WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd
nou mooi niet dus
ik heb de hoop al opgegeven, maar ik stop niet met de jeugd. wellicht dat in 2017 toch ooit nog die pull komt.... en dan zullen jullie het weten ook
tot de orde van de dag. uit met 0-2 voor tegen een zeer defensief team en ook alweer een paar kansjes gemist
achja mijn SP'er doet toch waar ie goed voor is... penalty's erin janken. das trouwens lang geleden...
Verwijderd
(Ik post dit omdat na dit soort posts meestal een hoop actie plaatsvindt
edit: En ja hoor, 4 minuten later al een schot op de paal
En gewonnen, dus in ieder geval promotie uit deze gezellige poule
Kampioenschap hangt af van de concurrent, maar ik gok dat ik het minstens op doelsaldo ga redden, omdat ik vanaf nu alles met 5-0 ga winnen, en hij nog een paar echte wedstrijden moet.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 22:01 ]
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: redelijk (laag)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: matig (hoog)
HatStats 178
Verdediging 72
Middenveld 45
Aanval 61
HatStats 178
46*
51% balbezit
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Een vuile overtreding op iemand van mijn team? Dan jij +4!De scheidsrechter toont Pollie-speler Erno Kuller een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander. In de 85e minuut krijgt walburg-speler Quintus Cederhout een gele kaart na een harde tackle op zijn tegenstander. Pollie zal een tijdje Erno Kuller moeten missen omdat hij zwaar geblesseerd lijkt te zijn
Verwijderd
sta weer 3e omdat de nummer 3 verloor.
sterrenrecord met 43* dus prima
Sta wel 0-2 voor met PIC, gast heeft tot nu toe 1 kans gehad...concurrentie maakt voorlopig ook geen fouten zo te zien...
Verwijderd
leuke zin uit het verslag: delirousians had alle wissels al gebruikt toen Pieter Bastiaanse last kreeg van zijn hamstring en in de 78e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door. had ik nog nooit gezien maar hij had verder geen blesures dus het team moet ondertussen wel hebben gewisseld

ratings record van 164 met redelijk laag middenveld
op naar de 7e divisie
Waarschijnlijk had hij geen wissels ingesteld.H2opoloër schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:20:
vandaag 8-0 gewonnen
leuke zin uit het verslag: delirousians had alle wissels al gebruikt toen Pieter Bastiaanse last kreeg van zijn hamstring en in de 78e minuut van het veld moest. Het team moest met een man minder door. had ik nog nooit gezien maar hij had verder geen blesures dus het team moet ondertussen wel hebben gewisseld![]()
/▌
Verwijderd
Misschien had hij helemaal geen wisselspelers aangewezen?H2opoloër schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:20:
Het team moest met een man minder door. had ik nog nooit gezien maar hij had verder geen blesures dus het team moet ondertussen wel hebben gewisseld![]()
Verwijderd
ik heb ff gekeke dat was t probleem wel dom dat je geen wissels opsteltMarzman schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:27:
[...]
Waarschijnlijk had hij geen wissels ingesteld.
Pfoe, trainees gelukkig maar +1, even wat doktoren erop zodat ze zondag weer zonder pleister aan de bak kunnen!
[ Voor 28% gewijzigd door -TheNose- op 20-11-2005 22:49 ]
Dat doe je netjes! Heb je geMOTSt voor dat middenveld? Anders kan je idd meteen door naar de VIH2opoloër schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:20:
ratings record van 164 met redelijk laag middenvelden een sterren record van 39 ster
op naar de 7e divisie![]()
![]()
Ik heb met slechts 1-0 gewonnen, terwijl ik 80/88% balbezit had... Alleen mijn aanval viel vandaag een beetje tegen, maar zo krijg ik natuurlijk nooit de topscoorder (is op dit moment een verdediger met 3 goals...).
Volgende week tegen mijn direkte concurrent, dus dat wordt MOTSen (wel gewoon met 5-3-2 natuurlijk) en dan ben ik ook meteen kampioen
[ Voor 35% gewijzigd door Coca-Cola op 21-11-2005 08:06 ]
Gisteren 0-1 verloren in de strijd om plek 2
Ach je kan niet zeggen dat het niet spannend is zo!Pewwy schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:06:
Zelfs met MOTS haal ik dat niet in de VI
Gisteren 0-1 verloren in de strijd om plek 2Lullig genoeg staat de nummer 7 nu nog maar 3 punten achter me...
@Coca, nu al motsen? Heb je daarna alleen nog maar WO's dan?
Ja idd dan kan het makkelijk. Ik moet aanstaande wedstrijd tegen de nr2 en kan dan ook 6 punten los komen. Hij kan niet MOTS-en aangezien hij bij puntverlies de tweede plek nog mis kan lopen in de daaropvolgende wedstrijd. Mijn TS staat nu op tevreden, dus zondag waarschijnlijk op content. Haal dan in mijn thuiswedstrijd een matig (laag) middenveld, rest van de linies zijn in evenwicht (mijn verdediging is veel sterker en zijn aanval ietsjes sterker dan de mijne), dus moet eigenlijk geen probleem worden. Daarna een WO en dan nog twee makkelijke tegenstanders waarvan ik de laatste wedstrijd ga MOTS-en natuurlijk!Coca-Cola schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:42:
Ik heb daarna nog 2 WO's en dan nog 1 normale wedstrijd, maar mijn TS staat die tegen die tijd al weer boven bedaard hoor. Bovendien is de wedstrijd komende zondag tegen de nr. 2 van mijn competitie en sta ik er daarna 6 punten boven, met nog 1 wedstrijd te spelen, dus ik denk dat MOTSen wel verantwoord is.
Kortom kampioenschap is lekker dichtbij zo!
Dan moet hij wel met 10-0 van me winnen of zo aangezien mijn doelgemiddelde vele malen beter is dan die van hem...tevens haalt hij mijn midratings niet zelfs niet als hij MOTSt, dus denk niet dat het nodig zal zijn!Coca-Cola schreef op maandag 21 november 2005 @ 09:15:
Waaom MOTS jij dan niet? a die WO staat je TS toch wel weer bijna op bedaard en met 2 makelijke wedstrijden voor de boeg kan je het makelijk lijden... Stel je voor dat hij zondag wel MOTSt en jij niet en hij wint van je dan sta je gedeeld 1e...
Erger nog, het is de eerste keer vanaf dat ik Hattrick speel dat het zo spannend is in mijn competitie. Alleen de nummer 1 lijkt nu zeker, maar dat verrast niemand.-CKY2K- schreef op maandag 21 november 2005 @ 08:34:
[...]
Ach je kan niet zeggen dat het niet spannend is zo!
Ik moet snel een middenvelder gaan scoren, dus ik hoop maar ff op leuke pops vrijdag. Zonder extra middenvelder krijg ik het nog zwaar
Ik zit inmiddels bijna op de 1300, ondanks dat ik eerste sta komen er elke keer maar 8 bij helaas...Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:03:
Fanclub: 1499 leden
woei woensdag nieuwe mijlpaal. meer dan 1500 fans!! jeuj!
de 46* is wel een nieuw record
Sta nog steeds 3e nu, volgende week tegen de nummer 2 (ksta 1 punt achter). De nummer 1 staat 2 punten op me voor, maar die heeft zo'n goed middenveld, daar kan ik alleen met geluk van winnen.
Ik heb overigens 1665 fanclubleden
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 21-11-2005 10:35 ]
Nou jah, iig 26,5* en 101 hatstats (volgens jalonator.net dan, in hattrick organizer heb ik het nog niet kunnen vinden
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Dan zou je Foxtrick (skin van Firefox) eens moeten gebruiken, dat is al eerder langsgekomen, maar daar kun je de Hatstats gewoon op hattrick zien.lameeuw schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:09:
Nou jah, iig 26,5* en 101 hatstats (volgens jalonator.net dan, in hattrick organizer heb ik het nog niet kunnen vinden).
Voorbeeld Foxtrick
In Hattrick Organizer heb ik dat ook nog nooit kunnen vinden.
Met gratis HattrickOK(.tk) kun je de hatstats ook snel zien.
[ Voor 22% gewijzigd door Quintus op 21-11-2005 11:59 ]
Unknown
Mjah, foxtrick heb ik al geinstalleerd maar om een of andere magische reden installeert ie blijkbaar niet ?? Gewoonlijk krijg je onder het kopje Extra de mogelijkheid Foxtrick te configureren en die krijgt ik niet... Nou jah, nog maar es probeerten danQuintus schreef op maandag 21 november 2005 @ 11:48:
[...]
Dan zou je Foxtrick (skin van Firefox) eens moeten gebruiken, dat is al eerder langsgekomen, maar daar kun je de Hatstats gewoon op hattrick zien.
Edit: en nu doettie ut wel ??
[ Voor 6% gewijzigd door lameeuw op 21-11-2005 12:22 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Maar toch weer leuk, beetje spanning in competitie
Verwijderd
terug bij de oude gewone standaard HT look. bovendien het is wel leuk enzo, maar je hebt er niet echt iets aan verder.
enneuh ohja koop even mijn kalverjasser
Verwijderd
fanclub: 1083 leden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 15:26 ]
Je kan al die onzin allemaal uitzetten in Foxtrick en dan alleen aanzetten wat je wel wilt hebben.Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:06:
ik vond foxtrick handig toen het er net was een jaartje terug. nu zitten er zoveel onzinnige toeters en bellen aan dat ik het niet meer hoef. en dan die lay out.... lenzen barsten spontaan doormidden.
terug bij de oude gewone standaard HT look. bovendien het is wel leuk enzo, maar je hebt er niet echt iets aan verder.
enneuh ohja koop even mijn kalverjasserslechts 1.25m koopje
Zitten jullie ook met zo'n krap budget? Ik heb 1,4 miljoen te besteden en een keeper een verdediger, een aanvaller en een stadionuitbreiding nodig
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 21-11-2005 15:31 ]
/▌
Nu uitgelopen naar 6 punten op de nummers 2, 3 en 4 die allen nu 6 punten achter mij staan..
Zondag thuis nog een x winnen .. en het kampioenschap kan niet ontgaan en de borst nat maken voor de 6de divisie..
Verwijderd
Confidence: wonderful
10 wedstijden ongeslagen. 1 doelpunt tegen. We eindigen met 4 WO ploegen. Best sneu eigenlijk
Verwijderd
vertrouwen is ook wonderbaarlijk nu bij mij en mijn sponsors dansen in de straten samen met mijn supporters
gezellige boel daar dus
Verwijderd
het heeft geen toegevoegde waarde. het is gewoon leuk beetje die statistieken kijken enzo. krap budget heb ik al 1,5 jaar langMarzman schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:29:
[...]
Je kan al die onzin allemaal uitzetten in Foxtrick en dan alleen aanzetten wat je wel wilt hebben.
Zitten jullie ook met zo'n krap budget? Ik heb 1,4 miljoen te besteden en een keeper een verdediger, een aanvaller en een stadionuitbreiding nodig
ik ga ook even mijn stadion met 10k uitbreiden. hij wordt echt te klein en de 2 wekelijkse begroting wordt krapper en krapper
Verwijderd
Sta nu nog vaster op degradatie...
2232 leden hier (and counting down...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 17:29 ]
Verwijderd
Ik vind er ook weinig aan zo. het sterkste team heeft geen trainer meer, maar zijn opstelling is ook nog niet gereset. Hij zou dus nog kampioen kunnen worden. Ik moet in de laatste week tegen de nummer 2 op dit moment. Mocht hij moeten winnen om te promoveren laat ik hem gewoon winnen anders promoveert er een WO teamVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:13:
niet echt spannend imoliever elke week strijd. hopen dus op een beetje leuke compo met veel actieve mensen. mijn compo is qua activiteit ook saai aan het worden... hopelijk komen er 3 leuke nieuwe teams.
vertrouwen is ook wonderbaarlijk nu bij mij en mijn sponsors dansen in de straten samen met mijn supporters
gezellige boel daar dus

Heb jij je supporters op 'dancing in the street'? Hmm wat moet je ervoor doen om dat te krijgen? Die van mijn zijn max 'in de wolken' (1 niveau daaronder dus)Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:13:
niet echt spannend imoliever elke week strijd. hopen dus op een beetje leuke compo met veel actieve mensen. mijn compo is qua activiteit ook saai aan het worden... hopelijk komen er 3 leuke nieuwe teams.
gezellige boel daar dus
Verwijderd
dansen op straat kan geloof ik ook ja. dan moet je denk ik een seizoen lang alles winnen ofzo.
Verwijderd
leuke skilltrade die me 500k oplevert in 1 week.
kan ik weer opzoek naar een nieuwe trainee
[edit] woei heb al een aantal zeer leuke trainees gezien. gaat me wel 1 miljoen kosten ben ik bang. achja ik kan me toch volledig concentreren op trainen kampioen worden en versterking halen kan nog wel 2 seizoenen op zich laten wachten
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 20:42 ]
Verwijderd
Oei, zware tijden.... maar in V kan je straks weer lekker even je team opbouwen om vervolgens sterker terug te komen. Hopelijk krijg ik volgend jaar ook de kans in IV maar voorlopig heeft de matchengine me dit seizoen al 7 punten (van de 7 verliespunten dit seizoen) afgesnoeptVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:29:
Weeeeeer verloren... blessure (geen normale wissel voor handen) en een negatief weatherevent...
Sta nu nog vaster op degradatie...
2232 leden hier (and counting down...)
zijn er nog GoT´ers die Travian spelen eigenlijk?
Athlon X2 3600+ Brisbane 2x512kb @ 2850Mhz | Asus M2A-VM HDMI | 2048mb DDR2 667Mhz |
Normaal is de verdeling van kansen: 25-40-25-10 (linker vleugel-centrum-rechter vleugel-spelhervatingen). Met vleugelaanval kan je die 25% over beide vleugels omhoog halen, maar dat garandeerd niks... Sterker nog er was pas geleden een heel artikel over vleugelaanval, waaruit kwam dat het bijna geen effect had (na analyse van 10000+ wedstrijden kwamen er in wedstrijden met vleugelaanval maar 6% meer kansen over de vleugel als normaal).
Coonclusie: Hou ook je centrum aanval zo sterk mogelijk
Verwijderd
[edit]
het is trouwens uitverkoop bij BU dus kom gezellig shoppen. 2 voor de prijs van 1 met een mooie strik erom....
het seizoen is toch al over. degraderen kan niet en kampioen worden ook niet. dus we kunnen lekker gaan sleutelen aan het team. over 2 weken gaat mijn eerste wereldklasse middelvelder eruit en nog een trainee.... samen met goed voor 5m denk ik en dan met deze verkopen en mijn skilltrade toch een leuke 6,5m ofzo om te gaan knutselen aan het team. De adkuil krijgt ook een flinke opknapbeurt want mijn supps zitten als speenvarkens in een goederenwagon opgepropt
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 12:51 ]
Bovendien is het met alle orders en tactieken zo dat er altijd situaties zijn waarin je ze wel moet/kan gebruiken en ook zeker situaties waarin het dom is ze te gebruiken.
We hebben er gewoon weer een extra mogelijkheid bij om onze minder tactisch begaafde tegenstanders af te troeven. Alleen maar mooi dus.
Verwijderd
Ik ben al cker van promotie, alleen sta nu 1e met 3 punten voorsprong om de nr 2... moet nog 1 x tegen hem... als ik dan verlies en win de rest... dan ben ik waarschijnlijk nog steeds 1e.. doelsaldokaat17 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:29:
Gisteravond gewonnen 1-3 van directe concurrent voor kampionschap in de 7de divisie..
Nu uitgelopen naar 6 punten op de nummers 2, 3 en 4 die allen nu 6 punten achter mij staan..
Zondag thuis nog een x winnen .. en het kampioenschap kan niet ontgaan en de borst nat maken voor de 6de divisie..
Dus ik ga naar de 10e divisie
[ Voor 7% gewijzigd door Ansjo op 22-11-2005 12:57 ]
Hehehe nog 4 divisies te gaan dan tot het een beetje serieus gaat worden!Ansjo schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:56:
[...]
Ik ben al cker van promotie, alleen sta nu 1e met 3 punten voorsprong om de nr 2... moet nog 1 x tegen hem... als ik dan verlies en win de rest... dan ben ik waarschijnlijk nog steeds 1e.. doelsaldo... Heb tot nu toe alles nog gewonnen (11 wedstrijden ongeslagen dus ga de goede kant op
)
Dus ik ga naar de 10e divisie

@H3!N leuk bedrag, daar kan je vast aardig van aan je team sleutelen...2 leuke nieuwe trainees, flinke vergroting van de adkuil en dan heb je nog ruim over!
Zeker wel zinnig zou ik zeggen. Ik haal met FTW een Goed(hoog) tot zeer hoog linker aanval en daarvoor matig. En ik scoor eigenlijk alleen maar over de vleugel de laatste 2 wedstrijden, dus voor mij werkt het zeker.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:54:
ja ik ga het iig inet gebruiken. ik vind het allemaal wel best. net als dat nieuwe trainingstype.... leuk voor erbij, uitbreiding... harstikke mooi. zinnig? nee
Helaas zit ik wel in de laagste divisie dus waarschijnlijk werkt het daar beter dan in een hogere divisie
Verwijderd
@CKY2K: ja stadion moet echt groter. ik loop gewoon geld mis doordat er meer mensen in mijn stadion willen dan kunnen
Ik heb eigenlijk het idee dat het vanaf de Ve divisie pas serieus gaat worden. Pas in die divisie krijg je ook degradatiewedstrijden en het is moeilijker er naartoe te promoveren (van VII naar VI heb je nog dat systeem met eerste twee teams directe promotie).-CKY2K- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:52:
[...]
Hehehe nog 4 divisies te gaan dan tot het een beetje serieus gaat worden!Zal zelf ook blij zijn als ik uit die VIIde weg ben, is het ook allemaal net niet. 1 divisiegenoot van me speelt bijv al vier seizoenen in deze VIIde!
Dan snap je het spelletje toch niet helemaal hoor!
@H3!N leuk bedrag, daar kan je vast aardig van aan je team sleutelen...2 leuke nieuwe trainees, flinke vergroting van de adkuil en dan heb je nog ruim over!
/▌
Het is wel ideaal voor mijn woensdagen want ik heb te veel vleugelspelers en te weinig aanvallers. Voor op zondag ga ik het ook voorlopig niet gebruiken. Dan heb ik liever een goede normale aanvaller.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:40:
ik geloof uberhaupt niet zo in dat spitsen naar de vleugels. je krijgt er meer sterren door waardoor het lijkt dat je team beter presteert, maar dat is gelul. ook zullen minder intelligente managers naar de sterren van zulke spitsen kijken en denken dat die speler supergoed is, maar dan kom je toch echt bedrogen uitdus voor spitsentrainers is het een mooie truck om je spelers op te waarderen.
[edit]
het is trouwens uitverkoop bij BU dus kom gezellig shoppen. 2 voor de prijs van 1 met een mooie strik erom....
het seizoen is toch al over. degraderen kan niet en kampioen worden ook niet. dus we kunnen lekker gaan sleutelen aan het team. over 2 weken gaat mijn eerste wereldklasse middelvelder eruit en nog een trainee.... samen met goed voor 5m denk ik en dan met deze verkopen en mijn skilltrade toch een leuke 6,5m ofzo om te gaan knutselen aan het team. De adkuil krijgt ook een flinke opknapbeurt want mijn supps zitten als speenvarkens in een goederenwagon opgepropt
/▌
Tsja, maar van VI naar V moet je soms ook al promo/degra wedstrijden spelen...Marzman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:09:
[...]
Ik heb eigenlijk het idee dat het vanaf de Ve divisie pas serieus gaat worden. Pas in die divisie krijg je ook degradatiewedstrijden en het is moeilijker er naartoe te promoveren (van VII naar VI heb je nog dat systeem met eerste twee teams directe promotie).
Verwijderd
dat ligt eraan in wat voor competitie je zit héMarzman schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:09:
[...]
Ik heb eigenlijk het idee dat het vanaf de Ve divisie pas serieus gaat worden. Pas in die divisie krijg je ook degradatiewedstrijden en het is moeilijker er naartoe te promoveren (van VII naar VI heb je nog dat systeem met eerste twee teams directe promotie).
Ja, maar dan ga je dus naar V als je die wint-CKY2K- schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:41:
[...]
Tsja, maar van VI naar V moet je soms ook al promo/degra wedstrijden spelen...
/▌
Verwijderd
Didier Boileau (82316064)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 220
Loon: 811 €/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
erg hoge tsi en loon dus denk wel hoog goed pm. mocht ie weer poppen, gooi ik hem vrolijk weer op de tl voor 1.25m
Ik hoop zelf dat dat mogelijk is met:
1 IM formidable PM
1 IM uitmuntend PM
1 Aanvallende vleugelspeler met goed PM
1 Aanvallende verdediger met goed PM
Zo niet, wat denken jullie dan dan ik hier voor ratings mee haal?
Verwijderd
Een verdediger die aanvallend staat die draagt ongeveer de helft van zijn PM bij aan het middenveld en verliest ongeveer de helft van mijn verdedigen (dus een goed verdedigen/goed PM presteerd nog net zo goed, maar met een uitmuntend/goed verlies je meer verdedigen dan je er middenveld voor terug krijgt)
Ik zal bv tegen een 3-4-3 spelende tegenstander er misschien voor kiezen om het niet te doen, maar normaal gesproken is het middenvled zoveel meer belangerijk dan een beetje meer verdedigen dat ik het er wel voor over heb.
-Edit-
Wat overigens veel verdedigers trainers doen (in de defense trainers fed dan) is bv jonge uitmuntende PM spelers te kopen met goed verdedigen en die dan als aanvallende verdediger op te stellen, zodat hij en traint en veel bijdraagt aan je middenveld.
[ Voor 14% gewijzigd door Coca-Cola op 23-11-2005 11:08 ]
Verwijderd
no way forget itCoca-Cola schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:49:
Wat denken jullie dat ik nodig heb als ik volgende seizoen met 5-3-2 een zwak(hoog) middenveld wil halen? Ik speel dan het liefst ook nog met 1 aanvallende vleugelspeler.
Ik hoop zelf dat dat mogelijk is met:
1 IM formidable PM
1 IM uitmuntend PM
1 Aanvallende vleugelspeler met goed PM
1 Aanvallende verdediger met goed PM
Zo niet, wat denken jullie dan dan ik hier voor ratings mee haal?
zwak (hoog) is ongeveer uitstekend richting formidabel. enige manier om met 2 van zulke lage mids zo'n rating te halen is met een geweldig hoge TS.
een vleugelspeler met goed pm aanvallend voegt echt weinig toe aan je mid, msch 10% ofzo? tenzij ie WTM staat(en uitstekend conditie) dan wel 30% ofzo denk ik(en 40% van 'goed' is nou niet echt veel). Een OCD voegt ook wel iets toe mits ie uitstekend conditie heeft denk ook 40%(van zijn skill). dat hebben jouw trainees niet dus is het zinloos. zo verneuk je alleen maar je def ratings.
met 1 formidabele en 1 uitmuntende mag je echt de vlag uithangen als je redelijk/goed mid haalt dus dat is omgerekend iets van slecht heel laag ofzo.
even ter vergelijking: mijn compo genoot haalde met 3-4-3 2 im's een formidabel oud(zwak zeer hoog) ofzo) middenveld met een wereldklasse en een reusachtige mid
op je mid zit een penalty an ongeveer 50% omdat het de belangirjkste linie is: je zal dus 2x zo goeie spelers daar moeten hebben om dezelfde rating op een andere linie te bereiken.
ik denk dat je het met 2 wonderbaarlijke mids wel redt als ze in vorm zijn dus even sparen nog
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 12:19 ]
Hmm ik haal nu slecht (heel laag) met:Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:17:
[...]
met 1 formidabele en 1 uitmuntende mag je echt de vlag uithangen als je redelijk/goed mid haalt dus dat is omgerekend iets van slecht heel laag ofzo.
- TS bedaard (hoog)
- PIC
- 1 aanvallende verdediger (redelijk PM, uitstekend conditie)
- 1 IM met formidable PM
- 1 WTM met PM goed
- 1 aanvallende wing met matig PM
en anders slecht (hoog):
-TS bedaard (hoog)
- Normaal
- 1 aanvallende verdediger (redelijk PM, uitstekend conditie)
- 1 IM met formidable PM
- 1 IM met PM redelijk
- 1 aanvallende wing met matig PM
Ik wil maar 1 hele rating omhoog, dus dat zou toch moeten lukken met een uitmuntend PM zou ik denken...
Verwijderd
maar ik zou geen halve stappen nemen. spaar dan even door voor die echt goeie mid: briljant/wonderbaarlijk. als je ze jong koopt(20-24) verliezen ze geen waarde en kan je altijd makkelijk ruilen voor een betere mid als dat nodig is het seizoen erop.
ik ga even speedy in de pan hakken. ik hoop dat mijn trainee weer popt binnen 1-2 weken. dat skilltraden is op die manier best interessant
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 17:29 ]
Verwijderd
Had ik nog nooit gezien.
En weer een trainee geblesseerd
En Hein achter
Verwijderd
Wel enigsinds gelukkig die achterstand van Hein, verwacht nog een stormloop in de tweede helftPewwy schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:12:
HvP heeft het moeilijk in de cup, 1-0 achter. Ben benieuwd
En weer een trainee geblesseerd
En Hein achter
Mijn redelijk scoren matig vleugel haalde wel mooi 3,5 ster met FTW, en mijn vleugelrating was ook behoorlijk hoog (hoewel dat ook kan komen door mijn nieuwe vleugelspeler, maar die haalde slechts twee sterren) Helaas werd ook een trainee van mij eraf geschopt, met +2, gelijk 10 doktoren er op gezet zodat hij hopelijk morgen kan meetrainen (klopt het trouwens dat zijn tsi pas morgen wordt aangepast, want die is volgens mij nog niet veranderd). Voordeel is wel dat nu een vleugelspeler weer wat meer training krijgt, levert straks ook weer sneller wat extra geld op.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Gefeliciteerd allemaal die door zijn gegaan naar de halve finales
De volgende teams zijn door naar de Halve Finales:
- Tha Groove's
- FC TikTak Over Rechts
- Wubmastert
- GMN Heerrum
De wedstrijd indeling staat er ook op
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Verwijderd

Daarom moet je ook geen verdedigers opstellen of in de wissel zetten die al gespeeld hebben. Zet dan je coach o.i.d. in de wissel...Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:20:
Verdomme, raakt er een verdediger geblesseerd die op extra middenvelder stond. Valt me beste verdediger in... Training kwijt
Verwijderd
haha nou dat de matcheinge rond is, is wel weer duidelijk. prijsschieten op goal, maar je keeper had er zin in vanavondVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:26:
[...]
Wel enigsinds gelukkig die achterstand van Hein, verwacht nog een stormloop in de tweede helft
@cup sinds ik eruit lig vind ik het allemaal niet meer zo interessant
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 21:37 ]
Zondag allemaal mijn wedstrijd volgen! Als ik die win ben ik eigenlijk al kampioen!
Aanmoedigingen in mijn guestbook aub
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
pecialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Norge
Total Skill Index (TSI): 5 320
Loon: 1 800 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: afc out
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
onditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 26
Hattricks in carrière: 5
Competitiedoelpunten dit seizoen: 22
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Mijn spitsje
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik laat hem ook wel doortrainen tot 1 niveau hoger. Denk dat ik hierna of met verdedigen/positiespel moet beginnen. Mijn middenveld is namelijk niet op en topVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:30:
ik zeg u20
lekker doortrainen. waarom verkopen?

Ach, in de tiende divisie hoef ik mij gelukkig nog niet ernstig zorgen te maken
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Blijf lekker spitsen trainen. Waarom overstappen op een andere trainingOuterspace schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:04:
[...]
Ik laat hem ook wel doortrainen tot 1 niveau hoger. Denk dat ik hierna of met verdedigen/positiespel moet beginnen. Mijn middenveld is namelijk niet op en top
Ach, in de tiende divisie hoef ik mij gelukkig nog niet ernstig zorgen te maken
Idd overstappen is erg duur!Pewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:11:
[...]
Blijf lekker spitsen trainen. Waarom overstappen op een andere training
Als ik komend weekend van hem win, sta ik 5 punten los van de nummer drie, met nog 3 wedstrijden te gaan. In die laatste 3 wedstrijden krijg ik nog 3 pittige tegenstanders. Oftewel een zwaar programma. Ben nu aan het twijfelen of ik ga MOTSen komend weekend. Ik twijfel of ik met MOTS überhaupt wel win, maar mocht dat lukken, of het dan verstandig is geweest om hem al in de 11e speelronde in te zetten. Natuurlijk moet een deel van de concurrentie onderling ook nog wedstrijden afwerken en zal dus nog punten gaan verliezen.
Iemand tips?
Dat zei ik alPewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:11:
[...]
Blijf lekker spitsen trainen. Waarom overstappen op een andere training
Verwijderd
iig geen MOTS, verpest je het voor je andere 3 wedstrijden. Want je teamspirit krijg je dan nooit meer op peil. Dan ga ik vanuit dat je natuurlijk een beetje middenveld nodig hebt tegen je laatste paar tegenstanders. De laatste wedstrijd kan je dan uiteraard gaan MOTSen
Beter train je deze nog even door, verkoop je ze als ze echt goed zijn en koop je spelers met een beetje ervaring voor de komende seizoenen op de andere posities van het geld dat je overhoudt. Uiteraard is het jouw ding, maar ik zou het niet doen.Outerspace schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:43:
[...]
Dat zei ik alMijn middenveld en achterhoede is in vergelijking met mijn aanval een peulenschil. Ik haal niet meer dan 3 sterren achterin, en in mijn middenveld heb ik er 1 staan van 4 ster en de rest van de middenvelders zitten max op 2,5 ster.
Niet motsen, dat kost je je promotie met een beetje pech.
Het scoorde slecht (laag) mid, jij waardeloos (hoog). Dat scheelt een stukje. Je zou je wingers WTM kunnen opstellen, maar ik weet niet of hij altijd vleugel speelt. Je kan ook (als je genoeg geld hebt uiteraard) één "opa" bijkopen die je komende week opstelt om je mid te verbeteren. Genoeg opties denk ik zo, maar het blijft een kwestie van een ronde match-engine
Voor zover ik zie heb je overigens alleen komende week en de laatste week een moeilijke pot. Laatste week moet je sowieso motsen en moet je tegen het team wat jouw, als je verliest zondag, voorbij zou kunnen gaan. Die kan je dus weer netjes terugpakken de laatste week.
[ Voor 21% gewijzigd door Pewwy op 24-11-2005 12:05 ]
Ik denk dat je uiteindelijk wel gelijk hebtPewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:56:
[...]
Beter train je deze nog even door, verkoop je ze als ze echt goed zijn en koop je spelers met een beetje ervaring voor de komende seizoenen op de andere posities van het geld dat je overhoudt. Uiteraard is het jouw ding, maar ik zou het niet doen.
Verwijderd
Hoeft niet perse. En als je met je nieuwe trainingstype meer geld verdiend levert het je op lange termijn zelfs meer op.
2 19jarige formidabele, 6 19jarige uitstekende, 3 19jarige goeie. Meeste poppen in verschillende weken.
Merk gewoon dat je midd veel beter is als je met 5 midds speelt dus twijfel of ik naar midds trainen moet overstappen. Zou straks 5 formidabele midds kunnen houden, de rest verkopen. Moet daar toch wel 6 redelijk/matig midds voor kunnen halen? Maar aan de andere kant wordt in straks in de 7e natuurlijk overlopen met 17jarige redelijk/matig midds.....Wat zouden jullie doen?
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Verwijderd
klein voorbeeld (naar aanleiding van mijn skilltrade)
goed pm/matig passen tsi rond de 1200 van 17 is 600k diezelfde speler van 18 is 100k waard.
maar als ie popt naar uitstekend is ie ineens +/- 1m waard en een 18 jarige is dan 400k waard (wel eind seizoen hé begin seizoen zijn die prijzen helemaal te gek voor 17 jarigen)
procentueel gezien is die 18 jarige dus véél interessanter. hij is dan eind 19/begin 20 bij wonderbaarlijk en de vraag is dus is een 19 jarige wonderbaarlijke speler(die 17 jarige dus) op dat moment die 500k extra investering die je hebt gedaan waard....
[edit]
mijn vergelijking op de TL is nou niet echt positief daarover. die 19 jarigen zijn wel iets meer waar, maar niet gigantisch veel. denk dat het de extra investering niet veel ontloopt(oftewel 400-500k extra)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 22:39 ]
bedenk me net dat vleugelspel trainen ook nog kan. Dan verkoop ik 3 formidabele a 600k en 3uitstekende a 150k. Daar moeten wel een paar goeie midds en vleugelspel trainees gehaald voor kunnen wordenFlipm0de schreef op donderdag 24 november 2005 @ 21:49:
ik train nu verdedigers. 1e in de 8e divisie. promotie is zeker.
2 19jarige formidabele, 6 19jarige uitstekende, 3 19jarige goeie. Meeste poppen in verschillende weken.
Merk gewoon dat je midd veel beter is als je met 5 midds speelt dus twijfel of ik naar midds trainen moet overstappen. Zou straks 5 formidabele midds kunnen houden, de rest verkopen. Moet daar toch wel 6 redelijk/matig midds voor kunnen halen? Maar aan de andere kant wordt in straks in de 7e natuurlijk overlopen met 17jarige redelijk/matig midds.....Wat zouden jullie doen?
Verwijderd
Roger Johansson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 040, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
[edit] oh heh! het is een semi clown
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 00:53 ]
Vorm: -3 (+3/-6)
Ervaring: 2 (+2/-)
Middenveld: 2 (+2/-)
Ik heb nu drie wonderbaarlijke positiespelers in mijn a-team. Alleen jammer dat ik ze volgend seizoen waarschijnlijk alledrie verkoop en mijn middenveld dan sterk terugzakt (al komt er dan wel veel geld vrij
De ervaring is ook leuk want daar zit mijn toekomstige coach bij.
/▌
Ehm H3!N je gelooft al niet in clowns dus waarom wel in een semi clown?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 00:52:
kleine toevoeging aan de spits. niet echt spannend, maar is voor 3-4-3. die jonge winger die op de wing meetraint komt na mijn verkoop van mijn wereldklasse speler deze of volgende week
Roger Johansson [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 040, 20 jaar, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
[edit] oh heh! het is een semi clown
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Bedankt voor de tip. Ik heb alleen geen idee wat WTM betekent, moet ik eerlijk bekennen.Pewwy schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:01:
[...]
Niet motsen, dat kost je je promotie met een beetje pech.
Het scoorde slecht (laag) mid, jij waardeloos (hoog). Dat scheelt een stukje. Je zou je wingers WTM kunnen opstellen, maar ik weet niet of hij altijd vleugel speelt.
Dit topic is gesloten.