"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"
en daarom preorder ik niet op een site.ToniBraxton schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:50:
Lekker hoor, iedereen is lekker aan het knallen en ik zit nog steeds te wachten op
cd-wow met z'n lekker vlotte service.
Ik ga nog een keer wat pre-orderen![]()
Als ik straks online kom ben ik eerst een maand kanonnenvoer
het mag dan wel goedkoper zijn dan in de winkel maar nu heb je dit soort gezeur. maar voor 20 euro hebben sommige mensen het ervoor over
ToniBraxton schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:50:
Lekker hoor, iedereen is lekker aan het knallen en ik zit nog steeds te wachten op
cd-wow was bij mij wel snel met BF2
Maar goed....ik vind hem wel oke..valt me wel wat tegen CoD2
45fps gemiddeld is te weinig. Ik kreeg soms framedrops naar 30, en 30 is teveel haperig vind ik. Wil sowieso minimaal 50fps constant kunnen halen.DJ Chicken schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:59:
[...]
Kijk ff 4 posts boven de jouwe..dara heb ik wat gezet wat de oplossing zou kunnen zijn..iig wel voor mij met zelfde kaart klasse.
En bilinear is vet lelijk. Tri of Anistrophic is echt stukken mooier. Anders kun je em net zo goed op DX7 zetten met alles aan.
[ Voor 15% gewijzigd door benchMarc op 08-11-2005 17:39 ]
Heb hem net van hardened naar regular gezet. Ging een tijdje goed, maar nu herstelt mijn health weer niet automatisch. Ook als ik uit het spel ga en er weer terug in blijft het probleem. Super irritant, want op deze manier is het amper speelbaar.tommy6 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:12:
Heb vandaag ook het spel binnen gekregen. Alleen soms herstelt mijn health niet automatisch. Dan dan blijft hij hijgen en hoor je z'n hartslag aan de lopende band. Ook zegt het spel de hele tijd dat mijn computer veranderd is sinds de laatste keer dat ik het spel speelde bij het opstarten. Maar dat komt denk ik omdat ik een X2 met cool and quiet heb. Maar hebben meer mensen dat hun health dus niet automatisch meer herstelt?
Ik kan nergens op internet iets over dit probleem vinden. Had het met de demo ook al af en toe, maar in het spel valt het halo health systeem aan de lopende band weg. Het is super frustrerend, want het spel is zo haast niet te spelen.
Tevens loopt de MP bij mij vele malen soepeler dan de SP, maar dat is normaal neem ik aan.
[ Voor 20% gewijzigd door tommy6 op 08-11-2005 20:18 ]
Ik zou het doen!

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Even google gebruiken mag ook wel hoorSmokey! schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:16:
nogmaals...waaa staat de afkorting AA en AF voor?

http://www.google.nl/sear...nl&q=wat+is+AA+FSAA&meta=
Edit:
Het staat ook nog eens in de faq, die zijn er niet voor niks
[ Voor 14% gewijzigd door niels88 op 08-11-2005 20:22 ]
Verwijderd
yep geen problemen mee gehad, had hem binnen 5 werkdagen na betaling binnenEqualized schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:01:
Ff vraagje mensen die hem bij wow cd ofzo hebben gekocht, hebben jullie er problemen mee gehad? want die prijs is wel aantrekkelijk... alleen heb ik geen zin in telefoontjes, emails en geen cod2
Da's dus duidelijk, na dit forum doorgelezen te hebben en de benchmarks op www.firingsquad.com gezien te hebben, deze jongen gaat CoD2 niet aanschaffen hoezeer zijn vrienden het ook met hem willen spelen..benchMarc schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:40:
Hier op een amd64 3200+ @ 2600mhz, 1gig ram, geforce 6800gt @ ultra+
Singleplayer in 1280 is gewoon niet te spelen op hoge instellingen en FSAA zelfs uit. Medium instellingen zijn op sommige plaatsen zelfs niet te doen.
Toch flink klote eigenlijk. Alsof mijn systeem zo'n watjes config is. Flinke lappen voor neergelegd paar maanden terug, en nu is het niks waard. Zit hier met een 19" TFT scherm dus 1280 is wel een vereiste, anders ziet het er weer niet uit. Moeilijk zegWat moet ik hier nou mee. DX7 instellingen nog niet geprobeerd, zal eens kijken wat dat doet. DX9 ziet er net zo super uit. Echt serieus, met al die instellingen op max, echt zwaar super. Wat voor config heb je wel niet nodig wil je alles max draaien met 4x FSAA in 1280? 7800GTX op SLI minimaal ofzo?
/edit
DX7 settings draait wel goed. Maar DX9 is duidelijk te heavy.
Ik ga simpelweg geen 50+ euro neerleggen voor een game die ik met mijn P4 3.4Ghz, 2GB en 6800GT 256MB PC niet normaal kan spelen op 1280x1024 in DX9 (native res LCD).. Als ik het in DX7 moet spelen kunnen we net zo goed CoD1 blijven spelen..
Jammer, maar ik was er al bang voor nadat de demo ook al compleet ruk liep.. En zo heel mooi vond ik het er nou ook weer niet uitzien, dus ik snap die slechte performance niet.. Ik ga wel weer BF2 en Quake4 etc spelen, zeer mooie DX9 games die tenminste wel goed lopen..
[ Voor 3% gewijzigd door Inflatable op 09-11-2005 06:38 ]
ik heb het eerst geprobeerd op 1280, 2xAA, DX9, texture alles high, dat ging dus echt niet, toen 1024, 2xAA, DX9 en texture op auto, ik merkte nagenoeg _geen_ verschil.
DX7 heb ik niet geprobeerd maar het lijkt me dat het er dan vet brak uitziet? upgraden naar een 6800LE of GT zou misschien niet verkeerd zijn, maar als ik dit topic zo lees lijtk dat geen ruk te helpen.
lijkt erop alsof er dikke bugs/performance problemen in de DX9 mode van COD2 zitten... want als HL2:LC met vergelijkbare settings goed draait en dat is nota bene een "show-off" demo dan klopt er echt iets niet.
[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 09-11-2005 10:37 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
HL2 ziet er voor mijn gevoel nog véél beter uit dan CoD2. CoD2 loopt kut, HL2 draait super...
Ik hoop dat ze wat aan die engine gaan sleutelen, en dan een patch uitbrengen. Als het dan wel lekker zal lopen is iedereen blij...
EDIT: en zelfs F.E.A.R. draait nog beter dan CoD2. Dat kan natuurlijk niet he...
EDIT2: heb hem inmiddels uitgespeeld en vind het achteraf gezien nou niet echt spectaculair... het is meer van: meer van hetzelfde i.p.v. een écht nieuw spel. Ik had het al vrij snel gezien in dit spel, en verlangde al weer snel terug naar de heerlijke singleplayer van Call of Duty 1. Multiplayer van CoD2 vind ik geen zak aan, van CoD1 vind ik hem nog steeds strakker.
[ Voor 50% gewijzigd door Jorn1986 op 09-11-2005 10:55 ]
Verwijderd
Het ligt vooral ook aan 2xAA als ik die uit zet loopt ie super soepel. Zet ik hem aan dan is hij niet meer te spelen... Heel vreemdChaoss schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:35:
gister CoD 2 geisntalleerd... hier ook problemen met de prestatie's vooral in "binnen" levels is het onspeelbaar!, mijn systeem: Xp 2600@2800 (fsb 181mhz), 1GB mem (181mhz), 9600XT dat die videokaart een bottleneck is lijkt me duidelijk.. vreemde is wel dat ik HL2: Lost Coast pria draaide!
ik heb het eerst geprobeerd op 1280, 2xAA, DX9, texture alles high, dat ging dus echt niet, toen 1024, 2xAA, DX9 en texture op auto, ik merkte nagenoeg _geen_ verschil.
DX7 heb ik niet geprobeerd maar het lijkt me dat het er dan vet brak uitziet? upgraden naar een 6800LE of GT zou misschien niet verkeerd zijn, maar als ik dit topic zo lees lijtk dat geen ruk te helpen.
lijkt erop alsof er dikke bugs/performance problemen in de DX9 mode van COD2 zitten... want als HL2:LC met vergelijkbare settings goed draait en dat is nota bene een "show-off" demo dan klopt er echt iets niet.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
met dit systeem draait ie super smooth @ 1024x768, 4xAA, Antistropische filtering, alles op high. Videokaarten als 9600 of 9800 draaien gewoon niet smooth genoeg, je hebt echt een betere kaart nodig om het spel goed te draaien.
ik heb het spoel sinds gister en het is echt een mooi spel, als je op je vijand in loopt slaat ie je gewoon op je bek, en z`n kop ziet er echt realistisch uit, echt freaky gewoon. ik vind alleen niet dat je van veraf goed kan schieten. het geluid is wel heel erg goed.
Verwijderd
het spel is echter tot nu toe vrij simpel, als je geraakt bent dan loop je ff terug en is je health weer ok!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 15:45 ]
Ja, ik weet het. Maar het zou fijn zijn als iemand me er iets over zou kunnen zeggen. Het is behoorlijk irritant en ik vind er nergens iets over.SunStorms_sletje schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:13:
Tommy lees de blauwe tekst nu eens onderaan het topic.
Verwijderd
begrijpelijk maar laten we nou gewoon on-topic blijven, een beter GoT begint bij jezelftommy6 schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:23:
[...]
Ja, ik weet het. Maar het zou fijn zijn als iemand me er iets over zou kunnen zeggen. Het is behoorlijk irritant en ik vind er nergens iets over.
een topic openen in SPV is dus de enige optie.
Het is veel leuker om te bashen, en je hebt ze altijd meteen dood (Tenzij je echt helemaal niks kan raken, maar ik neem aan dat hier niet zulke mensen zittenGianni Rombios schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:24:
Juist vrij dom dat ze altijd gaan bashen als je dichtbij komt. Een schotje van dichtbij komt beter door.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Klopt met gemiddeld 50fps zit je soms ff op de 30fps en soms op de 70fps.benchMarc schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:38:
[...]
45fps gemiddeld is te weinig. Ik kreeg soms framedrops naar 30, en 30 is teveel haperig vind ik. Wil sowieso minimaal 50fps constant kunnen halen.
En bilinear is vet lelijk. Tri of Anistrophic is echt stukken mooier. Anders kun je em net zo goed op DX7 zetten met alles aan.
En bilinear met dx9 is toch nog wel ff tig keer mooier dan dx7 met 100xAF bij wijze van spreke hoor!!!
Verschil tussen dx9 endx7 zie je VET goed in cod2...en bilinear verschil met trileanir valt veel minder snel op in een game als cod2 (snelle actie). Bilinear /trilenair met AF is wel te zien, maar als jij de hele tijd door de map heen sprint achter de duitsers aan zie je dat niet zo snel
Het verschil tussen dx9 en dx7 zie ik met 1 oog vanaf de andere kant van de kamer nog in cod2, probeer jij dat eens bij trilinear en AF. (uitgaande van een woonkamer en geen klein studenten kamertje:P)
[ Voor 11% gewijzigd door DJ Chicken op 09-11-2005 19:14 ]
aahh durka durka durka
Verwijderd
Voor de mensen met alles van nvidia, probeer het volgende:
Neem nforce 4 AMD (alleen als je AMD heb natuurlijk
DX9
1600X1200
2x AA
Soften Smoke: World only
Nr of corpses: Tiny
Lighting: High
Texture filter: Anisotrophic
Refresh rate: 75 Hz
Dit alles, met 4 smoke nades rond de 60 FPS, en dan heb ik men 7800GTX helemaal standaard staan
licht eraan wat je goed draaien vind ik heb zelf een 9800 proVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 12:54:
ik heb AMD XP 2700 | Kingston 512MB PC3200 | 200GB WD Caviar 8MB | NVidia GF 6600GT (3500pts 3dmark05)
met dit systeem draait ie super smooth @ 1024x768, 4xAA, Antistropische filtering, alles op high. Videokaarten als 9600 of 9800 draaien gewoon niet smooth genoeg, je hebt echt een betere kaart nodig om het spel goed te draaien.
.
mij resolutie staat nu ff op 800x600 werkt prima op mijn 19 inch lcd.
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Facts don't care about your feelings
Whole lot of stars ***
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Daar heb ik geen enkel probleem meeRudios schreef op woensdag 09 november 2005 @ 21:22:
... , kun je net zogoed weer cod1 spelen. ...
Heeft iemand hem al binnen van CD-WOW, ik nl nog nietToniBraxton schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:50:
GC.Collect();
Vind de MP erg gaaf, alleen nog een beetje wennen en toch jammer dat ook daar geen healthbar te zien is, kan soms net cruciaal zijn. MP loopt ook behoorlijk soepeler dan de SP, maar dat is niet zo gek. Voor de rest een geniaal spel.
Paar dagen terug alweer, maar ik was vergeten te reageren. Ik heb dit ook... Ik dacht eerst dat het zo hoorde, maar ik begon na een tijdje toch te twijfelen.tommy6 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:12:
Heb vandaag ook het spel binnen gekregen. Alleen soms herstelt mijn health niet automatisch. Dan dan blijft hij hijgen en hoor je z'n hartslag aan de lopende band. Ook zegt het spel de hele tijd dat mijn computer veranderd is sinds de laatste keer dat ik het spel speelde bij het opstarten. Maar dat komt denk ik omdat ik een X2 met cool and quiet heb. Maar hebben meer mensen dat hun health dus niet automatisch meer herstelt?
Ik had het bij de Russische missie, die met de telefoondraden, dat me helth niet terug kwam. Ik heb al zeg ik het zelf redelijk wat ervaring op het gebied FPS, en ik begone me na een tijdje ook te ergeren dat ik die missie keer op keer moest herstarten, omdat ik dood ging.. Zelfde bij de bestorming van Point Du Hoc, 20 keer dood gegaan ofzo

Ook saved hij de game niet altijd op plekken waar hij het hoorde te doen. Heb je net 50 duitsers afgeknald en denk je van, nou mag die wel eens saven en dan net voordat je bijna de volgede lading hebt afgeknald, ga je dood... mag je weer opnieuw beginnen..
Ik heb een oplossing geplaatst in Spielerij - Problemen & Vragen, in de eerste patch die uitgebracht gaat worden is het probleem verholpen is mij beloofd.eXe schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:37:
[...]
Paar dagen terug alweer, maar ik was vergeten te reageren. Ik heb dit ook... Ik dacht eerst dat het zo hoorde, maar ik begon na een tijdje toch te twijfelen.
Ik had het bij de Russische missie, die met de telefoondraden, dat me helth niet terug kwam. Ik heb al zeg ik het zelf redelijk wat ervaring op het gebied FPS, en ik begone me na een tijdje ook te ergeren dat ik die missie keer op keer moest herstarten, omdat ik dood ging.. Zelfde bij de bestorming van Point Du Hoc, 20 keer dood gegaan ofzowalkthroughs bekeken, niets hielp... toen heb ik hetzelfde level een niveau lager spelde lukte het wel.. Dat terwijl ik zo door de Britse missies, in de woestijn, knalde, zonder 1 keer dood te gaan --> daar kwam me health wel terug.
Ook saved hij de game niet altijd op plekken waar hij het hoorde te doen. Heb je net 50 duitsers afgeknald en denk je van, nou mag die wel eens saven en dan net voordat je bijna de volgede lading hebt afgeknald, ga je dood... mag je weer opnieuw beginnen..
'Soepel' is nou ook niet echt een objectief begrip...Vind het wel komisch om te lezen hoeveel mensen dan toch hier weten te beweren dat ze met mindere specs en alles op high hem soepel vinden spelen.
Sommige mensen vinden 20 FPS al soepel, ikzelf vind het pas soepel als een spel met minimaal 50 FPS draait.
Dus het gebruik van het woord 'soepel' zou verboden moeten worden, omdat je op die manier gewoon niet met elkaar kunt vergelijken. Harde cijfers liegen niet.
En om het nog erger te maken: soms zeggen diezelfde mensen ook nog 'alles high' en zetten er vervolgens niet eens hun resolutie of de hoeveelheid AA/AF bij...
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
De game draait soepel bij mij, ma goed ik draai toch altijd alles op 1024 (wél dx9 mode). Enige minpunt is dat tijdens het gamen mijn Teamspeak hapert... Ik denk doordat cod2 100% cpu pakt ofzo.
Xp2800+@3000+
1024MB RAM
Geforce 6800 classic, stock speed.
http://www.tweakguides.com/COD2_1.html
Ik zal eens kijkentommy6 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:45:
[...]
Ik heb een oplossing geplaatst in Spielerij - Problemen & Vragen, in de eerste patch die uitgebracht gaat worden is het probleem verholpen is mij beloofd.
Ik heb hem gisteren ook daar besteld (6xcdrom) en kreeg geen bevestigingsmail. Dus even naar help@cd-wow.com ge-emaild en dit was het antwoord:T-X-M schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:27:
[...]
Heeft iemand hem al binnen van CD-WOW, ik nl nog niet
Hi.
Thank you for contacting me and sorry for the delay in dispatching this
item. I can confirm that it has been processed, and sorry that for some
reason the conformation didn't reach you.
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from
our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods
will be available for dispatch. The item should be with us by 11/11/05.
As soon as we have this information, we will let you know by email.
Once again, sorry for the inconvenience caused to you by this delay, and
thank you very much for your patience - it is sincerely appreciated.
If you require any further assistance at this time then please do not
hesitate to get back to me.
Regards
Andrew
Dus hopelijk volgende week dan maar!
er zijn er wel een paar langs gekomen,KillerAce_NL schreef op donderdag 10 november 2005 @ 13:34:
Ow, b.t.w. ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar kwam net de tweakguide voor cod2 tegen:
http://www.tweakguides.com/COD2_1.html
maar deze is ook natuurlijk handig,
hij staat in de startpost.
Hmm jammer dat ik dat dan van jou moet horen(wel bedankt iigGianni Rombios schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:46:
[...]
Unfortunately, we have experienced a delay in receiving this product from
our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods
will be available for dispatch. The item should be with us by 11/11/05.
[...]

[ Voor 29% gewijzigd door t-x-m op 10-11-2005 15:45 ]
GC.Collect();
okay ik woon in Engeland dus dat kan "voordeel" hebben.
Idd... Ga je naar die mensen toe en dan zie je dat het gewoon bagger loopt. Ik heb bij een vriend van me op zijn systeem CoD2 geïnstalleerd. AMD 3800+, 1 gig ram en 2x 7800GTX SLI. Geloof me... 1280x1024 4x fsaa alles high verder draait niet soepel. Schone installatie, nieuwste drivers, alles prima. 11K punten met 3dMark05 dus moet genoeg zijn. En NOG draait CoD2 gewoon niet in 1280 met alles vol open. Zelfs met 2x FSAA of FSAA uit zijn er momenten van framedrops. Het lijkt me eerder dat er iets goed mis is met die game ofzo?tommy6 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 12:36:
Ik speel hem nu ook een aantal dagen en moet me inderdaad aansluiten bij iedereen die vind dat ie te houterig draait. Heb een XP64 X2 4200+, Gig Ram, Asus A8N-SLI en Asus X800XL 256Mb. Kan niet zeggen dat ie slecht loopt maar op 1280x1024, AA4X, DX9 en alles op high zou ie toch soepeler mogen lopen. Vind het wel komisch om te lezen hoeveel mensen dan toch hier weten te beweren dat ze met mindere specs en alles op high hem soepel vinden spelen.
Vind de MP erg gaaf, alleen nog een beetje wennen en toch jammer dat ook daar geen healthbar te zien is, kan soms net cruciaal zijn. MP loopt ook behoorlijk soepeler dan de SP, maar dat is niet zo gek. Voor de rest een geniaal spel.
ps ik zie jullie probleem niet zo, zet hem gewoon op dx7 en je haal 140fps ofzo. Zo gek veel verschil zit er namelijk nou ook weer niet tussen dx7 en 9 qua graphics.
[ Voor 20% gewijzigd door Tortelli op 11-11-2005 00:37 ]
Ons "probleem" is dat wij wel degelijk een groot verschil zien tussen dx7 en 9, en met mijn 6800ultra, wil ik dx9Tortelli schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:34:
ps ik zie jullie probleem niet zo, zet hem gewoon op dx7 en je haal 140fps ofzo. Zo gek veel verschil zit er namelijk nou ook weer niet tussen dx7 en 9 qua graphics.

Inderdaad dx7 is zoveellelijker.Benotti schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 01:18:
[...]
Ons "probleem" is dat wij wel degelijk een groot verschil zien tussen dx7 en 9, en met mijn 6800ultra, wil ik dx9
Alleen mensen met oudere gfxkaart die geen dx9 supporten voor 100% zien amper verschil
aahh durka durka durka
een cheater bij. Aimbot, walhack en die zooi. Dus wij zijn daarna even op onderzoek uitgegaan.
Wel 1 ding is wel duidelijk een hack voor cod2 is dermate simpel, dat het gewoon niet leuk is.
De 1e link in google gewoon al, op een trieste site waar dus alle hacks staan voor oa Cod/uo/2 en
nog meer. Anyway wat blijkt nu, als je de standaard cheat gebruikt, versie 1.01 dan stuur jij als
cheater een automatische spammessage. Deze message is heel simpel: owned!. Bij versie 1,0 is dit
iets in de trant van: ik cheat, download hier of ziets. Dus als iemand dat zegt (owned!) in een
server kun je al bijna zeker weten dat hij cheat. Dat deed dus ook diegene in die DVDF-server.
Maar volgens mij is er ook een variant zonder spam, echter hier is moeilijker aan te komen.
In ieder geval hoop ik, dat er gauw iets komt tegen de cheats (PB), want dit is echt 3 keer niks.
Ik heb een ATI 9700pro, is bij mijn weten DX9, maar wil toch niet lekker lopen hoor op dx9DJ Chicken schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 03:14:
[...]
Inderdaad dx7 is zoveellelijker.
Alleen mensen met oudere gfxkaart die geen dx9 supporten voor 100% zien amper verschil

Maargoed, hij's ook 'maar' 128mb, zal daar dan wel aan liggen.
GC.Collect();
eingelijk moet dit in problemen en vragen van spielerij.Tortelli schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 00:34:
Ik heb een heel dom probleem in de game, ben bij de 3e engelse misie (rommels land) en daarvan het 3e deel dat je in die auto zit en die lui met de anti tank wapens neer moet schieten. Dit lukt allemaal perfect (gewoon met normale geweertje), alleen kom ik op het eind een tank tegen, hoe schiet ik die in hemelsnaam neer? (kan namelijk niet schieten met dat onboard geweer...).
Maar je moet op de achterkant van die tank schieten, dat zegt die 'hoger gerankte' persoon ook.
[ Voor 94% gewijzigd door tommy6 op 11-11-2005 13:30 ]
Die gaat iig zonder shotgun draaien. Details post ik later wel.
FKA SunStorms_Sletje
Erg raar hoor, Ik draai hem op 1280x1024, alle ingame settings op hoogst, en loopt voor het gevoel even soepel als UT2004 op de laagste settings. Totaal geen framedrops, beweegt zeer direct wanneer ik de muis beweeg. Ik heb er dus helemaal niks op aan te merken. Alles headshots.benchMarc schreef op donderdag 10 november 2005 @ 23:03:
[...]
Ik heb bij een vriend van me op zijn systeem CoD2 geïnstalleerd. AMD 3800+, 1 gig ram en 2x 7800GTX SLI. Geloof me... 1280x1024 4x fsaa alles high verder draait niet soepel. Schone installatie, nieuwste drivers, alles prima. 11K punten met 3dMark05 dus moet genoeg zijn. En NOG draait CoD2 gewoon niet in 1280 met alles vol open. Zelfs met 2x FSAA of FSAA uit zijn er momenten van framedrops. Het lijkt me eerder dat er iets goed mis is met die game ofzo?
Op 1600x1200 echter krijg ik nieteens beeld op die settings. Voor mensen die toch 1600x1200 willen zien: er zijn 2 levels waarmee je met tankjes moet rijden, dat draait ie wel redelijk soepel op 1600x1200 en ziet er dan ook erg gelikt uit!
AMD64 3400+ (220x12 s754), 1024mb intern, x850xt pe (580-590 agp). Hiermee haal ik nieteens de 7000 met 3dmark2005.
Misschien is het een driverprobleem?
[ Voor 11% gewijzigd door ---RRR--- op 11-11-2005 13:14 ]
Ok dan, toppieGriffin schreef op donderdag 10 november 2005 @ 14:55:
[...]
er zijn er wel een paar langs gekomen,
maar deze is ook natuurlijk handig,
hij staat in de startpost.
oo die heb ik ook
Alleen met shotgun omdat de members gingen zeuren.
Even een tip voor i3d.nl game servers
als je je server restart, (in de site) dan moet je die pagina waar ie op staat even sluiten. of opnieuw naar de details pagina gaan.
Dit omdat anders je server blijft restarten omdat op 1 of andere manier die pagina blijft refreshen en dan ook je server weer restart.
ik heb dit even naar hun doorgemailt. maar let er even op, het heeft mij veel tijd gekost om uit te zoeken waarom onze server bleef restarten
@ tommy:
volgens mij was dit een soort van message center voor de server dat je messages kan neer zetten in het scherm etc.
weet ik echter niet zeker.
Elk ander spel draait eigenlijk perfekt bij mij met 16x af, 1400x1050 (19" CRT) mooie resolutie en alles op high. Maar dit spel niet, ik weet: het is een nieuwe generatie, maar toch hij zou toch wel moeten werken. Ligt het misschien aan het feit dat m'n videokaart maar 128 mb heeft?
3dmark03 = 10.000 en 3dmark05 = 4200. Wat kan ik het beste disablen aan opties om toch een goede kwaliteit/prestatie verhouding te krijgen.
Specs:
ASUS A8N-E
A64 Venice 2160 Mhz (240/240)
1024 Mb DDR Dual Channel op DDR480 (volgens mij zo PC3800)
ATI Radeon X800GT (550/740) 128 Mb 256 bit GDDR3
200Gb, DVD, 430W enermax etc.
[ Voor 3% gewijzigd door kikibu op 11-11-2005 20:16 ]
noted... tnxGriffin schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 17:21:
@sunstorm.:
oo die heb ik ook
Alleen met shotgun omdat de members gingen zeuren.
Even een tip voor i3d.nl game servers
als je je server restart, (in de site) dan moet je die pagina waar ie op staat even sluiten. of opnieuw naar de details pagina gaan.
Dit omdat anders je server blijft restarten omdat op 1 of andere manier die pagina blijft refreshen en dan ook je server weer restart.
ik heb dit even naar hun doorgemailt. maar let er even op, het heeft mij veel tijd gekost om uit te zoeken waarom onze server bleef restarten.
FKA SunStorms_Sletje
Ik denk smoke en shadows. Dat is van oudsher al performance-vretend.kikibu schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:14:
Ok, mijn Call of Duty 2 exemplaar is er nu ook. Op mijn pc werkt hij redelijk op 1280x960, ongeveer normal settings, geen aa/af, v-sync off en textures op high in niet drukke situaties. Zodra er rook komt, een grotere omgeving is of actie is gaat hij traag, soms minder dan 10 fps!
Elk ander spel draait eigenlijk perfekt bij mij met 16x af, 1400x1050 (19" CRT) mooie resolutie en alles op high. Maar dit spel niet, ik weet: het is een nieuwe generatie, maar toch hij zou toch wel moeten werken. Ligt het misschien aan het feit dat m'n videokaart maar 128 mb heeft?
3dmark03 = 10.000 en 3dmark05 = 4200. Wat kan ik het beste disablen aan opties om toch een goede kwaliteit/prestatie verhouding te krijgen.
Specs:
ASUS A8N-E
A64 Venice 2160 Mhz (240/240)
1024 Mb DDR Dual Channel op DDR480 (volgens mij zo PC3800)
ATI Radeon X800GT (550/740) 128 Mb 256 bit GDDR3
200Gb, DVD, 430W enermax etc.
Omdat de benzinetank daar zit, en die vlam zal vatten als er een hete kogel doorheen geboord zal wordenGriffin schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:04:
[...]
eingelijk moet dit in problemen en vragen van spielerij.
Maar je moet op de achterkant van die tank schieten, dat zegt die 'hoger gerankte' persoon ook.
Maar wil iemand mij even vertellen waar/hoe je die framerater aan doet?
Danke! :-)
FKA SunStorms_Sletje
+ Toffe graphics, audio en sfeer
+ multiplayer levels zijn top, voor max. 16 spelers
SP zojuist uitgespeeld, inderdaad een beetje vreemd eind, plotseling afgelopen. Misschien voor de add-on zo gelaten?
Ik ga in ieder geval pas een nieuwe pc kopen, als deze game op full specs in 1280x1024 soepel draait, dat vind ik toch wel een minpunt.
Multiplayer draai ik in DirectX 7, dan haal ik 90 fps, net als in CoD1 en CoD UO.
Meer uitgebreide uitleg en cfg file download:I haven't put this in the COD2 feedback thread as i've a feeling it's going to get linked to from other forums, and it might get lost in the main feedback thread.
I played through cod2 the other day, at 1024x768, and it was fun, but really laggy. I'm using a 6800GT via nvstrap, and performance was less than i expected using the DX9 path. So last night i loaded up cod2 and went through the r_ console commands, looking for tweaks.
Basically this game can run a lot better on nv40 hardware than it does by default. I expect the same is true for g70 cards too. I heard someone with a GF3 even got +10fps from the first tweak.
There's two main tweaks^^^bugs that boost fps massively (+20/40%), without affecting IQ at all.
First up, r_multigpu, this defaults to 0. However another cvar, r_gpusync, defaults to 3, adaptive mode. This is a bug. Currently r_gpusync defaults to a setting that to some extent depends upon r_multigpu being true. Anyone using a single graphics card can gain 5-20% better minimum framerate by setting r_multigpu to 1, or r_gpusync to 0 (off). r_multigpu 1 is the same as setting "optimise for SLI" to Yes in the options menu.
I can't believe that bug got into the final release, limiting performance on all single card systems. Fair to say this game was developed on SLI rigs, but it's still a sloppy bug to leave in a gold release. Proper beta testing anyone? heh.
The second big performance tweak i don't even understand why it works, it's another error/bug i think. You can set texture detail now in the menus, and you can also change it using r_picmip_xxxx in the console. I came across a console command called r_applypicmips that applies new picmip settings without having to do a vid_restart. Providing one of the picmip values has been changed, this command applies the new setting in about one second. I started off using it to test texture/bump/specular sizes affect on performance (incidentally, at 1280x960 2xAA, Extra performs just as well as Normal settings). Funny thing is, after i used the command, i got an fps boost. Quite a considerable one. First thing i thought was it must break something to get the boost, but there are no visible errors, missing textures or shaders. I think something in the renderer initialisation that comes after this command normally, has a detrimental effect on performance, and running this command again afterwards fixes it. Running r_applypicmips once after every map load will give you another 5-20% framerate boost. In order for it to run, you need to change a picmip value first though.
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=59144
Nog niet mzelf geprobeerd, maar misschien heeft iemand er wat aan.
Ik draai al met smoke op low en shadows op off. Ik heb nu COD2 draaien met de commands sys_SSE +seta r_gpusync 0 en textures op normal.KillerAce_NL schreef op zaterdag 12 november 2005 @ 13:33:
[...]
Ik denk smoke en shadows. Dat is van oudsher al performance-vretend.
Hier is ie toch goed speelbaar geworden, toch vind ik het jammer, misschien binnenkort toch weer eens naar een 256 mb kaart gaan, blijkt nu toch beter te zijn.
Ok en als ze dit nu geheel in de 1e patch verwerken ben ik blij(als het waar is).KillerAce_NL schreef op zondag 13 november 2005 @ 00:40:
Voor iedereen met slechte dx9 performance, probeer dit eens:
[...]
Meer uitgebreide uitleg en cfg file download:
http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=59144
Nog niet mzelf geprobeerd, maar misschien heeft iemand er wat aan.
Ik ga niet na elke maploud ff die codes intikken...ben harry maf niet

aahh durka durka durka
Ik denk dat een 6800GT dx9 iets mooier op beeld tovert dan een 9700pro met dezelfe details in cod2.T-X-M schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 09:00:
[...]
Ik heb een ATI 9700pro, is bij mijn weten DX9, maar wil toch niet lekker lopen hoor op dx9![]()
Maargoed, hij's ook 'maar' 128mb, zal daar dan wel aan liggen.
Tis ook wel een oude kaart idd met 128mb ook nog. Dat vind cod2 zeker niet leuk op dx9 met de eyecandy aan
[ Voor 3% gewijzigd door DJ Chicken op 13-11-2005 15:04 ]
aahh durka durka durka
Idd, maar als tussenoplossing zou je dus die cfg file kunnen gebruiken, dan is het slechts 1 keer na elke map: /exec blabla.cfgDJ Chicken schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:01:
[...]
Ok en als ze dit nu geheel in de 1e patch verwerken ben ik blij(als het waar is).
Ik ga niet na elke maploud ff die codes intikken...ben harry maf niet
Werkt het trouwens ?
probeer het zou ik zeggen.KillerAce_NL schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:34:
[...]
Idd, maar als tussenoplossing zou je dus die cfg file kunnen gebruiken, dan is het slechts 1 keer na elke map: /exec blabla.cfg![]()
Werkt het trouwens ?
Ik heb het op MP niet nodig vind het goed zo.
PS: net SP uit gespeeld en einde is wel raar ja.
Neuh ik hebbum op dx7 mit uberdetails gezet...wacht wel op officiele patch.KillerAce_NL schreef op zondag 13 november 2005 @ 15:34:
[...]
Idd, maar als tussenoplossing zou je dus die cfg file kunnen gebruiken, dan is het slechts 1 keer na elke map: /exec blabla.cfg![]()
Werkt het trouwens ?
aahh durka durka durka
Ze hebben het tempo wel opgevoerd zeg in vergelijking met cod1.
Ik ben bek af na een tijdje....heerlijk
Ik speel het ook maar in dx7.
Mijn 6800LE gaat over z'n nek van dx9
Verdere specs:
xp2800
1,25 gig ram
Draait prima op 1280*1024 (19 inch TFT) met vanalles op hoog
Na 5 minuten spelen zie ik het verschil met dx9 toch niet meer, ben veel te druk bezig.
Op dx7 mode kan jij cod2 met gemak spelen. detail medium tot hoog. Dat lukt mijn oude fx5900xt 128mb zelfs.ruudvdsanden schreef op zondag 13 november 2005 @ 19:50:
ik kan zo vlug ff geen videokaarten topic vinden, dus vraag ik t hier maar. Bij mijn nieuwe dell pc zit een: 256MB ATI Radeon® X600 HyperMemory graphics card. Is dit een goede kaart om cod2 mee te spelen?
aahh durka durka durka
30fpsruudvdsanden schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:17:
Ik heb nou een Nvidia Geforce 6610xl en die draait prima met dx9. Bij alles op high en 2x AA. speel mp meestal met 30fps. Voldoende voor mij. Binnenkort een 256MB ATI Radeon® X600. Ik hoop dat deze hetzelfde/beter is.

Met 30fps kan ik ook niet lekker richten hehe, ik geef voorkeur aan snelheid en gameplay boven grafish geweld.
[ Voor 12% gewijzigd door DJ Chicken op 13-11-2005 20:58 ]
aahh durka durka durka
Gewoon lekker fraggen
CU-online
Servernaam
[NL] www.thegameworld.nl - COD2 Test Public
Server-IP
84.244.180.35:28960
Gametype
sd
Haha snelheid smaken verschillen met die 6610xl van je. Ik heb een 6800GT@ultra 256mb en die is heel wat sneller. Maar zelf die heeft moeite op 1024x768 alle extra hight en 4xAA en AF on en haalt dan maar gemiddels 45fps.ruudvdsanden schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:58:
nee 1024x768 draait prima vind ik. maar is de 256MB ATI Radeon® X600 een goede kaart?
Dus ik weet dat het bij jou vaak zeeeeeeer sloom moet gaan MP met veel spelerc in actie
Beste kaarten om nu te kopen die betaalbaar zijn!! zijn de ati x800 serie en de nvidia 6800GT alle 2 met 256mb uiteraard.
Snellere kaarten zijn al gouw dik 300/400euri
[ Voor 16% gewijzigd door DJ Chicken op 13-11-2005 21:19 ]
aahh durka durka durka
Verwijderd
ik heb nu:
amd 3200
asus a8n-e
2x512mb dual channel kingston
sta 2 schijf samsung
msi x1300
ik heb op 1200x1024 staan
Op dx7 met alles op extra. (msi x1300)
en shaduws aan en zit met een gemiddelde van 75fps.
dat voor 115euro
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 21:24 ]
Waar is die x1300 de opvolger van, ik ken die ietVerwijderd schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:24:
de msi x1300 presteerd ook goed hoor.
ik heb nu:
amd 3200
asus a8n-e
2x512mb dual channel kingston
sta 2 schijf samsung
msi x1300
ik heb op 1200x1024 staan
Op dx7 met alles op extra. (msi x1300)
en shaduws aan en zit met een gemiddelde van 75fps.
dat voor 115euro
aahh durka durka durka
Klopt, maar voorkeur aan snelheid en gameplay boven grafish geweld. Zeker in MP.keldererik schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:50:
Kom op zeg, direct x7, dat ziet er toch niet meer uit deze tijd, 3 jaar geleden speelde je op die manier.
Laat ze eerst maar een goede patch bouwen.
aahh durka durka durka
Heb je een geunlockede geunlockete geunlockedete vrijgegeven grafische kaart? Ik wel, en mijn specs zijn verder lichter dan de jouwe, en ik kan prima met Dx9 spelen. Ik speel dan wel met 1024x768.ToniBraxton schreef op zondag 13 november 2005 @ 20:04:
Ik heb em eindelijk binnen van cd-wow.
Ze hebben het tempo wel opgevoerd zeg in vergelijking met cod1.
Ik ben bek af na een tijdje....heerlijk![]()
Ik speel het ook maar in dx7.
Mijn 6800LE gaat over z'n nek van dx9
Verdere specs:
xp2800
1,25 gig ram
Draait prima op 1280*1024 (19 inch TFT) met vanalles op hoog![]()
Na 5 minuten spelen zie ik het verschil met dx9 toch niet meer, ben veel te druk bezig.
Nomen nescio
Nee, hij zit nog op slotBrabo-Joossie schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:54:
[...]
Heb je een geunlockede geunlockete geunlockedete vrijgegeven grafische kaart?
Morgen ga ik hem wel unlocken, volgens dat 6800le topic is dit een goeie daarvoor.
Een van die eerste XFX's.
Of ik verhuis hem naar een andere pc, mijn tft wil erg graag op 1280*1024 en dat haal ik met een "behandelde" 6800le toch niet(in dx9) .
Verwijderd
Hier de uitleg van mijn teleurstelling;
- Het spel begint geweldig mooi... Mooie training missies, het begint gelijk hooggespannen met de actie, je verwacht daarom véél..
- Uiteindelijk merk je dat het begin eigenlijk het hoogtepunt van het spel is, er is weinig variatie, niet echt bijzondere of markante battles, ik hoor gewoon om de 10. mins. van "oh my god, that's an MG42, take it down <insert random nationality of soldier>.. de rest is dus vrij inspiratieloos en boring
- de AI is niet geweldig, ook niet op zijn hoogste graad.. dan nog kan je het goed beheersen en kan je zeker in 1 à 2 dagen het spel uitgespeeld hebben.. (het spel is gewoon van korte duur)..
- de graphics schijnen de troefkaart van CoD2 te zijn.. in het begin vond ik dit ook adembenemend.. aan het einde van het spel moet ik bekennen dat ik toch weinig verschil zag tussen 1 en 2.. hier en daar kwamen dan wat betere rook/vuur effectjes om de hoek kijken.. en de kwaliteit van de textures was een stukje beter.. maar om nou te zeggen dat het revolutionair was, neeh, absoluut niet.. (maar misschien heb ik ook een 7800 GTX in dual SLI opstelling nodig om dit spel zijn optimale eigenschappen te benutten)..
- het einde van het spel slaat werkelijk helemaal nergens op.. je hebt hill 400 overgenomen en woppa, oorlogsdocumentaire en je bent klaar.. die battle was nou niet zo verschillend dan de vorige 30 defense battles.. geef me dan op zijn minst net zoals in CoD1 een reichstag bestorming, of het bombarderen van berlijn.. waar waren de vluchten die ons belooft waren?? ik heb nooit in een vliegtuig gezeten...

- de wapen en munitie- verdeling is gewoon slecht en te gemakkelijk.. in CoD1 moest je tactieken gebruiken over hoe je je wapens ging gebruiken.. hier is het makkelijk, smijt gewoon direct je shotgun weg en pak de MP40 van de duitsers.. unlimited ammo throughout the game, zelfs in de moeilijkste modus.. ben ik dit nou maar, of hadden we in CoD1 méér wapens?
- de korte duur van het spel (ik begon vanmiddag om 1 uur en was om 11 uur klaar...)
- multiplayer speel ik niet echt omdat ik te slecht daarvoor ben, althans, als ik kijk naar wat voor ownage spelers er in CoD1 zaten online.. op zich zal dit wel hét "herspeelbare" argument zijn, maar toch vind ik dat géén excuus, aangezien de meeste kiddo's toch wel een degelijke single-player verwachten
- je doet eigenlijk hetzelfde als in CoD1, dat maakt dus dit alles een stukje minder boeiend; vliegtuigjes neerschieten, tankje rijden, tankje opblazen.. *GAAP*... en je vecht ook nog eens met dezelfde kanten (of tegen dezelfde vijanden)... als je dan zonodig met dezelfde allies wil vechten doe het dan lekker leuk in Japan... mooi einde voor dit spel had wellicht Hiroshima/Nagasaki geweest oid....
Ik heb nooit de expansion pack van CoD1 gespeeld, binnenkort die maar eens kopen kijken of ie stukje méér variatie biedt dan CoD2 heeft gedaan, dat was voor mij een regelrechte teleurstelling. Het grappige vind ik dat dit voor mij allemaal versterkt workt in "verveeldheid" omdat elke uitspraak gewoon precies identiek vertaald is in een andere taal. De duitsers zeggen bijvoorbeeld op PRECIES dezelfde manier dat russen/engelsen/amerikanen een granaat gaan gooien, alleen wordt dus de nationaliteit vervangen keer op keer.. En elke groepering die jij speelt zegt hetzelfde, immers in het engels, alleen met een ander accent..
In ieder geval, genoeg over mijn gezeik/teleurstelling over CoD2, ik raad mensen absoluut af om het te kopen, van mij krijgt het een 6.5, omdat replayability nihil is, het wel redelijke graphics heeft en omdat het je heus wel zal helpen om een regenachtige zondag door te komen.. Nu maar wachten op een expansion pack óf CoD3...
Verwijderd
Toch denk ik dat ze bij Infinity Ward voor cod2 meer naar multiplayer hebben gekeken, cod1 was multiplayer echt een geweldige game maar door een aantal grote bugs is het niet echt de topper geworden die het had kunnen zijn. Voor zover nu bekend is zijn deze grootste bugs bij cod2 verdwenen (left peek/proneslide), er zitten nog een aantal kleine foutjes in wat me toch wel tegenvalt maarja dat kan men nog verbeteren.
Als je multiplayer niet goed bent en daarom niet gaat spelen denk ik dat je cod2 inderdaad beter niet kunt aanschaffen. De makers hebben er echt wel baat bij de meeste tijd in multiplayer te steken aangezien een goede mp optie tegenwoordig wel verwacht wordt bij dit genre games.
Verwijderd
Maar goed ik speel ook veel de multiplayer, dus die 50 euro valt voor mij mee.
Verwijderd
Wat mij opvalt t.o.v. van voorgaande edities dat je tegenstanders vaak van de zijkant ziet terwijl ze op je schieten. Een rare fout vind ik.
Als ik me niet vergis heb je in MP een nadeel met dx7, je ziet bepaalde effecten niet, zoals muzzle flash.DJ Chicken schreef op zondag 13 november 2005 @ 21:52:
[...]
Klopt, maar voorkeur aan snelheid en gameplay boven grafish geweld. Zeker in MP.
Laat ze eerst maar een goede patch bouwen.
Volgens mij spelen de meeste mensen wel met dx7 mode, aangezien bijna niemand dx9 trekt...KillerAce_NL schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:58:
[...]
Als ik me niet vergis heb je in MP een nadeel met dx7, je ziet bepaalde effecten niet, zoals muzzle flash.
Zie mijn systeem - Athlon 64 3000+ @ +- 3600+ niveau (2.3ghz), 2x512mb PC3500 DDR-RAM, ATi Radeon X800 Pro... maar CoD2 lekker draaien in DX9, ho maar.dog4life schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:02:
[...]
Volgens mij spelen de meeste mensen wel met dx7 mode, aangezien bijna niemand dx9 trekt...
En dat terwijl ik Doom 3 en F.E.A.R. wel gewoon lekker kon draaien.
Ik heb CoD2 dus maar helemaal in DX7 uitgespeeld. En multiplayer gaat ook in DX7 natuurlijk.
Het draait wel hoor, maar het draait gewoon niet lekker.Dutchmega schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:41:
[...]
Dat meen je niet? X800 Pro en 3000+ draait het niet? Misschien eerder een optimalisatie-probleem want dat vind ik wel wat extreem?
[ Voor 23% gewijzigd door Wildfire op 14-11-2005 23:00 ]
Dat meen je niet? X800 Pro en 3000+ draait het niet? Misschien eerder een optimalisatie-probleem want dat vind ik wel wat extreem?Wildfire schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:04:
[...]
Zie mijn systeem - Athlon 64 3000+ @ +- 3600+ niveau (2.3ghz), 2x512mb PC3500 DDR-RAM, ATi Radeon X800 Pro... maar CoD2 lekker draaien in DX9, ho maar.
En dat terwijl ik Doom 3 en F.E.A.R. wel gewoon lekker kon draaien.
Ik heb CoD2 dus maar helemaal in DX7 uitgespeeld. En multiplayer gaat ook in DX7 natuurlijk.
Verwijderd
Ook qua moeilijkheidsgraad kan hier en daar wat verbeterd worden, niet qua het aantal vijanden of wanneer je dood gaat of whatever, maar DAT je doodgaat. Grote misser in deze game, om je character in theorie onsterfelijk te maken. Je kunt blijkbaar 2000 kogels door je heen krijgen in een map, zolang je maar genoeg rustpauzes neemt. Nou serieus, als ik zo bekogeld werd als de characters waarmee ik speel dan zou ik het niet lang volhouden op het slagveld. Zeker niet met bijvoorbeeld ook nog de Russische temperaturen.
Van het alom geprezen Battle Chatter systeem merk ik ook weinig, een vocabulaire van 20000 woorden & 700 verschillende stemmen? Ik hoor toch telkens weer hetzelfde terug, vooral de Duitsers zijn qua spraak weinig varierend.
Maargoed, ik vind dus hierbij dat de game meer gefocused is op actie en wat minder op het verhaal wat dus totaal andersom was in de vorige game.
Goede punten? De GFX zijn top! Zelfs op mijn GeForce 2 GTS ziet het er werkelijk prachtig uit, maar dat redt het spel niet van mijn negatieve mening. Ik speel de game iig wel nog door, misschien dat ik nog van mening kan veranderen.:)

Ik had toch echt op wat meer tactisch spel gehoopt...dit is bijna arcade-oorlog (de graphics en de wapens daargelaten)
Ja, zoals een optie om te rennenVerwijderd schreef op maandag 14 november 2005 @ 08:36:
er zitten nog een aantal kleine foutjes in wat me toch wel tegenvalt maarja dat kan men nog verbeteren.
Geen enkele soldaat steekt een straat op z'n dooie gemak over

aha..ik dacht alKillerAce_NL schreef op maandag 14 november 2005 @ 12:58:
Als ik me niet vergis heb je in MP een nadeel met dx7, je ziet bepaalde effecten niet, zoals muzzle flash.

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.