WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:17:
[...]
oh daarom staat er alleen maar 60? ik vroeg me al af waarom ik nooit meer dan 60 FPS had met Fraps (precies rond) maar dat komt dus door Vsync?
hmmz dan maar geen fraps want zonder Vsync =

net als zonder FSAA
is COD2 waard om aan te schaffen? want eerlijk gezegd vind ik de geluiden niet zo SUPER TOLL beetje afgezaagd als je het mij vraagt net als bij COD1
(nee het ligt niet aan mn geluidskaart)
Volgens mij weten jullie niet helemaal wat VSync is. VSync wil zeggen dat de framerate gelijk wordt gesteld aan de frequentie van je beeldscherm. Dus als je die op 60 Hz hebt staan, zal de FPS altijd gelijk blijven aan 60. Dit vreet in 99% van de gevallen enorm veel recourses, dus is het vaak handig dat je het uit zet. Kan je PC et aan, zet het dan ook aan, want dan heb je amper last van framedrops.
Multiplayer ownt wel, en kzit binnenkort in de clan die met CoD1 winnaar was van CB. de nieuwe naam kennen jullie vast niet, maar *GWJ* moet jullie toch wel bekend in de oren klinken

.
Ik hoor van heel veel mensen dat Shotgun overpowered is. Hier ben ik het dus totaal niet mee eens. Ze hebben op afstand amper een hit, je kunt dus gewoon lekker gaan liggen met je Kar, kopje koffie erbij en afknallen maar

. MP44 vind ik wel errrrrruuug precies schieten als je de knop gewoon ingedrukt houdt. vaak heb je na een kogel of 3 al een headie, wat erg raar is. Thompson is trouwens ook errrruug precies. Kar blijft natuurlijk pwne

.