[Pc] Call of Duty 2 - Deel III Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.852 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 17:06

RainofDeath

DYUVSDFJ

Ik ben nu volgens mij op de helft van het spel, Maar ik vind dat de hele ervarenis uit deeltje 1 compleet weg is, het is gewoon schieten en schieten meer ook niet. Wie kan zich hier ook in vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

RainofDeath schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:47:
Ik ben nu volgens mij op de helft van het spel, Maar ik vind dat de hele ervarenis uit deeltje 1 compleet weg is, het is gewoon schieten en schieten meer ook niet. Wie kan zich hier ook in vinden?
Of je leest de 50 reacties boven je even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

dog4life schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:02:
[...]

Volgens mij spelen de meeste mensen wel met dx7 mode, aangezien bijna niemand dx9 trekt...
Ik heb nergens problemen mee en heb toch echt niet het krachtigste systeem !
Mijn clanmaten ook niet. Volgens mij zijn het echt pc-related zaken waardoor sommigen problemen hebben.
Check b.t.w. ook ff de newste Nvidia drivers, schijnen te helpen. Zie meuktracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik weet niet wat iedereen met zn pc heeft gedaan maar met mijn specs kan ik cod2 wel vloeiend spelen op 1024x768, alles high, aniso filt, 4x aa, dx9 alleen dan zonder schaduw. Met schaduw kan ik dan niet alles op high doen, dan moet ik een paar dingen op medium zetten.

ik vind het trouwens ook geen waardige opvolger van cod. De thompson vond ik in cod1 één van de betere wapens maar in cod2 zuigt die wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ook eens spelen op de Fulton game server, voor de niet zo gevorderde cod2 speler ;)
er draaien 2 servers, neem eens een kijkje op http://fulton.xs4all.nl
Mijn ingame naam is Anti Statisch Polsbandje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.C4 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:09:
ik weet niet wat iedereen met zn pc heeft gedaan maar met mijn specs kan ik cod2 wel vloeiend spelen op 1024x768, alles high, aniso filt, 4x aa, dx9 alleen dan zonder schaduw. Met schaduw kan ik dan niet alles op high doen, dan moet ik een paar dingen op medium zetten.

ik vind het trouwens ook geen waardige opvolger van cod. De thompson vond ik in cod1 één van de betere wapens maar in cod2 zuigt die wel heel erg.
kijk, het kan dus niet dat jij cod2 vloeiend speelt met die settings, multiplayer dan. Singleplayer gooi ik ook alles max en dx9, maarja daar maakt dat weinig uit en heb ik er ook geen last van. Toch als jij met die settings mp gaat spelen weet ik zeker dat je niet soepel speelt. Het kan gewoon niet, of jij bent toevallig een uitzondering 8)7 . En wat noem je soepel? 30fps bv is echt niet soepel, als je op dx9 avg. meer als 60 haalt dan gaat het richting de term ' soepel' . Maarja dit natuurlijk je eigen mening en als jij vind dat hij soepel draait moet je vooral op dx9 spelen |:( Eigenlijk is er al veeeel te veel over ' hoe loopt cod2 bij jou' gepraat..misschien eens een apart topic over maken want dit begint hier een beetje irritant te worden.

En die thompson is juist een overpowered, maarja de carbine :9~ is nog net 10x erger...wat een wapen zeg in cod2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 20:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2005 @ 16:26:
[...]

[..]

En die thompson is juist een overpowered, maarja de carbine :9~ is nog net 10x erger...wat een wapen zeg in cod2
de thompson is idd overpowered, en zeker op gemodded servers me een ammo van 30 i.p.v. 20
Ik vind juist de Garand geweldig _/-\o_

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Niet online
[...]

kijk, het kan dus niet dat jij cod2 vloeiend speelt met die settings, multiplayer dan.
oh, het was me niet echt duidelijk dat het over mp ging, dan heb je wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 20:49
offtopic:
Sterkte griffin met je vader..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kon het eerst niet spelen met mijn gforce 4200ti maar door nieuwe driver wel :)

ik speel nu 1024-768 aa 4x en directX7 met rond de 40 fps maar die smokes zuigen wel voor fps :(

maar het blijft een mooi spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 16:39
Ik heb het al eens vermeld in dit topic maar dit resultaat is zo enorm mooi dat degene die het nog niet gelezen hebben de kans moeten krijgen het uit te proberen.

Mensen zonder SLI kunnen nauwelijks of niet, soms zelfs met minder dan 1 fps, op 1600x1200 met alle eye candy aan, AFx16 etc spelen. Behalve:

In het 2e deel (amerikanen??) van de single player komt er een stukje waar je in een tank moet gaan rijden. Hier pakt ie dus wel de 1600x1200 met een redelijk hoge fps (20 bij mij op x850). Dit ziet er echt supermooi uit en is zeker de moeite waard om eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Zo, vandaag een oefenwartje gedaan... mooi met 24-16 gewonnen (Burgundy en Carentan)

Iemand nog ff zin in een potje? @ ati-1.mine.nu

-- Edit: en weer uitgegamed... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Wildfire op 17-11-2005 00:45 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Topicstarter
t ging gisteraaf ook wel lekker op onze server.
ze hadden een scrim/funwar en volgens mij hebben we gewonnen (zelf niet gespeeld).
we even public gestpeeld en het ging lekker :D

MP44 ownt,
ik ben momenteel met een mod bezig (niet zelf aan het schrijven maar 1 aan het edited) dat je ALLES kan instellen. alleen hij moet een keer op de server, ik denk dat ik dat doe als het contract verlengd is :D

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

DJ Chicken schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 02:05:
[...]

Kerel...zelfde videokaart hier. Probeer 1280x1024, dx9, shadows of, smoke edges normal en dymanic lights ook normal, AA uit, bileneair. Texture settings op medium.

Met deze instellingen is het goed te doen..gemiddeld zo'n 45-50fps!. En vooral tijdens MP zie je het detail verschil toch niet in die dikke actie..te druk met schieten :)

ps. op dx7 gaat het idd wel erg snel op 1280x1024 alles uber highest...90fps ongv gemiddeld!
Maarja dx7 is sooooooooow lelijk!!!
niet bilineair :X Doe dan tenminste triliniair, of beter 2x af ofzo.... zoveel scheelt dat niet in performance, wel in beeldkwaliteit.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:10
ps. op dx7 gaat het idd wel erg snel op 1280x1024 alles uber highest...90fps ongv gemiddeld!
Maarja dx7 is sooooooooow lelijk!!!
Overdrijven is ook een kunst. Ook in DX7 ziet het er stukken beter uit dan CoD1. En met textures op medium ziet DX9 er niet eens zoveel beter uit dan met textures op high/ultra in DX7, dus je babbelt goed maar het raakt kant noch wal.

DX9 is bij mij in SP ook wel speelbaar op mijn inmiddels bescheiden systeem, maar ik beleef liever wat lol aan het spel en dan is het op DX7 toch heel wat leuker.

Overigens heb ik de SP inmiddels uit, en ik kan het samenvatten als kort, veel van hetzelfde en déja vu wat betreft het vorige spel. MP heeft me nooit kunnen boeien dus ik beschouw CoD2 toch maar als een teleurstellend spel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Is het btw mogelijk om granaten terug te gooien in MP. In SP doen de tegenstander het wel maar is het mij niet duidelijk of de speler het zelf ook kan.

aahh durka durka durka

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
DJ Chicken schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:09:
Is het btw mogelijk om granaten terug te gooien in MP. In SP doen de tegenstander het wel maar is het mij niet duidelijk of de speler het zelf ook kan.
neej dit kan niet, helaasch

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Zo, COD2 uitgespeeld. Enerverende ervaring, relaxte gameplay, mooie graphics. En nee, ik ben inderdaad niet al te kieskeurig. Met DX7 op een 9800Pro is het natuurlijk niet "je van het" maar alleszins overtuigend genoeg. Vooral het level Pointe Du Hoc vond ik de moeite waard, te meer ik afgelopen vakantie (rond D-Day) een weekje in Normandie ben geweest voor alles te bezichtingen en toen dus ook op die lokatie heb rondgelopen en het verhaal erachter heb gehoord. Herkenbare beeld en mijn inziens goed weergegeven in het spel, buiten het feit natuurlijk dat de kans ietwat kleiner was dat jij, als hoofdpersoon, die cliff levend op kwam.

.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
Het kan gewoon niet, of jij bent toevallig een uitzondering 8)7 . En wat noem je soepel? 30fps bv is echt niet soepel, als je op dx9 avg. meer als 60 haalt dan gaat het richting de term ' soepel' . Maarja dit natuurlijk je eigen mening en als jij vind dat hij soepel draait moet je vooral op dx9 spelen |:( Eigenlijk is er al veeeel te veel over ' hoe loopt cod2 bij jou' gepraat..misschien eens een apart topic over maken want dit begint hier een beetje irritant te worden.

De beperking van de thompson zit in de beperkte magazijn capaciteit en het feit dat je op 100 meter geen kip raakt.. enne ik speel op 43 frames gecapped in dx7 modus...ideaal is het niet maar multiplayer is nog makkelijk te doen zo..tenzij je heel veel volumetric rook krijgt :X

[ Voor 5% gewijzigd door Rey Nemaattori op 17-11-2005 15:58 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Ik heb het ook maar ff gedaan.

Ben nu in Pointe Du Hoc. Ik moet wel zeggen dat de SP (weer) enorm scripted is, wat voor mij persoonlijk erg jammer is. Vooral als je net een mooi plekje hebt om Duitsers af te knallen maar ze blijven maar komen omdat je achter een zandzak moet aan de andere kant van de straat, omdat ze anders maar blijven spawnen.

Voor de rest een leuk spel, het doet niet af aan zijn voorganger.

Verwijderd

Ik ben het eens met de gemiddelde mening hier. Mooie graphics, heel smooth en mooi zelfs op mijn radeon8500 kaart (met lagere settings natuurlijk). De sp is echter te gescript om echt leuk te zijn.
Een voorbeeld:
Prisoners of war missie, er zit een mg42 op de eerste verdieping ingepakt in zandzakken. Die Price blijft staan achter een muurtje in dekking. Ik ren door moord de hele buurt uit, pak de mortar crews stevig aan, en ga de hele level door. Aan het eind van de level gekomen zie ik nog een rood puntje op mn radar. Die gast met die mg42 zit daar nog.
Dus ik ren helemaal terug, schiet die kerel door zn kop door achterlangs het huis in te gaan en de trap op te lopen. Blijft die price daar gewoon staan!
Hele level is leeg, alle Jerries omgelegd... Ik loop naar die Price toe, ren wat tegen hem aan, loop een stukje een trap achter hem op, begind ie ineens te roepen dat mc dinges die mg42 moet opblazen :?
Die had ik dus al dood, net als de rest van het level. Maar iig, twee luitjes blazen die mg42 op, en price blijft staan. Mn game wordt wel gesaved, maar er gebeurd nu dus niks meer. Blijkbaar gaat het spel niet verder als er iets onverwachts gebeurd (de mg42 schutter was al dood toen de ai hem opblies). Ik heb de hele level af, maar de scripting gaat niet verder.
Nu moet ik de level opnieuw doen!
GRRRRR @ scripting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Wij hebben dan eindelijk ook onze servers, 3 in totaal, 2 CoD2, 1 CoD UO server. waarvan de UO server in principe alleen een match server is, 1 CoD 2 server een SD only is, en 1 CoD 2 server momenteel shotgun only (was alleen voor de grap), deze wordt waarschijnlijk de match server, in totaal zijn het max 60 slots. Maar voordat we CoD 2 matches spelen, gaan we denk ik eerst UO matches afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eijkb schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:51:
Zo, COD2 uitgespeeld. Enerverende ervaring, relaxte gameplay, mooie graphics. En nee, ik ben inderdaad niet al te kieskeurig. Met DX7 op een 9800Pro is het natuurlijk niet "je van het" maar alleszins overtuigend genoeg. Vooral het level Pointe Du Hoc vond ik de moeite waard, te meer ik afgelopen vakantie (rond D-Day) een weekje in Normandie ben geweest voor alles te bezichtingen en toen dus ook op die lokatie heb rondgelopen en het verhaal erachter heb gehoord. Herkenbare beeld en mijn inziens goed weergegeven in het spel, buiten het feit natuurlijk dat de kans ietwat kleiner was dat jij, als hoofdpersoon, die cliff levend op kwam.
Inderdaad schiitterend level

Afbeeldingslocatie: http://storage.msn.com/x1pAdjo0uCo2H3h2X9I8jBGJNWQdHgyeL44Z2rcqBmjgnsCuVT6dS5mv6ilCtI3OaXBppfyYnFv3CDRdTJURTzufGGLyM7_5CTn178D0IwhcJs75zoyG6J0dn49nrDFkVexvlKN2_V4v4js-U1bDRL_gh6JHhx65ROM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Ik heb nu een paar dagen gemultiplayered en begin er weer lekker in te komen, gisteren weer keer op keer een public server ge0wn3d... (niet dat dat superveel zegt, maar goed)

Wat dus wel pokke-irritant is: shotgun n00bs. @#$%%#@$%#@$% Mega-irritant in multiplayer.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Wildfire schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 14:39:
Ik heb nu een paar dagen gemultiplayered en begin er weer lekker in te komen, gisteren weer keer op keer een public server ge0wn3d... (niet dat dat superveel zegt, maar goed)

Wat dus wel pokke-irritant is: shotgun n00bs. @#$%%#@$%#@$% Mega-irritant in multiplayer.
Maar ja, je had in CoD (UO) spray noobs, die heb je nu minder, maar des te meer shotgun noobs, maar ach ik schiet ze gewoon in hun kop met mn Kar of Garand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ach ja, die had je in MOH:AA ook, de meeste servers zetten ze toch wel uit. Andere kant heeft het ook wel iets hoor. best wel fun om shottie only te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 10-09 12:11
iemand al de 81.94 drivers van nividia gedownload en getest? (ze zouden cod 2 beter laten draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:46
Smokey! schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 21:09:
iemand al de 81.94 drivers van nividia gedownload en getest? (ze zouden cod 2 beter laten draaien)
Merk geheel niks van een verbetering. Vind het in elk geval een redelijk slecht lopend spel (qua graphics).

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 10-09 12:11
Joep schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:03:
[...]

Merk geheel niks van een verbetering. Vind het in elk geval een redelijk slecht lopend spel (qua graphics).
Ja heb ze net ook geprobeerd maar vind het ook niet echt helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Wat vind ik die mp40 een klote wapen zeg, ik sta vlak voor zo'n duitser en knal mijn magazijn leeg maar raak hem echt weinig. Ruil ik hem dan om voor een sten, thompson of mp44 dan ligt ie zo.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij schelen die 81.94 echt een enorme hoop. Het spel draait bij mij met zo'n 5-10 fps meer nu, waar ik errug blij mee was. Verder zit ik in de SP nu bij Hill 400 maar ik komt niet verder. Na de verovering van de bunker krijg je een stukje waar moffen weer aanvallen en je mortar-teams moet uitschakelen, maar dat is simpelweg onmogelijk. Je moet de hele perimeter 'cleanen' maar overal komen Duitsers en je teammaten doen geen moer.

Overigens viel me dat in het hele spel tegen. Je moet alles zelf doen en je teammaten zijn gewoon echt ergerlijk dom. Viel me toch wel wat tegen. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Brothers in Arms. Daar zijn zowel de AI als je teamgenoten slim en vooral niet scripted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 22:23:
Hmmm, zojuist uitgespeeld, maar mijn God... wat een lame einde. Je hebt echt helemaal niet het gevoel een eindmissie te hebben gespeeld... gewoon *poef*, game over.
Inderdaad, :'( ik dacht eerst dat ze van Afrika naar frankrijk gingen, d-day, Ramelle, Caen en dan richting Arnhem...Maar nee hoor, je hebt frankrijk...en daarna een nichterig level....mooiste level vind ik nog rondom hill400 die moet je dus echt NIET spelen @ veteran mode, ik was sniper en bij 1x kruipen al een headshot......

Meteen naar hill400 ga je naar een duits dorpje, je doet je doel voldoen en je krijgt een geneuzel op een kerkhof ( "You krauts came all the way here just to dieyyyy :+ ) en daarna is het voorbij.....

Voor de rest _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Laatst online: 10:37

Eijkb

Zo.

Wow.... dat is een aardig screenshot. Ongeveer 102398 x mooier dan hoe ik het zie. Maar goed, jouw grafische kaarten (SLI) tov een 9800... daar mag wat verschil inzitten he :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Eijkb schreef op zondag 20 november 2005 @ 03:16:
[...]

Wow.... dat is een aardig screenshot. Ongeveer 102398 x mooier dan hoe ik het zie. Maar goed, jouw grafische kaarten (SLI) tov een 9800... daar mag wat verschil inzitten he :+
Wel maar 25 fps ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt ie met alles op high, directx9 en textures enzo op extra gewoon op 40-50fps, en dat met een amd 64 3200 1 gig geheugen en een ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:12:
Hier werkt ie met alles op high, directx9 en textures enzo op extra gewoon op 40-50fps, en dat met een amd 65 3200 1 gig geheugen en een ti4200
hmm amd 65, zijn die veel beter dan 64. Op mijn 64 draait het nl. niet zo lekker :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TI4200 DX9 whahah _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:35:
Bij mij schelen die 81.94 echt een enorme hoop. Het spel draait bij mij met zo'n 5-10 fps meer nu, waar ik errug blij mee was. Verder zit ik in de SP nu bij Hill 400 maar ik komt niet verder. Na de verovering van de bunker krijg je een stukje waar moffen weer aanvallen en je mortar-teams moet uitschakelen, maar dat is simpelweg onmogelijk. Je moet de hele perimeter 'cleanen' maar overal komen Duitsers en je teammaten doen geen moer.

Overigens viel me dat in het hele spel tegen. Je moet alles zelf doen en je teammaten zijn gewoon echt ergerlijk dom. Viel me toch wel wat tegen. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Brothers in Arms. Daar zijn zowel de AI als je teamgenoten slim en vooral niet scripted.
Veel rondjes lopen en je pakt ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kan je wel gaan lachen, maar het is wel zo, hij geeft niet aan dat het niet kan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 16:12:
Hier werkt ie met alles op high, directx9 en textures enzo op extra gewoon op 40-50fps, en dat met een amd 65 3200 1 gig geheugen en een ti4200
LOL, een GF4 ondersteunt geen dx9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Uitgespeeld, had eerlijk gezegd toch gehoopt dat hij wat langer was en dat je eengaver laatste level had. Ik weet nog dat ik deel1 uitspeelde en echt blij was dat ik de nazi's had verslagen. Nu had ik dat toch echt niet helaas.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het blijft behelpen. :P
Draait gemiddeld wel rond de 35-fps, maar met inzomen, regen en rook daalt het wel naar de 25-fps.
Maar ik ben het wel met iedereen eens dat dit spel niet echt lekker draait. 8)7

Foo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 17:19:
[...]

LOL, een GF4 ondersteunt geen dx9 ;)
Waarom kan ik het dan wel selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:02:
[...]

Ok dan kan je het selecteren maar dan nog een 4200ti draait NOOIT cod² met 40 fps op die setting, een 7800 heeft er al moeite mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 20:02:
[...]

Kennelijk checkt cod niet of de videokaart wel compatible is. Feit is dat de gf4 dx8.1 is en niet 9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat er snel een path uit komt dat het beter draaid

Met me

amd64 3200+
nforce4 mobo
2x512mb dual channel
msi x1300

en dan dx7 alles high loop ik een nette 50fps gemiddeld

meetal rond de 60-70 en bij dingen waar hij veel moet weergeven dipt hij naar 38

dx9 alles normal gemiddeld 25fps

en dan alle 2 op 1280x1024

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Iemand enig idee welke ports ik nog meer moet mappen in mn router behalve 28960?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Het is ons inmiddels ook gelukt om werkende stats te hebben voor onze server :), en we zijn nu de verschillende mods aan het uitproberen (zijn er al een hoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Afgelopen weekend op lanparty heerlijke 5 minuten gespeeld :D Ik had een score van 18-3 en minstens 3 bash kills. Hun allemaal met machineguns und ich nur mit der kar98k :P. Masterlijk spel is het :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Creativehosting.nl heeft nu ook een CoD 2 server. Kom is langs zou ik zeggen >:)

80.69.77.20:28960 [NL] Creativehosting.nl :: Public #11 :: COD2 :: #creativehosting.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
En wij als Enduring Freedom clan hebben ook een eigen public server, te vinden op:

EFclan.nl.nu Public server #01 ^1{^7EF^4} ^7hosted by Mohaaservers.nl |16ms|
81.4.91.21:28960
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 22:36:
Ik heb dat er snel een path uit komt dat het beter draaid

Met me

amd64 3200+
nforce4 mobo
2x512mb dual channel
msi x1300

en dan dx7 alles high loop ik een nette 50fps gemiddeld

meetal rond de 60-70 en bij dingen waar hij veel moet weergeven dipt hij naar 38

dx9 alles normal gemiddeld 25fps

en dan alle 2 op 1280x1024
Ik trek op dx7 91fps~100fps, bij veel weer te geven items zaktie naar 79fps.
op dx niet hoger da n20fps

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je weet dat niet hoort, dus moet je het ook gewoon niet doen. Zo simpel is het :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2005 00:38 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44
Type eens in start --> uitvoeren
code:
1
dxdiag

Misschien kan je daar de oorzaak van het probleem achterhalen door een paar testjes te draaien.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Weet niet of dit al eens geroepen is, maar:
Wanneer ik online ga naar de "gangbare" servers (;)) vind ik dat de MP gameplay erg chaotisch is in vergelijking met CoD1. Daar was ik gewend om (o.a. op onze eigen server) maximaal 8 tegen 8 te spelen, maar op die CoD2-servers zie je vaak teams van 14 of 16 man. De maps zijn over 't algemeen iets uitgebreider dan in 1, maar met zo veel man op een map wordt 't wel zo chaotisch! Vind 't eigenlijk gewoon niet leuk op die manier, je spawnt en krijgt amper de kans om je om te draaien voor je weer voor je donder geschoten wordt...

Nomen nescio

• DJ Chicken

DJ Chicken

DJ Chicken schreef op maandag 21 november 2005 @ 00:50:
Iemand enig idee welke ports ik nog meer moet mappen in mn router behalve 28960?
Weet iemand welke portjes ik moet mappen?

aahh durka durka durka

Verwijderd

Call of Duty 1 was voor mij een stuk onderhoudender dan deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
DJ Chicken schreef op donderdag 24 november 2005 @ 20:23:
[...]

Weet iemand welke portjes ik moet mappen?
dit is geheel random, er zijn ook servers die op hele andere poorten draaien. In je config en bepaalde bestanden kan je aangeven op welk ip en poort de server moet gaan draaien.
hoe precies weet ik niet want onze server is linux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Hey mensen,

Wie van jullie spelen er veel online? Mischien is het leuk om Xfire namen hier ook neer te zetten?
Xfire: Marty26
Clan: www.cod2.nl ( fan site )
Server: check de site
TS: check de site.

Lijkt mij leuk om eens met wat mensen van hier te knallen. Vroeger speelde ik veel AA met gasten van #americasarmy en nu ben ik overgestapt naar cod2.
We hebben trouwens ook een stats systeem op de server dus je kunt al je stats bij houden. :D

Tja ik zou zeggen join me en we zijn nog aan het recruiten dus meschien kunnen we ook t.net deel maken? Dit ligt een beetje aan het animo hier op het forum.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Xfire: Funkypunky
Clan: www.miaclan.co.uk (is wel momenteel under construction vanwege nieuwe snellere site host, maar forum enzo doet het gewoon)
Server:
COD UO Match server IP: 82.136.37.75:28962
COD2 50 Man Public |S&D|&|TDM IP: 82.136.37.75:28960
COD2 SHOTGUN ONLY 20 Man IP: 82.136.37.75:28961
TS: IP:82.136.37.75:8767

wij zijn altijd wel in voor een match. Maar dan wel 8 vs 8, en het liefste op een zaterdag of vrijdag, want zondag is bijna altijd een CoD UO match

[ Voor 5% gewijzigd door FunkyPunky op 25-11-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:25:
Xfire: Funkypunky
Clan: www.miaclan.co.uk (is wel momenteel under construction vanwege nieuwe snellere site host, maar forum enzo doet het gewoon)
Server:
COD UO Match server IP: 82.136.37.75:28962
COD2 50 Man Public |S&D|&|TDM IP: 82.136.37.75:28960
COD2 SHOTGUN ONLY 20 Man IP: 82.136.37.75:28961
TS: IP:82.136.37.75:8767

wij zijn altijd wel in voor een match. Maar dan wel 8 vs 8, en het liefste op een zaterdag of vrijdag, want zondag is bijna altijd een CoD UO match
Meschien dat we binnen kort eens moeten spelen ( Fun war ofzo )

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben gister ff flink door wezen knokken, en ow wat een goed spel zeg.

het begin is een beetje simpel knal werk, maar ben nu bezig met de laatste missie van de britten dat je die stad moet veroveren.

de beste missie tot nu toe is echt D-Day. Owh my god, wat een hefitge missie is dat, die intro dat je op het strand aankomt een neervalt, en iedereen om je heen neer geschoten ziet worden, is zo bizar goed, het lijkt net of je zelf op het strand loopt, vervolgens is de rest van de missie vrij simpel, maar best heftig al met al.

ik kan niet wachten om het spel uit te spelen, het begin was vrij saai, maar het is echt de moeite waard om verder te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:07
GameDrome starts the World Search and Destroy 5on5 Friendly ladder.

The Call of Duty2 community is still missing any anticheat in CoD2, the need to play fun wars is still there. That is the reason we came up with a friendly ladder.
This ladder starts now and will be closed after a good anticheat is released.

The other ladders and leagues will start when the anticheat is there.

Because there isn’t any anticheat we have to rely on the community that they will not use any cheats.
Are you up to it? Sign up your clan, create a team and join the ladder.

You know any other clans that are trustworthy?
Invite them to join the ladder.

www.gamedrome.com

Afbeeldingslocatie: http://www.gamedrome.com/images/gd/gd_big01.jpg

:: De Bokkerijders :: CoD2 :: S&D Public :: Powered by impact-hosting.nl :: 83.98.154.66:28960
Grtz, [^v^]Delerium

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 25-11-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 19:04:
[...]

Tja, het blijft behelpen. :P
Draait gemiddeld wel rond de 35-fps, maar met inzomen, regen en rook daalt het wel naar de 25-fps.
Maar ik ben het wel met iedereen eens dat dit spel niet echt lekker draait. 8)7

Foo
Als er hier iemand is die vindt dat 25fps soepel gaat, dan is die persoon nooit beter gewend, of hij is blind. 25fps gemiddeld suckt hard. Dat wil zeggen dat je framedrops krijgt beneden de 20 of lager, aangezien er altijd gedeeltes zijn waar je ff 40fps kunt halen. En dit met een SLI opstelling. Toch te sick voor woorden?

Schijnbaar is onze lieve ---rrr--- de enige die het spel wel soepel krijgt, of misschien vindt hij het soepel. Gooi eens een framerate display aan ---rrr--- en laat even je fps zien op die res en instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:30:
[...]

Meschien dat we binnen kort eens moeten spelen ( Fun war ofzo )
Dat is goed :)

@ mhoogendam

Er zijn zoveel leagues, zo zijn wij bij 3 leagues bezig: Definitieve League (heel actief zowel CoD UO als CoD2), CoD league (zowel CoD UO als CoD2), en af en toe Clanbase (niet echt actief meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Hehe, het spel is absoluut overtuigend en zoals de reviews het al melden is het geluid rondom absoluut top.

Ik ga zo maar eens dit topic doorlezen m.b.t. de performance, want op sommige stukken verandert het met mijn pc in een complete slideshow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Zo gisteren onze eerste war gehad in CoD2, het was meteen een "officiele" , en we wonnen met 20-5 _/-\o_

Alleen minder leuk was, dat toen we klaar waren met de match, te horen kregen, dat bij 3 goed bekende grote clans hun TS compleet gehacked werd (door proffesionele hackers, die voor hun lol TS hacken van clans). En deze waren volgens ons ook in onze TS geweest, maar ze hebben niks gedaan, tenminste nog niet. Echt een stelletje !@#$% :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

volgens mij mis ik het dx7 verhaal.... waar stel ik dat in?
In de spelopties kan ik het niet vinden?

over blind gesproken.... 8)7 |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Magic666 op 27-11-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee... waar het direct om gaat hier is me niet duidelijk (ik ben niet zo thuis in CoD-online ;) ) maar het is wél CoD2-gerelateerd. Daarom dacht ik dat ik het jullie toch niet kon onthouden :)
CoD2 Server Revolt[November 26, 2005, 3:06 pm ET] - Viewing Comments
The Time has Come for Action, We will be ignored no longer on IW Nation's Official Infinity Ward Forums features discontented outcry from some Call of Duty 2 server operators. The thread is an extensive discussion of the potential for a "strike" to take multiplayer servers for the World War II shooter sequel offline as a protest. At issue are the game's lack of anti-cheating technology (the original Call of Duty eventually added PunkBuster support via a post-release patch) and general lack of information about plans to support the game going forward.
Bron: Blue's News

Sorry mates, ik zag net pas dat er een apart topic over loopt. My xqz 7(8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Jejking op 27-11-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

BELANGRIJK:::
Sharkynl
Onderwerp: CD Key Dieven
Op dit moment zijn er mensen actief die cd-keys van Call Of Duty 2 proberen te stelen. Dit doen ze door via msn een programma te sturen genaamd COD2 Optimizer, en ze vertellen erbij dat ze een beta-tester zoeken en ze vragen of je dat wilt worden. Als je dit programma opent geeft ie aan dat er een fout is ontstaan en dat je op exit moet drukken, op het moment dat je op exit drukt wordt je cd-key als msn naam ingesteld. Het emailadres van de persoon waarvan ik het programma heb gekregen is djien_mohaa@hotmail.com
rAz3
Onderwerp: Reageer met quote
iK ben net toegevoegd door: cod_optimizer@hotmail.com

met zelfde vraag!
Ik zei dat ik het had gelezen op fora, en heb geen site gegeven toen ie erna vroeg!

Dus kijk ervoor uit!
Toen ik zei dat ik em doorhad heeft ie me meteen geblokt!!
Vermeldt er even iets over in de startpost!!

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
@ vuurvoske:
dank voor dit nieuws. Ik doe een SP update.

[rml]Griffin in "[ Pc] Call of Duty 2 - Deel III"[/rml]

Kijk even onderaan de startpost voor de informatie

[ Voor 53% gewijzigd door Griffin op 28-11-2005 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

ok netjes gedaan :)

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze vinden tegenwoordig wel weer de meest gekke truukjes om de codes stelen zeg, damn.

ik ben nu in de laatste missie hill400 o.i.d.

wel een erg stoere missie, boven in die berg daar met die bunkers. Is dit trouwens echt de laatste missie? of komen er nog extra missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Al enige tijd heb ik deze game in mijn bezit en, evenals de voorganger, ben ik wederom enorm onder de indruk. Infinity Ward heeft een knap staaltje werk afgeleverd met deze WOII shooter. Het mag eigenlijk niet gezegt worden, daar WOII natuurlijk helemaal geen echt leuk onderwerp is, maar dit is de eerste shooter die ik in tijden weer "leuk" vind om te spelen naast mijn grootste verslaving World of Warcraft. Call of Duty 2 zet op een unieke wijze realistische beelden uit de WOII neer. Je krijgt met dit spel echt een goed idee over hoe de soldaten in die oorlog hebben moeten knokken voor de vrijheid van hun en andere landgenoten. Het spel is spannend, intens (nog intenser dan COD1) en ziet er strak uit. Op mijn PC staat alles op z'n max en dat is echt adembenemend.

Een aanrader voor iedereen!

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:10:
Al enige tijd heb ik deze game in mijn bezit en, evenals de voorganger, ben ik wederom enorm onder de indruk. Infinity Ward heeft een knap staaltje werk afgeleverd met deze WOII shooter. Het mag eigenlijk niet gezegt worden, daar WOII natuurlijk helemaal geen echt leuk onderwerp is, maar dit is de eerste shooter die ik in tijden weer "leuk" vind om te spelen naast mijn grootste verslaving World of Warcraft. Call of Duty 2 zet op een unieke wijze realistische beelden uit de WOII neer. Je krijgt met dit spel echt een goed idee over hoe de soldaten in die oorlog hebben moeten knokken voor de vrijheid van hun en andere landgenoten. Het spel is spannend, intens (nog intenser dan COD1) en ziet er strak uit. Op mijn PC staat alles op z'n max en dat is echt adembenemend.

Een aanrader voor iedereen!
idd een spel met dit onderwerp mag niet leuk zijn, maar het doet je op sommige momenten echt beseffen waar al die oorlogen over gaan, je knalt willekeurige mensen neer die je niet kent.

De gameplay is echt heftig, en de graphics en filmpjes ook super.

De teksten die af en toe in het beeld verschijnen zijn soms echt ster
"army`s do not make war, governments do"

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Oeh... dis leuk speelgoed! >:)

http://www.vrway.com/vr_call_of_duty_2/

Allemaal screenshots van Call of Duty 2 op BREEDBEELD :9 Enjoy your view sir :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Ik ben nu al een poosje aan het spelen. Tof spel, alleen ik vrees dat ik hem bijna heb uitgespeeld. Ik heb hem vandaag uitgespeeld :/ . Wel erg kort dus en op de 1 of andere manier vond ik deel 1 toch veel toffer. Je hoort ook telkens dezelfde stemmen bij die duitsers.. niet echt afwisselende stemmen oid.

Geen bout game, vermaak mij er wel prima mee, maar toch... kan je trouwens ook granaten terug gooien die de duitsers gooien? Zij gooien wel eens die van jou weg, maar andersom kan dat niet? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Waypoint op 29-11-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waypoint schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:59:
Ik ben nu al een poosje aan het spelen. Tof spel, alleen ik vrees dat ik hem bijna heb uitgespeeld. Ik heb hem vandaag uitgespeeld :/ . Wel erg kort dus en op de 1 of andere manier vond ik deel 1 toch veel toffer. Je hoort ook telkens dezelfde stemmen bij die duitsers.. niet echt afwisselende stemmen oid.

Geen bout game, vermaak mij er wel prima mee, maar toch... kan je trouwens ook granaten terug gooien die de duitsers gooien? Zij gooien wel eens die van jou weg, maar andersom kan dat niet? :?
Volgens mij kan dat wel, ik zie het de AI ook wel eens doen die in mijn eigen team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Granaten gooien kan niet meen ik, zie ook nergens een knop bij de instellen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 09:50:
Granaten gooien kan niet meen ik, zie ook nergens een knop bij de instellen hiervoor.
granaten gooien kan wel, maar terug gooien niet
:P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:03:
[...]

granaten gooien kan wel, maar terug gooien niet
:P :Y)
wehehe dat bedoelde ik ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 09:07:
ze vinden tegenwoordig wel weer de meest gekke truukjes om de codes stelen zeg, damn.

ik ben nu in de laatste missie hill400 o.i.d.

wel een erg stoere missie, boven in die berg daar met die bunkers. Is dit trouwens echt de laatste missie? of komen er nog extra missies?
Daarna nog 1 redelijk lange missie. "crossing the rhine" ofzo. alleen het begin is wel geinig op de boot met een machinegun.
Een beetje een afknapper die laatste, want ik vind het niet echt een super moeilijke c.q. spannende missie. Aan het einde wel 2 tiger tanks met een leger duitsers, welke je makkelijk kapot krijgt door je in te graven tot de duitsers "op" zijn en vervolgens de flak guns te gebruiken op de tigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:27:
[...]

Daarna nog 1 redelijk lange missie. "crossing the rhine" ofzo. alleen het begin is wel geinig op de boot met een machinegun.
Een beetje een afknapper die laatste, want ik vind het niet echt een super moeilijke c.q. spannende missie. Aan het einde wel 2 tiger tanks met een leger duitsers, welke je makkelijk kapot krijgt door je in te graven tot de duitsers "op" zijn en vervolgens de flak guns te gebruiken op de tigers.
grappig ik heb het totaal anders gedaan (in heuse Rambo style :+ ), gewoon op de tank af rennen, bom erop planten, schutting zoeken, en dan hetzelfde herhalen bij de andere tank. Lukte wonderbaarlijk goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
FunkyPunky schreef op donderdag 01 december 2005 @ 10:56:
[...]

grappig ik heb het totaal anders gedaan (in heuse Rambo style :+ ), gewoon op de tank af rennen, bom erop planten, schutting zoeken, en dan hetzelfde herhalen bij de andere tank. Lukte wonderbaarlijk goed. :)
agrees.
gewoon gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Zo wij hebben dinsdag ook de eerste war gehad.
TDM war ik ben daar niet echt een held in als het op een war aankomt ben meer van S&D
Check trouwens onze site meschien wel leuk.
cod2.nl we zijn een fansite. Hebben wel een clan er naast maar we willen echt uitkomen als fansite.
Zijn wel op zoek nog naar goede leuke spelers :)

Hey en wie van jullie heeft ook een stats systeem op zijn server?
Ik vind het toch wel leuk om te zien wie wat je hebt geraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:29:
Zo wij hebben dinsdag ook de eerste war gehad.
TDM war ik ben daar niet echt een held in als het op een war aankomt ben meer van S&D
Check trouwens onze site meschien wel leuk.
cod2.nl we zijn een fansite. Hebben wel een clan er naast maar we willen echt uitkomen als fansite.
Zijn wel op zoek nog naar goede leuke spelers :)

Hey en wie van jullie heeft ook een stats systeem op zijn server?
Ik vind het toch wel leuk om te zien wie wat je hebt geraakt :)

Ik ben ook veel meer van S&D, zeker omdat toen wij in CoD UO nog ClanBase TDM speelden, 1 ding duidelijk werd, dat de gehele top 10 alleen maar wint m.b.v. campen :r , en aan een match dus geen zak aan is. Terwijl we toch spelen voor de fun of niet soms?

Stats hebben we ook, incl console messages van de stats op de server, echter de stats werken nog niet 100%, alleen de hoofdpagina werkt, maar de subpagina's nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:46:
[...]

Ik ben ook veel meer van S&D, zeker omdat toen wij in CoD UO nog ClanBase TDM speelden, 1 ding duidelijk werd, dat de gehele top 10 alleen maar wint m.b.v. campen :r , en aan een match dus geen zak aan is. Terwijl we toch spelen voor de fun of niet soms?

Stats hebben we ook, incl console messages van de stats op de server, echter de stats werken nog niet 100%, alleen de hoofdpagina werkt, maar de subpagina's nog niet :(
ja inderdaad je speeld voor de lol en campen zuigt gewoon vind ik.
In S&D moet je gewoon je target doen en dat maakt het veel spannender :)
Trouwens kom eens langs bij ons op de site :D En we kunnen wel een friendly of een clanbase war doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
marty26 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:58:
[...]

ja inderdaad je speeld voor de lol en campen zuigt gewoon vind ik.
In S&D moet je gewoon je target doen en dat maakt het veel spannender :)
Trouwens kom eens langs bij ons op de site :D En we kunnen wel een friendly of een clanbase war doen :P
Dat is goed, ik zal je vanavond of morgen wel even toevoegen bij xfire, en ik zal op je site eens kijken (mist je ook op de onze gaat :p, zie sig)
Oh en we spelen het liefste 8 vs 8 :), en best of 5 each round (dus max 20 punten totale match)

[ Voor 6% gewijzigd door FunkyPunky op 02-12-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
www.enemydown.co.uk hebben een CoD2 S&D ladder opgezet,
het vereist wel PAM mod op de server.
Deze draaid dan nu ook op de =ARC= cod2 server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:44:
www.enemydown.co.uk hebben een CoD2 S&D ladder opgezet,
het vereist wel PAM mod op de server.
Deze draaid dan nu ook op de =ARC= cod2 server :D
Ik ben nooit zo een fan van de PAM mod (dat was al in COD UO zo), in totaal 40 ronden :Z , en slechts 5 vs 5, naaah dat is niks voor ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

FunkyPunky schreef op donderdag 01 december 2005 @ 11:46:
[...]
Kijk eens op http://www.5th-gradient.com/vsp/ . Die heb ik gebruikt voor onze (CoD1) stats, zie www.prinscoduo.tk en dan onder Stats (duh :P). Volgens het forum werken de scripts ook voor CoD2 (nog niet zelf geprobeerd).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zo heb ik het ook gedaan, gewoon op een groepje aflopen en neerknallen, vervolgens rennen naar die tank, bom erop, wegrennen terwijl je de rest van de jerries afknalt. niet echt een spectaculaire missie.

het eind filmpje is wel leuk gemaakt trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 07:57:
[...]

Dat is goed, ik zal je vanavond of morgen wel even toevoegen bij xfire, en ik zal op je site eens kijken (mist je ook op de onze gaat :p, zie sig)
Oh en we spelen het liefste 8 vs 8 :), en best of 5 each round (dus max 20 punten totale match)
Ik had stiekem al gekeken ik krijg vanavond of morgen ochtend nog ff op me gemakje :D
Maar zag er goed uit hoor vond ik.
Zeker leuk een keertje ff te knallen.

Meschien leuk als iedereen hier zijn XFIRE te delen.

Kunnen we als tweakers toch lekker met elkaar schieten is gezellig althans vind ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Blerf op 02-12-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:15:
[...]

Ik ben nooit zo een fan van de PAM mod (dat was al in COD UO zo), in totaal 40 ronden :Z , en slechts 5 vs 5, naaah dat is niks voor ons :+
40 rondes :S
Wij doen in totaal 10 rondes per team. daarna switch teams.
Maar zo zijn de regels in die ladder, en elke ladder is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:15:
[...]

8v8 8)7

lekker druk

maar werkt pam mod dan niet met 8man? dacht het wel nl. En de rondetijd is drastisch teruggebracht op het laatst bij cod1 sd, dat zit er bij cod2 pam ook weer bij. Je matches worden veel korter, minder gecamp, meteen goeie config…wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 09:45:
[...]

8v8 8)7

lekker druk

maar werkt pam mod dan niet met 8man? dacht het wel nl. En de rondetijd is drastisch teruggebracht op het laatst bij cod1 sd, dat zit er bij cod2 pam ook weer bij. Je matches worden veel korter, minder gecamp, meteen goeie config…wat wil je nog meer?
Nieuwe PAM draait zo veel players v players als de server aankan.
Heb je een 20 slot server kan je max 10v10 draaien (mayhem 8)7 )
Maar persoonlijk vind ik 6v6 de beste combo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
ik zal het even uitleggen :D

Wij spelen cod2 opdezelfde manier als cod uo, namelijk:

8 vs 8 , dat is echt niet heel druk hoor, het maakt het spel alleen maar intenser, en meer mensen kunnen spelen. Wil je het echt druk hebben, moet je eens een S&D war proberen met 20 vs 20 8)

First to 5, per side per map: dus max 10 punten per map voor 1 team, en bij 2 maps totaal geeft dat dan een max van 20 punten voor 1 team
Terwijl ik 10 ronden per side, echt veels te lang duren vind (geeft altijd 40 ronden), terwijl bij het system first to 5, juist veel speling is tussen het aantal gespeelde ronden

Ronden van 5 min, lijkt veel, maar is het niet (gisteren bijv: speelden we een UO match, we waren in 1 uur klaar, ok we wonnen ook met 20-1 :+ , maar toch).

En idd elke ladder is anders, met elke ook andere configs

[ Voor 25% gewijzigd door FunkyPunky op 02-12-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
FunkyPunky schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:06:
En idd elke ladder is anders, met elke ook andere configs
En daarom is het ook goed om meerdere ladders te hebben.
Ieders zijn of haar smaak in anders in het gamen, Momenteel ben ik dus 1 van de leaders en het 'leren leven' met deze rules, voor mij zijn de rules die jij opnoemt heel vaag en totaal niet logisch, terwijl onze rules voor jouw weer apart zijn.
Maar hiervoor zijn wij mensen met verschillende smaken, maar als clan member moet je er mee leren leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

Hebben jullie allemaal eigen servers?
En zo ja waar gehost dan?
Wij krijgen bakken van public server die jongens hebben ons 2machines gegeven 1 om war's op te spelen en 1tje als public bak.
De war versie is helemaal clean en speciaal voor clanbase de public daar doen we nog wel eens wat op testen voor de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Griffin schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 10:19:
[...]

En daarom is het ook goed om meerdere ladders te hebben.
Ieders zijn of haar smaak in anders in het gamen, Momenteel ben ik dus 1 van de leaders en het 'leren leven' met deze rules, voor mij zijn de rules die jij opnoemt heel vaag en totaal niet logisch, terwijl onze rules voor jouw weer apart zijn.
Maar hiervoor zijn wij mensen met verschillende smaken, maar als clan member moet je er mee leren leven :P
Totally agree.En dat is ook wel weer zo leuk, er is voor iedereen wat wills
Wij zaten in Clanbase (we zitten er nog steeds, maar doen er niks mee). En toen werden wij eigenlijk de regels van CB gewoon beu. Dus zijn we overgestapt (naar deze league: http://www.definitive-leagues.co.uk) , en we hebben er nog steeds plezier in.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.