-3 van directe concurrent voor kampionschap in de 7de divisie..

Nu uitgelopen naar 6 punten op de nummers 2, 3 en 4 die allen nu 6 punten achter mij staan..

Zondag thuis nog een x winnen .. en het kampioenschap kan niet ontgaan en de borst nat maken voor de 6de divisie.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Team Spirit: delirious
Confidence: wonderful

10 wedstijden ongeslagen. 1 doelpunt tegen. We eindigen met 4 WO ploegen. Best sneu eigenlijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt spannend imo :) liever elke week strijd. hopen dus op een beetje leuke compo met veel actieve mensen. mijn compo is qua activiteit ook saai aan het worden... hopelijk komen er 3 leuke nieuwe teams.

vertrouwen is ook wonderbaarlijk nu bij mij en mijn sponsors dansen in de straten samen met mijn supporters :)

gezellige boel daar dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:29:
[...]

Je kan al die onzin allemaal uitzetten in Foxtrick en dan alleen aanzetten wat je wel wilt hebben.

Zitten jullie ook met zo'n krap budget? Ik heb 1,4 miljoen te besteden en een keeper een verdediger, een aanvaller en een stadionuitbreiding nodig :+
het heeft geen toegevoegde waarde. het is gewoon leuk beetje die statistieken kijken enzo. krap budget heb ik al 1,5 jaar lang :)

ik ga ook even mijn stadion met 10k uitbreiden. hij wordt echt te klein en de 2 wekelijkse begroting wordt krapper en krapper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weeeeeer verloren... blessure (geen normale wissel voor handen) en een negatief weatherevent... :'(
Sta nu nog vaster op degradatie...

2232 leden hier (and counting down... :P )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:13:
niet echt spannend imo :) liever elke week strijd. hopen dus op een beetje leuke compo met veel actieve mensen. mijn compo is qua activiteit ook saai aan het worden... hopelijk komen er 3 leuke nieuwe teams.

vertrouwen is ook wonderbaarlijk nu bij mij en mijn sponsors dansen in de straten samen met mijn supporters :)

gezellige boel daar dus
Ik vind er ook weinig aan zo. het sterkste team heeft geen trainer meer, maar zijn opstelling is ook nog niet gereset. Hij zou dus nog kampioen kunnen worden. Ik moet in de laatste week tegen de nummer 2 op dit moment. Mocht hij moeten winnen om te promoveren laat ik hem gewoon winnen anders promoveert er een WO team 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:13:

gezellige boel daar dus
Heb jij je supporters op 'dancing in the street'? Hmm wat moet je ervoor doen om dat te krijgen? Die van mijn zijn max 'in de wolken' (1 niveau daaronder dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik had het verkeerd. supps en sponsors in de 7e hemel nu.

dansen op straat kan geloof ik ook ja. dan moet je denk ik een seizoen lang alles winnen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol iemand heeft nog geboden ook op mijn trainee :)
leuke skilltrade die me 500k oplevert in 1 week.

kan ik weer opzoek naar een nieuwe trainee :)

[edit] woei heb al een aantal zeer leuke trainees gezien. gaat me wel 1 miljoen kosten ben ik bang. achja ik kan me toch volledig concentreren op trainen kampioen worden en versterking halen kan nog wel 2 seizoenen op zich laten wachten :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:29:
Weeeeeer verloren... blessure (geen normale wissel voor handen) en een negatief weatherevent... :'(
Sta nu nog vaster op degradatie...

2232 leden hier (and counting down... :P )
Oei, zware tijden.... maar in V kan je straks weer lekker even je team opbouwen om vervolgens sterker terug te komen. Hopelijk krijg ik volgend jaar ook de kans in IV maar voorlopig heeft de matchengine me dit seizoen al 7 punten (van de 7 verliespunten dit seizoen) afgesnoept :( resultaat, een 2e plaats. Maar ik kan nog revange nemen op de nummer 1 :)

offtopic:
zijn er nog GoT´ers die Travian spelen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AzN_GhOsT
  • Laatst online: 28-07 10:52

_AzN_GhOsT

FC_ASN (507908)

Als je nu vleugelspel speelt, is het dan beter om je spitsen normaal te laten staan of om nu naar de vleugels te zetten?

Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Tja dat ligt er natuurlijk maar aan. Als je vleugelaanval speelt krijg je meer kansen over de vleugel, dus dan zijn je vleugels het best zo sterk mogelijk. Toch blijven er nog steeds bijna de helft van de kansen door het centrum komen, dus dat kan je niet zomaar verwaarlozen.

Normaal is de verdeling van kansen: 25-40-25-10 (linker vleugel-centrum-rechter vleugel-spelhervatingen). Met vleugelaanval kan je die 25% over beide vleugels omhoog halen, maar dat garandeerd niks... Sterker nog er was pas geleden een heel artikel over vleugelaanval, waaruit kwam dat het bijna geen effect had (na analyse van 10000+ wedstrijden kwamen er in wedstrijden met vleugelaanval maar 6% meer kansen over de vleugel als normaal).
Coonclusie: Hou ook je centrum aanval zo sterk mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geloof uberhaupt niet zo in dat spitsen naar de vleugels. je krijgt er meer sterren door waardoor het lijkt dat je team beter presteert, maar dat is gelul. ook zullen minder intelligente managers naar de sterren van zulke spitsen kijken en denken dat die speler supergoed is, maar dan kom je toch echt bedrogen uit :) dus voor spitsentrainers is het een mooie truck om je spelers op te waarderen.

[edit]
het is trouwens uitverkoop bij BU dus kom gezellig shoppen. 2 voor de prijs van 1 met een mooie strik erom....

het seizoen is toch al over. degraderen kan niet en kampioen worden ook niet. dus we kunnen lekker gaan sleutelen aan het team. over 2 weken gaat mijn eerste wereldklasse middelvelder eruit en nog een trainee.... samen met goed voor 5m denk ik en dan met deze verkopen en mijn skilltrade toch een leuke 6,5m ofzo om te gaan knutselen aan het team. De adkuil krijgt ook een flinke opknapbeurt want mijn supps zitten als speenvarkens in een goederenwagon opgepropt :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Toch zal je om een echt goede vleugelaanval te krijgen met je spitsen naar de vleugel moeten gaan spelen, want je normale forwards dragen bijna niks meer bij aan je vleugelaanval. Een goed uitgebalanceerde FTW spits zal trouwens meer aan je team bijdragen dan als hij gewoon als forward staat. (dus bij bv je vleugelratings +3 subniveaus en +1 aan je centrale aanval subniveau ipv +2 aan je centrale aanval en +1 aan je vleugel)
Bovendien is het met alle orders en tactieken zo dat er altijd situaties zijn waarin je ze wel moet/kan gebruiken en ook zeker situaties waarin het dom is ze te gebruiken.
We hebben er gewoon weer een extra mogelijkheid bij om onze minder tactisch begaafde tegenstanders af te troeven. Alleen maar mooi dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ga het iig inet gebruiken. ik vind het allemaal wel best. net als dat nieuwe trainingstype.... leuk voor erbij, uitbreiding... harstikke mooi. zinnig? nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
kaat17 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:29:
Gisteravond gewonnen 1-3 van directe concurrent voor kampionschap in de 7de divisie..

Nu uitgelopen naar 6 punten op de nummers 2, 3 en 4 die allen nu 6 punten achter mij staan..

Zondag thuis nog een x winnen .. en het kampioenschap kan niet ontgaan en de borst nat maken voor de 6de divisie.. :7
Ik ben al cker van promotie, alleen sta nu 1e met 3 punten voorsprong om de nr 2... moet nog 1 x tegen hem... als ik dan verlies en win de rest... dan ben ik waarschijnlijk nog steeds 1e.. doelsaldo :P... Heb tot nu toe alles nog gewonnen (11 wedstrijden ongeslagen dus ga de goede kant op :D)

Dus ik ga naar de 10e divisie :D

[ Voor 7% gewijzigd door Ansjo op 22-11-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ansjo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:56:
[...]

Ik ben al cker van promotie, alleen sta nu 1e met 3 punten voorsprong om de nr 2... moet nog 1 x tegen hem... als ik dan verlies en win de rest... dan ben ik waarschijnlijk nog steeds 1e.. doelsaldo :P... Heb tot nu toe alles nog gewonnen (11 wedstrijden ongeslagen dus ga de goede kant op :D)

Dus ik ga naar de 10e divisie :D
Hehehe nog 4 divisies te gaan dan tot het een beetje serieus gaat worden! ;) Zal zelf ook blij zijn als ik uit die VIIde weg ben, is het ook allemaal net niet. 1 divisiegenoot van me speelt bijv al vier seizoenen in deze VIIde! 8)7 Dan snap je het spelletje toch niet helemaal hoor!

@H3!N leuk bedrag, daar kan je vast aardig van aan je team sleutelen...2 leuke nieuwe trainees, flinke vergroting van de adkuil en dan heb je nog ruim over! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:54:
ja ik ga het iig inet gebruiken. ik vind het allemaal wel best. net als dat nieuwe trainingstype.... leuk voor erbij, uitbreiding... harstikke mooi. zinnig? nee
Zeker wel zinnig zou ik zeggen. Ik haal met FTW een Goed(hoog) tot zeer hoog linker aanval en daarvoor matig. En ik scoor eigenlijk alleen maar over de vleugel de laatste 2 wedstrijden, dus voor mij werkt het zeker.

Helaas zit ik wel in de laagste divisie dus waarschijnlijk werkt het daar beter dan in een hogere divisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik hoop dat ze nog aan de formule gaan sleutelen want ik vind dat je belachelijk hoge sterren en ook relatief hoge ratings krijgt. slaat nergens op...

@CKY2K: ja stadion moet echt groter. ik loop gewoon geld mis doordat er meer mensen in mijn stadion willen dan kunnen :) echte versterking heb ik niet nodig dus msch wel +15k in 1x ben je er weer van af een tijd. spelers, behalve nog een goeie winger, heb ik eigenlijk niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:52:
[...]

Hehehe nog 4 divisies te gaan dan tot het een beetje serieus gaat worden! ;) Zal zelf ook blij zijn als ik uit die VIIde weg ben, is het ook allemaal net niet. 1 divisiegenoot van me speelt bijv al vier seizoenen in deze VIIde! 8)7 Dan snap je het spelletje toch niet helemaal hoor!

@H3!N leuk bedrag, daar kan je vast aardig van aan je team sleutelen...2 leuke nieuwe trainees, flinke vergroting van de adkuil en dan heb je nog ruim over! :)
Ik heb eigenlijk het idee dat het vanaf de Ve divisie pas serieus gaat worden. Pas in die divisie krijg je ook degradatiewedstrijden en het is moeilijker er naartoe te promoveren (van VII naar VI heb je nog dat systeem met eerste twee teams directe promotie).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:40:
ik geloof uberhaupt niet zo in dat spitsen naar de vleugels. je krijgt er meer sterren door waardoor het lijkt dat je team beter presteert, maar dat is gelul. ook zullen minder intelligente managers naar de sterren van zulke spitsen kijken en denken dat die speler supergoed is, maar dan kom je toch echt bedrogen uit :) dus voor spitsentrainers is het een mooie truck om je spelers op te waarderen.

[edit]
het is trouwens uitverkoop bij BU dus kom gezellig shoppen. 2 voor de prijs van 1 met een mooie strik erom....

het seizoen is toch al over. degraderen kan niet en kampioen worden ook niet. dus we kunnen lekker gaan sleutelen aan het team. over 2 weken gaat mijn eerste wereldklasse middelvelder eruit en nog een trainee.... samen met goed voor 5m denk ik en dan met deze verkopen en mijn skilltrade toch een leuke 6,5m ofzo om te gaan knutselen aan het team. De adkuil krijgt ook een flinke opknapbeurt want mijn supps zitten als speenvarkens in een goederenwagon opgepropt :)
Het is wel ideaal voor mijn woensdagen want ik heb te veel vleugelspelers en te weinig aanvallers. Voor op zondag ga ik het ook voorlopig niet gebruiken. Dan heb ik liever een goede normale aanvaller.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Marzman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:09:
[...]

Ik heb eigenlijk het idee dat het vanaf de Ve divisie pas serieus gaat worden. Pas in die divisie krijg je ook degradatiewedstrijden en het is moeilijker er naartoe te promoveren (van VII naar VI heb je nog dat systeem met eerste twee teams directe promotie).
Tsja, maar van VI naar V moet je soms ook al promo/degra wedstrijden spelen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:09:
[...]

dat ligt eraan in wat voor competitie je zit hé :) sommige VII's of VI's zijn echt wel zwaar en een verkeerde beslissing kan degradatie tot gevolg hebben. En ook niet elke V is spannend of boeiend. Sommige V's zijn een lachertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

-CKY2K- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:41:
[...]

Tsja, maar van VI naar V moet je soms ook al promo/degra wedstrijden spelen... ;)
Ja, maar dan ga je dus naar V als je die wint ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na een leuke skilltrade een nieuwe trianee voor slechts 628k:

Didier Boileau (82316064)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 811 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

erg hoge tsi en loon dus denk wel hoog goed pm. mocht ie weer poppen, gooi ik hem vrolijk weer op de tl voor 1.25m ;) wel tijdrovend hoor... halve dag op die klote tl gehangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Sjah had ik dat geld maar :) maarja dat heb je niet in de 11e div... dan mag je blij zijn dat je zo nu en dan eens winst draait... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Wat denken jullie dat ik nodig heb als ik volgende seizoen met 5-3-2 een zwak(hoog) middenveld wil halen? Ik speel dan het liefst ook nog met 1 aanvallende vleugelspeler.
Ik hoop zelf dat dat mogelijk is met:
1 IM formidable PM
1 IM uitmuntend PM
1 Aanvallende vleugelspeler met goed PM
1 Aanvallende verdediger met goed PM
Zo niet, wat denken jullie dan dan ik hier voor ratings mee haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap niet waarom je een aanvallende verdediger gaat opstellen als je 5-3-2 speelt.... In zulke opstellingen verlies je (vaak) het op middenveld waar je dus op anderen vlakken moet winnen (counter,defensie leunen, etc.) Daarom had ik nooit gekozen voor een offensive def. Voegt weinig toe, kan je beter de def ratings aandikken of eventueel betere innermids halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Er zijn verschillende manieren om te winnen met 5-3-2 en 1 daarvan is dat je het middenveld gewoon niet verliest ;) Mijn verdediging is zo veel sterker dan de aanval van mijn voornamelijk 3-5-2 spelende tegenstanders dat ik wel wat verdediging kan missen als ik daarmee mijn middenvled wat kan boosten.

Een verdediger die aanvallend staat die draagt ongeveer de helft van zijn PM bij aan het middenveld en verliest ongeveer de helft van mijn verdedigen (dus een goed verdedigen/goed PM presteerd nog net zo goed, maar met een uitmuntend/goed verlies je meer verdedigen dan je er middenveld voor terug krijgt)

Ik zal bv tegen een 3-4-3 spelende tegenstander er misschien voor kiezen om het niet te doen, maar normaal gesproken is het middenvled zoveel meer belangerijk dan een beetje meer verdedigen dat ik het er wel voor over heb.

-Edit-

Wat overigens veel verdedigers trainers doen (in de defense trainers fed dan) is bv jonge uitmuntende PM spelers te kopen met goed verdedigen en die dan als aanvallende verdediger op te stellen, zodat hij en traint en veel bijdraagt aan je middenveld.

[ Voor 14% gewijzigd door Coca-Cola op 23-11-2005 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:49:
Wat denken jullie dat ik nodig heb als ik volgende seizoen met 5-3-2 een zwak(hoog) middenveld wil halen? Ik speel dan het liefst ook nog met 1 aanvallende vleugelspeler.
Ik hoop zelf dat dat mogelijk is met:
1 IM formidable PM
1 IM uitmuntend PM
1 Aanvallende vleugelspeler met goed PM
1 Aanvallende verdediger met goed PM
Zo niet, wat denken jullie dan dan ik hier voor ratings mee haal?
no way forget it :)

zwak (hoog) is ongeveer uitstekend richting formidabel. enige manier om met 2 van zulke lage mids zo'n rating te halen is met een geweldig hoge TS.
een vleugelspeler met goed pm aanvallend voegt echt weinig toe aan je mid, msch 10% ofzo? tenzij ie WTM staat(en uitstekend conditie) dan wel 30% ofzo denk ik(en 40% van 'goed' is nou niet echt veel). Een OCD voegt ook wel iets toe mits ie uitstekend conditie heeft denk ook 40%(van zijn skill). dat hebben jouw trainees niet dus is het zinloos. zo verneuk je alleen maar je def ratings.

met 1 formidabele en 1 uitmuntende mag je echt de vlag uithangen als je redelijk/goed mid haalt dus dat is omgerekend iets van slecht heel laag ofzo.

even ter vergelijking: mijn compo genoot haalde met 3-4-3 2 im's een formidabel oud(zwak zeer hoog) ofzo) middenveld met een wereldklasse en een reusachtige mid :)

op je mid zit een penalty an ongeveer 50% omdat het de belangirjkste linie is: je zal dus 2x zo goeie spelers daar moeten hebben om dezelfde rating op een andere linie te bereiken.

ik denk dat je het met 2 wonderbaarlijke mids wel redt als ze in vorm zijn dus even sparen nog :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:17:
[...]

met 1 formidabele en 1 uitmuntende mag je echt de vlag uithangen als je redelijk/goed mid haalt dus dat is omgerekend iets van slecht heel laag ofzo.
Hmm ik haal nu slecht (heel laag) met:
- TS bedaard (hoog)
- PIC
- 1 aanvallende verdediger (redelijk PM, uitstekend conditie)
- 1 IM met formidable PM
- 1 WTM met PM goed
- 1 aanvallende wing met matig PM

en anders slecht (hoog):
-TS bedaard (hoog)
- Normaal
- 1 aanvallende verdediger (redelijk PM, uitstekend conditie)
- 1 IM met formidable PM
- 1 IM met PM redelijk
- 1 aanvallende wing met matig PM

Ik wil maar 1 hele rating omhoog, dus dat zou toch moeten lukken met een uitmuntend PM zou ik denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die nieuwe en die oude ratings zijn moeilijk te vergelijken, dus wellicht is er wat ruis qua behaalde ratings :) bovendien scheelt het een hoop of je thuis speelt en wat de conditie van je mids cq van de mids van je tegenstander zijn. hoop factoren waar je rekening mee moet houden. Mijn mid schommelt ook hard van de ene op de andere week. zo haal je wereldklasse en zo haal je formidabel....

maar ik zou geen halve stappen nemen. spaar dan even door voor die echt goeie mid: briljant/wonderbaarlijk. als je ze jong koopt(20-24) verliezen ze geen waarde en kan je altijd makkelijk ruilen voor een betere mid als dat nodig is het seizoen erop.

ik ga even speedy in de pan hakken. ik hoop dat mijn trainee weer popt binnen 1-2 weken. dat skilltraden is op die manier best interessant ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, what a shot by Absurdoz's Geoff Hudson! Firing from 35 yards, he didn't give the enemy keeper a chance and it was 0 - 1

Had ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
HvP heeft het moeilijk in de cup, 1-0 achter. Ben benieuwd :)

En weer een trainee geblesseerd :(

En Hein achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:12:
HvP heeft het moeilijk in de cup, 1-0 achter. Ben benieuwd :)

En weer een trainee geblesseerd :(

En Hein achter :)
Wel enigsinds gelukkig die achterstand van Hein, verwacht nog een stormloop in de tweede helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
HvP uitgeschakeld. Dat alle mensen die hem al hebben gefeliciteerd zich maar even in een hoekje gaan schamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

ben helaas gestrand in de kwartfinales van de got cup, wubmastert was toch iets te sterk voor me met zijn uitstekend (laag) middenveld, vind dat ik toch nog best ver ben gekomen als VIIIe klasser :P

Mijn redelijk scoren matig vleugel haalde wel mooi 3,5 ster met FTW, en mijn vleugelrating was ook behoorlijk hoog (hoewel dat ook kan komen door mijn nieuwe vleugelspeler, maar die haalde slechts twee sterren) Helaas werd ook een trainee van mij eraf geschopt, met +2, gelijk 10 doktoren er op gezet zodat hij hopelijk morgen kan meetrainen (klopt het trouwens dat zijn tsi pas morgen wordt aangepast, want die is volgens mij nog niet veranderd). Voordeel is wel dat nu een vleugelspeler weer wat meer training krijgt, levert straks ook weer sneller wat extra geld op.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Die verandert inderdaad morgen pas. Met een beetje geluk traint hij vrijdag nog mee. Als je morgen op hattrix kijkt en je vult je TSI van vandaag en die van morgen in dan krijg je een mooie berekening te zien die aangeeft wanneer hij +1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:56
GoT Cup

Gefeliciteerd allemaal die door zijn gegaan naar de halve finales _/-\o_

De volgende teams zijn door naar de Halve Finales:

- Tha Groove's
- FC TikTak Over Rechts
- Wubmastert
- GMN Heerrum

De wedstrijd indeling staat er ook op

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme, raakt er een verdediger geblesseerd die op extra middenvelder stond. Valt me beste verdediger in... Training kwijt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:20:
Verdomme, raakt er een verdediger geblesseerd die op extra middenvelder stond. Valt me beste verdediger in... Training kwijt 8)7
Daarom moet je ook geen verdedigers opstellen of in de wissel zetten die al gespeeld hebben. Zet dan je coach o.i.d. in de wissel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Mn toekomstig coach voor 4 weken geblesseerd... geen kans op recovery denk met zn 36, dus dan maar binnenkort ff coach maken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:26:
[...]

Wel enigsinds gelukkig die achterstand van Hein, verwacht nog een stormloop in de tweede helft ;)
haha nou dat de matcheinge rond is, is wel weer duidelijk. prijsschieten op goal, maar je keeper had er zin in vanavond :)

@cup sinds ik eruit lig vind ik het allemaal niet meer zo interessant :P ik dacht ook dat hvp zou winnen en qua materiaal was dat ook logisch. maareuh zie quote hierboven. de ME is rond :) nieuwe gedoodverfde winnaar is: WUPPIE! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 21:37 ]

• -TheNose-
Zo volgende week naar croatie voor het volgende vlaggetje...online supporters uitdagen werkt idd erg erg snel! ;)

Zondag allemaal mijn wedstrijd volgen! Als ik die win ben ik eigenlijk al kampioen! :D
Aanmoedigingen in mijn guestbook aub ;)

• Outerspace
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ragnar Guddal (64073504)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

pecialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 5 320
Loon: 1 800 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc out
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

onditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 26
Hattricks in carrière: 5
Competitiedoelpunten dit seizoen: 22
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Mijn spitsje :) Heb ik in Juni destijds gekocht voor zo'n 300k. Ik denk als ik hem nu ga verkopen toch echt minstens het driedubbele ervoor terugkrijg. Hij is nu ook topscoorder in mijn divisie (22 goals ) en nummer 2 loopt 12 goals achter (en dat ben ik ook :D)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Verwijderd

ik zeg u20 ;)

lekker doortrainen. waarom verkopen?

• Outerspace

Outerspace

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:30:
ik zeg u20 ;)

lekker doortrainen. waarom verkopen?
Ik laat hem ook wel doortrainen tot 1 niveau hoger. Denk dat ik hierna of met verdedigen/positiespel moet beginnen. Mijn middenveld is namelijk niet op en top :/
Ach, in de tiende divisie hoef ik mij gelukkig nog niet ernstig zorgen te maken :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Pewwy
Die zou ik inderdaad ook nog niet verkopen. Leuk materiaal, traint nog makkelijk en wordt alleen maar veel meer waard. Bovendien is hij niet oud. Lekker houden tot zijn 21e.

• Pewwy
Outerspace schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:04:
[...]

Ik laat hem ook wel doortrainen tot 1 niveau hoger. Denk dat ik hierna of met verdedigen/positiespel moet beginnen. Mijn middenveld is namelijk niet op en top :/
Ach, in de tiende divisie hoef ik mij gelukkig nog niet ernstig zorgen te maken :P
Blijf lekker spitsen trainen. Waarom overstappen op een andere training :?

• -TheNose-
Pewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:11:
[...]

Idd overstappen is erg duur! ;)

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ik zit een beetje in dubio. Ik sta op dit moment eerste in Competitie: XI.571 (101474). Er zijn nog 5 ploegen die kans maken op promotie, aangezien er nog 4 wedstrijden te gaan zijn en het verschil tussen de nummer 1 en de nummer 5, 6 punten bedraagt. Dit weekend moet ik tegen de nummer 2. De uitwedstrijd heb ik destijds met 5-0 verloren. Ik dacht zelf dat hij MOTS gespeeld had, heel vroeg in het seizoen, maar door de redelijk hoge ratings (voor deze divisie), zou het best kunnen dat het toeval was dat hij zo dik won.

Als ik komend weekend van hem win, sta ik 5 punten los van de nummer drie, met nog 3 wedstrijden te gaan. In die laatste 3 wedstrijden krijg ik nog 3 pittige tegenstanders. Oftewel een zwaar programma. Ben nu aan het twijfelen of ik ga MOTSen komend weekend. Ik twijfel of ik met MOTS überhaupt wel win, maar mocht dat lukken, of het dan verstandig is geweest om hem al in de 11e speelronde in te zetten. Natuurlijk moet een deel van de concurrentie onderling ook nog wedstrijden afwerken en zal dus nog punten gaan verliezen.

Iemand tips? :)

• Outerspace

Outerspace

Pewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:11:
[...]

Dat zei ik al :P Mijn middenveld en achterhoede is in vergelijking met mijn aanval een peulenschil. Ik haal niet meer dan 3 sterren achterin, en in mijn middenveld heb ik er 1 staan van 4 ster en de rest van de middenvelders zitten max op 2,5 ster.

Verwijderd

@cookie

iig geen MOTS, verpest je het voor je andere 3 wedstrijden. Want je teamspirit krijg je dan nooit meer op peil. Dan ga ik vanuit dat je natuurlijk een beetje middenveld nodig hebt tegen je laatste paar tegenstanders. De laatste wedstrijd kan je dan uiteraard gaan MOTSen

• Pewwy
Outerspace schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:43:
[...]

Dat zei ik al :P Mijn middenveld en achterhoede is in vergelijking met mijn aanval een peulenschil. Ik haal niet meer dan 3 sterren achterin, en in mijn middenveld heb ik er 1 staan van 4 ster en de rest van de middenvelders zitten max op 2,5 ster.
Beter train je deze nog even door, verkoop je ze als ze echt goed zijn en koop je spelers met een beetje ervaring voor de komende seizoenen op de andere posities van het geld dat je overhoudt. Uiteraard is het jouw ding, maar ik zou het niet doen.

• Pewwy
Niet motsen, dat kost je je promotie met een beetje pech.

Het scoorde slecht (laag) mid, jij waardeloos (hoog). Dat scheelt een stukje. Je zou je wingers WTM kunnen opstellen, maar ik weet niet of hij altijd vleugel speelt. Je kan ook (als je genoeg geld hebt uiteraard) één "opa" bijkopen die je komende week opstelt om je mid te verbeteren. Genoeg opties denk ik zo, maar het blijft een kwestie van een ronde match-engine ;)

Voor zover ik zie heb je overigens alleen komende week en de laatste week een moeilijke pot. Laatste week moet je sowieso motsen en moet je tegen het team wat jouw, als je verliest zondag, voorbij zou kunnen gaan. Die kan je dus weer netjes terugpakken de laatste week.

[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 24-11-2005 12:05 ]

• Outerspace

Outerspace

Pewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:56:
[...]

Beter train je deze nog even door, verkoop je ze als ze echt goed zijn en koop je spelers met een beetje ervaring voor de komende seizoenen op de andere posities van het geld dat je overhoudt. Uiteraard is het jouw ding, maar ik zou het niet doen.
Ik denk dat je uiteindelijk wel gelijk hebt :) Ik blijf gewoon doortrainen :P Dan maar spelers kopen dmv mijn winst op wedstrijden e.d.

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:28:
[...]

Idd overstappen is erg duur! ;)
Hoeft niet perse. En als je met je nieuwe trainingstype meer geld verdiend levert het je op lange termijn zelfs meer op.

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

ik train nu verdedigers. 1e in de 8e divisie. promotie is zeker.
2 19jarige formidabele, 6 19jarige uitstekende, 3 19jarige goeie. Meeste poppen in verschillende weken.
Merk gewoon dat je midd veel beter is als je met 5 midds speelt dus twijfel of ik naar midds trainen moet overstappen. Zou straks 5 formidabele midds kunnen houden, de rest verkopen. Moet daar toch wel 6 redelijk/matig midds voor kunnen halen? Maar aan de andere kant wordt in straks in de 7e natuurlijk overlopen met 17jarige redelijk/matig midds.....Wat zouden jullie doen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Verwijderd

mensen hint hint ik heb spelers te koop ;)

heb geld nodig :)

Verwijderd

even een discussie topic:

als je kijkt wat het verschil is qua prijs tussen een 17 jarige en 18 jarige trainee met dezelfde stats. scheelt wel minimaal 500k is dat het eigenlijk wel waard?

• Flipm0de

Flipm0de

geen

vind ik eigenlijk niet, 17 of 18 jaar scheelt maar 1 week extra trainen.

Verwijderd

ik ben er ook nog niet uit hoor of het rendabeler is, maar 17 jarige trainees zijn gewoon gaaf :)

klein voorbeeld (naar aanleiding van mijn skilltrade)
goed pm/matig passen tsi rond de 1200 van 17 is 600k diezelfde speler van 18 is 100k waard.
maar als ie popt naar uitstekend is ie ineens +/- 1m waard en een 18 jarige is dan 400k waard (wel eind seizoen hé begin seizoen zijn die prijzen helemaal te gek voor 17 jarigen)

procentueel gezien is die 18 jarige dus véél interessanter. hij is dan eind 19/begin 20 bij wonderbaarlijk en de vraag is dus is een 19 jarige wonderbaarlijke speler(die 17 jarige dus) op dat moment die 500k extra investering die je hebt gedaan waard....

[edit]

mijn vergelijking op de TL is nou niet echt positief daarover. die 19 jarigen zijn wel iets meer waar, maar niet gigantisch veel. denk dat het de extra investering niet veel ontloopt(oftewel 400-500k extra)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 22:39 ]

• Flipm0de

Flipm0de

geen

Flipm0de schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:49:
ik train nu verdedigers. 1e in de 8e divisie. promotie is zeker.
2 19jarige formidabele, 6 19jarige uitstekende, 3 19jarige goeie. Meeste poppen in verschillende weken.
Merk gewoon dat je midd veel beter is als je met 5 midds speelt dus twijfel of ik naar midds trainen moet overstappen. Zou straks 5 formidabele midds kunnen houden, de rest verkopen. Moet daar toch wel 6 redelijk/matig midds voor kunnen halen? Maar aan de andere kant wordt in straks in de 7e natuurlijk overlopen met 17jarige redelijk/matig midds.....Wat zouden jullie doen?
bedenk me net dat vleugelspel trainen ook nog kan. Dan verkoop ik 3 formidabele a 600k en 3uitstekende a 150k. Daar moeten wel een paar goeie midds en vleugelspel trainees gehaald voor kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine toevoeging aan de spits. niet echt spannend, maar is voor 3-4-3. die jonge winger die op de wing meetraint komt na mijn verkoop van mijn wereldklasse speler deze of volgende week

Roger Johansson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 040, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak

[edit] oh heh! het is een semi clown :P

Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 2110 (+2300/-190)
Vorm: -3 (+3/-6)
Ervaring: 2 (+2/-)
Middenveld: 2 (+2/-)

Ik heb nu drie wonderbaarlijke positiespelers in mijn a-team. Alleen jammer dat ik ze volgend seizoen waarschijnlijk alledrie verkoop en mijn middenveld dan sterk terugzakt (al komt er dan wel veel geld vrij :))

De ervaring is ook leuk want daar zit mijn toekomstige coach bij.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:52:
kleine toevoeging aan de spits. niet echt spannend, maar is voor 3-4-3. die jonge winger die op de wing meetraint komt na mijn verkoop van mijn wereldklasse speler deze of volgende week

Roger Johansson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 040, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider

Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak

[edit] oh heh! het is een semi clown :P

Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Ehm H3!N je gelooft al niet in clowns dus waarom wel in een semi clown? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:05

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Pewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:01:
[...]

Niet motsen, dat kost je je promotie met een beetje pech.

Het scoorde slecht (laag) mid, jij waardeloos (hoog). Dat scheelt een stukje. Je zou je wingers WTM kunnen opstellen, maar ik weet niet of hij altijd vleugel speelt.
Bedankt voor de tip. Ik heb alleen geen idee wat WTM betekent, moet ik eerlijk bekennen. :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.