[Pc] Call of Duty 2 - Deel III Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Topicstarter
marty26 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:23:
Hebben jullie allemaal eigen servers?
En zo ja waar gehost dan?
Wij krijgen bakken van public server die jongens hebben ons 2machines gegeven 1 om war's op te spelen en 1tje als public bak.
De war versie is helemaal clean en speciaal voor clanbase de public daar doen we nog wel eens wat op testen voor de lol.
Wij (=ARC= Clan) hosten onze EU (Uk etc) bij www.i3d.nl. Hij is in rotterdam gevestigd (als ik het goed had) en zelfs alle UK members hebbe pings van 40-50 +/-.
dus dat zit wel snor :9

En ja ik heb de server geregeld, daarom staat ie in nederland :P 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:27:
[...]

Wij (=ARC= Clan) hosten onze EU (Uk etc) bij www.i3d.nl. Hij is in rotterdam gevestigd (als ik het goed had) en zelfs alle UK members hebbe pings van 40-50 +/-.

Nette ping ook zeker voor de UK vrienden dat is echt keurig.
Ja ik was erg nieuwsgierig waar iedereen zijn dingen doet en ook de ervaring er mee :)
Doen jullie ook mee met de staking?
Wij hebben een script gemaakt waar mee je wel op de server komt maar een groote melding krijgt met een ( nog geschreven ) text komt.
Zo om mensen die onder een steen hebben gelegen het ook te laten zien.
Mensen kunnen dan ook niet spelen op die dag...

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 20:46
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:27:
[...]

Volgens mij is de verbinding tussen UK en NL nooit zo een probleem, onze servers staan in UK (gameage), en ik heb ook nooit last van slechte ping. Alleen Duitse verbinding wil nog wel eens een ping veroorzaken rond de 100, maar goed daar heb ik weinig last van in NL :)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:20

Clush

Do as I say...

wij hebben een sponsor :7 (www.games-host.co.uk), en hoewel we niet vrijwillig mee zullen doen met de staking (zo erg is het allemaal niet met IW) is er toch best kans dat onze server die dag wel plat ligt... (sponsor heeft nog wat probleempjes met cod2) :|

server woont in engeland, maar voor de ping maakt dat niet veel uit (rond de 40, is ideaal).

verder, voor wie het wat kan schelen, nog wat info over mijn clan:

DeathToMuppets (DTM, of tegenwoordig Death™)
www.deathtomuppets.co.uk (loopt een beetje achter, maar daar wordt aan gewerkt)
we speelden altijd cod1 HQ, en beslissen op dit moment wat we met cod2 gaan doen (waarchijnlijk weer hq)
217.146.92.80:28962 (cod2, hq only)

[ Voor 6% gewijzigd door Clush op 02-12-2005 10:55 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Mijn Ping op UK servers is ook OK,
maar i3d.nl kwam gewoon goed uit de bus met alle testen die we gedaan hebben, kwa prijs maar ook PING stabiliteit. (heb rond gevraagd bij andere clans.)

@marty:
Zoals het er nu uit gaat zien (de POLL op het fora van ons) komt er wel een staking op alle 3 de servers.
CoD1 UK.
CoD2 UK.
CoD2 US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:50:
Mijn Ping op UK servers is ook OK,
maar i3d.nl kwam gewoon goed uit de bus met alle testen die we gedaan hebben, kwa prijs maar ook PING stabiliteit. (heb rond gevraagd bij andere clans.)

@marty:
Zoals het er nu uit gaat zien (de POLL op het fora van ons) komt er wel een staking op alle 3 de servers.
CoD1 UK.
CoD2 UK.
CoD2 US.
heel goed ik vind het ook wel belangerijk dat er zaken gaan veranderen om het game plezier tevergroten.
Geef anders ff linkje van je clan site :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
*Spam* kuch* Spam* www.teamarc.org *Spam* kuch* Spam*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet gewoon rustig spelen met de single player en denken wat je doet , gewoon afwachten en alles in de gaten houde.

Als er een tank langs komt verstop je gewoon blijft stil liggen als die voorbij ren je er achter en plant je er een brok bom op, ren terug en boom.

In multiplayer is het van belang om veel te crouchen en te bukken en achter objecten schuilen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Nice site :)
Zal me morgen ofzo ff registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

iemand hier nog in voor potje knallen vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Zou de topic starter even de (grote) spoiler weg willen halen uit de SP?
spoiler:
bij D-day dat de kannonnen net zijn als je boven komt. Ik wist dit niet :( en vind het nu wel jammer dat ik het weet want ik wil dit spel nog spelen :p Was hier liever ingame achter gekomen

Zijn er al dingen bekend over map-editors e.d. ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het posten van cracked servers staan we niet toe

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

*knip*

Ik had sinterklaas :)
Dus heb maar heel ff gespeeld.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Aap schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:32:
Zou de topic starter even de (grote) spoiler weg willen halen uit de SP?
spoiler:
bij D-day dat de kannonnen net zijn als je boven komt. Ik wist dit niet :( en vind het nu wel jammer dat ik het weet want ik wil dit spel nog spelen :p Was hier liever ingame achter gekomen

Zijn er al dingen bekend over map-editors e.d. ?
fixed,
ik heb er even een spoiler van gemaakt, dus kunnen de mensen zelf beslissen of ze willen lezen of neit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op maandag 05 december 2005 @ 08:03:
[...]

Ik had sinterklaas :)
Dus heb maar heel ff gespeeld.
Oh daarom dat je de hele dag AFK was :+

trouwens mooie site van jouw clan

[ Voor 9% gewijzigd door FunkyPunky op 05-12-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:24:
[...]

Oh daarom dat je de hele dag AFK was :+

trouwens mooie site van jouw clan
Dank je man :D
Ja we zijn ook inprenciepe een fan site he :) Jullie hebben ook een mooie site van MIA.
Trouwens morgen avond en donderdag avond ben ik er wel weer.
Vanavond nog een keer sinterklaas. ( krijg je he met schoonFamilie )

[ Voor 7% gewijzigd door Blerf op 05-12-2005 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de mischien domme vraag,
Ik speelde vroeger altijd via all seeying eye online daar kon je in je spelers naam bijv ^1Lone^7hit^4man ^2(NL) kleuren krijgen in je naam weet iemand hoe ik dit kan regelen via Xfire? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

dude, slash... slecht geslapen?

anyway, iedereen die geinteresseerd is in cod2 vindt dit misschien interessant om even te beluisteren:

www.codroundtable com

ff registreren, op streams drukken, en luisteren maar.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:57:
Sorry voor de mischien domme vraag,
Ik speelde vroeger altijd via all seeying eye online daar kon je in je spelers naam bijv ^1Lone^7hit^4man ^2(NL) kleuren krijgen in je naam weet iemand hoe ik dit kan regelen via Xfire? alvast bedankt
via Xfire kun je niet je naam in kleur doen, sterker nog je kan nergens je naam instellen voor een spel dat je wil spelen voor zover ik wil. Maar je kan wel favorite servers toevoegen zelf gebruik ik dat ook is heel handig als je online speelt heb je geen ase aanstaan. als je je naam tog nooit verandert kun je het net zogoed bij multiplayer options veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb hier nog een redelijk systeem (zie sig). Maar het draait gvd echt voor geen ene ruk.
Heb het spel vandaag aangeschaft. Alle nieuwe drivers geinstalleerd.

Verder draai ik het op 1024x 768 @ 75, verder alles high.

Moet toch normaal kunnen lopen vind ik? Binnenlocaties komen niet hoger dan 30 fps en buiten speel ik met een fps van 20 :(

Dit noem ik huilen met de pet op :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Zo gisteren van me meisje ( de inval sint met borsten ) De nieuwe Logitech G5 muis gehad *O*
Dat ding is echt koning :D
Vanavond kan ik hem echt goed testen. Had hem op de hcc gezien en wou hem toen al mee nemen.
Maar nu dus gehad :D
Wie knalt er mee vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Ik heb de Razer Copperhead, en die knalt geweldig in CoD, ik zou wel willen vanavond, maar ik heb al CoD UO match ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:04:
Ik heb de Razer Copperhead, en die knalt geweldig in CoD, ik zou wel willen vanavond, maar ik heb al CoD UO match ;)
Oooh spannend man veel succes Hoop dat jullie winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:13:
[...]

Oooh spannend man veel succes Hoop dat jullie winnen :D
Tnx, naja spannend, het is maar een friendly ter voorbereiding op zondags officiele match. Maar goed we kennen deze clan heel goed, en ze zijn igg een van de betere, maar aan de andere kant het zou een drama zijn als we verliezen :9 , zolang is dat geleden :+

Trouwens als jullie matches doen, hoe veel houden jullie je bezig met tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:33
PcManiaxx schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:43:
Heb hier nog een redelijk systeem (zie sig). Maar het draait gvd echt voor geen ene ruk.

Moet toch normaal kunnen lopen vind ik? Binnenlocaties komen niet hoger dan 30 fps en buiten speel ik met een fps van 20 :(

Draai je wel in DX7 mode? Met DX9 in dit spel hebben zelfs de nieuwste generatie kaarten moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Polster schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:51:
[...]

Draai je wel in DX7 mode? Met DX9 in dit spel hebben zelfs de nieuwste generatie kaarten moeite.
+ in de TS staan nog meerdere tweaks die de FPS kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:14:
[...]

Tnx, naja spannend, het is maar een friendly ter voorbereiding op zondags officiele match. Maar goed we kennen deze clan heel goed, en ze zijn igg een van de betere, maar aan de andere kant het zou een drama zijn als we verliezen :9 , zolang is dat geleden :+

Trouwens als jullie matches doen, hoe veel houden jullie je bezig met tactics?
Wij houden ons er erg mee bezig. Het is gewoon belangerijk dat je teamPlay doet.
Zeker bij S&D ( wat ik het leukst vind ) Moet iedereen wel weten wat die moet doen.
Dus meestal trainen we dat ook regelmatig om gewoon die meuk te kunnen dromen.
Bij TDM is het gewoon een kwestie van samen spelen echt tactiek heb ik daar niet bij soms een beetje campen dan weer er om heen rennen naja niet echt boeiend zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
PcManiaxx schreef op maandag 05 december 2005 @ 23:43:

9800 Pro is nou ook niet echt de jongste meer... de rest van je systeem zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:13:
[...]

Wij houden ons er erg mee bezig. Het is gewoon belangerijk dat je teamPlay doet.
Zeker bij S&D ( wat ik het leukst vind ) Moet iedereen wel weten wat die moet doen.
Dus meestal trainen we dat ook regelmatig om gewoon die meuk te kunnen dromen.
Bij TDM is het gewoon een kwestie van samen spelen echt tactiek heb ik daar niet bij soms een beetje campen dan weer er om heen rennen naja niet echt boeiend zegmaar.
BIj ons is het zo: Onze clan speelt eigenlijk alleen maar S&D matches :).
Ik en iemand anders zijn de tactics mensen. . Wij gaan meestal een week voor de match de maps rondlopen, en maken indien nodig tekeningen van de maps, waar we de spots aangeven voor het defenden. Dan gaan we met het team wat in de match gaat spelen de map doornemen, en iedereen zijn spot aanwijzen. Daarna gaan we oefenen op Attack A, waarbij 1 team het defend, en 1 team attacked. En dan uiteraard ook B
En daarnaast gewoon genoeg DM/TDM spelen, want teamplay is leuk, maar je moet wel goed blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 14:06:
[...]

BIj ons is het zo: Onze clan speelt eigenlijk alleen maar S&D matches :).
Ik en iemand anders zijn de tactics mensen. . Wij gaan meestal een week voor de match de maps rondlopen, en maken indien nodig tekeningen van de maps, waar we de spots aangeven voor het defenden. Dan gaan we met het team wat in de match gaat spelen de map doornemen, en iedereen zijn spot aanwijzen. Daarna gaan we oefenen op Attack A, waarbij 1 team het defend, en 1 team attacked. En dan uiteraard ook B
En daarnaast gewoon genoeg DM/TDM spelen, want teamplay is leuk, maar je moet wel goed blijven ;)
ja zo doen wij het ook vaak alleen dan zonder de tekeningen meestal loop ik samen met een vriend van me door de level en laten we de rest op spectate mee kijken.
Daarna vragen we welke mensen waar willen zitten. Dan gaan we ff testen en checken of iedereen het heeft begrepen.
Echt tekeningen maken moeten we nog doen lijkt me wel leuk.
Bij americas Army deden we dat wel helemaal en checkte we ook waar we de Opfor konden tegen komen op welke punten enzo..
Erg handig.
Lijkt me leuk een keer friendly tegen jullie te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Polster schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:51:
[...]

Ik heb het spel op DX9 ingestelt staan en heb nergens problemen mee loopt als een trein hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Gister nieuwe computer binnen gekregen waaronder ook een xfx 7800gt met cod2 erbij. Dus ga vanavond voor de eerste keer cod2 spelen iemand nog tips? voor een beginner of maar gewoon gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Brainstorm86 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:10:
Gister nieuwe computer binnen gekregen waaronder ook een xfx 7800gt met cod2 erbij. Dus ga vanavond voor de eerste keer cod2 spelen iemand nog tips? voor een beginner of maar gewoon gaan spelen?
Gewoon spelen :D komt vanzelf goed. Je kunt altijd bij ons in de server langs komen en in de Teamspeak.
Ik ben er pas morgen avond omdat ik vanavond met Rc-auto training heb.
Dus check maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Teamspeak ip?
Server ip?
:P kom vanavond gelijk allerlij lastige vragen stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Brainstorm86 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:15:
Teamspeak ip?
Server ip?
:P kom vanavond gelijk allerlij lastige vragen stellen :P
hahah is goed ik ben er alleen pas morgen avond maar zegmaar dat Dr.04 je heeft langs gestuurd :)
check cod2.nl
daar kun je alles vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:45:
[...]

[..]

Lijkt me leuk een keer friendly tegen jullie te spelen :D
Je kan trouwens anders gewoon even in de challenge sectie op ons forum posten (je moet wel denk ik registreren), daar zeg je dan gewoon, hoeveel man, wanneer ong, mod?, server, email of xfire etc (de standaard dingen). Wel in het engels graag ;), en dan legt waarschijnlijk onze wararanger contact met je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:36:
[...]

Je kan trouwens anders gewoon even in de challenge sectie op ons forum posten (je moet wel denk ik registreren), daar zeg je dan gewoon, hoeveel man, wanneer ong, mod?, server, email of xfire etc (de standaard dingen). Wel in het engels graag ;), en dan legt waarschijnlijk onze wararanger contact met je :)
Doe ik van het weekend wel ff :) dan heb ik wat meer tijd :D
Heb gisteren trouwens de G5muis gehad althans met de sint Echt super ding
voeg me anders gewoon toe op msn :) ec2send4u@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Wat een ongelooflijke HORSE-SH*T :( :( :(

Sinds gisteravond is mijn key in use, continu . Zo nu en dan kom je er dan in en dan bij de map-change flikker ik erweer uit :(

Dus ik dacht oke bellen we gewoon Activision als ik kan aantonen dat ik ik er daadwerkelijk voor heb betaald heb en het boekje ook aan ze laat zien ( fax oid) daat ik dan een andere key krijg... mooi niet :/ Ze doen niet aan datsoort acties.

Was cod2 maar van EA, had je tenminste Support

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

m0n0 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:38:

Sinds gisteravond is mijn key in use, continu . Zo nu en dan kom je er dan in en dan bij de map-change flikker ik erweer uit :(

Dus ik dacht oke bellen we gewoon Activision als ik kan aantonen dat ik ik er daadwerkelijk voor heb betaald heb en het boekje ook aan ze laat zien ( fax oid) daat ik dan een andere key krijg... mooi niet :/ Ze doen niet aan datsoort acties.

WTF!!!!!!!!!!!!!! gewoon als nog sturen net zolang tot die fax overstroomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marty26 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:50:
[...]

WTF!!!!!!!!!!!!!! gewoon als nog sturen net zolang tot die fax overstroomd.
vervolgens krijg je de rekening van 5 toners en 600 pakken a4 papier :P

hebben ze soms dat msn truukje uitgehaald? of is iemand bij je thuis geweest en de serial gejat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

meat106 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:48:
[...]

Ik heb het spel op DX9 ingestelt staan en heb nergens problemen mee loopt als een trein hier.
Met dezelfde setttings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

lol :D cod2 is niet van EA, bf2 wel...

en dat je cd-key in use is kan ook aan je router/firewall liggen

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b..RAM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:47
Clusharaw schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:13:
[...]

lol :D cod2 is niet van EA, bf2 wel...

en dat je cd-key in use is kan ook aan je router/firewall liggen
hij zegt toch ook niet dat cod2 van EA is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit vast bij dat Caen level van de britten.
Bij dat stukje dat kapitein Snorremans een soldaat het bevel geeft aan een soldaat om een apc op te blazen met een bazooka.
Die gast loopt ernaartoe en blaast hem op.
Daarna moet ik naar voren lopen en iets naar rechts aan het end van de straat zit een hek met prikkeldraad.
Daarachter komen telkens soldaatjes tevoorschijn en ik weet niet waar ik heen moet.
Ze blijven maar komen en staan aan de andere kant van het hek en iets verderop me steeds aan gort te schieten.
Vlak bij dat hek is een stapel dozen/kisten waarachter ik wat dekking heb.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

b..RAM schreef op woensdag 07 december 2005 @ 17:23:
[...]

hij zegt toch ook niet dat cod2 van EA is ;)
ja, dat weet ik :) mijn punt is dat de support van EA ook niet alles is, kijk maar naar bf2.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
1280x 1024 @ 60, en als verder op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Is ook niet hun probleem. Je moet ermee naar de verkoper, die heeft dus niet met lege doosjes gewerkt, waardoor iemand jouw code kom overtypen.
Jij hebt niks te maken met de fabrikant, maar met de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Bij de verkoper zit het ook dik in orde vriend! Ding was keurig gesealed in de niet zo 1-2-3 open te krijgen plastic :)

Ik heb na het aanmaken van mijn post ook ff met de verkoper gebeld en deze zou er even naar kijken voor me. Ik ken die lui al tijden en gamezelfs met ze dus ik denk dat het wel goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 15:52:
[...]

vervolgens krijg je de rekening van 5 toners en 600 pakken a4 papier :P

hebben ze soms dat msn truukje uitgehaald? of is iemand bij je thuis geweest en de serial gejat?
hahahaha nee hoor ik kan gewoon lekker spelen :D
Maar vind het altijd zo een triest verhaal... En het dan gek vinden dat mensen geen games meer kopen. Clan maatje van me heeft het zelfde gezeik
Die heeft nu zijn COD2 aanstaan voor 1week bij ons in de server en dan maar hopen dat iedereen denkt dat die serial niet meer werkt :)
of het werkt vraag ik me af... Maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

m0n0 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 06:55:
Bij de verkoper zit het ook dik in orde vriend! Ding was keurig gesealed in de niet zo 1-2-3 open te krijgen plastic :)

Ik heb na het aanmaken van mijn post ook ff met de verkoper gebeld en deze zou er even naar kijken voor me. Ik ken die lui al tijden en gamezelfs met ze dus ik denk dat het wel goed komt :)
Ok, hoop het voor je. Ergens is toch je serial uitgelekt of van je pc gejat (in geval van jatten is het jouw schuld, helaas). Het kan niet door een keygen komen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
KillerAce_NL schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:53:
[...]
Het kan niet door een keygen komen als het goed is.
die kans is klein ja,
Maar de kans is er. het is puur random, en als de keygen random jouw cdkey eruit knalt en wordt gebruikt dan is dat klote.
maar de kans heeeeeeeeel klein dacht is zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nja mensen zijn niet echt zuinig op hun keys imo.

was op netgamez, ik denk zoek met dc++ eens op de file codkey. Verbaasde me echt hoeveel ik er vond.

Maar dat die er door een keygen is uitgepoept lijkt me ook erg klein O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex

funkflex

The real funkflex !

Geloof me ik ben erg zuinig met ditsoort dingen.

Ik heb denk ik toch wel 80-90 orignele spellen waarvan ALLE keys het nog gewoon doen. Mijn COD1 had voorheen wel problemen maar dat was een firewall issue.

Niemand komt in me huisje en niemand zit achter me PC , me eigen bedrijfs bestanden staan op me pc dus er zijn nodige safety precautions toegepast :)

Anyways, ik dnek wel dat ik via de Verkopers wat kan regelen...dank god :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Griffin schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:58:
[...]

die kans is klein ja,
Maar de kans is er. het is puur random, en als de keygen random jouw cdkey eruit knalt en wordt gebruikt dan is dat klote.
maar de kans heeeeeeeeel klein dacht is zo :P
Als het goedis kán het niet eens, omdat de keygens alleen serials aan kunnen maken die niet online werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even een half uurtje de single player gespeeld en ik denk dat dit wel één van de mooiste single player games kan worden.
Echt enorm veel details aanwezig!

Ook nog vrij pittig op veteran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Even wat leuks uit de MP scene :)

Eén van mijn favoriete bezigheden is het achterna sneaken van personen in crouch-modus en die dan aangenaam te verassen met de schrootbuks :) Ik probeer dan ook een screenshotje te maken vlak voor de splatter-shot. Soms kost me dat ook een death :D

Ik hoop dat ik met de grootte van de screenshots niet de thread-layout verneuk, hopelijk kan een mod dan ff ingrijpen voor me.

http://home.planet.nl/~heuv1176/cod2/shot0005.jpg
Ik kon nog net roepen 'Great shot' en dat werd het ook })

http://home.planet.nl/~heuv1176/cod2/shot0009.jpg
Suizende oren ??? Over 1 seconde wel

http://home.planet.nl/~heuv1176/cod2/shot0010.jpg
Lekker crouchen met zijn twee ... broekvol in 2 seconds

http://home.planet.nl/~heuv1176/cod2/shot0011.jpg
Draaide net weer terug en kon nog net een glimp opvangen van een grote loop voordat het zwart werd :+

Zo, dat wou ik ff delen met de CoD2 praatgroep :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 19:58 . Reden: Je weet het al, maar voortaan toch even thumbnails maken ;) ]

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanvdheuvel
  • Laatst online: 02-04 21:37

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Shit, toch te grote pics, mijn nederige excuses, ik kan mijn post niet meer editten ...

8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(

CBD olie , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Je kan je post editten door te klikken op het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-tekentje rechtsboven je post.

[ Voor 47% gewijzigd door AtleX op 09-12-2005 11:05 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je in het spel zelf als je het speeld ook zo donker beeld?
Lijkt me kut spelen.
En zijn die lui nou echt zo naab of staan ze AFK ofzo?
Die lui in hun rug begrijp ik wel en die achter die mg maar die kerel wat je in de klote schiet die staat ni echt op te letten volgens mij :P
Maar jah wel leuke screens.
En toch altijd leuk om mensen van dichtbij te ownen door er heen te sluipen :9~
Volgende keer bashen is toch iets meer stijl dan iemand in zijn rug knappen met een shotgun :*)
Het owne met een mosin of kar in drukke maps zoals lenningrad moet je ook eens proberen. Als je het een beetje kan wordt je al snel uitgemaakt voor cheater als je die ppsh mp44 sprayers owned met mosin O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efe snel een vraagje tussendoor

Weet iemand wat je ongeveer nodig hebt om een dedicated server te draaien voor dit spel? Heb overal gezocht maar kan het niet zo 123 vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:16:

Weet iemand wat je ongeveer nodig hebt om een dedicated server te draaien voor dit spel? Heb overal gezocht maar kan het niet zo 123 vinden :)
p4tje en dan moet je er wel komen denk ik.. Zal verder neit echt zware dingen nodig hebben.

Die screens zijn trouwens erg ver van hier boven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:16:

Cod2 Is niet echt zwaar voor dedicated servers, vooral in tegenstelling tot bv halflife/cs source. Je geheugen zal eerder de bottleneck zijn dan je CPU.
Dus belanrijkste in je memory , dan je CPU. GPU heeft geen invloed op de performance van de dedi, zover ik weet.

Voor 300-400 euri kun je al een perfecte dedi heben, zolang je maar niet het geld aan verkeerde dingen uitgeeft

Dus met 1gb ram en bv een a64 3000 zal het perfect lopen. Zal voor de zekerheid eens nakijken wat onze private server specs zijn, zover ik weet een stuk minder dan bovengenoemde en het loopt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand misschien wat de poorten zijn voor COD 2 om in je router open te zette? kheb gezocht maar er niks over gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:59:
weet iemand misschien wat de poorten zijn voor COD 2 om in je router open te zette? kheb gezocht maar er niks over gevonden
Bij Linux server is er een bestand start.sh en daarstaat in welke poort ie moet kiezen.
weet echter niet hoe dat bestand bij windows heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

28960 is de standaard poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TCP of UDP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Mooi, die gaat open.

Koop je dat spel zelfs, kun je niet online, ik vroeg me al af welke poorten het waren. We gaan het vanavond opnieuw proberen en dan, Be afraid, Be very Afraid!!! :P

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
ErikH schreef op maandag 12 december 2005 @ 08:23:
[...]

[..] Be afraid, Be very Afraid!!! :P
Nee hoor :+

@marty26 Ik was trouwens laatst in jullie server (tuurlijk stond ik eerste :9 ;)), en later ook een paar clanmates van mij (maar toen was jij al niet meer in de server :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Laatst online: 04-08 10:24
In de startpost staat dat je 3 legers kan spelen :?

't Zijn er nog altijd 4 :P

Amerikanen, Britten, Duitsers en Russen

Kleine correctie :p

CoD2 pwnz wel btw :*)

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Tsunameh schreef op maandag 12 december 2005 @ 09:50:
In de startpost staat dat je 3 legers kan spelen :?

't Zijn er nog altijd 4 :P

Amerikanen, Britten, Duitsers en Russen

Kleine correctie :p

CoD2 pwnz wel btw :*)
Dat gaat naar mijn weten over de SP.
maar ik edit het wel even :P

edit:
het is aangepast,
gelijk met een paar andere dingen,
er moet nog wat verandert worden maar zit momenteel @ work en kan niet extreem veel eraan doen

[ Voor 20% gewijzigd door Griffin op 12-12-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Is het bij iedereen dat je bij de instellingen Model Detail in de demo maar tot normal kunt zetten?
ik heb een Radeon X800 XT PE, 1280 MBram, AMD Athlon 64 3200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:12
Klopt het dat je in MP een voordeel hebt als je rookeffecten uitzet? Ik werd gisteravond een aantal keren vanuit de smoke neergeknalt. In de killcam kon ik alleen zien dat iemand "blind" in de rook zat te schieten.

Dus als deze persoon rook uitzet ziet hij mij wel, en ik hem niet omdat ik het aan heb staan?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
alexbl69 schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 14:59:
Klopt het dat je in MP een voordeel hebt als je rookeffecten uitzet? Ik werd gisteravond een aantal keren vanuit de smoke neergeknalt. In de killcam kon ik alleen zien dat iemand "blind" in de rook zat te schieten.

Dus als deze persoon rook uitzet ziet hij mij wel, en ik hem niet omdat ik het aan heb staan?
1. hij kan geluk hebben gehad
2. weet niet of die effecten uitzetten helpt.
3. als jij buiten de smoke ligt zie de omtrek van de personen die uit de smore komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:56
Word je neergeschoten op een plek waar veel mensen langslopen? Zo ja, dan kan het heel goed een lucky shot zijn. Bij CoD1 had je ook meerdere van die plekken waar je rustig wat schoten op kon vuren en aardig vaak mensen raakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:12
relonky schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 15:44:
Word je neergeschoten op een plek waar veel mensen langslopen? Zo ja, dan kan het heel goed een lucky shot zijn. Bij CoD1 had je ook meerdere van die plekken waar je rustig wat schoten op kon vuren en aardig vaak mensen raakte.
Nou, ik liep eigenlijk gewoon in de rook. Maar zoals gezegd, in de kill-cam kon ik hem alleen 'blind' in de rook zien schieten. Hij leek wel gericht te schieten, en ook maar enkele schoten. Ik had de indruk dat hij me wel kon zien en ik hem niet. Zal het vanavond eens met en zonder rook proberen.

Het was trouwens die missie in dat woestijnstadje.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik plaats het nog maals aangezien geen reactie

Is het bij iedereen dat je bij de instellingen Model Detail in de demo maar tot normal kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
RMB schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:37:
Ik plaats het nog maals aangezien geen reactie

Weet ik niet omdat ik geen X800 XT PE heb, maar misschien ligt het aan de demo installatie of de demo zelf.
Ik weet wel dat dit in het echte spel niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 14:12
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:59:
28960 TCP Port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je door rook op iemand aimed krijg je een rode cursor, hierdoor is het 'vinden' van iemand in de rook erg makkelijk. Ik vraag me trouwens af hoe je rook wil uitzetten, lijkt me niet echt toegestaan mp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2005 @ 06:31:
als je door rook op iemand aimed krijg je een rode cursor, hierdoor is het 'vinden' van iemand in de rook erg makkelijk.
Die rode kruisjes heb ik dus mooi uitgezet bij ons op de server, das veel beter en eerlijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een tip voor de stabiliteit en fps van deze game.

V-sync vertraagd de fps behoorlijk, ik zit zo rond de 35fps. Uitschakelen van V-sync zorgt voor zeer schommelende fps, in mijn geval tussen de 28-75fps, en onzuiver beeld (krijg er koppijn van 8)7 ) . Nu heb ik het volgende gevonden.

1. Zet in de driversettings van je videokaart V-sync op Toepassinggestuurd.
2. Zet in het spel V-sync uit.
3. Open de console en typ cg_drawfps 1. (voor diegene die dit nog niet weten)
4. Start een game (ik start meestal Moscow Russia MP)
5. Kijk wat je gemiddelde fps is. (in mijn geval 50fps).
6. Open de console en typ com_maxfps 50 (vul voor 50 jouw gemiddelde waarde in)
7.Start een game en kijk of de fps stabiel rond de ingestelde waarde blijft hangen.

Door deze tweak heb ik de instellingen in windows kunnen vehogen voor deze game en heb ik minder framedrops bij MP games. Hij blijft nu tussen de 45-50fps hangen waar het voorheen 28-75fps was. 8)

zie het resultaat
Afbeeldingslocatie: http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3h2X9I8jBGJNWQdHgyeL44Z2rcqBmjgntVFQ4vCX0Njkkkk9M2scPJtJyNlyootPSoEGcGm2CYHwPrj2vaeGeK8GpSQFuzuv_d1GLR7vTaBTjOWbIHtTZTeCMowv5bb4jXfLYN-VtfXchrslP2ewMl

Foo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@ foo:
je hoeft niet te groeten onderaan je post. Het mag wel maar hoeft niet.
@ je tweaks:
Dit ligt ook helemaal aan je systeem specs en monitor (het trillen).
Ik zelf heb DirectX 7 en op 1024 staan. max fps op 125 en vsync uit.
heb FPS range van 100 - 125, met drops (smoke etc) naar 70.

Dus maakt ook uit hoe je game staat ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Griffin
Misschien is het met deze tweak mogelijk om in DX9 stabiel te draaien. En anders kun je maxfps instellen op 85, dan zal hij waarschijnlijk niet meer naar de 70fps zakken, of kun je de resolutie hoger zetten en dan op 60fps stabiel draaien. Ik draai in DX9 @ 1280x1024, wat ik probeer duidelijk te maken is, dat als je last hebt van flinke schommelingen in fps je dit eruit kunt filteren door maxfps te corrigeren.

Foo (ik weet dat dit niet hoeft, maar doe het toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
heb even gekeken en heb nu ongeveer op drukke servers FPS van 80 steady.

PS:
* Griffin is pissed :(.
In ED ladder (enemydown) hebben ze in de ladder de rules aangepast. het is nu MET healthregain on :(

[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 16-12-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Ik erger me nogal aan het eenvoudige bashen in CoD2, waar je op 5 meter afstand iemand neer kan maaien, en met één pistolbash iemand kunt killen.

zie hier het bewijs, ik was even bezig :D

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/9137/shot4fs.th.jpg

Daarin is CoD Uo toch echt wel wat uitgebalanceerder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
j

[ Voor 100% gewijzigd door bas116 op 18-12-2005 21:46 ]

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Laatst online: 07-08 22:36
* masser120 is zeer blij dat het spel bij hem met maar liefst 5fps loopt, op z'n 2,4ghz computer met alles op low. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Laatst online: 11-09 10:00
masser120 schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:51:
* masser120 is zeer blij dat het spel bij hem met maar liefst 5fps loopt, op z'n 2,4ghz computer met alles op low. :(
Dan switch je naar DirectX 7 bij je settings ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:17

Maxow

Hidden Sound System

en dan ziet het er niet meer uit ;)

(alhoewel, alles op low zal vast ook niet heel erg gaaf zijn)

[ Voor 53% gewijzigd door Maxow op 19-12-2005 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 13-09 14:51
Ik had even een vraagje mbt ranks. Af en toe krijg ik de melding dat ik een rank ben gestegen. Maar welke ranks zijn er en wat voor nut heeft dit ? Ik heb even snel op google gekeken maar kon niet echt wat bruikers vinden. Ook op cod planet stond wat nuttigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren is hot mogelijk om maps te preloaden?

Als ik in MP een mapchange krijg dan gaat eerst de server de map laden, en vervolgens moet je dat zelf ook doen. Dit duurt bij mij alrijd 20 a 30 seconde. Gevolg is dan dat je in S&D te laat bent voor de eerste ronde. En dan moet ik wachten en dat zoek ik niet :).

Als er nou een mogelijkheid is om te preloaden dus voordat je bijvoorbeeld met een server connect, dat COD dan eerst even alle maps inlaad.

Iemand een idee of dit mogelijk is en zoja, hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:42:
Heren is hot mogelijk om maps te preloaden?

Als ik in MP een mapchange krijg dan gaat eerst de server de map laden, en vervolgens moet je dat zelf ook doen. Dit duurt bij mij alrijd 20 a 30 seconde. Gevolg is dan dat je in S&D te laat bent voor de eerste ronde. En dan moet ik wachten en dat zoek ik niet :).

Als er nou een mogelijkheid is om te preloaden dus voordat je bijvoorbeeld met een server connect, dat COD dan eerst even alle maps inlaad.

Iemand een idee of dit mogelijk is en zoja, hoe :)
bij CoD 1 en UO was het rcon command:
code:
1
/rcon [rcon pass] map_restart

Bij CoD2 is dit:
code:
1
/rcon fast_restart

Wel even zorgen dat je LOGIN RCON hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelis18
Ik zit ook nog met een probleempje.

Ik ben van plan om een dedicated server te gaan draaien, alleen zijn de granaten op de 1 of andere manier niet te timen. Start ik hem niet dedicated, maar op mijn pc waarmee ik game dan is het geen enkel probleem.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 21 december 2005 @ 12:52:
[...]

bij CoD 1 en UO was het rcon command:
code:
1
/rcon [rcon pass] map_restart

Bij CoD2 is dit:
code:
1
/rcon fast_restart

Wel even zorgen dat je LOGIN RCON hebt gedaan.
Tnx voor je feedback :) maar,

Ik heb even naar die commands gekeken, maar dit is op de server. Maar ik ben gewoon een client die connect op een andere server. Dus ik wil alle map hebben geladen en dan spelen. Zodoende als de server waar ik mee connected zit een mapchange doet, dat voor mij als client het laden van de map korter duurt, omdat ik het dan al gepreload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Cornelis18 schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:34:
Ik zit ook nog met een probleempje.

Ik ben van plan om een dedicated server te gaan draaien, alleen zijn de granaten op de 1 of andere manier niet te timen. Start ik hem niet dedicated, maar op mijn pc waarmee ik game dan is het geen enkel probleem.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
dan moet je de COOKABLE (zo heet die optie) mod oid op je server installeren.
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:44:
[...]

Tnx voor je feedback :) maar,

Ik heb even naar die commands gekeken, maar dit is op de server. Maar ik ben gewoon een client die connect op een andere server. Dus ik wil alle map hebben geladen en dan spelen. Zodoende als de server waar ik mee connected zit een mapchange doet, dat voor mij als client het laden van de map korter duurt, omdat ik het dan al gepreload heb.
Ik heb zn vermoeden dat dat niet kan.
het kost je ontiegelijk veel geheugen zodat het spelen niet meer super loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz daar zit ook wat in, kon er namelijk al weinig tot niets over vinden, maar dat van je memload kun je best eens gelijk in hebben.

Denk dat ik mijn zoektocht dan ook maar staak :). Bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Call of Duty 2 MP Plans [December 21, 2005, 1:59 pm ET] - 1 Comment
Activision and Infinity Ward announce plans for an upcoming release of multiplayer maps for Call of Duty 2, as well as an update to include support for PunkBuster anti-cheat software, which was recently virtually demanded by some members of the community (story). Here's word:

Santa Monica, CA – Dec. 21, 2005 – Activision, Inc. (Nasdaq: ATVI) and Infinity Ward today announced plans to release new multiplayer maps as part of a Call of Duty® 2 Windows® PC update that will also include PunkBuster™ anti-cheat software and additional support enhancements. The download is currently scheduled for release in early 2006 and will be available at www.callofduty.com.

“Our team at Infinity Ward is committed to supporting Call of Duty fans,” said Grant Collier, president, Infinity Ward. “We’ve worked hard to deliver the most epic and immersive experience ever with Call of Duty 2 and look forward to delivering new content such as multiplayer maps, tools and anti-cheat software that will further enhance the gameplay experience.”

http://www.bluesnews.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou eens rap tijd worden, damn wat mis ik ponyri en rhinevalley lekker sniperen.
dat mis ik nou in cod2 , al die kleine levels

en punkbuster daar praat ik geen eens meer over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2005 @ 22:02:
zou eens rap tijd worden, damn wat mis ik ponyri en rhinevalley lekker sniperen.
dat mis ik nou in cod2 , al die kleine levels

en punkbuster daar praat ik geen eens meer over...
Meen je dat nou serieus :r , Maar gelukkig iedereen zijn eigen smaak :D

overigens ik vind wel (vooral de russische) maps aardig klein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

weten die gasten zeker dat het punkpuster is? want meneer van de AWE mod heeft ook een AC in ontwikkeling...

... not as I do.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.