Toon posts:

[Pc] Call of Duty 2 - Deel III Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 75.398 views sinds 30-01-2008

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Anoniem: 153597 schreef op maandag 17 april 2006 @ 19:02:
iemand die toevallig weet hoe je van first person view naar spectator view gaat bij een demo?
Ja zou ik ook wel eens willen weten, in veel fragmovies zie je ze spectaten in de demo.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-03 19:48
Renegade! schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:45:
[...]

Ja zou ik ook wel eens willen weten, in veel fragmovies zie je ze spectaten in de demo.
Dat kan als je je demo's afspeelt met bijvoorbeeld Seismovision 3 (ik weet alleen ff niet met welke toets je je view kon veranderen) (dat kon tenminste in COD 1/UO). Ook is het zo dat je de snelheid ermee kunt veranderen, van slow naar heel er snel etc

http://miagaming.com

Anoniem: 45427

Heeft iemand enig idee hoe je van de ban die via punkbuster afkomt ?

Ik had te laat door dat het een rifle only server was, terwijl ik met me thompson bezig was en nu kan ik dus bijna geen server meer in.

Alvast bedankt

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Rifle only? En jij liep met een Thompson rond zodat je van PB een ban kreeg? Als het een rifle only server was, en jij liep met die thompson rond waardoor je die ban kreeg was je aan het cheaten, en dan kom je er dus niet meer vanaf.

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

Ik had te laat door dat het een rifle only server was, terwijl ik met me thompson bezig was en nu kan ik dus bijna geen server meer in.
Ik word er steeds uitgekickt door Punkbuster. Ik ben uit de server gegooid dmv een kick, nou ja daar hadden ze een goed punt maar een ban is toch wel heel erg. Hoe kan ik dit ongedaan maken ? Ik kon gewoon een Thompson kiezen dus een echte rifle only server was het niet. Ik cheat niet omdat cheaten voor watjes is.

[Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 45427 op 19-04-2006 19:17]

• Griffin
  • Nu online
Anoniem: 45427 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:
Ik word er steeds uitgekickt door Punkbuster. Ik ben uit de server gegooid dmv een kick, nou ja daar hadden ze een goed punt maar een ban is toch wel heel erg. Hoe kan ik dit ongedaan maken ? Ik kon gewoon een Thompson kiezen dus een echte rifle only server was het niet. Ik cheat niet omdat cheaten voor watjes is.

[afbeelding]
Neem contact op met PB.
Want als je dus niet cheaten vind ik het raar dat je zomaar geband word.
want PB bant alleen maar als je cheat, je wordt gekicked voor paar minuten voor bijvoorbeeld ongeldige karakters in je naam.

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:57

Clush

Do as I say...

Anoniem: 45427 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:

[afbeelding]
dat komt niet doordat je met een tommy op een rifle only server zat hoor. ook vraag ik me af hoe je weet dat je gekickt bent vanwege een verkeerd wapen als ze je gelijk kickten... want als ze eerst zeiden dat je een ander wapen moest kiezen had je dat toch wel gedaan?

hoe dan ook, een serverbeheerder kan je alleen van zijn eigen server bannen, dus dat je door een ban door een admin van 1 server van alle servers gebant bent kan gewoon niet.

punkbuster heeft je guid gebant... je cdkey dus. omdat je volgens pb aan het cheaten was. misschien nog hetzelfde spel op een andere computer geinstalleerd? kan je je broertje wel vertrouwen?

als er met jouw spel niet gehackt is kan je een ticket naar pb schrijven... als je echt niets gedaan hebt ben je vast niet de enige die hier last van heeft en zou er dus een oplossing te vinden moeten zijn.

punkbuster maakt wel eens foutjes (zo was er een poos geleden een bepaalde videokaartdriver die ervoor zorgde dat je een ban kon oplopen... en al die bans zijn opgeheven), dus als dit bij jou het geval is moet je even naar www.punkbuster.com gaan en een ticket maken. zij zijn de enigen die je kunnen helpen... succes ermee.

@AtleX: niet waar.

[Voor 25% gewijzigd door Clush op 19-04-2006 20:34]

... not as I do.

Vreemd, heb het spel opnieuw geinstalleerd en de hele ban is weg.

Raar systeem dat punkbuster |:(

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Met Directx9 draai ik het spel op zo'n 40 fps :( met Directx7 kan ik zelfs een fps van 280 halen (alles op extra en resolutie 1280*1024)

Ik beveel iedereen aan (als je een goede pc hebt) om sync every frame aan te zetten, ik had eerst van die schokken dat mijn fps van 125 naar 104 ging en weer naar 125.. met Sync every frame aan blijftie strak op de 75 hangen :) en het ziet er nog mooi uit ook

[Voor 7% gewijzigd door iro op 20-04-2006 11:18]

Specs pc

• bassGunner
  • Laatst online: 27-03 13:06
Clush schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:14:
[...]

punkbuster heeft je guid gebant... je cdkey dus. omdat je volgens pb aan het cheaten was. misschien nog hetzelfde spel op een andere computer geinstalleerd? kan je je broertje wel vertrouwen?
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen :/

Correct me if I'm wrong

• Griffin
  • Nu online
bassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]

Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen :/

Correct me if I'm wrong
volgens mij is het een combo van je:
- CD-key
- IP
- (volgens mij ook ISP, maar weet niet cker)

dus als je de zelfde Serial in andere pc gebruikt zou het moeten kunnen werken. :?

• Renegade!
  • Laatst online: 24-01-2022
FunkyPunky schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:42:
[...]

Dat kan als je je demo's afspeelt met bijvoorbeeld Seismovision 3 (ik weet alleen ff niet met welke toets je je view kon veranderen) (dat kon tenminste in COD 1/UO). Ook is het zo dat je de snelheid ermee kunt veranderen, van slow naar heel er snel etc
Maar je kan toch niet spectaten met seismovision?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
[...]

Correct me if I'm wrong
dat is volgens mij een hardwareban.
Eerdergenoemde GUID ban had een huisgenoot van mij ook, hij heeft wel een minder legale versie. Een andere CD-key gebruiken zorgde ervoor dat hij gewoon weer kon spelen...

De 1.2 patch vind ik zo fijn, COD2 lijkt nu wel COD3 te zijn geworden qua gameplay. ik heb ook het gevoel dat de M1 Garand sterker is geworden of in elk geval fijner schiet.
Die Warsadinges map vind ik ook erg goed gelukt, als je een beetje ingespeeld bent kan je mensen best gemakkelijk zien terwijl je niet-ingespeeld gewoon een lopende schietschijf bent...

[Voor 25% gewijzigd door bigfoot1942 op 20-04-2006 20:34]

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41
[...]

Correct me if I'm wrong
neej dat is een hardware ban waar jij nu over praat. Maar guid weet ik ook niet precies hoe dat zit maar de enigste manier is om een nieuw spel te kopen met geldige CD-Key als je bent ge-guid banned.

PGP: https://keybase.io/svenkortekaas

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-03 19:48
Renegade! schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:23:
[...]

Maar je kan toch niet spectaten met seismovision?
Nee maar je kan wel van jouw demo je view veranderen van first person naar thirth person (dacht ik)
Maar als je je demo laat lopen is het toch soort van spectaten? En anders kun je een aparte demo maken van het spectaten...

http://miagaming.com

• Clush

Clush

Do as I say...

[...]

Correct me if I'm wrong
bij deze dan maar :P

een guid is geen fingerprint, maar direct gekoppeld aan je cd-key. als je dezelfde key gebruikt op meerdere pc's krijg je dezelfde guid.

... not as I do.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

scorpie

Supra Addict

JAAAAAAAAAAAAAAAA de mod tools zijn gereleased!!!! I can't believe what I'm seeing :D :D :D

http://www.iwnation.com/F...=215742&st=0&#entry215742

happy modding all :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Griffin
  • Nu online
Scorperito schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:20:
JAAAAAAAAAAAAAAAA de mod tools zijn gereleased!!!! I can't believe what I'm seeing :D :D :D

http://www.iwnation.com/F...=215742&st=0&#entry215742

happy modding all :)
lijkt me vet om te leren, iemand een goed kern woord voor google om goede tutorials hiervoor te krijgen. Ik weet mn god niet waar ik op moet gaan zoeke.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-03 16:04
zoek gewoon tutorials voor welke radiant dan ook, als je in MoH:AA/CoD1 kon mappen, kan je het hier ook, het verschil is zéér klein. Dus zoek gewoon naar CoD1 tutorials ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:40

Yucko

One clown to rule them all !

Op welke servers spelen jullie voornamelijk ?

Ik ben meestal te vinden op de [MORK] server (194.150.120.33:28940) onder de nick

Strap-On[Dildo] :P

. iPhone X Space Gray 64GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-03 14:31

Sm0k3r

cough...cough...

Dit komt ietswat spammerig over

[Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-05-2006 16:00]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Arnold-D
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2018

Arnold-D

Nad - Feel The Power

misschien [Pc] Call of Duty 2 - Deel 4 aanmaken??

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

Anoniem: 112755

Iemand al ergens skins gevonden voor in multiplayer?
Of een manier om zelf de skin images te bewerken?
Graag info van iemand.

• Joss
Anoniem: 112755 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:16:
Iemand al ergens skins gevonden voor in multiplayer?
Of een manier om zelf de skin images te bewerken?
Graag info van iemand.
Die zullen er weinig zijn denk ik. Punkbuster checkt hierop/zou hierop moeten checken. Dus dan zou je die skins alleen op servers zonder punkbuster kunnen gebruiken...

• Griffin
  • Nu online
ghost-rider schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45:
misschien [Pc] Call of Duty 2 - Deel 4 aanmaken??
LOL , zou wel een goede zijn is het niet zo dat ik niet ech de tijd momenteel heb om een nieuwe TS te maken,
Dit omdat ie al uit is en VEEEL meer info over is.
dus ik kan m door geven aan jouw :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 112755

[quote]Joss schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:50:
[...]

Ik heb een klein tooltje geschreven om de images/textures van cod te coverteren.

Deze tool kan een hele directory converteren ipv een enkel bestand.
.iwi --> .dds
.dds --> .iwi

Lees de Readme in the zipfile

Let op dit is een beta versie. (inmiddels niet meer)
http://home.wanadoo.nl/williambouter/Screen1.GIF

Download

De texture files zitten in de 'iw_08.iwd' file welke te vinden is in de Call of Duty 2\Main map

[Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 112755 op 06-06-2006 12:10]

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-03 16:53

InSanex

serenity now!

Hallo,
Sinds een tijdje heb ik nu ook CoD2, hoewel het er allemaal geweldig uitziet heb ik toch nog wat advies nodig.
Ik game al best een tijdje, heb de oude CoD(UO) tot in den treure gespeeld, speel nog erg veel BF2 en nu dus ook CoD2.
Echter lukt het gewoonweg voor geen meter, ik schiet gewoonweg niets raak. De enige manier is met een sniperrifle, wat dat hebben ze wel zo eenvoudig gemaakt......
Ik hoop dat iemand wat tips heeft m.b.t aim/gameplay etc.
Moet ik bijvoorbeeld er boven mikken of juist eronder, dat soort dingen.
En Ja, ik heb het al meerdere uren achter elkaar gespeeld maar het komt maar niet goed :(

Het weer in Halfweg

• Clush

Clush

Do as I say...

... not as I do.

• InSanex

InSanex

serenity now!

Duidelijk en helder verhaal, was ook al zeker bekend met het meeste :)
Maar simpel gezegd, ik krijg de kogel niet waar die zijn moet, en dat terwijl ik voor mijn gevoel precies raak schiet,...maarja, .... we moeten denk ik nog maar een paar uur oefenen :)

Het weer in Halfweg

• Pinda
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Je moet gewoon een lekker wapen voor jezelf uitkiezen en daarmee flink oefenen! Ik schiet bijv. graag met de Bren LMG en mijn tactiek daarmee is kogel voor kogel te schieten, dus heel snel op me muis klikken als ik zie dat ik hem raak (Crosshair wordt dan zo'n sterretje bij inzoomen). Denk er dus ook aan om snel te gaan liggen als je een vijand ziet en in te zoomen, dan heb je het voordeel van een grotere nauwkeurigheid door de crosshair en de prone stand. Succes ermee ;)

• Smokey!
  • Laatst online: 26-02 09:29
Cod 2 is meer een riflegame geworden. Dat vind ik heel jammer. Ik speel nou sinds kort een beetje cod2 maar het is echt heel anders als met uo (wat ik voorheen speelde op redelijk hoog niveau speelde). Bijvoorbeeld het inzoomed jumpen :O. Kom op man. zie jij al een sniper in WOII die ff over het muurtje inzoomed springt en zo zijn tegenstander door het hoofd schiet :O. het riflen en sniperen is gewoon veel te makkelijk gemaakt. het maakt bijna niet uit waar je het lichaam raakt. het is bijna altijd 'one shot one kill'.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 171349

Smokey! schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:46:
Cod 2 is meer een riflegame geworden. Dat vind ik heel jammer. Ik speel nou sinds kort een beetje cod2 maar het is echt heel anders als met uo (wat ik voorheen speelde op redelijk hoog niveau speelde). Bijvoorbeeld het inzoomed jumpen :O. Kom op man. zie jij al een sniper in WOII die ff over het muurtje inzoomed springt en zo zijn tegenstander door het hoofd schiet :O. het riflen en sniperen is gewoon veel te makkelijk gemaakt. het maakt bijna niet uit waar je het lichaam raakt. het is bijna altijd 'one shot one kill'.
Het is idd een stuk makkelijker geworden dan de voorgaande delen , toch heel veel plezier aan deze game want ondanks dat het snel een kill is kan je het spelletje toch naar je hand zetten als je een snelle rakker bent ;) . Maar laats weer COD /uo weer geinstalleerd en was daar toch wel weer ff een rookie . ook het inzoomend springen ervaar ik als een gameplay plusser ondanks je begrijpelijk kritiek . Red Orchestra zou een meer reele gameplay hebben had ik gelezen maar daar is hier geen topic van .

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 04-06-2006 02:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 26-02 09:29
Anoniem: 171349 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 02:16:
[...]

Het is idd een stuk makkelijker geworden dan de voorgaande delen , toch heel veel plezier aan deze game want ondanks dat het snel een kill is kan je het spelletje toch naar je hand zetten als je een snelle rakker bent ;) . Maar laats weer COD /uo weer geinstalleerd en was daar toch wel weer ff een rookie . ook het inzoomend springen ervaar ik als een gameplay plusser ondanks je begrijpelijk kritiek . Red Orchestra zou een meer reele gameplay hebben had ik gelezen maar daar is hier geen topic van .
ja, ik zal wel moeten wennen. Maar het is toch frustrerend als je op beidde uitgangen van het muurtje let en dan in één keer zon clown ziet springen en jou een kogel door de kop schiet :P.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• InSanex

InSanex

serenity now!

Zojuist maar weer eens wat afgespeeld, en ik denk dat CoD2 bij mij de koelkast ingaat.
Het uitermate frusterende spawnen op granaten, het vreselijk hoge snipergehalte maken het een frustrerend spelletje.
Ik ben niet de gamer die aan cheatcalling doet, maar de hoeveelheid mensen die pre-aimen vanachter muurtjes en schuttingen (leve de deathcam) is gigantisch. Nogmaals, icm EAX en kennis van je map's is dit allemaal mogelijk zonder hacks, maar het is zo ongelooflijk frustrerend als je zelf niet over die kennis beschikt. In principe speel ik graag team deathmatch, maar de chaos is gigantisch, en dan heb je nog de mensen die met 46 - 5 scores bovenaanstaan, en dan een hele grote groep die het eigenlijk precies andersom hebben :)
Nee, ik vind het geen balanced spelletje, en ik hou me denk ik maar bij af en toe S&D met wat bekenden.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik CoD2 tot nu toe zonde van het geld vindt, maar ik ben dan ook gefrustreerd B)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 147794

InSanex schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:39:
Zojuist maar weer eens wat afgespeeld, en ik denk dat CoD2 bij mij de koelkast ingaat.
Het uitermate frusterende spawnen op granaten, het vreselijk hoge snipergehalte maken het een frustrerend spelletje.
Ik ben niet de gamer die aan cheatcalling doet, maar de hoeveelheid mensen die pre-aimen vanachter muurtjes en schuttingen (leve de deathcam) is gigantisch. Nogmaals, icm EAX en kennis van je map's is dit allemaal mogelijk zonder hacks, maar het is zo ongelooflijk frustrerend als je zelf niet over die kennis beschikt. In principe speel ik graag team deathmatch, maar de chaos is gigantisch, en dan heb je nog de mensen die met 46 - 5 scores bovenaanstaan, en dan een hele grote groep die het eigenlijk precies andersom hebben :)
Nee, ik vind het geen balanced spelletje, en ik hou me denk ik maar bij af en toe S&D met wat bekenden.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik CoD2 tot nu toe zonde van het geld vindt, maar ik ben dan ook gefrustreerd B)
Ik kan jouw alleen als tip geven, dat je met een goede config, veel demo's kijken van andere spelers en zelf veel spelen deze irritante dingen kunt omdraaien, en het zelf uit kunt oefenen op je mede spelers ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, dat kan zo, maar soms spawn je nu eenmaal dik op de granaten. (Denk aan twee spawns in Carentan, één achter dat hek, en één naast dat huisje..) Da's gewoon enorm gaar, ik raak er soms ook enorm gefrustreerd van, en áls ik de kans heb ga ik daarna dan ook effe lekker flink die anderen van achteren besluipen om ze vervolgens allemaal dood te slaan :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09-2022

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik heb hetzelfde. CoD2 kan mij echt niet meer boeien, en ik ben dus weer regelmatig op CoD en CoD;UO servers te vinden.

Living the American Dream

• TheZeroorez
  • Niet online
Die spellen heb ik nooit gespeeld, maar ik moet zeggen dat er op CoD2 1.0 nog flink wat (leuke) rifle only servers zitten die voor mij de moeite nog waard zijn..

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17
Vandaag nog of anders morgen komt er een nieuwe patch uit (v1.3) met een aantal fixes (o.a punkbuster) en 2 nieuwe maps; depot en neuville. :9

http://www.iwnation.com/Forums/index.php?showtopic=23939

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb nog steeds 1.0 :X

Maar de opvolger van CoD2 (niet CoD3 iig, die komt niet voor pc) ga ik zeker wel kopen, het spel is zeker de moeite waard!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-03 16:29
lochtejans schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:20:
Vandaag nog of anders morgen komt er een nieuwe patch uit (v1.3) met een aantal fixes (o.a punkbuster) en 2 nieuwe maps; depot en neuville. :9

http://www.iwnation.com/Forums/index.php?showtopic=23939
De patch is inmiddels te downloaden, maar er zitten toch echt geen nieuwe maps in....

http://rapidshare.de/file...ofDuty2Patchv1_3.zip.html
http://handgunplace.com/CallofDuty2Patchv1_3.zip
http://www.clantda.com/software/CallofDuty2Patchv1_3.exe
http://www.adrenelan.com/.../CallofDuty2Patchv1_3.zip

edit:

MULTIPLAYER FIXES
-Raised the gamestate from 16k to 128k
-Added loading bars to maps mp_harbor and mp_rhine
-Addressed the PB GUID issue where players were not being assigned PB GUID's of exactly 32 characters.

mp_rhine map changes:
-Fixed player getting on top of broken wall and seeing through second story of bombed out building.

mp_harbor map changes:
-Reduced overall fog density
-Fixed missing water texture
-Fixed player not being able to shoot through lower portion of the first gap in a railing found on east side of map.
-Fixed player not being able to shoot through lower portion of railing found on east edge of map.
-Fixed a partially floating crate and a couple holes in sandbags.

[Voor 36% gewijzigd door GmR op 08-06-2006 18:51]

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:17
Nee helaas niet...ik had het op een of ander forum gelezen. Wellicht bij een volgende patch.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:30

Stewie!

Keen must die!

Twee snelle download mirrors voor patch 1.3: http://files.i3d.nl/downl...=CallofDuty2Patchv1_3.zip

• Joss
ik zou m nog niet installen iig... 1.3 linux laat waarschijnlijk wel weer een tijdje op zich wachten en aangezien het merendeel van de servers daar op draait....

[Voor 4% gewijzigd door Joss op 08-06-2006 20:19]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Na de patch geinstalleerd te hebben lijkt het wel of de game met dirextx 9 hier beter loopt dan daarvoor , speel nu met alle specs op hoog wat daarvoor nogal stroef liep .

Amd 3500 +
1900 XT
2 gig Memory
Iemand anders ook zulke ervaringen ?

Wat wel telkens ERRUG vervelend is dat ik met die patch vaak servers niet in kan komen , ga met me muis op de betreffende server staan en bij normaal 2 keer klikken met r.muis-knop zou je een server moeten kunnen joinen , maar na zo,n patch gebeurd het maar al te vaak dat ik er op kan klikken wat ik wil maar doet niks , anyone?

[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 09-06-2006 09:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 147794

Bah, ziekelijk slechte patch. Zo lang weer en zo weinig fixes. Snap niet dat ze uberhaupt nog wat uitbrengen.
Smokey! schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:46:
UO, hoog niveau sorry maar ik als rasechte cod 1/2 spelers moet je toch hierom uitlachen ;) UO, is gewoon een slapaftreksel van BF1

[Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 147794 op 09-06-2006 15:08]

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik weet niet óf er al iemand met een vorig deel bezig is, maar als dat niet zo is ben ik wel bereid er een te maken.. Het kan alleen een aantal dagen gaan duren.. (Veel gedateerde info..)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffin
  • Nu online
TheZeroorez schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:37:
Ik weet niet óf er al iemand met een vorigvolgend deel bezig is, maar als dat niet zo is ben ik wel bereid er een te maken.. Het kan alleen een aantal dagen gaan duren.. (Veel gedateerde info..)
Als je dat wil doen graag. Als je info of hulp wilt kan ik dit wel bieden. (ik heb alleen ma, di , wo toetsen dus dan iets minder tijd voor

Acties:
  • 0Henk 'm!

Bij de patch 1.2 en de 1.3 patch heb ik het volgende probleem , ik kan soms eindeloos op een server klikken om te joinen maar dan lukt dat niet , wie weet wat ik hieraan kan doen ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-03 22:47
Ja veel mensen ondervinden ook problemen zoals awaiting connection die eindeloos soms blijft oplopen. Het is gewoon wachten tot ze dit fixen.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik ben nu tot bij het 'voertuigen' deel. Het meeste wat ik heb gedaan is het aanpassen van zinnen zodat zel correct zijn, en hoofdletters en leestekens aan- en toepassen. Ook heb ik er een aantal witregels tussen gezet voor de duidelijkheid. Ik ga zometeen wel verder.. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
En we gaan hier verder!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-03 13:19
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee