The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Dat kan als je je demo's afspeelt met bijvoorbeeld Seismovision 3 (ik weet alleen ff niet met welke toets je je view kon veranderen) (dat kon tenminste in COD 1/UO). Ook is het zo dat je de snelheid ermee kunt veranderen, van slow naar heel er snel etcRenegade! schreef op woensdag 19 april 2006 @ 14:45:
[...]
Ja zou ik ook wel eens willen weten, in veel fragmovies zie je ze spectaten in de demo.
Anoniem: 45427
Ik had te laat door dat het een rifle only server was, terwijl ik met me thompson bezig was en nu kan ik dus bijna geen server meer in.
Alvast bedankt
12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.
Ik word er steeds uitgekickt door Punkbuster. Ik ben uit de server gegooid dmv een kick, nou ja daar hadden ze een goed punt maar een ban is toch wel heel erg. Hoe kan ik dit ongedaan maken ? Ik kon gewoon een Thompson kiezen dus een echte rifle only server was het niet. Ik cheat niet omdat cheaten voor watjes is.
[Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 45427 op 19-04-2006 19:17]
Neem contact op met PB.Anoniem: 45427 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:
Ik had te laat door dat het een rifle only server was, terwijl ik met me thompson bezig was en nu kan ik dus bijna geen server meer in.
Ik word er steeds uitgekickt door Punkbuster. Ik ben uit de server gegooid dmv een kick, nou ja daar hadden ze een goed punt maar een ban is toch wel heel erg. Hoe kan ik dit ongedaan maken ? Ik kon gewoon een Thompson kiezen dus een echte rifle only server was het niet. Ik cheat niet omdat cheaten voor watjes is.
[afbeelding]
Want als je dus niet cheaten vind ik het raar dat je zomaar geband word.
want PB bant alleen maar als je cheat, je wordt gekicked voor paar minuten voor bijvoorbeeld ongeldige karakters in je naam.
dat komt niet doordat je met een tommy op een rifle only server zat hoor. ook vraag ik me af hoe je weet dat je gekickt bent vanwege een verkeerd wapen als ze je gelijk kickten... want als ze eerst zeiden dat je een ander wapen moest kiezen had je dat toch wel gedaan?Anoniem: 45427 schreef op woensdag 19 april 2006 @ 19:03:
[afbeelding]
hoe dan ook, een serverbeheerder kan je alleen van zijn eigen server bannen, dus dat je door een ban door een admin van 1 server van alle servers gebant bent kan gewoon niet.
punkbuster heeft je guid gebant... je cdkey dus. omdat je volgens pb aan het cheaten was. misschien nog hetzelfde spel op een andere computer geinstalleerd? kan je je broertje wel vertrouwen?
als er met jouw spel niet gehackt is kan je een ticket naar pb schrijven... als je echt niets gedaan hebt ben je vast niet de enige die hier last van heeft en zou er dus een oplossing te vinden moeten zijn.
punkbuster maakt wel eens foutjes (zo was er een poos geleden een bepaalde videokaartdriver die ervoor zorgde dat je een ban kon oplopen... en al die bans zijn opgeheven), dus als dit bij jou het geval is moet je even naar www.punkbuster.com gaan en een ticket maken. zij zijn de enigen die je kunnen helpen... succes ermee.
@AtleX: niet waar.
[Voor 25% gewijzigd door Clush op 19-04-2006 20:34]
... not as I do.
Raar systeem dat punkbuster

Ik beveel iedereen aan (als je een goede pc hebt) om sync every frame aan te zetten, ik had eerst van die schokken dat mijn fps van 125 naar 104 ging en weer naar 125.. met Sync every frame aan blijftie strak op de 75 hangen

[Voor 7% gewijzigd door iro op 20-04-2006 11:18]
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopenClush schreef op woensdag 19 april 2006 @ 20:14:
[...]
punkbuster heeft je guid gebant... je cdkey dus. omdat je volgens pb aan het cheaten was. misschien nog hetzelfde spel op een andere computer geinstalleerd? kan je je broertje wel vertrouwen?

Correct me if I'm wrong
volgens mij is het een combo van je:bassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen![]()
Correct me if I'm wrong
- CD-key
- IP
- (volgens mij ook ISP, maar weet niet cker)
dus als je de zelfde Serial in andere pc gebruikt zou het moeten kunnen werken.

Maar je kan toch niet spectaten met seismovision?FunkyPunky schreef op woensdag 19 april 2006 @ 17:42:
[...]
Dat kan als je je demo's afspeelt met bijvoorbeeld Seismovision 3 (ik weet alleen ff niet met welke toets je je view kon veranderen) (dat kon tenminste in COD 1/UO). Ook is het zo dat je de snelheid ermee kunt veranderen, van slow naar heel er snel etc
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
dat is volgens mij een hardwareban.bassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Voor zover ik weet (ook ooit server- en siteadmin geweest) genereert PB een GUID op basis van je specifieke hardware config, dus de enige manier om weer op PB servers te spelen is om een nieuwe computer te kopen![]()
Correct me if I'm wrong
Eerdergenoemde GUID ban had een huisgenoot van mij ook, hij heeft wel een minder legale versie. Een andere CD-key gebruiken zorgde ervoor dat hij gewoon weer kon spelen...
De 1.2 patch vind ik zo fijn, COD2 lijkt nu wel COD3 te zijn geworden qua gameplay. ik heb ook het gevoel dat de M1 Garand sterker is geworden of in elk geval fijner schiet.
Die Warsadinges map vind ik ook erg goed gelukt, als je een beetje ingespeeld bent kan je mensen best gemakkelijk zien terwijl je niet-ingespeeld gewoon een lopende schietschijf bent...
[Voor 25% gewijzigd door bigfoot1942 op 20-04-2006 20:34]
neej dat is een hardware ban waar jij nu over praat. Maar guid weet ik ook niet precies hoe dat zit maar de enigste manier is om een nieuw spel te kopen met geldige CD-Key als je bent ge-guid banned.bassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Correct me if I'm wrong
Nee maar je kan wel van jouw demo je view veranderen van first person naar thirth person (dacht ik)Renegade! schreef op donderdag 20 april 2006 @ 20:23:
[...]
Maar je kan toch niet spectaten met seismovision?
Maar als je je demo laat lopen is het toch soort van spectaten? En anders kun je een aparte demo maken van het spectaten...
bij deze dan maarbassGunner schreef op donderdag 20 april 2006 @ 13:18:
[...]
Correct me if I'm wrong

een guid is geen fingerprint, maar direct gekoppeld aan je cd-key. als je dezelfde key gebruikt op meerdere pc's krijg je dezelfde guid.
... not as I do.

http://www.iwnation.com/F...=215742&st=0&#entry215742
happy modding all

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
lijkt me vet om te leren, iemand een goed kern woord voor google om goede tutorials hiervoor te krijgen. Ik weet mn god niet waar ik op moet gaan zoeke.Scorperito schreef op zondag 23 april 2006 @ 00:20:
JAAAAAAAAAAAAAAAA de mod tools zijn gereleased!!!! I can't believe what I'm seeing![]()
![]()
![]()
http://www.iwnation.com/F...=215742&st=0&#entry215742
happy modding all

Ik ben meestal te vinden op de [MORK] server (194.150.120.33:28940) onder de nick
Strap-On[Dildo]

. iPhone X Space Gray 64GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB
[Voor 113% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-05-2006 16:00]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Anoniem: 112755
Of een manier om zelf de skin images te bewerken?
Graag info van iemand.
Die zullen er weinig zijn denk ik. Punkbuster checkt hierop/zou hierop moeten checken. Dus dan zou je die skins alleen op servers zonder punkbuster kunnen gebruiken...Anoniem: 112755 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:16:
Iemand al ergens skins gevonden voor in multiplayer?
Of een manier om zelf de skin images te bewerken?
Graag info van iemand.
LOL , zou wel een goede zijn is het niet zo dat ik niet ech de tijd momenteel heb om een nieuwe TS te maken,ghost-rider schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 15:45:
misschien [Pc] Call of Duty 2 - Deel 4 aanmaken??
Dit omdat ie al uit is en VEEEL meer info over is.
dus ik kan m door geven aan jouw

Anoniem: 112755
[...]
Ik heb een klein tooltje geschreven om de images/textures van cod te coverteren.
Deze tool kan een hele directory converteren ipv een enkel bestand.
.iwi --> .dds
.dds --> .iwi
Lees de Readme in the zipfile
Let op dit is een beta versie. (inmiddels niet meer)
Download
De texture files zitten in de 'iw_08.iwd' file welke te vinden is in de Call of Duty 2\Main map
[Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 112755 op 06-06-2006 12:10]
Sinds een tijdje heb ik nu ook CoD2, hoewel het er allemaal geweldig uitziet heb ik toch nog wat advies nodig.
Ik game al best een tijdje, heb de oude CoD(UO) tot in den treure gespeeld, speel nog erg veel BF2 en nu dus ook CoD2.
Echter lukt het gewoonweg voor geen meter, ik schiet gewoonweg niets raak. De enige manier is met een sniperrifle, wat dat hebben ze wel zo eenvoudig gemaakt......
Ik hoop dat iemand wat tips heeft m.b.t aim/gameplay etc.
Moet ik bijvoorbeeld er boven mikken of juist eronder, dat soort dingen.
En Ja, ik heb het al meerdere uren achter elkaar gespeeld maar het komt maar niet goed

Maar simpel gezegd, ik krijg de kogel niet waar die zijn moet, en dat terwijl ik voor mijn gevoel precies raak schiet,...maarja, .... we moeten denk ik nog maar een paar uur oefenen

Anoniem: 171349
Het is idd een stuk makkelijker geworden dan de voorgaande delen , toch heel veel plezier aan deze game want ondanks dat het snel een kill is kan je het spelletje toch naar je hand zetten als je een snelle rakker bentSmokey! schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:46:
Cod 2 is meer een riflegame geworden. Dat vind ik heel jammer. Ik speel nou sinds kort een beetje cod2 maar het is echt heel anders als met uo (wat ik voorheen speelde op redelijk hoog niveau speelde). Bijvoorbeeld het inzoomed jumpen. Kom op man. zie jij al een sniper in WOII die ff over het muurtje inzoomed springt en zo zijn tegenstander door het hoofd schiet
. het riflen en sniperen is gewoon veel te makkelijk gemaakt. het maakt bijna niet uit waar je het lichaam raakt. het is bijna altijd 'one shot one kill'.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 04-06-2006 02:17]
ja, ik zal wel moeten wennen. Maar het is toch frustrerend als je op beidde uitgangen van het muurtje let en dan in één keer zon clown ziet springen en jou een kogel door de kop schietAnoniem: 171349 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 02:16:
[...]
Het is idd een stuk makkelijker geworden dan de voorgaande delen , toch heel veel plezier aan deze game want ondanks dat het snel een kill is kan je het spelletje toch naar je hand zetten als je een snelle rakker bent. Maar laats weer COD /uo weer geinstalleerd en was daar toch wel weer ff een rookie . ook het inzoomend springen ervaar ik als een gameplay plusser ondanks je begrijpelijk kritiek . Red Orchestra zou een meer reele gameplay hebben had ik gelezen maar daar is hier geen topic van .

Het uitermate frusterende spawnen op granaten, het vreselijk hoge snipergehalte maken het een frustrerend spelletje.
Ik ben niet de gamer die aan cheatcalling doet, maar de hoeveelheid mensen die pre-aimen vanachter muurtjes en schuttingen (leve de deathcam) is gigantisch. Nogmaals, icm EAX en kennis van je map's is dit allemaal mogelijk zonder hacks, maar het is zo ongelooflijk frustrerend als je zelf niet over die kennis beschikt. In principe speel ik graag team deathmatch, maar de chaos is gigantisch, en dan heb je nog de mensen die met 46 - 5 scores bovenaanstaan, en dan een hele grote groep die het eigenlijk precies andersom hebben

Nee, ik vind het geen balanced spelletje, en ik hou me denk ik maar bij af en toe S&D met wat bekenden.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik CoD2 tot nu toe zonde van het geld vindt, maar ik ben dan ook gefrustreerd

Anoniem: 147794
Ik kan jouw alleen als tip geven, dat je met een goede config, veel demo's kijken van andere spelers en zelf veel spelen deze irritante dingen kunt omdraaien, en het zelf uit kunt oefenen op je mede spelersInSanex schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:39:
Zojuist maar weer eens wat afgespeeld, en ik denk dat CoD2 bij mij de koelkast ingaat.
Het uitermate frusterende spawnen op granaten, het vreselijk hoge snipergehalte maken het een frustrerend spelletje.
Ik ben niet de gamer die aan cheatcalling doet, maar de hoeveelheid mensen die pre-aimen vanachter muurtjes en schuttingen (leve de deathcam) is gigantisch. Nogmaals, icm EAX en kennis van je map's is dit allemaal mogelijk zonder hacks, maar het is zo ongelooflijk frustrerend als je zelf niet over die kennis beschikt. In principe speel ik graag team deathmatch, maar de chaos is gigantisch, en dan heb je nog de mensen die met 46 - 5 scores bovenaanstaan, en dan een hele grote groep die het eigenlijk precies andersom hebben![]()
Nee, ik vind het geen balanced spelletje, en ik hou me denk ik maar bij af en toe S&D met wat bekenden.
Eigenlijk moet ik zeggen dat ik CoD2 tot nu toe zonde van het geld vindt, maar ik ben dan ook gefrustreerd

Living the American Dream

http://www.iwnation.com/Forums/index.php?showtopic=23939

Maar de opvolger van CoD2 (niet CoD3 iig, die komt niet voor pc) ga ik zeker wel kopen, het spel is zeker de moeite waard!
De patch is inmiddels te downloaden, maar er zitten toch echt geen nieuwe maps in....lochtejans schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 13:20:
Vandaag nog of anders morgen komt er een nieuwe patch uit (v1.3) met een aantal fixes (o.a punkbuster) en 2 nieuwe maps; depot en neuville.![]()
http://www.iwnation.com/Forums/index.php?showtopic=23939
http://rapidshare.de/file...ofDuty2Patchv1_3.zip.html
http://handgunplace.com/CallofDuty2Patchv1_3.zip
http://www.clantda.com/software/CallofDuty2Patchv1_3.exe
http://www.adrenelan.com/.../CallofDuty2Patchv1_3.zip
edit:
MULTIPLAYER FIXES
-Raised the gamestate from 16k to 128k
-Added loading bars to maps mp_harbor and mp_rhine
-Addressed the PB GUID issue where players were not being assigned PB GUID's of exactly 32 characters.
mp_rhine map changes:
-Fixed player getting on top of broken wall and seeing through second story of bombed out building.
mp_harbor map changes:
-Reduced overall fog density
-Fixed missing water texture
-Fixed player not being able to shoot through lower portion of the first gap in a railing found on east side of map.
-Fixed player not being able to shoot through lower portion of railing found on east edge of map.
-Fixed a partially floating crate and a couple holes in sandbags.
[Voor 36% gewijzigd door GmR op 08-06-2006 18:51]
[Voor 4% gewijzigd door Joss op 08-06-2006 20:19]
Amd 3500 +
1900 XT
2 gig Memory
Iemand anders ook zulke ervaringen ?
Wat wel telkens ERRUG vervelend is dat ik met die patch vaak servers niet in kan komen , ga met me muis op de betreffende server staan en bij normaal 2 keer klikken met r.muis-knop zou je een server moeten kunnen joinen , maar na zo,n patch gebeurd het maar al te vaak dat ik er op kan klikken wat ik wil maar doet niks , anyone?
[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 09-06-2006 09:53]
Anoniem: 147794
UO, hoog niveau sorry maar ik als rasechte cod 1/2 spelers moet je toch hierom uitlachenSmokey! schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 22:46:
Cod 2 is meer een riflegame geworden. Dat vind ik heel jammer. Ik speel nou sinds kort een beetje cod2 maar het is echt heel anders als met uo (wat ik voorheen speelde op redelijk hoog niveau speelde). Bijvoorbeeld het inzoomed jumpen. Kom op man. zie jij al een sniper in WOII die ff over het muurtje inzoomed springt en zo zijn tegenstander door het hoofd schiet
. het riflen en sniperen is gewoon veel te makkelijk gemaakt. het maakt bijna niet uit waar je het lichaam raakt. het is bijna altijd 'one shot one kill'.

[Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 147794 op 09-06-2006 15:08]
Als je dat wil doen graag. Als je info of hulp wilt kan ik dit wel bieden. (ik heb alleen ma, di , wo toetsen dus dan iets minder tijd voorTheZeroorez schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 14:37:
Ik weet niet óf er al iemand met een vorigvolgend deel bezig is, maar als dat niet zo is ben ik wel bereid er een te maken.. Het kan alleen een aantal dagen gaan duren.. (Veel gedateerde info..)
[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.