Ik ga hier niet eens verder op reageren... misschien dat je ooit nog eens inziet hoe ongelofelijk kinderachtig dit is...
Mijn vorige post was i.m.h.o. duidelijk genoeg: als je inhoudelijk niets te melden hebt over mijn posts (je weet wel:
logisch, beredeneerd, onderbouwd), maar alleen wilt komen huilen omdat ik je in je diepe ATi liefde gekwetst heb kun je jezelf de moeite besparen... ik heb daar totaal geen boodschap aan. Als jij en bepaalde anderen daar moeite mee hebben vin'k dat vervelend voor jullie (en misschien dat niet eens), maar het is toch echt jullie probleem en niet het mijne, en ik laat dat zeker niet tot mijn probleem maken... 't is een publiek forum, leer maar wat tolerantie en visieverbreding.
Als je verdere motivatie voor mijn reden van posten wilt kun je terugkijken in de afgelopen topics en voor de verandering mijn posts wel goed doorlezen.
PUNT.
Had ik gezegd verder geen woorden eraan vuil te maken en doe ik het toch 
Anoniem: 82384 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:20:
Ik kijk gewoon door mijn bril met ongekleurde glazen (nee, 'k heb geen lenzen

) naar kaarten die ik nu of zeer binnenkort kan kopen, wat ze kosten en hoe ze presteren. Daarbij doe ik op basis van de informatie die ik kan vinden een gokje over de toekomst en dan kies ik een leuke uit die binnen mijn budget valt en ben ik weer een tijdje van de straat af.
En gelijk heb je, that's the way to go...

Is overigens exact mijn manier van shoppen: wat moet je er voor neertellen en wat levert het je op... ongeacht print op de core en de stikkerlabels

offtopic:
Dat is iets wat meerdere mensen meerdere keren gezegd hebben, maar het schijnt maar steeds niet te lukken. Ik hoop dat we elkaar wat beter leren negeren waar nodig

zodat deze vlammetjes niet uitgroeien tot echte branden...
Ik zal mijn best doen me er vanaf nu aan te houden... het kinderachtig gehuil links en rechts word echter af en toe te storend om te negeren, en dan ben ik zo nu en dan geneigd tot corrigerende repliek... ik moet mezelf maar wat leren inhouden he
Back ontopic:Heel vet... ik moet eerlijk toegeven dat ik niet had gedacht dat ze 1000mhz core zouden halen

Ik ben benieuwd wat een 3DMark05 bench op die speeds oplevert
@Jejking
Uitstekende nuance... en betreffende GFFX <> ATi9700 heb je helemaal gelijk

Als je echter Tom's
VGA charts bekijkt zie je dat de verschillen niet zo dramatisch zijn als men soms doet voorkomen.
Maar vanwege wat jij zelf ook al aangeeft is mijn keuze qua Dx9.0 hardware tot nu toe ATi geweest

Ik beschouw de X8x0XT serie wel degelijk superieur aan de GF6 serie <qua performance>... de Ati kaarten zijn gemiddeld genomen gewoon sneller.
Kijk, dat zijn de betere prijzen... als ze echt voor die bedragen binnenkomen en ook nog eens goed leverbaar worden zou dat heel mooi zijn

Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat iemand voor die 33,- minder een 256mb kaart haalt... Als je toch al 500 euro gaat droppen op een kaart kun je net zo goed die 7% extra besteden aan 512mb...
Je zou dus haast vermoeden dat in ieder geval de 256mb kaarten vrij snel in prijs zullen gaan zakken... ik denk dat 256mb 1.2ns GDDR3 de fabrikant wel meer kost dan die 33 euro's
[
Voor 4% gewijzigd door
Cheetah op 18-10-2005 21:52
]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz