Toon posts:

[Pc] Call of Duty 2 - Deel III Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 75.388 views sinds 30-01-2008

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-03 10:01

Vuurvoske

Nunquam cede!

herminator schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:54:
Zijn er goede gamehosts waar je bijvoorbeeld ook gebruik kan maken van Cod2 admin. http://cod2admin.pixolight.com
I3D.nl ondersteund dit helaas niet. Met al die rcon programmaatjes moet je iedereen het administrator paswoord geven. Dit heb ik liever niet. Hoe doen ze dat op die andere grote server met meerdere admins?
Ik denk dat je net zoals bij ftp verschillende gradaties van admins hebt. Bijvoorbeeld alleen kick&ban of alleen kick...

Beroeps brabander

• herminator
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Ja, maar tot nu toe kan ik niks vinden om dat mogelijk te maken. Iedereen zou alles mogen als ze extra rechten moeten krijgen. Die hele "ondersteuning" voor cod2 zoals anti cheat, custom maps en admin software is allemaal maar erg matig of zelfs niet aanwezig. Dit bederft wel een beetje het gaan zitten hosten van het spel.

I'll be back

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:30
Inderdaad op dit moment heb ik nog geen serverside adminsysteem gevonden voor CoD2.
In Call of Duty 1 gebruik ik de pb_rcon facility gebaseert op pb_powers. Maar dat werkt dus alleen icm Punkbuster. Tis nu nog even wachten tot pb uit is voor CoD2 en hopen dat deze facility er weer in zit.

Nu hebben al mn spelers gewoon t Rcon. Zolang ik de FTP toegang houd kan ik alles ongedaan maken wat ze niet goed doen. Mja ik vertrouw ze er wel mee :)

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:54

scorpie

Supra Addict

Heeft er iemand ergens een indicatie kunnen vinden wanneer die SDK uitkomt en er een beetje mooie levels gemaakt kunnen worden?
Ik mis echt serieus keihard die multiplayermissies uit medal of honor, dat je die v2 raket moest opblazen, of dat je die brug moest opblazen.. ik vind die search & destroy echt maar slecht uitgewerkt, beetje saaie doelen, steeds hetzelfde.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09-2022

Stampertje

Gaat je nix aan

Bij ons in de clan hebben we ongeveer 12 admins (op 150 leden). Alle admins hebben inderdaad het rcon password wat vermeld staat op het (gesloten gedeelte) forum. Een enkele keer lekt het password, en dan is er zo een nieuwe ingevoerd. Heeft eigenlijk nog nooit tot noemenswaardige problemen gezorgd (ook als een admin de clan verlaat wordt het password gewijzigd)

Living the American Dream

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 08:40
Hey mensen, ik ben voor het eerst in deze CoD2 topic. Ik wilde graag weten of er ook een specifieke GoT-CoD2-Clan is. Iemand antwoord? Is er ook een page waar je je "Hall-of -Fame"-plaatjes kan dumpen? Dit zijn m'n beste(m'n masterscores, scores waarbij ik 100 kills of meer in een ronde heb):

http://img352.imageshack.us/img352/8913/shot01823ea.th.jpg

http://img458.imageshack.us/img458/9562/shot03108bs.th.jpg

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:05
Beetje vaak dood he Chrono Trigger ;)

Ik ben ook regelmatig op de |D|isconnected server trouwens, maar vooral op de SD versie (54 man). Zie je daar mss nog wel eens :)

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36
http://img111.imageshack.us/img111/8302/shot01627vr.th.jpg

zoiets eerder :) ?

http://miagaming.com

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-03 10:01

Vuurvoske

Nunquam cede!

Nette scores :P, wil wel een keer een potje tegen jullie doen :+

[Voor 2% gewijzigd door Vuurvoske op 21-02-2006 00:53. Reden: typo]

Beroeps brabander

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:08

Technicality

Vliegt rechtsom...

* Technicality meld!

Ik speel het tegenwoordig af en toe op mijn privéserver met wat vrienden (12 player DM, voting enabled, homesweethome.myftp.org). Niet gelist in de browserlijst om het wat beslotener/privé te houden, maar jullie zijn welkom :D

Edit, er draait daar ook een TS server...

[Voor 11% gewijzigd door Technicality op 21-02-2006 01:29]

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik speel op public servers en wat ik soms ervaar is dat op sommige servers iemand praktisch niet te raken is. Soms zelfs zo erg dat ik point-blank een Thomson magazijn leeg schiet en de andere persoon nog niet dood is. En op andere servers vallen ze bij bosjes neer zelfs als ik er scheel vlak naast schiet.
Ping is in beide gevallen normaal rond de 50.

Ligt dit aan de server config of aan mijn config?

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Misschien spawn protection ingesteld op de server?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Erik_van_H schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:04:
Misschien spawn protection ingesteld op de server?
:z uhhhm....Nee dus.

• Anoniem: 128143
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Het kan beter ;)

http://tweakers.net/ext/f/5f756676083d5614867b70883e107cf7/thumb.jpg

Had hem toen net geinstalleert daarom Unknown Soldier. En jij zit in een clan ook nog :P

Ik speel trouwens alles op max op 1920 x 1200 met FPS van 40 ~ 60, zie sig voor specs.

• Griffin
  • Laatst online: 13:20
Maak hier gelieve geen opsom en 'kijk mij eens' topic van.
En een goede score is niet alleen hoeveel punten je hebt (kills), maar je ratio is veel belangrijker.

Zo vind ik het veel beter van mezelf of een ander als je een score hebt van 20-2 dan 100-70 oid.

• Niet online
Griffin schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:53:
Maak hier gelieve geen opsom en 'kijk mij eens' topic van.
En een goede score is niet alleen hoeveel punten je hebt (kills), maar je ratio is veel belangrijker.

Zo vind ik het veel beter van mezelf of een ander als je een score hebt van 20-2 dan 100-70 oid.
Mee eens, daarom post ik geen screenshot met 100-70 :P

Anoniem: 104588

en natuurlijk editen met paint, dat zou helemaal te leet zijn :>

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 08:40
Dat is niet 1337 dat is imho gewoon zielig. Iig, dat waren me beste score, en dat ik vaak dood ga ligt meestal aan het aantal mensen in de server(verstoppen is onmogelijk :S). Overigens is die 115-score in CTF kwam doordat ik circa 6 keer de vlag had. Ik ging wel lekker, een keer had ik 180 met CTF, maar dat kwam , omdat al die tegenstanders constant doodgingen achter elkaar, er was geen hond te bekennen bij de vijandelijke vlag in een server met 64 mensen. Wat bleek was dat er een cheater was die iedereen spawnkillde gelijk bij hun spawn. Die fcuker had ook een score van 398 kills en 0 deaths. :S

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Infinity Ward geeft informatie over Call of Duty 2 Patch vrij.

We hebben er lang op moeten wachten, maar IW heeft nu eindelijk laten weten dat de Call of Duty 2 patch zeer binnenkort gereleased zal worden. Momenteel is Infinity Ward bezig de patch te testen. Het is onbekend wanneer Infinity Ward de patch voor de Xbox360 zal vrijgeven. Dit is wat de patch voor de PC onderandere zal inhouden:

* Punkbuster functionality
* Two new multiplayer maps.
* HTTP redirect in multiplayer, which adds an option for modders to send players to an external website to download their maps and mods.
* Repair of multiplayer exploits and minor bug fixes

Dit is wat de patch voor de Xbox360 zal inhouden:

* Player Lag has been addressed
* Private Game Lobbies / Reserved Slots
* Enable Live Host to set custom game options
* Map Preferences setting
* Post Game Lobbies (players at end of match will return to lobby)
* Enemy Player Name Notification
* Kick Player (host ability)
* Lobby Game Type, Map and Host Notification
Bron: http://www.callofduty.nl/

Nou, ik kijk er al naar uit, wordt gek van die nieuwste exploit om servers te laten crashen. :/

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:41

Martinspire

Awesomeness

ik hoop ook dat ie snel komt want ik ben er een tijdje terug mee gestopt

ff overgestapt op bf2 en f.e.a.r. maar mijn grote (game)liefde is toch wel cod...

weet iemand nog een goede server waar weinig tot geen cheaters zitten?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
djmantri schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:57:

ff overgestapt op bf2 en f.e.a.r. maar mijn grote (game)liefde is toch wel cod...

Kun je nooit weten ;) Maar dit is wel een goeie: 82.192.78.82:28900.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Anoniem: 12592

djmantri schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:57:

Sjek mijn signature. ;)

• RelaXXinG
  • Laatst online: 10-03 01:16
DaMorpheus schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:35:
[...]

Bron: http://www.callofduty.nl/

Nou, ik kijk er al naar uit, wordt gek van die nieuwste exploit om servers te laten crashen. :/
Dat werd tijd.. dat punkbuster. Er zijn veel cheaters actief namelijk :|

Wij, aR, gaan pas wars spelen als punkbuster uit is. We hebben trouwens ook nog wat mensen nodig :) We kunnen onze eigen private opzetten, dus dat is wel handig.
Mocht je interesse hebben: www.AdrenalineRush.nl ;)

Anoniem: 166555

Is er ook een optie waarmee je het gescheld van brugpiepertjes kan uitzetten? Ik word er onderhand niet goed van. Dus bijvoorbeeld een console command ofzo, dat het zien van het gechat uitzet.

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 166555 op 03-03-2006 21:32]

• herminator
  • Niet online
Worden Mods veel bezocht of spelen de meeste mensen toch de originele setup?
AWE mod is altijd wel leuk maar toch merk ik dat er dan weinig mensen op af komen.

I'll be back

• Clush
  • Laatst online: 21:20

Clush

Do as I say...

@ Vezza: probeer /chatmodeteam eens... volgens mij krijg je dan alleen de teamchat te zien, zou wat moeten schelen.

@ Herminator: voor mensen die cod2 competitief willen spelen is een mod zoals AWE vaak een gruwel. dit komt doordat je als je gewend bent aan de normale gameplay dingen als sprinten en cookable grenades en health dat je niet terugkrijgt (en dan natuurlijk de irritante artillerie en extra geluiden) het spel dusdanig aanpassen dat het eigenlijk een heel ander spel is geworden... sta je dan met je skills :). Ook weet je nooit wat je kan verwachten op zo'n server... zo kwam ik er laatst na anderhalve ronde achter dat je op een bepaalde server granaten kon koken (ontplofte eentje in mijn hand). dus zodoende sluit je een bepaalde groep uit van je server. aan de andere kant zijn er ook veel recreatieve gamers die dat juist wel leuk vinden, dus opzich is een mod zoals AWE niet een garantie op een lege server. ikzelf hou er niet van... voel me niet thuis met zo'n mod... het voelt anders. als je meer mensen op je server wil kan je het beste er zelf vooral veel op spelen (niemand joint een lege server, iemand moet de eerste zijn) en vriendjes worden met clans die op bezoek komen, zodat ze nog eens langskomen.

... not as I do.

Clush schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:04:
@ Vezza: probeer /chatmodeteam eens... volgens mij krijg je dan alleen de teamchat te zien, zou wat moeten schelen.
Hmmm het werkt niet echt helaas...Eigenlijk raar dat je zoiets niet uit kan zetten, want het leidt alleen maar af. Om het typgedeelte af te tapen of iets dergelijks is ook weer iets waar van je zegt: nah.

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 16:57
Hallo,

Ben ik nou werkelijk de enige hier met dit probleem?

Over het health systeem: ik word er helemaal gek van! Op EASY ben ik na 5 kogels al dood, omdat ik voordat de game werd opgeslagen ook al 5 keer geraakt ben! Ik snap er geen f*ck van. Volgens het spel zou je na elke keer dat het spel wordt opgeslagen weer gehealed moeten zijn. Bij mij is dat niet zo. Ik krijg slechts één 'poging'. Ik word er helemaal ziek van! Ik heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd en ben opnieuw begonnen, maar het werkt niet. Het ging goed tot aan de Amerikaanse campagne, daarna is spelen op easy letterlijk ONMOGELIJK geworden. Wat heeft dit spel in godsnaam? Ik heb nog wel een legale versie!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:22
masser120 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:39:
Hallo,

Ben ik nou werkelijk de enige hier met dit probleem?

Over het health systeem: ik word er helemaal gek van! Op EASY ben ik na 5 kogels al dood, omdat ik voordat de game werd opgeslagen ook al 5 keer geraakt ben! Ik snap er geen f*ck van. Volgens het spel zou je na elke keer dat het spel wordt opgeslagen weer gehealed moeten zijn. Bij mij is dat niet zo. Ik krijg slechts één 'poging'. Ik word er helemaal ziek van! Ik heb het spel ook al opnieuw geïnstalleerd en ben opnieuw begonnen, maar het werkt niet. Het ging goed tot aan de Amerikaanse campagne, daarna is spelen op easy letterlijk ONMOGELIJK geworden. Wat heeft dit spel in godsnaam? Ik heb nog wel een legale versie!
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.
Als je een paar keer geraakt bent hoort er te staan dat je dekking moet zoeken, als je dat een tijdje doet ben je weer helemaal gehealed (hoort in ieder geval wel :P ) tevens is spelen op easy echt heel easy, je kan zelfs in sommige levels alle jerries gewoon doodbashen >:) .... als dat bij jou niet zo is, lijkt het me een probleem met de versie op jouw disk.

[Voor 3% gewijzigd door Groever op 10-03-2006 15:44]

• masser120
Groever schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:43:
[...]

[...]

Als je een paar keer geraakt bent hoort er te staan dat je dekking moet zoeken, als je dat een tijdje doet ben je weer helemaal gehealed (hoort in ieder geval wel :P ) tevens is spelen op easy echt heel easy, je kan zelfs in sommige levels alle jerries gewoon doodbashen >:) .... als dat bij jou niet zo is, lijkt het me een probleem met de versie op jouw disk.
Dat dekking zoeken krijg ik soms. Meestal krijg ik alleen hardkloppingen te horen, bloed aan de rand van het scherm en een hoop gehijg. Zoek ik dekking, dan gaat het niet weg! :?
Kan het ook een virus op mijn computer zijn? Ik kreeg er het laatst een melding van. Het vage is namelijk dat ik het probleem in het begin niet had. Toen speelde ik ook op regular en toen vond ik het nog makkelijk. Het kwam ineens.

• masser120
Ik maak er al een appart topic van...

• Remcor2000
Ik draai nu zelf 2 Call of Duty 2 public servers.
Alleen ben nu een beetje aan het brainstormen wat voor "mods" of aanpassingen ik er op wil hebben.
Wat zouden jullie leuk vinden om op te spelen, ik wil in ieder geval weer een messagecenter zoals ik heb op mijn COD1 servers. Maar daarbij wil ik ook serverstats draaien. Nu heb ik dus de pagina van serverstat.org geraadpleegt maar deze is down. Hebben jullie eventueel nog ideeen voor goede stat programma's en dergelijke?

Dit zijn mijn public servers in COD2:

82.192.78.136:28962 SD
82.192.78.136:28960 TDM
Adminned by QrX

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-03 14:30

Jazzper

BB4E^Guerilla

kom er nu pas achter dat er een COD2 topic loopt :)
Had ik kunnen verzinnen uiteraard. Echt genoten van de single player. Hoewel meer van hetzelfde ten opzichte van zijn voorlopers toch erg genieten :)

en multiplayer is ook meer dan leuk.
(zo en bookmarked)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• bassGunner
  • Laatst online: 16:05
Jij ook al hier Jazzper? :o Moeten maar eens meeten in een server dan >:)

[Voor 4% gewijzigd door bassGunner op 14-03-2006 14:10]

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 02:59
ik loop vast in single player

Hold The line

Ik zie 2 pantzer tanks met mijn verrekijker (B) en moet ze omver knallen met artillery
hoe doe ik dit ?

Kortom wat is het commando voor artillery ? iemand?

slimmehotspot.nl

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

is dat een woestijn level? Dat je op het dak staat? Verrekijker met B en dan met F artillerie aanvragen.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-03 02:59
Jazzper schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 02:11:
is dat een woestijn level? Dat je op het dak staat? Verrekijker met B en dan met F artillerie aanvragen.
jups thx :)

slimmehotspot.nl

• Pinda
  • Niet online
Lol speelt er toevallig iemand wel is online op de server: CTF!! United Noobs? Ik speel er namelijk best vaak en het is vaak ook erg druk ('s middags rond de 30-50 personen en 's avonds 50+) maar echt de laatste tijd heb ik de hele tijd een ping van 300 terwijl dit eerst rond de 100 lag. Ook duurt het schermpje awaiting connection soms erg lang bij mij, hierdoor ben ik genoodzaakt om naar minder laggy servers te gaan wat ik toch jammer vind, maar ik moet zeggen CoD2 blijft me echt boeien, het gaat lekker snel en je je spawned ook weer snel, ik vind het persoonlijk vele malen beter dan BF2 wat te traag gaat en UT2k4 wat mij weer te snel gaat :P

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-03 12:56
Vindt de Singleplay erg gaaf en moo, veel actie . alleen een beetje kort.
ben 2 avonden bezig geweest op hard , ging best rap . ineens was ik klaar :P
jammer dat is niet zo,n een snelle pc heb, de details op full sets zijn echt VET

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik speel laatste tijd nog wel eens een potje COD2 online. Maar het lijkt soms wel een Source spel zoveel whinende kleuters... Vooral smiddags is het echt van de gekke.

Anoniem: 87464

ligt misschien ook aan die trenchgun waar je de hele tijd mee rondloopt :+

• Griffin
Jazzper schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 11:20:
ik speel laatste tijd nog wel eens een potje COD2 online. Maar het lijkt soms wel een Source spel zoveel whinende kleuters... Vooral smiddags is het echt van de gekke.
Ben ik met je eens.
Ik wil niet opscheppen maar ik heb soms mijn momenten dat het redelijk goed gaat,
en dan wordt je direct voor een hacker uitgemaakt.
Ook als ik andere mensen flink zie scoren en er wordt gezegt dat ie hackt, zeg ik heel gewoon.
WTF als er iemand goed is wordt ie gelijk uitgemaakt voor een hacker.

das echt gewoon zielig, het boeit me niet en ik let er niet meer op :P

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-02 19:31
Maar er wordt echt heel veel gecheat in cod2 online. Als ik de verhalen hoor doen heel veel mensen dat. Helaas, want zo verpesten die mensen het voor anderen.

• Joss
  • Laatst online: 15:09
Griffin schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:22:
[...]

Ben ik met je eens.
Ik wil niet opscheppen maar ik heb soms mijn momenten dat het redelijk goed gaat,
en dan wordt je direct voor een hacker uitgemaakt.
Ook als ik andere mensen flink zie scoren en er wordt gezegt dat ie hackt, zeg ik heel gewoon.
WTF als er iemand goed is wordt ie gelijk uitgemaakt voor een hacker.

das echt gewoon zielig, het boeit me niet en ik let er niet meer op :P
Der wordt inderdaad teveel gescholden met hacks, ik krijg ze zelf ook vrij vaak naar mn oren, maar trek het me niet aan. Het probleem is echter dat er ook veel te veel hackers zijn. Ik zat afgelope gisteren nog op een server met 3 wallhackers (zogauw ik ook maar 1 rare death heb ga ik het ook meteen checken, ben inmiddels net zo goed in wallhacks herkennen als in cod2 zelf :9 ). Woensdag ook nog een hele clan: 2GOD4U en ook vorig weekend een hele clan ]=HC=[ oid. Het wordt gewoon tijd voor een hele goede versie van punkbuster...

• Pinda
  • Niet online
Er cheaten zeker veel mensen op CoD, als ik de killcam zie van sommige gasten dan is het zo overduidelijk dat ze een wallhack hebben ofzo, ze richten op mij (ik zie dat pijltje met 'YOU' daar zo staan) dan komt zo'n gast om het hoekje en knalt me met shotgun zo neer, echt zielig vind ik dat soort gasten

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:21

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Gaan ze daar nog een keer wat aan doen eigenlijk?

Ik weet dat dit rond de jaarwisseling een vrij grote issue was, en dat daarom veel mensen de multiplayer links lieten liggen.

Maar komt er nog iets van punkbuster of iets dergelijks uit, of gaat het zo langzamerhand de richting van ea op?

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Pinda
  • Niet online
Volgensmij kwam er binnekort een patch uit met punkbuster erin, weet het niet meer zeker maar ik hoop in ieder geval dat ie snel komt

• Joss
  • Laatst online: 15:09
Er wordt al 4 maanden geroepen dat hij "deze maand" komt. Dusja, laten we maar zeggen tussen eind april en half mei. In die patch zit 100% zeker punkbuster en 2 nieuwe maps (Rhine & Harbor).

• iro
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Ik hoorde morgen.. maare don't blame me als het zo is.. 11 april zou het moeten gebeuren :) ik ben benieuwd!

Specs pc

• Renegade!
IronGiant schreef op maandag 10 april 2006 @ 22:28:
Ik hoorde morgen.. maare don't blame me als het zo is.. 11 april zou het moeten gebeuren :) ik ben benieuwd!
Ik ook! Heb je een bron?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• iro

iro

Ik heb geen bron, maar wel van een hoop verschillende mensen gehoord dat het vandaag moet gebeuren :)

Specs pc

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 10:30
Nou laten we het hopen dan. Ik wordt een beetje moe om steeds cheaters te kicken en te bannen op onze server (een van de drukst bezochte CoD II server van de wereld). Ik hoop dat PB dit dadelijk gaat overnemen zodat ik niet steeds als strenge leraar hoef op te treden B)

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zo gauw de patch er is ga ik het ook weer spelen, nu is het mij te frustrerend met al die cheaters/hackers :(

I am the great Cornholio!

• iro

iro

Ik zoek trouwens een leuke clan, ben med-high skilled :)

Specs pc

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34
IronGiant schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 07:48:
[...]

Ik heb geen bron, maar wel van een hoop verschillende mensen gehoord dat het vandaag moet gebeuren :)
meerdere sites hebben al een item CoD2 patch 1.2 bij de downloads staan.
oa:
http://browse.files.filef...1503647;/browsefiles.html
http://www.gamershell.com/download_index.shtml

Helaas nog locked, maar hij zit er nu toch echt aan te komen (vandaag nog wellicht?)

[Voor 5% gewijzigd door GmR op 11-04-2006 15:48]

• Pinda
  • Niet online
Is het zeker dat alle servers dan zullen overstappen naar v1.2 of zullen er ook nog servers blijven draaien op oudere versies?

• GmR
Pindaaa schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
Is het zeker dat alle servers dan zullen overstappen naar v1.2 of zullen er ook nog servers blijven draaien op oudere versies?
Er waren voor Call Of Duty 1 ook servers die nogsteeds 1.1 draaiden toen 1.5 uit was, dus die zullen er nu ook wel weer zijn.

• dog4life
  • Niet online
MaNiC_MiNd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 11:26:
Zo gauw de patch er is ga ik het ook weer spelen, nu is het mij te frustrerend met al die cheaters/hackers :(
Hoe herkennen jullie de cheaters/hackers? Ik ben aardig goed (sta meestal in de top5), maar er zijn ook duidelijk mensen die echt supergoed zijn en zo iedereen neerknallen, ben benieuwd of ik beter word na de patch :*)

Ik volgde laatst wel iemand, die dacht mensen te kunnen neerschieten door muren heen, dus dat was een overduidelijk geval van wallhack, maar verder valt het mij niet echt op?

• Pinda
  • Niet online
Met een killcam kan je wel goed zien of iemand cheat, meestal schiet diegene je sneller neer omdat ie al wist waar je zat voordat je een raampje uitkeek of in een deuropening ging staan, ik heb vroeger ook wel eens een wallhack gebruikt en wat me opviel is hoe weinig mensen het eigenlijk zien of durven te zeggen, als ik nu gewoon zonder cheats speel en ik ga dood en zie de killcam dan kan ik op basis van mijn eigen cheatervaringen wel zien dat diegene een aimbot/wallhack gebruikt

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13

mvds

Totally awesome!

Pindaaa schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
Servers die een gekraakte software versie draaien zullen iig nog even 1.0/1.1 blijven draaien aangezien ze moeten wachten tot er een gekraakte versie van 1.2 uitkomt.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik hoop dat dat screenshots uit een early version zijn, of op de laagst mogelijke kwaliteit want ze zien er eigenlijk best slecht uit. :X

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• Pinda
  • Niet online
Denk lage kwaliteit :P Maar ziet er goed uit, ik hoop dat de nieuwe maps beetje lijp zijn want ik wordt onderhand best wel ziek van de Franse maps en die ene in Tunesië, alleen die Russische maps en El Alemein blijven goed vind ik

• iro

iro

AtleX schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:53:
Ik hoop dat dat screenshots uit een early version zijn, of op de laagst mogelijke kwaliteit want ze zien er eigenlijk best slecht uit. :X
Don't blame me! :) ik heb ze niet gemaakt.

Specs pc

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-03 10:30
De patch is out >:)

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:36
http://filelist.filefront.com/8;/Latest_Patches.html

Hij staat er al tussen, maar is nog gelockt

http://miagaming.com

• GmR
http://gamershell.ii.net/...=CallofDuty2Patchv1_2.zip

http://rapidshare.de/file...ofDuty2Patchv1_2.zip.html

Als je hem installeert kan je echter niet meer op 1.0 server.... en aangezien er nog geen (of iig weinig :P) 1.2 servers zijn, is het niet aan te raden om hem al te installeren (je moet dan nl. CoD2 reinstallen als je weer op 1.0 servers wil spelen).

• dog4life
  • Niet online
Pindaaa schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:16:
Met een killcam kan je wel goed zien of iemand cheat, meestal schiet diegene je sneller neer omdat ie al wist waar je zat voordat je een raampje uitkeek of in een deuropening ging staan, ik heb vroeger ook wel eens een wallhack gebruikt en wat me opviel is hoe weinig mensen het eigenlijk zien of durven te zeggen, als ik nu gewoon zonder cheats speel en ik ga dood en zie de killcam dan kan ik op basis van mijn eigen cheatervaringen wel zien dat diegene een aimbot/wallhack gebruikt
Wallhack is best duidelijk af en toe ja, maar aimbot? Vraag me af hoe je dat ziet, want heb net weer ff gespeeld en sommige luitjes zijn óf verschrikkelijk goed of ze hebben idd een aimbot :/

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

En nu maar hopen dat we niet weer zo lang op de serverpatch moeten wachten :O

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En jij moet je sig+callofduty.nl aanpassen. :)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
258 servers reeds. :P

Opgepast rendering engine wordt teruggezet naar Auto na de update (dx9 ipv dx7 in mijn geval).

[Voor 70% gewijzigd door Gianni Rombios op 11-04-2006 20:52]

• jan.pijpers
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-03-2018
IronGiant schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 14:57:
Ik zoek trouwens een leuke clan, ben med-high skilled :)
www.dutchfightclub.nl

https://koopmarktplaats.nl

• Griffin
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 20:11:
En nu maar hopen dat we niet weer zo lang op de serverpatch moeten wachten :O
Wij hebben een i3d server, inhoeverre patchen jullie de Linux server, of moet de klant dat zelf doen?

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Dat kan via het controlpanel zodra de LINUX server patch uit is. In het controlpanel kan dat met behulp van de update knop onder 'gameservers -> details' :)

[Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 12-04-2006 10:57]

• Griffin
DaMorpheus schreef op woensdag 12 april 2006 @ 10:45:
Dat kan via het controlpanel zodra de patch uit is. In het controlpanel kan dat met behulp van de update knop onder 'gameservers -> details' :)
Ok dank,
dan voeren we dat dan even door :D

• Remcor2000
Dit is dan weer spam

[Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2006 21:06]

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

*knip*
Linux patches bij CoD zijn altijd een crime, maar zover ik weet is Ryan er mee bezig en komt ie snel uit (max een week)

[Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-04-2006 21:06]

• Griffin
DaMorpheus schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:08:
[...]

Gezien je profiel kan je gerust zeggen dat je van gameservers.net bent, staat wel wat netter ;)
Linux patches bij CoD zijn altijd een crime, maar zover ik weet is Ryan er mee bezig en komt ie snel uit (max een week)
zou je het hier kunnen posten zodat ik weet wanneer ik op de update knop kan klikken :P

• Renegade!
Ik heb met de 1.2 patch vaak key code in use :X Met 1.0 heb ik er geen last van, ook heb ik nu zeer lang awaiting connection... Zijn er nog mensen die deze problemen hebben, of die er een oplossing voor kennen?

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

De eerste keer dat ik met patch 1.2 speelde duurde het vrij lang voor dat ik connectie kreeg. Daarna ging het net zo vlot als anders.

En voor het "Key in Use" is een hele goede oplossing: KOPEN!!

Erik_van_H schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:58:
De eerste keer dat ik met patch 1.2 speelde duurde het vrij lang voor dat ik connectie kreeg. Daarna ging het net zo vlot als anders.

Ik heb er ook last van, terwijl ik elke avond glimlachend naar m'n gamehoesje kijk.

Gewoon een weekje wachten en het zal geregeld zijn, daar ga ik van uit.

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Anders moet je even contact opnemen met Activision. Na overlegging van je "oude" serial, kunnen zij je een nieuwe verstrekken.

Anoniem: 163815

Nu maar hopen dat er snel een map editor komt.
Pavlov :9~

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Griffin schreef op woensdag 12 april 2006 @ 12:47:
[...]

zou je het hier kunnen posten zodat ik weet wanneer ik op de update knop kan klikken :P
Ryan heeft vannacht de 1.2 versie uitgebracht (en vrij snel daarna de 1.2a versie, die crashed minder).
Zowat elke mod werkt niet meer :/

• Renegade!
Erik_van_H schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:58:

Echt erg om zo'n posts te moeten lezen als je er 60 euro voor betaald hebt :/ Nu werkt het weer normaal, toch beetje raar.

Anoniem: 171689

Wrom was het eigenlijk 60 Euro. waarom niet gewoon 50 :?

Zal ook vast wel de reden zijn dat je wel 300 ''Cracked'' Servers kunt vinden.

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-03 10:29
Anoniem: 166555 schreef op woensdag 12 april 2006 @ 21:04:
[...]

Ik heb er ook last van, terwijl ik elke avond glimlachend naar m'n gamehoesje kijk.

Gewoon een weekje wachten en het zal geregeld zijn, daar ga ik van uit.
Ook ik had er last van, met een orginele versie.
Gelukkig is er een oplossing voor:

Ga naar start ->uitvoeren -> regedit

HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Activision -> rechtermuisknop op Call of Duty 2 en dan linkermuisknop op machtigingen -> geavanceerd. Zet daar bij alle accounts een vinkje bij 'Volledig beheer' en dan werkt t! _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door Mr_DD op 15-04-2006 07:15]

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Renegade! schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:11:
[...]

Echt erg om zo'n posts te moeten lezen als je er 60 euro voor betaald hebt :/ Nu werkt het weer normaal, toch beetje raar.
NOFI. Maar in 5 van de 10 gevallen blijkt dat men niet de legale versie heeft

• Griffin
DaMorpheus schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 18:10:
[...]

Ryan heeft vannacht de 1.2 versie uitgebracht (en vrij snel daarna de 1.2a versie, die crashed minder).
Zowat elke mod werkt niet meer :/
met andere woorden, JA ik kan updaten, maar NEE niet doen omdat mn PAM mod dan niet meer werkt :(

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik kan met 1.2 nog steeds op 1.0 servers, wat wel wat vaag is. Ook lijkt het dat de garand dus mega degraded is want je raakt nauwelijks nog iets met dat ding...

Of er is iets misgegaan met mn install, maar de lol is er wel rap af zo. :/

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik kan sinds de update niet meer op 1.0 servers spelen. Misschien is er toch iets fout gegaan bij je update.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bleek onzin, ik zie alleen 1.2 servers. *pfew*

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Anoniem: 171689

Ik heb nog niet ge-update want dan zie ik heel erg weinig servers zegt een vriend van mij die wel heeft ge-update.

Anoniem: 153597

iemand die toevallig weet hoe je van first person view naar spectator view gaat bij een demo?

Anoniem: 127817

Ik heb overlaatst de single player uit gespeeld, en eerlijk gezegt vind ik het wel leuk maar call of duty vond ik toch leuker, ikweet niet waarom maar het was leuker.

Voor de rest vind ik het wel een prima spel

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:55

aerofreak

Steve Jobs

CoD 2 uitgespeeld (in 1 week :X 8)7 )veel te kort voor zo'n heerlijk spel

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• Niet online
aerofreak schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:07:
CoD 2 uitgespeeld (in 1 week :X 8)7 )veel te kort voor zo'n heerlijk spel
Daarom bestaat "iets" dat "Multi Player" heet ;)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee