Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.202 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen geld daarvoor. bovendien is het geen echte trainee voor op het mid. alleen in de friendly's op de wing voor 50% training... dus of ie er nou 16 of 18 weken over doet om te poppen maakt dan ook niet meer uit ;)

over 3 seizoenen heeft ie uitstekend conditie en formidabel pm en matig passen. vang je toch nog een leuk bedrag voor...

waar zoek je dat dan op?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zelfde trainier 3 week geleden gekocht koste mij toen 261k en dat was toen een koopje.
Hij had wel redelijk conditie hij is afgelopen vrijdag gepopt en heeft 870 tsi dus hoog is die van jouw niet hein

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:09:
Als forward to the wing (FTW) dus een spits met die nieuwe order.
Net ook ff geprobeerd, 3.5 ster. 2.5 ster was normaal gesproken zijn max :).

Hotze Pos [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 840, 29 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:39:
ik heb geen geld daarvoor. bovendien is het geen echte trainee voor op het mid. alleen in de friendly's op de wing voor 50% training... dus of ie er nou 16 of 18 weken over doet om te poppen maakt dan ook niet meer uit ;)

over 3 seizoenen heeft ie uitstekend conditie en formidabel pm en matig passen. vang je toch nog een leuk bedrag voor...

waar zoek je dat dan op?
Gewoon zoeken op precies dezelfde stats als jouw speler, maar dan met PM goed en zorgen dat het een YP is zodat zijn loon nog klopt ;) Ik vond er een met praktisch dezelfde stats en met 634/week salaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op woensdag 16 november 2005 @ 15:44:
Ik had zelfde trainier 3 week geleden gekocht koste mij toen 261k en dat was toen een koopje.
Hij had wel redelijk conditie hij is afgelopen vrijdag gepopt en heeft 870 tsi dus hoog is die van jouw niet hein
nee dat ik toch ook niet. maar als zijn tsi rond de 600-700 zou zitten was ie meteen stukken duurder. en je zegt zelf al dat jouw speler redelijk conditie heeft en dat scheelt ook best veel in tsi....

en nogmaals het is geen middenveld trainee. hij mag een beetje pielen op de wing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

BT Entertainment - E.V.V. Phenix (49 minuten gespeeld) 1 - 1

het zal mij benieuwen als ik vanavond terug kom.

GO PHENIX _/-\o_

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
odan schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:04:
BT Entertainment - E.V.V. Phenix (49 minuten gespeeld) 1 - 1

het zal mij benieuwen als ik vanavond terug kom.

GO PHENIX _/-\o_
[Kinderachtige modus]Weer je A-team opgesteld? :z [/kinderachtige modus]

@Coca: Die site waar je dat opzoekt van die salarissen en zo, waar staatie? Of staat hij in de OP? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
-CKY2K- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:43:
[...]

@Coca: Die site waar je dat opzoekt van die salarissen en zo, waar staatie? Of staat hij in de OP? B)
Daar heb ik geen site van... dat zoek ik zelf uit... Het is gewoon een kwestie van de transfermarkt afstruinen als je je verveeld. Je moet gewoon zoeken naar spelers met bv goed verdedigen en geen bijstats (liefst ook lage conditie) en dan naar het salaris kijken.. de laagste salarissen die je kan vinden zijn dan ongeveer de minima en de hoogste staan echt op poppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Salaris? Hebben we het hier niet over TSI??

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Brainpower schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:46:
Salaris? Hebben we het hier niet over TSI??
salaris is betere indicator van skills, tsi is teveel afhankelijk van vorm, conditie en andere bijstats (tenminste dat denk ik)

Ben overigens door in de got cup, :) :)

ben benieuwd wat de volgende ronde brengt

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
damn, een hele speelweek zonder blessures, wat een verassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lig nou toch echt uit de Got cup.
WUB gratz en suc6 verder :)

Ga nou weer voor een leuk vlaggetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht iemand zin hebben in een friendly daag me maar uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:36
De uitslagen van de achtste finales staan allemaal op de site. Ik kan alleen de kwart finales nog niet indelen want de site zegt dat de achtste finales nog niet gespeeld zijn:)

En de kampioen!!! van vorig seizoen ligt er ook uit!! Jammer Pewwy:)

De volgende teams zijn door naar de Kwart Finales:

- Kweenie19
- VV Kloetinge
- Wubmastert
- Tha Groove's
- BT Entertainment
- Hoedjevanpapier's XI-tal
- GMN Heerrum
- FC TikTak Over Rechts

De achtste finales zijn nog niet gespeeld. <--- leven de logica 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Mils op 16-11-2005 21:30 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mils schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:28:
De uitslagen van de achtste finales staan allemaal op de site. Ik kan alleen de kwart finales nog niet indelen want de site zegt dat de achtste finales nog niet gespeeld zijn:)

En de kampioen!!! van vorig seizoen ligt er ook uit!! Jammer Pewwy:)

De achtste finales zijn nog niet gespeeld. <--- leven de logica 8)7
hiep hoi

edit: ja niet voor Pewwy natuurlijk |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat van dat salaris is een leuke indicatie idd, maar werkt alleen voor YP's of spelers die niet getraind worden lijkt me...
Ik krijg nu de laatste twee weken opeens heel veel skilldalingen van mijn opa's om mijn oren...gelukkig niet in hun hoofdskills, maar toch... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Jaaa, ik ben door in de GotCup, na een zenuwslopende verlenging :D

Ben benieuwd tegen wie ik moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik denk tegen hoedje O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik ben er uit :( En weer 2 geblesseerden ;( Dag trainee nummer 3 en spits :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 trainees geblesserd? jezus.. das echt kut
kost je klauwen geld echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

****HOT NEWS****

[]b14-11-2005 Walk-overploegen worden 'bots'[/b]

Op dit ogenblik is het zo dat de opstelling van ploegen zonder eigenaar gereset wordt na week 7, 14 en 16, waarna het walk-overploegen worden.

Volgend seizoen komt daar verandering in. In plaats van een reset krijgen deze ploegen nieuwe spelers, waarmee een willekeurige opstelling wordt gemaakt (zoals de huidige 'bot-ploegen' dus). De oude spelers blijven ook in de ploeg en zijn net als nu beschikbaar voor de bondscoach, tot er een nieuwe eigenaar komt. Het zijn echter de nieuwe spelers die zullen spelen en ervoor zullen zorgen dat er een echte wedstrijd plaatsvindt, ook al zal hun prestatie niet denderend zijn.

Verder krijgen ook alle bestaande ploegen zonder eigenaar (waar dus al een reset van de opstelling is gebeurd) een bot-ploeg voor volgend seizoen.

hoop dat het waar is....

[edit]

speedy1984 en ik hadden het volgende idee: een GoTspam federatie voor de echte spammerts hier :)

leuk idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2005 23:49 ]

• Mils
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:44:

[edit]

speedy1984 en ik hadden het volgende idee: een GoTspam federatie voor de echte spammerts hier :)

leuk idee?
En wat wil je daarmee dan bereiken???

Beter worden in ht :P

[ Voor 5% gewijzigd door Mils op 17-11-2005 00:07 ]

Verwijderd

gewoon lachen....

trouwens enig idee wat een 20 jarige uitmuntend pm/goed passen/redelijk wing doet? op de TL krijg ik geen hits. 2 - 2,25m ?

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

-CKY2K- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:43:
[...]

ik heb niks te verliezen in de competitie dus ja :P
helaas 3-1 verloren.
had ik al eerder gepost :+

Pulse mee voor GoT!

• Mils
Miss maar weer een keertje een biertje gaan drinken met z'm allen? :)

Weet het :) het is nog vroeg, kopje koffie dan :9

[ Voor 36% gewijzigd door Mils op 17-11-2005 08:07 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn (extern)coach is gestegen naar goed ervaring. Je hebt er niks in, maar ik had niet meer verwacht dat die gast nog ergens in ging stijgen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Pewwy
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:35:
3 trainees geblesserd? jezus.. das echt kut
kost je klauwen geld echt :(
Gelukkig had ik er 11 en zijn ze niet zo oud, maar het blijft waardeloos. Zondag toch 4-4-2, dus ik train er maar 9 deze week :P Of er moeten weer blessures zijn :(

Verwijderd

ik denk dat 4-4-2 met 3 im's zowieso een veel betere opstelling is dan 5-3-2. ook voor counteren....

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 08:30:
ik denk dat 4-4-2 met 3 im's zowieso een veel betere opstelling is dan 5-3-2. ook voor counteren....
tja maar t kost je dus 1 trainingsplek a (gemiddeld?) 50.000 of zo.
In de lagere divisie wil 5-3-2 nog wel, later zal ik ook wel over moeten op 4-4-2 ben ik bang.
Alhoewel 5-3-2 met verdedigers met goed positiespel die aanvallend staan wil ook wel beetje helpen.

• -TheNose-
sarinsarin schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:56:
[...]
In de lagere divisie wil 5-3-2 nog wel, later zal ik ook wel over moeten op 4-4-2 ben ik bang.
Alhoewel 5-3-2 met verdedigers met goed positiespel die aanvallend staan wil ook wel beetje helpen.
5-3-2 speel je met 3 innermids lijkt me, om nog een beetje midrating te halen (40% balbezit wil je ongeveer hebben voor counters toch?), dan zijn je vleugels en je aanval zo brak...ik train momenteel lekker 8 verdedigers...volgend seizoen misschien weer een seizoen 9 (dan promoveer ik toch niet) en dan het seizoen erna PM...wordt wel leuk shoppen voor trainees als ik overstap! :)

• sarinsarin
ik kan me nu zelfs nog veroorloven 5-3-2 met maar 2 innermidsm word ik nog kampioen mee.
en ik hoop dat zo lang mogelijk vol te houden, maar dat stopt waarschijnlijk volgend seizoen in de VIII al.
Hoewel sommige VIII ook mickeymouse compo's zijn

• Coca-Cola
  • Nu online
Ik speel in mijn competie vaak 5-3-2 met maar 1 mid en 2 aanvallende vleugelspelers ;) Maar goed, in mijn VIII haalt de nr2 dan ook maarliefst 90 hatstats en 23.5 *... Je kan dus stellen dat ik 14 WO's heb dit seizoen.. Zeker omdat mijn spits bv alleen al meer TSI heeft dan het complete elftal van sommige van mijn 'tegenstanders'

-Edit-
Zal je natuurlijk zien dat ik ook nog verlies van de nr2 en dan 2e wordt dit seizoen.. ik zie het de matchengine zo doen...

[ Voor 20% gewijzigd door Coca-Cola op 17-11-2005 11:47 ]

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:18
Even een vraagje: hoe groot zijn de overlevingskansen in de 8ste met een team dat rond de 100 hatstat haalt en rond de 25 sterren? Ik maak namelijk nog een kleine kans op promotie, weet alleen niet of ik het ga overleven in een fatsoenlijke 8ste divisie.

• Coca-Cola
  • Nu online
Overleven doe je zeker wel, alleen al omdat er waarschijnlijk toch wel 1 of 2 WO's in je nieuwe VIII zullen zitten. Maar met 100 hatstats zal ook her en der wel wat punten weten te sprokkelen tegen een gem. VIII team. Kampioen worden zit er daar en tegen niet in ;)

Overigens zou je in mijn VIII dus weer wel als nr2 promoveren :P

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zenit schreef op donderdag 17 november 2005 @ 11:53:
Even een vraagje: hoe groot zijn de overlevingskansen in de 8ste met een team dat rond de 100 hatstat haalt en rond de 25 sterren? Ik maak namelijk nog een kleine kans op promotie, weet alleen niet of ik het ga overleven in een fatsoenlijke 8ste divisie.
hoe zijn die stats verdeeld over het veld? :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Zenit
Eerlijk verdeeld, afgelopen wedstrijd scoorde ik overal slecht (laag) - slecht (zeer hoog) met een totaal van 95 hatstats.

Ik hoop echter voor het komende seizoen wel flink sterker te worden (eind dit seizoen moet ik bv uit de schulden zijn). Maar als ik het goed begrijp hoef ik me na eventuele promotie niet al te druk te maken over degradatie? Zou wel relaxed zijn.

Overigens moet ik eerst maar eens zien waar te maken dat ik tweede kan worden in mijn huidige competitie, de nr 1 scoort ruim 30 steren en dik over de 100 hatstats ... dus die pak ik in elk geval niet meer.

• Wceend
  • Laatst online: 25-08 14:49
Coca-Cola schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:07:
Overleven doe je zeker wel, alleen al omdat er waarschijnlijk toch wel 1 of 2 WO's in je nieuwe VIII zullen zitten. Maar met 100 hatstats zal ook her en der wel wat punten weten te sprokkelen tegen een gem. VIII team. Kampioen worden zit er daar en tegen niet in ;)

Overigens zou je in mijn VIII dus weer wel als nr2 promoveren :P
Ik zit in de 11e en haal al vaak 95 hatstats. Is het verschil tussen de 11 en de 8 echt zo klein of vergis ik me nu daarin?

• sarinsarin
8-11 is weinig verschil, vaak is de 10/11 sterker nog omdat daarin geen WO's zijn.
lui die in de 8 of 9 zitten zijn of net gepromoveerd, of ze bakken er niet zo heel veel van :)

• -TheNose-
Wceend schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:18:
[...]

Ik zit in de 11e en haal al vaak 95 hatstats. Is het verschil tussen de 11 en de 8 echt zo klein of vergis ik me nu daarin?
Dat verschil is idd erg klein...

• Wceend
sarinsarin schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:21:
8-11 is weinig verschil, vaak is de 10/11 sterker nog omdat daarin geen WO's zijn.
lui die in de 8 of 9 zitten zijn of net gepromoveerd, of ze bakken er niet zo heel veel van :)
Kijk dat is mooi om te horen. Ik kan dus redelijk makkelijk doorstoten naar een hogere divisie. Ik heb waarschijnlijk over een aantal weken mijn eerste miljoen uit te geven dus dan kan ik lekker versterken en op naar de 10

• Zenit
* Zenit is nog aan het zwoegen om uit de schulden te komen, dat terwijl hij in de 9de speelt...

• -TheNose-
Wceend schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:24:
[...]

Kijk dat is mooi om te horen. Ik kan dus redelijk makkelijk doorstoten naar een hogere divisie. Ik heb waarschijnlijk over een aantal weken mijn eerste miljoen uit te geven dus dan kan ik lekker versterken en op naar de 10
Dat doe je goed in de 11de een miljoen op je rekening....heb ik nu niet eens! :P

• Wceend
-CKY2K- schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:45:
[...]

Dat doe je goed in de 11de een miljoen op je rekening....heb ik nu niet eens! :P
Tja dan moet je ook geen verdedigers gaan trainen natuurlijk :P

• -TheNose-
Wceend schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:04:
[...]

Tja dan moet je ook geen verdedigers gaan trainen natuurlijk :P
:/

• Mils
GoT Cup

De Finales zijn eindelijk ingedeeld :)

Kijk en huiver :*)

• Pewwy
sarinsarin schreef op donderdag 17 november 2005 @ 09:56:
[...]
Als je wil promoveren zal je waarschijnlijk wel moeten. Ik probeer komend seizoen 2 mids te kopen met minimaal goed verdedigen om te proberen aanvallende cd's te trainen. Kijken hoe dat uitpakt. Betekent wel dat ik minstens 1 trainee ga houden tot zijn 22e, maar dat moet ff om de defensieve klap op te vangen :P

Overigens draai ik nu niet slecht mee in de VI met 5-3-2. Iets betere spelers en het moet kunnen volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 17-11-2005 16:17 ]

Verwijderd

Mmm, tegen VV Kloetinge in de Cup...
Zou moeten kunnen lukken tegen de Zeeuws Meisjes :P (no offence!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik checkte alvast even de TU om te kijken of er al iets te zien was en wat denk je?

mijn vorige week gekochte 17 jarige trainee is nu al na uitstekend pm gepopt!!!! wow dat is een goeie koop geweest :) heeft slechts 1 week gespeeld pas(1 week gratis training bij oude club)

uitstekend pm/matig passen en pas 17 :D

oh en nu mijn 19 jarige formidabele winger met goed passen naar redelijk pm gepopt :)

dit is nu al een fantastische TU. teamwaarde +1m gok ik :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Wat een prut update

vorm -7/+5

M'n update kijkt zeker ook naar het weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

TSI: 1660 (+1940/-280)
Vorm: 0 (+3/-3)
Middenveld: 1 (+1/-)

Goede update. Die pm +1 staat op de TL voor zaterdag als vleugelspeler omdat ik er daar momenteel 6 van heb, maar die heeft nu ook goed pm. Hij haalde woensdag 4 sterren, toch een leuke speler nu met goed conditie, goed pm, goed vleugelspel, redelijk scoren, matig passen en matig spelhervatten. Ik hoop dat hij meer op brengt dan de 100k die de TL aangeeft :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
:Z Klote update weer

TSI: -3070 (+2740/-5810)
Vorm: -1 (+4/-5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:06:
even een vraag. ik heb 2 wingbacks met wing, maar ze staan altijd verdedigend dus met die wing doen ze dan niks. als ze op normaal staan wat lever je dan in aan def en win je aan aanval? kent iemand die verhoudingen een beetje?

anders verkoop ik ze denk ik voor gewoon spelers met puur def. je betaalt wel voor die wingerskill en ik doe er niks mee... dus kan ik er betere verdedigers voor terugkopen.
U vraagt, wie draaien:

Afbeeldingslocatie: http://www.tomsmulders.nl/statistieken.JPG

edit: Dit zijn nog wel de percentages voor de 7de weeks verhogingen van de wingerskills..

[ Voor 8% gewijzigd door Aristos op 18-11-2005 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Beetje gemengde gevoelens bij deze update:
Verdedigen: +3
- 18 jaar krachtig naar formidable
- 20 jaar koppen naar formidable + redelijk passen
- 27 jaar naar matig + formidable PM ;)
Vorm: +3/-9 (mijn clown en mijn coach beide +2 vorm, maar die tel ik maar niet mee)
TSI: +2820/-810

Naja, zondag toch weer een makelijk wedstrijd, helaas hebben mijn beide aanvallende middenveldes resp. -3 en -2 vorm en mijn 2e middenvelder ook -1 vorm, dus geen idee wat ik daar op moet gaan stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Pewwy schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 07:32:
:Z Klote update weer

TSI: -3070 (+2740/-5810)
Vorm: -1 (+4/-5)
Hier ook alweer...

TSI: +1430 / -1600
Vorm:+9 / -10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

De eerste redelijke update met dit team:

Vorm: +8 / -1 (2 spelers +2)
TSI: +1290 / -150
Keepen +1, 19 jarige naar uitstekend.

Enige nadeel is dat het voornamelijk de reserves zijn die qua vorm in de plus zitten. Ik zie nu ook dat er woensdag een reserve voor 4 weken uitgeknikkerd is. Nou jah, zal wel niet echt gemist worden :p Wel me eerste speler boven de 5k TSI, ik vrees dat straks het loon voor mijn keepertje iets teveel van het goede gaat worden.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
TSI: -1270 (+2500/-3770)
Vorm: 1 (+5/-4)
Passen: 2 (+2/-)

klote update dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Vorm: + 16
PM: +4

Topupdate :)

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM: +2 zie boven ;)
Vorm +1/-5
TSI +4.470 / -1.290

vorm is kut maar die 2 pops maken het meer dan goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coca-Cola schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:06:
Beetje gemengde gevoelens bij deze update:
Verdedigen: +3
- 18 jaar krachtig naar formidable
- 20 jaar koppen naar formidable + redelijk passen
- 27 jaar naar matig + formidable PM ;)
Vorm: +3/-9 (mijn clown en mijn coach beide +2 vorm, maar die tel ik maar niet mee)
TSI: +2820/-810

Naja, zondag toch weer een makelijk wedstrijd, helaas hebben mijn beide aanvallende middenveldes resp. -3 en -2 vorm en mijn 2e middenvelder ook -1 vorm, dus geen idee wat ik daar op moet gaan stellen...
sjonge jonge ouwe zeur. 3 pops en het is nog niet goed? :) ok die vorm is wat minder, maar toch. je wordt toch wel kampioen dus lekker boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
Hmm, redelijke update:
TSI: +440 / -510
Vorm: +7 / -4
Positiespel: +1

Mn twee beste middenvelders zijn in vorm gedaald, maar tot mijn verbazing is mijn 17 jarige trainee al naar goed gepopt.

Ben alleen benieuwd hoe pijnlijk de nederlaag as zondag wordt tegen de nr1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Wanneer een speler in de nacht van donderdag op vrijdag van een blessure van "+2" naar "+1 kan wel trainen" gaat, pakt hij de training dan ook mee?
Of wordt eerst de training afgehandeld en daarna de gezondheidsupdate?

Op de Hattricksite stond het volgende:

Dagelijkse updates, training: 18-11-2005 om 01:30

Dus eerst de updates en dan de training

Maar...
Hattrick Organizer geeft geen training aan voor de speler

Wat is het nou? En anders wordt het afwachten tot de eerstvolgende pop van de speler.

@ TU

1e Bovennatuurlijk PM'er en een vleugel naar goed PM verder weinig bijzonders.

[ Voor 26% gewijzigd door Quintus op 18-11-2005 12:38 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Hij traint volgens mij wel. Door de blessure wordt hij door andere tools niet meegerekend in de wedstrijd. HAM heeft dit ook, daar kan je een speler achteraf toevoegen zodat hij wel wordt meeberekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is niet te zeggen welke batch je eerst hebt. Dus het kan allebei. De ervaring leert dat een speler meestal wel training krijgt. Maar dit is dus geen 100% zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:21:
Mmm, tegen VV Kloetinge in de Cup...
Zou moeten kunnen lukken tegen de Zeeuws Meisjes :P (no offence!!!)
haha wacht maar, hoewel als ik naar je laatste oefenwedstrijd kijk heb ik niet veel kans :X

mij update was wel redelijk, hoewel mijn beste aanvaller nu al 5 weken op rampzalig vorm zit, vleugelspelertje naar uitstekend pm, hem dus maar verkopen (gast is al 21 jaar) en jonge (halve) trainee voor terughalen.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Quintus schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:34:
Wanneer een speler in de nacht van donderdag op vrijdag van een blessure van "+2" naar "+1 kan wel trainen" gaat, pakt hij de training dan ook mee?
Of wordt eerst de training afgehandeld en daarna de gezondheidsupdate?

Op de Hattricksite stond het volgende:

Dagelijkse updates, training: 18-11-2005 om 01:30

Dus eerst de updates en dan de training

Maar...
Hattrick Organizer geeft geen training aan voor de speler

Wat is het nou? En anders wordt het afwachten tot de eerstvolgende pop van de speler.
Als hij gespeeld heeft krijgt hij gewoon training.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vorm: +3/-3
Verdedigen: +1 (19j briljant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Marzman schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:56:
[...]

Als hij gespeeld heeft krijgt hij gewoon training.
Hij heeft afgelopen zondag gespeeld.
De kans is dus erg groot dattie wel getraind heeft.

Tis trouwens niet een speler van mij maar van mijn vriendin die geen GoT account heeft.

[ Voor 67% gewijzigd door Quintus op 18-11-2005 14:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik meende mij een site te herinneren waar je 2 teams met elkaar kon vergelijken. dan ging ie site uitrekenen wat het uitslag ongeveer zou worden of wie op welke linie het sterkste zou zijn ofzo

maar ik ben vergeten welke. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Site weet ik niet, maar je kunt toch gratis Hattrick Organizer gebruiken?
kun je telkens 100 wedstrijden simuleren, en ook de tactieken kun je zelf aanpassen.

[ Voor 38% gewijzigd door sarinsarin op 18-11-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:49:
ik meende mij een site te herinneren waar je 2 teams met elkaar kon vergelijken. dan ging ie site uitrekenen wat het uitslag ongeveer zou worden of wie op welke linie het sterkste zou zijn ofzo

http://hattrick.daleycomputers.net/gamealyzer

Kan alleen wanneer de wedstrijd al gespeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Mwa ten opzichte van vorige TU heb ik nu niet te klagen ;)

TSI +860/-110
Vorm +8/-2
PM +1, 19 jarige naar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best aardige TU, heb voor morgen 2 te koop staan waarvan er 1 gepopt is, die ander zal dus wel niet worden verkocht. Er is al 800K op geboden, ook een 18 jarige is nu formidabel en de vorm is nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

TSI: +2240 / -460
Form: +9 / -3
Playmaking: +3 / 0

Best een aardige updeet :)

Meteen maar wat spelers op de lijst gedonderd:
19yr Uitmuntend Positiespel, zwak verdedigen
19yr Formi Positiespel - Matig verdedigen - Slecht ervaring

[ Voor 49% gewijzigd door Pannenkoekkie op 18-11-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 00:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

sarinsarin schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:53:
Site weet ik niet, maar je kunt toch gratis Hattrick Organizer gebruiken?
kun je telkens 100 wedstrijden simuleren, en ook de tactieken kun je zelf aanpassen.
www.hattrickorganizer.de .......... +1 behulpzaam :+

gebruik ikzelf ook, en moet zeggen ik HOOP dat het deze week klopt, kan ik me eerste punten halen :p

[ Voor 14% gewijzigd door lameeuw op 18-11-2005 21:00 ]

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn trainee was er dus uitgeschopt afgelopen woensdag, check deze zin erover:
In de 31e minuut werd Sys-speler Jean Duflos, die er na een botsing bij lag als een dooie mus tussen de dominostenen, op een stretcher van het veld gedragen.
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif

Hoe actueel :D

Ik heb al een vervanger gevonden, Jean is nog 4 weken geblesseerd :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:05:

[...]

[afbeelding]

Haha die is wel cool idd :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mensen kijk even naar mijn volgende wedstrijd, ik ben van plan om die te gaan PIC-en...als ik PIC zijn onze midratings gelijk, maar ben ik verder op alle linies sterker dan hij. Rede dat ik twijfel is omdat deze ploeg vorige week onverwachts van mijn concurrent heeft gewonnen met 3-1! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansjo
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-05 16:07
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:05:

[...]

[afbeelding]

Hahaha geweldig... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Iemand deze al opgevallen? MatchID: (57302372)

In de 64e minuut werd aja95-speler Michael Lawson, die er na een botsing bij lag als een dooie mus tussen de dominostenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
je bedoelt 3 posts boven je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:49:

Dat was bet ouwe vertrouwde TopStats Hein..... maar helaas bestaat die niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hattrick is down toch of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kocht net deze speler hij is 18 jaar
TSI 760 alleen +3 geblesure

Conditie: matig
Positiespel: redelijk
Passen: goed

ik kocht hem voor 150.000 teveel betaald of normaal want ik heb heel erg zitten concureren met nog iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb net een 26 jarige goed vleugelspeler verkocht voor 400 k. Dat is meer dan ik verwacht had. (ok, hij had ook goed pm en matig passen en matig verdedigen). Alleen jammer dat clowns niks meer opbrengen, twee seizoenen geleden koste een clown ongeveer 100k, nu heb ik er een verkocht voor 50k.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sven ik snap die koop niet: als je pm traint kan ie niet meetrainen en als je geen pm traint, maar hem als gewone mid wilt gebruiken dan kan ie wederom a) niet meespelen(tenzij het een reserve is maar dan nog) en betaal je b) relatief veel omdat ie 18 is en c)heeft ie maar matig conditie.

dan kan je beter een speler met uitstekend conditie kopen van 21 met zwak ervaring ofzo.

dus als je het mij vraagt: nee geen goeie koop. tenzij dit de enige optie voor jou is om een dergelijke trainee met zulke stats te kopen. dan valt er wat voor te zeggen, maar had ik het alsnog niet gedaan. 2 weken geen training. kost je pakweg 100-150k aan opbengsten.

@marzman. dat is een lekker bedrag voor zo'n speler. is het absoluut niet waard, maar dat zal jou een zorg zijn. cashen is cashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!!!

een beetje verkoopbare YP :D

17j populair persoon
redelijk positiespel en vleugelspel
technisch

Ik ben blij als ik er 20k voor krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Na mijn YP debacle van vorige week, deze week maar weer eens een keeper gepullt:

Koert Veen
17 jaar
TSI: 2 600
Keepen: redelijk

Volgens de transfervergelijking toch weer rond de 200k! Lekker dat 'ie 17 is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jouw YP debacle was alleen vorige week? de mijne duurt al ruim 1,5 jaar :)

als ik voor deze 5k krijg gaat de vlag uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 12:48:
jouw YP debacle was alleen vorige week? de mijne duurt al ruim 1,5 jaar :)

als ik voor deze 5k krijg gaat de vlag uit...
Is er eigenlijk een soort van 'ajax academie' award voor de meest succesvolle jeugdopleiding in onze Fed? Mijn topverkoop is geloof ik maar iets van 500k, maar ik verkoop er wel om de week 1 voor min. 100k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe jeugdpull.

19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 600
Loon: 828 €/week
Eigenaar: The Jong ones
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

wat zal ik er voor krijgen, wie kan me dat vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op zondag 20 november 2005 @ 13:38:
[...]

Is er eigenlijk een soort van 'ajax academie' award voor de meest succesvolle jeugdopleiding in onze Fed? Mijn topverkoop is geloof ik maar iets van 500k, maar ik verkoop er wel om de week 1 voor min. 100k.
Ik wil het vrd**me niet weten! Vandaag ook maareens een keeper gepulled aangezien veldspelers niet boven de 40TSI komen....nu een 19 jarige zwak keeper :r

Enne niemand die naar mijn wedstrijd gekeken heeft? Moet ik hem PIC-en of niet? Heb nog niet zoveel mots/pic ervaring (eerste seizoen dat ik me daarmee bezig hou ;) )

[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 20-11-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Yke Bolwerk (82503053) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 599 €/week

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Jammer dak geen trainingsplaats meer over heb... anders had ik hem wel tot goed getraind, maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Die TPE van HAM is echt brak man...heb 5 dezelfde spelers met dezelfde stats...2 ervan zijn 1.2mill waard en drie maar 700k??? 8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
Colin Akkerdaas (82503990)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Total Skill Index (TSI): 450
Loon: 548 €/week
Eigenaar: Trappers Hardinxveld
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

Redelijke pull deze week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Nu online
-CKY2K- schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:01:
[...]

Ik wil het vrd**me niet weten! Vandaag ook maareens een keeper gepulled aangezien veldspelers niet boven de 40TSI komen....nu een 19 jarige zwak keeper :r

Enne niemand die naar mijn wedstrijd gekeken heeft? Moet ik hem PIC-en of niet? Heb nog niet zoveel mots/pic ervaring (eerste seizoen dat ik me daarmee bezig hou ;) )
Tja, lastig punt. In princiepe moet je die gast makelijk kunnen hebben, ook met PIC. Dat hij vorige week won was ook echt pure mazzel. Het probleem met jouw team is dat je aanval zo belabberd is. Dus als je PIC speelt en je hebt dan ongeveer 50% balbezit dan moet je die 50% kansen er wel inschieten ;).

Toch denk ik dat ik in jouw geval gewoon PIC zou spelen (heb je vorige week neem ik aan ook gedaan?), zeker aangezien je volgende week tegen je direkte concurrent moet spelen en die waarschijnlijk dan gaat MOTS-en (heeft daarna toch nog maar 1 'moeilijke' wedstrijd). Ik zou er dan wel voor zorgen dat je al je aanvalskracht op 2 punten concentreerd, mocht je daar de spelers voor hebben (dus misschien 1 aanvallende WB, zeker aangezien je tegenstanders redelijk slechte vleugelverdediging heeft), zodat je een grotere kans hebt om de mogelijkheden er in te schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het kan dus toch :>

Huibert Haringman (82466219)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is tranquil and honest.
Has disastrous experience and disastrous leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 160
Wage: 869 €/week
Owner: Hoog boys
Warnings: 0
Injuries: Healthy

Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: solid Set Pieces: inadequate

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op zondag 20 november 2005 @ 14:42:
[...]

Tja, lastig punt. In princiepe moet je die gast makelijk kunnen hebben, ook met PIC. Dat hij vorige week won was ook echt pure mazzel. Het probleem met jouw team is dat je aanval zo belabberd is. Dus als je PIC speelt en je hebt dan ongeveer 50% balbezit dan moet je die 50% kansen er wel inschieten ;).

Toch denk ik dat ik in jouw geval gewoon PIC zou spelen (heb je vorige week neem ik aan ook gedaan?), zeker aangezien je volgende week tegen je direkte concurrent moet spelen en die waarschijnlijk dan gaat MOTS-en (heeft daarna toch nog maar 1 'moeilijke' wedstrijd). Ik zou er dan wel voor zorgen dat je al je aanvalskracht op 2 punten concentreerd, mocht je daar de spelers voor hebben (dus misschien 1 aanvallende WB, zeker aangezien je tegenstanders redelijk slechte vleugelverdediging heeft), zodat je een grotere kans hebt om de mogelijkheden er in te schieten!
Wat zeurt iedereen toch altijd over mijn aanval! :P Mijn topscorer opa heeft toevallig wel een TSI van 90 ja! ;) Ik speel met een aanvaller naar de vleugel zodat mijn beide vleugels slecht(hoog) worden en centrale aanval zwak (laag). Vorige week ook gepict uiteraard, zodat mijn teamspirit volgende week tegen de concurrent op nivo is zeg maar ;) Aanvallende wingback heb ik niet (geen verdedigers met vleugelspel) dus dat is geen optie...ik denk dat het zo wel moet lukken...dat die gast vorige week won was inderdaad pure mazzel!

Deze aanval hou ik nog 1 seizoen (tenzij ik een financiele meevaller krijg) en daarna komen er twee sterke spitsen voor terug bij mijn trainingswissel... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door -TheNose- op 20-11-2005 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom klaagt iedereen over zijnt yp's

ik trek ook nooit een goede, buiten 1 keer per seizoen, dan is deze (al 5 seizoen zo gebeurt) ongeveer1.5mil waard, denk gewoon dat dit door de hattrick engine is, uiteindelijk win je je geld terug hoor, kan alleen soms effe duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:19:
waarom klaagt iedereen over zijnt yp's

ik trek ook nooit een goede, buiten 1 keer per seizoen, dan is deze (al 5 seizoen zo gebeurt) ongeveer1.5mil waard, denk gewoon dat dit door de hattrick engine is, uiteindelijk win je je geld terug hoor, kan alleen soms effe duren
Dat denk ik toch niet... en ik speel toch al zo'n 2.5 jaar hattrick... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Sandyman538 op 20-11-2005 18:53 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.