Toon posts:

[Pc] Call of Duty 2 - Deel III Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 75.389 views sinds 30-01-2008

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-03 22:36
Anoniem: 130034 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:09:
Bij de gewone CoD kon je van fullscreen naar een venster door middel van Alt + Enter.
Bij CoD2 werkt dit niet meer, is er een andere toetsen combinatie? Want ik game zo af en toe wel eens terwijl ik ook nog op msn ben.. Dan is het wel handig als je even iets kan zeggen.

[...]
windowsbutton :+

alleen dat is gewoon minimize, dus niet in venster, maarja je kan toch maar 1 ding tegelijk is of spelen of msn..

[Voor 106% gewijzigd door FunkyPunky op 15-01-2006 15:48]

http://miagaming.com

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-03 12:44

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik gebruik ook de windows button. Gaat perfect.

Anoniem: 45135

OK een vraag:

Ik heb de demo geprobeerd maar die loopt voor geen meter, erg traag, schokken etc.
Kan het zijn dat het spel zelf beter loopt?

Ik draai wel een erg hoge resolutie, nml 1920*1200 dit door mn 24'' LCD.

Specs:

- P4 3ghz Northwood
- 2 GB PC3200 Dual Channel
- Asus X800 Pro
- Asus P4C800-e Deluxe

Dit met de ATi catalyst 5.13 drivers.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2022

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Anoniem: 45135 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:48:
OK een vraag:

Ik heb de demo geprobeerd maar die loopt voor geen meter, erg traag, schokken etc.

Specs:

- P4 3ghz Northwood
- Asus X800 Pro
- Asus P4C800-e Deluxe

Hint zet hem ingame op dx7, en ik denk toch ook wel een aantal resotjes lager :P
1920*1200 8)7 8)7 ben je hard met je hoofd ergens tegenaan gelopen hehehe.
Met AA aan valt de grofheid op lagere resolutie wel mee.

[Voor 16% gewijzigd door DJ Chicken op 15-01-2006 16:57]

aahh durka durka durka

Anoniem: 38246

Eeey beste,

Tweakers ik heb een vraagje. Ik ben sinds een paar dagen call of duty 2 aan het spelen :P .
Dit is echt een fantastich spel het is trouwens 1 van de weinige spellen die me weer kan boeien om te spelen :*)
Maar ik ben tegen een probleem aan gekomen en dat is dat me PC is uitgevallen is tijdens het spelen en nu ben ik me save dus kwijt :|
Dus is iemand zo vriendelijk om me een save game te mailen naar sebastien.prijt@gmail.com?
Mijn dank zal erg groot zijn _/-\o_

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:43
zeg dan meteen dat je gewoon een save wilt. om dat je geen zin hebt want als je pc uitvalt blijft je save gewoon (bij mij dan )en je zegt ook niet hoever de save moet zijn

Heel veel lurken, heel weinig posten..

SPEEDDRAGON schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:46:
zeg dan meteen dat je gewoon een save wilt. om dat je geen zin hebt want als je pc uitvalt blijft je save gewoon (bij mij dan )en je zegt ook niet hoever de save moet zijn
Nee mijn save was echt foetsie heel wazig :'(
Ik had de ruschise missie uitgespeeld en ben nu bezig met de britische missies.
En jah ik kan er echt niks aan doen dat ie me save heeft verwijderd :/

Anoniem: 130034

Anoniem: 38246 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:11:
[...]

Ik heb het zelfde, .. ook ergens bij de Britische missies ben ik alles kwijt geraakt.
Toen ben ik maar gestopt met SP en MP gaan doen.

Anoniem: 130034 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:30:
[...]

Ik heb het zelfde, .. ook ergens bij de Britische missies ben ik alles kwijt geraakt.
Toen ben ik maar gestopt met SP en MP gaan doen.
Pfff ben ik gelukige niet de eenigste :P
Maar dit is wel bagger hoor :(
Zou de pc versie de zelfde bug hebben de xbox 360 heeft :?

Anoniem: 45135

DJ Chicken schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:52:
[...]

Hint zet hem ingame op dx7, en ik denk toch ook wel een aantal resotjes lager :P
1920*1200 8)7 8)7 ben je hard met je hoofd ergens tegenaan gelopen hehehe.
Met AA aan valt de grofheid op lagere resolutie wel mee.
Draai niet voor mn plezier zo hoog he. Bij een lagere resolutie wordt het beeld blurry..

Anoniem: 130034

Anoniem: 45135 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:47:
[...]

Draai niet voor mn plezier zo hoog he. Bij een lagere resolutie wordt het beeld blurry..
Bagger beeld of naar een dia-show kijken...

Nieuwe videokaart dus ;)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Anoniem: 45135 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 16:48:
OK een vraag:

Specs:

- P4 3ghz Northwood
- Asus X800 Pro
- Asus P4C800-e Deluxe

Kijk naar m'n specs. 1920x1200 is een (relatieve) diashow. Zelfs 1600x1200 met alles op full (dx9) is af en toe onwerkbaar. Omdat ik eigenlijk alleen nog maar MP speel en hoge fps vereist, en een hoge resolutie hierbij een pre is, speel ik nu mooi op dx7 in 1920x1200, met details op low.

iRacing Profiel

• alexbl69
  • Nu online
Is er trouwens een manier om je settings te locken? Ik heb reeds meerdere malen meegemaakt dat bepaalde mp-servers je instellingen verkloten. Allerlei toetsencombinaties worden gewijzigd zonder dat mij iets gevraagd wordt.

Had laatst zelfs Duitstalige menu's nadat ik op een Duitse server had gespeeld. Een herstart verhielp dit gelukkig want een taalinstelling ben ik nog niet tegengekomen.

iRacing Profiel

Anoniem: 104588

alexbl69 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:51:
Is er trouwens een manier om je settings te locken? Ik heb reeds meerdere malen meegemaakt dat bepaalde mp-servers je instellingen verkloten. Allerlei toetsencombinaties worden gewijzigd zonder dat mij iets gevraagd wordt.

Had laatst zelfs Duitstalige menu's nadat ik op een Duitse server had gespeeld. Een herstart verhielp dit gelukkig want een taalinstelling ben ik nog niet tegengekomen.
config read only maken

• DJ Chicken

DJ Chicken

Anoniem: 45135 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:47:
[...]

sjah daarom zei ik ook doe AA aan ,dan is een lagere resolutie al iets aantrekkelijker dan zonder AA.
Geen enkele pc met goede gfx kaart betaalbaar voor de consument trekt dat spel op dx9 met zo'n hoge resolutie.

Ik heb een 19"TFT en moet dus op 1280x1024 om scherp te blijven. Daarvoor moest ik hem op dx7 zetten en kon ik gelukkig alles op max laten. Ik ging van 30fps naar 100fps gemiddeld. En voor een goed potje MP geef ik de voorkeur aan hoge fps ipv koppijn.

De keuze is aan jezelf, dia's kijken of een minder scherp beeld. Ik denk zelf dat je met de laatst genoemde een hogere score behaald op de frag-list :P

ps. of je sluit een goedkoop 17" of 19" tftje of zelf crt-tje aan als 2e scherm om relaxt te kunnen gamen. Da choice is yours i say!

[Voor 21% gewijzigd door DJ Chicken op 16-01-2006 21:41]

aahh durka durka durka

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-03 16:05
Ha, leuk, COD 2 topic. Heb zelf altijd veel COD 1 gespeeld, ook in clans, en was mede-admin op een (toen) redelijk grote COD site met ladders, leagues, etc. Nu sinds een paar maanden redelijk fanatiek aan het COD 2'en, gaat wel lekker onderhand. Vooral S&D, en vooral op de 54man |D|isconnected server, heerlijke chaos daar. Zit eraan te denken om ook weer eens bij een COD 2 clan te gaan, zal wrsch wel een clan worden die ik ken van de COD 1 periode.

Nu, waar zitten de meeste twiekerts te spelen?

En, sorry voor het wrsch hoge spuit-11 gehalte, maar is er al een ETA voor PB of uberhaupt de eerste patch? En is die "server staking" (zie IWN forum) ooit nog door gegaan, of zijn er alweer andere forces at work @ IWN?

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-03 21:20

Clush

Do as I say...

bassGunner schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:56:
Nu, waar zitten de meeste twiekerts te spelen?
onze server: 217.146.92.80:28962, en verder zit ik regelmatig op de ocrana sd server (redelijk aantal pro's en de nodige hackers :), maar lekker hoog niveau iig). kvind het jammer dat ze maar 3 of 4 maps draaien daar.
En, sorry voor het wrsch hoge spuit-11 gehalte, maar is er al een ETA voor PB of uberhaupt de eerste patch? En is die "server staking" (zie IWN forum) ooit nog door gegaan, of zijn er alweer andere forces at work @ IWN?
eerste patch (incl pb) is aangekondigd voor "the early part of 2006"... any minute now, dus.
staking is volgens mij wel doorgegaan, tenminste voor de servers die er aan meededen (wij niet)... tis de vraag of IW/ATV onder druk v/d community maar snel met pb is gaan overleggen ipv garetjax's anticheat... kan je over discussieren (nu geen zin in :P).

... not as I do.

• bassGunner
Clush schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 04:53:

onze server: 217.146.92.80:28962, en verder zit ik regelmatig op de ocrana sd server (redelijk aantal pro's en de nodige hackers :), maar lekker hoog niveau iig). kvind het jammer dat ze maar 3 of 4 maps draaien daar.
Ah, thanks.

Onze = onze als in jouw clan, DTM?

/edit: hee, de DTM site komt me bekend voor, ben ik al eens beland volgens mij... ;)
eerste patch (incl pb) is aangekondigd voor "the early part of 2006"... any minute now, dus.
staking is volgens mij wel doorgegaan, tenminste voor de servers die er aan meededen (wij niet)... tis de vraag of IW/ATV onder druk v/d community maar snel met pb is gaan overleggen ipv garetjax's anticheat... kan je over discussieren (nu geen zin in :P).
Ok, helder. Ga als ik zin heb mss nog wel eens nalezen op de IWN fora, maar die topics zijn zo ellendig lang... :Z

[Voor 10% gewijzigd door bassGunner op 17-01-2006 12:32]

• DJ Chicken

DJ Chicken

bassGunner schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 12:28:
[...]

Ah, thanks.

Onze = onze als in jouw clan, DTM?

/edit: hee, de DTM site komt me bekend voor, ben ik al eens beland volgens mij... ;)

[...]

Ok, helder. Ga als ik zin heb mss nog wel eens nalezen op de IWN fora, maar die topics zijn zo ellendig lang... :Z
damn waar hebben jullie het over 8)7 :)

aahh durka durka durka

• bassGunner
DJ Chicken schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 01:02:
[...]

damn waar hebben jullie het over 8)7 :)
Duidelijk toch :P

Weinig te beleven @ DTM trouwens, maar hij staat netjes in mijn ASE fav's

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 10:08
Dit spel is zwaar relaxt.. speel hem nu 3 maanden.. en die m1 garand bevalt me met de dag beter...

Iemand met dezelfde ervaringen? :o

• bassGunner
Yep, M1 Garand is ook mijn uitgesproken favoriet. Bij de Russen, eh, hun versie van de semi-auto rifle (weet naam niet meer), bij de Duitsers ofwel MP44 ofwel Kar98k.

m1 garand is zeker niet slecht, doet me denken aan die skippy van cod1 skippyfx.com :P

• Opdreef
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-03 10:08
Anoniem: 104588 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:22:
m1 garand is zeker niet slecht, doet me denken aan die skippy van cod1 skippyfx.com :P
Hoewel ik cod1 veel gespeeld heb weet ik niet waar je het over hebt?

dat is zo'n gast die m1 garand pro was, speelde nog bij united5. Als je het nog niet weet moet je maar gewoon die movie skippy 3.0 kijken op die site van hem, echt de moeite waard ;)

• FunkyPunky
Ik vind de garand voor op de Realism mod lijken in cod uo, maar idd hij owned zwaar net als de kar98.
Alhoewel ik zweren blijf bij CoD UO voo rifles only, vooral omdat mijns inzien de rifles te gemakkelijk zijn in close combat in Cod2 (maar dat is mijn mening :D)

• krouwen
  • Laatst online: 12-03 12:44

krouwen

Hardware Enthusiast

Waarom gaat de optimize voor SLI optie steeds bij mij weer uit :(

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Instellen, CoD minimizen en dan je config read-only maken :)

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

Anoniem: 143349

Anoniem: 38246 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:11:
[...]

[zeik-modus] dat niet iedereen even goed Nederlands praat, oke... maar dit.. 8)7 |:(

ruschise = russische
britische = britse

[/zeik-modus]

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik gebruik The Allseeing Eye, en helaas hebben sommige mappen andere namen, zoals MP_DECOY inplaats van El Alamein.
Weet iemand een makkelijke truc dit te verhelpen?

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:34
Meelzak van ITF? remember HTF ? ;)

• Smokey!
  • Laatst online: 26-02 09:29
bigfoot1942 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:48:
ik gebruik The Allseeing Eye, en helaas hebben sommige mappen andere namen, zoals MP_DECOY inplaats van El Alamein.
Weet iemand een makkelijke truc dit te verhelpen?
Ik gebruik ook AllSeeyingEye en ik denk niet dat dat te veranderen is want ASE gebruikt de 'console' namen zeg maar...bijv bij jou voorbeeld type je niet in console /rcon map mp_el alamein maar /rcon map mp_decoy...weet niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen 8)7

jaja de echte meelzak hoor ;)

HTF ken ik nog wel ja, lang geleden zeg :D

• bigfoot1942
  • Niet online
Smokey! schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:30:
[...]

Ik gebruik ook AllSeeyingEye en ik denk niet dat dat te veranderen is want ASE gebruikt de 'console' namen zeg maar...bijv bij jou voorbeeld type je niet in console /rcon map mp_el alamein maar /rcon map mp_decoy...weet niet hoe ik het duidelijker uit moet leggen 8)7
duidelijk genoeg ;)

Toch jammer, steeds uit je hoofd leren...

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-03 13:42

Pubbert

random gestoord

Kun je met de Xbox360 versie eigenlijk de SP in coöp doen?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Anoniem: 165451
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Pfft .. vandaag nieuwe PC:

AMD FX-57
4GB RAM
GigaByte Ultra-SLI
2x 7800GTX 512MB

Settings:

1600x1200 @ Hoog @ DX9 @ AA en AF volop .. en 3x raden
FPS van 20 ~ 50.

In BF2 haal ik rond de 100FPS met dezelfde instellingen ..
Dit spel loopt zo kut .. door die oude Quake 3 Engine .. pfft.

Gooi dit spel weer in de hoek ..

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:04

Get!em

Oh die ja!

Anoniem: 165451 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:47:

AMD FX-57
4GB RAM
GigaByte Ultra-SLI
2x 7800GTX 512MB

Settings:

FPS van 20 ~ 50.

Als je nou ff de maxfps op je gemiddelde zet, dus ongeveer 35 in jouw geval, is het heel speelbaar, en ziet het er goed uit. Het effect is namelijk dat je nu een constante van 35 fps houd, zonder drops. Probeer dit maar eens langzamer omhoog te zetten, totdat je schommelingen weer te hoog worden, dan weet je tot waar je kunt gaan. In jou geval verwacht ik ongeveer op 40fps uit te komen en dan heb je een behoorlijke speelbaarheid en zit je echt niet naar een diashow te kijken.
Ik speel het nu standaard op 25 fps en dat is goed te doen. (ben in veteran al bijna bij het eind)

• Griffin
  • Laatst online: 08:33
Anoniem: 165451 schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:47:

AMD FX-57
4GB RAM
GigaByte Ultra-SLI
2x 7800GTX 512MB

Settings:

FPS van 20 ~ 50.

knal m eens op 1280x1024 dit is (lijkt mij) groot genoeg en scheelt erg veel FPS

• bigfoot1942
  • Niet online
@ mr high-tech:
ik vind dat je je wel een beetje aanstelt. Waarom verwacht je evenveel fps met COD2 als met BF2?
Waarom moet je perse alles op 1600x1200 @ hoog @ volop AA en AF?
Er is nl geen standaard wat "hoog" inhoudt, en als je COD op "hoog" speelt is weer compleet anders (lichter ed, gewoon minder effecten) dan bij COD2. Spellen kan je niet rechtstreeks vergelijken. COD en COD2 zit een gigantisch verschil in, waarom kan dat niet bij BF2 en COD2?

• alexbl69
  • Nu online
AtleX schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:19:
Instellen, CoD minimizen en dan je config read-only maken :)
Dat werkt dus niet! Ik heb hetzelfde probleem, bij elke keer opstarten optimize for SLI weer aanzetten. Maar als je je config ro maakt in windows wordt hij toch weer teruggezet!

Een ander probleem dat ik vaak tegenkom is dat bepaalde servers 'enable crosshair' uitzetten. Dit moet je dan weer handmatig aanzetten.

iRacing Profiel

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 10:30
Sinds een paar weken hebben wij, onze clan (|D|isconnected) dus, nieuwe zogenaamde "Taunts" toegevoegd aan onze S&D server (55 slots exclusief private slots) :*) Voor wie het niet weten "Taunts" zijn geluidjes die je als speler kunt zeggen met de knoppen "V" en dan vervolgens 1, 2, 3 en nu dus ook 4. De nieuwe geluiden komen allemaal uit de singleplayer en zijn best lachen. Elke zijde (Duitsers, Russen, Amerikanen en Britten) heeft dus nieuwe eigen geluiden en stemmetjes. Je kunt onze server vinden via: 217.146.92.132:28965 of via www.clan-disconnected.com. Zet wel "allow downloading" aan. Tevens worden gedetailleerde statistieken bijgehouden per speler. Deze zijn ook te vinden op onze website. 8)

• bassGunner
lochtejans schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 15:23:
[blaat] onze clan (|D|isconnected) dus, [/blaat]
Hee, daar ben ik ook bijna elke avond te vinden. Ben jij [D|Jans ofzo? Ik ben bassgnr ;) Ben ook oude mohaa strijdmakker van BD a.k.a. TJ.

Maarreh, leuk inderdaad die taunts, alleen heten ze gewoon Taunt 1-9, zou mss handig zijn als je daarvoor in de plaats in hoogtens 3 woorden samenvat wat je dan zegt, ik vergeet iig altijd waar de leuken zitten :)

• DJ Chicken

DJ Chicken

alexbl69 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:49:
[...]
Omdat ik eigenlijk alleen nog maar MP speel en hoge fps vereist, en een hoge resolutie hierbij een pre is, speel ik nu mooi op dx7 in 1920x1200, met details op low.
Voel je je nu niet kut met zulke lage detail instellingen :D . Vooral omdat je een berg knaken voor die 2 gfx-kaarten heb neer moeten leggen |:(

Ik speel met mijn 6800ultra'tje op 1280x1024 (19" tft, dx7) alle detail op zn hoogst en heb 90fps gemiddeld.
En dat voor maar €200 :+

aahh durka durka durka

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 10:30
bassGunner schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 18:03:
[...]

Hee, daar ben ik ook bijna elke avond te vinden. Ben jij [D|Jans ofzo? Ik ben bassgnr ;) Ben ook oude mohaa strijdmakker van BD a.k.a. TJ.

Maarreh, leuk inderdaad die taunts, alleen heten ze gewoon Taunt 1-9, zou mss handig zijn als je daarvoor in de plaats in hoogtens 3 woorden samenvat wat je dan zegt, ik vergeet iig altijd waar de leuken zitten :)
Klopt als een bus. Ik ben idd |D|Jans.
Ja die taunts vind je onder "V" en dan 4 en dan heb je een keuze uit 1 t/m 9. Daarnaast zijn sommige van de orginele taunts ook verandert :*)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik had de singleplayer al eens uitgespeelt toen ik warez versie had. Dinsdag besloten om het orgineel te kopen om online te kunnen spelen.

Als ik heel eerlijk ben vind ik de multiplayer van COD2 erg saai. Kleine keuze aan TDM maps waar zich vervolgens een echt Quake fragfest vormt. Op 1 of andere manier kan ik amper teamplay ontdekken en gaat de gameplay in multiplayer heel erg snel. Rushen en raggen is het motto.

Weenie, valt me gewoon tegen.

"Oooh Jeroen!"

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09-2022

Stampertje

Gaat je nix aan

TDM is toch altijd rushen en raggen? Daarom speel ik bijna alleen maar CTF en S&D.

Living the American Dream

• Anoniem: 166650
  • Niet online
Gisteren heb ik dit spel gekocht met een reisje naar Frankrijk van school.
Nu zie ik dat het spel volledig Frans is .. en ik wil het graag Engels ... hoe kan ik dit aanpassen?

• JeroenNietDoen

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Erik_van_H schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:00:
TDM is toch altijd rushen en raggen? Daarom speel ik bijna alleen maar CTF en S&D.
Ja, weenie. Heb het idee dat snelheid van spelen in andere WW2 FPS langzamer was.

Jammer, 45 Euro neergelegd en dan valt het tegen :(

"Oooh Jeroen!"

• bassGunner
Kaap schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:32:
[...]
Ja, weenie. Heb het idee dat snelheid van spelen in andere WW2 FPS langzamer was.

Heb je CTF en S&D uberhaupt geprobeerd dan? Zijn mijn fav's, en daar zit zeker wel een teamplay element in, hoewel nog vrij beperkt.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Anoniem: 166650 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:18:
Gisteren heb ik dit spel gekocht met een reisje naar Frankrijk van school.
Nu zie ik dat het spel volledig Frans is .. en ik wil het graag Engels ... hoe kan ik dit aanpassen?
Nee, CoD2 is compleet localized, talen zijn niet te veranderen.

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• bigfoot1942
  • Niet online
AtleX schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:19:
[...]

weet je t zeker? Ik heb COD2 in t engels, maar sinds ik op een of andere duitse server gespeel heb, is alles in het duits...

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-03 22:24
moet je weer naar een Engelse server gaan :*)

Kaap schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 12:32:
[...]

ik denk dat je eerst maar eens 100+ uren moet hebben gespeeld en dan ook verschillende gametypes voordat je deze conclusie trekt. cod2 moet juist sneller zijn en sneller worden gespeelt als de meeste andere ww2 fps games. En ja anders ga je schaken ofzo :Z

• Remcor2000
Anoniem: 104588 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:11:
[...]

jaja de echte meelzak hoor ;)

HTF ken ik nog wel ja, lang geleden zeg :D
Haha klopt, grappig zeg. Dacht dat je al een tijdje gestopt was maar zie dat je nu weer bezig bent?
Ik ben trouwens Kane (jaja niet van de band) misschien dat je me nog kent :)

Ik ben op dit moment bezig wat public servers in cod2 op te zetten, maar dat duurt nog even voordat ze online komen...

• flashin
  • Laatst online: 16-03 14:50
Anoniem: 104588 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:47:
[...]

ik denk dat je eerst maar eens 100+ uren moet hebben gespeeld en dan ook verschillende gametypes voordat je deze conclusie trekt. cod2 moet juist sneller zijn en sneller worden gespeelt als de meeste andere ww2 fps games. En ja anders ga je schaken ofzo :Z
imho is het zelfs te traag :Z

Remcor2000 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 11:25:
[...]

Haha klopt, grappig zeg. Dacht dat je al een tijdje gestopt was maar zie dat je nu weer bezig bent?
Ik ben trouwens Kane (jaja niet van de band) misschien dat je me nog kent :)

Ik ben op dit moment bezig wat public servers in cod2 op te zetten, maar dat duurt nog even voordat ze online komen...
Ah kane, dat was ook de enigste die ik nog kende van de happy tree fiends :P

Ja en ITF is verleden tijd. Ik ben een half jaar gestopt met cod, de beste van ons is helemaal gestopt met gamen, en de rest is terug te vinden bij h2k en KnightS. Nu speel bij Disturbed, we spelen onder de hoede van KnightS. Hun geven ons 2 private server en een ts server. Verder is het ook uitwisselen van tacs handig, en een sterke pcw tegentander :)

Maar jij bent dus gestopt met leagues spelen? :'(

• To_Tall
  • Laatst online: 08:30
Nah, ik zit nu al 3 jaar in dezelfde clan.. komen nieuwe bij en er gaan mensen weg.

we speelde eerst MoH:aa vervolgens kwam CoD. 90% ging over naar CoD. de MoH server gaven we aan de overige 10% voor 6 maanden....
Kheb het altijd naar me zin gehad... alleen zie ik nu dat ik naarmate er meer discusies over het spel spelen dat het plezier langzaam word omgezet naar discusies.. Vind ik wel jammer.. sinds CoD2 over is zijn we alemaal over de server voor CoD hebben we vorige maand laten afvloeien..

moet wel zeggen dat ik in een Uk clan zit. veel plezier beleefd. maar er word alleen over cheating en mods gepraat. zo zie ik dat ook terug op IW website...
iemand hier beetje het zelfde gemerkt dat er meer over anti cheat word gepraat dan het spel zelf?

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Niet online
AtleX schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 14:19:
[...]

Lol .. lekker klote is dat ..
Ik versta geen klap Frans.
Dan maar ff downloaden en de Serial van degene die ik gekocht heb gebruiken ..
Want heb geen zin om er nog 1 te gaan kopen! :P

• To_Tall
  • Laatst online: 08:30
Anoniem: 166650 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:58:
[...]

Lol .. lekker klote is dat ..
Ik versta geen klap Frans.
Dan maar ff downloaden en de Serial van degene die ik gekocht heb gebruiken ..
Want heb geen zin om er nog 1 te gaan kopen! :P
Is het niet zo dat de CDkey gekopeld is aan de distributie?? vergelijkbaar met regiocodes??
ik heb zelf een UK versie.. zit ook stikertje in met UK edition

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Niet online

Ga maar ergens anders patsen :{

[Voor 90% gewijzigd door Crash op 28-01-2006 19:06]

• Remcor2000
Anoniem: 104588 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 12:16:
[...]

Ah kane, dat was ook de enigste die ik nog kende van de happy tree fiends :P

Ja en ITF is verleden tijd. Ik ben een half jaar gestopt met cod, de beste van ons is helemaal gestopt met gamen, en de rest is terug te vinden bij h2k en KnightS. Nu speel bij Disturbed, we spelen onder de hoede van KnightS. Hun geven ons 2 private server en een ts server. Verder is het ook uitwisselen van tacs handig, en een sterke pcw tegentander :)

Maar jij bent dus gestopt met leagues spelen? :'(
Ja klopt sinds de summercup ben ik eigenlijk gestopt. Ik speelde nog te weinig om nog beetje aim te houden. Dat was wel jammer... Mja ben weer bezig met pubs spelen dus misschien ooit weer :)

[Voor 15% gewijzigd door Remcor2000 op 28-01-2006 19:08]

• Griffin
weet iemand misschien hoe de volgende mod heet:
[omschrijving]
Als een map is afgelopen krijg je een scherm met 5 opties te zien. Doormiddel van klikken kan de player/user selecteren welke map er gespeeld gaat worden.
De map die meeste mensen selecteren op dat moment wordt als volgende gespeeld.
[/omschrijving]

weet iemand dit?

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 16:57
Ah nee he,
Soms haat ik die health systeem hier... Zoals nu: normalerweg word je elke keer geheald als je een groep vijanden verslagen hebt en het even stil is. Alleen dat gebeurt bij mij niet. Wat ik nu heb: 1 keer geraakt worden en vervolgens na de volgende kogel ben ik dood! Dat is serieus ONDOENBAAR! Ik speel op regular en ik moet net in die auto zitten die gewonde britten in het eerste level van Caen ophalen. Is er geen health cheat of zo? Ook de god-mode werkt gewoon Niet... Dit is niet normaal meer...

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-03 21:20

Clush

Do as I say...

masser120 schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:34:
Ah nee he,
Soms haat ik die health systeem hier... Zoals nu: normalerweg word je elke keer geheald als je een groep vijanden verslagen hebt en het even stil is. Alleen dat gebeurt bij mij niet. Wat ik nu heb: 1 keer geraakt worden en vervolgens na de volgende kogel ben ik dood! Dat is serieus ONDOENBAAR! Ik speel op regular en ik moet net in die auto zitten die gewonde britten in het eerste level van Caen ophalen. Is er geen health cheat of zo? Ook de god-mode werkt gewoon Niet... Dit is niet normaal meer...
is waarschijnlijk een mod die je ooit gedownload hebt voor een multiplayer sessie?
als je eens alle bestanden die met een 'z' beginnen uit je "call of duty\main" map haalt en het nog eens probeert, is het mischen weer ok.

... not as I do.

Anoniem: 12592

Griffin schreef op zondag 29 januari 2006 @ 20:52:
weet iemand misschien hoe de volgende mod heet:
[omschrijving]
Als een map is afgelopen krijg je een scherm met 5 opties te zien. Doormiddel van klikken kan de player/user selecteren welke map er gespeeld gaat worden.
De map die meeste mensen selecteren op dat moment wordt als volgende gespeeld.
[/omschrijving]

weet iemand dit?
Ja die gebruiken we op onze server, het heet AWE mod met B3. :)

• Griffin
Anoniem: 12592 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:22:
[...]

Ja die gebruiken we op onze server, het heet AWE mod met B3. :)
AWE mod ???
B3??

AWE mod wil ik niet draaien. We hebben PAM draaien, en was gewoon nieuwschierig of dat er dus naast kon draaien , (die map selecter)

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 16:57
Clush schreef op maandag 30 januari 2006 @ 01:46:
[...]

is waarschijnlijk een mod die je ooit gedownload hebt voor een multiplayer sessie?
als je eens alle bestanden die met een 'z' beginnen uit je "call of duty\main" map haalt en het nog eens probeert, is het mischen weer ok.
Is geen mod, sterker nog: nooit een mod erop gehad! Gewoon single-player op regular en ik snap er niets van...
Ook slaat CoD2 het spel niet altijd op :(

• Griffin
masser120 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:42:
[...]

Is geen mod, sterker nog: nooit een mod erop gehad! Gewoon single-player op regular en ik snap er niets van...
Ook slaat CoD2 het spel niet altijd op :(
Dit is niet het topic voor de vragen, hiervoor moet je hier zijn.

Maar ik ben de beroertste niet om mee te denken :P
Heb je al geprobeerd CoD2 opnieuw te installeren?

Anoniem: 12592

Griffin schreef op maandag 30 januari 2006 @ 11:32:
[...]

AWE mod ???
B3??

AWE mod wil ik niet draaien. We hebben PAM draaien, en was gewoon nieuwschierig of dat er dus naast kon draaien , (die map selecter)
Website van AWE en B3 is:
http://www.awemod.com
http://b3.python-hosting.com/

B3 is een afkorting van Big Brother Bot. Probeer het en je weet het. ;)

Overigens, onze server is niet van mij maar van XLR8OR en ik ben een admin van hun. Daarom spreek ik van onze server. ;)

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004

Get!em

Oh die ja!

Als je wat van meer bloed houdt, en je wil het ook op de grond en muren zien, moet je de blood-patch even downloaden, ziet er redelijk goed uit! oandere op link

• Griffin
iemand enig idee waar de loadplaatjes staan van de maps.
Er staan veel IWD's op de server,
of is het gewoon verstandig om ze allemaal te downloaden.

Ik vraag dit omdat ik een plaatje van map wil wijzigen :P

• A-Tray
  • Laatst online: 20-03 17:40
Wat mooi spel zeg, niet te filmen!

Nu heb ik alleen een heel kleine vraag.
Is het een feature of een bug dat ik een mouselag heb? Mijn specs zijn prima, gebruik een Logitech MX500 (bedraad)

Iemand een idee?

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik speel met een mx1000 (draadloos) maar nooit geen mouselag.

• A-Tray
  • Laatst online: 20-03 17:40
Ik heb de settings iets lager gezet, nu is het weg :)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• FunkyPunky
Griffin schreef op zondag 05 februari 2006 @ 10:25:
iemand enig idee waar de loadplaatjes staan van de maps.
Er staan veel IWD's op de server,
of is het gewoon verstandig om ze allemaal te downloaden.

Ik vraag dit omdat ik een plaatje van map wil wijzigen :P
Je kan als het goed is gewoon een screenshot maken van het plaatje (f12)

Anoniem: 147794

Anoniem: 104588 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:47:
[...]

offtopic:
Heey noob, ook hier :F

Je hebt wel gelijk het moet snel gespeeld worden, of langzaam ligt aan de taktiek hé ^^

• FunkyPunky
Anoniem: 147794 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 07:39:
[...]

offtopic:
Heey noob, ook hier :F

Je hebt wel gelijk het moet snel gespeeld worden, of langzaam ligt aan de taktiek hé ^^
CoD 2 kan idd snel of langzaam gespeeld worden, maar dat licht voornaamlijke aan de speler en zijn tegenstander (of clan vs clan). Zo hebben wij als clan al hele snele matches mee gemaakt (waar met name de tactiek "rushen" gebruikt werd), maar ook hele langzame (maar daardoor eigenlijk netzo spannend).

• Renegade!
  • Laatst online: 24-01-2022
Remcor2000 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:05:
[...]

Ja klopt sinds de summercup ben ik eigenlijk gestopt. Ik speelde nog te weinig om nog beetje aim te houden. Dat was wel jammer... Mja ben weer bezig met pubs spelen dus misschien ooit weer :)
qrx'kane neem ik aan? :P

Hoe zit het nog met de patch, hadden ze niet gezegd begin 2006? :/

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• Remcor2000
Ja dat ben ik :P

Anoniem: 57198

Momenteel werk ik aan een eigen CoD2 server voor op een privé LAN ;)

Nu wil ik graag dat andere mensen de bestanden downloaden van een bepaalde URL. Anders gaat het downloaden namelijk met zo'n 3kB/s en dat duurt een eeuwigheid :(

Momenteel heb ik dit gedeelte uit CoD1 gehaald en in mijn CoD2 config geplaatst:
Helaas werkt het dus niet!

code:
1
2
3
set sv_allowDownload "1"
set sv_wwwDownload "1"
set sv_wwwBaseURL "http://www.adresvanmijnwebsite.nl/cod2/"

Iemand enig idee om dit wel te laten werken?

• Remcor2000
Als ik me niet vergis zit dat nog niet in CoD2
Hopelijk met de nieuwe patch wel.

Ik zie bij veel configs wel dit:
//Server Downloads and HTTP Redirect
set sv_allowDownload "1"
set sv_wwwDownload "1"
set sv_wwwDlDisconnected "1"
set sv_wwwBaseURL ""
Maar ik zie ook veel reacties op verschillende fora dat dit dus niet werkt.

[Voor 17% gewijzigd door Remcor2000 op 14-02-2006 18:25]

Anoniem: 19429

Ik heb van de week Call Of Duty 2 bij m'n nieuwe videokaart gekregen. (XFX 6800GS PCI-E). Ik helemaal blij. Dus ik cod 2 geinstalleerd.
Blijkt ie in het frans te zijn! :(

Weten jullie of er ook language packs te downloaden zijn? Of hoe je de taal op engels in kan stellen? Heb het in de menu's wel in weten te stellen door de config.cfg aan te passen. Maar hoe ik de rest (praten, etc) in het engels kan krijgen weet ik niet.

(En NEE in het frans is ie niet leuk! ;-) )

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Staat iets terug in dit topic een oplossing voor. Language packs zijn in ieder geval niet beschikbaar.

Dank je voor je reactie.

Ik heb het topic doorgespit, maar heb nog geen oplossing kunnen vinden :-(

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik zie net dat die post is weg-edit door een modje. Was dus in strijd met de policy.

Hmm

dan heb ik dus een probleem :-(
Heb ik een mooie legale versie, kan ik er nog niks mee.

Ik zoek wel verder.

In ieder geval bedankt.

Anoniem: 158967

Is het ook mogelijk om cod2 in directx 8 te spelen? of 8.1

Anoniem: 19429 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:36:
Hmm

dan heb ik dus een probleem :-(
Heb ik een mooie legale versie, kan ik er nog niks mee.

Ik zoek wel verder.

In ieder geval bedankt.
Kan mij het schelen, ik wil het nog wel eens zeggen. Dowloaden met een torrent oid in de goede taal (engels waarschijnlijk :)) en dan cd key daar activeren, en spelen.

• bassGunner
Anoniem: 158967 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:07:
Is het ook mogelijk om cod2 in directx 8 te spelen? of 8.1
Standaard mode is DX9, je kan in opties echter DX7 mode forceren. DX8 is voor zover ik weet niet mogelijk.

Anoniem: 158967 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:09:
[...]

Kan mij het schelen, ik wil het nog wel eens zeggen. Dowloaden met een torrent oid in de goede taal (engels waarschijnlijk :)) en dan cd key daar activeren, en spelen.
Dank je :-)

Ga ik dat proberen..

Anoniem: 19429 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:05:
[...]

Dank je :-)

Ga ik dat proberen..
Laat het me ff weten of het gelukt is !!
bassGunner schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:16:
[...]

Standaard mode is DX9, je kan in opties echter DX7 mode forceren. DX8 is voor zover ik weet niet mogelijk.
En ik wil dus weten of er niet een trucje is om het in dx8 of dx8.1 te laten draaien, door bijvoorbeel met de exe te prusten oid !!

• bassGunner
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:44:

En ik wil dus weten of er niet een trucje is om het in dx8 of dx8.1 te laten draaien, door bijvoorbeel met de exe te prusten oid !!
Waarom zou je dat uberhaupt willen? Ik denk dat er zowel DX7 als DX9 effecten worden gebruikt, maar geen DX8, eigenlijk.

Anoniem: 104627

Ik hoorde vaag het gerucht dat er een 'speciale' trainingsmap bestaat om je skills te verbeteren, maar ik heb nog niks concreets hierover gelezen.
Weet iemand hier daar meer van?

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:23
Als ik een CoD2-LAN Party hou speel ik met mensen die het origineel net zoals mij in huis hebben. Scheelt een hoop werk en alles is binnen 15 minuutjes klaar en opgezet. Ik speel CoD2 overigens op 640×480, DirectX7, Billinair Filtering, No Anisotropic Filtering, Smoke/Shadow off, Textures: Extra. Dan ziet het er voor mij al als "Ultra-High" uit :Y).. Mijn Pentium III'tje en FX'je kunnen hogere settings absoluut niet aan. Arme zij.. en arme ik :P

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 104627 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 02:58:
Ik hoorde vaag het gerucht dat er een 'speciale' trainingsmap bestaat om je skills te verbeteren, maar ik heb nog niks concreets hierover gelezen.
Bedoelen ze niet gewoon de training die je in single player kan doen?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:58

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Anoniem: 104627 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 02:58:
Ik weet van het bestaan van een schietbaan map in COD-UO, waar je dus je skills met een single-shot kon trainen. Maar nog niet gezien in COD2

Anoniem: 118270

Waar kun je die schietbaan dan terugvinden in UO?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:58

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Anoniem: 118270 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:41:
Waar kun je die schietbaan dan terugvinden in UO?
Is een map die je op verschillende plekken op i-net kan downloaden. Zit er dus niet standaard in.

als je dx7 selecteerd draait hij niet echt dx7, je kunt het meer vergelijken met dx8 met wat mappings gedisabled. Dat je kunt kiezen tussen dx7 en dx9 klopt dus eigenlijk niet

Aangezien IW nog geen map editor heeft uitgebracht voor cod2 zijn er nog geen custom maps...dus ook geen aimmaps.

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zijn er goede gamehosts waar je bijvoorbeeld ook gebruik kan maken van Cod2 admin. http://cod2admin.pixolight.com
I3D.nl ondersteund dit helaas niet. Met al die rcon programmaatjes moet je iedereen het administrator paswoord geven. Dit heb ik liever niet. Hoe doen ze dat op die andere grote server met meerdere admins?

I'll be back

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee