Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 43 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Vraagje: Nu mijn jeugdopleiding uitstekend is moet ik dan de 20000 er in blijven pompen? Of kan ik naar 10000 gaan en zo het zelfde niveau behouden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112223

Kezand schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:03:
Vraagje: Nu mijn jeugdopleiding uitstekend is moet ik dan de 20000 er in blijven pompen? Of kan ik naar 10000 gaan en zo het zelfde niveau behouden :?
20 000 in blijven pompen, totdat je stopt met hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
Anoniem: 112223 schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:07:
[...]

20 000 in blijven pompen, totdat je stopt met hattrick.
Of er niks in stoppen en die 20k per week in je zak steken...16 weken x 20k = 320k = leuke trainee of zo... :P

Maar ja ooit heb ik een mega pull en verdien ik in 1x alles terug! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

Anoniem: 30965 schreef op zondag 13 november 2005 @ 03:19:
[...]

ook al zouden ze defensive staan, dan nog zouden ze die training krijgen als je het op die training hebt staan. maar iedereen kan dat zelf zien als ze simpelweg de rules-sectie eens doorlezen, dus ik snap al die nutteloze vragen nooit.
tssk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-CKY2K- schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:30:
[...]

Of er niks in stoppen en die 20k per week in je zak steken...16 weken x 20k = 320k = leuke trainee of zo... :P

Ach het is een leuke grabbelton. Voor beginnende teams is het een flinke hap uit hun budget, maar als je een paar keer gepromoveerd bent is 20k helemaal niet meer zo veel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

-CKY2K- schreef op zondag 13 november 2005 @ 13:30:
[...]

precies dat is de afweging. ik heb in 4 seizoenen nog nooit iets gepulled wat echt verkoopbaar was. misschien 3-4x 50k voor een pull gevangen nog nooit meer verdiend eraan. maar het is 320k per seizoen en dat is eigenlijk ook nou niet echt zo'n groot bedrag dat je denkt ik zou er anders een goeie speler voor kunnen kopen. dus toch maar hopen op die ene mega pull. keeperspullen is leuk als je jeugd op lager dan uitstekend staat daarna is het zonde imo.

bovendien is het toch elke zaterdagnacht met je lamme harses wel spannend dat pullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 7533 schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:36:
[...]keeperspullen is leuk als je jeugd op lager dan uitstekend staat daarna is het zonde imo.
Waarom is het daarna zonde? Voor een 17 jarige uitstekend keeper worden ook flinke bedragen geboden.

Ik heb (op de eerste paar weken na, want stel ...) dit seizoen keepers gepulled en mijn jeugopleiding is voor het eerst in drie seizoenen weer winstgevend.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 7533 schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:36:
keeperspullen is leuk als je jeugd op lager dan uitstekend staat daarna is het zonde imo.
oneens, ik pull de eerst 4 tot 6 weken van het seizoen veldspelers. Hopend op een superpull. Daarna lekker keepers pullen en zo haal ik elk jaar ruimschoots mijn kosten voor de jeugdopleiding er uit.

het huidige seizoen zit ik al op 300k aan verkochte keepers... en dus vandaag al weer een redelijke pull erbij, toch weer 20-30 k

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm vooruit volgende week eens een keeper pullen dan. maar jij bent verantwoordelijk als dat ook kut is! :P

trouwens ik verwacht dat dit een leuke pot wordt:

54410295 BeerZ United - ajax87 ajax staat in de top10 beste VI teams en heeft net een 5,5m midje gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36141

Na het verlies van vorige week in een paniekaankoop een mid-opa gehaald, de hele week diverse tactieken bedacht - stelt die mafkees maar 8 spelers op... 8)7
Hij heeft om 20.00 en 20.10 nog ingelogd (daarvoor dinsdag voor het laatst) maar toen was het al te laat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:22
Marzman schreef op zondag 13 november 2005 @ 16:40:
[...]

Waarom is het daarna zonde? Voor een 17 jarige uitstekend keeper worden ook flinke bedragen geboden.
Gelukkig kun je geen uitstekende keepers pullen... :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:49

Spypiet

Lit

Hij is scherp :P

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125165

@Sandyman
Ik wilde het niet zeggen... :P

Verder hier een megaspannende thuiswedstrijd
0-1
1-1
1-2
2-2
2-3

Wel erg belangrijk dat ik deze wedstrijd punten behaald, maar met zo'n scoreverloop heb je automatisch het idee dat er nog veel meer gescoord kan worden... en die hoop hou ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1-2 bij mij. ik stond 1-0 voor en ik heb zelfs meer balbezit! dat had ik echt absoluut niet verwacht. het kan dus nog alle kanten op, hoewel ik er niet vanuit ga dat ik een punt pak. jammer van die nieuwe mid. anders was het 3-4-3 met 2 im's had ik nog veel meer bb en wellicht gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta 3-1 achter tegen de nummer 8. Dacht dat ik wel kon piccen, was dus niet zo slim achteraf :/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Ik sta op het moment 1-5 voor, lijkt "weer" een makkelijke overwinning dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Ik sta nu heel spannend 2-2 2-3 tegen koploper Furious. Vorige wedstrijd uit tegen Furious ben ik toen met 8-0 ingemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Mils op 13-11-2005 21:36 ]

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta nog steeds 0-5 voor! Ik denk wel dat ik dit tot het einde kan vasthouden! Maar toen ik na 5 minuten inlogde en het al 0-5 stond had ik wel verwacht dat het minstens 0-10 zou worden!
De Match Engine random is tegen mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn god was nog ff spannend laatste 10 minuten. imo was een gelijkspel terecht geweest.
een sterrenrecord 42* en een Middenveld: wereldklasse (oud) middenveld!

zonder mots of wtm. wel 2 ocd's ;)

vorm van me aanval is niet super anders was het welllicht gelijk geworden. helaas won de nummer 3 waardoor ik zak naar de 4e plaats :(

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 13-11-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Wederom gelijk tegen de nummer 1 :) Zak van plek 2 naar 3, maar moet volgende week tegen een team (staat nu 2e) dat vandaag zo goed als zeker gemotst heeft :) Wordt dus 4-4-2 met 3 inner mids om de Sjaak te verrassen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Uiteindelijk 1-7 gewonnen. Door de vormdip niet echt hoge stats en sterren, maarja... Blijf zo 3e staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

die towards-wing functie voor attackers is leuk. In friendly haalde 18-jarige in slecht vorm al 4*, nu haalt 20 jarige in passable vorm 6*
wel content mee, toch een een halve tot een hele ster meer dan ze normaal zouden doen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sterren zeggen weinig. verdedigers en mids toward wing krijgen ook automatisch meer sterren. je moet naar je ratings/hatstats kijken. ik vind zowieso een belangrijkere linie verzwakken voor het versterken van een minder belangirjke linie onzinning.

wellicht keertje voor de gein in een friendly. maar ik zal er nooit mee spelen. de vleugels zijn gewoon ondergeschikt aan de centrale linie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Anoniem: 7533 schreef op maandag 14 november 2005 @ 00:56:
sterren zeggen weinig. verdedigers en mids toward wing krijgen ook automatisch meer sterren. je moet naar je ratings/hatstats kijken. ik vind zowieso een belangrijkere linie verzwakken voor het versterken van een minder belangirjke linie onzinning.

wellicht keertje voor de gein in een friendly. maar ik zal er nooit mee spelen. de vleugels zijn gewoon ondergeschikt aan de centrale linie's
Dat ligt aan de verdedigingsratings van je tegenstander.... ik heb in de twee jaar dat ik speel meer kansen en doelpunten over rechts gehad dan door het centrum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei het gat met de nr 2 is geslagen! Sta nu 3 punten los van de nr 2! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Wat een baggerweekend...

3-0 verloren tegen mijn directe concurent, terwijl ik de vorige keer nog met 6-0 gewonnen had...
Maar ja, dat kan gebeuren, als ie mijn topspits er met 6 weken afschopt, en mijn keeper (trainee) met 1 week. :(

Op dit moment dus allebei mijn keepers met +1, mijn spits met +6 en een vleugelspeler met +3...

Sinds twee weken ineens heel veel blessures en slechte vorm... Na alles gewonnen te hebben, tot gister, wordt het misschien toch nog een moeilijke 2 helft van de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Volgens mij klopt het aantal sterren bij de vleugelaanval nog niet. Of ik heb echt een toptalentje in huis.

M'n 17-jarige vleugelspits (goed vleugelspel, formidabel scoren) haalde gisteren 5,5 sterren! Wel een beetje veel, dunkt me.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
OsseMaarten schreef op maandag 14 november 2005 @ 07:52:
Wat een baggerweekend...

3-0 verloren tegen mijn directe concurent, terwijl ik de vorige keer nog met 6-0 gewonnen had...
Maar ja, dat kan gebeuren, als ie mijn topspits er met 6 weken afschopt, en mijn keeper (trainee) met 1 week. :(

Op dit moment dus allebei mijn keepers met +1, mijn spits met +6 en een vleugelspeler met +3...

Sinds twee weken ineens heel veel blessures en slechte vorm... Na alles gewonnen te hebben, tot gister, wordt het misschien toch nog een moeilijke 2 helft van de competitie.
Das idd zuur voor je, zeker die +6! Maar ja zo is het spelletje he, mijn directe concurrent heeft onterrecht verloren van een zwakke broeder uit onze divisie zodat ik nu eindelijk 3 punten los sta! Kan me nu over twee weken zelfs een foutje tegen hem veroorloven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:44
Par_Martinos schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:02:
Volgens mij klopt het aantal sterren bij de vleugelaanval nog niet. Of ik heb echt een toptalentje in huis.

M'n 17-jarige vleugelspits (goed vleugelspel, formidabel scoren) haalde gisteren 5,5 sterren! Wel een beetje veel, dunkt me.
Daar lopen op het HT forum ook al een aantal draadjes over. Iedereen schijnt de hoeveelheid sterren voor die nieuwe FTW belachelijk hoog te vinden, maar volgens de HT mensen klopt het zo... Ik vind het in ieder geval niet echt netjes...
Je zal nu maar gewone spitsen trainen... Een uitmuntend scoren/uitstekend passen haalt minder sterren dan een goed scoren/goed vleugel die FTW staat... En aangezien er nog zat mensen zijn die naar sterren kijken worden die spelers dus automatisch meer waard...

Gister trouwens weer een WO, maar wel meteen een nieuw sterren record: 40 (3 meer dan mijn vorige record) en dat in de VIII :) Heeft die enorm postieve vormupdate me toch gewoon 3 sterren opgeleverd...

[ Voor 12% gewijzigd door Coca-Cola op 14-11-2005 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 30-05 18:09

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

jeuj, gister weer verloren..... dit maal met 0-3 van de nummer 2. Wat een ballenbakteam, bijna alle spelers mogen naar de IKEA om daar te leren ballen in de ballenbak. Niet een kans gecreeerd terwijl de tegenstander een stuk of 5 kansen heeft gehad.

Nou jah, de nummer 2 gehad, volgende week naar de nummer 3 dus ook dat zal wel geen punten opleveren. De week daarna de nummer 1 op bezoek dus het worden 2 heele saaie weken, nu al duidelijk dat er geen punt te halen valt dus ik wordt net als de supporters behoorlijk :(

Handhaving kan ik ook al wel vergeten want de nummer 6 heeft 12 punten. De nummers 1 en 2 zijn al zeker van promotie en de nummers 7 en 8 (ikkuhhhh) zijn al zo goed als zeker van degradatie. Joepie, leuk, midden in een seizoen beginnen :p

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
lameeuw schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:19:
jeuj, gister weer verloren..... dit maal met 0-3 van de nummer 2. Wat een ballenbakteam, bijna alle spelers mogen naar de IKEA om daar te leren ballen in de ballenbak. Niet een kans gecreeerd terwijl de tegenstander een stuk of 5 kansen heeft gehad.

Nou jah, de nummer 2 gehad, volgende week naar de nummer 3 dus ook dat zal wel geen punten opleveren. De week daarna de nummer 1 op bezoek dus het worden 2 heele saaie weken, nu al duidelijk dat er geen punt te halen valt dus ik wordt net als de supporters behoorlijk :(

Handhaving kan ik ook al wel vergeten want de nummer 6 heeft 12 punten. De nummers 1 en 2 zijn al zeker van promotie en de nummers 7 en 8 (ikkuhhhh) zijn al zo goed als zeker van degradatie. Joepie, leuk, midden in een seizoen beginnen :p
Ach in de XIde kan je rustig je team opbouwen joh en dan een paar seizoenen achter elkaar kampioen worden als je je zaakjes goed regelt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

-CKY2K- schreef op maandag 14 november 2005 @ 09:35:
[...]

Ach in de XIde kan je rustig je team opbouwen joh en dan een paar seizoenen achter elkaar kampioen worden als je je zaakjes goed regelt! ;)
Mjah, ik denk dat ik het maar eens anders ga aanpakken, kijken of ik de JOJO van de GoT-Fed kan worden, de eerste stap is er al: degradatie (iig voor 85% zeker :p) en dan volgend seizoen weer omhoog en dan weer omlaag enzovoorts.......... komt daar ook een award voor ?? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:45

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

-CKY2K- schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:03:
[...]Das idd zuur voor je, zeker die +6! Maar ja zo is het spelletje he, mijn directe concurrent heeft onterrecht verloren van een zwakke broeder uit onze divisie zodat ik nu eindelijk 3 punten los sta! Kan me nu over twee weken zelfs een foutje tegen hem veroorloven! :)
Tja zo is het spelletje, en het is ook wel leuk dat ik een keer verlies, zo wordt het nog wat spannender. Alleen klote van die +6 ja, maar ja, zeker omdat het mijn topscoorder is. Maar ja, als allebei mijn trainee keepers weer beter zijn, kunnen die weer lekker trainen, en zijn ze begin volgend seizoen 19 uitmuntend en 19 formidabel. Dus lekker cashen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Coca-Cola schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:33:
[...]

Daar lopen op het HT forum ook al een aantal draadjes over. Iedereen schijnt de hoeveelheid sterren voor die nieuwe FTW belachelijk hoog te vinden, maar volgens de HT mensen klopt het zo... Ik vind het in ieder geval niet echt netjes...
Je zal nu maar gewone spitsen trainen... Een uitmuntend scoren/uitstekend passen haalt minder sterren dan een goed scoren/goed vleugel die FTW staat... En aangezien er nog zat mensen zijn die naar sterren kijken worden die spelers dus automatisch meer waard...

Gister trouwens weer een WO, maar wel meteen een nieuw sterren record: 40 (3 meer dan mijn vorige record) en dat in de VIII :) Heeft die enorm postieve vormupdate me toch gewoon 3 sterren opgeleverd...
Je hoort meer mensen klagen over/voor spitsentrainers. Maar i.m.o. is dit voor mij juist een verbetering. Drie innermids heb je gewoon nodig, evenals twee vleugelverdedigers. Dan houd je maar 1 vleugelspeler over, want zonder central defender is niet speelbaar.

De aanval aan de kant zonder vleugelspeler was zwaar slecht, en met de vleugelaanval erbij wordt die zwakke vleugel een statje of 3 hoger. Althans, bij mij. En dan heb ik een uitmuntend scoren-spits ingewisseld voor formidabel-scoren en goed-vleugelspel. Dus dat de centrale aanval (tijdelijk) wat minder is ligt aan de lagere stats qua scoren.

Ik hoop dat in de toekomst het zinvol gaat worden om vleugelverdedigers aanvallend op te stellen. Dan kun je met 3 innermids, 2 vleugelspitsen en in centrumspits gaan spelen. Deze strategie een hoop vleugelaanvalmanco's wegnemen.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Je hoort me ook niks zeggen over het idee achter de FTW, alleen maar dat die sterren die ze halen niet in verhouding staan... Ik kan echt op het middenveld met een goed PM, goed verdedigen en goed passen geen 4.5/5* halen hoor... en met een goed vleugel, goed scoren als FTW haal je dat wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-06 09:11

odan

The dark side is within all!

Walk-overteams worden 'bot'-teams
De situatie rondom eigenaarloze teams gaat komend seizoen veranderen. Nu wordt van een team dat geen eigenaar meer heeft, de opstelling automatisch gereset (na week 7, 14 en 16). Na de reset eindigen de wedstrijden in een walk-over.

In plaats van een reset krijgen eigenaarloze teams komend seizoen een aanvulling op de selectie. Uit deze nieuwe spelers wordt at random een opstelling gevormd. De teams zijn hiermee dus vergelijkbaar met de bestaande 'bot'-teams. Natuurlijk zijn deze teams bijzonder slecht, maar ze komen in ieder geval opdagen en er wordt een wedstrijd gespeeld. De oude spelers van het team blijven ook bij de selectie, maar zullen niet worden opgesteld. Tot het moment dat een nieuwe eigenaar het team overneemt, kunnen ze wel worden opgeroepen door de nationale coaches.

Tot slot. Alle bestaande eigenaarloze teams waarvan de opstelling al is gereset, krijgen komend seizoen een nieuwe selectie en worden dus een 'bot'-team.
erg goede ontwikkeling _/-\o_

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Idd! Beter voor de inkomsten! Gisteren had ik een WO en had ik maar 13000 man op de tribune ipv 25000! :( scheelt toch een hoop centjes!
Dit maakt het wel een stuk leuker, kan het ook eens 7-0 of zo worden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Ik vind dat het HT-team deze functie ook wel erg overgewaardeerd heeft ja! Gelukkig is de penalty voor de centrale aanval ook redelijk heftig (het lijkt op een procent of 15 verlies??), anders speelt straks de halve hattrick wereld met die tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ben er nog niet helemaal uit. Die teams moeten namelijk wel degraderen, anders wordt het een drama. Krijg je straks door een fijn effect 3 punten om je oren, terwijl de rest wel wint. Redelijk lullig en oneerlijker dan WO's als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Anoniem: 83760 schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:24:
[...]

Ik vind dat het HT-team deze functie ook wel erg overgewaardeerd heeft ja! Gelukkig is de penalty voor de centrale aanval ook redelijk heftig (het lijkt op een procent of 15 verlies??), anders speelt straks de halve hattrick wereld met die tactiek.
4-3-3 spelen wordt wel een stuk leuker zo :P Overstappen op aanvallers trainen heeft nog nooit zo goed geklonken :)

In hoeverre klopt de berekening van HT Ratings :? Is namelijk goed mogelijk dat ik 4-4-2 met 3 CM's en 2 FTW ga spelen. Eén van de vleugels van mijn tegenstander wordt namelijk niet verdedigd 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 14-11-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nederland heeft volgend mij de laatste wedstrijd tegen Engeland zo gespeeld. Je Centrum Aanval is wel waardeloos dan, maar met AOW en een beetje geluk dat de aanvallen over de onverdedigde vleugel gaan lijkt het me wel een aardige tactiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Mooi, zondag mooi probeersel. Aanval zakt inderdaad in, maar de vleugel wordt formidabel volgens HT Ratings, is dus best leuk in combinatie met een beter middenveld. Zijn aanval kan ik wel hebben.

Nu nog afwachten waar mijn TS staat zondag (nu nog in de wolken, dus met een beetje geluk staat hij zondag op dolgelukkig :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:49

Spypiet

Lit

Mijn 18 jarige aanvaller met goed vleugelspel, redelijk scoren, matig passen en rampzalig ervaring in redelijk vorm haalt hier 4.5 sterren 8)7

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:33:
[...]

dat heb ik dus ook met verdedigers :) die halen ook belachelijk hoge sterren :)

en alles toward wing haalt hoge sterren in de defensie, op het mid en dus nu ook in de spits... het is zeer vertekend. het is me ook een raadsel wat je eraan hebt, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-05 13:30
Vandaag maar eens weer wat geld opgemaakt

Nick Geburek (53176090)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 820
Loon: 936 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

510k ervoor betaald, mag aankomend weekend meteen mijn verdediging versterken..

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Bij verdedigers halen volgens mij verdedigend opgestelde wingbacks de hoogste sterren (zeker aangezien je dan gewoon een normale verdediger zonder vleugel kan opstellen). Bij mij haalt een hoog formidable verdediger dan 4.5 sterren. En centraal als verdediger haalt hij 'maar' 4. Dus die vertekening is niet zo heel erg groot, maar ook wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Terrestra schreef op maandag 14 november 2005 @ 14:32:
Vandaag maar eens weer wat geld opgemaakt

Nick Geburek (53176090)
22 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Snel

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 3 820
Loon: 936 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Losers United
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

510k ervoor betaald, mag aankomend weekend meteen mijn verdediging versterken..
Mijn eerste gedachte is: Damn wat veel... maar ik kijk net op de TL en daar gaan ze voor gem. 600k, dus een nette aankoop! ik heb een18 jarige met die stats, ik het water loopt me nu al in de mond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Par_Martinos schreef op maandag 14 november 2005 @ 10:12:
[...]
Ik hoop dat in de toekomst het zinvol gaat worden om vleugelverdedigers aanvallend op te stellen. Dan kun je met 3 innermids, 2 vleugelspitsen en in centrumspits gaan spelen. Deze strategie een hoop vleugelaanvalmanco's wegnemen.
Ze hebben een tijdje geleden al de inbreng van de vleugelverdediger op de vleugelaanval opgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
14-11-2005 Wodka United Hawaiian Beach S 3 621 000 € 15 560
22-08-2005 Steiness United Wodka United 2 632 000 € 10 390

7 ton netto winst in 3 maanden met een passen trainee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alfredt schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:48:

Mooie deal! Wat voor speler was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Alfredt schreef op maandag 14 november 2005 @ 18:48:

In principe haal je met een goed trainingsprogramma ongeveer 750k winst per week (bv: een verdediger is per stijging ongeveer 700k-800k meer waard en duurt gem. 10 weken x 10 = 700-800k per week winst), dus met 700k in 12 weken zit je daar iets onder :P (althans ik neem aan dat je ook maar iets van 10 trainees hebt? mocht je er veel meer hebben en je maakt zulke winsten dan doe je het heel lekker!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
@ MaestroTim wonderbaarlijk winger, redelijk pm, uitstekend conditie, redelijk passen 19 jaar

@CocaCola... ik train passen en heb dus 14 spelers. maar ik hou niet echt bij hoeveel winst ik per seizoen maak. Verder is die 700k die jij noemt een bruto winst en het gaat ook nog eens op spelers die je moet inkopen op formidabel uitmuntend om zulke winsten per skillstijging te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op maandag 14 november 2005 @ 19:18:
[...]

In principe haal je met een goed trainingsprogramma ongeveer 750k winst per week (bv: een verdediger is per stijging ongeveer 700k-800k meer waard en duurt gem. 10 weken x 10 = 700-800k per week winst), dus met 700k in 12 weken zit je daar iets onder :P (althans ik neem aan dat je ook maar iets van 10 trainees hebt? mocht je er veel meer hebben en je maakt zulke winsten dan doe je het heel lekker!)
never nooit dat je dat redt!

want:
1. een level verdedigen scheelt geen 700k, maar 550k
zie m´n kleine onderzoek van zojuist (lekker actueel :)):

uimtuntend 1,2M
briljant 1,9M
wonderbaarlijk 2,3M
wereldklasse 2,8M
bovennatuurlijk 3,3M
reusachtig 4M
buitenaards 4,5M

(lager dan uitmuntend hoef je het al helemaal niet te proberen)

2. transferkosten gaan er nog af (minstens 9%)
3. met 10 trainees zal je nooit hoog komen, uiteindelijk zal je toch moet zwichten naar 4-4-2 of 4-3-3 op de zondag

kom ik uit op een winst van zo´n 470k per week

de markt is niet meer zoals hij vroeger was hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 14-11-2005 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Als je met vroeger 2 weken geleden bedoelt ;) ik heb toen nog een 19 jarige uitmuntend voor 1.6 miljoen verkocht. Maar je hebt idd gelijk, de markt is wat minder geworden. Toch moet je wel proberen te streven naar 700k winst hoor, zeker als je goede bijstats hebt zoals passen of positiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Misschien moeten we dan maar is een economisch plan gaan maken om zo "hoog"mogelijk te komen met natuurlijk zoveel mogelijk winst.

- het aankoopbeleid
- verkoopbeleid
- invloed van stadion op de balans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Invloed van stadion?? Hoe heeft dat er mee te maken? Lijkt mij onafhankelijk van het trainingstype...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 15-11-2005 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
Ik had gewoon nog een puntje nodig(anders leek het zo weinig :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij verdediger is een skillup zeker geen 750k. anders kan een wonderbaarlijke mid ook nooit 2,1m opleveren. je moet jezelf niet rijkrekenen :) maar ik denk dat verdedigers trainen wel het meest rendabel is op dit moment. jammer van alle nadelen anders was ik wellicht opgestapt ;)

even een vraag. ik heb 2 wingbacks met wing, maar ze staan altijd verdedigend dus met die wing doen ze dan niks. als ze op normaal staan wat lever je dan in aan def en win je aan aanval? kent iemand die verhoudingen een beetje?

anders verkoop ik ze denk ik voor gewoon spelers met puur def. je betaalt wel voor die wingerskill en ik doe er niks mee... dus kan ik er betere verdedigers voor terugkopen.

[edit] ik verwacht binnen 2 weken mijn eerste 19 jarige briljante mid met redelijk passen en uitstekend conditie :9~ die gaat $$$ opleveren ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 15-11-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:06:

[edit] ik verwacht binnen 2 weken mijn eerste 19 jarige briljante mid met redelijk passen en uitstekend conditie :9~ die gaat $$$ opleveren ;)
Ik verwacht binnen 2 weken mijn eerste 19 jarige wereldklasse mid met redelijk passen en uitstekend conditie :9~ die gaat $$$ opleveren ;)

}:O

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

altijd baas boven baas :) zulke trainees kan ik nog even niet veroorloven :)

is dat die u20 gast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
hoedjevanpapier schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:38:
[...]

Ik verwacht binnen 2 weken mijn eerste 19 jarige wereldklasse mid met redelijk passen en uitstekend conditie :9~ die gaat $$$ opleveren ;)

}:O
Voor hoeveel wil je die ongeveer gaan verkopen dan? En op welk niveau?

[ Voor 3% gewijzigd door Mils op 15-11-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Het is inderdaad Caspar van de Riet, die U20 er...

Verkopen? niet...Is ook niet echt een speler die gekocht is voor het geld, maar meer voor de lol. Nu tot 20, 21 jaar PM trainen, dan twee seizoenen passen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:06:

even een vraag. ik heb 2 wingbacks met wing, maar ze staan altijd verdedigend dus met die wing doen ze dan niks. als ze op normaal staan wat lever je dan in aan def en win je aan aanval? kent iemand die verhoudingen een beetje?

anders verkoop ik ze denk ik voor gewoon spelers met puur def. je betaalt wel voor die wingerskill en ik doe er niks mee... dus kan ik er betere verdedigers voor terugkopen.
Vanuit een wingback met redelijk vleugelspel: wingback normal ---> -0.4 voor de wingback, en -0.2 voor de centrale verdediging, en + 0.4 voor je vleugelaanval aan die kant. wingback aanvallend---> -0.8 voor de wingback, en -0.4 voor de centrale verdediging, en +0.8 voor je vleugelaanval op die kant, +0.1 voor je middenveld (meestal).

Dit zijn wel nieuwe ratings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maw je levert altijd meer in dan dat het je oplevert. dat doen we dus maar niet :) zal eens kijken of ze in het tussenseizoen kan verkopen nu kost het me ts hits en dat kan ik er niet bij hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760 schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:53:
[...]

never nooit dat je dat redt!

want:
1. een level verdedigen scheelt geen 700k, maar 550k
zie m´n kleine onderzoek van zojuist (lekker actueel :)):

uimtuntend 1,2M
briljant 1,9M
wonderbaarlijk 2,3M
wereldklasse 2,8M
bovennatuurlijk 3,3M
reusachtig 4M
buitenaards 4,5M

(lager dan uitmuntend hoef je het al helemaal niet te proberen)

2. transferkosten gaan er nog af (minstens 9%)
3. met 10 trainees zal je nooit hoog komen, uiteindelijk zal je toch moet zwichten naar 4-4-2 of 4-3-3 op de zondag

kom ik uit op een winst van zo´n 470k per week

de markt is niet meer zoals hij vroeger was hoor ;)
Uitmuntend met goed passen gaan er nu uit voor 1 mln! Het is een schande, maar je kon het wel een beetje zien aankomen, vooral in Nederland zijn er een hoop verdediging gaan trainen. Het is te hopen dat het een hype is anders kan ik ook niet anders dan over schakelen op een andere trainingsvorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dankzij dit draadje ben ik nu gelijk verdedigers aan het inkopen :D

uitmuntende defs voor 1 miljoen, LOL ik lig dubbel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ik heb anders mijn kale uitmuntende def van 19 voor bijna 1.6 miljoen verkocht... 1.5 miljoen moet je er zeker voor kunnen krijgen (paar keer relisten helpt altijd).
Maar het gat tussen formidable en uitmuntend is dus wel 700k... Misschien alleen nog maar formidables kopen en dan weer op uitmuntend verkopen, voor maximale winst ;) 1 extra level kan ook nog wel, maar veel hoger levert het alleen maar minder op per level stijging lijkt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 29-05 08:26
Coca-Cola schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:12:
Ik heb anders mijn kale uitmuntende def van 19 voor bijna 1.6 miljoen verkocht... 1.5 miljoen moet je er zeker voor kunnen krijgen (paar keer relisten helpt altijd).
Maar het gat tussen formidable en uitmuntend is dus wel 700k... Misschien alleen nog maar formidables kopen en dan weer op uitmuntend verkopen, voor maximale winst ;) 1 extra level kan ook nog wel, maar veel hoger levert het alleen maar minder op per level stijging lijkt het...
Dat is niet mijn ervaring. Ik sluit me aan bij Maestrotim's opmerking over 500K per niveaustijging. Ik train nu al een tijd verdedigen en misschien kreeg je vroeger 700K per niveau, maar tegenwoordig niet meer. Middenvelders/spitsen zijn veel interessanter omdat deze boven briljant net wat grotere sprongen maken. En nu kan je wel 10 verdedigers tegelijk trainen, maar het gaat ook het langzaamst van alle trainingsvormen (om deze reden moet je trouwens eigenlijk wel 17 jr excellent inkopen). Bijkomend nadeel is dat het erg lastig is om een gebalanceerd elftal te krijgen. Ik heb wiliswaar nog maar 1 tegendoelpunt (VI.16), maar scoor zelden meer dan 1 doelpunt. Wel een heel groot voordeel zijn de loonkosten: de TSI van een verdediger blijft erg lang laag, zodat je salaris niet zo zwaar meetelt. En dat scheelt toch zodra je jeugd ~1020 jr oud is.
Kortom, ik train nog 1 seizoen door, hou mijn 4 beste verdedigers en verkoop de andere 6. En dan ga ik toch echt over op... iets anders (waarmee 3-5-2 kan worden gespeeld).

[ Voor 3% gewijzigd door vargo op 15-11-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
vargo schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:19:
[...]

Dat is niet mijn ervaring. Ik sluit me aan bij Maestrotim's opmerking over 500K per niveaustijging. Ik train nu al een tijd verdedigen en misschien kreeg je vroeger 700K per niveau, maar tegenwoordig niet meer. Middenvelders/spitsen zijn veel interessanter omdat deze boven briljant net wat grotere sprongen maken. En nu kan je wel 10 verdedigers tegelijk trainen, maar het gaat ook het langzaamst van alle trainingsvormen (om deze reden moet je trouwens eigenlijk wel 17 jr excellent inkopen). Bijkomend nadeel is dat het erg lastig is om een gebalanceerd elftal te krijgen. Ik heb wiliswaar nog maar 1 tegendoelpunt (VI.16), maar scoor zelden meer dan 1 doelpunt. Wel een heel groot voordeel zijn de loonkosten: de TSI van een verdediger blijft erg lang laag, zodat je salaris niet zo zwaar meetelt. En dat scheelt toch zodra je jeugd ~10 jr oud is.
Kortom, ik train nog 1 seizoen door, hou mijn 4 beste verdedigers en verkoop de andere 6. En dan ga ik toch echt over op... iets anders (waarmee 3-5-2 kan worden gespeeld).
Doe ik idd ook, nog 1 seizoen door met verdedigers trainen, het seizoen erop gaan ze eruit (ik hou er 3 zelf en koop een opa als reserve verdediger...beetje zonde om hele goede verdediger op de bank te laten zitten IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:12:
cola je praat wel hele erge poep nu :)

formidabel kaal is 700k max uitmuntend kaal is 1.2 max 500k verschil. dat jij toevallig ooit in een ver verleden met veel mazzel iets anders hebt gekregen is uiteraard totaal niet relevant of representatief of eigenlijk beide :)

passing kan uiteraard wel veel opleveren. maar niet elk team speelt aow/aim. de meeste nog steeds normaal denk ik dus de vraag zal nooit gigantisch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Nope hij praat geen poep, uitmuntend 19 jaar wil nog wel eens meer doen dan wanneer hij 20 of 21 is (zeker als hij net 19 is). Puur een kwestie van een mooie nog door te trainen skill. Daar willen mensen nog wel eens meer voor neertellen.

Zodra ze 20 worden zakt de waarde veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Argh, ik wordt niet goed van die transferlijst / -prijzen :p ik heb net een keeper verkocht (jaja, wel 100k winst :X) en voor 40k een nieuwe ervoor weer gehaald. Voor de ontvangen centen heb ik meteen maar een 2,5 tot 3 * mid van 30 jaar erbij gehaald om mijn mid wat te versterken. Ik hoop (en verwacht) komende zondag eindelijk mijn eerste punt(en) te gaan scoren, zo niet dan blijf ik keepers trainen tot ik niet lager kan (volgend seizoen dus :p) en dan ga ik wel kijken wat ik gaat trainen. In vleugelspelers zie ik niet zo heel veel zitten eigenlijk, in NL worden steeds meer def's getraind en mid's zijn niet te betalen meer dus ik ga of keepers blijven doen of spitsen.....

Ow jah, als er nog iemand een friendly nodig heeft.... ik houd mij aanbevolen om mijn nieuwe keeper te testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:34:
[...]

cola je praat wel hele erge poep nu :)

formidabel kaal is 700k max uitmuntend kaal is 1.2 max 500k verschil. dat jij toevallig ooit in een ver verleden met veel mazzel iets anders hebt gekregen is uiteraard totaal niet relevant of representatief of eigenlijk beide :)

passing kan uiteraard wel veel opleveren. maar niet elk team speelt aow/aim. de meeste nog steeds normaal denk ik dus de vraag zal nooit gigantisch worden.
Je bedoelt in dat verre verleden van 2 weken geleden... En je zal ze niet meteen verkopen en het loont om ze met een lekkere hoge TSI (conditie uitstekend ofzo) aan te bieden, maar het kan wel hoor... De streefprijs voor kale uitmuntende verdedigers is bij de defense trainers fed anders wel gewoon 1.5 miljoen en dat is dan misschien net iets boven de marktprijs, maar dat is wel wat je ervoor kan krijgen...
kijk bv ook eens naar:
http://www.lokesoftware.dk/ham/hamtpestats.cfm?Skill=6 al moet ik zeggen dat ik die prijzen wel erg hoog vind (misschien veel transfers met bijstats?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Coca-Cola schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:52:
[...]

Je bedoelt in dat verre verleden van 2 weken geleden... En je zal ze niet meteen verkopen en het loont om ze met een lekkere hoge TSI (conditie uitstekend ofzo) aan te bieden, maar het kan wel hoor... De streefprijs voor kale uitmuntende verdedigers is bij de defense trainers fed anders wel gewoon 1.5 miljoen en dat is dan misschien net iets boven de marktprijs, maar dat is wel wat je ervoor kan krijgen...
kijk bv ook eens naar:
http://www.lokesoftware.dk/ham/hamtpestats.cfm?Skill=6 al moet ik zeggen dat ik die prijzen wel erg hoog vind (misschien veel transfers met bijstats?)
Het gaat er natuurlijk ook om dat een 19 jarige nu eenmaal meer oplevert dan een 20 jarige..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Anoniem: 112223 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:12:
[...]

Het gaat er natuurlijk ook om dat een 19 jarige nu eenmaal meer oplevert dan een 20 jarige..
Zoals pewwy hierboven al schreef idd...

@Lameeuw: Middenvelders zullen altijd duur blijven in aanschaf omdat ze nu eenmaal het belangrijkste deel van je team vormen...daarentegen zie je dat ook gewoon weer terug in de verkoopprijzen...het is niet zo dat je op middenvelders minder winst zult maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Hoe bedoel je de sterren voor die FTW-ers kloppen van kant:
Deze knul van 18
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht

Haalde 3.5* in mijn friendly van net... Haha dat is toch echt te gek hoor... Hij is daarmee meteen een van de beste spelers van mijn team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Coca-Cola schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:34:
Deze knul van 18

Haalde 3.5* in mijn friendly van net... Haha dat is toch echt te gek hoor... Hij is daarmee meteen een van de beste spelers van mijn team!
Met 3,5 ster een van de beste van je team? :X ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Ja idd een van de beste... heel mijn team haalt namelijk ongeveer 3.5 ster.. maar 11 * 3.5 is nog steeds 38.5 * ;) Maar laat ik het anders zeggen... hij is nu meteen mijn op 1 na beste spits :P

-edit-

Voor de mensen die willen weten wat nou ongeveer de 'beste' training is om te doen (kwa financieel geld dan ;)):
http://www.barthon.com/in...lue_analysis&locale=en_US

[ Voor 36% gewijzigd door Coca-Cola op 16-11-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Er zijn al zoveel mensen geweest die op basis van bijv de transferlist berekeningen hebben gemaakt wat het meest rendabele zou zijn. Tijdje geleden op global nog iemand...die had zelfs supportersmood en zo meegenomen in zijn berekening. Kwam er toch op neer dat verdedigen en PM het meest rendabel waren, verdedigen alleen als je 10 spelers trainde volgens hem...ach je moet niet alleen naar de opbrengsten kijken vind ik...ook wat je ligt kwa speelstijl en wat je leuk vind om te trainen.
Ik train nu verdedigers, maar over 1,5 seizoen ga ik overstappen op PM...gewoon omdat ik eens wat anders wil trainen...dat is toch mijn belangrijkste afweging moet ik zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Is er nog iemand zonder friendly ?? Ik heb een stuk of 8 uitdagingen lopen.... en niemand die accepteerd tot nu toe :(

Als er iemand wil kan die me uitdagen: FC Railrunner 767420.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
lameeuw schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:13:
Is er nog iemand zonder friendly ?? Ik heb een stuk of 8 uitdagingen lopen.... en niemand die accepteerd tot nu toe :(

Sorry mijn team zit in Tjechie momenteel... ;)
Sandy had hier toch een keer een tip gepost om alleen mensen die op dat moment ook online zijn uit te dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb gisteren al in finland gespeeld..
echte friendly trouwens - 2 rode kaarten en 3 blessures. Bij hem een trainee, bij mij een flutspeler en m'n 51 jarige coach voor +3....die zien we nooit meer op de velden... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
-CKY2K- schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:33:
[...]

Sorry mijn team zit in Tjechie momenteel... ;)
Sandy had hier toch een keer een tip gepost om alleen mensen die op dat moment ook online zijn uit te dagen?
Het beste is nog om supporters die online zijn uit te dagen. Die krijgen de uitdaging mooi in beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:01:
[...]

Het beste is nog om supporters die online zijn uit te dagen. Die krijgen de uitdaging mooi in beeld ;)
Maar hoe kon je ook alweer een overzicht van online spelers te zien krijgen? Of kan dat niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Je kan op een land klikken, dan op regio's en dan een regio selecteren dan kan je zien wie er in die regio online zijn. Als je nog een friendly zoekt kan je ook op de friendly advertenties van hattrick zelf zoeken, daar staan er meestal zat op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Misschien wel leuk om dit in de OP op te nemen. Het is namelijk heel makkelijk om zo een friendly te scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Dat is idd ook de manier waarop ik mijn friendlies regel. Gewoon een land kiezen waar ik heen wil gaan en dan de online mensen afgaan (wel de supporters nemen, want die kunnen 'zien' dat je ze uitdaagt)
Heb net mijn friendly in South-Africa gespeeld en dat vlaggetje er ook weer mooi bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Pewwy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:40:
Misschien wel leuk om dit in de OP op te nemen. Het is namelijk heel makkelijk om zo een friendly te scoren :)
*Kuch, Kuch* dit moet je wel weten hoor vind ik :p

Hehe. Tijd je weg geweest maar heb weinig tijd ivm mijn job enzo :)

Hopelijk wel genoeg tijd voor de GoT-awards aan het eind van het seizoen :p

Denk dat een aantal awards niet haalbaar zijn omdat de jury min of meer uit elkaar gevallen is :p
Kreeg in eens een hoop mailtjes van mensen die niet meer konden :p

Kortom als er nog vrijwilligers zijn, aanmelden kan! Mail me! (zie OP onderaan voor adres)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80662

Coca-Cola schreef op woensdag 16 november 2005 @ 08:34:
Deze knul van 18

Hoe staat deze dan opgesteld? Ik heb een soortgelijke speler die stond op de vleugel aanvallend en die haalde 3 sterren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Als forward to the wing (FTW) dus een spits met die nieuwe order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
lameeuw schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:13:

je kan ook even een advertentie in het advertentie gedeelte zetten

Forums
-Actueel
-Advertenties

dan heb je binnen een paar minuten een uitdaging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
Ik ga komende week proberen om één vleugel heel sterk te maken. Kijken of het scheelt als op die plek bij mijn tegenstander helemaal geen verdediging is (hij speelt altijd met dezelfde opstelling). Mijn andere vleugel wordt daardoor heel slecht, maar ik wil het toch proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Damien2004 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:13:
[...]

*Kuch, Kuch* dit moet je wel weten hoor vind ik :p

Hehe. Tijd je weg geweest maar heb weinig tijd ivm mijn job enzo :)

Hopelijk wel genoeg tijd voor de GoT-awards aan het eind van het seizoen :p

Denk dat een aantal awards niet haalbaar zijn omdat de jury min of meer uit elkaar gevallen is :p
Kreeg in eens een hoop mailtjes van mensen die niet meer konden :p

Kortom als er nog vrijwilligers zijn, aanmelden kan! Mail me! (zie OP onderaan voor adres)
Ik zit nog gewoon in de jury hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pewwy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:11:
Ik ga komende week proberen om één vleugel heel sterk te maken. Kijken of het scheelt als op die plek bij mijn tegenstander helemaal geen verdediging is (hij speelt altijd met dezelfde opstelling). Mijn andere vleugel wordt daardoor heel slecht, maar ik wil het toch proberen :P
Als hij toch altijd hetzelfde speelt....de keren dat ik dat gedaan heb tegen voorspelbare tegenstanders werkte dat ERG goed! :P
Dit seizoen moest ik tegen een concurrent voor promotie, die kerel speelt altijd AIM...had ik mijn centrale verdediging zo sterk gemaakt dat hij geen kans gekregen heeft... ;) Vleugels stonden gewoon open!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje tussendoor: wanneer je donderdag een speler hebt gekocht die woensdag al heeft gespeeld, is het dan mogelijk om bijv. 11 spelers te trainen i.p.v. 10 of is 10 het maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die wordt gewoon getraind ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Pewwy schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:01:
[...]

dit deed ik ook altijd op vakantie als ik bij de I zat, ff gratis kon internetten in Polen, Ik had binnen vijf minuten telkens een oefenwedstrijd _/-\o_

edit: klopt het dat je nu een land kan kiezen waarin je wilt spelen? een vriend van mij had een team aangevraagt en zegt dat hij bij Engeland speelt kan dit kloppen?
Hij had wel ingevult dat hij in Nederland woont

verder nog een uitmuntend scoren 19j waardeloos ervaring. voor 900k gekocht 8) :D
btw hij heeft matig vleugelspel kan ik hem nu het beste naar de vleugel zetten??

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 16-11-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
H2opoloër schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:40:
edit: klopt het dat je nu een land kan kiezen waarin je wilt spelen? een vriend van mij had een team aangevraagt en zegt dat hij bij Engeland speelt kan dit kloppen?
Hij had wel ingevult dat hij in Nederland woont
in principe niet.... maar GMs kunnen natuurlijk altijd wat over het hoofd zien bij het toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@cola: ja ik was even vergeten dat het om 19 jarige ging. dan scheelt het idd wel.

die prijzenlijst is wel leuk. kan je ook aardig de verschillen zien in training/niveaus en wat het oplevert.

ik ben nog even aan het shoppen naar 2 17 jarigen redelijk pm/matig passen om mee te trainen op de wing voor 50% en eventueel als invallers bij geblesseerden. die winger van vorige week was niet zo'n succes ;)

61k: lijkt me een koopje vooral als je matig conditie hebt. dat is mij iig erg veel waard. optrainen vanaf waardeloos is echt zo kut

Cristiano Andreani (81652672) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 553 €/week

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos

nu even of ik er nog 1 kan vinden.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 7533 op 16-11-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coca-Cola
Dat loon is wel erg laag... Ik zou liever wat meer betalen en gaan voor loon rond de 600/week minimaal... Zeker met matig passen. Dan weet je in ieder geval zeker dat ze snel poppen ;)

Net ff opgezocht... zo'n speler popt rond de 630/week (zonder verdere bijstats, dus allen slecht of lager)

[ Voor 24% gewijzigd door Coca-Cola op 16-11-2005 15:37 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.