@ Vezza: probeer /chatmodeteam eens... volgens mij krijg je dan alleen de teamchat te zien, zou wat moeten schelen.
@ Herminator: voor mensen die cod2 competitief willen spelen is een mod zoals AWE vaak een gruwel. dit komt doordat je als je gewend bent aan de normale gameplay dingen als sprinten en cookable grenades en health dat je niet terugkrijgt (en dan natuurlijk de irritante artillerie en extra geluiden) het spel dusdanig aanpassen dat het eigenlijk een heel ander spel is geworden... sta je dan met je skills

. Ook weet je nooit wat je kan verwachten op zo'n server... zo kwam ik er laatst na anderhalve ronde achter dat je op een bepaalde server granaten kon koken (ontplofte eentje in mijn hand). dus zodoende sluit je een bepaalde groep uit van je server. aan de andere kant zijn er ook veel recreatieve gamers die dat juist wel leuk vinden, dus opzich is een mod zoals AWE niet een garantie op een lege server. ikzelf hou er niet van... voel me niet thuis met zo'n mod... het voelt anders. als je meer mensen op je server wil kan je het beste er zelf vooral veel op spelen (niemand joint een lege server, iemand moet de eerste zijn) en vriendjes worden met clans die op bezoek komen, zodat ze nog eens langskomen.
... not as I do.