[Pc] Call of Duty 2 - Deel III Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.849 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Griffin schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:51:
Het enige wat ik klote vind aan de MP momenteel is dat die kl*te nade indicator er ook in zit. dat vind ik echt een on ding, in SP kan ik nog zeggen 'tja OK is wel handig' alleen in MP vind ik het echt bagger, je moet een vijand kunnen verassen met een nade etc.
Dat zal vast en zeker een server optie zijn.

Ik heb gisteren even SP en MP gespeeld. Vond beiden heel vermakelijk. Helaas kan ik pas maandagmiddag weer spelen.

eerst even een weekendje naar de Ardennen ;)

(nee ik ga mezelf niet ingraven in de bossen van Foy :P )

[ Voor 4% gewijzigd door JohnD op 04-11-2005 09:04 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

SunStorms_sletje schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:00:
[...]

Dat zal vast en zeker een server optie zijn.

Ik heb gisteren even SP en MP gespeeld. Vond beiden heel vermakelijk. Helaas kan ik pas maandagmiddag weer spelen.

eerst even een weekendje naar de Ardennen ;)

(nee ik ga niet in de bossen van Foy mezelf ingraven :P )
Ga je er nog ww2 bezienswaardigheden / monumenten bekijken? Anders heb ik nog wel een leuke route voor je.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Vuurvoske schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:03:
[...]

Ga je er nog ww2 bezienswaardigheden / monumenten bekijken? Anders heb ik nog wel een leuke route voor je.
Nee dat lijkt me niet. Teveel bier dat op moet voor maandag :+

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Griffin schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 08:51:
@bones2:
Dat cod2 heel veel lijkt op cod1 is denk ik ook de intentie geweest ervan. Dit omdat cod1 gewoon dikke hit was/is en persoonlijk vind ik het zelfs beter dat het niet veel verandert is.

Over het health systeem heeft ieder zn mening over, persoonlijk vind ik dit dus leuk en beter, niet meer moeilijk zoeken naar pakketjes.

* Griffin heeft gister avond even SP en MP gespeeld en moet zeggen dat het helemaal super is.
SP speel ik op hardend en ga nog regelmaat bijna dood of helemaal. (lees: ik rush te veel denk)
Ik ben nog bij de russen missie op missie 4 of 5 ofzo (weet niet zeker, boeit me ook niet) en ik moet zeggen dat de wapens beter zijn, zoals de tokarev (of hoe die 2e rifle heet), is beter geworden. Ook vind ik beter dat als je loopt dat je geen crosshair meer hebt.

op MP heb ik stukje S&D gedaan op voormalig dawnville (hoe het nu heet weet ik niet) (het ziet er het zelfde uit als het vroegere dawnville) en heb met de bar gelopen en die is gewoon lekker, alleen te zwaar.
Ook een stukje de MP44 gebruikt deze is wel erg vooruit gegaan. Maar ik zag dus al weer een hacker lopen, maar ik had m een paar keer met een nade in de church op graveyard.
Het enige wat ik klote vind aan de MP momenteel is dat die kl*te nade indicator er ook in zit. dat vind ik echt een on ding, in SP kan ik nog zeggen 'tja OK is wel handig' alleen in MP vind ik het echt bagger, je moet een vijand kunnen verassen met een nade etc.
Misschien dat jij zonder geluid speelt, maar ik speel met geluid, en je hoort een granaat toch wel heel erg duidelijk vallen :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Topicstarter
FnF schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 09:47:
[...]

Misschien dat jij zonder geluid speelt, maar ik speel met geluid, en je hoort een granaat toch wel heel erg duidelijk vallen :)
DUH (lol nofi)
tuurlijk speel ik met geluid maar ik heb headset op anders gaan ouders btje zeuren dat de knallen zo hard zijn (kan ik begrijpen want geluid staat meestal wel hard :P)

Maar als je die nade indicator hebt dan wijst ie ook waar ie valt dus weet je direct waar je heen moet gaan.
Als je m hoort vallen lukt dit ook wel maar een stuk moeilijker.

@ sunstorm:
Ik hoop dat het een instelling is in de server config oid.
+
Veel plezier daaro, en zuipse (ps bossen van foy zijn vast wel leuk), alleen btje nutteloos om je daar in te graven in je eentje zonder sniper en dan voorbij gangers af te schieten.
* Griffin is teveel into CoD (uo)(lees: die missie), rustig griffin *SLAP*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
of play.com, ook goedkoper

ga echt geen 60 pleuri neerleggen voor een deel 2, belachlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:57
Nhaixatael schreef op donderdag 03 november 2005 @ 16:24:
Ben ik de enigste die bij dit spel vaak van die momenten heb van "been there, seen that. killed it before... "

weer stukje tank rijden.
weer aa geschut bemannen
weer strandje bestormen
weer kanonnen opblazen

ziet er allemaal wel anders uit maar het blijft hetzelde.
Kan me goed vinden in jouw stukje. Ik vind het een leuk spel hoor, alleen heel veel van het zelfde. Ik moet nog op het strand komen, dat lijkt me wel cool.
Maar idd weer op een truck met een panzerfaust, weer vliegtuigen met een AA neerhalen. De russen vindt ik nu wat uitgebreider maar veel van hetzelfde, zie geen verschil tussen de ene stad en de andere stad. Maar goed, voor de rest een mooi spel. Draait opvallend goed bij mij.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gave game, moet zeggen hij is erg gaaf.

Ik zag ergens terug een vraag over de speciale editie.

Niet kopen. Waarom, 4 korte filmpjes, waarin uitgelegt wordt hoe ze de game hebben gemaakt en hoe ze aan het verhaal zijn gekomen. En dan is er nog een "walkthrough" waarin je iemand "2" missies zit spelen. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf zeer land cod1 mp gespeeld en was altijd erg blij met de gameplay, moet eerlijk zeggen dat ik de mp van cod2 errug vind tegenvallen.

Het spelen op de kleinere servers is nog wel redelijk te doen maar zodra je op een server speelt met 15 of meer spelers wordt het een grote mayhem.

Geeft mij dan een gevoel dat een combinatie is tussen battlefield en unreal tournament.
Strategie (iets wat mij juist aantrekt in mp) is nergens te bekennen en wederom lopen er mensen met shotguns als kippen zonder kop te rennen om maar niet te spreken van spawnkillers etc etc.

Ligt het overigens aan mij als ik zeg dat ik het vermoeden heb dat er al redlijk veel cheats gebruikt worden?

Ben bang dat ik de sp missies ga spelen en daarna het spel niet veel meer aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pnieuwla schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:22:
[...]

of play.com, ook goedkoper

ga echt geen 60 pleuri neerleggen voor een deel 2, belachlijk
Mee eens, het spel is gewoon geen 60€ waard, het moet echt ophouden met een 40€ standaard prijs. (Even niet Play.com e.d. meegerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:58:
Wat een gave game, moet zeggen hij is erg gaaf.

Ik zag ergens terug een vraag over de speciale editie.

Niet kopen. Waarom, 4 korte filmpjes, waarin uitgelegt wordt hoe ze de game hebben gemaakt en hoe ze aan het verhaal zijn gekomen. En dan is er nog een "walkthrough" waarin je iemand "2" missies zit spelen. Beetje jammer.
Klopt idd, ik had er ook naar gevraagd op de nederlands cod2 website en daar kwam ook uit dat de director's of speciale editie gewoon z'n geld niet waard is. De trailers kan je ook gewoon van gametrailers.com downloaden :/

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:08

rammes

koekebakker 1e klas

hey,

ben even bezig geweest met het online spelen maar dat zie ik nog niet zo zitten, hoe kan ik trouwens zelf servers toevoegen?? (zoals ip nummers die hier geroepen worden) als ik de optie internet aanklik krijg ik me toch een bak servers.. (waar ik niets mee heb)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
rammes schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:25:
hey,

ben even bezig geweest met het online spelen maar dat zie ik nog niet zo zitten, hoe kan ik trouwens zelf servers toevoegen?? (zoals ip nummers die hier geroepen worden) als ik de optie internet aanklik krijg ik me toch een bak servers.. (waar ik niets mee heb)
Dan zou je zoiets moeten downloaden zoals bijvoorbeeld The All-Seeing Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
Woeiii ik ga hem vandaag halen :), waar issie goedkoop te krijgen in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
rammes schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:25:
hey,

Je gaat naar "Favourites" en daar klik je op "Add new Favourite" daar vul je de gewenste IP. Daarna effe je lijst refreshen en klaar is kees. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:53:
Woeiii ik ga hem vandaag halen :), waar issie goedkoop te krijgen in een winkel?
in de normale winkels is ie waarschijnlijk overal even duur. dus €60,-.
of je moet bestellen bij een van die internet acties dingen.

@lochtejans:
moch je na refreh m nog niet zien moet je eerst even de internet gedeelte refreshen. en dan nogmaals die in de favorites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:39
Griffin schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:08:
[...]

in de normale winkels is ie waarschijnlijk overal even duur. dus €60,-.
of je moet bestellen bij een van die internet acties dingen.

@lochtejans:
moch je na refreh m nog niet zien moet je eerst even de internet gedeelte refreshen. en dan nogmaals die in de favorites
Ik heb COD2 gisteren bij de Media Markt (Heerlen) gehaald voor maar € 42,99.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou dus ook Cod2 maar als ik het opstart of als ik een map laad dan krijg ik de volgende error,
"Error DirectX has encountered an unrecoverable error". :(
Heeft er iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Probeer directx 9.0c eens opnieuw te downloaden en installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:25
Ik kom vandaag thuis met COD2, ik installeer hem en zie opeens dit:

http://www.techzine.nl/f/g/19438phpS6cGGv.JPG

Ik dus helemaal schrikken van artifacts..
Mijn vraag is:

is dit een artifact?
zo ja, hoe los ik dit op?
zo nee, wat is het dan, en hoe los ik het op?

mijn specs: http://www.techzine.nl/specs/2051

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Die hele sneeuwllaag lijkt me niet in orde en niet alleen dat stenen richeltje. Misschien heeft het te maken met je overklokte CPU of je videokaart die je wellicht heb opgevoerd of hebt geunlockt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 08:25
Mijn processor heb ik al een tijdje weer op normale speed. Mijn videokaart heb ik nooit geoverclocked/geunlocked(bij deze kaart is alles al standaard geunlocked). Zou het dan aan de kaart zelf liggen? Zal ik een RMA aanvragen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game Over: Veteran Difficulty!!!! 8)

Mooie game, goede graphics, puike verhaallijnen.

Zijn er ook minpunten vraag je je af? Jazeker, de scripting en gedrag van je teammaten in de huis-aan-huis gevechten is veel te frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:14
arutten schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:47:
[...]

Ik heb COD2 gisteren bij de Media Markt (Heerlen) gehaald voor maar € 42,99.
Zijn die prijzen bij elke media markt hetzelfde? Wil hem misschien in eindhoven gaan halen als hij daar ook 43 euro is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:39
Brammel schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:01:
[...]

Zijn die prijzen bij elke media markt hetzelfde? Wil hem misschien in eindhoven gaan halen als hij daar ook 43 euro is
Ik was diezelfde dag in Eindhoven voor cursus en had er helemaal niet aan gedacht om te kijken of ze COD2 al hadden en voor welke prijs. Maar ik neem aan dat de Media Markt landelijk dezelfde prijs hanteerd, anders zeg je toch dat COD2 in Heerlen € 42,99 kost ;)

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:56
kijk is op www.cd-wow.nl, daar heb je de cd versie voor 31 eurie en de dvd-versie voor 39 eurie. Ik zal er maar ff bijvertellen dat de cd versie uit 6! cd's bestaat. Ik heb cod2 zelf daar ook besteld, en zal over paar dagen binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

kw_nl schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:31:
[...]

Kan me goed vinden in jouw stukje. Ik vind het een leuk spel hoor, alleen heel veel van het zelfde. Ik moet nog op het strand komen, dat lijkt me wel cool.
Maar idd weer op een truck met een panzerfaust, weer vliegtuigen met een AA neerhalen. De russen vindt ik nu wat uitgebreider maar veel van hetzelfde, zie geen verschil tussen de ene stad en de andere stad. Maar goed, voor de rest een mooi spel. Draait opvallend goed bij mij.
Volgens mij is het ook steeds een en dezelfde stad waarin de russische missies zich afspelen ;) (Stalingrad)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:48
arutten schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:11:
[...]

Ik was diezelfde dag in Eindhoven voor cursus en had er helemaal niet aan gedacht om te kijken of ze COD2 al hadden en voor welke prijs. Maar ik neem aan dat de Media Markt landelijk dezelfde prijs hanteerd, anders zeg je toch dat COD2 in Heerlen € 42,99 kost ;)
Iedere MediaMarkt is een bedrijf op zich, het zijn eigenlijk meerdere bedrijven met dezelfde naam.
(Hoe heet die economische term ook alweer? 2 aparte bedrijven met dezelfde marketingformule, maar toch allebei op zichzelf staan...)
Niet iedere MediaMarkt heeft daarom dezelfde aanbiedingen en prijzen.

[ Voor 14% gewijzigd door Jorn1986 op 04-11-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou is vragen met wat voor videokaart iedereen hier zo is speelt , ik heb namelijk een 256 MB Sapphire X700 pro , en in multiplayer schommelen me fps zo rond de 30-40 . Dat is dan MAAR op 1024-768 want op 1280-1024 kan ik het wel vergeten... Als processor heb ik een AMD 3700+ @ 2.55 Ghz. en 1 GB werkgeheugen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaakhaar schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:46:
[...]

Iedere MediaMarkt is een bedrijf op zich, het zijn eigenlijk meerdere bedrijven met dezelfde naam.
(Hoe heet die economische term ook alweer? 2 aparte bedrijven met dezelfde marketingformule, maar toch allebei op zichzelf staan...)
Niet iedere MediaMarkt heeft daarom dezelfde aanbiedingen en prijzen.
Het heet franchise bedrijf. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
beste luitjes,

ik heb cod 2 gekocht, wow damn goed gemaakt! ;)

maar ff terzake,
(admin dit geen modbreak geven, want ik post geen probleem van het spel. Enkel een vraagie)

ik heb een server van cod 2, punkbuster draaiende (probeer ik dan door sign in bij pb site), maar hoe gaat het nu in zijn werking.
heeft de clientside een engine die zijn eigen files controleren>?

alvast bedankt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kvdd op 04-11-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Die dx9 is echt de boosdoener bij dit spel. Zelfs Q4 en fear draaien sneller...........

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2005 00:45 . Reden: Dan hoef je daar niet op te reageren. Dat maakt jouw post ook minder nuttig namelijk ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

MaTr1x schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:37:
[...]

Ja dat zijn imho de beste settings om te spelen, om de één of andere reden stonden bij mij die extra settings op 'extra', toen had ik echt maar iets van 20fps, toen ik ze alle drie op high zette, ging ik naar gemiddeld 45fps, voor de rest DX9 mode, res 1152x864, 4xAA en AF aan. Oh en dynamic lights op high ja, voor de rest precies zoals je zei. Ik was verbaasd hoe speelbaar het opeens was...
BTW heb de SP nu ook al bijna uitgespeeld, gaat snel zo...
Nah hier moet cod2 met die instellingne op 1024 blijven.
Is zon X800xt zoveel sneller dna mijn 6800GT@ultra dan?

1280x1024 (wat hogere reso dan de jouwe) lukt hier met dx9, dynamic lights normal, smoke edges world only, shadows off (scheelt VEEL), AA 4x, AF on, textures alle drie op high. Dan heb ik gemiddeld zon 45fps, maar op sommige mappen op bepaalde plekken ook wel 20 tijdelijk :(

[ Voor 19% gewijzigd door DJ Chicken op 05-11-2005 01:51 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Verwijderd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:19:
[...]

Het heet franchise bedrijf. :+
Owjah, dat was het woord wat ik zocht... Ook weer lang geleden dat ik dat op school had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Ik weet bij cod nooit waar ik het geluid op moet zetten. Ik gebruik de onboard geluidskaart van mijn Asus A8N-E moederbord. Volgens mij ondersteunt die geen EAX, maar heb ik bij miles fast 2d positional audio wel surround geluid? Heb namelijk wel een 5.1 setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

kvdd schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 21:00:
beste luitjes,

ik heb cod 2 gekocht, wow damn goed gemaakt! ;)

maar ff terzake,
(admin dit geen modbreak geven, want ik post geen probleem van het spel. Enkel een vraagie)

ik heb een server van cod 2, punkbuster draaiende (probeer ik dan door sign in bij pb site), maar hoe gaat het nu in zijn werking.
heeft de clientside een engine die zijn eigen files controleren>?

alvast bedankt ;)
Helaas heef CoD2 nog GEEN PB support. Je krijgt het dus ook niet aan de praat. Hopenlijk komt er snel een patch met PB support, want de cheaters vliegen je al om de oren :(

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:47

Phydomir

Dennis

Weet iemand hier hoe ik CoD2 standaard in 1280*1024 kan laten starten. Ik wil het nu voor het eerst starten maar krijg een "input not supported" error van mij scherm.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Phydomir schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:32:
Weet iemand hier hoe ik CoD2 standaard in 1280*1024 kan laten starten. Ik wil het nu voor het eerst starten maar krijg een "input not supported" error van mij scherm.
Kan je scherm die resolutie dan wel aan?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
ErikH schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 12:57:
[...]

Kan je scherm die resolutie dan wel aan?
als je de reso 1280 bedoelt dan maakt dat niet uit of ie wel of niet ondersteund, WANT als je zn post goed leest start het voor de 1e keer op.
en standaard start CoD2 met 640*480.

hoe je dit echter wijzigd weet ik niet, even in de config file kijken. (backup maken voordat je begint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Griffin schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:03:
[...]

als je de reso 1280 bedoelt dan maakt dat niet uit of ie wel of niet ondersteund, WANT als je zn post goed leest start het voor de 1e keer op.
en standaard start CoD2 met 640*480.

hoe je dit echter wijzigd weet ik niet, even in de config file kijken. (backup maken voordat je begint)
Heb al even gekeken maar ik kan zo geen config file vinden...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Phydomir schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:08:
[...]

Heb al even gekeken maar ik kan zo geen config file vinden...
Beter zoeken, CoD2\main\players\naam staat hij in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Hmmz, die staat er bij mij niet. De hele map niet. Waarschijnlijk omdat er nog geen profiel is aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Weet iemand hoe je kleurtjes kan krijgen in je nickname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:42
Met ^1, ^2 enz. Het cijfer correspondeerd met de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 12:11
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 15:35:
Kleine toevoeging op bovenstaande post
^1 = rood
^2 = groen
^3 = geel
^4 = blauw
^5 = Aqua(blauw)
^6 = roze
^7 = wit
^8 = (bij cod 1) de kleur van je team
^9 = grijs
^0 = zwart

Ook kan je twee keer een hoog dakje doen en twee keer een cijfer zodat je naam altijd die kleur heeft..dus als je geraakt word word je naam niet rood ofzo. Voorbeeld:
^^33Hoi - Je naam is nu altijd geel maar bij tab zal je ^3Hoi zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
FnF schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:16:
Mee eens, het spel is gewoon geen 60€ waard, het moet echt ophouden met een 40€ standaard prijs. (Even niet Play.com e.d. meegerekend)
* Rey Nemaattori heeft €31.99 betaald....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokey! schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:04:
[...]

Kleine toevoeging op bovenstaande post
^1 = rood
^2 = groen
^3 = geel
^4 = blauw
^5 = Aqua(blauw)
^6 = roze
^7 = wit
^8 = (bij cod 1) de kleur van je team
^9 = grijs
^0 = zwart

Ook kan je twee keer een hoog dakje doen en twee keer een cijfer zodat je naam altijd die kleur heeft..dus als je geraakt word word je naam niet rood ofzo. Voorbeeld:
^^33Hoi - Je naam is nu altijd geel maar bij tab zal je ^3Hoi zien
Kan je ook instellen, dat je die kleuren (van andere players) niet ziet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 09:01
Hey lui!

Heb net de russische(?) campagne uitgespeeld, en ik vind het een geweldig spel :) mooie graphics, mooi 5.1 geluid, het lijkt net of je erin zit :) ook de muziek vind ik erg goed. zeker weten een waardige opvolger van COD1 (vind 2 een stuk beter zelfs).

Draait hier prima op een A64 3200+, 1GB Corsair en een Radeon X800XL @ 1280x1024 alles high 4x AA. exacte framerate weet ik niet, maar voor mijn gevoel speelt het soepel, en das belangrjiker dan cijfertjes imo :) .

Toppertje!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rey Nemaattori schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:21:
[...]

* Rey Nemaattori heeft €31.99 betaald....
Ik bedoel de standaard winkels als Dixons, Bart Smit (Geen spam en reclame) e.d., en niet Play.com e.d.. Dus dan zou je maar op iets van 20€ komen bij een Play.com, veel meer is het gewoon niet waard. Bijna alle mp maps zitten ook in CoD1, CoD2 SP is weer eens veel te kort (Denk 6 uren als je rustig de tijd er voor neemt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:11:
[...]

Kan je ook instellen, dat je die kleuren (van andere players) niet ziet? :X
Zover ik weet niet, maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Forum

Ik zou graag een server inrichten voor Sniper Only. Hoe kan ik de niet gewenste wapens blokkeren?

Thanks
Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:24:
Hoi Forum

Ik zou graag een server inrichten voor Sniper Only. Hoe kan ik de niet gewenste wapens blokkeren?

Thanks
Willem
Maak in de main map van COD2 een bestand aan, serverconfig.cfg met de volgende gegevens er in, je kan dan zelf instellen welke wapens je niet wil hebben:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
180
181
182
183
184
185
186
187
188
189
190
191
192
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
215
216
217
218
219
220
221
222
223
224
225
226
227
228
229
//************************************************************ ************* 
//COD2 - Server Config Setup and Init 
//*************************************************************** ********** 
//Server Configuration File Call of Duty 2 Multiplayer 
// 
//This config file controls the server settings 
//*************************************************************** ********** 
//Color Codes 
//************************************************************ ************* 
// Colors for text. Do not clear the comment in front of the color codes. 
// Useful for your server name, motd msg's - Information and ref use only 
// 
// ^1 = Red* 
// ^2 = Green* 
// ^3 = Yellow* 
// ^4 = Blue* 
// ^5 = Cyan* 
// ^6 = pink/Magenta* 
// ^7 = White* 
// ^0 = Black* 

//******************************************************** ***************** 
//Public Information 
//***************************************************************** ******** 
set sv_hostname "" 
set scr_motd "" 
sets_Admin "" 
sets_Email "" 
sets_Irc "" 
sets_Website "" 
sets_Location "NL, Limburg" 
set net_ip "" 
set net_port "28960" 
set sv_master1 "cod2master.activision.com" 
set sv_master2 "master.gamespy.com:28960" 
set sv_master3 "master0.gamespy.com" 
set sv_master4 "clanservers.net" 
set sv_master5 "cod2authorize.activision.com" 
set sv_master6 "codmaster.activision.com" 
set sv_master7 "coduomaster.activision.com" 
set sv_master8 "master0.gamespy.com" 
set sv_master9 "master1.gamespy.com" 
set sv_master10 "master.gamespy.com:28960" 
set sv_master11 "coduoauthorize.activision.com" 
set sv_master12 "master0.gamespy.com" 
set sv_master13 "clanservers.net" 
set sv_master14 "codmaster.infinityward.com" 
set sv_master15 "codauthorize.activision.com" 
set sv_gamespy "1" 

// Server password 
set g_password "" 

// Rconpassword 
set rcon_password "" 

// Maximum Clients 
set sv_maxclients "8" 
set sv_privateclients "0" 
set g_gametype "tdm" 

// Max Ping 
set sv_maxping "200" 

// Team Icons 
set scr_drawfriend "1" 
// Forced Respawn 
set scr_forcerespawn "1" 

// Rate 
set sv_maxRate "10000" 

//Map/Team/Player Settings 
set g_deadChat "1" 
set scr_drawfriend "1" 
set scr_forcerespawn "1" 
set scr_friendlyfire "0" 
set scr_freelook "1" 
set scr_spectateenemy "0" 
set g_forceteamspectate "1" 
set scr_teambalance "0" 
set sv_invulnerabletime "5" 
set g_teamswitchdelay "25" 

// Killcam 
set scr_roundcam "0" 
set scr_killcam "1" 

// Temporary Ban duration, in hours? minutes? 
set sv_kickBanTime "24" 

// Drop inactive players 
set sv_timeout "120" 
set sv_zombietime "1" 
set g_inactivity "0" 
set g_inactivityspectator "0" 

// Anti lag settings 
set g_antilag "1" 

// Anti Cheat Settings 
set sv_disableClientConsole "1" 
set cl_autocmd "0" 
set sv_floodProtect "1" 
set sv_cheats "0" 
set sv_pure "1" 
set g_banIPs "" 
set g_no_script_spam "1" 

//RD Msg Center Text Settings 
seta sv_linerd1 "your text over here" 
seta sv_linerd2 "" 
seta sv_linerd3 "" 
seta sv_linerd4 "" 
seta sv_linerd5 "" 
seta sv_linerd6 "" 
seta sv_linerd7 "" 
seta sv_linerd8 "" 
seta sv_rddelay "45" // Time between msg's, must be >5 secs 

// Allow Voting 
// It is recommended if you have friendly fire on 
// that you also enable voting so that players can kick team-killers. 
set scr_allow_vote "1" 
set g_allowvote "1" 
set ui_allowvote "1" 
set g_oldVoting "1" 
set logfile "2" 
set g_log "games_mp.log" 
set g_logsync "0" 
set sv_log_damage "0" 

// Ingame Voice Chat 
set sv_voice "0" 
set sv_voiceQuality "1" 
set voice_deadChat "0" 
set voice_global "0" 
set voice_localEcho "0" 
set winvoice_mic_mute "1" 

// Weapon Ammo Pools 
set g_weaponAmmoPools "0" 

//Snipers 
set scr_allow_enfieldsniper "1" 
set scr_allow_kar98ksniper "1" 
set scr_allow_nagantsniper "1" 
set scr_allow_springfield "1" 
set scr_allow_svt40 "1" 

// Rifles 
set scr_allow_enfield "1" 
set scr_allow_kar98k "1" 
set scr_allow_m1carbine "1" 
set scr_allow_m1garand "1" 
set scr_allow_nagant "1" 
set scr_allow_g43 "1" 

// MGs 
set scr_allow_bar "1" 
set scr_allow_bren "1" 
set scr_allow_mp44 "1" 
set scr_allow_ppsh "1" 

//SMGs 
set scr_allow_sten "1" 
set scr_allow_mp40 "1" 
set scr_allow_thompson "1" 
set scr_allow_pps42 "1" 
set scr_allow_greasegun "1" 

// Shotgun 
set scr_allow_shotgun "1" 

// Grenades 
set scr_allow_smokegrenades "1" 
set scr_allow_fraggrenades "1" 

// Gametype Settings 
set scr_dm_scorelimit "50" 
set scr_dm_timelimit "30" 

set scr_tdm_scorelimit "150" 
set scr_tdm_timelimit "20" 

set scr_ctf_scorelimit "5" 
set scr_ctf_timelimit "30" 

set scr_hq_scorelimit "600" 
set scr_hq_timelimit "30" 

set scr_sd_bombtimer "60" 
set scr_sd_graceperiod "15" 
set scr_sd_roundlength "4" 
set scr_sd_roundlimit "0" 
set scr_sd_scorelimit "10" 
set scr_sd_timelimit "0" 

// Autodownload 
set sv_allowDownload "1" 
set sv_allowedClan1 "" 
set sv_allowedClan2 "" 

// File-Check 
set sv_iwdNames "iw_14 iw_13 iw_12 iw_11 iw_10 iw_09 iw_08 iw_07 iw_06 iw_05 iw_04 iw_03 iw_02 iw_01 iw_00" 
set sv_iwds "-1449716526 780394069 -1333623355 -1980843666 1334775335 -621896007 1101180720 1046874969 1053665859 1842349204 -1652414412 1659111092 -1085686032 -2025394354 178615151 " 

set sv_referencedIwdNames "main/iw_13 main/iw_08 main/iw_07 main/iw_06 main/iw_03" 
set sv_referencedIwds "780394069 1101180720 1046874969 1053665859 1659111092 " 

//Map_Rotation 
set sv_mapRotationCurrent "" 

//TDM: 
set sv_mapRotation "gametype tdm map mp_breakout gametype tdm map mp_brecourt gametype tdm map mp_burgundy gametype tdm map mp_carentan gametype tdm map mp_dawnville gametype tdm map mp_decoy gametype tdm map mp_downtown gametype tdm map mp_farmhouse gametype tdm map mp_leningrad gametype tdm map mp_matmata gametype tdm map mp_railyard gametype tdm map mp_toujane gametype tdm map mp_trainstation" 

//CTF: 
//set sv_mapRotation "gametype ctf map mp_breakout gametype ctf map mp_brecourt gametype ctf map mp_burgundy gametype ctf map mp_carentan gametype ctf map mp_dawnville gametype ctf map mp_decoy gametype ctf map mp_downtown gametype ctf map mp_farmhouse gametype ctf map mp_leningrad gametype ctf map mp_matmata gametype ctf map mp_railyard gametype ctf map mp_toujane gametype ctf map mp_trainstation" 

//DM: 
//set sv_mapRotation "gametype dm map mp_breakout gametype dm map mp_brecourt gametype dm map mp_burgundy gametype dm map mp_carentan gametype dm map mp_dawnville gametype dm map mp_decoy gametype dm map mp_downtown gametype dm map mp_farmhouse gametype dm map mp_leningrad gametype dm map mp_matmata gametype dm map mp_railyard gametype dm map mp_toujane gametype dm map mp_trainstation" 

//HQ: 
//set sv_mapRotation "gametype hq map mp_breakout gametype hq map mp_brecourt gametype hq map mp_burgundy gametype hq map mp_carentan gametype hq map mp_dawnville gametype hq map mp_decoy gametype hq map mp_downtown gametype hq map mp_farmhouse gametype hq map mp_leningrad gametype hq map mp_matmata gametype hq map mp_railyard gametype hq map mp_toujane gametype hq map mp_trainstation" 

//SD: 
//set sv_mapRotation "gametype sd map mp_breakout gametype sd map mp_brecourt gametype sd map mp_burgundy gametype sd map mp_carentan gametype sd map mp_dawnville gametype sd map mp_decoy gametype sd map mp_downtown gametype sd map mp_farmhouse gametype sd map mp_leningrad gametype sd map mp_matmata gametype sd map mp_railyard gametype sd map mp_toujane gametype sd map mp_trainstation"

Maak daarna snelkoppeling naar COD2MP_s.exe met het volgende path:
code:
1
"D:\Call of Duty 2\CoD2MP_s.exe" +set dedicated 2 +set fs_game main +exec serverconfig.cfg +map_rotate

Kan iemand mij vertellen of ik de geluidsinstellingen bij cod2 nu op eax moet zetten met het onboard sound van mijn Asus A8N-E moederbord? Of moet ik het op miles fast 2d zetten? Heb wel een 5.1 setje

[ Voor 23% gewijzigd door Brammel op 06-11-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
FnF schreef op zondag 06 november 2005 @ 08:19:
Ik bedoel de standaard winkels als Dixons, Bart Smit (Geen spam en reclame) e.d., en niet Play.com e.d.. Dus dan zou je maar op iets van 20€ komen bij een Play.com, veel meer is het gewoon niet waard. Bijna alle mp maps zitten ook in CoD1, CoD2 SP is weer eens veel te kort (Denk 6 uren als je rustig de tijd er voor neemt).
Gewone winkels zijn en zóóóó 1999 :X
Brammel schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:06:
Kan iemand mij vertellen of ik de geluidsinstellingen bij cod2 nu op eax moet zetten met het onboard sound van mijn Asus A8N-E moederbord? Of moet ik het op miles fast 2d zetten? Heb wel een 5.1 setje
Als je geluidskaart EAX ondersteund wel...anders is miles fast 2d je enige optie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
mr_derk schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 19:24:
kijk is op www.cd-wow.nl, daar heb je de cd versie voor 31 eurie en de dvd-versie voor 39 eurie. Ik zal er maar ff bijvertellen dat de cd versie uit 6! cd's bestaat. Ik heb cod2 zelf daar ook besteld, en zal over paar dagen binnenkomen.
Hey bedankt man, dat scheelt echt bakken met geld..

Ga ik ook doen!

edit: zij het niet dat de overboeking of incasso knop gelinkt staat naar een creditcard betaling, blu

[ Voor 12% gewijzigd door flashin op 06-11-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Brammel. Ziet er goed uit, maar voor mij wat complex. Zou je me even willen mailen voor wat assistentie?

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is bijna net CoD alleen wat mooier... echt zon been there, done that gevoel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Heb precies hetzelfde, ik kan er niet meer voor warmdraaien jammer genoeg.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:15:
Dit is bijna net CoD alleen wat mooier... echt zon been there, done that gevoel :S
Mmmh ik zit dus echt te twijfelen of ik dit spel wel moet gaan kopen....
Heb hier legaal CoD1 en UO liggen, veel plezier aan gehad, maar als het allemaal hetzelfde weer is en alleen grafisch mooier: laat dan maar

Waar ik me dood aan ergerde is gegeven dat ik CloneCD steeds van m'n PC moest afgooien om met m'n legale CoD de SP te kunnen spelen :( . Is dit weer het geval in CoD2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
Voor de SP ga ik hem zoiezo niet kopen. Daarvoor kan ik hem ook wel downloaden maar ik vraag me af hoe jullie de multiplayer beleven? Is het echt leuker dan COD1, en zijn er ook betere en meer maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
kutkip schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:28:
Voor de SP ga ik hem zoiezo niet kopen. Daarvoor kan ik hem ook wel downloaden maar ik vraag me af hoe jullie de multiplayer beleven? Is het echt leuker dan COD1, en zijn er ook betere en meer maps?
De maps zijn kleiner en behalve de graphics is er niet veel aan de multiplayer veranderd. De gameplay is bijna hetzelfde, alleen heb je wat andere controls, wapens enzo (ze hebben er bijvoorbeeld een shotgun bijgedaan waar je bij kleine afstand bijna altijd 1 shot 1 kill hebt, leuk om iemand meer neer te knallen maar niet leuk om iedere ronde door zo iemand gepakt te worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
flashin schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:59:
Hey bedankt man, dat scheelt echt bakken met geld..

Ga ik ook doen!

edit: zij het niet dat de overboeking of incasso knop gelinkt staat naar een creditcard betaling, blu
^^ dat dacht ik ook, maar je blijtk gewoon met rabo internetbankeieren te kunnen betalen, en dan hebben ze het nog over creditcard meuk 8)7

* Rey Nemaattori heeft um dus bij CD-wow besteld.. over een dag of 2 zal ik zien in of ik ben afgezet :+
Smokey! schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:52:
De maps zijn kleiner en behalve de graphics is er niet veel aan de multiplayer veranderd. De gameplay is bijna hetzelfde, alleen heb je wat andere controls, wapens enzo (ze hebben er bijvoorbeeld een shotgun bijgedaan waar je bij kleine afstand bijna altijd 1 shot 1 kill hebt, leuk om iemand meer neer te knallen maar niet leuk om iedere ronde door zo iemand gepakt te worden)
Hoe zit het met de health?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De SP is echt belachelijk kort, ik heb er 4 uur en 9 minuten over gedaan op de op-1-na hoogste moeilijkheidsgraad. Daarbij ben ik 9x dood gegaan.

Ik moet zeggen dat het spel bij mij toch wel vloeiend loopt. Op mijn A-XP 2600+ @ 2147MHz, 1GB geheugen en Geforce 6600GT zette de auto-detect 'm op alles medium met 2x AA en 800x600 als resolutie. Zelf heb ik de resolutie verhoogd naar 1024x768 en dan haal ik ongeveer 30fps.

Tussendoor heb ik met F12 wat screenshots gemaakt:

Call of Duty 2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d3d20c871d837953e71fccbd6cc680a2/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/65cae258316b33b63439d24061daa823/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bf112aff4c9b0a587f8923b2af033e3a/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/76b65b0f371f7e9a5a5c1099bd7efa0a/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6b00bcc445efd0b6d58259d1c7c654b1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6fab97341fd908a987fa68739aa7911e/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cd01697a64c769101bb967beea06b954/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bf390472008672c2c25f5b5545bcf2dd/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/56faffed476952a1f4670956fd318cbf/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4f69f3b76782ac3dffa401837114813c/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/67b2c42d2fc7b60cd0fb2dc3b19de5ac/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6eb9f2369881e57c125dee639a434a47/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ce9ad6413641aead480314897f60fdbb/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ca124df5e60bef337432a09f85ae8578/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/04a37c5a94e880b66da96677624d36b4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1918fb0c00558a64668a44dc7b2e46ed/thumb.jpg

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Rey Nemaattori schreef op zondag 06 november 2005 @ 19:10:
[...]

^^ dat dacht ik ook, maar je blijtk gewoon met rabo internetbankeieren te kunnen betalen, en dan hebben ze het nog over creditcard meuk 8)7

* Rey Nemaattori heeft um dus bij CD-wow besteld.. over een dag of 2 zal ik zien in of ik ben afgezet :+

[...]

Hoe zit het met de health?
Ja, oke, over de healt mag je zelf beoordelen, volgens mij maakt healthpackets of het healthsysteem van cod2 (even liggen en weer helemaal normaal) qua realisme niet veel uit. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je na een kogelregen als je even gaat liggen weer helemaal levend bent. Maar als je even een paar pilletjes slikt of een verbandje op je wond drukt ben je ook niet meteen helemaal fit. Als je echt realisme wilt moet je gewoon een paar medics ofzo in je team hebben die je weer opknappen, maargoed. Qua gameplay is het gewoon aan jezelf wat je leuker vind.

[even dat jullie het weten, ik heb cod2 nog niet gekocht en zal dat ook niet doen voor er met een patch of een driver betere performance mogelijk is in cod 2. Dus vraag me niet te veel in de gameplay gerichtte vragen :P, ik heb trouwens al wel een aantal multiplayer sessies achter de rug hoor :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Bij Medal of Honor Pacific Assault vond ik het wel erg mooi geregeld met je health-balk en de medic die in je team rondliep om je te healen. Jammergenoeg ben ik nooit verder gekomen door die vliegmissie: kon hem zo vaak proberen als ik wou, maar het lukte me gewoon niet om die targets op die 2 boten te vernietigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Smokey! schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:49:
[...]

Als je echt realisme wilt moet je gewoon een paar medics ofzo in je team hebben die je weer opknappen, maargoed. Qua gameplay is het gewoon aan jezelf wat je leuker vind.
Als je echt realisme wilt, krijg je na een redelijke verwonding een ticket "home" of "hospitaal". Lijkt me leuk, je speelt 5 minuten en wordt geraakt. De rest van het spel is dan een soort sims in het veldhospitaal :+

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Laatst online: 02-03-2024
Ja vindt de SP ook erg kort. Draai hem hier @
AMD64 3500
2 GB
Ati X850XT PE @ 1600x1200 geen AA etc.
Haal dan 30fps bij rook zakt het terug rond de 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
MasterMike schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:53:
Ja vindt de SP ook erg kort. Draai hem hier @
AMD64 3500
2 GB
Ati X850XT PE @ 1600x1200 geen AA etc.
Haal dan 30fps bij rook zakt het terug rond de 28.
30 fps is onspeelbaar zet hem anders ff op 1280x960 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Ik vind het wel belachelijk dat je dit spel niet op high kan spelen als je geen SLI systeem heb :(

Heb zelf dus een 64bit 3200 , X800XT PE videokaart en 1GB intern geheugen.

Moet op als volg instellen :
1024*780
2x A&A
Verder de meeste dingen op normaal
en dan kan ik spelen met een framerate van 30FPS

Zodra ik bv ga snipen valt dit naar 25 of lager.

Maat van me heeft dus een SLI systeem en die kent geen enkele probleem.Wel begrijpelijk als je ruim €800 aan videokaarten in je kast heb staan.

Ben zelf gewend om alle instellingen steeds op max te zetten en gamen maar, daarom valt het me zwaar tegen dat het dus met CoD2 niet kan .
Heb verdomme een kaart van €400 (toen d'r tijd) in mn kast 8)7

Draai met de laaste ATI drivers. Weet niet of ik deze moet vervangen voor een ander om toch mooie beeld te krijgen , maar ook goede framerates.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Probeer eens de omega drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:06:
Ik vind het wel belachelijk dat je dit spel niet op high kan spelen als je geen SLI systeem heb :(

1024*780
2x A&A

...................
Draai met de laaste ATI drivers. Weet niet of ik deze moet vervangen voor een ander om toch mooie beeld te krijgen , maar ook goede framerates.
Heb ongeveer hetzelfde systeem. Speel hier met 1024 x 780 en alles op max en 4 x aa.
Triliniair buffering aan en shadows uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:57
Na een weekendje CoD2 (+- 8 uur) online MP zijn er mij een aantal punten opgevallen.
- De maps zijn te klein, name de Russische maps, de franse vind ik daarentegen het fijnste
- Map brecourt valt negatief op door het gras, want als je bijv een sniper gebruikt, vind ik het beeld ietwat raar. Zonder scoop kun je veel verder zien dan met scope. Omdat je zonder scope het verre gras niet ziet. En volgens mij kun je als je je settings van je pc heel laag zet, dus wel gewoon dwars door het gras kijken, omdat het gras dan gewoon wegvalt?
- Je krijgt teveel nades, standaard al 2, maar je pikt automatisch nieuwe nades op, waardoor je met gemak 4 nades hebt. Hierdoor krijg je dus veels te makkelijk spawnkills.
- Aan de shotgun kan ik nog steeds niet wennen
- Ik ben wel redelijk vertrouwd geraakt aan het spel. Het is nu goed te doen om 80 kills in 25 min met een garand/kar (TDM), dus de 100 is in bereik :D
- Met teveel smokegrenades is zie je echt niks meer, en neemt je fps dramatisch af
- Search & Destroy is gelukkig zo goed als ongewijzigd gebleven
- Als je met crosshair speelt (doe ik niet, maar ik zie een crosshair wel als ik een vaste MG gebruik), wordt je crosshair rood, als je op een tegenstander schiet, zo is het wel heel eenvoudig iemand door de smoke te schieten.
- Tot slot, ik heb wel gewoon plezier als ik CoD2 MP speel :D

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we dat lijstje maar eens aanvullen:
- toch weer veel bugs in de mp maps
- je kunt zoomed schieten met sniper en in de lucht en nog gaan de kogels kaarsrecht
- tekentje dat er nades bij je in de buurt liggen is imo overbodig
- nieuwe nades stuiteren minder wat nadetricks doen erg lastig maakt(zeker beter voor het speltempo)
- met dx9 lijkt het alsof je op lange afstand alles beter kan zien

Tot slot,

mooi spel, zeker het geld waard voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
- Oja nog iets, je kunt zoomed met je scope reloaden :?

En ik zal wel eens vanavond kijken of brecourt een groot verschil maakt in dx9 of dx7 (want momenteel heb ik het op dx7, want dat scheelt toch wel + 40/50 fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
* Griffin is momenteel net na die roadblock van de USA (na point du hoc) en gaat vrolijk verder.
De MP is gewoonweg vet. vooral de franse stadjes zijn vet.
ik speel meestal S&D en heel soms TDM, CTF nog niet gedaan maar dat komt van zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

1024*780
2x A&A

Maat van me heeft dus een SLI systeem en die kent geen enkele probleem.Wel begrijpelijk als je ruim €800 aan videokaarten in je kast heb staan.

Ben zelf gewend om alle instellingen steeds op max te zetten en gamen maar, daarom valt het me zwaar tegen dat het dus met CoD2 niet kan .

ik speel op 1280x960 4x AA alles high(est)
en dat draai ik op FX 57 @ 3ghz + 7800GTX @ 535mhz

nergens last van :7

als ik nu iets niet op max kan spelen ben ik meer teleurgesteld als jouw..

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 07-11-2005 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
weet 1 van jullie of er misschien ergens online een config maker is voor CoD2
ik zie ze alleen van CoD1 of UO.

PS: ik kan de bovenstaande code wel gebruiken (die lange lap text), maar een configurator is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 04:00
Klote dat het verschil in DirectX9 en 7 zo veel is. 9 ziet er gewoon veel beter uit, je hebt ook weerseffecten dan.
Maar was het nou zo moeilijk om in 7 ook een beetje sneeuw te laten verschijnen? Nou speel ik alles op high en 1280*1024, dit met 80+ fps, zet ik hem in DirectX9, heb ik nog maar 15-20 fps. Dat vind ik wel een groot verschil. En in 9 de grafische opties naar beneden zetten is ook niet alles, want dan ziet het er ook weer niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:47:
Klote dat het verschil in DirectX9 en 7 zo veel is. 9 ziet er gewoon veel beter uit, je hebt ook weerseffecten dan.
Maar was het nou zo moeilijk om in 7 ook een beetje sneeuw te laten verschijnen? Nou speel ik alles op high en 1280*1024, dit met 80+ fps, zet ik hem in DirectX9, heb ik nog maar 15-20 fps. Dat vind ik wel een groot verschil. En in 9 de grafische opties naar beneden zetten is ook niet alles, want dan ziet het er ook weer niet uit...
Ideetje om je systeem up te graden misschien? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Griffin schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:59:
weet 1 van jullie of er misschien ergens online een config maker is voor CoD2
ik zie ze alleen van CoD1 of UO.

PS: ik kan de bovenstaande code wel gebruiken (die lange lap text), maar een configurator is makkelijker.
Heb net even gezocht, maar kan er helaas geen vinden. Ik heb trouwens een maximale upload van +/- 75 kb/s. Hoeveel mensen zouden er dan in mijn server kunnen zonder dat hij enorm veel gaat laggen? Een stuk of 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Brammel schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:41:
[...]

Ik heb trouwens een maximale upload van +/- 75 kb/s. Hoeveel mensen zouden er dan in mijn server kunnen zonder dat hij enorm veel gaat laggen? Een stuk of 8?
uit de readme: B)
1. Recommended maximum client settings when hosting over DSL

If hosting a Multiplayer game over a DSL connection, the following amount of clients are
recommended: (users hosting on listen servers should count themselves when totaling)
128k upload: 4 players
384k upload: 8 players
768k upload: 10 players

Exceeding these numbers when hosting over DSL may result in laggy conditions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chemist470
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 18:47
Dit weekend even 8 uur COD2 MP zitten spelen, echter krijg ik het niet voor mekaar om mijn fps te tonen in de MP, in de SP werkt het wel (+/- 35 FPS). Heb het topic doorgelezen en kon de oplossing niet vinden.

als ik "cg_drawfps 1" intype in de console komt het als text te staan ipv een console command, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
de server is online van ons,
alleen zit ik nu op werk en kan er dus nix aan doen :/ heb wel al een config geupload maar kan nie zien of het goed gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
o rey schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:03:
[...]

uit de readme: B)
1. Recommended maximum client settings when hosting over DSL

If hosting a Multiplayer game over a DSL connection, the following amount of clients are
recommended: (users hosting on listen servers should count themselves when totaling)
128k upload: 4 players
384k upload: 8 players
768k upload: 10 players

Exceeding these numbers when hosting over DSL may result in laggy conditions.
Gaat dit om kilobytes of kilobits? Heb net even met 2 man de server geprobeert en het gaat vrij goed, maar om de halve minuut schiet de ping naar 500. Heb de poort wel geforward, dus kan even niet bedenken waar het aan ligt. Upload met 2 man in de server schommelt tussen de 9 en 15 kByte/s
The Chemist schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:07:
Dit weekend even 8 uur COD2 MP zitten spelen, echter krijg ik het niet voor mekaar om mijn fps te tonen in de MP, in de SP werkt het wel (+/- 35 FPS). Heb het topic doorgelezen en kon de oplossing niet vinden.

als ik "cg_drawfps 1" intype in de console komt het als text te staan ipv een console command, iemand een oplossing?
Er moet een / voor, dus dit is wat je in moet typen:
/cg_drawfps "1"

[ Voor 24% gewijzigd door Brammel op 07-11-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chemist schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:07:

zie post hierboven :X

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:28:
[...]

Ideetje om je systeem up te graden misschien? :Y)
Slaat nergens op...als je goed hebt gelezen dan weet je dat je met een 7800 GTX het soms zelfs moeilijk krijgt qua performance....dat is echt niet normaal...je zou dus eigenlijk 2 van die kaarten erin moeten hebben om een lekker te kunnen spelen (toch wel ff 1000 euro aan videokaart)...dus ik weet niet wat ze bij activision denken..dat wij allemaal geld teveel hebben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
eX0duS schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:47:
Is er niet ook nog een DX8 mode die er tussen in zit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:46

Chiron

Moderator Discord
misschien domme vraag, maar wat is het verschil tussen bi/linear filtering en anisoptric filtering? tussen trilinear en anisoptric zit niet al teveel verschil in performance voorzover ik heb kunnen ontdekken, meer mensen ervaringen/tips/ideeen?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
nog een domme vraag :P...wat is AA en AF?

want ik neem aan dat AA = anti anilysing dat kan ik max 4x instellen
maar wat is AF en klopt het dat je dat op 8x kan instellen bij cod 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-08 23:19

1024*780
2x A&A

Ikke AMD Athlon 64 3500+ en Gef 7800GT + 1 gig ram. Werkt prima op 1280x1024 en alles hoog en op extra. Nergens problemen. Sp en mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
De makers van de GermanFrontMod zijn weer goed bezig:

Now we concentrate on the 2nd part of the German Front Mod. This time for Call of Duty 2 and with a German Singleplayer campaign. But we wont forget the MP part and can use many files from the GFM for COD:UO.

_/-\o_

Voor de afwisseling eens een keertje aan de kant van de Axis spelen. Ik hoop alleen dat deze SP Campaign voor CoD2 straks iets langer duurt dan de SP Campaign voor CoD:UO.
Bovendien kan je in de MP straks gebruik maken van voertuigen zoals de Tiger 1, de M36, de Hetzer, de Jagdpanther, Stug III etc.
Smokey! schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:49:
[...]

Als je echt realisme wilt moet je gewoon een paar medics ofzo in je team hebben die je weer opknappen, maargoed. Qua gameplay is het gewoon aan jezelf wat je leuker vind. ]
In de CoD:UO GermanFrontMod heb je reeds spelersklassen, waaronder medics (en dus waarschijnlijk ook in GFM voor CoD2). De medics heb je, voor wat betreft Cod:UO ook wel hard nodig want in deze realism mod heb je, d8 ik, geen medic kits.

[/small]Offtopic:
De nieuwe contentpatch voor de GermanFrontMod 2.0 voor CoD:UO is uit (376MB). Deze bevat naast de gebruikelijk 4 maps, ook nog 18 andere maps (waaronder 2 nachtmappen), nieuwe tanks en nieuwe wapens zoals de greasegun en bayonet (voor op de kar98k/garand)[/small] :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Indy91 op 07-11-2005 21:33 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Hier op een amd64 3200+ @ 2600mhz, 1gig ram, geforce 6800gt @ ultra+
Singleplayer in 1280 is gewoon niet te spelen op hoge instellingen en FSAA zelfs uit. Medium instellingen zijn op sommige plaatsen zelfs niet te doen.
Toch flink klote eigenlijk. Alsof mijn systeem zo'n watjes config is. Flinke lappen voor neergelegd paar maanden terug, en nu is het niks waard. Zit hier met een 19" TFT scherm dus 1280 is wel een vereiste, anders ziet het er weer niet uit. Moeilijk zeg :( Wat moet ik hier nou mee. DX7 instellingen nog niet geprobeerd, zal eens kijken wat dat doet. DX9 ziet er net zo super uit. Echt serieus, met al die instellingen op max, echt zwaar super. Wat voor config heb je wel niet nodig wil je alles max draaien met 4x FSAA in 1280? 7800GTX op SLI minimaal ofzo?

/edit

DX7 settings draait wel goed. Maar DX9 is duidelijk te heavy.

[ Voor 6% gewijzigd door benchMarc op 07-11-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik vraag me af waarom Call of duty nooit paciffic theatre heeft (Wake-island Iwo-Jima etc.)
nu met deze engine kun je behoorlijk wat op het scherm toveren wat groen betreft.

misschien in een add-on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

benchMarc schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:40:
Singleplayer in 1280 is gewoon niet te spelen op hoge instellingen en FSAA zelfs uit. Medium instellingen zijn op sommige plaatsen zelfs niet te doen.
Toch flink klote eigenlijk. Alsof mijn systeem zo'n watjes config is. Flinke lappen voor neergelegd paar maanden terug, en nu is het niks waard. Zit hier met een 19" TFT scherm dus 1280 is wel een vereiste, anders ziet het er weer niet uit. Moeilijk zeg :( Wat moet ik hier nou mee. DX7 instellingen nog niet geprobeerd, zal eens kijken wat dat doet. DX9 ziet er net zo super uit. Echt serieus, met al die instellingen op max, echt zwaar super. Wat voor config heb je wel niet nodig wil je alles max draaien met 4x FSAA in 1280? 7800GTX op SLI minimaal ofzo?

/edit

Kerel...zelfde videokaart hier. Probeer 1280x1024, dx9, shadows of, smoke edges normal en dymanic lights ook normal, AA uit, bileneair. Texture settings op medium.

Met deze instellingen is het goed te doen..gemiddeld zo'n 45-50fps!. En vooral tijdens MP zie je het detail verschil toch niet in die dikke actie..te druk met schieten :)

ps. op dx7 gaat het idd wel erg snel op 1280x1024 alles uber highest...90fps ongv gemiddeld!
Maarja dx7 is sooooooooow lelijk!!!

[ Voor 6% gewijzigd door DJ Chicken op 08-11-2005 02:07 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:22
Ik zit vast in een level in afrika: ik moet een radio zoeken in een gebouwtje. Die heb ik inmiddels gevonden, maar er gebeurt verder niks. Ik heb er al op geschoten en al, maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Ik heb al een server gespot met een mod, waarbij het health systeem gewoon werkt zoals in cod uo (inc healthpacks op de grond (dat hoeft van mij dan weer niet)) _/-\o_

@ Indy91 : Die medics heb je in CoD uo o.a. ook in de total war mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
peppie71 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 06:10:
Ik zit vast in een level in afrika: ik moet een radio zoeken in een gebouwtje. Die heb ik inmiddels gevonden, maar er gebeurt verder niks. Ik heb er al op geschoten en al, maar zonder succes.
je moet er naast gaan staan en op use key (defauls = F) drukken.
dan roep je het een en ander naar de andere kan van de lijn etc en kan je verder.
(tenminste dit is meestal zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

benchMarc schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:40:

/edit

Kijk , dat is mijn pumt ook :/

Het is toch niet normaal wat ze afgeleverd hebben. Kan best begrijpen dat ze het spel zo mooie mogelijk willen maken, maar dat je daarvoor een systeem moet hebben met minimaal 2 Videokaarten gaat mij ff te ver. 8)7

Heb gister weer even geprobeerd en ik kom echt niet hoger dan 30fps. En het volgende is er ook nog bij gekomen.
heb namelijk van een overlede familie lid een 20" Apple cinema display geerft :9 , en nu krijg het spel het helemaal moeilijk als ik de resolutie omhoog gooi (anders ziet het er niet uit)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

seninha schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 09:24:
[...]

Kijk , dat is mijn pumt ook :/

Het is toch niet normaal wat ze afgeleverd hebben. Kan best begrijpen dat ze het spel zo mooie mogelijk willen maken, maar dat je daarvoor een systeem moet hebben met minimaal 2 Videokaarten gaat mij ff te ver. 8)7

Heb gister weer even geprobeerd en ik kom echt niet hoger dan 30fps. En het volgende is er ook nog bij gekomen.
heb namelijk van een overlede familie lid een 20" Apple cinema display geerft :9 , en nu krijg het spel het helemaal moeilijk als ik de resolutie omhoog gooi (anders ziet het er niet uit)
Kijk ff 4 posts boven de jouwe..dara heb ik wat gezet wat de oplossing zou kunnen zijn..iig wel voor mij met zelfde kaart klasse.

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Gisteren voor de eerste keer fatsoenlijk online kunnen spelen. Moet nog even aan de maps wennen maar verder vond ik het wel stoer.

Favo wapen blijft toch de kar98K, de M1 vind ik ook wel erg goed nu.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Ik vind dit spel ook wel redelijk zwaar want de resolutie 1280 * 1024 zit er voor mij ook helaas niet in. :|
Ik heb btw een AMD Athlon 64 3500+ en 2 gig ram en een X800XT PE van asus. Op 1024 * 768 is het wel te spelen met alles op high + AA 4x. Toch jammer dat een high end kaart van een tijdje geleden nu al niet echt genoeg power heeft...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoelt voor het melden van problemen met het spel. Ook vragen rondom technische problemen horen hier niet thuis, daar hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor.